Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83955 kertaa)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Idols
« Vastaus #60 : 06.09.2008 12:35:40 »
haisku, aattele positiivisesti: idols voittaja saa paskat levydiilit, toiseks tullut saa paremmat

Haisku

  • ***
  • Viestejä: 56
  • ava by Rebecca Lupin
    • haiskun avat
Vs: Idols
« Vastaus #61 : 06.09.2008 13:24:55 »
Fubuki ott muute ihan oikeessa.
AK by Rebecca Lupin

Zac Efron <3
High school musical <3
Ginga nagareboshi Gin <3
Ginga densetsu Weed <3
Fruits basket <3
Twlilight <3


Meikäläisen fikit

Haiskun avat

piladel

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Idols
« Vastaus #62 : 06.09.2008 13:51:44 »
Osallistuttiin meidän luokan kanssa Idolsin Heldingin koelauluihin. Meitä oli yhteensä 12 ja laulajia 4, minä mukaanlukien. Hauskaa oli ehdottomasti, vaikka kukaan meistä jatkoon ei päässytkään. Laulettiin silti koko päivä. Näytään todennäköisesti Extrassa, sen verran meitä kuvattiin. Istuttiin isossa ringissä, yksi soitti kitaraa ja laulettiin, eli perus musiikkiluokan meininkiä ;D Ehdottomasti hieno kokemus oli, eikä harmita yhtään, vaikkei jatkoon päästykään.

ValDracu

  • ***
  • Viestejä: 115
  • I Like It
Vs: Idols
« Vastaus #63 : 07.09.2008 13:37:28 »
En aio mennä varmaan koskaan koelauluihin jne... oikeastaan syyt siihen miksi seuraan idolsia on se että on hauska katsoa niitä koelauluja. Kyllä sieltä tulee aina suosikki ja sitten odotellan että missä vaiheessa se tippuu.  :-\ sen kummemmin en idolsia katso, joka vuosi se on tultu kuitenkin sohvalle istumaan ja katsomaan miten menee niilläkin. ei sitä kuitenkaan joka jaksoa ole tarvis katsoa. jos joku jää välistä niin uutta vaan kehiin ei vanhoja tarvihe murehtia. Jos joku nyt otti selkoa tekstistä :D
smile if youre not wearing underwear
               
                   Or
       
because we love guys with other guys

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #64 : 11.09.2008 19:46:32 »
Kohta se alkaa, nähdään enkä Fubu tansseineen ja Cara lauluineen >:) Sitten tänne tulee varmaan enemmän sepatuksia.

Jänskättää.
Tuomareista... en tiennyt ennen kuka oli Patric Sarin, enkä tiedä vieläkään mutta olkoon :'D
ja juontajat.. plääh, pidin eniten Ellen/Heikki-jutuista, minusta he sopivat niiiin yhteen. Janilla on liian suuri suu :D Hän ilmeilee liikaa puhuessaan (vaikka mainoksessa se kai oli tahallista?)

Vartti vielä!

SOL

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Idols
« Vastaus #65 : 11.09.2008 19:49:39 »
Yääh, olenko jotenkin ernu kun mua (ainakaan vielä) ei tunnu kiinnostavan tämä Idols yhtään? Viime kausia olen kyllä seuraillut ja vittuuntunut kun siellä ei oikeasti ole ketään hyvää... Nyt vaan jotenkin on ulkopuolinen olo kun ei yhtään kiinnosta :D
Really?

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Idols
« Vastaus #66 : 11.09.2008 21:14:50 »
Carabella sano et näyin siel tanssimas mutta ite olin vähän muualla nii en nähny :(

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #67 : 11.09.2008 21:47:08 »
Totta, Anna ei olisi pärjännyt voittajana, ja sitä paitsi, hän sai enemmän aikaa sulautua tuohon julksuuteen.

Eikä Fubua näkynyt (anteeksi tää lyhennys, se on nii söpö >:D) , ehkä vasta helsinkin karsinnoissa ? :o

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Idols
« Vastaus #68 : 11.09.2008 21:52:33 »
Mua ärsyttää, miten tää ohjelma on tehty. Tänkin päivän jaksosta 97% oli vaan sitä, että mitä tuomarit ja juontajat selitti ja sekoili :D Mua ainakin kiinnostaa noi nolot esiintymiset.
Ja toi yks ääliö joka pääs jatkoo on mun vanha koulukaveri ja ärsyttää sen näkeminenkin :D
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Carabella Lëralondîr

  • ***
  • Viestejä: 630
  • Miss Arthur Pendragon
Vs: Idols
« Vastaus #69 : 11.09.2008 22:05:15 »
Kyllä se Fubu näky tanssimassa. Mutta mitä, missä oli Katajan Janne kun se siellä oli :O

Patric DIGGAA aika paljon xD

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #70 : 11.09.2008 23:02:01 »
Jaahas, no onhan toi ihan kivaa viihdettä, mutta eipä tuolla ainakaan tuossa lähetyksessä paljon lahjakkuutta näkynyt.  ;D Mä inhoan sitä uutta tuomaria ja kaipaan melkein sitä Kallosta.  :D Ainoaa tosi-tv:tä mitä tähän mennessä on viitsinyt katsoa, mutta toikin menee liikaa siihen lässynlässyyn. Puhukoon laulu puolestaan - loput luetaan lööpeistä.  ;D

Snapu on Pyörylä

  • Sulttaani
  • ***
  • Viestejä: 1 209
  • Yksäröikää yksinäistä.
Vs: Idols
« Vastaus #71 : 11.09.2008 23:16:46 »
eipä tuolla ainakaan tuossa lähetyksessä paljon lahjakkuutta näkynyt.  ;D Mä inhoan sitä uutta tuomaria ja kaipaan melkein sitä Kallosta.  :D
Juu, ei vielä mitään erikoista näkyny siellä, jännä katsoa tuota tuomarien todella tiukkaa linjaa! Aikaisemmissa Idolsseissa ois moni noistakin päässy jatkoon, mutta nyt ei, ei riitä pelkkä lauluääni! Hieno homma, toivottavasti saadaan oikeasti laadukas kisa tälle vuodelle!
Mutta minäkin vähän kaipaan Askoa, ihan sen takia, että se on Asko<3, mutta olen melko tykästynyt tuohon uuteen tuomariin myös! Melkoisen nam. ^^


"I don't think you can take it seriously unless you joke about it." -Robert Downey Jr.
Ficit | avatar by princessbloomy @ lj.com

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Idols
« Vastaus #72 : 11.09.2008 23:40:15 »
Aaah, mäkin DIGGASIN tuosta uudesta tuomarista, se on hothot<3
Tän päivän jaksossa ei ainakaa näytetty ketää hyvää laulajaa, näytettii vaa ne jotka ei päässy jatkoon O__O Ehkä seuraavassa jaksossa sitten :D
Mä en ees koskaan tykkää kestää noista kilpailijasta (ainakaan tähän mennessä en oo minään vuonna tykänny) ja musta koko ohjelma on välillä ihan naurettava, mut silti seuraan aina ihan tunteella.
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #73 : 12.09.2008 00:13:20 »
Koko ohjelmahan on naurettava, mutta viihteellinen kaikkine draamoineen. Toki jos itse osaisin laulaa ja menisin Idolsiin, se olisi sitä draamaa minullekin aivan eri tavalla, mutta nyt voi vaan löhötä kotisohvalla ja kuunnella kenellä menee nuotin vierestä ja kenellä ei ja seurata osaako ne tanssiaskeleitaan.  :D

Musta toi uusi tuomari vaikutti aika tylsältä. Siis ilmeisesti se on vähän niin kuin olevinaan tough guy, kun se on sisällä bisneksessä ja kun ei siellä lauluääni pelkästään riitä - pitää olla persoonaa - mutta mulle tarttui ensimmäisenä vaan se, että sillä itsellään ei ole tarpeeksi persoonaa Idolsiin.  ;D

piladel

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Idols
« Vastaus #74 : 12.09.2008 17:21:54 »
Mua ainakin kiinnostaa noi nolot esiintymiset.

Huu, minua juuri pelottaa että kun päästään Helsingin koelauluihin, niin minä näyn siellä nenä-räkä-laulannallani. ;D

Hitsit, en nähnyt eilistä. Täytyy muistaa ensi viikolla. :P

piladel

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Idols
« Vastaus #75 : 12.09.2008 17:30:29 »
Meidän porukka oli ainakin järjetön lössi ihmisiä. Jotain 12 meitä oli, suurin osa tyttöjä, kaksi poikaa. Toisella pojalla hattu ja kitara ja loput luritteli ympärillä, mm. Apulannan Jumalaa taidettiin vetää. Meitsi on sitten se, joka laulaa hyvin nenään ja kuulostaa erittäin kipeältä, jos minua näytetään :D

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #76 : 12.09.2008 17:42:51 »
Tulipahan eilen katsottua ensimmäinen jakso. Minusta se oli aika laimea, mutta loppua kohti jännitys kasvaa.
Harmitti, kun niiden kaikkien laulusuoritusta ei näytetty, vaan näytettiin sitä tuomarien arvostelua sun muuta löpönlöpöä. Toivoisin itse näkeväni enemmän lauluesityksiä noissa koelaulutilaisuuksissa. Aikahan on kortilla, mutta silti...
Siitä yhdestä nuoresta tytöstä, josta kerrottiin hieman taustaa, sen verran, että bongasin sillä kädessä Harry Potterin, kun se istui siellä ulkona (siis oli jotain kesäkuvaa). Mietin siinä, että pyöriiköhän se täällä, Vuotiksessa tms.
Se Barbie-jätkä pinkeissä crockseissaan olisi kyllä pitänyt päästää jatkoon. Ihan vain olisivat sanoneet, että keksi jotain uutta seuraavaan koitokseen, niin oltaisiin saatu lisää nauramista, kun se olisi vetänyt jotain muuta vastaavaa... ;D
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #77 : 12.09.2008 17:56:03 »
Joo, se Harry Potter-kirjan näyttäminen toi heti mieleen, että hei, mahtaisikohan toi tyyppi pyöriä Finissä tai Vuotiksessa ficcien parissa tai keskusteluissa.  :o Viime vuonna oli hauska seurata Idolsia, kun kuulin jo etukäteen, että kaveri oli laulanut karaokessa jonkun Idols-tyypin kanssa ja sitten katselin sitä, että miten pitkälle se tyyppi pääsi. Se meni aina voittoon asti.  ;D Olen siis melkein sukua julkkikselle.  :D

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Idols
« Vastaus #78 : 12.09.2008 18:59:56 »
Joo, se Harry Potter-kirjan näyttäminen toi heti mieleen, että hei, mahtaisikohan toi tyyppi pyöriä Finissä tai Vuotiksessa ficcien parissa tai keskusteluissa.
Mietin ihan samaa! :D

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #79 : 12.09.2008 19:02:36 »
Joo, se Harry Potter-kirjan näyttäminen toi heti mieleen, että hei, mahtaisikohan toi tyyppi pyöriä Finissä tai Vuotiksessa ficcien parissa tai keskusteluissa.
Mietin ihan samaa! :D

^^ jep sama täällä. Kuka ikinä olitkaan, paljastaudu!