Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi [K-11, L/J/S]  (Luettu 7903 kertaa)

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
3 kertaa kun Jamesilla meni ohi [K-11, L/J/S]
« : 09.12.2008 21:56:26 »
// Alaotsikko: L/J/S, K-11

Pairing: Lily/James/Sirius
Rating: K-11
Genre: humor, romance
Warnigns: Pissakakkahuumori. Jamesinvihaaja -Lily. Homonäytelmää.
Summary: Kun joskus ei vain tajua.

A/N: Todellakin, sain vihdoinkin kirjoitettua jotain! Kiitokset menee Hollylle, ja hänelle tämä on myös omistettu. Kiitos ideasta, mate ^^ Tämä osallistuupi 3 kertaa kun... -haasteeseen.


3 kertaa kun Jamesilla meni ohi


1.


James Potter, 2 vuotta, seisoi yksinään vaaleakaakelisessa kylpyhuoneessa. Tummina ympäriinsä liehuvat hiukset heiluivat pään liikkeen tahdissa, kun poika näperteli pientä pippeliään innoissaan. Vihdoinkin, vihdoinkin hän oli oppinut pissaamaan seisaaltaan! Mikä onnenpotku!

Pojan pää pyöriskeli itsekseen ja suu oli päättäväisenä viivassa. Tule, tule pisuli! Voi että miten poika toivoi sitä! Kunhan äitikin tulisi sitten katsomaan ja saisi vaikka karkkia...

"Pissaa!" James huudahti riemuissaan, kun kellertävä suihku purkautui pottaan.
"Mikä on James?" äidin huolestunut ääni kuului keittiön suunnalta.
"Mä pissaan seisaaltaan ja eikä mennyt edes ohi!" James kääntyi vessan oveen päin ja riemuitsi pikkupojan äänellään.

Hänen kääntyessään takaisin, koko hävityksen kauhistus löysi hänen silmänsä.
"Hups..."

Äidin tullessa vaaleakaakeliseen kylpyhuoneeseen, lattia lainehti. Pikkupoika näytti niin viattomalta nauravine silmineen.


2.

Toinen vuosi Tylypahkassa ja Rohkelikkojen oleskeluhuoneessa vallitsi ei-niin-hiljainen hetki. Lily ja James yrittivät löytää jonkinlaisen yhtenäisen sävelen sinä iltana. Tällä kertaa Lily vain sattui löytämään hieman korkeamman sellaisen.

"Ja minä en ymmärrä yhtään, miksi sinun pitää minua koko ajan ahdistella! On täällä muitakin!"
James tietysti katseli tyttöä ihmeissään.
"Mutta tykkään sinusta." Surkea selitys, mutta ainakin totta.
"Niin, mutta minä en pidä sinusta!" Lily huusi. James tiesi kyllä paremmin.
"Mutta kaikkihan minusta tykkää..." poika sanoi hiljaa, saaden Lilyn kiukustumaan entisestään.

"Olet tyhmä kuin saapas, Potter!" Lily kiljaisi ja juoksi makuusaliinsa muiden naureskellessa Jamesin hölmistyneelle katseelle. Poika räpytteli hämmentyneenä silmiään.

"Mutta... Minähän olen James. Miten..? Saapas?" poika ihmetteli.

Sirius nauroi kippurassa, kun James katsoi kenkiään.
"Eihän minulla edes ole saappaita."


3.

Viimeiset pari viikkoa olikin mennyt yllättävän ihmeellisesti. Kyllähän James oli aina omistautunut milloin millekin kommellukselle, mutta näistä viimeisin oli mennyt erittäinkin ihmeellisesti.

Homoparin esittäminen Siriuksen kanssa oli hieman mielenkiintoista.

James tietysti tykkäsi säikytellä alempiluokkalaisia näin 16 -vuotiaan karismaa ja ulkonäköä hyödyntäen ja vielä toisen pojan kanssa. Hän tykkäsi siitä mielenkiintoisesta tavasta, jolla ihmiset katsoivat heitä, kun he sattuivat tulemaan käytävässä vastaan.

Ja James piti siitä, että eräänä harmaana iltana kylmä kiviseinä kolautti häntä lapaluuhun oikein kipeästi, kun lämmin keho painui hänen omaansa vasten sormien tutkiessa vatsanseutua.

Mutta James inhosi sitä, kun Sirius löysi itselleen tyttöystävän ja kertoi siitä hänelle kahden viikon näytelmän jälkeen. Inhosi sitä, että hän oli luullut Siriuksen olevan tosissaan, eikä koko kaksiviikkoinen ollut hänelle vain näyttämöelämää.

Oliko Jamesilla mennyt jotain ohi korvien? Hämmentynyt katse kertoi kaiken eksyneelle pikkupojalle lainehtivan lattian ääreltä.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2011 18:50:20 kirjoittanut akinnah »
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Munis

  • ***
  • Viestejä: 832
  • Räpyläjalkainen, muniva toimintakone
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #1 : 10.12.2008 16:07:19 »
Hehee, aika suloista. Tuo ensimmäinen oli hyvinkin tavanoaminen, tuollaisia kommelluksiahan sattuu oikeastikin pikkulapsilla useinkin. Ja James oli ihan nappi valinta tähän ficciin. Tuo oli niin suloista, puolitoista vuotias James pyytämässä pissaa tulemaan.
Toisessa pätkässä oli myös paljon suloisuutta, varsinkin tuo viimeinen lause oli niin hymyilyttävä.
Viimeisestä en tykännyt ihan niin paljoa, koska jotenkin tähän ficciin ei mielestäni sopinut vihjailut poikien välisestä seksistä. Olen kuitenkin tyytyväinen, kun olet keksinyt kolme eri tapahtumaa, kun menee vähän ohi.
En huomannut virheitä ja otsikkokin oli oikein kiva.
Kiitos!
I've been to London, seen seven wonders
I know to trip is just to fall

Roshwua

  • Vieras
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #2 : 10.12.2008 16:38:03 »
Tämä oli kyllä aika suloinen, kiva aihe ja oikein hyvän jutun tästä sai myös raapustettua.
Pidin oikein paljon siitä ensimmäisestä, se oli niin kovin suloinen. Myös osa ensimmäistä juttua oli ihanasti sidottu ficin loppuun ja saatu tarina vaikuttamaan yhtenäiseltä. Pidin.
Toinen oli myös hauska, rakastuneena James on niin suloisen typerä.
Viimeinen oli suosikkini juuri parituksen takia, kävi oikein sääliksi James raasua, vaikka yleensä puolustankin Siriusta :D
En löytänyt kirjoitusvirheitä ja teksti oli muutenkin sujuvaa. Oikein söpöä!
Yhdyn Ankkaan siinä, että James oli nappi valinta tähän. Juuri niin.
Kiitoksia kiitoksia.

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #3 : 10.12.2008 21:21:20 »
Edes jotain hyötyä siitä, että viihtyy kellon ympäri koulussa : D

Ankka. Ihanaa, että pidit. James on kyllä suloinen ^^ Itse tykkään myös tuosta ensimmäisestä. Kaikki ei vaan voi tykätä James/Siriuksesta, niin julmalta kuin se omaan korvaani kuulostaakin : D Itse kun suunnittelen poikien välille vaikka mitä! Mutta kiitos kommentista, hyvä että miellytti edes jotenkin.

Roshwua Sinäkin James/Siriuksen kannattaja! Mahtavaa : D Tuo vika on kyllä melko... mielenkiintoinen. Itse mietin, että onko järkevää latistaa ehkä vähän humorististakin ficciä tuollaisella draamalla. Mutta sitten päätin, että kyllä se toimii. Ja sain ympyrän suljettua tuolla viimeisellä lauseella, pidin siitä, näin itserakkaasti sanottuna : D Yleensä minäkin puolustan Siriusta, mielestäni hänellä on niin kamala kohtalo Lilyn takia, mutta tähän sopi todellakin paremmin James (:
Kiitos ja ihanaa kun pidit ^^

Tack för komments. Akinnah kiittää <3
akinnah
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #4 : 28.12.2008 08:37:02 »
Mää kommentoin näihin erikseen:
1.
Lainaus
Vihdoinkin, vihdoinkin hän oli oppinut pissaamaan seisaaltaan! Mikä onnenpotku!
 
'
Aww... James oli nii hirmu sulonen :D Ihana ihana ihana. Voin kuvitella kuinka Jamesin äiti tulee vessaan ja näkee koko lattian lainehtimassa ja Jamesin seisomassa viattomasti ku enkeli kaiken keskellä.

2.
Lainaus
  Toinen vuosi Tylypahkassa ja Rohkelikkojen oleskeluhuoneessa vallitsi ei-niin-hiljainen hetki. Lily ja James yrittivät löytää jonkinlaisen yhtenäisen sävelen sinä iltana. Tällä kertaa Lily vain sattui löytämään hieman korkeamman sellaisen.

"Ja minä en ymmärrä yhtään, miksi sinun pitää minua koko ajan ahdistella! On täällä muitakin!"
James tietysti katseli tyttöä ihmeissään.
"Mutta tykkään sinusta." Surkea selitys, mutta ainakin totta.
"Niin, mutta minä en pidä sinusta!" Lily huusi. James tiesi kyllä paremmin.
"Mutta kaikkihan minusta tykkää..." poika sanoi hiljaa, saaden Lilyn kiukustumaan entisestään.

"Olet tyhmä kuin saapas, Potter!" Lily kiljaisi ja juoksi makuusaliinsa muiden naureskellessa Jamesin hölmistyneelle katseelle. Poika räpytteli hämmentyneenä silmiään.

"Mutta... Minähän olen James. Miten..? Saapas?" poika ihmetteli.

Sirius nauroi kippurassa, kun James katsoi kenkiään.
"Eihän minulla edes ole saappaita." 
Tää oli maailmankaikkeuden IHANIN!!!! James oli niin sulonen ja niiiiin pihalla. Sirrel on varmaa ollu hauskaa ku James ei oikeen tajuu :D

3. .. Tää vika ei ollu samanlainen ku muut. Noh... James ei vielkään tajunnu, mut tää oli ihan erilainen ku muut.
 
Lainaus
  Mutta James inhosi sitä, kun Sirius löysi itselleen tyttöystävän ja kertoi siitä hänelle kahden viikon näytelmän jälkeen. Inhosi sitä, että hän oli luullut Siriuksen olevan tosissaan, eikä koko kaksiviikkoinen ollut hänelle vain näyttämöelämää.

Oliko Jamesilla mennyt jotain ohi korvien? Hämmentynyt katse kertoi kaiken eksyneelle pikkupojalle lainehtivan lattian ääreltä. 
Voi James parkaa.... :(

Tänks.
NeitiMusta
<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #5 : 28.12.2008 15:50:19 »
NeitiMusta kiitos kiitos ^^ James ja Sirius on jotain ihanaa <3 Kiitoksia kommentista.

akinnah
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #6 : 16.05.2010 17:13:36 »
Voi, tämähän oli suloinen :)
Tuo ensimmäinen oli ihana, söpöä ♥ Kiistaton suosikkini näistä kolmesta. Kekseliäs nimi myös, kun ensimmäisessä meni ohi pytystä, muissa vain ihan kuvainnollisesti ohi :D
Toinen oli myös jotenkin suloinen, ja todella hauska :D Jamesilla tosiaan meni vähän ohi, ei tainnut ihan napata jutun ideaa.
Kolmas oli myös ihan täydellinen, James/Sirius on oikeasti niiiin ihana paritus! Kelmit ovat niin rakastettavia. Todentuntuinen ja hyvä toteutus, ja tuo viimeinen lause oli jotenkin kaiken kruunaava.
Kerronta oli sujuvaa, ja kuvailua oli tarpeeksi. Teksti oli elävää ja helppolukuista, pidän tyylistäsi kirjoittaa :)
Kaikenkaikkiaan ideasta toteutukseen ja siltä väliltä todella hyvä ficci. Lisää näitä! :)

// Tuolla oli muuten yksi kirjoitusvirhe sekaan lipsahtanut.
James kääntyi vessan oveen päin ja riemuitsi pokkupojan äänellään. <- Olettaisin siis, että pikkupojan?
« Viimeksi muokattu: 16.05.2010 17:20:26 kirjoittanut flawless »

bannu by Ingrid

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #7 : 16.05.2010 17:33:12 »
Voit vaan arvata mun yllätykseni, kun näin, että tähän on tullut kommenttia XD Hah, hyvä että joku jaksaa mun juttujani lueskella (:

Oikeestaan en edes uskalla lukea koko ficciä enää, joten tyydyn vain vastaamaan, että kiitos kaunis kommentista ja ihanaa, että tykkäsit :D Pikku James on valloittava.
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

hiihaanna

  • Tyhjäntoimittaja
  • ***
  • Viestejä: 268
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #8 : 17.05.2010 01:10:18 »
2. kohta oli suosikki! "Miten niin.. saapas?" Voii että  :D en voi muuta sanoo et nicee..
mii like
-kitoss

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #9 : 17.05.2010 21:57:15 »
Thanks, hiihaanna (: Mukavaa kun tyksäilit.
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 069
  • Sateenvarjounelmia
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #10 : 25.05.2010 17:34:46 »
Lainaus
Ja James piti siitä, että eräänä harmaana iltana kylmä kiviseinä kolautti häntä lapaluuhun oikein kipeästi, kun lämmin keho painui hänen omaansa vasten sormien tutkiessa vatsanseutua.

Mutta James inhosi sitä, kun Sirius löysi itselleen tyttöystävän ja kertoi siitä hänelle kahden viikon näytelmän jälkeen. Inhosi sitä, että hän oli luullut Siriuksen olevan tosissaan, eikä koko kaksiviikkoinen ollut hänelle vain näyttämöelämää.
Kaunein kohta ja surullisin - joka kruunasi kyllä koko komeuden.

En lähde sen enempiä erittelemään, mistä pidin ja mistä en, tämä oli mukava lukea. : ) Kiitos tästä.
James<3Sirre


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #11 : 25.05.2010 21:14:06 »
James/Sirius, tosiaankin ! <3 Ehkä ihanin paritus mitä Potterista saa ; ) Kiitos kun luit, TouchOfDeath!
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

malla

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #12 : 25.05.2010 21:34:23 »
Oi, ihania!

Tuosta ensimmäisestä vaan pikaisesti sen verran, että onhan lasten kehitys tosiaankin yksilöllistä, mutta harvemmin 1,5 vuotiaat vielä edes opettelevat pissaamaan pottaan; yhden vuoden iässä vasta opetellaan seisomista, josta sitten lopulta päästään kävelemiseen. Mutta en tiedä, en ymmärrä vauvoista mitään, joten tässä ei välttämättä ollut mitään pointtia sittenkään. :D

Tuo toinen oli vaan niin mielettömän hellyyttävä. Juuri sellainen, että iski kamala tarve käydä silittelemässä James-rukan päätä. Tuitui.

Lainaus
Ja James piti siitä, että eräänä harmaana iltana kylmä kiviseinä kolautti häntä lapaluuhun oikein kipeästi, kun lämmin keho painui hänen omaansa vasten sormien tutkiessa vatsanseutua.


Ja kolmas vei sydämeni. ;__; Äwäwäw. Tyhmä Sirius. Tyhmä, tyhmä, tyhmä Sirius!

Kaiken kaikkiaan loistavaa tekstiä, tykkäsin kovin! Kiitos. :>

// Sori, että vaivasin sillä iällä. :D Se vaan jotenkin osui omaan silmään.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2010 12:35:23 kirjoittanut malla »
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #13 : 27.05.2010 08:34:41 »
Tack, malla (::

Njoo, voi olla että toi on vähän turhan pieni tuo Jamesin ikä, mutta tässä kun tulee vauvoja kateltua oikeasti joka päivä ja nytkin ne juoksee tossa oven ulkopuolella, niin kyllä niillä vaan oikeasti on tosiaan vähän eriaikaista kehitystä. Mutta nyt kun huomautit, niin tosta kyllä löytyy vaikka mitä epäkohtia :'D Melkein rupee itteään häiritsemään. Ei 1,5-vuotiaat vielä osaa puhua kokonaisin lausein - paitsi jos on _tosi_ kehittynyt. XD

Mutta kiitos kommentista : D Ja Sirius on tyhmä : (
akinnah

//Vaihdoinpa sen iän :'D Oma mielenrauha <3
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #14 : 29.05.2010 18:05:11 »
hahaa, niin luonollista :D
ja se Lily-kohta, miten tyhmä James oikein on? ;D

Mutta James inhosi sitä, kun Sirius löysi itselleen tyttöystävän ja kertoi siitä hänelle kahden viikon näytelmän jälkeen. Inhosi sitä, että hän oli luullut Siriuksen olevan tosissaan, eikä koko kaksiviikkoinen ollut hänelle vain näyttämöelämää.

Oliko Jamesilla mennyt jotain ohi korvien? Hämmentynyt katse kertoi kaiken eksyneelle pikkupojalle lainehtivan lattian ääreltä.

ehkäpä pojalta meni ohi se, että hän rakastaa Siriusta<3

tykkäsin oikein paljon.

Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Sorry

  • ***
  • Viestejä: 106
  • loveable
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #15 : 11.06.2010 09:50:04 »
Oii, tää oli todellakin suloinen!

Ensimmäinen oli sellainen tavallinen pienen pojan kommellus, söpöä. : D

Ja toinen; voi James-parkaa. : D Toiselta meni VÄHÄN ohi.... ; D

Ja sitten, viimeinen. Tää oli surullisin, mutta ehkä mun mielestä paras kuitenkin. Voi Jamesta. ): <3

Mutta tämä oli loistava, kiitos!

~S


my breath is your breath

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #16 : 11.06.2010 18:14:20 »
Kiitos Resonanssi ja Sorry kommenteista (: Mukavaa kun piditte.

Resonanssi; James on melko tyhmä ; ) Aina välillä..
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 684
  • tuulikannel
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #17 : 11.06.2010 23:32:53 »
 En ole oikeasti lukenut täällä Laituri 9¾-osiossa yhtä ainutta ficciä, tänään jotenkin vain satuin tulemaan tänne ja otsikko itsessään alkoi jo vähän naurattamaan, kun ajattelin kuinka ihanan hauska tämä lukukokemus tulisi olemaan.

Ensimmäinen osa oli niin ihana, mä rakastuin ja tuli heti tarve lukea lisää. Yleensä mulla ainakin tuppaa käymään niin, että just ne alotukset on tosi tylsiä, mutta tämä oli niin hellyyttävä ja voin niin hyvin kuvitella viattoman Jamesin siellä vessassa :D Nosti ilonkyyneleet silmäkulmiin.

Toinen osa ei ollut mielestäni ihan niin hyvä. Vihaan Lily/Jamesia (heh sorry...), en oikein tiedä edes miksi. Se vain tuntuu niin vastenmieliseltä. No joo, älkää loukkaantuko kukaan, mä olen itse tällainen typerys :'D Mut kyl tää nyt meni tää toka osa, ei lannistanut mun lukemisen iloa, oli oikeesti ihan hyvää psyykkaamista mulle ;) Ja kyl mä ton viimesen lauseen kohdalla vähän naurahdinkin.

Ja ah, kolmas osa oli kyllä paras! Se oli kaikista erilaisin ja surullisin. Se sopi tähän yllättävän hyvin :) Ihana, haikea. ♥

Kiitos tästä lukukokemuksesta, jäi hyvä mieli :) !
I threw my hands in the air and said:
Show me something



He said: ”If you dare, come a little closer

Wonderlander

  • Vieras
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #18 : 14.06.2010 13:54:26 »
Voih, minä <3 tämä todella paljon. :)

Tuo ensimmäinen.. Voiluoja! :D James-parka, ei ole helppoa osua pottaan. :D

Ja voi, Sirius ei taidakkaan rakastaa Jamesia. :( Voipientä.

Kiitän suuresti, ♥:llä W.

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: 3 kertaa kun Jamesilla meni ohi
« Vastaus #19 : 14.06.2010 14:32:54 »
Mä en ole varmaan ikinä saanu näin paljon kommenttia yhteenkään mun ficeistä ! Ihmeellistä :D Kiitos tietysti kuuluu teille muille.

Claire, olen tyytyväinen, että tulit tänne osioon (:: Vihaat James/Lilyä !!! Mikä huutava vääryys! Noei, ei sitä aina kaikkea. Mutta kiva kun luit kuitenki loppuun! Tack.

Wonderlander, kiitos kommentista (: Joskus se osuminen on tosiaan pienelle turhan hankalaa.
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore