Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83965 kertaa)

Carabella Lëralondîr

  • ***
  • Viestejä: 630
  • Miss Arthur Pendragon
Vs: Idols
« Vastaus #40 : 02.08.2008 21:16:57 »
Senkun lyhentelette ^^ :D Huomenna tosiaan ne, jotka tuomareille pääsevät x] Toisaalta mietin että pitäisikö ihan piruuttaan mennä vielä Helsinkiin vitsillä vetämään niille RYTMIMUNAA! xD Jooeikiitos, ei pitäis pokka.

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Idols
« Vastaus #41 : 02.08.2008 21:23:14 »
Carabella, kuka sen sitten päätti kuka pääsee jatkoon?
Ja ainahan sinne tuomariston eteen pääsee niitä hulluja ja säälittäviä, eli ne valitsee sinne "viihdykettäkin" sekaan?

Ja sori kun Carabella haastattelen sua koko ajan, mut minkäs biisin lauloit?
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Carabella Lëralondîr

  • ***
  • Viestejä: 630
  • Miss Arthur Pendragon
Vs: Idols
« Vastaus #42 : 02.08.2008 21:28:59 »
Out there, Demi Lovato - This is me. Ääni hiukan jääty x] Kuvausryhmäläisethän niitä päästää. Käytännössä niin että vain parhaat ja huonoimmat, koska keskitasoisistahan ei saa mitään hauskaa... Tunnetusti. Viihdeohjelmahan tämä, joten on lupa olla epäreilukin x]

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Idols
« Vastaus #43 : 02.08.2008 22:01:31 »
no, pääsinpähä telkkariin :D jos ne näyttää sen tanssikisan, se perhanan kuvaaja tuli ihan siihen mun eteen kuvaan ja en tajunnu keskittyy tanssiin ku mietin pakoreittiä xD jos näette siis tönkön pipopään tanssikisassa - sulkekaa silmät ja leikkikää ettette nähny. Ja Carabella, mene hesaan laulaan uusiks, ehkä sit pääset :D

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #44 : 02.08.2008 22:07:07 »
hihii :'D mä nauran ainakin Fubukin tanssille, jos semone ilmestyy.

Cara (anteeksi jos tämä on jo kysytty) pistitkö terkut? mitä ne sano sulle? Mitä Jone sano ? 8)

khihihihi :'D mä oon ihan fiilareissa! :'D

Ja sinähän menet sinne helsinkiin :'D samoin Rebecca! ja Fubuki :'D

Carabella Lëralondîr

  • ***
  • Viestejä: 630
  • Miss Arthur Pendragon
Vs: Idols
« Vastaus #45 : 02.08.2008 22:08:13 »
Slytherin, en laulanut tuomareille, vaan kuvausryhmälle ^^

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Idols
« Vastaus #46 : 02.08.2008 22:09:03 »
Fubuki, siis missä tanssikilpailussa sä oot ollu?

Ja tosiaan, Carabella, kannattaa mennä Hesaan, olis varmaa helpompi laulaa ku tietää mimmonen se tilanne on :) Me kannustetaa sua tääl koko Finin voimin. Jos pääsisit äänestysvaiheeseen, niin saisit koko Finin äänet! Mieti :D
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Idols
« Vastaus #47 : 02.08.2008 22:26:30 »
Jee hyvä idea Star! Minäkin voisin tulla, Finliäiset hesaan! :D

Penber

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #48 : 02.08.2008 22:33:20 »
Ja mäkin oon nähnyt Nikulan xD Kissojen yössä, syksyllä -06. Kaverit otti siltä nimmaritkin, mua ei huvittanut :'D

Minä ja mun kaveriki käytii pyytää nimmarii :''D. Sit se murahteli meille jotai pelottavasti ;c.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Idols
« Vastaus #49 : 03.08.2008 00:22:20 »
Out there, lopetatko sä koskaan kyselyitäs :D ei pahal mut aina ku katon tänne keskusteluun nii sä oot kysyny jotai xD Niin, siellä Idols-paikalla ne juontajat (Heikki, Ellen ja Jani) kuulutti et "nyt pidetää tanssikilpailu!" ja ne soitatti kaks biisiä ja porukka kasaantu niiden kans tanssiin sinne. Voittajat sai stressipallot ja minituulettimet :D
« Viimeksi muokattu: 03.08.2008 00:50:09 kirjoittanut Fubuki »

hannde

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #50 : 03.08.2008 00:41:10 »
Fubuki, lupaan nauraa itteni puolkuoliaaks jos nään sut telkkarissa! :: D ja muistitko edes sinä lähettää finiläisille terkkuja?
Carabella, Hesan karsintoihin vaan! Kyllä sä sieltä sit pääset sinne tuomareillekki asti laulamaan 8 ) Ja siitä sit eteenpäin ja eteenpäin ja eteenpäin siihen asti oot finaalissa lol jonku tyyliin Ilkka Jääskeläisen kanssa ja kaikki finiläiset lähettelee sormet ruvilla tekstiviestejä sun puolesta ja TADAAAAA finissä on Idols -voittaja! (ja sit tästä tulee joku Carabella -ihkuttajien keskustelupalsta..)

Niin ja mulla on Jonelta nimmari jossa lukee 'Rakkaudella Janitalle T: Jone' : DDDD Eka se siis kirjotti normaalisti 'Janitalle' mut sit pyysin siihen sen Rakkaudella : DD ei HUOH!

> hannde

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Idols
« Vastaus #51 : 03.08.2008 00:51:28 »
hannde, mul on kans jonen nimmari :D ja joo, nauran varmasti ittekin itelleni sit jos se tanssi näytetää xD

iittaliia

  • ***
  • Viestejä: 93
  • by prootage
Vs: Idols
« Vastaus #52 : 04.08.2008 13:03:33 »
Aijon ehkäpä poiketa koelauluissa, kunhan ikää tulee lisää.  ;)
Itse en ole ohjelmaa seurannut, ekaa tuotantokautta kylläkin hiukan sivusilmällä katsoin.

Minusta on outoa, että ne jotka tulee toiseks tai kolmanneks pärjää paremmin kun se ekaks tullut...  :o
Esim Hanna Pakarinen, se oli monta vuotta pois julkisuudesta, ja PAM se menee euroviisuihin eikä pärjää yhtään.
Ja samasta kisasta esim Antti Tuisku, ja se joku ihme hyyppä, on pärjänny paremmin kun se.
Tokassa kisassa sama juttu. Jääskeläinen voitti, yks levy, ja seuraavaks sen naamaa nähdään pikkukakkosen säässä.  :D
Kolmannessa taas on vähän hankala sanoo kupi menestyy paremmin. Omasta mielestäni Anna Abreu on aivan kamala *oksentaa*
Ari taas on ihan ok.
Kun Anna esiintyy lavalla, niin ei mun mielestä esiinny yhtä hyvin kun Ari. Ari juoksee lavalla ympyrää, ja läpyttele fanien käsiin, toisin kuin Anna, jonka mikrofoni menee rikki.  ;D
Oikein sille muhahaa!

~iitta

ThisIsHowIFeel

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Idols
« Vastaus #53 : 06.08.2008 12:10:06 »
Itse olen jokaisen tuotantokauden katsonut, mutta todennut aina saman asian - ei niistä oikeastaan ole mihinkään. Mutta, tämä on vain minun mielipiteeni, älkää tappako :)
Somewhere in this darkness there's a light that I can't find..

Astronautti

  • Crownless
  • ***
  • Viestejä: 513
Vs: Idols
« Vastaus #54 : 06.08.2008 12:31:37 »
Vähän kyl outoo sillon kun avasin tän topikin ni telkusta tuli Idols mainos :D

Mut joo aijon kyllä seurata (siis katsoa kaikki jaksot ja lisämatskut) Katon etenki tarkkaan koelaulut jos näkyis vaik tuttuja.

Viime kausi oli kamala ja sitä edellinen vielä kamalampi...
Missä on ilkka? no pikkukakkosessa. Osaako Ari laulaa? No ei osaa....
Toivotaan et tästä kaudesta tulee parempi.



Olisipa kaipaus viiniä,
ympäripäissäni
minä odottaisin sinua.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #55 : 06.08.2008 12:39:11 »
Mä voisin muuten varmaan tykätä Annasta, mutta se meni sanomaan ne taikasanat, paljastamaan tunnussanat (En kuuntele kuin ulkomaista musiikkia kun Suomessa ei osata tehdä kunnon musiikkia. Jee! Mistä se sen tietää, jos ei kerran kuuntele sitä?  ::)) ja dissaamaan suomalaista musiikkia ja mulle tuli taas se ärsytys siitä, kun suomalaiset niin ihannoi jotain muuta kuin sitä mitä täällä on ja pitää sitä parempana ja hienompana, kun ympyrät on vähän isommat, vaikka samaa paskaa se on muuallakin. Ja Suomessa tehdään hyvääkin musiikkia. Anna on typerä nirppanokkateini, mutta laulaa kyllä hyvin ainakin noissa biiseissä mitä olen kuullut. Ari taas on muuten vaan tyhmä. Jääskeläinen katosi kuvioista siksi, että levy-yhtiö selvästi dissasi sitä ja nosti Ylanderin "voittajaksi". Ylanderiahan tunki joka puolelta vastaan. Jääskeläistähän ei johonkin Idols-tilaisuuteen edes kutsuttu, vaikka voittikin oman kisansa. Ei se voitto mitään meinaa, jos rahamiehet ja rahanaiset ei tykkää. Niillä on valta päättää, kenellä on näkyvyyttä, voitti kisan kuka hyvänsä. Siksi koko Idols on pelleilyä niin kuin kaikki tosi-tv.

miisa

  • ***
  • Viestejä: 208
  • © miisa
Vs: Idols
« Vastaus #56 : 06.08.2008 13:03:35 »
Itse olen jokaisen tuotantokauden katsonut, mutta todennut aina saman asian - ei niistä oikeastaan ole mihinkään. Mutta, tämä on vain minun mielipiteeni, älkää tappako :)
Minulla sama ;D En kyllä tiiviisti seuraa, katson jos muistan.

nakkifakiiri

  • ***
  • Viestejä: 21
  • Nakit ja muusi.
Vs: Idols
« Vastaus #57 : 06.08.2008 15:42:45 »
Olen varmaankin menossa Kuopion karsintoihin. Siellä on todennäköisesti konsalaisia muutenkin paljon kun kerran omalla koululla järjestetään. En ole kyllä ohjelmaa pahemmin seuraillut niin en tiedä yhtään että minkälaista siellä on.

Jatkoon pääseminen ja tuomarien kommentit ovat oikeastaan aika yhdentekeviä, tiedän kyllä että en luultavasti kovin hyvin siellä pärjää. En ole kovinkaan ihastunut Idolsin tuotantokoneistoon, ts. ei mitä todennäköisimmin saa tehdä sitä mitä itse haluaa vaan sitä mitä tuottajat ja kohderyhmä haluavat. Mutta lähetäänpä nyt kokeilemaan kun on kerran mahdollisuus.
Olemassaolo - loassa melo!

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Idols
« Vastaus #58 : 23.08.2008 23:38:55 »
Uh. Vihaan sitä ohjelmaa. Raivostuttava. Ne juontajat on teennäisii, eikä ykskään voittaja oo ollu oikeesti ees lahjakas. Ja sen tunnusmusiikki on kammottava!

Älkää nyt ottako itteenne, tää on vaan mun mielipide.

dream
Avatar Haavalta, kiitos!

Haisku

  • ***
  • Viestejä: 56
  • ava by Rebecca Lupin
    • haiskun avat
Vs: Idols
« Vastaus #59 : 06.09.2008 12:05:03 »
Osaallistun ehkä, kun ikää on tarpeeksi. Viime vuonna tuli hieman pettymys, kun olisin halunnut, että Anna voittaa. No kakkos sija on ihan hyvä. En ole oikeastaan muita kausia seurannut kuin vain viimeisimmän. Onnea kaikille finiläisille jotka osaallistuu. :)
AK by Rebecca Lupin

Zac Efron <3
High school musical <3
Ginga nagareboshi Gin <3
Ginga densetsu Weed <3
Fruits basket <3
Twlilight <3


Meikäläisen fikit

Haiskun avat