Kirjoittaja Aihe: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, S, fluff, dialogi  (Luettu 17502 kertaa)

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Nimi: “Nukutko sinä?”
Kirjoitus: Arte
Paritus: Sirius/Remus
Ikäraja: S
Tyylilaji: fluff, dialogi

A/N Tämä on supervanha ficci ja ihan superällösöpö.



“Nukutko sinä?”

“Remus?”
“Sirius.”
“Nukutko sinä?”
“Nukun.”
“Et voi, kun vastaat minulle!”
“Aivan, mutta yritän kovasti nukkua.”
“Aijaa...”

“Remus?”
“Sirius.”
“Nukutko sinä?”
“Älä viitsi.”
“Ei kun... Minä halusin vain sanoa... Sinun hiuksesi ovat todella söpösti kasvojesi ympärillä.”
“Tuoko sinun piti sanoa?”
“Joo. Ei kun... Oli minulla muutakin.”
“No kerro.”
“Sinä... Sinä makaat minun peittoni päällä.”
“Anteeksi. Saanko nyt nukkua?”
“Mm...”

Siriuksen tummat silmät tapittivat intensiivisesti nukkuvaa Remusta. Ruskeahiuksisen pojan kevyt hengitys kutitti hänen nenäänsä ja Sirius hivutti kätensä peiton alta esiin raapiakseen kihelmöivää nenänvarttaan. Sormet sohaisivat myös mustaa tukkapehkoa, joka sotkeutui entisestään sormien haroessa siihen lisää takkuja. Aamulla on luvassa pitkä harjaus, Sirius ajatteli ja katsahti kättään. Nyt pistät. Et pistä. Pistät. Et varmasti pistä. Varmasti pistät, Siriuksen sivuajatukset hakkasivat pääajatusta kovaa kyytiä lyttyyn. Sirius ravisti turhautuneena päätään ja hivutti koko käsivartensa peiton päälle yrittäen olla häiritsemättä Remuksen unta. Suloinen tuhina purkautui pojan huulilta ja Siriuksen silmät loistivat.

Siriuksen sormet räpläsivät peiton pintaa tietämättä, mitä tehdä. Hitaasti ne hivuttautuivat hänen kylkiluidensa päältä kohti Remuksen kylkeä. Peittojen yhtymäkohdassa ne epäröivät hetken, ennen kuin Sirius nosti koko käsivartensa varovaisen hellävaraisesti Remuksen kyljen yli ja laski sen hitaasta, hyvin epävarmasti Remuksen selän taakse. Sirius pidätti henkeään.

Remus ynähti unissaan ja liikahti Siriusta vasten. Poika painoi kasvonsa vasten vuodetoverinsa kaulaa ja hengähti tyytyväisenä. Sirius tunsi huulten kaulallaan kaartuvan pieneen hymyyn.

Ilma tummahiuksisen rohkelikkopojan keuhkoissa alkoi käydä vähiin ja Sirius puhalsi pidättelemänsä ilman hitaasti ulos keuhkoistaan huulet törröllään. Hän katseli ujosti ripsiensä alta kehoaan vasten painautunutta poikaa, jonka hiukset tuoksuivat raikkailta ja iho tuntui lähes yliluonnollisen pehmeältä.

Hento kuiskaus upposi tuuheaan hiuspehkoon.

“Halusin vain sanoa, että tykkään sinusta tosi paljon ja olet minulle tärkeä...”
« Viimeksi muokattu: 13.05.2016 11:18:54 kirjoittanut Arte »


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

hermyli

  • ***
  • Viestejä: 22
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 09.07.2007 20:12:17 »
Suloinen! Juuri sopiva söpöyden nälkään ja vielä lempiparituksella! Alun dialogissa tuppasin menemään hieman sekaisin, mutta se johtuu vain itsestäni, niin on käynyt ennenkin.

Lainaus
“Halusin vain sanoa, että tykkään sinusta tosi paljon ja olet minulle tärkeä ihminen..”

Ihanasti kuiskattu :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut hermyli »

Luumunen

  • ***
  • Viestejä: 18
Re: "Nukutko sinä?" [SM/RL, PG, slash]
« Vastaus #2 : 26.07.2007 17:28:45 »
Aww.. Suloista :3

Lainaus
Suloinen tuhina purkautui pojan huulilta ja Siriuksen silmät loistivat.
Oi, suloinen tuhina.. ^^

Hui, miten päädyn slashia lukemaan.. O_o No, ihaaana ficci oli^^
Sano jotain latteeta
ja jotain ihanaa

Meleth

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 157
  • Always look on the bright side of life.
Re: "Nukutko sinä?" [SM/RL, PG, slash]
« Vastaus #3 : 26.07.2007 19:26:57 »
Voi miten söpö ficci. :)

wiltzu

  • ***
  • Viestejä: 36
Re: "Nukutko sinä?" [SM/RL, PG, slash]
« Vastaus #4 : 26.07.2007 20:46:46 »
oij.... niin sulosta <3
tuli ikävä omaa poikaystävää :D <3
Käsillä oleva sekunti on loppujen lopuksi ainoa omaisuus, joka meillä on

Wagner

  • ***
  • Viestejä: 65
Re: "Nukutko sinä?" [SM/RL, PG, slash]
« Vastaus #5 : 27.07.2007 08:26:33 »
Oi voi. Tämä oli aivan yltiösöpö. :) Tykkäsin tästä kovasti. Yleensä en lue tällä parituksella PG-ficcejä, mutta päätinpä kuitenkin avata, enkä kadu asiaa. :) Tämä oli todella hieno ja suloinen.
Villa #7
Silva #21
VALENCIA CF
<3

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Re: "Nukutko sinä?" [SM/RL, PG, slash]
« Vastaus #6 : 28.07.2007 23:56:02 »
Kommentteja! (:

hermyli, minulla itsellänikin menee tuollaista dialogia lukiessa välillä sekaisin, kumpi puhuu ja mitä. Yleinen vaiva. ^^
Luumu, kultaseni. (: Slash on hyvää.
Estel Ithil, kiitos. ^^
Aici, mussu.<3 Tiedä nyt tuosta hyvästä, mutta kirjoittaja ainakin. (; Sori peipi, pussailuficci ei ole vielä täällä. Voin pistää sen tänne huomenna, kunhan pääsen omalle koneelle, jos kerran joku haluaa sen lukea. Kiitos<3
wiltsu, mukava kuulla. ^^
Wagner, mukavaa, että eksyit uuteen paritus/ratingiin! Yllättyminen on ihanaa. :p


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Stelmaria

  • ***
  • Viestejä: 4
Re: "Nukutko sinä?" [SM/RL, PG, slash]
« Vastaus #7 : 08.08.2007 20:02:18 »
Löysinpäs! Hihii ja vain sivuja selailemalla! :D Vitsi oon proo.

Tällaisia tarinoita tarvii aina tietyin väliajoin, kun itsellä on ikävä kaikenlaisia kuiskauksia ja läsnäoloa. Kaunista kerrontaa.

"Remus ynähti unissaan ja liikahti Siriusta vasten. Poika painoi kasvonsa vasten vuodetoverinsa kaulaa ja hengähti tyytyväisenä. Sirius tunsi huulten kaulallaan kaartuvan pieneen hymyyn."

Voi vitsi että rakastan tuota kohtaa. <3 Ja loppurepliikki on ihana.
Onnelliseksi ei voi tulla, onnellinen voi vain olla.

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: "Nukutko sinä?" [SM/RL, PG, slash]
« Vastaus #8 : 09.08.2007 18:48:33 »
Oi kun on suloista. Voihan awwwww. Ja silleen <3 Tykkäsin ehkä liikaakin. Yleensä voisin valittaa ficcin lyhyydestä, mutta tähän se sopi. Ihania nuo Sirren epäröinti ja lausahdukset. Olen huomannut ficcin aiemminkin, mutta jos on etu- ja sukunimen kirjaimet mukana, menen ihan sekaisin. >DD Mutta kiitos ihanasta ficcistä. Kannattaa jatkaa kirjoittamista. ;>>

PS Anteeksi pakko kysyä. Oletko tyttö vai poika? (Nainen vai mies?) Puhuit tyttöystävästä ja kirjoitat slahsiä. Hämää. ^^
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Alias

  • Vieras
Re: "Nukutko sinä?" [SM/RL, PG, slash]
« Vastaus #9 : 11.08.2007 18:28:02 »
Mä sulin mun penkille *-------* Niin mielettömän söpöä, niiiiiiiin söpöä. Voi herranjumala, pitää alkaa keksimään sanalle "söpö" synonyymejä, kun söpö ei enää riitä kuvailemaan kaikkea tätä fluffyn, vaaleanpunaisuuden, pehmeyden, sokerisuuden määrää <3 Tämä sai minut hymyilemään kuin idiootti, Sirius on niin söpö ja Remus on niin söpö ja ne sopii toisilleen niin hyvin <3 Awws

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Re: "Nukutko sinä?" [SM/RL, PG, slash]
« Vastaus #10 : 12.08.2007 11:40:42 »
Stelmaria, kiva, kun löysit. (; Mukavaa, että pidit ja kommentoit ja kaikkee sellasta muksaa. (;
avada kedavra, onhan tämä aika lyhyt joo, kirjoitin ehkä puolessa tunnissa. (; Tämä oli vain niin söpö idea, että tässäpä tämä. Voisin kyllä muokata S/R:n tuohon otsikkoon, ehkä sen tunnistaisi paremmin. En edes muista, miksi pistin siihen alun perin SM/RL. No, virheet voi korjata, eikä tämä ole iso sellainen. (; Ja kirjoitan lisää, saa vain nähdä, että mitä ja milloin.
Olen ihan tyttö ja kyllä, minulla on tyttöystävä ja kirjoitan slashia. (; Ja femmeä. Ja vähän hettiäkin.
Alias, söpö on ihan kiva sana ja sille on monta muksaa synonyymiä. (; Kiitos paljon kehuista. (:


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Kolibri

  • ***
  • Viestejä: 9
Re: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #11 : 12.08.2007 16:13:16 »
Oi... *huokaisee rakastuneena juuri lukemalleen teokselle*
Aivan ihana. Oikein suloinen. :o
Hyvin kirjoitettua tekstiä, pidin paljon. Ihan hyvä, et tää ei ollu mikään romaani. Olisin kyllä tietysti voinu lukee enemmänkin. :D
Lisää tällasia söpöjä pikku-ficcejä. Ja loppu oli muuten aivan ihana.
-Kolibri-
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Kun oot valmis uutta heti kaiva.
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Harhautamme näin hyenan. Hei!
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Aikamoinen tässä on vaiva.
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Mitä nyt?
Harhautamme näin hyenan. Hei!

vaniliakastike

  • ***
  • Viestejä: 19
Re: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #12 : 20.09.2007 16:05:09 »
ui... tosi suloinen  <3
Eläinten ylösnousemuksen päivänä turkiksenne raatelevat teidät ^^

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Re: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #13 : 20.09.2007 19:25:42 »
Kolibri, tämä oli tällainen pieni tosiaan, kiitos kommentoinnista. (:
vaniliakastike, kiitos kehuista. <:


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Paris

  • ***
  • Viestejä: 40
Re: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #14 : 21.09.2007 19:52:00 »
Edellisiä toistaen: olipas söpöä! (: Aivan ihanasti kirjoitettu, varsinkin tuo loppu oli todella hyvä. Lyhythän tuo oli, mutta hyvä niin, sillä jos sitä olisi alkanut pitkittää niin idea olisi voinut kadota, eikä se muutenkaan välttämättä olisi ollut yhtä hyvä. Lyhyt ja ytimekäs. (; Oli kiva lukea pitkästä aikaan tällainen lyhyt söpöily.
I walk along these no name streets
And wave goodbye to all

Lout

  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #15 : 17.06.2008 16:29:12 »
Ihana fluffyannos näin aamuun. :) (mitä väliä vaikka kello on neljä, nyt on vielä aamu! :D)
Lissäää tämmösiä s/r paritusfikkejä, ja näin ihania vielä <3
All i want is one more day
Its all i need one more day with you

Arende

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Shopaholic
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #16 : 18.06.2008 01:10:55 »
aww, söpöä ^^ En niin perusta tästä parituksesta (mitenhän edes eksyin lukemaan tätä ô.o), mutta tää oli silti tosi söpö. Sopivan pituinen ja noin. Tuollainen lyhyt hetki vaan. Tykkäsin paljon :>

Rakentava palaute hyppäsi parvekkeelta alas :/
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #17 : 24.06.2008 22:55:47 »
AAWW : DDDDDDDDDDD<3 rakastan remusta ja siriusta.<3 ah, tää oli nii veikee. :'>
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

nezumi~

  • Vieras
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #18 : 25.06.2008 12:46:19 »
Pidin tästä, ja tuo viimeinen lause oli aika suloinen, jotenkin  :)

- Nezumi -
« Viimeksi muokattu: 01.12.2009 11:50:14 kirjoittanut NEZUN »

Taki

  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #19 : 26.07.2008 20:37:33 »
Oi miten suloinen :) Fluffia parhaimmillaan. Tässä oli niin suloista jännitystä ja herkkyyttä ja ujoutta ja kaikkea, hitsi, tosi ihana <3

Nyt pistät. Et pistä. Pistät. Et varmasti pistä. Varmasti pistät
Ihana kohta, suloista rohkeuden keräämistä. Mukava lukea Siriuksesta kerrankin vähemmän kuin täydellisen itsevarmana.
Lainaus
Peittojen yhtymäkohdassa ne epäröivät hetken, ennen kuin Sirius nosti koko käsivartensa varovaisen hellävaraisesti Remuksen kyljen yli ja laski sen hitaasta, hyvin epävarmasti Remuksen selän taakse.
Tässä oli pieni kirjoitusvirhe (hitaasta), mutta muuten oli toinen suosikkikohdistani, niin ylisuloinen.

Loppu tietenkin oli hellyyttävä. Juu, minä pidin kovasti :)