Kirjoittaja Aihe: Walt Disney Pictures  (Luettu 78635 kertaa)

Mörköliisa

  • Vieras
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #40 : 27.07.2007 12:44:37 »
Awww, Disneyn elokuvat ovat yhä suosikkejani. Kaikista kaunein on Leijonakuningas. Itken joka kerta siinä. Se on vain niin kaunis. Toinen suosikkeja on mm. Peter Pan ja Pocahontas.

neiti seko

  • ***
  • Viestejä: 468
  • Sir Christus...
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #41 : 30.07.2007 00:27:44 »
olen hulluna Disney klasikoihin mut ei voi kattoo kun tyhmä VHS laite hajos joskus vuos tai pari sitten!
I wanna be with you, but I can't. So I sent my heart to you <3

18.7.2009 Olet ikuisesti sydämmissämme<3

Kuolonsyöjät eduskuntaan! XD
LynZ alkkarit nähty :p

Kissanpentu

  • ***
  • Viestejä: 91
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #42 : 30.07.2007 10:17:29 »
Disneyn leffat... ne on jotain aivan ihanaa... Lemppareitani ovat Leijonakuninkaat (jos joku näkee dvd:nä kaupassa niin hihkaiskaa) ja klassikot, uutuudetkin ovat hyviä, mutta wanhat klassikot ovat parhaita.
Pidän itseäni onnekkaana kun olen ollut lapsonen klassikoiden kultakauden aikaan... Disney on vain jotain niin ihanaa...
Voisi alkaa kerätä klassikoita dvd:lle kun tuo vhs ei enää kauaa varmaan kestä
Ollaksesi vapaa
ymmärrä vankeutesi aste

Delphine

  • Vieras
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #43 : 30.07.2007 10:43:57 »
Minäkin rakastan Disney-leffoja, ja on niitä tässä lähes koko pieni ikä tullut katseltuakin. Leijonakuningas on ehdoton suosikkini, mutta Kaunotar ja Hirviö on myös loistava, ja Mulanissa taas on ehkä paras musiikki.
Prinsessa Ruusunen ja Dumbo kuuluvat niihin Disney-leffoihin, joista en ole jostain syystä ikinä oikein tykännyt...

Itse en ikinä menisi mihinkään Disneyworldiin, kun siellä on niitä Mikki Hiiriä ja kaikkia, joita ne lapset kuvissa aina halailee jne. En pelkää mitään enemmän kuin sellaisia. *kylmänväreitä* Ilman niitä se voisi tietenkin olla ihan kiva paikka. n___n

Aryachia

  • ***
  • Viestejä: 191
  • The Writer
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #44 : 11.08.2007 22:32:41 »
Rakastan Disneyn piirrettyjä, kaikkien aikojen suosikkini ovat Mulan, Pocahontas, Notre Damen Kellonsoittaja, Kaunotar ja Hirviö sekä Pieni Merenneito. Katsoin juuri pari päivää sitten Pienen Merenneidon ja Notre Damen Kellonsoittajan kamulla kun sen pikkusisko niin vänkäsi että haluaa katsoa meidän kanssa.

Itse en tykkää kovinkaan paljon niistä näytellyistä mutta Pirates of the Caribbean on rakkaus ja kaikki varmaan tietää miksi. Jack, Will, Cutler ja Norrington on kaikki ihan saamarin komeita.
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=11097.0 <-- Tervetuloa hullujenhuoneelle
Klik?

Teena Brandon

  • ***
  • Viestejä: 19
    • http://
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #45 : 13.08.2007 18:52:46 »
Disney on yhtä kuin lapsuuteni. Niitä olisi ihana vieläkin katsoa. Voi tuota DVD:tä...

Lemppareita ovat ainakin Alladin, Herkules, Lumikki ja Notre Damen kellonsoittaja. Niissä on vaan sitä lapsuuden huoletonta tunnelmaa. Uskomattoman hyvin piirretty, ja ihania sivuhahmoja. Sankareillakin on Persoona, kiitos siitä.
"Where do you think I'm from?"
"Some place...beautiful."
***
Thank you for curing me from my ridiculous obsession with love.

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #46 : 13.08.2007 20:32:43 »
Jostain syystä Piratesit eivät koskeen vieneet sydäntäni. Olen katsonut ensimmäisen leffan, mutta siihen se sitten jäikin. Oli se ihan hyvä, mutta en rakastunut. Johnny oli kivat kajaalit saanu ja siinä se. Tuntuu oudolta kun kaikki fanittaa sitä ihan täysillä, olenko ainoa joka ei pidä PotC:eista erityisesti?

Izanai

  • saippuakuplakone
  • ***
  • Viestejä: 97
  • vaikka kuinka kovaa sattui
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #47 : 14.08.2007 21:34:46 »
Meilläkin noita piirrettyjä löytyy kaapista muutamia, ainakin Aladdin, Prinsessa Ruusunen, Pocahontas, 101 Dalmatialaista, Toy Story ja Topi ja Tessu, joista viimeisimmästä taidan pitää melkeinpä eniten.
Disneyn piirretyt ovat sellaisia ajattomia klassikoita joihin ei voi kyllästyä. :3 Aina löytää jotain uutta.

Voih sitä Prinsessa Ruususta, sain sen joskus kun olin aivan pieni. Olen koko nimeni kirjoittanut silloin siihen. :) Silloin se oli tärkeä minulle, isoveljelläni oli useita omia videoita joten kun minä sain omani niin tottakai se täytyi merkitä. Voi niitä värähteleviä tikkukirjaimia.

Joskus pienempänä lainasin ystävältäni Lumikin, ja koko elämäni aikana olen nähnyt sen vain muutaman kerran. Harmittaa. Olen aina pitänyt siitä. Joskus se täytyy hankkia omaksi.

Ja nyt kun tuota Topi ja Tessu 2:sta mainostetaan ahkerasti tv:ssä, täytyy sanoa etten ole oikein ikinä pitänyt yhdestäkään jatko-osasta. Ei Topi ja Tessu ole Topi ja Tessu jos siinä on hyvä kuvanlaatu ja eri piirtäjän erilainen tarina. Ei ei.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2008 22:23:31 kirjoittanut Izanai »

Jaakin

  • ***
  • Viestejä: 193
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #48 : 19.08.2007 13:07:18 »
Lainaus
Ja nyt kun tuota Topi ja Tessu 2:sta mainostetaan ahkerasti tv:ssä, täytyy sanoa etten ole oikein ikinä pitänyt yhdestäkään jatko-osasta. Ei Topi ja Tessu ole Topi ja Tessu jos siinä on hyvä kuvanlaatu ja eri piirtäjän erilainen tarina. Ei ei.
Oikeastaan minäkään en ole pahemmin piitannut monesta kakkososasta, leijonakuningasta lukuunottamatta. Itse tykkään tuudittautua siihen ensimmäisen osan loppuun leffoissa.

Mitä te pidätte Disneyn muista elokuvista, jotka eivät ole animaatioita? Joku taisi Piratesit mainitakin, käsittääkseni niistä 2&3 ovat Disneyn.
[size=85]
"Hän, jota äsken joukossa ei silmäs keksinyt,
elossa on, sua muisti hän ja siksi elää nyt."[/size]
J.L Runeberg, Torpan tyttö

Wagner

  • ***
  • Viestejä: 65
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #49 : 20.08.2007 20:43:42 »
Oij! Rakastan niitä vanhempia disneyn piirrettyjä ja niitä meiltä löytyy vinopino VHS-kasetteina. :) Suosikkejani ovat Robin Hood ja Viidakkokirja, ne vain ovat niin loistavia. Ne laulut on joissakin ihan kivoja, joissakin taas kamalia, mutta mitä olisivat Disneyn piirretyt ilman niitä lauluja! :D Sitten hyviä on tietenkin ne kaikki Prinsessa ruusunen, tuhkimo, lumikki yms. klassikot.

Uusin Disneyn piirretty taitaa olla meillä Jafarin Paluu, että siitä voi päätellä, että meiltä tosiaan löytyy ne vanhimmat ja minusta parhaimmat. Leijonakuningas I on tosi hyvä, mutta Jellonakuningas II en tykännyt oikeastaan melkein yhtään, kolmosta en edes ole nähnyt. Minusta ne kaikki jatko-osat mitkä olen nähnyt, ovat olleet huonompia.

Tykkään edelleenkin katsella niitä piirrettyjä, jos ei ole muuta tekemistä. Ja vaikka olisikin. :D Ne vain piristävät päivää, kun kaikissa on aina happy end. :D

Oliver ja kumppanit! Meinasin sen unohtaa, aivan loistava leffa, kerrassaan. Niin ja Aladdin ja Pocahontas ja Aristokatit ovat myös todella hyviä.

Yhtään DVD-versiona en omista, tuskin tulen koskaan omistamaankaan. Tai mistäs sitä tietää. :D

Kaikki Disneyt ovat meillä katselukelpoisia, Aristokateissa se kuva välillä vähän räpsii, mutta muuten kaikki on ihan kunnossa niillä elokuvilla. :)
Villa #7
Silva #21
VALENCIA CF
<3

vaniliakastike

  • ***
  • Viestejä: 19
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #50 : 06.10.2007 18:31:32 »
Aah. Kaikki Disney elokuvat on IHANIA!!! Varsinkin klassikot Kaunotar ja Kulkuri ja Lejona kuningas.
Juu siis pienestä asti olen niitä katsellut mutta nytte on toi DVD niin näitä suloisen ihania elokuvia ei enää näe ( tosin ennen kuin DVD tuli olin jo lopettanut piirettyjen katsomisen, vaikka edelleen joskus niitä on kiva katsoa jos löytyy keinoja miten katsoa).  :D

Ihana olisi joskus päästä Disneylandiin, jos ei nyt, niin sitten kun on omia lapsosia  :D
Eläinten ylösnousemuksen päivänä turkiksenne raatelevat teidät ^^

marseille

  • ***
  • Viestejä: 38
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #51 : 15.10.2007 17:53:40 »
disney piirretyt on just parhaita :D Meillä on varmaan n. 30 disney piirrettyä vhs:llä :) ja sit n. 10 dvd:llä. Onneksi meillä on kasetit aina pidetty hyvässä kunnossa nii saa iloita niistä nytki :) Lemppareita on kyl leijonakuningas, tuhkimo ja topi ja tessu<3 Mulla on koneella kans jotai 50 disneyn laulua mut harmi ku suurin osa enkuksi :/ pitäs saada niitä suomenkielisiä lisää :D
yksi tällainen jokapaikan luihuinen kiitos.

Forlorn

  • ***
  • Viestejä: 201
  • Sukkapuikko
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #52 : 17.10.2007 12:49:56 »
Itse tykkään hirveästi vanhoista Disneyn piirretyistä, nyt kun tätä topikkia lueskelin, sain halun mennä katselemaan Kaunotarta ja Hirviötä... Mutta kirjoitan tämän nyt ensin.

Olenko minä ainoa, joka ajattelee, että nykyiset Disneyn piirretyt ovat jotenkin... "huonompia"?  Ei minua enää kiinnosta katsella nykyisiä Disneyn piirrettyjä, vanhoja katselen kyllä todella mielelläni (Lainasin kaverilta 10 kpl Disneyn piirrettyjä ja katselin niitä innolla). Mutta uudet (Rottatotuille, Aarreplaneetta, Atlantis, Lilo & Stitch...) ei oikein nappaa, en tiedä mistä se johtuu. Onko muilla näin?
Minä kyllä haluanisin nähdä Tuhkimon jatko-osat, vaikka tiedän, että ne eivät niin hyviä ole. Mutta minkäs sitä uteliaisuudelleen voi :D

Disneyn piirrettyjen lemppareihin kuuluvat Aladdinit, Pocahontas, Kaunotar ja Hirviö, Lumikki, Ruusunen, Aristokatit, Tuhkimo.

Unelma olisi minullakin käydä Disneylandissa tai Disneyworldissa.

Jaakin

  • ***
  • Viestejä: 193
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #53 : 19.10.2007 09:32:33 »
PSST! Koitetaan herättää keskustelua näistä elokuvista yms. aikaan, tämä topic on pikkuhiljaa valumassa listaamisen puolelle.

Lainaus
Olenko minä ainoa, joka ajattelee, että nykyiset Disneyn piirretyt ovat jotenkin... "huonompia"?
Mielipidekysymys, mutta olen osittain kanssasi samaa mieltä. Ehkä siksi, että lapsena katsotuissa filmeissä on "sitä jotakin" ja muistot palaavat mieleen yhä niitä katsoessa, mutta tietysti myös piirtäjät ja ääninäyttelijät ovat vaihtuneet. Jotkut uudet saavat plussapisteitä suunnaltani, toiset eivät.

Tästä tulikin mieleen, että mitä mieltä te olette  suomalaisista ääninäyttelijöistä? Onko joku ehdoton suosikki, onnistunut jossakin roolissa erityisen hyvin? Tai käänteisesti, joku josta ette pitäneet lainkaan?

Minä olen erityisesti tykännyt Leijonakuningas 1 Scarista (Jukka-Pekka Palo) ja Pocahontasista jonka äänenä toimi Arja Koriseva. Varsinkin laulukohtaukset olivat mieleeni. Jotenkin tuntuu, että Disneyanimaatioiden suomalaiset äänet ovat huomattavasti laadukkaampia, kuin mitä esimerkiksi lastenohjelmien, joita näkyy televisiosta.
[size=85]
"Hän, jota äsken joukossa ei silmäs keksinyt,
elossa on, sua muisti hän ja siksi elää nyt."[/size]
J.L Runeberg, Torpan tyttö

LeidiMarmelaadi

  • ***
  • Viestejä: 72
  • Where are you..
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #54 : 27.10.2007 17:50:32 »
Mä rakastan disneyn vanhoja elokuvia esim.Leijona kuningas  ja muita hyviä leffoja mutta mä en oikein tykkää kaikista uusimmista mutta juu ainahan leijona kuninkaan muut osat menee x)
(onks pikkukananen tai se disneyn ...siitä en tykänny..HUONO)
Ku olin sellanen pikkunen kakara (5.v-7.v) nii kaikki naapurit kirkkonummel lainas meilt noit disneyn elokuvia ku meil oli aina uusimmat..
ja sit sekotin aina "Kaunotar ja hirviö"-"Kaunotar ja Kulkuri" leffat... xF
Love potion ...

Canis

  • Kyyninen kynäilijä
  • ***
  • Viestejä: 137
  • Hieman kypsemmän ikäinen ficcaaja...
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #55 : 22.11.2007 22:49:21 »
Höm, täytynee tunnustaa, että aika usein Filkkarissa käydessäni mukaan tarttuu jokin Disney-animaatio... Ne ovat vaan niin ihania! Ja joskus lukion musiikin tunneillakin on ollut puhetta siitä, että ei niitä piirrettyjä pelkästään lapsille tehdä, niissähän on aika paljon sellaista huumoriakin, jonka vain aikuinen voi ymmärtää. Disneyllä on siis tarkoituksena saada koko perhe elokuvaa katsomaan, ja itse asiassa käsikirjoitukset onkin suunnattu enemmän aikuisille.

Disney-elokuvien lisäksi rakastan vanhoja Disney-piirrettyjä, niitä lyhyitä, joita tuli joskus ainakin sunnuntaiaamuisin. Ja Akuhan se tietysti on meikäläisen lempihahmo. Toinen mihin olen ihastunut, ovat Disneyn ja Pixarin yhdessä tekemät animaatiot. Niin kuin nyt Shrek esimerkiksi. Huonoja Disney-piirrettyjä en juurikaan ole nähnyt, yhtään ei ainakaan tule mieleen. Tosin en ihan kaikkia kaikkein uusimpia ollut katsomassa.

Ja tokihan Disneyllä on muutakin kuin piirrettyjä. PotC-trilogia esimerkiksi on aivan loistava, vaikkakaan en vielä ole tuota viimeistä osaa nähnyt.
Jos mun tuttuni tulisi, hälle kättä käppäjäisin, vaikk' ois käärme kämmenpäässä, hälle suuta suikkajaisin, vaikk' ois suu suen veressä, vielä vierehen viruisin, vaikk' ois vierus verta täynnä.

Canisin cirjoitucset

Mircin

  • ***
  • Viestejä: 35
  • I'm so happy I shit rainbows
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #56 : 30.11.2007 08:53:52 »
Disneyn elokuviin ei koskaan kyllästy, kun aina sieltä löytyy uusia vitsejä mitä vanhemmaksi kasvaa :'D Ja siellähän on niitä kaikkia ihme salaviestejä, vähän niinko jossain Da Vinci-koodissa... Niitä on aina hauska ettiä : D

Silti minua on alkanut nyppimään nyt vanhemmalla iällä (eihän sitä pienenä niin ajatellu...) kun kaikki Disneypiirrettyjen naiset on niin samanlaisia! Siis päähenkilöt; kaikki on laihoja ja isorintaisia ja ÄÄÄÄRETTÖMÄN hyväsydämmisiä. Pahikset on tietty läskejä ja tyhmiä ja rumia. Ajatelkaa nyt, onko ihme jos joka toisella nuorella on anoreksia kun jo polvenkorkusesta asti syötetään tuommoset luudanvarsi- melonitissi vartalonmalli-ihanteet alitajuntaan. Kyllä kai pieni lapsi vähemmästäkin hämmentyy! Ja ollaan epävarmoja ja itsetunto heikoilla kun piirrettyjen prinsessat on niin ihania ja täydellisiä ja kilttejä ja avuliaita. Ja aina ne päätyy sen kiltin miehen vaimoiksi... Kyllä niihin toisinaan enemmän omaperäisyyttä kaipais, mutta toisaalta ne on kyllä noin mustavalkosina ihan kivojakin.  

: D
*gigglesnort*

Lerosa

  • ***
  • Viestejä: 250
  • Ava by Rebecca Lupin
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #57 : 30.11.2007 14:59:25 »
miulla on myäs kaikki disneyn piirretyt leffat vuosilta 1990- 2006 katon niitä viel silloon tällööön ja itken mufasan kuolemalle nyyh. No kuiteski miun lempparit on:

Pocahontas1
Leijonakuningas 1 2 3
toystory 1 2
mulan 1 (kakkonen ei oo nii hyvä)
nalle puh (nalle on puh nalle on puh hupsu pieni hauskanlainen)


siinä mun lempparit ;D
Everybody left me behind...

Jaakin

  • ***
  • Viestejä: 193
Re: Walt Disney Pictures
« Vastaus #58 : 30.11.2007 19:49:30 »
Lainaus
Kyllä niihin toisinaan enemmän omaperäisyyttä kaipais, mutta toisaalta ne on kyllä noin mustavalkosina ihan kivojakin.
Itseasiassa yleensä minäkin kaipaan moniin leffoihin lisää omaperäisyyttä, mutta Disney on poikkeus. On ihanaa, että voi välillä uppoutua johonkin sinisilmäiseen ja unohtaa hetkeksi, ettei onnellinen loppu ole oikeassa elämässä mikään vakiokaluste.
Lainaus
Pahikset on tietty läskejä ja tyhmiä ja rumia.
Minulle tulee heti mieleen muutama vähemmän tyhmä ja läski pahis, esmes Pahatar, Lumikin äitipuoli ja Scar, ei se ainakaan mikään umpi-idari ollut. Toki niitä tymiä ja läskejäkin mukaan mahtuu.
Lainaus
Ja ollaan epävarmoja ja itsetunto heikoilla kun piirrettyjen prinsessat on niin ihania ja täydellisiä ja kilttejä ja avuliaita. Ja aina ne päätyy sen kiltin miehen vaimoiksi.
Tähän minulla on kaksikin mielipidettä - on totta että tuo tosiaan vähän vääristää ihmiskuvaa ja saa tuntemaan itsensä mitättömäksi, mutta on siinä hyviäkin puolia. Prinsessojen kiltteys antaa esikuvaa nuoremmalle ja ehkä sitä kautta myös muuttamaan suhtautumistaan toisiin ihmisiin, kun esmes nuo Disneyn prinsessat on usein avuliaimmasta päästä.
[size=85]
"Hän, jota äsken joukossa ei silmäs keksinyt,
elossa on, sua muisti hän ja siksi elää nyt."[/size]
J.L Runeberg, Torpan tyttö

Arende

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Shopaholic
Vs: Walt Disney Pictures
« Vastaus #59 : 16.03.2008 09:48:41 »
Minäkin olen varsin Disney-addiktoitunut.

En enää edes muista koska tutustuin ensi kertaa Disneyn piirrettyihin, jotenkin ne vain ovat aina olleet osa elämääni :> Meillä on vhs:nä lähemmäs 50 piirrettyä ja dvd:nä on pari. Itse pidän enemmänkin niistä vanhoista klassikoista kuten: Prinsessa Ruusunen, Tuhkimo, Leijonakuningas, Pocahontas, Notre Damen kellonsoittaja, Aladdin jne. Uusia en ole kaikkia edes vaivautunut katsomaan. Keisarin uudet kuviot on kyllä ihan helmi :>

Meillä on muutamalla itse nauhoitetulla kasetilla myös vanhoja Disneyn piirrettyjä sarjoja, joita telkkarista tuli silloin kun mie olin pieni. Kaikkihan ne on englannin kielisiä ja suomeksi tekstitettyjä, joten en niistä silloin kyllä oikein mitään ymmärtänyt, kun en osannut vielä lukea ^^ Mutta näin vanhemmalla iällä niitä on ollut oikein rattoisaa katsoa. On Ankronikkaa, Tikun ja Takun pelastuspartiota, Aku Ankkaa ja muuta sellaista. Ja tietysti Samu Sirkan joulutervehdys <3<3

Disneyn musiikki on myös aivan ihanaa. Sen vuoksi en oikeastaan hirveästi näistä uudemmista leffoista pidä, kun niistä puuttuu perinteiset Disney-biisit.  Miulta löytyy koneelta 179 Disney-biisiä ^^ Lähes kaikista leffoista, mitä kuvitella saattaa ja monilla eri kielillä. Lähinnä oikeastaan englanniksi, ranskaksi ja italiaksi. Muutama on japaniksikin. Ja suurimman osan niistä osaan vielä ulkoakin, kun tuli niitä pienenä laulettua niin paljon ^^

Disneylandiin haluaisin minäkin joskus päästä. Veljeni (joka myös on Disney-fani) kävi siellä viime jouluna, kun oli työharjoittelussa Pariisissa. Arvatkaa vain olinko kateellinen. Se kävi kanssa Notre Damea katsomassa. Maailma ei todellakaan ole reilu...
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain