Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83931 kertaa)

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #120 : 17.10.2008 11:41:22 »
Lainaus käyttäjältä: Giladra
Se Janin villapusero (josta Jonekin kettuili) oli kyllä jotain aivan kamalaa... Ja herra on olevinaan stylisti. Olen muutenkin lähes koko ajan kauhistellut sen tyyliä, mutta tänään oli kyllä todellinen pohjanoteeraus... Hyi yök...
Ihan läpällähän se sitä piti :D
Mä tykkään Janista se on oikeesti hauska :D ja on sil tyylii, vähä erilaine mut hyvä se on!

Mä en tykänny Wellun esiintymisestä. Musta se falskas koko ajan :o Koopia en kuullu enkä Peteä :( ku ERÄÄT ei sanonu millon sen laulu alkaa ;s mut äiti tykkäs. Kalle <3 Kalle örähteli kyl, mut se osaa kyl karsii niit, tykkään kauheesti sen hiuksist :o <3

Mäki huomasin kyl ettei Kalle tavallaa ollu sillai läsnä vaik se veti kyl showta siin. ;< mut sitä varmaa jännitti nii ;3

En osannut kuvitella Danielia semifinaaliin, enkä myöskään Koopia :o Koop on ainoa joka osaa lausua englantia :D noei.
Koopilla ei ole oikeaa ulkonäköä Idolsiin. En usko että kaikki äänestäisivät häntä kun Pete, Kalle ja Wellu hyppivät siinä vieressä. Harmi, sillä Koop osaa kyllä laulaa jotenkuten.

Tytöistä lemppari on yhä Saana ja Anna ;D

Mielenmaltti

  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Idols
« Vastaus #121 : 17.10.2008 12:57:03 »
Mä tukeudun nyt täysin törkeästi ulkomusiikillisiin seikkoihin, mutta Koop on niin ihana. Olen ihaillut häntä alusta saakka, erityisesti sen aksentin takia. <3 Kyllähän suomalainenkin aksentti on ihan jees, mutta kun äijällä on täydellinen brittiaksentti niin eihän sitä nyt voi olla rakastamatta. Hih. Joo... olen heikkona siihen aksenttiin. *blush* Ja kun se puhuu suomeakin niin suloisesti, juuri sillä tavalla kuin ulkomailla suomensa oppineen voikin kuvitella - äidinkielisen tavoin eikä kuitenkaan ihan.
Ja kyllähän miekkosen äänikin on aivan mahtava. Se eilinen veto oli täyttä rautaa.

Onko Wellu nyt siis se Ville Valon kevytversiolta näyttävä heppu? En ole keskittynyt tyyppien nimiin... Joka tapauksessa, tykkään jotenkin hänestäkin, asenteesta tai jostain... hmm velmumaisuudesta.

If you sing loud and clear
Someone passing by will surely hear you
No, you can't be afraid
If you ever want somebody near you

willow

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #122 : 17.10.2008 15:28:52 »
Täytyy nyt tulla valittamaan, etten voinut uskoa korviani, kun eilen äidin kanssa Idolsia katseltiin. Ehkä about kahta lukuunottamatta pojat lauloivat järkyttävän epävireisesti ja nuotin vierestä, tuli ihan hirvittävä myötähäpeän kohtaus, kun sitä kuunteli. Tuntuu jotenkin, että noilla semifinalisteilla on suurimmalla osalla ihan yksinkertainen ja -ulotteinen ääni, mutta sitä sitten yritetään jotenkin "buustata" kaikilla falskeilla efekteillä, jotka yleensä menevät vaan nuotin vierestä. o____O Tekniikkaa ei suurimmalla osalla ole sitten ollenkaan, saatika sitten ymmärrystä siitä, mihin omat kyvyt riittävät. Tyttöjen en ole vielä nähnyt esiintyvän, toivon vaan, että taso on niillä vähän kovempi...

hannde

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #123 : 17.10.2008 16:21:42 »
No joo pidän kyllä Wellulle peukkuja kolmin käsin mut pakko sanoa, tykkäsin eniten Kallesta <3 Se pyörii mulla vieläki päässä vaikka kuuntelin alkuperäisversionki heti perään, mut jotenkin äh, se Kallen versio nyt jäi mun mieleen erittäin vahvasti. Love it<3 Ja sitäpaitsi mun mielestä Kalle on kaikkein inhimillisimmän näköne, tai sillee et siihen jotenki vois samaistua tai jotain. You know?

Daniel muuten oli kaikista laimein. JA NII! Wellulle laitettii iha älyttömän huono pätkä sen laulua siihen mainoksee! JA VIELÄ! vaikka Welluseni laulu ei mennykkää mitekää parhaite, ni plussat siitä et sillä oli oma sovitus 8 ) <3

> hannde

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #124 : 17.10.2008 17:03:22 »
Lainaus käyttäjältä: Giladra
Se Janin villapusero (josta Jonekin kettuili) oli kyllä jotain aivan kamalaa... Ja herra on olevinaan stylisti. Olen muutenkin lähes koko ajan kauhistellut sen tyyliä, mutta tänään oli kyllä todellinen pohjanoteeraus... Hyi yök...
Ihan läpällähän se sitä piti :D
Mä tykkään Janista se on oikeesti hauska :D ja on sil tyylii, vähä erilaine mut hyvä se on!
Minä en vain voi sietää koko tyyppiä... Kai se paita oli vähän läppä, ei nimittäin tosissaan sellaista voi pitää... Meillä iskä sanoi, ettei pitäisi mistään hinnasta julkisella paikalla sellaista.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Aada Elanor

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #125 : 17.10.2008 20:21:31 »
Missasin pari jaksoa ulkomaanmatkan takia, ja olen nyt ihan pudonnut kyydistä. Eli montako siellä on pelissä? Anna on vielä mukana? Entäs se... Linda? Joku Herranen olisko ollut? Ja mitenkäs sillä Jaanalla ja sillä ihanalla kikkurapää-I kissed a girl-pojalla ( ;D) on mennyt, ei kai ne ole vielä tippuneet? Ja mikä sen pojan nimi nyt onkaan? Jos joku viitsii, niin mulle voisi vähän tilannetta valaista...

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #126 : 17.10.2008 22:06:40 »
Elanorille päivitystä: ensimmäinen semifinaali oli torstaina, eli eilen. Siinä lauloivat pelkästään pojat, joista tippui Daniel. Tyttöjen eka vuoro on sunnuntaina. Anna on vielä mukana, samoin Linda, koska kumpikaan ei ole vielä laulanut :) Samoin Pete, eli I Kissed a Girl -poika.

-Bulla

Penber

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #127 : 17.10.2008 23:17:12 »
Mun mielestä oli ihan hyvä, että Daniel putos. Kuitenki siitä, ettei hän puhu niin sujuvaa suomea, olis tullu jotn propleemii.

Se kyllä ärsyttää ku se yleisö, joka siellä on paikanpäällä alkaa aina mekkaloimaan tuomarien puheiden päälle. Varsinki jos ne sanoo jotai negatiivista.. Ihan ku kaikki kilpailijat vetäis jotenki nii erikoisen hyvin, ettei risuja tulis. Argh. Mun mielestä joskus oisko ollu Jone jollai kaudella jopa huus niille katsojille "turvat tukkoon" : DD.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #128 : 18.10.2008 01:36:41 »
Lainaus
. JA NII! Wellulle laitettii iha älyttömän huono pätkä sen laulua siihen mainoksee! JA VIELÄ! vaikka Welluseni laulu ei mennykkää mitekää parhaite, ni plussat siitä et sillä oli oma sovitus 8 )

Kiinnitin huomiota samaan seikkaan, kun muilla minusta oli laitettu just ne parhaimmat pätkät.  :o Olen addiktoitunut Idolsiin, ei voi mitään.  ;D Katselin jopa tänään uudestaan noita vetoja ja tulin siihen lopputulokseen, että Wellu kuulosti paremmalta kuin mitä ensi kuulemalta. Mä en olis pudottanut Kallea, joten olin yllättynyt tuomariston yksimielisyydestä, tosin en ole tässä asiassa mikään asiantuntija.  ;D Ehkä siksi kaikki kuulostivat minun korviini ihan hyviltä, falskius ei minua haittaa - itse asiassa se antaa särmää. Tajusin, että aika tylsää olisi jos kaikki laulajat aina vetäisivät täydellisesti nuotilleen, vaikka falskius ilmeisesti ammattilaisia kovasti ärsyttää.

Suosikkini oli kyllä ylivoimaisesti Koop. Tuli samanlainen tunne Koopin With or without you:sta kuin puolitoista vuotta sitten Koivusen Piano Manista. Karvat nousi pystyyn. Se vaan kuulosti niin komealta ja koskettavalta. Sitä ennen olin ajatellut, että jatkossa on ihan turha mies.  ;D Itse asiassa eilistä ennen olin ajatellut, että kaikki miehet jatkossa olivat ihan turhia, koska naiset kuulostivat karsinnoissa niin paljon paremmilta. (Ehkä ainoa, joka jäi mieleen sieltä potentiaalisena miespuolisena oli Wellu). Miesten taso siis yllätti minut ihan positiivisesti.

Alera

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #129 : 19.10.2008 18:25:28 »
Hyi että se Janin villapaita oli hirveä. Mun silmät paloi, kun katsoin sitä.

Anna vaikuttaa naisista siedettävimmältä ja hän on nättikin. Ei sillä, että ulkonäöllä olisi mitään tekemistä laulutaidon kanssa..
Vähän on neito Laura Birnin näköinen.

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #130 : 19.10.2008 18:43:12 »
Koop on oikeasti tosi hyvä! Olin sitä mieltä jo alkukarsinnoista lähtien ( asiaan saattaa tosin vaikuttaa se, että mies on ihan meidän tutun näköinen). Toivon tosiaan ettei hän putoaisi juuri ton Rachelin sanoman syyn takia. No tänään sitten tyttöjen  vuoro?

Miku

  • ***
  • Viestejä: 299
Vs: Idols
« Vastaus #131 : 19.10.2008 18:58:02 »
Koop on mahtava laulamaan, upea ääni, sellanen, että kun pistää silmät kiinni niin voi kuvitella itsensä jonnekin isoille stadioneille kuuntelemaan sitä. Mutta sitten kun avaa silmät niin tuo mielikuva rikkoontuu. Olenko ilkeä vai ilkeä? Toisaalta taas, kilpailun hyvännäköiset miehet eivät ole läheskään yhtä hyviä laulamaan, tosin Wellu on laulajana mielestäni toiseksi paras miehistä. En halua kuulostaa kusipäältä, jolle ulkonäkö on musiikissa ja sen tekemisessä tärkeintä, mutta mielummin menen keikoille silmät auki kuin kiinni. Jos ymmärrätte pointin? Naisista ehdoton suosikki on Jaana. vau.
LiveJournal

No remorse cause I still remember
the smile when you tore me apart.

Lily

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #132 : 19.10.2008 21:02:45 »
Anna ja Saana suosikit tytöistä, hyvänä kakkosena Anna-Kaisa. Makeeta ;D Pitänee muistaa katsoa pojatkin.

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #133 : 19.10.2008 21:09:52 »
Veikkaan että Jannike tai Linda putoaa. Jannike valitteli taannoin ettei ole saanut ruutuaikaa -.- kyllä häntä kuvattaisiin jos hän olisi kiinnostava(mpi).
Mutta olen melko varma että Anna-Kaisa, Anna, Janika ja Marika pääsee jatkoon. OMG! Unohdin illan parhaimman - Saanan!
Oikeasti, Saana osaa valita biisejä!

Anna jännitti sen ekan sanan, se täris kauheesti mut sen jälkeen se rentoutu (: se heilutteli aika paljon käsiään ;o
Marikalla on hyvä asenne, toivottavasti katsojat jaksaa äänestää erilaistakin.

Huoh, minä en äänestä, ehkä vasta finaalissa, mutta oikesti: 0,90 €, huhhuh, sillä saisi suklaapatukan.

Eimut oikeesti - euro -.-

// Pfft, tietenkin Anna-Kaisaa meinasin ;o mitäs sinä seputat, sehän oli siinä! *viheltelee* huoh, muistin että se oli Anna-Liisa ku nimiki oli niin tuttu ;D
« Viimeksi muokattu: 19.10.2008 21:36:55 kirjoittanut Slytherin »

Jennea

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #134 : 19.10.2008 21:11:39 »
Olen oikeastaan hieman yllättynytkin miten hyviä laulajia tällä kaudella on. Viime kausi meni niin aidan ali kuin vain pystyin, samoin sitä edellinen kausi. Melkein jo valmiiksi häpeissäni kilpailijoiden puolesta aloin katsomaan tätä kautta odottaen jotain Ilkka-kakkosia ja yllätyin erittäin positiivisesti. Perskule, nehän osaavat laulaa!

Tämän hetkinen suosikkini on ehdottomasti Saana. Uskomaton ääni ja mukava persoona. Tänäänkin veti todella hyvin Irinaa. Toinen suosikkini on Anna-Kaisa. Olin älyttömän tyytyväinen Patricin valintaan, kun päätti vetää Anna-Kaisan mukaan sarjaan. Veti tänään tooodella hyvin. Ei mikään perinteinen ääni, tykkään juuri tuollaisesta rouheudesta.

Pojista en osaa sanoa vielä mitään suosikkia. Monet vetivät ihan hyvin, mutta tällä hetkellä siis suosikkini löytyy ehdottomasti naisista.

Anna-Liisa
Tarkoitat varmaan Anna-Kaisa? (:

Millijoona

  • ***
  • Viestejä: 139
Vs: Idols
« Vastaus #135 : 19.10.2008 21:22:39 »
Osaako kukaan sanoa, mitä Daniel lauloi niissä jätkien ensimmäisissä semifinaaleissa? Näin vain sen lyhyen pätkän, enkä ollut uskoa korviani. Taisi nimittäin olla yksi lempibändeistäni, vaikken nyt olekaan ihan varma.

Mj.
Maybe.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #136 : 19.10.2008 21:28:03 »
Lainaus
Tämän hetkinen suosikkini on ehdottomasti Saana. Uskomaton ääni ja mukava persoona.

Komppaan tätä Jennean kommenttia. Tosin pidin muistakin, mutta minusta Saana on osannut valita parhaiten itselleen sopivan biisin. Ja olen yhä sitä mieltä, että joku noista naisista/tytöistä voittaa, koska osaavat minusta laulaa miehiä paremmin. Voi tosin olla, että pojat voittavat söpöyspisteillä, mikä olisi hieman sääli.

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #137 : 19.10.2008 21:40:55 »
Millijoona  :   
Ensimmäisenä ravintola Kaivohuoneen lavalle astuvat pojat. He valitsivat biiseikseen seuraavat kappaleet: Koop Arponen U2: With or Without You, Kalle Löfström Guns & Roses: Mr Brownstone, Vesa Suonto Stone Temple Pilots: Plush, Daniel S Diago: Chris Daughtry: Over you, Pete Parkkonen Foo Fighters: Come alive ja Wellu Rowaltz Talisman: Frozen.

by Ilta-Sanomat

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #138 : 19.10.2008 23:02:08 »
Mä olisin pudottanut Janniken, en Lindaa, koska mielestäni sillä on kuitenkin paljon enemmän energiaa ja potentiaalia, vaikkei biisivalinta ihan nappiinn mennytkään. Jannike on mielestäni ihan mitäänsanomaton, siis hyvä ääni totta kai kuten kaikilla muillakin, mutta that's it. Toisaalta, oli mukavaa, että Linda pääsi lapsensa luo takaisin, oli varmasti ikävä :)

Tykkään edelleen Anna-Kaisasta ja Annasta. Jaanakin on hyvä, mutta sen esitys alkoi lähes tuskastuttaa tänään - mistä nämä hankkii biisinsä oikein? Enkä ymmärrä, miksi Anna lauloi Hallelujahin, sillä se on vedetty jo liian monta kertaa.

-Bulla

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #139 : 20.10.2008 00:46:47 »
Muistikatkos iski jälleen, enkä osaa millään yhdistää nimeä ihmiseen... Yleensä tämä on harvinaista, mutta näköjään nyt näin.
Eikö Linda ollut se, joka veti sen Tehosekottimen kappaleen? Minusta se oli sangen kamalan kuuloista, ei ollenkaan natsannut hänellä.
Anna ja Anna-Kaisa olivat kyllä parhaita tänään. Hieman kauhistuin sitä Annan biisivalintaa, sillä Hallelujah on melko uhkarohkea valinta, mutta hyvinhän hän sen veti. Omaa tulkintaa oli mukana, ja ääni oli kaunis ja hallitun oloinen.

Ja taas inhosin Janin vaatevalintaa...
Ihmettelin, mitä puuttuu, mutta sitten tajusin, että sehän on Ellen se joka puuttuu. Hän kait joutui sairaalaan tms...?
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”