Kirjoittaja Aihe: Minä pidän sinusta (S, fluff, GG/DM)  (Luettu 3790 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Minä pidän sinusta (S, fluff, GG/DM)
« : 12.06.2008 21:05:07 »
Nimeke: Minä pidän sinusta
Kirjoittaja: Winga
Oikolukija: NjhV2 (rakas pikkuveliseni)
Tyylilajit: fluffy, oneshot
Paritus: Gregory Goyle/Draco Malfoy
Ikäraja: S
Vastuuvapaus: Rowlingin hahmoja, minun leikkejä
Lyhyesti: Ja sinun pitäisi oikaista hänen väärinkäsityksensä. Sanot jotakin tai teet jotakin, kyllä sinä siihen pystyt. Olet ainakin aina ennen pystynyt.
Kirjoittajalta: Johtuen siitä toisesta GG/DM:stäni minun oli pakko kirjoittaa fluffya tällä parituksella. Mmh, en vain tiedä, kummasta jäi suuremmat traumat... Ja kyllä, tästä tuli ihan liian söpö tälle paritukselle. Mutta mitä sitten?
Ja kiitti tästäkin, rakas velisein.


Minä pidän sinusta

"Greg, mitä sinä teet?" Vincent kysyi ystävältään tämän mentyä sänkyynsä ja suljettua verhonsa.

"Mietin, miten tuhota maailma ja hallita sitä Hänen-joka-jääköön-nimeämättä alaisena", Gregory vastasi tuhahtaen ja kääntyen toiselle kyljelleen. Hän otti käteensä salaisuutensa ja tuijotti sitä.

"Ai..." Vincent mietti. "No, jatka sinä vain miettimistäsi."

Gregory huokaisi hiljaa. Vincent ei todellakaan tajunnut sarkasmia. Gregory ei edes käsittänyt, miksi Draco oli koskaan tahtonut Vincentiä henkivartijakseen. Tai kenties juuri toisen tyhmyyden takia Draco oli Vincentin valinnutkin. Mutta siinä tapauksessa Gregoryn valinta oli kummallinen, sillä eihän tämä ollut tyhmä ja Dracokin tiesi sen. 'Ehkä hän tarvitsi minua tasapainottamaan Vincentin tyhmyyttä', Gregory ajatteli turhautuneena ja tuijotti Dracon kuvaa. Hän oli säilyttänyt sitä jo pitkään, siitä asti, kun oli sen Creeveyltä saanut. Creevey ei tosin tiennyt, mihin hänen kuvansa oli kadonnut, mutta Gregorya se ei haitannut lainkaan.

Gregory kuunteli huoneen hiljaisuutta kuva käsissään tietäen rauhan pian rikkoutuvan. Ovi aukeaisi ja Draco tulisi, joko yksin tai uusimman valloituksensa kanssa.

"Blaise, minä en usko hänen välittävän", Gregory kuuli Dracon äänen oven toiselta puolelta. "Luulisi hänen jo sanoneen jotakin!"

Gregory ei kuullut Blaisen vastausta, mutta oven auetessa hän kuuli Dracon äänen paremmin. "Miten niin? Olenko muka antanut ymmärtää..? Ei, sinä olet oikeassa, minä olen antanut hänen ymmärtää asian niin, olen todellakin."

"Ja sinun pitäisi oikaista hänen väärinkäsityksensä. Sanot jotakin tai teet jotakin, kyllä sinä siihen pystyt. Olet ainakin aina ennen pystynyt", Blaise vastasi kuiskaten ja saaden Draconkin tajuamaan, että he olivat jo astuneet poikien makuuhuoneeseen.

"Hyvä on, Blaise. Huomenna", Draco huokaisi ennen kuin meni omaan sänkyynsä.

"Minä varmista, että pidät lupauksesi."

Gregory kuunteli äänten vaimenemista ja mietti, kenestä mahtoi olla kyse. 'Kuka voisi saada Dracon noin hämilleen?'

***

Aamulla herätessään Gregory joutui hetken miettimään edellisiltaa ennen kuin muisti kuulemansa pätkän Blaisen ja Dracon keskustelusta. 'Minä tahdon nähdä kuka hän on', hän ajatteli muistaessaan. Hänen oma ihastuksensa Dracoon ei ollut mitään verrattuna Dracon omaan kiinnostukseen. Draco ei koskaan aiemmin ollut tahtonut ketään niin, että olisi joutunut pyytämään Blaisen apua. Tämän täytyi olla vakavaa, siitä Gregory oli varma.

Ennen pukeutumista Gregory tarkisti oliko Draco vielä lähtenyt. Mikäli oli, Gregory olisi varmasti menettänyt mahdollisuuden nähdä sen, josta Draco niin kovasti välitti. Mikäli ei ollut, Gregory tulisi taatusti seuraamaan toista poikaa. Kurkistaessaan sänkynsä verhojen välistä Gregory huomasi Dracon sängyn ympärillä olevien verhojen olevan vielä kiinni ja siitä hän tiesi Dracon yhä olevan sängyssään. Nopeasti Gregory pukeutui ollakseen valmis Dracon lähtiessä.

Kuullessaan ääniä huoneesta Gregory katsoi, kuka siellä liikkui. Hän huomasi jo täysissä pukeissaan olevan Dracon, joka oli jo käynyt suihkussa ja tajusi, etteivät verhot olleetkaan paljastaneet koko totuutta. Gregory nousi ylös ja Draco näytti yllättyneeltä huomatessaan toisen olevan jo hereillä.

"Huomenta, Greg", Draco sanoi tavalliseen tapaansa.

"Huomenta", Gregory vastasi. Hän seurasi Dracoa tämän lähtiessä alas ja kohti suurta salia. Pojat istuutuivat luihuispöydässä vierekkäin ja Gregory huomasi Blaisen olevan jo hereillä ja viittoilevan jotakin Dracolle. Edellisillan keskustelun takia Gregory pystyi päättelemään, mitä asia koski.

Draco huokaisi ja sulki silmänsä. Katsoessaan vielä kerran Blaiseen kasvoillaan ilme, joka kysyi 'Onko minun pakko?', hän sai Blaiselta vastaukseksi virnistyksen, jonka merkitystä ei voinut arvata väärin. Hitaasti Draco alkoi kääntyä Gregorya kohti. Tämä katsahti taakseen ja nähdessään Millicent Bullstroden Gregory mietti Dracon mielenterveyttä.

"Greg", Draco aloitti. Gregory kääntyi takaisin Dracoa kohti. "Miksi sinä tuijotat Millicentiä?"

"Öhm, en mistään syystä", Gregory vastasi. Hän tuijotti Dracoa tarkkaavaisesti.

Kohauttaen olkiaan Draco kääntyi poispäin. Blaise oli jo noussut ja vaihtanut paikkaansa niin, että istui nyt Dracon vieressä. Hän kuiskasi jotain Dracon korvaan ja ansaitsi sillä myrkyllisen katseen. Draco kuitenkin kääntyi takaisin kohti Gregorya.

"Greg..." Draco aloitti uudelleen. Hän nojautui lähemmäs Gregorya ja kuiskasi tämän korvaan: "Minä pidän sinusta."

Dracon siirtyessä kauemmas Gregory tuijotti toista ihmeissään. Häntäkö se edellisillan keskustelu oli koskenut? Gregory ajatteli kuulleensa väärin ja aikoi pyytää Dracoa toistamaan sanomansa mutta ehtiessään ajatuksissaan niin pitkälle hän tajusi Dracon jo lähteneen. Hän katsahti nopeasti Blaiseen, joka vain kohautti olkiaan mietteliäänä.

'Minun pitää ottaa asiasta selvää.'

***

Kävellessään suuresta salista takaisin luihuistupaa kohti Gregory mietti mahdollisia lauseita, joita Draco oli saattanut kuiskata hänen korvaansa hänen kuulemansa 'Minä pidän sinusta' sijaan. Niitä miettien hän avasi tupaan johtavan oven ja astui oleskeluhuoneeseen, jossa Draco istui pehmeällä tuolilla.

Huomatessaan kuka tuli Draco meni punaiseksi ja koetti livistää paikalta.

"Draco", Gregory sanoi. "Sanoitko sinä pitäväsi minusta?"

Draco tuijotti Gregoryä hetken aikaa, mutta päätti sitten nyökätä.

"Niin minä ajattelinkin kuulleeni", Gregory hymähti. Hän siirtyi lähemmäs Dracon valtaamaa tuolia ja nojautui sen vierellä niin, että saattoi kuiskata Dracon korvaan. "...sillä minäkin pidän sinusta."
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 16:19:46 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: Minä pidän sinusta
« Vastaus #1 : 12.06.2008 23:16:56 »
Awwww! Siinä ensimmäinen reaktio.  :D
Hyvä on, sanoisin että tästä jäi kuitenkin ne suuremmat traumat. Ei ne kuitenkaan hirveät ole, luulen selviäväni parilla psykopaatin istunnolla. Eikunsiis...psykiatrin  ;D
Älä ota mua niin tosissaan, tää oli oikeesti todella söpö. En kyllä vieläkään ole tämän parituksen vannoutuneimpia ihailijoita, mutta kyllä sinä minut näköjään saat sitäkin lukemaan. Ja vielä pitämäänkin lukemastani. Eli voisin sanoa, että kertakaikkiaan onnistunut saavutus. Kaksi G/D:ta päivän sisällä. (Hyvä on, toinen tuli jo eilen, mutta minä luin sen vasta tänään!)
Vaikka olisitkin kuinka taitava tahansa, minun täytyy nyt mennä nukkumaan. Aamulla on aikainen herätys.
Kirjoittele, minä luen :D
Hyviä öitä, ja vielä kerran: Ihana :-*
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Minä pidän sinusta
« Vastaus #2 : 13.06.2008 12:04:35 »
Kelmikiti: Khyl, söpöö tää on... Khih, kiva kun kelpaa.

Minttushka: Ymh, aivan ;D

Merriadoc: Niinniin, psykopaa- siis psykiatrin istuntoja tää vaatii.
Whii, mun täytyy vissiin testata, mitä kaikkea ihmiset saa lukemaan *hullunkiilto silmissä* Tämänkin kun kerran sinä suostuit lukemaan.
Ja söpöilyä tällä parituksella on mielenkiintoista kirjoittaa.  ;)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Minä pidän sinusta
« Vastaus #3 : 13.06.2008 12:12:55 »
Se, että tämä on söpö on tullut varmaan jo selväksi :D Niin minä voin jättää sen sanomatta. Taas jälleenkerran pidin tästä tosi paljon :D Nää sun Greg/Draco paritus ficit on jänniä :) Tee lisääkin tämmösiä joskus?
Kiitoksia tästä ;)

Eleanor

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Minä pidän sinusta
« Vastaus #4 : 11.08.2008 22:05:12 »
Harry Potter: Kuinka sä voit pitää tästä, kun sun elämäs miestä paritetaan toiselle? Sori, oli pakko
Hih, kiva, kun Greg/Draco saa lukijoita, joku muukin vois kirjoitella näitä :D
Kyllä lisää varmaan tuleekin ;)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Minä pidän sinusta
« Vastaus #5 : 13.08.2008 10:53:56 »
Pitipäs tulla lukemaan näin erikoisella parituksella varustettu ficci. Pidin siitä, että Gregorysta on tehty mielekäs hahmo sellaisen puupään sijaan, mikä hän yleensä on, vaikka onhan hän sellaisena sivuhahmona ihan hauska... Mutta joo, miksikäs hän ei voisi Dracoon ihastua hyvinkin. Aika rohkeaa kyllä Dracolta sanoa ihan noin vain, mutta toisaalta hänellä oli Blaise potkimassa persuksille. Söpö oli, ei voi muuta sanoa. Kiitoksia tästä.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Unikko

  • ***
  • Viestejä: 141
  • Peikkokeiju
Vs: Minä pidän sinusta
« Vastaus #6 : 21.08.2008 17:32:22 »
Vai että Gregory olisikin ihan täyspäinen...Hmmm....Mielenkiintoinen näkökanta, mutta myöskin erittäin ihana! Ja paritus on ihana myös. Gregory/Draco sai juuri uuden ihailijan. ^^

Kaikenkaikkiaan suloinen ficci, ja tykkäsin kovasti Gregoryn kertojanäänestä.

Unikko kiittää.
//menin ulos yöllä löytääkseni kirgiisirunoilijan sumusta

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Minä pidän sinusta
« Vastaus #7 : 07.09.2008 19:34:12 »
Picca: Kiitos. Gregorysta vain kehittyi tuollainen kun kirjoitin tätä (vaikka oikeesti mun piti kirjottaa ensin rapeficci, jotenkin se kääntyi fluffyyn). Ja osittain älykkyys on pistettävä en-nyt-muista, mutta yhen saksalaisen ficcarin kunniaksi...
:D Joo, Blaise kyllä pitää huolen, että Draco tekee miehen työn!

Unikko: Pitää aina kokeilla erilaisia tapoja kuvata henkilöitä, joten tästä tuli tällainen. Hienoa, että pidit! Oletettavasti pitäisi kirjoittaa lisää tälläkin parituksella ::)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: Minä pidän sinusta (S, fluff, GG/DM)
« Vastaus #8 : 11.10.2018 10:34:22 »
Awwww, eipä sitten vastannut ollenkaan ennakko-oletustani! Olipa tämä i-ha-na <3

Parituksen perustella en olisi tätä aivan heti näin pörröiseksi ajatellut, mutta ihan mahtavaa, että joku murtaa ennakkoluuloja ja sterotypiota :) Oli aivan todella suloista kun Gregory hypisteli tuota Dracon kuvaa ja haaveili salaa että he voisivat olla jotain enemmän. Ja minusta oli tosi kiva että Greg itse ymmärsi, ettei ole tyhmä vaan Vince on se tyhmenpi. Ja että Dracokin tietää sen, mutta eipä Greg arvannut Dracon motiivia vielä ;)

Sitten tuo kun Dracolla olikin jo joku ihastus ja Greg oli mustasukkainen. Kivasti olit ottanut Blaisenkin tähän mukaan potkimaan Dracoa. Kun tämä sitten lopulta tunnusti tunteensa ja tietenkin hyvin malfoymaiseen tapaansa livisti paikalta, Greg saikin sen mitä oli koko ajan halunnut.

Pidin valtavasti siitä, että nämä luihuiset olivat aivan samanlaisia teinejä ihastuksineen kun ketkä tahansa muutkin. Kirjojen perustella näistä vain ajatellaan aina että nämä ovat niitä tunteettomia pahiksia. Joten kiitos tästä, toivottavasti muuttaa ennakkoasenteita vaikka et ehkä tätä niin syvälliseksi tekstiksi olekaan tarkoittanut :)

Oli ihana aamupala, kiitos!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!