Kirjoittaja Aihe: Twilight: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 9!!! 4.3.2010 | S  (Luettu 20297 kertaa)

-jjassuu

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #20 : 05.01.2010 21:01:12 »
oi ihana luku (taas) ! :)
mä en tajuu miks jotkut on noin hyviä kirjottamaan  ???
törkeetä :D
mut joo tykkäsin kyl tästäkin luvusta :)
lisää *puppy eyes*  ::)

♥ -jjassuu

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #21 : 05.01.2010 21:35:28 »
IHANA<3 Aivan ihana<3
Tykkään<3 Sulosta<3
Odotan innolla jatkoa.
Virheit ei näkyny eikä kuulunu^^

E_Bella

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #22 : 05.01.2010 22:03:15 »
oi! <3 ihme kun en oo huomannut tätä ennen! aivan loistava!
virheitä en huomannut missään näistä luvuissa.. : D

no, ei muuta kuin jatkoa!


~~E_Bella~~

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #23 : 05.01.2010 23:26:27 »
Taas jälleen kerran niinkuin aina, UPEA luku! ;) kirjotat tosi hyvin ja sujuvaa tekstiä, huomasin muutaman kirjotus virheen, mutta eipä se paljoa haitannu :) ja jostain kohasta tais puuttua toi kursivointi (siis jostain ajatuksesta... kai?) :D

Joutuisimmeko taas jäämään? Vai uhmaisimmeko kohtaloa, hänhän oli vain pieni ja hauras ihminen.

Pitäiskö tossa olla lähtemään? ainaki siltä vaikuttaa...

mutta jatkoa jos saa pyytää!

minnjou♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #24 : 05.01.2010 23:41:11 »
Noniin, aattelin tämän lukaista ja kommentoidakin jotain vähäsen. :)

Ensinnäkin, ficci vaikuttaa ihan hyvältä ja olet onnistunut kahlitsemaan tekstiin kivoja ilmauksia. :) Sellaisen vinkin antaisin, että ei kannata kiirehtiä. Hiljaa hyvä tulee. :)

Otetaanpas ensin vaikka kritiikki. Virheitä löytyi aika paljon, sellasia pieniä kirjotusvirheitä, kuten

Lainaus
”Se ei ole niin helppoa kuin luulet. Onko kukaan koskaan tuoksunut sinulle, paremmalle kuin muut?”
On, mutta minä en olekaan saman lainen draamakuningatar kuin eräät. Tee asialle jotain.
Tuossa pilkku väärässä kohdassa, siihen ei tarvitsisi sitä mielestäni ollenkaan. Ja tuo samanlainen kirjoitetaan yhteen.

Lainaus
En ansainnut Carlislen luottamustaan.
Tähän sopisi paremmin en ansainnut Carlislen luottamusta. Tai en ansainnut hänen luottamustaan.

Lainaus
Kaikki oli loppujen lopuksi lähtenyt mukaani.
Ja tähän kuuluisi (mikäli tarkoitat kaikkia Cullenin perheen asukkaita) kirjoittaa Kaikki olivat loppujen lopuksi lähteneet mukaani.

Tälläisiä pieniä virheitä oli aika useita, ja sen takia suosittelisin (kuten itsellenikin on monesti suositeltu) betaa tai ainakin tekstin lukemista pariin kertaan läpi ennen sen postaamista.

Häiritsemään jäi myös tuo "epämääräinen" puhe- ja kirjoitustyyli. Että kirjoitat puhekielen ja kirjakielen sekoitusta. Jokainen tietenkin tavallaan, mutta olen tottunut lukemaan Culleneiden kieltä kirjakielellä. :) (eli tämä nyt  vaan on tällainen mielipideasia.)


Ja nyt niihin kivempiin asioihin. Tosi kivasti olit kirjoittanut, toki kehittymis varaakin vielä on. Tekstiä voisit kuvailla vielä enemmän (tuntuu tyhmältä toistaa tällaisia asioita joita itselle on toistettu, mutta kuitenkin) koska sillä saat eloa tekstiin. Mutta sielä oli todella hauskoja kohtia. Juuri toisen luvun Peter Panit ja Tuhkimon prinssit. Voin kuvitella suloisen pikku-Bellan turisemassa Edwardin kanssa. Ja todellakin, älä pidä kiirettä. :) Näistäkin tykkäsin:

Lainaus
”Toivottavasti bussi tulee pian. Pitää mennä hoitamaan isää kotiin, hän on kipeänä.” Tyttö sanoi hiljaa

Lainaus
Nouse sen yläpuolelle. Ajattelin.  
Hyvin Edwardmaista, hyvä. :)

Lainaus
Minun henkilökohtainen helvettini.

Ja kaikkea muutakin tällaista pientä. Jatka kirjoittamista, kyllä ne taidot vielä siitä kehittyvät. :) Toivottavasti kommentistani ei jäänyt epämiellyttävää oloa tai se ei ollut liikaa negatiivista palautetta täynnä, minä nimittäin todella pidin tästä, ja aion seurata jatkoa. :) Kiitos tästä piristävästä ficistä. ;)

-lähde
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Smile^

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #25 : 06.01.2010 01:11:42 »
lähde: Kiitos kommentista. Innoissaan ku kirjottelen, niin sitte tulee enempi virheitä. Ja tässä kohtaa voisin myöntää, että mulla on pieni lukihäiriö, ja senkin takia voi tulla virheitä. Ja samasta syystä oon huono tarkistamaan. Pilkutus multa yleensä sujuu, ja ymmärrän että pilkut väärässä kohtaa yms, voi häiritä jonkun lukemista. Mä yleensä keskityn lukemiseen(siis toisten ficeissä) koska mun tarkistustaito ei oo parhaimmasta päästä, joten omassa tekstissä saattaa käydä samoin. Keskityn vaan tarinan kulkuun ja unohdan pienet kieliopilliset systeemit välistä. Joten, anteeksi jos tekstini on hieman virheellistä :) Ja tosta puhelikieli + kirjakieli jutusta. Kun on tottunu puhumaan puhekieltä, niin saattaa nopeesti tulla (mulla ainakin) sellasta tekstiä, jossa on vähän kumpaakin. Tässä mä yritin kirjakieltä kirjottaa, mutta sekään ei tainnu sitten ihan putkeen mennä. :-\
Aivan, hiljaa hyvä tulee. Vaikka tässä oonki kirjottanu joka päivä, yritän silti aina parhaani mukaan tarkistaa teksin, ja en mielestäni ole kiirehtinyt, innoissani vaan kirjoittelen.
Ja tuosta kuvailusta vielä. Tossa yhessä kohtaa mua häiritsi kanssa, kun kuvailu meni vähän penkin alle. Mä en vaa jotenkaan "saanu" siihen laitettua mitään, jos tajuat mitä tarkotan. Eloa sillä tekstiin saa, ja siks se häirtisi että siihen en saanu mitään laitettua. Tai voi olla, että tuo loppu sitten vähä läsähti, kun luku venahti vähän.
Virheitä ja outoja päätteitä voi mulla tulla sitten kans sen takia, että oon ensi kumittanu koko lauseen, kirjottanu uusiks ja samalla sitten aattelen jo mitä kirjotan seuraavaks. Sitte saattaa tulla vähä tollasta sekalaista tekstiä.
Kritiikillä tarkoitat varmaan vaan hyvää, että oppisin kirjottamaan paremmin. Eikös se ole kritiikin idea? :) Tottakai se vähän harmittaa, mutta onhan se ihan hyvä, että joku sanoo vähän suorempaan, huomauttaa virheistä tms. Kritiikkiä saa tietenkin antaa jatkossa, haluan kehittyä kirjoittajana! :)
minnamoi:Ohhoh, hups :D Joo, multa pari kursivointii on jääny. Ku Wordilla kirjoittaa, nii sitte kun sen tänne siirtää, nii joutuu tekee kaikki kurivoinnit, lihavoinnit, yms uudelleen :) Ja mua ärsytti ku en olis jaksanu käydä sitä tekstiä taas uudelleen läpi, ku kävin sen varmaa jo viidesti, nii silläki saatto olla jotain tekemistä ;) Ja joo, lähtemään se oli(mitäs mä oikeen tossa ajattelin?) :D Mut hei, kiitos kovasti kommentista. :)
E_Bella:Kiitti, jatkoa tulee jatkoa tulee... Voi hetken kestää, mul on seuraavassa luvussa pohdittavaa :D
Rassermus:Kiittos kovasti ihanasta kommentista :)
-jjassuu:Ääh, en mä oikeesti oo hyvä. :) Kunhan huvikseni kirjottelen, kiitos ku kommasit :)
« Viimeksi muokattu: 06.01.2010 01:37:42 kirjoittanut Smile^ »

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #26 : 06.01.2010 12:12:38 »
Toistan edelleen itseäni, tykkään tykkään ja vielä kerran tykkäään..  :)
Jotkin pienet lauseet saavat tämän kuulostamaan (en tiedä voiko näin nyt sanoa, kuulostamaan.. no en parempaakaan keksi) hyvin Edwardmaiselta, ja itse alkaa kelailemaan että näin Ed voisi oikeasti ajatellakkin. ; D

Ja Emmett, ahh niiiin perus  ;D
Lainaus
”Taitaa pikku Eddien taidot taitaa olla ruostunut, eh?” Juuri kun pääsin sanomasta.

Tykkäilen ja jatkoa tahtoisin  :)
mouu
team Edward♥
Dramione♥

Smile^

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #27 : 07.01.2010 15:55:29 »
mouu: mäki taidan kans toistaa itteeni vähän, mutta kiiiiiiiitttttttooooooooossssssss kommentista! :D  ja pitihän mun jotain perus Emmettiä tarinaan tunkee ;) jatkoa tulee, jatkoa tulee...

En-nu

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #28 : 07.01.2010 20:23:57 »
Luin tän kerralla ihana <3 jatkoa pian  :D

Smile^

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 4! 5.1.2010
« Vastaus #29 : 08.01.2010 19:31:20 »
En-nu: Ihanaa että tykkäsit!;) Jatko tulee, kirjotan minä kerkeen :)

Smile^

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #30 : 13.01.2010 19:36:22 »
5. Bella seitsemäntoista
Että minä inhosin lukiota.
Ensimmäinen kerta, ehkä toinen, jopa kolmas kerta kun olin lukion käynyt läpi, ei turhauttanut niin kamalasti, silloin se oli vain hauskaa, kun osasi kaiken ja oli paras.
Nykyään koulu alkaa maistua puulta ja ylipäätänsä kaikki tämä teeskentely. Ruokalassa pitää ostaa ruokaa, vaikka lähtee pöydästä pois täyden tarjottimen kanssa. Ei saa olla paikallaan puolta sekuntia pidempään, se ei ole inhimillistä. Pitää heiluttaa jalkaa, huokaista, räpsytellä silmiä, raapia kättä, vaihtaa asentoa, haroa hiuksia, katsoa kelloa ja muuta sellaista turhaa mitä ihmiset harrastavat.
Inhimillistä olisi myös vastata väärin. En juuri koskaan viitannut, joudun silti vastaamaan opettajan käskystä, palauttaa kokeen tai esseen, eikä minulla mennyt koskaan mikään pieleen. Oikea vastaus tulee vain automaattisesti, ei se ihme ollut, kun niihin samoihin kysymyksiin olin vastannut vuosi vuoden perään, aina uudelleen ja uudelleen.

Kello soi, minä keräsin kirjani nopeammin kuin muut ja häivyin luokasta ihmistulvaan. Minulla olisi seuraavaksi Biologiaa, muistelin ja tiesin, että ulkomuistini ei pettänyt koskaan. Kävelin kyllästyneenä kaapilleni, kirjoitin numerot siihen, laitoin kirjani kaappiin ja otin toiset tilalle. Oikein pitkä ja iso metsästysretki voisi olla tarpeen, olin kuollakseni ikävystynyt. Pari vihaista karhua, ehkä muutama äkäinen puuma tekisi terää. Etenkin niiden kanssa tappeleminen voisi olla piristävää harmaaseen arkeen. Pitäisi pyytää Emmettiä ja Jasperia mukaan… tai voisi jättää heidät välillä rauhaan masentavalta seuraltani ja antaa heidän olla rakkaittensa kanssa.
Päätin mennä jo biologian luokkaan, turhaan minä käytävällä seisoisin.
Mitäköhän sillä uudella tytöllä on seuraavaksi? Mike Newtonin pentu sattui ajattelemaan ja kerrankin onnistui kiinnittämään mielenkiintoni. Pysähdyin keskittämään ajatukseni hänen ajatuksiinsa.
Biologiaa… eikö hän niin sanonutkin aamulla matikassa? Hitto kun en muista. Ainut paikka taitaa olla vain Edward Cullenin vieressä. Jos saisin siirrettyä Jamien siihen sen viereen, niin Bella pääsisi istumaan viereeni. Jamie ei kyllä koskaan suostu…
Bella? Hämärä muistikuva muistui mieleeni… Ei, olisin väärässä, kyllä minä olisin jo hänet nähnyt tänään… Ainakin haistanut. Ja Bella oli yleinen nimi, eikö niin?
Muistinkin, Goff oli tainnut puhua meille uudesta oppilaasta joka saapuisi Forksiin, vaikka kaikki kyllä taisivat tietää asiasta jo. Forkisissa asiat levisivät nopeasti, pienkaupungin haittapuolia. En ollut liiemmin kiinnostunut tästä uudesta tytöstä, eihän hän liikuttanut elämääni millään tavalla.
Marssin luokkaan ja istuin luokan perälle, ikkunan viereen, kiinnittämättä huomiota muutamaan ihmiseen, jotka siellä jo olivat.
Poikien ärtyneet ajatukset minua kohtaan ja tyttöjen ihailevat. En liiemmin jaksanut kuunnella, joten koetin olla lukematta heidän ajatuksiaan. Istuin paikallani kädet ristittynä rinnalle ja katselin sateista ulkoilmaa ja kuuntelin sen ropinaa kattoon. Tulisikohan tänään ukkonen? Olisi mukava mennä pelaamaan pesäpalloa pitkästä aikaa. Pojat vastaan tytöt, suostuisivatkohan he? Me kyllä voittaisimme, Emmett oli voimakkain ja minä nopein, mutta Alice ennakoisi… ja minä lukisin suunnitelmat hänen mielestään.
Ihmisiä alkoi valua sisään, enkä nostanut katsettani. Puheensorina voimistui, minä en välittänyt, pidin katseeni ikkunassa ja mietin. Jos Miken ajatukset pitäisivät paikkaansa, niin tänään tänne biologian kurssille saapuisi uusi oppilas. Kuinka jännittävää. Ajattelin sarkastisesti ja kohotin kyllästyneenä toista kulmakarvaani. Ainut paikka taitaa olla vieressäni, harmi hänelle. Tulisi olemaan todella mukava vuosi, istua komean ja eristyneen Edward Cullenin vieressä joka ei aio sanoa tälle sanaakaan. Ajatuksethan tiedetään jo ”Yhyy, hän ei edes katso minuun” ja niin edelleen. Puhuisin vain jos olisi pakko, eli laboratoriotöissä. Mystistä, siitä tulisi varmaankin koko koulun kiertävä juoru, siitä että edes viitsin puhua hänelle tai ylipäätänsä kenellekään.
Opettaja saapui huoneeseen puhuen uudelle oppilaalle, joka seurasi hiljaisena perässä. Tyttö oli oletettavasti seitsemäntoista, jos kerran lukion toisella oli. Hänellä oli ruskeat puolipitkät hiukset ja kalpea iho. Hän kohotti katseensa hetkeksi ja minä näin hänen syvän ruskeat silmänsä.

Ei voi olla totta. Tämä on jokin vitsi, ihan oikeasti. Tuo… tuo olento vainoaa minua! Suljin suun kireäksi viivaksi ja laitoin kädet nyrkkiin, pitäen niitä vieläkin ristittynä rinnalla. En hengittänyt, tiesin että minun ei kannattaisi, parempi olla edes haistamatta. Muistikohan hän minua? Toivottavasti ei. Mutta loogisesti ajateltuna, tyttö oli yksitoista kun viimeksi näimme, eli sen verran vanha, että muistaisi minut yli viidenkymmenen prosentin todennäköisyydellä. Toivoin todella että tämä alle viisikymmentä prosenttia pelastaisi minut. Mitä minä sanoisin hänelle? En ollut varautunut ollenkaan. Tästä puhuttaisiin vielä kotona.
   
Opettaja jutteli vielä tytön kanssa, sillä aikaa kun muut istuivat paikalleen. Opettaja osoitti kohti minua, tai oikeastaan paikkaani ja tytön pää kääntyi kohti minua. En katsonut häneen, katsoin vieläkin sadetta, mutta sivusilmällä näin, että hän vilkaisi minuun, huomasin hänen näyttävän mietteliäältä. Hän lähti kävelemään kohti viimeistä penkkiä, oppilaiden tuijottaessa. Hän punastui ja melkein kompastui jalkoihinsa. Päästyään pulpettimme viereen, hän veti penkin varovasti esiin ja istui minusta niin kauas kuin mahdollista. Ehkä hän kuvitteli että olin outo, kummajainen. Sitä minä olinkin.
En vieläkään katsonut häneen, koetin vain olla hengittämättä ja ajatella. Hän pilasi minun itsehillintäni vain astumalla samaan huoneeseen! Säälittävää, Edward.

Huomasin tytön vilkaisevan minua mietteliäänä kulmiensa alta, sanomatta sanaakaan ja sitten siirtäen katseensa taululle. Koetin ajatella, jostain syystä ajatukseni eivät kulkeneet tai sitten yksinkertaisesti ajatuksia oli liikaa.
Älä hengitä, älä hengitä… Jyskytti mielessäni ja piirsin Carlislen kuvan silmäluomiini. Aina kun räpsäytin, näin hänen pettyneen ilmeen kun olin sortunut. Älä hengitä.
Yritin lukea hänen ajatuksensa, saada selville mitä hän ajatteli, muistiko hän. Vieläkin kuulin vain tyhjyyttä, ei kerrassaan mitään. Miksi? Olin huomaamatta siirtänyt katseeni häneen ja tajusin hänen katsovan takaisin.
”Hei.” Päätin sanoa. Mitä muutakaan voisin? Olisi epäkohteliasta vain tuijottaa. Ehkä saisin näin selville paremmin hänen aivotoiminnastaan. Huomasin Newtonin kääntävän hieman päätään meidän suuntaan. Ai tuolle se puhuu! Tietenkin hän pitää Bellaa kiinnostavana, pitihän se arvata, nyt ei ainakaan ole mitään mahdollisuuksia.

Bella katsoi minua isot suklaanruskeat silmät hämmästyneinä. ”Hei.” Hän mumisi ja kurtisti kulmiaan hieman lisää.
”Sinä taidat olla Bella.” Sanoin ja huomasin lauseen kuulostavan enemmän kysymykseltä kuin toteamukselta. Päätin liikahtaa hieman ja räpsäyttää silmiäni kahdesti, olla ihminen.
”Joo… Olen Bella. Oletkin ensimmäinen joka kutsuu minua Bellaksi ensimmäistä kertaa kun tapaamme. Kaikki muut ovat sanoneet Isabella.” Hän sanoi. Olin juuri vastaamassa että pitäisikö häntä kutsua Isabellaksi, kun hän keskeytti. ”Mutta pidän enemmän Bellasta. Joten se on vain hyvä.” Tyttö punastui ja siirsi katseensa hämillisenä, ilmeisesti hän oli mielestään puhunut liikaa. Tajusin, etten ollut esitellyt itseäni ollenkaan.
”Minä olen Edward. Näköjään olemme tästä lähtien labrapari.”
”Näköjään.” Hän sanoi hiljaa ja katsoi minua taas kummastuneena. Tuli hetkeksi hiljaista, kun teimme tehtäviä.
”Sinä näytät kauhean tutulta.” Hän sanoi ja minä jäykistyin heti. Tätä minä olin pelännytkin. ”Olemmeko tavanneet aikaisemmin?”
”Um… Ei minun tietääkseni.” Mutisin hiljaa ja siirsin katseeni takaisin tehtäviin. Hän siis muisti minut, ainakin hän muisteli nähneensä minut jossain. Hän katsoi minua vielä hetken ja sitten kuulin hänen mutisevan. ”Ehkä minä sekoitin sinut johonkin toiseen, minä…” Hän vaikeni kesken lauseen, katsoi minuun ja näin ymmärryksen ja hämmennyksen hänen silmissään. Tiesin mitä hän ajatteli, ei siihen tarvittu ajatustenlukioita. Tiesin että hän muisti tasan saman minkä minäkin, mutta kuvitteli sen olevan mahdotonta. Mietin miten hän mahtoi muistaa. Hänhän oli vain ihminen. Ehkä siksi, kun olen niin poikkeava ja erinäköinen kuin muut.
”Sinä olit silloin siellä sairaalassa.” Hän kuiskasi hiljaa ja kumartui minua kohti. Minä menin kauemmaksi, ei liian lähelle häntä. ”Silloin kun käteni murtui… kun olin yksitoista.” Hän henkäisi ja katsoi minuun ihmeissään. Keräsin kaikki taitoni valehdellakseni, suojellakseni, ja katsoin häntä kummissaan, aivan kun hän olisi jotenkin sekava.
”Olen pahoillani, mutta sinä olet tainnut sekoittaa minut johonkuhun, serkkuni näyttää kovasti minulta ja hän asuu Phonexissa.” Sanoin puhuen hitaasti, painottaen sanoja, kuin puhuisin tyhmälle ja katsoin häntä kulmat koholla.
Hän punastui hieman, mutta näin välähdyksen hänen silmissään.
”Mistä tiesit, että asuin silloin Phonexissa? Tai kävin siellä sairaalassa kipsattavana.” Kirosin itseäni ääneti ja yritin keksiä jotain järkevää selitystä. Älä hengitä, Edward.
”Minä… En minä tiedäkään minä, tuota…” En varmaan koskaan aikaisemmin ollut koettanut keksiä selitystä niin epätoivoisesti. Käänsin katseeni pois.
”Se olit sinä.” Pystyin lukemaan hänen ajatuksensa hänen silmistään, vaikka en kuullutkaan kuin tyhjyyttä. Mutta miten?
Opettaja saapui kohdallemme katsomaan miksi puhuimme ja olimmeko edenneet yhtään, joten en pystynyt vastaamaan. Ei sillä että olisin vastannut mitään, vaikka opettaja ei olisi tullutkaan siihen.

Kello soi ja minä ryntäsin ensimmäisenä ulos, jättäen hämmästyneen tytön jälkeeni.
Että minä inhosin lukiota.


A/N: Tässä olis jatkoa. Toivottavasti olis vähemmän virheitä ja enemmän eloa, mä yritin! :D

E_Bella

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #31 : 13.01.2010 21:38:23 »
en itse huomannut ainakaan virheitä..? keskityin niin lukemiseeen :D
oli hieman 'elollisempi' kuin edellinen luku!  pisteet siitä ;)
jatkoa toivoisin.. ;D
~E_Bella~

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #32 : 13.01.2010 22:54:21 »
Aws. ihana<3 Tykkäsin hirmuisesti^^ :3
Joo. Jatkoa vaan<3 Piannn<3 Ihana<3
Ja hyvin kirjotettu kuten ennenkin ^^ :D

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #33 : 14.01.2010 16:21:15 »
OOOH. Juoni on hieno ja kirjoitus sujuvaa joten, Jatkoaaa<3

Smile^

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #34 : 14.01.2010 17:20:32 »
E_Bella: kyl siel varmaa virheitä oli, mut hyvä jos ei niitä silti näkyny :D wohoo, pointsejapointseja :) Kiitos kommentista, jatkoa tulee ainaki näillänäkymin viel aikas paljo ;)
Rassermus: Jatkoa tulossa, koitan taas saada postattuu pian :) kiitos
Midnight-Sun: Kiitoooos kommentista :) Jatkoa niin pian ku pystyn.

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #35 : 14.01.2010 17:57:28 »
Aaaww !  :)
Jälleen aivan mahtavaa tekstiä  :D Sinä kyllä osaat.
Ennenkin olen ihkuttanut tätä niin paljon että olet luultavasti tietoinen siitä kuinka paljon tästä pidän  ;D Jälleen, tykkään tykkään tykkään...

Innolla odottelen jatkoa ! (::
mouu
team Edward♥
Dramione♥

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #36 : 14.01.2010 18:56:11 »
Juu, ilmottaudun lukijaksi. :)
Ooon aikasemmin jo huomannu tän ficin ja käyny lukeen noi alkutiedot ja tollain.. Ne ei silloin jostain syystä iskeny, muta nyt päätin tulla lukemaan ja nyt mua kaduttaa ihan hirveesti etten oo tullu aikasemmin lukeen tätä ja kommentoimaan. :D

Kuitenkin, mielestäni oli sujuvaa tekstii ja oot onnistunu tosi hyvin tossa Edwardin kuvakulmasta. :) I like it! :p
Virheitä en bongannu tossa viiden luvun aikana (en kyllä edes viitsinyt etsiäkään. ;D )
Joten, toivoisin piakoin jatkoa ;)

NiNNNi

Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #37 : 14.01.2010 19:59:26 »
jee uus luku! :) en huomannu nyt mitää virheitä eli parannusta tapahtunu! :) tykkäsin taas paljon! joten uutta lukua kehiin vaa! :D kuinka mont lukuu täst on muute viel tulos? :O
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #38 : 15.01.2010 16:06:57 »
Oih, tää on niin ihana :D Rakentava juoksi karkuun, joten joudut tulemeena toimeen ilman sitä.

Jatkoa♥

~Virheellinen

Smile^

  • Vieras
Vs: Auringon noususta auringon laskuun, LUKU 5! 13.1.2010
« Vastaus #39 : 15.01.2010 16:24:20 »
mouu:Kiitos sulle! :) Ihanaa ku tykkäät, jatkoa koitan pistää nopeasti! :)
NiNNNi:Jee, lisää lukioita! :D Aivan mahtavaa. Joo, mä myönnän, mun summaryt kusee _todella_ pahasti ja tätä juonta on jotenki vaikee selittää...? :D Kiitoksia kamalasti ku viitsit kommata!
minnamoi:Ei virheitä? :o Nyt oon kyllä todella yllättyny. Ei kyl mitään tietoo montako on vielä tulossa, mut kyllä noita on vielä aika paljonki. Ootas, koitas tällee nopeesti miettiä.... oisko jotain kymmenen? Ehkä jotain sinnepäin näin nopeesti ku arvelen. kiitos ku kommasit
Virheellinen:Jatkoo tulee! :) Ei mua haittaa vaikka ette rakentavaa annakkaa (vaikka kyllä sitäki saa laittaa ja kritiikkiä myös) koska itekki oon huono antaa rakentavaa :D kiitos kommentista


Rakkaat lukiat, te ootte ihania ku viitsitte antaa tollasta ihanaa palautetta! Teillä ei oo aavistustakaan kuinka paljon te piristätte mun päivää tollasilla kannustuksilla :) Kiitos ja IIIISO halaus kaikille :-*
Ainiin, jatkoo en nyt viikonloppuna pysty laittaa, on harrastus menoa tänään ja huomenna ja sunnuntaina on toinen riparitapaaminen. Mut sillo sunnuntai illalla varmaan kirjotan taas lisää! :)