Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83786 kertaa)

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #180 : 30.10.2008 21:29:37 »
Niihin prosentteihin vaikutti kyllä aika paljon esiintymisjärjestys. Eihän esim. Koopia ollut vielä melkein kukaan esiintymisen perusteella äänestävä ehtinyt äänestää. Laulusta oli n. 2 minuuttia. Hohhoijaa, naurettavaa minusta.
Joo, totta. Nyt kun tulin ajatelleeksi tuota, että nehän esiintyivät tuossa järjestyksessä. :-X
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Saasta

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #181 : 30.10.2008 22:47:31 »
Katon tuloslähetystä ja kirjotan samalla

JES ! KALLE JATKOSSA !
JES ! VESA PUTOAMASSA !
JES ! KOOP JATKOSSA !
JES ! PETE ... PUTOAMASSA !

OUUUU JEA !! JUST NIIKU HALUSINKIN. (sori iskä, taitaa Vesa tippua..) No tiesin sen päättyvän näin. Nooo ei Vesalle oo sympatioita, sillä ois kuitenkin noussu päähän, huomenna varmasti lööpeissä "TÄMÄ OLI TUOMARIPELIÄ" tai "JOKU KESÄHESSU LASKI ÄÄNIÄ" tai jotain. Toivottavasti Pete tippuu heti kun mahollista (eiku ekana se öö hmm se pyylevähkö naishenkilö, en muista nimeä, sit Pete) koska Pete osaa vain karjua.

Joo ei pointtia, kiitos hei

> Saasta

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #182 : 30.10.2008 22:49:06 »
D: Minä olen pettynyt. Vesa kun oli mun suosikki.
Hurrr.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #183 : 30.10.2008 22:53:15 »
No joo, onneksi nyt ei se Kalle tippunut, koska hän on tällä hetkellä ainoa syy edes vaivautua Idolsia seuraamaan. Toivottavasti joku naisistakin erottuu vielä joukosta...
Toisaalta eipä Idols ole minulle hirvittävän tärkeä asia, joten eipä se maailmaani järkytä - kävi miten kävi.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Firdilien

  • Fiktiiviseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 554
  • Semi-ilkeä ihmissyöjätossu
    • Tossun ficit
Vs: Idols
« Vastaus #184 : 30.10.2008 22:58:39 »
Voi hitto! Minua jännitti ihan mielettömästi, kun katsoin tuloslähetystä. Koop on ollut minulle koko semifinaalien ajan Wellun lisäksi ainoa pojista, joka kiinnostaa tippaakaan. Pelkäsin pahasti, että hän lähtisi tällä kertaa, ja aloimme äidin kanssa molemmat huutaa ja taputtaa, kun hän olikin vielä finaaleissa.  ;D Oikeasti en ole ikinä suhtautunut noin Idols-tuloksiin eikä ole äitikään. Ja uskoni Suomen kansaan palautui taas vähän, kun Pete oli kerrankin pudotusuhan alla. Olisin itse heittänyt jätkän pois jo pitkän aikaa sitten.

Oli muuten mielenkiintoisin Idols vähään aikaan. Pete lauloi ja esiintyi luokattoman huonosti, mutta muut olivat hyviä. En ollut oikein tätä ennen tajunnut, miksi Kalle ylipäätään on vielä mukana, mutta esitys oli kyllä tänään herralta ihan omaa luokkaansa. Vesakaan ei ole ikinä tainnut noin hyvin vetää. Koopin esitys oli hyvä, kun ajattelee, ettei hän ole koskaan edes kuullut Eppu Normaalista ennen. Hih. Musiikkityylin vaihdos oli kyllä niin mielenkiintoinen ja toi pojista ihan uusia piirteitä esiin. Nyt odottelen vain innolla, että tytöt pääsevät laulamaan. ;D
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

68 to go.

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Idols
« Vastaus #185 : 30.10.2008 23:09:04 »
... miksi minä en huomannut korostusta? Missään vaiheessa Koopin esitystä? Hassua.
No, siitä joka tapauksessa pidin. Kallekin veti ihan suloisesti (ihan niin että äänestin, kyllä. Poikaystäväni äänesti Koopia). Vesa ihan svengaavasti eli perushyvin, ja Pete... yyh. Nyt tuli mieleen karaoke. Ei siis millään pahalla karaokea kohtaan.

Että olisi saanut tippua. Kyllä Vesa nyt sentään parempi olisi. Muuten ihan hyvä.


Täällä kai oli puhetta siitä, etteivät näin aikaisessa vaiheessa tippuneet saa välttisti Idols-leimaa? No, poikaystäväni oli nähnyt Wellun, ja kovasti joku oli höpötellyt että menkääs juttelemaan Idols-Wellulle (jolloin joku oli sen tehnytkin: "Sä kuulemma olet Idols-Wellu?")...


Ja vielä: Eppu Normaalia! Kerrankin ne saatiin laulamaan suomeksi, aww/sydän. ;D

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #186 : 30.10.2008 23:13:24 »
Mä olisin armotta tiputtanut Kallen. Okei, se lauloi tänään hyvin, paremmin kuin Pete ainakin, mutta silti... Mielestäni yksi hyvä esitys ei korvaa sitä, että heppu muuten vaan örisee jotain, silloin kun saa ITSE päättää mitä laulaa.

Olin jo peloissani, että kultamussukka Koopini tippuu tänään, mutta hurrasin kyllä ihan ääneen, kun se pääsi jatkoon joutumatta pudotusuhan alle. Ja alkoi samalla naurattaa noi tuomarit. Ei taida tyypeillä olla mitään uskottavuutta enää, kun joka kerta veikkaa putoajan väärin :D

-Bulla

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #187 : 30.10.2008 23:21:45 »
Mä olisin armotta tiputtanut Kallen. Okei, se lauloi tänään hyvin, paremmin kuin Pete ainakin, mutta silti... Mielestäni yksi hyvä esitys ei korvaa sitä, että heppu muuten vaan örisee jotain, silloin kun saa ITSE päättää mitä laulaa.
Täsmälleen samaa mieltä. Olihan Kallella tosi nätti ääni, mutta kun ei se ole koskaan laulanut niin kun on itse saanut päättää... sen takia mua harmittaa, että se pääsi jatkoon.
No, on siellä sentään vielä Koop.
Hurrr.

öoliver

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #188 : 30.10.2008 23:34:33 »
Täällä kai oli puhetta siitä, etteivät näin aikaisessa vaiheessa tippuneet saa välttisti Idols-leimaa? No, poikaystäväni oli nähnyt Wellun, ja kovasti joku oli höpötellyt että menkääs juttelemaan Idols-Wellulle (jolloin joku oli sen tehnytkin: "Sä kuulemma olet Idols-Wellu?")...
Minä taisin tuon suuntaista mainita, ja valitsin sanani vähän huonosti. Tiettykin niillä tällä hetkellä on kaikilla se Idols-leima, mutta aikaisemmin tippuneilla se saattaa haihtua nopeammin. Riippuu tietysti myös siitä, miten tunnetuksi tulee kisan jälkeen.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #189 : 30.10.2008 23:41:23 »
Mä olisin armotta tiputtanut Kallen. Okei, se lauloi tänään hyvin, paremmin kuin Pete ainakin, mutta silti... Mielestäni yksi hyvä esitys ei korvaa sitä, että heppu muuten vaan örisee jotain, silloin kun saa ITSE päättää mitä laulaa.
Täsmälleen samaa mieltä. Olihan Kallella tosi nätti ääni, mutta kun ei se ole koskaan laulanut niin kun on itse saanut päättää... sen takia mua harmittaa, että se pääsi jatkoon.
No, on siellä sentään vielä Koop.
Saa sitten nähdä, onko Kalle vaihtanut tuota omaa tyyliään. Kuitenkin tuon tämänpäiväisenkin kappaleen olisi voinut vetää örinäksi, mutta eipä hän tehnyt niin. Toisin kuin vaikkapa Pete.
Periaatteessa on sinänsä yksi ja sama, mitä Kalle laulaa saadessaan täysin vapaat kädet kappalevalintaan, sillä eipä hänelle vapaita käsiä anneta, jos hän kisan voittaa ja saa sen levytyssopimuksen.
Ja minusta tuntuu, että Kalle on vasta nyt löytämässä sitä itseään, ja nuo aiemmat ovat olleet jonkinasteisia kokeiluja. Eiköhän hän itsekin tajua, että veti tänään paremmin kuin koskaan.
Minusta Kallella on noista kaikista miehistä ehdottomasti paras ääni. Koop tulee hyvänä kakkosena, mutta minen vain löydä hänestä oikein mitään...
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 23:44:00 kirjoittanut Giladra »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #190 : 31.10.2008 00:07:30 »
No, toivotaan niin. ;D Mä vaan päättelen sen aiemman perusteella - jos mä kirjoittaisin 99 % ajasta vaikka angstia ja sitten kirjoittaisin hyvän fluffyn, jota kehuttaisiin, en mä todennäköisesti vaihtais pois siitä angstista. (Kirjoitusesimerkki koska olen äärimmäisen epämusikaalinen.) Tämän takia en odota, että Kalle alkaisi laulaa herkkiä kappaleita. Olisin tietysti iloisesti yllättynyt, jos näin kävisi.
Hurrr.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 703
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Idols
« Vastaus #191 : 31.10.2008 00:58:35 »
Jos tuo äänestys menee noin epäreilusti, niin ihmekö sitten jos tulokset ovat muuta kuin odotetaan. Liekö esiintymisjärjestys taktikoitu vai arvottu? Eihän missään ohjelmassa saa äänestää ennen kuin kaikki ovat esiintyneet... Rahaa siinä siis vain havitellaan, että ihmiset ehtivät kilisyttää kassaa pitemmän aikaa? Outoa.

Eipä sillä, että suuremmin jäisi vaivaamaan, epäreiluus vain ärsyttää aina. ;)

Tällä kertaa katsoin jakson. Luulin että Pete olisi pudonnut, koska lauloi aika lailla heikosti, mutta Vesan olisin toivonut jatkavan, sillä olisi aika hienoa, jos ns. taviksen näköinen tyyppi voittaisikin koko kisan. ;) Ja sillä miehellä oli sentään kaunis ääni; katson usein silmät kiinni, siitä huomaa heti kärsiikö kuunnella vai onko ulkonäöllä vaikutusta asiaan...

No, Kalle pisti tänään homman toimimaan ja Koop oli muuten vain suloinen. Kyllähän siinä aksentin erottaa, mutta tällaisessa tilanteessa se on lähinnä viehätysvoimaa lisäävä kuin heikentävä juttu, eikö?
 

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #192 : 31.10.2008 06:53:13 »
Eli vesa tippui  ?  en nähnyt koko idolsia eilen jtn en voi mitenkään arvostella heitä :D

muttajoo Vesalla oli paras ääni, minunkin mielestäni mutta onhan sillä ulkonäöllä vähän vaikutusta tuollaiseen uraan. Liian lempeän näköinen ei ole uskottava rokkimusassa ja sitten muutenkin vähän tylsähkö ulkonäkö :( nojoo

Kalle ei ole enää suosikkini. Oli kauan mutta en jaksa enää välittää siitä :( ku se vaaa mörisee.

mutjoo

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #193 : 31.10.2008 12:59:33 »
Kalle ei ole enää suosikkini. Oli kauan mutta en jaksa enää välittää siitä :( ku se vaaa mörisee.
Olisit katsonut eilisen Idolsin, kun se ei mörissyt. ;D
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Vio

  • ***
  • Viestejä: 333
  • Sonjaholisti
Vs: Idols
« Vastaus #194 : 31.10.2008 15:03:59 »
muttajoo Vesalla oli paras ääni, minunkin mielestäni mutta onhan sillä ulkonäöllä vähän vaikutusta tuollaiseen uraan.
Okei, haluaisiko joku nyt selittää mulle tän? (Slytheriniä lainaten, mutta viittaan ihan yleisesti asenteeseen "jos olet laulaja/bändissä, pitää sinun myös olla myös mahdollisimman lähellä mallia".) Idolsissa käsittääkseni etsitään kuitenkin laulajaa, ei potentiaalista pariutumiskumppania. Ehkä mä oon jotenkin outo, mutta en mä ainakaan levykaupassa liiku asenteella "Tolla on hyvät tissit, tämän levyn ostan!" tai päätä olla tukematta jotain bändiä rahallisesti koska laulaja ei vastaa mun käsityksestä siitä mikä on viehättävää/kuolattavaa.
Hurrr.

Fanpire

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #195 : 31.10.2008 15:24:18 »
Mutta Idolshan on juuri tuollainen ohjelma, jossa etsitään sitä mahtavaa ja täydellistä. Osittain varmasti johtuu tuomareista. Siinähän "etsitään koko pakettia", pitää osata laulaa, pitää osata esiintyä, pitää olla sennäköinen, että levy myy, pitää olla sellainen, josta äänestävät pikkutytöt tykkäävät jne... Tuomarithan hylkäsivät alkukarsinnoissakin monta hyvää laulajaa vain sen takia, etteivät nämä laulaneet "sopivalla tyylillä". Tällä laillahan näitä massatähtiä sitten syntyy. Karsitaan pois kaikki vähänkään omaperäiset tai muutakin kuin poppia/rockia laulavat jo heti alkuun.

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #196 : 31.10.2008 16:11:43 »
Miten täällä nyt yhtäkkiä puhutaan ulkonäöstä?  Mun mielestä Vesa on tosi hyvän näköinen... Tai siis, jos nyt katsoo kadulla kulkevia ihmisiä, niin eihän se Vesa nyt mitenkään pahakseen siellä jäisi. Ehkä se ei ole mikään Brad Pitt tai joku emokajaalimoppitukka, mutta ei tavallisessa perussuomalaisessa miehessä mitään vikaa ole.

-Bulla

Fanpire

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #197 : 31.10.2008 16:16:44 »
Eipä ole, mutta yleinen mielipide tuntuu olevan, että se oli liian perus ja tavis. Pitäisi olla erikoinen... Blaa.
Omasta mielestäni Idolsin pitäisi hakea vähän enemmän laulajaa kuin sitä esiintyjää. Mutta minkäs teet.

Jennea

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #198 : 31.10.2008 16:52:56 »
Hassua sinänsä, sillä minä pidin siitä Peten vedosta. Jotenkin osasi mielestäni hyvin laulaa Eppua ja ne loppurevittelyt olivat onnistuneet. Joissain kohdissa lauloi hemmetin hyvin. Suosikkini hän ei kuitenkaan ole.

Hyvä, että Vesa tippui. Lauloi ihan ok ja näytti melko tavalliselta, mutta se menee jo tylsän puolelle. Mutta no, ajattelen vain koko ajan Koopia. Hän ei saa pudota.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #199 : 31.10.2008 18:47:09 »
Lainaus
Ja en yhtään pidä Nina Tapiosta - alkaa aina ärsyttää kun nainen puhuu jotain uskottavuudesta tai imagosta. Itse oli TAIKAPEILISSÄ for Christ sake...

Just tänään ajattelin tuota ja naureskelin makeasti sille. Eikös Taikapeili vielä joutunut luopumaankin siitä nimestä, kun se oli jonkun toisen tuotenimi? "Jos sulla on toinen, mikset uskalla soittaa ja tunnustaa?" Niin että jos uskottavuus ei siitä muka ole kärsinyt niin ei sitten mistään! :D Voi ei! Mä missasin Kallen ja muut pojat eilen! Noooo! No onneksi Kalle jatkaa.  ;D Viimeksi tytöt olivat kyllä niin aneemisia ja biisivalinnat niin takapuolesta, että alan sittenkin kääntyä siihen, että joku pojista voittaa.