Voi että, alan kohta uskoa, että tässä on kohtalolla näppinsä pelissä, kun olen valinnut näitä fikkejä sinun listauksestasi ihan otsikon perusteella, ja taas tunsin tosi vahvaa samaistumista tähän tarinaan!<3 Olen niin onnellinen Lunan puolesta tämän luettuani! Hän on hahmona minun lemppareitani Harry Potter -maailmasta. Vaikka Luna on erilainen ja toisinaan yksinäinen, on niin ihanaa, että hän uskaltaa olla oma erikoinen itsensä. Ja sitten hän on löytänyt itselleen Rolfin joka ymmärtää Lunan erilaisuutta. Eikä ehkä vain ymmärrä, vaan jopa kannustaa ja tukee Lunaa tekemään omanlaisiaan ratkaisuja.
Ja sitten sitä ymmärtää, että elämässä on kyse juuri näistä pienistä asioista. Kun löytää mieleiset ihmiset ympärilleen ja saa seurata omia mielenkiinnon kohteitaan, muuttuu talviteltta keskellä arktista erämaata paratiisiksi ja linssikeitto riittää juhla-ateriaksi:3 Eikä Lunan tarvitse palellakaan, vaikka lämpöpeitto päätyi pienten palleroisten ulkovaatteiksi:)
Olet tosi taitava kirjoittamaan tällaisia kauniita perhekuvauksia ja lapsen ja vanhemman välisiä tunteita ja ajatuksia. Olen ihastellut tätä nyt useammassa fikissä! Näissä on jotain sellaista syvää merkityksellisyyttä, joka pysäyttää joka kerta hetkeksi paikoilleen. Kiitos, kun olet kirjoittanut näin monta ihanaa fikkiä meidän iloksemme:)