Kirjoittaja Aihe: Walt Disney Pictures  (Luettu 78868 kertaa)

vesiheinikki

  • ***
  • Viestejä: 44
  • aeää!
    • http://www.google.com/.
Vs:
« Vastaus #60 : 16.03.2008 12:49:53 »
Ach, Disney on rakas. Itseasiassa mellä ei ole kuin muutama DIsneyn leffa("kun ne oli niin kalliita"), mutta ne on silti ihania.
 Meillä näkyy nyt Disney Channel mutta se ei ole niin kiva kuin luulisi :(
Monta elokuvaa on tullut leikittyä pikkuveljen ja kavereiden kanssa. Vanhoja hyviä aikoja. : D
Muistan kun tarhassa leikittiin Leijonakuningas kakkosta. Ja aina kun leikittiin Ötökän elämää, minun piti olla se keksijätyyppi. Olen vieläkin katkera.
Hei, aletaan järjestää Disney-Potterlarppeja!
Enough strenght to build a home
Enough time to hold a child
Enough love to break a heart


"I'm as gay as a daffodil, my dear!"

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs:
« Vastaus #61 : 16.03.2008 14:15:46 »
Meillä näkyy nyt Disney Channel mutta se ei ole niin kiva kuin luulisi ]
Hei, mitä ihmettä? =D Itse rakastan kyseistä kanavaa! Aina, jos minä saan päättää, mitä katsotaan, katsomme sitten Disney Channelia. Tuleehan sieltä paljon turhaakin ja sellaista, mikä ei jaksa kiinnostaa, mutta myös paljon ihan hauskojakin sarjoja (kuten Phineas and Ferb). <3
Minäkin rakastan Disney Chanelia<3 Meillä ei ole sitä kotona, mutta äitin kotona on, joten vaikka pääsenkin siellä käymään vain pari kertaa vuodessa, rakastan sitä kanavaa silti. (: Ihanaa, kun sieltä tulee vanhoja piirrettyjä elokuvia, joiden kanssa voi sitten fiilistellä.

Muutenkin pidän Disneyn vanhoista lastenelokuvista, meidän vanhassa kämpässä katselen onnellisena piirrettyjä videolta. Uusia lastenohjelmia en pahemmin seuraa, ehkä siksi, että nukun ne aina yli. Mutta pienempänäkään ei niistä oikein tykännyt, niissä oli liikaa kaikkea uutta ja ihmeellistä ja pidin enemmän vanhoista ja turvallisista hahmoista.
« Viimeksi muokattu: 16.03.2008 14:17:23 kirjoittanut Arte »


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Arende

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Shopaholic
Vs:
« Vastaus #62 : 16.03.2008 14:22:50 »
Meillä näkyy nyt Disney Channel mutta se ei ole niin kiva kuin luulisi ]
Hei, mitä ihmettä? =D Itse rakastan kyseistä kanavaa! Aina, jos minä saan päättää, mitä katsotaan, katsomme sitten Disney Channelia. Tuleehan sieltä paljon turhaakin ja sellaista, mikä ei jaksa kiinnostaa, mutta myös paljon ihan hauskojakin sarjoja (kuten Phineas and Ferb). <3
Minäkin rakastan Disney Chanelia<3 Meillä ei ole sitä kotona, mutta äitin kotona on, joten vaikka pääsenkin siellä käymään vain pari kertaa vuodessa, rakastan sitä kanavaa silti. (: Ihanaa, kun sieltä tulee vanhoja piirrettyjä elokuvia, joiden kanssa voi sitten fiilistellä.
Minäkin rakastaisin, muttei meillä näy :/ Kaverilla näkyy ja tuppaudunkin niille kylään aina kun mahdollista. Onneksi tämä kaverinikin on Disney-fani, niin sitä ei haittaa vaikka tuijotettaisiin Disney Chanelia koko päivä :>
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #63 : 16.03.2008 16:27:21 »
Oi tämmöisenkin jostain löysin/kaivoin esille.. Tämä on niiiin minun yhteisöni :D
Disney leffat on aivan ihania, harmittaa vain kuin ei niitä itselläni oli kuin parisenkymmentä (haluan ne kaikki!) ja harmittaa kun en Leijonakuningasta tajunnut ostaa silloin joskus DVD:lle.. Videot toimii vielä jotenkuten, mutta ongelmana on niin monta sataa kertaa katsotut leffat, jotka alkavat jo rätistä hyvällä vauhdilla..

Lempparini on ihan ehdottomasti Leijonakuningas.. ja sen saivat kaverit viime vuonna hyvinkin tietää kun tunnilla toisen kaverin kanssa käytiin läpi leffan reploja (enimmäkseen niitä missä Scar on...)  Aladdin on myös suuuri suosikkini ja muistan kun sain sen synttärilahjaksi ja katsottiin sitä serkkujen kanssa ja minua alkoi ärsyttää se kun muut nauroivat Hengen jutuille ja itse olin sen verran pieni ja tyhmä etten tajunnut niitä.. Nyt ne ovat moninkerroin hauskempia ja nautin aina niiden katselemisesta =)

Disneyn piirretyistä varmaankin Ihmeperhe on ainoa joka minulla on DVD:llä.. Harkitsin Pienen Merenneidon DVD:n ostamista mutta kaveri sanoi ettei se ollut alkuperäinen versio -89 jota rakastan vaan se -98 versio jossa on ihan eri näyttelijät ja laulutkin on päin honkia! murh...
Mutta ihania elokuvia on vuosien mittaan tullut!

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Arende

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Shopaholic
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #64 : 16.03.2008 16:34:02 »
Lempparini on ihan ehdottomasti Leijonakuningas.. ja sen saivat kaverit viime vuonna hyvinkin tietää kun tunnilla toisen kaverin kanssa käytiin läpi leffan reploja (enimmäkseen niitä missä Scar on...)

Me tehdään tota kanssa veljen kanssa. Äidillä meinaa mennä hermot, kun puhutaan keskenämme lähes pelkästään Disney-sitaateilla n_n Ollaa katottu kaikki meijän Disney-leffat aivan liian monta kertaa.

On muuten tosi hassua, kun jotkut mun kavereista ei oo koskaan nähny esim. Leijonakuningasta. Ja se kun on niin klassikkojen klassikko. Mä katon sen vähintään pari kertaa vuodessa. Ja jotkut kaverit on nähny joitain Disney leffoja silloin joskus pieninä, eikä muista niistä enää oikein mitään. Ja minä kun osaan lähes kaikki Disneymme repla replalta :>
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Adele

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #65 : 16.03.2008 17:57:20 »
Täällä on myös yksi, joka rakastaa Disneyn elokuva ^^
Olen katsonut niitä pienestä pitäen ja katson vieläkin. Lempparit ovat Kaunotar ja hirviö, Leijonakuningas ja Pieni merenneito. hihi, tykkään.
Ja musiikki on todellakin jotain niin loistavaa. Joissakin niissä on ihan mielettömän ihanat melodiat ja sanatkaan eivät ole mitään täysin turhanpäiväisiä löpinöitä, niin kuin monissa muissa piirretyissä.
Ja kyllä, minä myös pidän paljon enemmän vanhoista kunnon Disneyn piirretyistä kuin näistä uusimmista. Uusimpia en yleensä jaksa edes katsoa. Niissä vain ei ole sitä jotakin.
I wanna run but only far enough to make you miss me.

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #66 : 16.03.2008 18:15:53 »
Lainaus käyttäjältä: Arende
On muuten tosi hassua, kun jotkut mun kavereista ei oo koskaan nähny esim. Leijonakuningasta. Ja se kun on niin klassikkojen klassikko.
Mitä, ei tuollainen voi olla mahdollista? Kaikkien lasten olisi pitänyt nähdä Jellonakuningas, se tosiaan on vain se kultaisten klassikkojen kultaisin klassikko. Mitä he ovat sitten pienenä katsoneet? Minä ja siskoni katsoimme Disney-piirrettyjä alvariinsa.

"Ookkonä Oulust, syökkönä jellonia?"

Löytyykö ketään toista Topi ja Tessu-fania? Minusta tämä piirretty on Leijonakuninkaan rinnalla se ykkönen<3 Katsoimme sen joskus syksyllä siskomme kanssa ja kumpikin posket kyynelissä, kun loppui. Muutenkin katsoimme, että miten niin pelottavaa piirrettyä näytetään lapsille, vaikka itsekin olemme katsoneet sen todella moneen kertaan läpi? Lapset eivät kai sitten pelkää isoa ärisevää karhua, mutta meitä kyllä karmi.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

LeidiMarmelaadi

  • ***
  • Viestejä: 72
  • Where are you..
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #67 : 21.03.2008 00:35:33 »
Pidän enemmän vanhoista disney leffoista siis esimerkiksi Leijonakuningas ja Kaunotar ja Hirviö.
En pidä yhtään pikkukanasesta tai vastaavasta.
Jotkut uudet on hauskoja mutta vanhemmat on lähempänä sydäntä.
Love potion ...

vesiheinikki

  • ***
  • Viestejä: 44
  • aeää!
    • http://www.google.com/.
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #68 : 21.03.2008 22:54:08 »
Phineas ja Ferb on kyllä viihdyttävä kun se on niin päätön :D
Ach, katsoin Aladdinin viikonloppuna ja se ol HYVÄ.
Enough strenght to build a home
Enough time to hold a child
Enough love to break a heart


"I'm as gay as a daffodil, my dear!"

Alera

  • Vieras
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #69 : 22.03.2008 00:15:30 »
Ach, katsoin Aladdinin viikonloppuna ja se ol HYVÄ.

Haa! Minä katsoin sen tänään ja voi elämä, kun rakastuin taas. Yksi kestosuosikkini Disneyn klassikoissa ^ ^.
Muita ihania ovat sitten mm. Leijonakuninkaat, 101 dalmatialaista & Pieni merenneito, josta puhuttaessa on ihan pakko aina leijua sillä että kolmas nimeni tulee ihanalta pääosaneidolta  ;D.
Rakastan Disneyn elokuvissa juuri sitä sadunomaisuutta, hahmoja ja musiikkeja. Esimerkiksi Leijonakungas II:sen He Lives In You on niin mahtavaa kuunneltavaa melkein millä kielellä tahansa. Nykyään tehdään verraten niin huonoja lastenelokuvia, että itkettää.

LeidiMarmelaadi

  • ***
  • Viestejä: 72
  • Where are you..
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #70 : 22.03.2008 23:04:32 »
Ach, katsoin Aladdinin viikonloppuna ja se ol HYVÄ.

Haa! Minä katsoin sen tänään ja voi elämä, kun rakastuin taas. Yksi kestosuosikkini Disneyn klassikoissa ^ ^.
Muita ihania ovat sitten mm. Leijonakuninkaat, 101 dalmatialaista & Pieni merenneito, josta puhuttaessa on ihan pakko aina leijua sillä että kolmas nimeni tulee ihanalta pääosaneidolta  ;D.
Rakastan Disneyn elokuvissa juuri sitä sadunomaisuutta, hahmoja ja musiikkeja. Esimerkiksi Leijonakungas II:sen He Lives In You on niin mahtavaa kuunneltavaa melkein millä kielellä tahansa. Nykyään tehdään verraten niin huonoja lastenelokuvia, että itkettää.

Musiikit on lumonnut mut aina noissa vanhoissa elokuvissa  :)
Love potion ...

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #71 : 11.04.2009 21:00:24 »
Disney on LEGENDA. Disney on KUOLEMATON. Disneyllä vain ON SITÄ JOTAIN.

Disneyn animaatiot ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Olen AINA pitänyt niitä, vaikkakin nyt hieman vanhempana en niinkään. Kyllä monet Disneyn leffat ovat edelleen hyviä. Tykkään myös näistä "nuorten" Disneyn leffoista, mm. High School Musicalit (en mikään himofani ole mutta ihanan kliseisiä leffoja), Pirates Of The Caribbeanit, Minutemen (katselin tänään kun tuli Disney Channelilta, kuolasin Zekeä, eli siis Nicholas Braunia). Myös Zackin ja Codyn viiden tähden elämää on hauska. Ja Hannah Montana ihan hauska välillä myöskin. Tavallaan rakastan näitä nuorten leffoja, kun ne ovat niin... kliseisiä, niin Disneymäisiä. Ja hauskojakin aika usein. Monilla pojilla nuorten leffoissa on se sellainen "surffaajan tukka". Sillä tarkoitan esimerkiksi Zackin ja Codyn hiuksia.

Myös animaatiot ovat siis kivoja. Klassikot varsinkin.

Mikään "The Real Disney Fan" en ole, mutta Disney on aina ollut hyvä ja ns tärkeä.

Lainaus
Phineas ja Ferb on kyllä viihdyttävä kun se on niin päätön
Totta! Candace on hauska. Jake Long on myös ihan hyvä, eli siis Amerikan Lohikäärme. Myös mm. Waverly Placen velhot ovat ihan hyvä, ja Viiden tähden merielämää (tosin tyhmää kun siinä ei ole enää Ashleyta!), Kim Possible ja Keisarin uusi koulu. Siskoni varsinkin tykkää näistä. Kuten jo sanoinkin, itse en Disneytä kovinkaan paljoa seuraa mutta välillä tulee katseltua.

Ashley Tisdalen (23) sanoja lainaten:
"En tunne itseäni liian vanhaksi Disneylle.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Saasta

  • Vieras
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #72 : 13.04.2009 19:26:29 »
Ah, Disney <3

Tänään just tuli katottua Liisa Ihmemaassa, se on miulle se ykkönen jostain syystä. Rakastan Hullua Hatuntekijää ja sitä kissaa (onko se Veijari o___O), samoin kun se kuningas on parhautta! Nauroin ihan tyhmille jutuille tossa, eniten varmaan sille "yks, kaks, kolme, nel, viis, kuus, seitsemän, kahdeksan, yhdeksän, kymmenen, JÄTKÄ!" -kohdalle :'D se vaan oli jotenkin niin tyhmänhassu että rupesin taas nauramaan. Syntymättömyyspäiväkutsuja on itekin tullu muuten vietettyä ja joskus ostan kavereille syntymättömyyspäivälahjoja :')

Disney Channelia oon kattonu nyt kahen päivän aikana varmaan kaheksan tuntia! Sieltä on tullu kaks ihanaa leffaa ainakin, Jump in! ja Cheetah girls: one world. Hannah Montanaakin on tullu fanitettua kunnolla, tykkään sen vanhoista kappaleista ihan älysti, miulla on sen levykin. Nää uudet mitä sillä on ei oo niin kovin hyviä ja tuntuu että siitäki tyypistä on tullu jotenki ylimielinen mut who cares. Disneyllä on kuitenki aina ollu miusta hyvät musiikit kaikkialla !

Isi on muuten semmonen, että suunnilleen kerran päivässä se vetäsee hatusta jonku legendaarisen repliikin ja sit pitää arvata mistä leffasta/sarjakuvasta se on ollu. "No hmph, etkö siä nyt tienny et tuo on Pinokkiosta!" :'D en mie vielä niitä kaikkia muista : (

> Saasta

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #73 : 13.04.2009 19:39:29 »
Hih, Disney! <3

Katoin just Tarzanin englanniks ja nauraa hekotin niille jutuille.. Ne oli kyllä hyviä, viimeks oon sen leffassa -99 kattonu ja en muistanutkaan, että se oli niin hyvä (itkin vieläkin tosin sen ekan biisin aikana, jolloin se pikku-apina kuolee :( )

Ja ku lauantaina mentiin mummolaan nii pelattiin systerin kaa kaks tuntii sellasta peliä, että toinen ajatteli jotain Disney hahmoa ja sitten toinen yritti kysymysten avulla arvata sitä hahmoa (tosin välillä vähän meni pieleen, kun systeri ei oikein osannu vastata kysymykseen ku kysyin, et onks se kuollu ja vastaus oli Hades :D )
Mutta tosi kivaa ajanvietettä ja nopeesti meni matka... varmaan pitkästa aikaa niin, ettei systerin kans tapeltu :p

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Tessai

  • ***
  • Viestejä: 24
  • Oh baby, you're my disease.
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #74 : 21.05.2009 23:06:10 »
Täällä ilmoittautuu yksi vannoutunut Disneyfani!

Disneyn piirretyt on kyllä todellakin parhaimmistoa, niissä vain välittyy se tunnelma. Musiikit ovat mahtavia ja henkilöt ovat myös mielenkiintoisia.
Minua vain ärsyttää kun melkein kaikille tehdään jatko-osa. Esimerkiksi Pocahontakselle (joka kuuluu ehdottomasti suosikkeihini),
minä en aio enää koskaan katsoa sitä kakkososaa, vaan katson pelkästään ykköstä, niin saan jäädä siihen että Pocahontas ja Smith kuuluvat toisilleen. ^^ Muutenkin, jatko-osat eivät ole enää niin hyviä, kuin ensimmäiset (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).

Lempi Disney elokuviani ovat ainakin Pocahontas, Topi ja Tessu, Aristokatit, Pieni Merenneito, Mulan, Prinsessa Ruusunen ja Aladdin.
Muutkin ovat hyviä, mutta nuo piti erikseen mainita. ^^

Disneyn piirrettyjen katselu ei katso ikää!  ;D

-Tess
☆ -- You know that I'm a crazy bitch
I do what I want, when I feel like it. -- ☆

Remoteness spectator

  • ***
  • Viestejä: 2 194
  • Sanokaa Remoksi vaan
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #75 : 22.05.2009 23:34:50 »
Tulihan niitä lapsena katsottua, kun kasetteja omisti mutta onpas hassua että kaikki suurimmat klassikot, kuten Tuhkimo ja Prinsessa Ruusunen jäivät katsomatta! Ehkä vilaukselta satuin näkemään, mutten koskaan kokonaan. Mutta kokonaisuudessaan en kyllä mielestäni kuluttanut paljoa aikaa videoiden katseluun. Viime aikoina on kyllä tullut ihmeellinen halu ostaa kaikki Disneyn klassikot ja katsoa niitä joku viikonloppu. Olisi ihan yleissivistävää, ja varmasti viihdyttävää.
It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality
 
       
~Dark designs~

Black Dahlia

  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #76 : 16.08.2009 06:51:20 »
siis Disneys leffat <333 Ihania prinsessasatuja :) Noissa Disneysleffoissa on viel alussa aina se linna ja jos siitä tulee hyvä mieli  ;D Mun suuri suosikki pienestä saakka on ollut Joutsenprinsessa, mutta kyl melkein kaikki noista vähän vanhemmista leffoista on hyviä. Alan kyllä keräämään noita Disneyn leffoja sitten kun on niitä omia lapsia. Saa hyvän tekosyyn itekkii kattoa niitä taas  ;D

-Anerya-

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #77 : 16.08.2009 11:33:26 »
Mä en oo ennen oikeen ollu kauhia fani, mutta nyt teini-iässä on tullut sellanen "mä tahdon nähdä Disney-leffoja!" Omistan nyt Aristokatit, Robin Hood ja Miekka kivessä juhlajulkaisu klassikot. Lemppareitani ovat Aladdin, Kaunotar ja Hirviö, Pocahontas ja Pieni merenneito.

Lempimieheni ovat Aladdin, Eric ja John Smith ja John Rolfe. Aladdin on oikeastaan ainut elokuva, jossa kyse on enemmän miehestä kuin naisesta. En tosin ole nähnyt kaikkia Disney-leffoja, mutta näin ajattelen.

Pocahontaksessa on vaikea päättää kummasta pitää enemmän: Smithistä vai Rolfesta. Ensimmäisessä elokuvassa Smithillä ja Poksulla on heti sellaista juttua keskenään, ja silloin on sellanen "nuo kaksi kuuluu yhteen". Mutta sitten Matka uuteen maailmaan lopussa Smith ei oikein huomioi Pocahontasta sillee, vaan haluaa että he lähtevät seuraamaan hänen omia unelmiaan. Ja sitten taas Rolfe on vähän sillee, että olis ihan kiva jos oltais yhessä.. Mutta itse taidan tykätä Rolfesta enemmän, koska hän on paremman näköinen  ;D Mutta ei siitä oikeasti voi päättää.
Headmaster of Hogwarts hits the gym.

Dumbelldore.

Remoteness spectator

  • ***
  • Viestejä: 2 194
  • Sanokaa Remoksi vaan
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #78 : 16.08.2009 13:48:09 »
Disneyn fantasia-elokuvat ovat taiteellisia musiikkielokuvia. Meillä oli joskus se alkuperäinen fantasia, siinä oli hienoja orkesterin soittamia kappaleita ja niiden taustalla jonkinlainen video. Kyllä sitä ihan lapsena tuli katsottua :)
It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality
 
       
~Dark designs~

saralin

  • ***
  • Viestejä: 154
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #79 : 16.08.2009 16:07:14 »
Oih, vannoutunut Disney-fani myös tässä suunnassa! Olen siis eniten niiden klassikko Disney-leffojen ystävä (ellei täällä puhuta yleisesti muutenkin vain niistä?), kun nykyään tulee niitä 3D-tekniikalla tehtyjä leffoja esim. Bolt, Up jne. En fanita näitä Disney Channel-ohjelmia sun muita, vaan ihan rakkaita legendaarisia piirrettyjä.

Lemppareitani ovat Kaunotar ja Hirviö, Aladdin (lähinnä Aladdinin vuoksi ^^), Pieni merenneito, Peter Pan ja Hercules. Viimeisin on varmaan yksi hauskimmista piirretyistä, kiitos Haadeksen hupaisuuden, mutta myös kiinnostavin koska rakastan kreikkalaisia jumalia ja taruja ja Kreikan historiaa yleensäkin. Huomasin muuten tässä, että Keisarin uudet kuviot on Disney-leffa, joten laskenpa sen yhdeksi lemppareistani.

Aladdin on oikeastaan ainut elokuva, jossa kyse on enemmän miehestä kuin naisesta.

Aivan ja siis tästähän jo mainitsinkin aiemmin, että Jasminen aina vain sivuutan kyseistä elokuvaa katsellessani, koska Aladdin on ihana. :D

Minua vain ärsyttää kun melkein kaikille tehdään jatko-osa. Esimerkiksi Pocahontakselle (joka kuuluu ehdottomasti suosikkeihini),
minä en aio enää koskaan katsoa sitä kakkososaa, vaan katson pelkästään ykköstä, niin saan jäädä siihen että Pocahontas ja Smith kuuluvat toisilleen. ^^ Muutenkin, jatko-osat eivät ole enää niin hyviä, kuin ensimmäiset (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).
-Tess

Joo, mua kanssa ärsyttää tämä. Mä olin niin tavattoman pettynyt Pocahontas kakkosen loppuun, vaikka muuten se taisi ihan siedettävä olla. Yleensä kakkososat on tehty erilailla (siis silleen...graafisesti erilailla), siis että ne hahmot ja "piirtojäljet" (joo en tiiä mikä se on) on jotenkin ihan erinäkösiä. Vai? :D

Disneyn fantasia-elokuvat ovat taiteellisia musiikkielokuvia.

Samaa mieltä! Ja rakastan muitakin Disney-lauluja aivan mielettömästi. Ne vetävät vertoja ihan lempimusiikilleni (oikeastaan se on yksi lempimusiikkilajini). Joskus mp3:lla on aitoja versioita niistä, joskus covereita. Ne ovat vain niin yksinkertaisen ihania.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2009 16:09:17 kirjoittanut saralin »
the universe is in your bones, the stars in your soul