Kirjoittaja Aihe: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, S, fluff, dialogi  (Luettu 17511 kertaa)

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, S, fluff, dialogi
« Vastaus #40 : 07.08.2016 09:34:23 »
Apua, olette kyllä niin ihania kommentoijia, kun jaksatte tällaista noin kymmenen vuotta vanhaa tekstiä vielä kaivaa esiin ja sitä kommentoida! Kommenttejanne on tullut luettua vuosien varrella useampaan kertaan. Olen usein haaveillut, että poistaisin tämän ylivanhan tekstinrääpäleen, mutta tästä on tuntunut niin moni tykkäävän, etten ole raaskinut.

Kiitos siis vielä erittäin piristävistä ja mieltä lämmittävistä kommenteistanne, erityisesti Kiirsu, joka tämän vielä vuosien jälkeen bongasi!


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, S, fluff, dialogi
« Vastaus #41 : 05.11.2017 08:19:12 »
Voi aww, tuolla tehdessäni tiedät-kyllä-mitä otsikko herätti muistoja ja oli pakko lukea tää ficceröinen uudelleen ja HELLANLETTAS kun tää on edelleen supersöpö ja oikein tihkuu fluffia ja saa sydämen läpättämään koska ONHAN NE VAAN NIIN IHQPIHQJA KESKENÄÄN <3 anteeksi capsaus :F

Mut tässä on tosiaan rakennekin pelkkää rakkautta ja jotenkin niin siriusta, kun kaikki lähtee ikään kuin vitsistä, tai siis eihän Sirius sitä varmasti vitsiksi tarkoita, joskin Remus varmasti epäilee jossain välissä, mutta itse a/n:n vain nopeasti silmäilleenä voisin asetelmasta jopa odottaa jotain pikkujäynää Siriuksen puolelta! Mutta ei, kaikki olikin vain epävarmuutta ja arkuutta (itse seksiijumala-)Siriukselta, awwsii <3

Sori, sulan nyt tähän lammikoksi, kiitos tästäkin ihanuudesta (kato nyt mitä kaikkee löytää kun selaa SUURIA massoja! :P )


Pus <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, S, fluff, dialogi
« Vastaus #42 : 05.11.2017 09:36:22 »
Bbuttis eeeii, tämä on niin VANHA! ;D Suorastaan nolottaa, että olen joskus kymmenen vuotta sitten kirjoittanut jotain tällaista yltiösiirappista slashia! Pfff. Juuri tämän takia tällaisia vanhoja tekstejä ei saisi olla täällä, mutta en kehtaa poistaa tätä kun olen saanut niin ihania kommentteja ♥

Jep, tässä vaan arkaillaan ja söpöillään ihan pieninä lapsosina vielä! Siriukselta kyllä olisi voinut odottaa jotain jäynää, mutta ehkä tää kertoo Siriuksen tunteista enemmän, kun hän kerrankin on vakavana. ::)


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Vs: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, S, fluff, dialogi
« Vastaus #43 : 07.10.2018 23:11:00 »
Moi, nostelen täältä nyt tämmöistä muinais-siirappislashia taas esiin ::D varmasti arvostat, koska tämähän edustaa sun kokonaistuotantoasikin niin hyvin (not)! Mutta listauksesta tänne jotenkin eksyin, ja onneksi eksyin. Sirremus on yksi mun suosikkiparituksista fandomiin katsomatta, niin tämä meni kyllä kivasti alas täällä :3

Tykkään tässä siitä, että kaksikon dynamiikka lähtee juuri Siriuksen aktiivisuudesta, höpöttelystä keskellä yötä, hivuttautumisesta. Jotenkin näen tämän... kauhean aitona ja sopivana lähtökohtana Siriuksen ja Remuksen väleille, koska yleisesti Remus tuntuu enemmän passiiviselta, tarkkailijatyyppiseltä hahmolta, joka ei välttämättä uskaltaisi ottaa ensimmäistä askelta mihinkään suuntaan. Toisaalta tällainen passiivisempi rooli mahdollistaa myös sen, että Remus on aivan pihalla kaikesta, kun Sirius rupeaa höpöttelemään söpöjä keskellä yötä, ja haluaa vain peittonsa paremmin päälleen! Eipä siis ihmekään, että Remus nukkuu intensiivisesti ja vaistomaisesti siirrähtää Siriuksen suuntaan vähän.

Muutenkin hahmot tuntuvat tässä olevan tosi hyvin paikoillaan, hienosti in character. Siriuksen takkutukka ja loistavat silmät erikseen mainittuine ripsineen sopivat mielikuvaan hahmosta nuorempana (ja miksei vähän vanhempanakin). Ylipäänsä pidän siitä, kuinka oikeasti yltiösiirappinen (kuten itsekin tätä kuvailit) tää on paikoitellen erittäin romanttisten kuvausten myötä. Ihan mahtavaa, vaikka kuitenkin tykkään enemmän sun vähemmän kiiltokuvamaisista nykyteksteistä :D

Kiitokset! <3