Kirjoittaja Aihe: Keinuhevonen | K11, Sirius/Remus  (Luettu 2964 kertaa)

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Keinuhevonen | K11, Sirius/Remus
« : 18.02.2017 00:40:46 »
Keinuhevonen
Ikäraja: K11 varmuudeksi
Genre: pieni fluffy, romance, huumoriakin vähän siellä pilkahtelee
Paritus: Sirremus
Haasteet: Salainen ystävä II, kerää kaikki hahmot (Sirius Musta)
Sanoja: 674
A/N: Jee, sain rakkaalle salaiselle ystävälleni tekstin kirjoitettua! Tässä sinulle olisi, Isfet muru :-* Ja saan korkattua tällä myös meidän "haasteen", jossa mun pitää kirjoittaa 50k Sirius/Remusta. Jee! Ole hyvä, toivottavasti tykkäät tästä tekstistä, jonka takia revin hiuksia päästäni. Tää fic ei oo niin söpö/fluffyinen, mitä tästä piti tulla, mutta ehkä se siellä pienenäkin löytyy... :D Oot ihana <3

Keinuhevonen

Sirius poltteli hajamielisenä tupakkaa Kalmanhanaukion keittiössä miettien, mikä päivä nyt oli oikeastaan menossa. Hän ei ollut pitkään aikaan välittänyt viikonpäivistä, tai varsinkaan päivämääristä. Se oli vain sellainen asia, mikä ei Siriusta kiinnostanut, kun hän joka tapauksessa joutui nyhväämään tässä samassa talossa päivästä toiseen seuranaan vain välillä kokoontuvat kiltalaiset sekä kotitonttu Oljo, joka halveksi häntä enemmän kuin ehkä kukaan edes pystyi. Se saattoi voittaa jopa Severus Kalkaroksen. Sirius naurahti ajatukselleen.

Neljästoista helmikuuta, Sirius laski mielessään. Kilta oli sopinut pitävänsä kokouksen kahdestoista helmikuuta ja se oli ollut toissapäivänä. Neljästoista helmikuuta sai Siriuksen muistamaan ne Tylypahkan vuodet, jolloin hän, James, Peter ja Remus viettivät ystävänpäivää yhdessä. Nyt hän joutuisi luultavastikin olemaan ystävänpäivän yksin, sillä Oljon kanssa vietetty ystävänpäivä tuntuisi nimenomaan sellaiselta päivältä, joka muistuttaisi ystävien puutteesta sen sijaan, että jotenkin piristäisi mieltä. Sinä päivänä, kun Oljo piristäisi Siriuksen mieltä, hän söisi kourallisen pippuripiruja kerralla. Se oli ajatuksenakin niin utopistinen, ettei Sirius uskonut sitä ikinä tapahtuvan.

Mutta entä sitten ne oikeat ystävät? Peter oli jossakin karkuteillä Voldemortin helmoissa, James oli kuollut jälkimmäisten toimesta. Remus… Nimikin sai Siriuksen rinnassa tuntumaan kahta erilaista tunnetta: lämpöä siitä syystä, että he olisivat tänään seurustelleet neljä kuukautta, ja kaipausta siksi, ettei Sirius tiennyt milloin Remus tulisi jälleen käymään. Tämä ei ollut maininnut mitään siitä, että tulisi ystävänpäivänä käymään, mikä Siriuksen mielestä oli kieltämättä kummallista. Tai ehkä, huonoimmassa tilanteessa, Remus oli unohtanut koko ystävänpäivän. Sirius lietsoi mieltään näillä negatiivisilla ja epätoivoisilla ajatuksilla, vaikka yrittikin taistella niitä vastaan – ehkä Remuksella vain kesti, ja hän tulisi pian.

Sirius veti tupakansavuja hieman liian syvään hänen kuullessa vaimean ilmiintymisen poksahduksen Kalmanhanaukion talon pihalla. Sirius tumppasi nopeasti tupakkansa pöydällä nököttävään tuhkakuppiin ja riensi eteiseen. Sirius ei odottanut sovitusti ketään, mutta salaa sisimmässään hän odotti koko ajan, milloin Remus ilmaantuisi. Vilkuillessaan etuikkunasta ulos Sirius huomasi ikkunoiden olevan huurteessa. Ulkona täytyi siis olla hyvin kylmä.

Sydän odotuksesta pampaten Sirius kysyi:
”Kuka siellä?”
”Minä, Remus Lupin”, oli vastaus sillä äänellä, jota Sirius ei ikinä unohtaisi.
”Mikä on minun herkkä kohtani?” Sirius kysyi varmistuskysymyksen, jonka he olivat kahdestaan sopineet.
”Kyljet ja sisäreidet”, kuului vastaus. Sirius hymyili viekkaasti vastatessaan:
”Oikein. Sinä todella olet Remus.”
Tietynlaisella sauvanheilautuksella Sirius sai säpin pois oven edestä ja lisäksi lukuisat taialla oveen asennetut lukot ja ketjut poistuivat, ja ovi aukesi. Remus riensi viekkaasti hymyillen suoraan Siriuksen syliin ja ensitöikseen Sirius suuteli rakastettuaan.
”Remus perkele, minä jo luulin ettet tulisikaan”, Sirius nuhteli miesystäväänsä. ”Olisin lähettänyt räyhääjän, jos et olisi tullut koko päivänä.”
”Mutta minä tulin nyt”, Remus sanoi sivellen Siriuksen poskea tietäen tämän pitävän siitä.
”Ja hyvä että tulit. Haluat varmaan, että keitän teet- hei, mikä tuo laatikko on?”
”Ai tämäkö?” Remus kysyi hymyillen salaperäisenä. ”No, koska tänään on ystävänpäivä, niin sen lisäksi että juon kanssasi teetä ja harrastan kiihkeää seksiä, pitihän minun sinulle lahjakin ostaa.”
”Tee ja seksikin kuulostaa hyvältä verrattuna siihen, millaista minulla täällä yleensä on”, Sirius sanoi, mutta oli silti hyvillään miesystävänsä muistaessa häntä lahjallakin.
”No, tämä lahja onkin vähän… Moniselitteinen”, Remus sanoi ja naurahti. ”Tai siis, tämän voi kuvitella ehkä seksisymboliksi tai sitten lasten leluksi. Mutta jotta tämä ei olisi se jälkimmäinen, olen tehnyt siihen suurennusloitsun, joka toimii aina kun istut tämän päälle.”
”Minkä jättidildon sinä olet minulle oikein ostanut?” Sirius kysyi ihmeissään ja sai Remuksen repeämään nauruun.
”Ei ihan sitä”, Remus sai vastattua nauruiltaan, ”mutta katso itse. Ja saanen huomauttaa, ettei lapset leiki dildoilla.”
”Ai niin tosiaan”, Sirius tuhahti huvittuneena omalle tyhmyydelleen avatessaan jo laatikkoa. ”Herranjumala, keinuhevonen! Sinä muistit siis, että sanoin silloin kerran… No siis silloin kerran, kun panit minua perseeseen, kun sanoin ihan muuten vain, että en ollut lapsena ikinä saanut keinua keinuhevosella, vaikka tahdoin.”
”Niinhän minä muistin, sellaiset asiat jää jostain kumman syystä mieleen”, Remus sanoi myhäillen huvittuneesti keskustelun tilanteen absurdiudelle.

Kun Sirius oli testannut keinuhevostaan ja Remus saanut vihdoin teensä, oli kaksikko siirtynyt viettämään ystävänpäivää makuuhuoneen puolelle.
”Kiitos, kun tulit viettämään sittenkin ystävänpäivää”, Sirius sanoi suudelmien lomassa. ”Teit päivästäni paljon paremman, eikä tarvinnut jäädä ystävänpäivänä yksin.”
”Ilo oli minun puolellani”, Remus sanoi ja suuteli Siriuksen kaulaa.

Siriuksen riisuessa Remuksen housut hän huomasi miesystävällään olevan sydänbokserit. He kumpikin nauroivat ja kietoutuivat toisiinsa ja Sirius unohti hetkeksi taas, mikä päivä nyt oikeastaan oli.
« Viimeksi muokattu: 18.02.2017 01:00:33 kirjoittanut SparklingAngel »
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Keinuhevonen | K11, Sirius/Remus
« Vastaus #1 : 18.02.2017 11:21:21 »
Kiitos tästä, sait minut nauramaan. Tätä oli ilo lukea, sillä olen päässyt vähitellen myös näiden kahden hahmon pään sisään vähän aikaisempaa enemmän.

Tykkään siitä, että on taustalla se tosiseikka, että Sirius joutuu tylsistymään päivä toisensa jälkeen tuolla talossa, niinkuin olemme saaneet lukea ja sitten sinä olet mennyt sinne vakoilemaan ja kerrot meille lukijoille mitä muuta siellä tapahtui. Jei.

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Keinuhevonen | K11, Sirius/Remus
« Vastaus #2 : 18.02.2017 14:50:56 »
Fairy tale: Kiitos paljon kommentista! Kiva, että tykkäsit - ja että myös se huumori siellä osui ja nauratti! Jep, itsekin yritän oppia kirjoittamaan näistä kahdesta nyt, kun pitää kirjoittaa ystävälle näistä aika paljon. :D Mutta kiitos sinulle! (:
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Vs: Keinuhevonen | K11, Sirius/Remus
« Vastaus #3 : 18.02.2017 17:51:54 »
Voi Sparkly. Etkä myöhästynyt kuin rapsakat neljäkymmentä minuuttia, ehkä kestän tämän ;D

Toivottavasti et ole nyt ihan kalju (niin että riittää repiä vastakin) minä kyllä pidän tästä, kiitos oikein paljon. On toisaalta kummallista, mutta toisaalta täysin loogista ja uskottavaa, että Sirius on niin huolissaan tuleeko Remus ollenkaan. Ehkä tuossa tilanteessa on jo vähän syytä epätoivoon.

Mutta sitten ääh! Kyljet ja sisäreidet + viekas hymy! Jotenkin aika Siriusmaista, mitäköhän huijari olisi miettinyt kuullessaan turvakysymyksen! :D Teehenkin tuli viittaus, loistavaa! (en ehkä olisi antanut anteeksi, jo olisit unohtanut sen) Mitin kyllä kauhuissani että apua, inspiraatiosanat oli vähän vaikeat, mutta hyvin selvisit :D

Sydänbokserit ystävänpäivänä on kyllä kiva yksityiskohta, tämä toi sitä fluffyakin;

Lainaus
He kumpikin nauroivat ja kietoutuivat toisiinsa ja Sirius unohti hetkeksi taas, mikä päivä nyt oikeastaan oli.

Ihana lopetus. Kiitos  :-*

ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Keinuhevonen | K11, Sirius/Remus
« Vastaus #4 : 19.02.2017 20:40:15 »
Isse: Virnuilen sun kommentille täällä ihan ilosta hölmönä :D <3 Mä itseasiassa bongasin ton tee+Remus-jutun sun kommentistasi, koska mähän stalkin sun viimeisimpiä viestejä aina välillä ja lueskelen mitä oot kommentoinut ja laitellut jonnekin :D Ja nyt se Remus+tee-ajattelutapa on syöpynyt minunkin mieleeni sen lisäksi, että Remus on suklaan ystävä :D Tää on vähän samanlainen fanon-juttu kuin se, että mä yhdistän ruusunmarjateen aina Ginnyn suosikkiteeksi. Ihanaa että tykkäsit, ja jäi mulla hiuksia vielä vähän päähän vastaisuuden varalle revittäväksi! ;D Oikeesti oot niin ihana ja luttana (onks toi ees sana?), meidän täytyy kyllä potkaista Isse/Sparkke-operaatio käyntiin :D Oi ei, huijasin ajatukset sen turvakysymyksen kohdalla, oh god... Ken tietää, mitä kaikkea myös Siriuksen rivossa mielessä (eiku) liikkuisi silloin xD Ja mullahan kävi noiden inspissanojen kanssa vähän silleen, että olin ehtinyt kirjoittaa ficciä jo aika pitkälle kunnes muistin että hitto ne sanat :D Onneksi sain muokattua ne tuonne tekstiin sopivasti :D Mukavaa että lopetus miellytti, pyrin nykyään siihen että lopetukset on jotenkin tosi hyviä/nasevia tms, kun joskus vielä harrastin sitä "no lopetan tän nyt vaan johonkin"-ajattelutapaa.
Tulipas tästä vastauksesta taas pitkä, mutta kiitos silti ihana xD <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Keinuhevonen | K11, Sirius/Remus
« Vastaus #5 : 21.02.2017 09:11:09 »
Hyvin selvisit tästäkin siis lopulta!  :)

Sirius/Remus paritus on alkanut avautumaan mulle vasta vähän aikaa sitten, vaikka jotenkin tykkään enemmän itse James/Siriuksesta. (Miksi mun kommentit aina lähtee ihan sivuraiteille?!) Mut on tämäkin söpö paritus ja näistä kahdesta saa fluffympaa ja ehkä hiukan onnellisemmalla lopulla kuin James/Siriuksesta.

Sitten tähän ficciin, jota mun piti tulla kommentoimaan, eikä jaarittelemaan parituksista, hyvä Dokumentti, hyvä. (Oikeasti yritän keskittyä nyt!)

Tykkäsin tosta Siriuksen odottelusta ja tuskautumisesta, sekä mietinnästä tuleeko Remus ollenkaan, vielä ystävänpäivänä. Sirius ja tupakka on mulle aina toimiva yhdistelmä, voin jotenkin nähdä herran tupakka sormienvälissä synkistelemässä. :D <3

Näiden kahden välinen kysymys oli ihana ja kyljet ja sisäreidet oli söpöä! :)
Tuo keskustelu ennen kuin Remus antoi lahjansa oli hauska, Siriuksen mietinnän dildosta nauratti! :D

Lainaus
Sirius unohti hetkeksi taas, mikä päivä nyt oikeastaan oli.
Ihana lopetus! Musta tuntuu, että sä osaat aina lopettaa jotenkin tosi söpöin lauseisiin!<3
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Keinuhevonen | K11, Sirius/Remus
« Vastaus #6 : 24.02.2017 18:06:02 »
Dokumentti: sinäkin brutukseni täällä kommentoimassa. :D (mikä toi brutus oli? Lipputanko sä olet!)
Ai että menee sivuraiteille? Mulla menee välillä niin kommentit, vastaukset kuin A/N:nnätkin sivuraiteille, eli samassa veneessä ollaan. James/Sirius menee kyllä mun ymmärryksen yli, ne on vaan parhaita ystäviä eikä muuta! :D Meni tän Sirremuksenkin kanssa vähän aikaa sulattelu, mutta kyl se nykyään toimii ihan hyvin munkin fanonissani.
Joo, Sirius+tupakka on jotenkin semmonen seikka, jonka oon nähny harvinaisen monessa ficissä jossa on Sirius. Vaikken tupakasta itse kauheammin tykkää (en oo sitä maistanut, mutta en edes tykkää sen polttamisesta ajatuksenakaan), niin kyl Siriuksen oli se röökinsä saatava, vaikka murisinkin sille, että "miten kehtaat tuhota keuhkojasi". Okei, kuulostan taas siltä kuin oisin puhunut kuvitteellisille hahmoille, mutta siis ajattelin noin :D
Kivaa että kysymys, sisäreisijutut ja keskustelu jäi mieleen! Kieltämättä muakin huvitti kirjoittaa se dildojuttu... xD
Kiitos kehuista, oon alkanu opettelemaan tekemään tarinoihin mielestäni hyviä lopetuksia ja hyvä jos se näkyy! :)
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

liljankukka

  • Vieras
Vs: Keinuhevonen | K11, Sirius/Remus
« Vastaus #7 : 09.10.2018 07:45:17 »
Kommenttikampanjasta hei!

Jessus :D Mietin tätä valitessani, että miksi niin viattoman otsikon kuin keinuhevonen, alla olisi K-11 matskua, mutta tätä en osannut odottaa :D Tykkäsin kyllä, totta kai, koska Sirius/Remus <333 Saatoin vähäsen sulaa tuolle varmistuskysymykselle, ihana <33 Musta tästä tekstistä sai hyvin irti Remuksen ja etenkin Siriuksen tunteita ja tämä on muutenkin tosi hyvin kirjoitettu! :) Ja tuo keinuhevonen sopi suhteellisen hyvin tuonne väliin, vähän saatoin kyllä naurahtaa sille kohdalle :D

Kiitos tästä <3