Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83923 kertaa)

Lilyena

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #360 : 08.12.2008 14:20:38 »
JEEJEEJEE!! Jes, wohoo!! ;D Ihanaa, JES!

Pete tippui, Pete tippui... Olen niin, niin onnellinen! ;D

Kaikkien aikojen paras maanantai.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #361 : 08.12.2008 16:03:53 »
Niin... tuosta tuomarien vaikuttamisesta... Tämä ei ehkä ihan suoranaisesti siihen liity, mutta minua ottaa päähän tuo räikeä jaottelu; Koop sai mummoäänet, Anna sai tyttöäänet ja Pete sitten ne jotkut loput. Samoin tuo kommentti, että Koop on jatkossa, koska "yksinäisillä naisilla on varaa äänestää".

Peten putoamisessa ilostuttaa sekin, että saivatpahan tuomarit sun muut tyypit nenilleen.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #362 : 08.12.2008 16:26:49 »
Minä en ole pariin viikkoon Idolsia katsonut, joten en tiedä, miten eilisen laulut menivät. Olin kuitenkin mielettömän onnellinen, kun Pete tippui. En siksi, että minulla olisi jotain henkilökohtaista tyyppiä vastaan (okei, inhosin sitä karjumista, mutta Pete sinänsä vaikutti ihan symppikseltä), vaan siksi, että tuomarit saivat nenilleen. Oli tosiaan naurettavaa, kuinka ne hehkuttivat Peteä joka kerta hieman heikommankin esityksen jälkeen, ja olen samaa mieltä siitä, että se lopulta saattoi kääntyä Peteä vastaan. Lisäksi minusta oli suunnattoman ärsyttävää, että tuomarit, Patric varsinkin, olivat useaan otteeseen tuloslähetyksessä sanoneet, että äänestäkää nyt hyvät ihmiset Peteä. Sisko siis sanoi, itse en katsonut edelleenkään. Ja nyt Patric jo julistaa, että Pete oli ylivoimaisesti paras ja hän tekisi miehen kanssa levyn koska vaan. Hohhoijaa.

En minäkään ymmärrä, miksi Pete on ollut niin suuri yleisön suosikki. Tuomarien kyllä. Onhan se ollut useasti pudotusuhan allakin, mutta Koop ei kertaakaan ja Annakin vain siinä maailman naurettavimmassa äänestyksessä viime sekunnilla.

Alan kyllä nyt miettiä boikottiani uuteen kertaan, haluaisin kovasti nähdä Koopin finaalissa. On se niin <3 Äänestää en kuitenkaan aio edelleenkään, en missään nimessä. Ja luettuani tuomarien kommentit tuosta linkistä olen kyllä kahta vähemmän katsomassa. Saa nähdä.

Vihapostia maikkarin postilaatikko täyteen? Vaatimus siitä, että kaikki tuomarit vaihdetaan ensi kaudelle? Vaatimus tuomarien lakkauttamisesta?  ;D
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Idols
« Vastaus #363 : 08.12.2008 18:36:34 »
Ihan pakko kertoa, että kun äsken kävin kaupassa, lehtitelineen luona iäkkäämpi täti aivan kiljaisi nähdessään "Pete karsiutui" -lööpit ja alkoi jutella minulle, ettei olisi ikinä uskonut että se putoaa. ;) Siinä hetki jutusteltiin, hän näytti siltä että uutinen oli päivän piristys. Kurjaa Peten kannalta, että kaikkia riemastuttaa hänen putoamisensa, mutta ei se häneen itseensä kohdistu vaan siihen ärsyttävään suosimiseen, jonka kohteena hän selvääkin selvemmin on ollut. (Muuten, se täti mainitsi myös tykkäävänsä Koopista!  ;) )

Lainaus
Lisäksi minusta oli suunnattoman ärsyttävää, että tuomarit, Patric varsinkin, olivat useaan otteeseen tuloslähetyksessä sanoneet, että äänestäkää nyt hyvät ihmiset Peteä.
Niin se tosiaan meni. Minusta tosi epäreilu asetelma muita kilpailijoita kohtaan.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Idols
« Vastaus #364 : 08.12.2008 18:38:47 »
Mä olin NIIN järkyttynyt eilen. Yrittää siinä samalla kattoa Heroesia ja miettiä, miksi ANNA pääsi jatkoon. Se on niin huono, ja pilas eilen sen 'pieni hento ote' - laulun... >_<

Mutta Koop onneks pääsi jatkoon... <3

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Idols
« Vastaus #365 : 08.12.2008 18:52:14 »
Mietin yks päivä just samaa... :D

Tiiän, miks Peten ois pitäny päästä finaaliin Koopin kans: Niitten sukunimet passaa hyvin yhteen! Koop Arponen ja Pete Parkkonen!  ;D

Fanpire

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #366 : 08.12.2008 20:21:31 »
Mä olin tavallaan valmistautunut siihen, että Pete voittaa. Tippuminen oli pieni järkytys, mutta toisaalta olen sitä mieltä, että nyt on ehkä paras kärkikolmikko ikinä, joten sinällään ei haittaa vaikka tässä vaiheessa tippuikin.

Ja tosiaan, sitä minäkin ihmettelen, että missä vaiheessa Petellä on ollut niin suuri ego? (Minä nyt ainakaan en haluaisi pärstääni julisteeseen tässä vaiheessa.) Ennakkosuosikin leima nyt lyödään väkisinkin jonkun päälle, pitäähän median päästä mässäilemään ja tällä kertaa se nyt vain oli Pete.

Olen kuitenkin iloinen, että Koop ja Anna ovat finaalissa, vaikka Annan 'Pieni hento ote' vai mikä nyt olikaan, olikin vähän outo veto. En oikein tykännyt siitä, mutta sitten toisaalta se toinen kappale olikin aikas upea:) Toisaalta, tuntuuko teistä muista, että Koopin kappaleet ovat loppujen lopuksi kaikki aika samanlaisia? Jotenkin minulle on tullut sellainen olo... Mustang Sally nyt oli asia erikseen.
Jos kärkinelikko olisi ollut Saana, Pete, Koop ja Anna olisi ollut tosi siistiä, mutta menee näinkin. Tämän vuoden Idols-kasti kelpaa kyllä minulle.
Olen niin samaa mieltä Amy Malfoyn kanssa, valmiina Kalle-taistoon jos sellainen vielä pistetään pystyyn, mutta eiköhän ne ole jo käyty, kun herra kerran tippui (hah!) :D

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #367 : 08.12.2008 21:15:20 »
Ihan pakko kertoa, että kun äsken kävin kaupassa, lehtitelineen luona iäkkäämpi täti aivan kiljaisi nähdessään "Pete karsiutui" -lööpit ja alkoi jutella minulle, ettei olisi ikinä uskonut että se putoaa. ;) Siinä hetki jutusteltiin, hän näytti siltä että uutinen oli päivän piristys. Kurjaa Peten kannalta, että kaikkia riemastuttaa hänen putoamisensa, mutta ei se häneen itseensä kohdistu vaan siihen ärsyttävään suosimiseen, jonka kohteena hän selvääkin selvemmin on ollut. (Muuten, se täti mainitsi myös tykkäävänsä Koopista!  ;) )
Minulla kävi jokin aika sitten hieman samalla tavalla. Olin katselemassa lehtiä, kun joku vanha nainen alkoi yhtäkkiä puhumaan minulle Jonesta, joka sattui olemaan Ilta-Sanomien kannessa. Kertoi siitä, kuinka Jone on aivan hirvittävä ja törkeä ihminen, joka ei osaa käyttäytyä.
(En minäkään Jonesta tykkää, niin tekotyyppi kun olla ja voi. Se Äijät -ohjelma oli todellinen pohjanoteeraus... )
Siitä sitten keskustelumme jatkui nykyaikaan, kuinka lapsia ei hoideta enää yhtä kiinteästi perheen toimesta, vaan tehtävä annetaan tarhalle, koululle jne. Siitä kuulemma nuorten ongelmat johtuvat, kun perherakenne on muuttunut.
Ihan asiaa hän tuntui puhuvan, ja oli minusta mielenkiintoista kuunnella vanhemman ikäpolven edustajan näkökulmia asiaan - hän kun vieläpä vaikutti yleisesti ottaen realistiselta.


En huomannut tänään lukea tarkemmin Katso! -lehden kantta, mutta siinä kuvassa olivat Idols -tuomarit, joiden vieressä luki teksti jotenkin näin: "Teinien kanssa ei kannata taistella". En tiedä, mihin tuo tarkalleen ottaen liittyi ja harmittaa, etten ehtinyt selaamaan juttua...


Samaa mieltä; TUOMARIT VAIHTOON TAI SITTEN VEKS KARSINTOJEN JÄLKEEN.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Vs: Idols
« Vastaus #368 : 08.12.2008 21:32:57 »
Lainaus
Olen kuitenkin iloinen, että Koop ja Anna ovat finaalissa, vaikka Annan 'Pieni hento ote' vai mikä nyt olikaan, olikin vähän outo veto. En oikein tykännyt siitä, mutta sitten toisaalta se toinen kappale olikin aikas upea:) Toisaalta, tuntuuko teistä muista, että Koopin kappaleet ovat loppujen lopuksi kaikki aika samanlaisia? Jotenkin minulle on tullut sellainen olo... Mustang Sally nyt oli asia erikseen.

Haa! Minä en nähnyt mitään erikoista Annan viimeisessä vedossa. Ihmettelin melko suuresti, että kaikki olivat niiiin liikuttuneita siitä ja näin. .__. Minusta se vaan oli sellasta tyypillistä Annan laulamista. Pakko olla samaa mieltä erään kaverini kanssa, joka sanoi että Anna ei laula vaan voihkii. Ehkä olen ilkeä, mutta siltä se kyllä välillä enemmän kuulostaa kun pitää olla niin koskettavaa, että! x__x Edelleenkään en voi sietää koko tyyppiä. Aluksi taisin pitää Annasta ainakin jollain tasolla, mutta sitten semifinaaleissa se alkoi ärsyttää minua niin paljon. Ehkä se on sellainen tekotaiteellisuus, "laulan niin dramaattisesti ja herkästi mikkiin", jota en oikein voi sietää. En edes oikein osaa täysin sanoa, miksi en vain pidä henkilöstä. Tuokin voihkiminen ja muu on melko kärjistettyä, joten sitä tiilenkokoista hernettä ei tarvitse edelleenkään vetää nenukkiin.

Jännää muuten, ettei tänä vuonna ole valitettu siinä omassa kategoriassa pysymisestä. Pete laulaa rockia, Anna jotain - en edes tiedä mitä- ja Koop sellaisia rauhallisempia. Olen myös samaa mieltä tuosta Koopin biisien samanlaisuudesta. Vaikka pidänkin tyypistä, niin kyllä se vähän pistää ärsyttämään että joka kerta pitää laulaa ihan samanlaisia biisejä. Aina en edes huomaa eroa biisivalintojen välillä. Ehkä hän pitää rauhallisemmasta musiikista, mutta itse henkilökohtaisesti ostaisin levyn, jossa on sekä räväköitä kappaleita balladien oheella. Ja ei edelleenkään millään pahalla Koopia kohtaan, mutta en kauheasti tykkää sen siitä "särmikkäästä" äänestä. Ehkä se on vain makukysymys, mutta minusta se kuulostaa vähän hassulta. Anteeksi nyt vaan.

Minusta on silti vaan kauhean omituista, että 90% porukasta tuntuu olevan iloisia Peten putoamisesta. Sanokaa mitä sanotte, minä vain pidän Petestä ja sillä ei ole tosiaankaan mitään tekemistä sen söpöyden (satun kuuntelemaan musiikkia ja Peten esitykset iskivät) ja ennakkosuosikkina olemisen kanssa. Ennakkosuosikkius minua lähinnä ärsytti, koska siitä on lähinnä haittaa. Kaikkien pitäisi olla samalla viivalla eikä ketään pitäisi nostaa ylemmäs tai työntää alemmas.

Olisi kyllä ihan samaa poistaa tämä koko teksti kun aivot hakkaa tyhjää ja koko tekstissä ei ole mitään pointtia. Anteeksi.

Ps. Vaikka kannatankin Peteä, minusta oli silti melko epäreilua - ja typerää - hehkuttaa hänen loistavuuttaan sillä tavalla. Vaikka tuomareiden mielestä Peten olisi pitänyt voittaa, he olisivat silti voineet pitää asian omana tietonaan, koska osan äänestystulokset saattavat muuttua tuomareiden mielipiteiden myötä. Ja muutenkin. En vain pidä sellaisesta. Kannatin Aria viime Idolsissa ja Still Loving Youn jälkeen Jone sanoi että kisa on käytännössä nyt ohi, koska se veto oli niin hyvä jne. Sekin oli minusta melko typerästi sanottu. Sehän oli tavallaan Annan voittomahdollisuuksien poistamista (tai Arin, koska nähtävästi protestiäänilläkin pärjää), mikä on minusta erpäreilua. Annasta en kyllä edelleenkään pidä, mutta tuo kommentti jäi mieleeni.
You wanna play with dolls?

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #369 : 08.12.2008 21:46:39 »
Mun mielestä Annan herkkyys on aitoa. Enhän mä siis voi tietää, mut en nää siin mitään feikkii. Söpö ja ihana Anna. Peten ihku energisyys sen sijaan tuntuu jokseenkin teeskennellylt. :/
No Anna on tosiaan minustakin aito itsensä eikä vedä mitään ihmeellistä roolia. Niissä biisien tulkinnoissakin on ollut sitä omaa tyyliä mukana eikä se ole ollut pelkästään alkuperäisen toistoa.
Koopia pidän kumminkin parempana, mutten tiedä haluanko hänen voittavan... Se on hieman hankalakin titteli se Idols-voitto...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Idols
« Vastaus #370 : 08.12.2008 21:59:38 »
Anna vois voittaa, ku voittajat saa aina sen huonomman levydilin tolta Idols-porukalta, niin sitten Koop saa hyvän diilin ja pääsee tekemään mitä vaan itse haluaa ^^

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #371 : 08.12.2008 22:12:08 »
Takku, musta tuntuu kanssa vähän samalta. Toisaalta Anna oli noista naislaulajista äänensä puolesta se, joka minua vähiten miellytti ja vähän harmittaa, että Saana ja Ansku eivät pärjänneet paremmin. Mutta Annassa on selvästi karismaa ja jotakin, joka ei selity pelkällä söpöllä ulkonäöllä.

Lainaus
Mun mielestä Annan herkkyys on aitoa. Enhän mä siis voi tietää, mut en nää siin mitään feikkii.

Herkkyys on varmasti aitoa, mutta sen esityksiin ja ehkä puvustukseenkin on päässyt vähän liikaa jotakin, joka ei vaikuta minusta ihan niin aidolta kuin ne aiemmat esitykset. Ehkä se on silti antanut liikaa muiden vaikuttaa siihen, miten pitää esiintyä. Mä tykkäsin siitä "Pieni hento"-mikä se oli biisistä enkä yhtään ihmettele, jos se kosketti väkeä paikan päällä. Voihan se olla, että livenä Pete oli aivan ylivoimainen, mutta se vaan ei välittynyt tänne asti.  :D Mua ärsyttää suunnattomasti nuo tuomarien kommentit. Mikseivät muka vanhemmat ihmiset saisi äänestää Idolsissa? Miksei vanhemmilla ihmisillä saisi olla idoleita? Ihme rajoittuneita ikärasisteja tyyppejä, mutta mä toivon, että niiden kommentit oli tarkoituksella käsikirjoitettu sellaisiksi.  ;D

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #372 : 08.12.2008 22:22:26 »
Anskun pitäs olla Annan tilalla :( koskaAnna joo, osaa laulaa, mut sen ääni on aina samanlainen, se ei osaa muuttaa sitä biisin tullen. Sil on sitä herkkyyttä ja tunnetta mut välil liikaa.

Koop voittoon ! <3 (: tuskin se voittaa mut toivotaan ! (:

Mie hymyilin koko aamun ku Vartissa lukee PETE TIPPUI 8) en ole vahingoniloinen ;D

Mut hyi ku noi äänestämiset maksaa ;< euro + pvm ;<

kakka.

Muttajoo.

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Vs: Idols
« Vastaus #373 : 09.12.2008 18:48:33 »
Takku, millä tavalla sukupuoli liittyy Annan kannatukseen? Esimerkiksi Fini ei ole minusta mikään suurin ihkutusteinixfoorumi (no, porukka ehkä ihkuttaa jotain hoodeetä, joka ei nyt liity idolsiin millään tavalla  :D) ja olen saanut sellaisen käsityksen, että tässä topicissa ihmiset kuuntelevat heidän laulamistaan, eikä juurikaan katso sukupuolta. Minulle itselleni on ihan sama, onko Anna nainen vai ei, en minä suosikkiani sillä perusteella valitse. Kyllähän minä pidin esimerkiksi Hannasta, Agnesista (taivutetaanko sitä edes noin?) ja Anskusta. Anna ei vain iske. Onhan joku Pete ihan komea mies, mutta ei se ole syy fanitukseen. Kyllähän minä Ariakin kannatin viime kaudella ja - ei nyt millään pahalla ketään kohtaan  - voisin ehkä näin röyhkeästi väittää, ettei miekkonen ehkä ole se maailman komein mies. *ysk*  ;D

(^ kuvittelenko vaan vai kuulostanko jotenkin agressiiviselta? No joo, se ei ollut tarkoitukseni)

Joten.  ;D Voisin ehkä jättäytyä tästä "sukupuolirasistisesta" porukasta pois. Okei, kyllä minä myönnän, että jos olisi kaksi samanlaista laulajaa ja esiintyjää ja toinen olisi paljon paremman näköinen niin kyllä minä häntä katselisin mielummin (niinhän varmaan kaikki tekisivät, vai olenko ihan väärässä?), jos heillä ei olisi muuta eroavaisuutta. :'D Ja siis tämä ihan sukupuolesta riippumatta, vaikka satunkin olemaan hetero. ^^ Mutta joo, päädyin taas jauhamaan jotain omaa. Anteeksi.

Ehkä naiset (puhun vähän sellaisista kypsemmistä ihmisistä, jotka eivät kuuntele jotain Bäkkäreitä vain sen takia, että ne laulajat on niin ihkuja) eivät vain pidä Annan äänestä. En minä mitään muuta keksi.
You wanna play with dolls?

Weillmarien

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #374 : 09.12.2008 20:50:13 »
Lainaus
Peten ihku energisyys sen sijaan tuntuu jokseenkin teeskennellylt. :/

Voi olla, mutta itse uskon ettei kyse ole teeskentelystä. Jos tyypillä on laulamiseen niin kova himo ja saa siitä kauheat kiksit, niin totta kai energisyyttä riittää jos himo laulaa yleisölle ja vetää kovaa on suuri. Jos biisikin on niin menevä kuin Peten toinen kipale oli (Ja kyseessähän oli vielä idolin/ihaileman bändin kappale) niin syitä energisyyteen on.
Itse en pidä Annasta, mielestäni hänen olisi kuulunut tippua. En näe hänessä paljoakaan karismaa; tyttö osaa laulaa mutta ei muutoin iske. Tästäkin löytyy miljoona mielipidettä, tämä oli vain omani. Koop oli finaalipaikan ansainnut ja Peten olisi ehdottomasti kuulunut päästä finaaliin myöskin. Olin koko maanantain kiukkuinen ja ärtynyt Peten tippumisen johdosta >>: ( Ja se oli muuten erittäin tympeä tapaus se vieraileva tuomari, sai negatiivisen kuvan hyvinkin helposti. Vaikutti ettei miekkosta pahemmin kiinnostaisi koko homma. Olisi hommannut sinne jonkun musiikkitoimittajan tai vastaavan. Jonkun jolla olisi ollut intoa ja halua päästä Idolsiin semifinaaleihin vierailevaksi tuomariksi. Eikä sellaista vanhaa tympeää miekkosta joka.... nääh, antaa olla. Kuitenkin tympäisi se tyyppi ihan kunnolla.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #375 : 10.12.2008 00:35:03 »
Lainaus
Oon ehkä vähän eri mieltä siitä onko Fini ihkuteinixfoorumi vai ei... mut tää ei oikee paikka keskustella siitä.

Velhojen neuvosto olis vanhastaan ollut se oikea paikka herättää aiheesta keskustelua, mutta tuntuu, ettei sinnekään nykyään (en tiedä onko koskaan) haluta mitään sellaista, jonka voi olettaa herättävän tosi kuumia tunteita ja oikeaa väittelyä. Heti kun aletaan tosissaan vääntämään on aina joku vaientamassa ja sanomassa jotain sellaista, mikä merkitsee keskustelun hiljentämistä. Harmi, koska sen myötä hommasta menee maku ja toisaalta... niin no, olen sitä mieltä, että Fini ei ole todellisuudessa kovin suvaitseva eikä myöskään oikein mitään muuta monille kuin ihkutusfoorumi, jossa voi itse kuvitella olevansa kovinkin paljon kypsempi kuin muut ikäisensä.  ::)

Muoks: Poistin sana teini, koska todellisuudessa tätä kuvittelua omasta kypsyydestä verrattuna muihin kyllä harrastavat myös teini-iän ylittäneetkin ja senkin näkee täällä aika selvästi. Se, mitä minä oikeasti kovasti kaipaisin Finiin, on laajempi ikäjakauma.

« Viimeksi muokattu: 10.12.2008 00:38:39 kirjoittanut Voldemort »

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #376 : 10.12.2008 01:02:42 »
Oon ehkä vähän eri mieltä siitä onko Fini ihkuteinixfoorumi vai ei... mut tää ei oikee paikka keskustella siitä.
Niin no... jossain määrin ehkä, mutta mitä useisiin muihin nettifoorumeihin tulee, on Fini ehdottomasti sieltä laadukkaimmasta päästä. Enkä tarkoita pelkästään demi.fiä näillä 'muilla foorumeilla'.

Lainaus
En tosin usko et Anna pääs noin pitkälle siks et äänestäjät tykkäis siitä, eiköhän se ollu tuotantotiimi joka päätti et finaalissa on sit tyttö ja poika. =)
Minusta on tuntunut pidemmän aikaa jossakin takaraivossa siltä, että tuossa koko ohjelmassa on mukana enemmän ennakoitua ohjailua kuin mitä annetaan olettaa. Kenties tykkään vain spekuloida tämänkin asian suhteen, mutta...


Velhojen neuvosto olis vanhastaan ollut se oikea paikka herättää aiheesta keskustelua, mutta tuntuu, ettei sinnekään nykyään (en tiedä onko koskaan) haluta mitään sellaista, jonka voi olettaa herättävän tosi kuumia tunteita ja oikeaa väittelyä. Heti kun aletaan tosissaan vääntämään on aina joku vaientamassa ja sanomassa jotain sellaista, mikä merkitsee keskustelun hiljentämistä.
Minusta tuntuu, että antamalla vapaat kädet kunnon väittelylle se väitteleminen karkaisi helposti käsistä - siirryttäisiin täysin sivuraiteille, mentäisiin henkilökohtaisuuksiin jne.
Toisaalta olisihan se mahdollista pitää hallinnassa, mutten sitten tiedä, kuinka hyvin sellainen kunnon väittely onnistuisi ylipäätään ilman henkilökohtaisuuksia tai muuta asiaankuulumattomuuksia.
Kieltämättä kunnon väittelyjä olisi mukava ainakin seurata - kenties osallistuakin, jos aihe olisi sopivanlainen.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #377 : 10.12.2008 01:32:59 »
Tarkoitin väittelyä, jossa on selvästi pelissä tunteita. Nyt suositaan kovasti rauhallisuutta, joka taas tappaa väittelyn luontaisen kiivauden ja kuvittelin, että Velhojen neuvosto luotiin sitä varten aikanaan, ettei sinne tarvitse kenenkään tulla, jos ei ole valmis kiivauteen ja silti sieltä puuttuu oikeastaan kaikki kiivaus enkä näe sen keskusteluilla mitään eroa Tylyahoon. Mitään henkilökohtaisia loukkauksia ei pidä lähteä suoltamaan, mutta kyllä vähän saa suututtaa.  ;D

Lainaus
Minusta on tuntunut pidemmän aikaa jossakin takaraivossa siltä, että tuossa koko ohjelmassa on mukana enemmän ennakoitua ohjailua kuin mitä annetaan olettaa. Kenties tykkään vain spekuloida tämänkin asian suhteen, mutta...

Olen melko varma, että kaikki niin sanottu tosi-tv on osittain ainakin käsikirjoitettua.  ;D Se viime kerran vieraileva tuomari näytti siltä, että sitä kyllästytti tai että se olisi mieluiten sanonut koko sakkia mitättömiksi luusereiksi.  :D Olikohan sekin käsiksessä?
« Viimeksi muokattu: 10.12.2008 01:35:58 kirjoittanut Voldemort »

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #378 : 10.12.2008 21:00:10 »
Lainaus käyttäjältä: Takku
... tunkevista on heteroteinityttöjä joille ulkomusiikilliset ....
Nyt särähti ällöttävästi toi hetero sana korvaan. Mitä ? :o lesboteinitytöt ei sit äänestä vai :o tai mitä ;o mitä tolla heterojutulla on tekemist tän kaa ;o teinitytöt ei oo ainoita jotka äänestää, en usko ainakaan.

Ja mullaki on piiiieeeni fiilis et joku suunitelma niil on kyl. Ainaki joku rahastusjuttu se oli ky ne alko niitä tilastoja seputteleen kesken tuloslähetyksen. Ja sitku tuottajat (?) tykkäs kauheesti Petestä niin arvasine ttä joku juttu  se on, ne auttaa sitä jatkoon -.-'
OFF /:
Lainaus käyttäjältä: Takku
Oon ehkä vähän eri mieltä siitä onko Fini ihkuteinixfoorumi vai ei... mut tää ei oikee paikka keskustella siitä.
Minusta fin on kaukana ihQQqqXXxxxlover1223 foorumeista kuten *khökhödemiköhköhmsismixköhöhöhköh*.
Minusta fini on kauhean asiallinen ja kiltti jne. Perustelee ain jne, Ehkä se on se kirjallisuus mut kaikki on silleen sivistyneitä. No, välillä kun sitten innostuu tulee niitä, awwww ihana ;3 juttuja missä ei ole mitään päätä tai häntää mutta se on melko harvinaista.

\\: off. (Ainiin, ja vain koska quottasin vain Takkua ei tarkoita että minulla on mitään sinua vastaan, älä ajattele mitään ;3 minä vain tykkään quottailla ja esittää viisasta :D)

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #379 : 10.12.2008 21:24:05 »
Lainaus käyttäjältä: Takku
... tunkevista on heteroteinityttöjä joille ulkomusiikilliset ....
Nyt särähti ällöttävästi toi hetero sana korvaan. Mitä ? :o lesboteinitytöt ei sit äänestä vai :o tai mitä ;o mitä tolla heterojutulla on tekemist tän kaa ;o teinitytöt ei oo ainoita jotka äänestää, en usko ainakaan.
No onhan varmasti lesbo-/bi-teinejä, jotka äänestävät Annaa siksi, että tämä on hyvännäköinen nainen, mutta heitä on teineistä ainoastaan pieni murto-osa.
Ja eiköhän teinitytöt ole se suurin äänestäjäkunta, joten heidän äänillään on se kaikkein suurin vaikutus.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”