Kirjoittaja Aihe: Arvattua & Aavistamatonta [K-11] Kelmit. [LOPPU]  (Luettu 25076 kertaa)

Jigsaw

  • ***
  • Viestejä: 19
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #20 : 08.07.2007 21:32:23 »
Itse en ymmärtänyt miksi Sirius otti Teresan korvakorut? Mitä hän nillä tekee?
Mutta itse olen jäänyt tähän ihan koukkuun. :o Osasyynä on ehkä ser että kirjoitat niin hyvin ;) Ja olen pikkasen samaa mieltä kun SolidSnake että fici paranee osittain. ;) Mutta enemmän J/L paritusta kehiin ! :) Pidän jotenkin liikaa J/L parituksista, eli toivon enemmän sitä puolta. ;)
En taaskaan saanut järkevää kommentia aikaiseksi. *Hakkaa päätä seinään ja huutaa "tyhmä minä"*
Jatkoa sitten kun ehdit ja jaksat. ;)

Jigsaw kuittaa...
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Jigsaw »
Airsoft&Counter Strike... G&P M4A1 Colt rungolla... NAM

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #21 : 09.07.2007 21:16:29 »
SolidSnake: Kiitos kommentistasi.
Jigsaw: Kiitos kommentistasi, olen samaa mieltä, että ficcini paranee uusien osien tullessa. ;D Ja sitä en paljasta vielä, miksi Sirius otti korvakorut.  ;)


Kumminkin, tämä ficci jää nyt viikoksi tauolle, kun olen helsingissä, mutta se ei silti estä teitä antamasta kommenttia. ;P Huomenna on muuten mun synttärit. (Joo ketä kiinnostaa? O_o)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Luthienne »
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

serafina II

  • ***
  • Viestejä: 130
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #22 : 09.07.2007 23:08:02 »
Onnea synttäreiden johdosta :)
Tykkään tästä tosi paljon, paranee vain koko ajan osa osalta. Tykkään tässä eniten ehkä Siriuksesta, hän on lähes samanlainen kuin millaiseksi olin hänet kuvitellut. Omat hahmosi ovat myös tosi hyviä. Jatkoa jään viikoksi odottelemaan. ;D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut serafina II »

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #23 : 13.07.2007 18:10:56 »
serafina II: Kiitos kommentistasi. ;> Voi miten ihanaa, että jotkut jaksavat odottaa. ^^ Joo elikkä hesasta tullaan maanantaina, joten silloin saatte jatkoa.  ;>
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Luthienne »
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

Belloutska

  • ***
  • Viestejä: 17
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #24 : 14.07.2007 01:37:31 »
Lut on lyhyitä ja pitkiä. Pelottavaa.. :)  Eihän tossa oo mitää järkee pistä Lily ja James Romeoks ja Juliaks, ku ne kumpikin heittää tarinan lopus henkensä! O_________O

Oon uus lukija, joka rakastaa kkommentteissaan viorheitä. ei pelkoa :DD

Oota ionnol jatkkoo :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Belloutska »
Then I Was Like 'AVADA KEDAVRA!'

And He Was like 'Dead'

-Voldemort <3

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #25 : 14.07.2007 11:41:40 »
Belloutska: On siinä järkeä, koska ne on pari. ;> Kiva että ootat jatkoa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Luthienne »
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #26 : 14.07.2007 14:58:49 »
Sirre on pahis :D

Ihanaa kelmeilyy. Ja hyvät hahmot oot keksiny. On vaan ehkä turhan lyhyitä lukuja, mutta ne ainakin jaksaa lukea keskittyen. Juoni etenee aika nopeasti. Muuten ihan loistavaa. Ja plussaa on etenkin että jatkoa on näemmä tullut nopeasti. ^^ Toivottavasti tulee vielä monta monta lukua lisää.

Eli minä todellakin haluan JATKOA!

~avada kiittää <3

PS Myöhäiset onnittelut! Paljon mahdoit täyttää? ;>>>
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut avada kedavra »
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #27 : 16.07.2007 21:49:43 »
Avada kedavra: Kiitos paljon kommentistasi. :> Kiva että haluat jatkoa, joten sitä tuleepi tässä piakkoin. (Eli silloin kun jaksan kirjoittaa, koskahan se aika tulee?)
« Viimeksi muokattu: 22.07.2007 18:39:53 kirjoittanut Luthienne »
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

Belloutska

  • ***
  • Viestejä: 17
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #28 : 16.07.2007 23:00:19 »
Âijoo, unohin et neki heittää lopus henkensä x'D

-milloin uus jatko?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Belloutska »
Then I Was Like 'AVADA KEDAVRA!'

And He Was like 'Dead'

-Voldemort <3

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #29 : 18.07.2007 18:34:12 »
Jatkoa tulee varmaankin tällä viikolla. ;>
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Luthienne »
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

koivunkäpy

  • ***
  • Viestejä: 21
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #30 : 18.07.2007 19:44:18 »
Hieno ficci, milloin paljastuu korvakorujen salaisuus? *odottaa jännittyneenä*

Minusta on kiva, ettei ficissä Lily vain ärhentele Jamesille ja päätän tämän 'järkevän' kommenttini JATKO-OSAN toivomiseen!

 :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut koivunkäpy »
Koivunkäpy

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #31 : 18.07.2007 23:53:07 »
Tää on mahtava ficci! Mulle tuli pakkomielle tän lukemiseen!

Jatkoja odotellen,
Korsetti
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Korsetti »
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #32 : 19.07.2007 18:32:33 »
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Ravaan koko ajan katsomassa onko jo jatkoa tullut. Olisi kiva saada se, koska joudun pian viikoksi JONNEKIN. Ilkeä äitipuoli ei kerro minne. :FFFFFFF Eli my poit: JATKOA! :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut avada kedavra »
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #33 : 20.07.2007 10:04:11 »
Koivunkäpy: Kiitos kommentistasi. Se taitaa paljastua ihan piakkoin. ;>
Korsetti: Kiitos kommentistasi, kiva tietää että jatkoa odottelet. ;>
Avada kedavra: Oon todella pahoillani etten ole saanut jatkoa tarpeeksi nopeasti, on vähän ongelmia inspiraation kanssa, mutta tässä sitä yritetään kirjoittaa. ;> Jaksa vain odottaa! ;D Unohdin vastata sun kysymykseen, eli olen täyttänyt 13. :>
« Viimeksi muokattu: 22.07.2007 18:39:31 kirjoittanut Luthienne »
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

violent

  • ***
  • Viestejä: 4
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #34 : 20.07.2007 13:06:05 »
Oon ihan koukussa tähän, niinkun moni muukin. 8'DD
Janoan jatkoa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut violent »

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
Re: Arvattua & Aavistamatonta [Kelmit K-13] J/L+ muut.
« Vastaus #35 : 25.07.2007 10:40:12 »
violent: Kiitos kommentistasi. Ovatko tähän jotkut koukussa? Se on pelottava asia. :'D

A/N: Mutta tässä teille luku, kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita, ovat ne sitten risuja tai ruusuja!

Luku 11. Salaisuuksia ja murjottamista


Seuraavana aamuna tytöt saivat tietää naamiaisasunsa, ja henkilönsä.
”Minä olen Julia!” Lily kiljahti riemuissaan.
”Guinewere”, Teresa mutisi ja heitti lapun sängylleen. Gwen alkoi avaamaan omaa lappuaansa, eikä ilmeestä päätellen tiennyt hahmoa.
”Arwen… Kuka se semmoinen on?” Hän kysyi ja ojensi lapun Lilylle.
”Se on jästielokuvasta yksi haltia, kaunis sellainen”, Lily hymyili.
”Öääh… Marian-neito?” Rose kysyi hämmästyneenä.
”Sekin on yksi kaunis nainen”, Teresa vastasi Lilyn puolesta arvioidessaan omaa naamiaisasuaan.

Sillä aikaa poikien makuusalissa James ja Sirius olivat nousseet ylös ja alkaneet tehdä läksyjään. Tosiasiassa, he kopioivat Remukselta läksyt, hänen nukkuessaan vielä sikeästi peiton alla.
”Mikä se minun roolini olikaan?” Sirius kysyi Jamesilta ja keskeyttäen läksyjen kopioinnin.
”Lancelot”, James sanoi ja veti paperit lähemmäksi itseään.
”Ai niin joo… Hmm…” Sirius mietti puoli ääneen ja jatkoi: ”Minä en jaksa mennä tänään tunneille, joten miksi tekisin näitä läksyjä?”
”Sirius hei, olemme lintsanneet jo tarpeeksi, etkö sinä muka halua nähdä Teresaa?” James kysyi ja lopetti kirjoittamisen.
Siinä samassa Sirius pomppasi ylös, vaihtoi vaatteet ja läksi peilin eteen. Peilistä hän yritti laittaa hiuksiaan mahdollisimman sotkuisiksi.
”Et sinä saa ikinä hiuksiasi yhtä sotkuisiksi kuin minulla”, James sanoi virnistäen, mutta Sirius näytti kieltä.

”Taas he ovat myöhässä”, Lily tuhahti, kun puolet aamiaisajasta oli jo mennyt. Teresa otti kaksi paahtoleipää ja alkoi mutustella.
”Mitä sinä sitten odotit, hehän ovat aina”, Gwen sanoi ja jatkoi: ”Neljästä henkilöstä kahdella on aivan erityiset unenlahjat ja toisilla kahdella taas…”, mutta hän ei ehtinyt sanoa lausettaan loppuun, ennen kuin Kelmit tekivät näyttävän sisääntulon sytyttämällä pieniä paukkurakeita taputuksien kera.
”Hei tipuset”, Remus sanoi virnistäen ja mätkähti istumaan Gwenin viereen, ottaessaan ensin aplodeja vastaan.
”Hei vaan”, Gwen sanoi ja antoi Remukselle pienen pusun poskelle.
”Mitäs tänään keksittäisiin?” James kysyi samalla, kun lastasi lautaselleen kasan siirappitorttuja paahtoleipien ja kurpitsamehun kera.
”Minä en tee tänään mitään, olen rättiväsynyt”, Sirius mutisi ja haukotteli makeasti. Teresa mulkoili häntä ja sanoi lopulta:
”Voisitko tulla vähäksi aikaa sivummalle, Sirius?”
”No kai sitä täytyy, kun tipu kerran pyytää”, hän virnuili ja lähti Teresan kanssa Suuren Salin ulkopuolelle.
”Mitä sinä teet minun korvakoruillani?!” Teresa kiljui heti, kun olivat päässeet oven ulkopuolelle.
”Se on salaisuus. Ikävä kyllä, en voi kertoa sitä sinulle, koska pilaisin sinun ilosi”, Sirius vastasi lyhyesti Teresaan katsomatta, ja pyyhälsi takaisin Suureen Saliin. Teresa katsoi hänen menoaan ja huusi vielä Siriuksen perään:
”Vai ilon?! Et ole varmaan edes nähnyt iloa!” Mutta Sirius ei näyttänyt kuulevan. Teresa oli hengästynyt ja hän huomasi kyyneleen virtaavan omasta silmäkulmastaan. Hänhän ei rupeaisi pillittämään korvakorujen tai Siriuksen takia, ei tosiaankaan. Teresa harppoi pitkin käytävää ja luoden ilkeitä katseita ihmisiin, jotka erehtyivät katsomaan häneen päin. Yhtäkkiä hänelle tuli tarve juosta. Hän juoksi ja juoksi, kunnes saapui hengästyneenä tyhjään luokkahuoneeseen.

”Miksi sinä tuolla kävit?” Peter kysyi kun Sirius harppoi takaisin heidän luokseen.
”Naisten huolia”, hän vastasi ja hörppäsi kurpitsamehuaan.
”Anteeksi nyt, mutta meidän täytyy lähteä. Ties mihin Teresa on lähtenyt”, Rose sanoi ja antoi Peterille suukon poskelle, Gwen vilkutti Remukselle, mutta Lily ei osoittanut mitään merkkejä Jamesille. Hän lähti muiden mukana pois Salista, sanomatta Jamesille sanaakaan.
”Onkohan hänellä se aika kuukaudesta?” Hän kysyi muilta ja katsoi Lilyn menoa.
”Taitaa olla aika monellakin tytöllä tähän aikaan”, Sirius sanoi miettien Teresaa.

”Mihin se neiti on taas kadonnut?!” Rose kysyi vimmastuneena, kun he etsivät ystäväänsä joka paikasta.
”Ei hän ainakaan täällä ole, mennään etsimään muualta”, Lily sanoi ja paukautti muodonmuutosten luokan oven kiinni.
”TERESAA!” Gwen huusi ja hänen äänensä kaikui pitkin yksinäisiä käytäviä.
”Shhh! Kuunnelkaa!” Lily sanoi ja he lähtivät lähemmäs tuon nyyhkeen aiheuttajaa. Ääni tuli loitsujen luokasta. Gwen avasi varovaisesti oven, mutta toiselta puolelta Teresa sulki sen.
”Teresa, älä ole typerä! Me haluamme puhua kanssasi!” Lily huusi ja yritti saada ovea auki. Siihen oveen kun eivät taiat tepsineet.
Yhtäkkiä Teresa aukaisi oven, mutta juoksi luokan kauimmaiseen pulpettiin heistä, painoi päänsä siihen ja alkoi itkeä.
”Teresa… Mikä sinulla…?” Gwen kysyi varovaisesti, kun he lähtivät lohduttamaan häntä.
”Minä… Minä en vain voi uskoa, miten Sirius on niin vähä-älyinen!”
Teresa sai sanottua itkunsa seasta, ja nyyhki nyt entistä kovemmin Gwenin sylissä.
”Mitä sinä sitten odotit Siriukselta, Kelmiltä, joka on Tylypahkan suosituin poika?” Rose kysyi huolestuneena ja otti häntä kädestä.
”No… Minä olen rakastunut Siriukseen, en ihastunut! Mutta miksi ihmeessä hän ottaisi toisten tunteita huomioon, kun hänellä niitä naisia piisaa! ” Teresa huusi ja uskalsi vihdoin nousta seisomaan.
”Kuule…” Lily sanoi ja jatkoi; ”Lintsataan kaikki tunnit, ja mennään Tylyahoon ostamaan jotain tosi hienoja vaatteita. Se saa sinut toisiin ajatuksiin”.
”Niin juuri! Unohda Sirius, hän on pelkkä pilalle hemmoteltu jalkarätti”, Gwen lisäsi ja nousi Teresan vierelle.
”Kuulin, että siellä on alennusmyynti. Sieltä voi siis saada tosi hyviä vaatteita halvalla”, Rose hymyili. Teresa keräsi kaikki ryhmähalaukseen ollessaan onnellinen, kuinka hyviä ystäviä hänellä onkaan. Lily mietti ajatuksissaan, ettei olisi suostunut lintsaamaan kaikkia tunteja kenenkään muun vuoksi, kuin ystäviensä.

”Nyt niitä tipujakaan ei näy missään”, James huokaisi ja mätkähti istumaan oleskeluhuoneen sohvalle, saaden Remuksen viereensä. Sirius istui nojatuolille, mutta näytti hyvin pitkästyneeltä.
”Minä käyn tuolla”, Peter sanoi heille, ja lampsi poikien makuusaliin. Vähän ajan päästä Lily, Teresa, Gwen ja Rose tulivat muotokuvasta, mutta vain Lily lähti Kelmien luokse.
”James, haluaisin pyytää palvelusta”, hän sanoi täysin ilmeettömänä.
”Mitä vain haluat”, James sanoi ja nousi seisomaan. Lily kuiskasi hänen korvaansa jotain, mitä muut eivät kuulleet. James nyökkäsi, ja he lähtivät yhdessä poikien makuusaliin.
Gwen istui Remuksen syliin katsoakseen takassa hiljalleen lepattavaa tulta. He hymyilivät toisilleen. Rose istui Jamesilta ja Lilyltä vapautuneelle sohvalle. Teresa istui hänen viereensä, koska hän ei missään nimessä halunnut mennä istumaan Siriuksen viereen. Teresa mulkoili häntä kädet puuskassa ja silmät leimuten, mutta Sirius ei tuntunut huomaavan häntä.
”Me tulimme!” Lily huusi portaista heiluttaen samalla Jamesin näkymättömyysviittaa.
”JAMES?! Oletko sinä seonnut?! Annat hänelle näkymättömyysviittasi?!” Sirius huusi ja pomppasi järkytyksestä pystyyn. Ihmiset oleskeluhuoneessa alkoivat tuijottaa heitä.
”Ainakin Lily kysyi lupaa, eikä pöllinyt, toisaalta kuin eräät!” Teresa huusi, nousi pystyyn, heitti vielä viimeisen raivoisan katseen Siriukseen ja lähti muotokuva-aukosta kohti Tylyahoa.
”Naiset!” Sirius huusi raivoissaan ja lähti rymistellen poikien makuusaliin. James katsoi huolestuneena häntä.
Gwen ja Remus vilkuttivat toisilleen, mutta Lily juoksi vielä takaisin Jamesin luo, suudellen tätä suoraan suulle, vaikka oleskeluhuoneessa oli ainakin 50 ihmistä. Jamesista tuntui, että hän voisi olla taivaassa, niin ihana Lily oli. He hymyilivät vielä toisilleen ja Lily lähti juosten muotokuvasta ulos.
James huokaisi ja mätkähti sohvalle.

"Nyt sitten ollaan matkalla shoppailemaan!" Gwen huusi iloisena ja pomppi pitkin käytäviä, saadessaan muut nauramaan.
"Tämä ei ole oikea hetki ajatella poikia, vaan meitä!" Rose hymyili.
"Saadaan vihdoin uusia vaatteita, minulla alkaa varastot käydä tyhjiksi. Teresa, osta sitten tosi hienoja vaatteita, että voit hurmata jonkun muun, kuin kelvottoman Siriuksen!" Lily sanoi hänelle ja heilutti ostoskassiaan.
"Ei huolta, nyt hurmaan jonkun kunnon pojan, joka osaa arvostaa minua", Teresa virnuili ja he poistuivat linnasta kohti Tylyahon vaatekauppoja, jossa heitä odotti vaatteiden paratiisi.

A/N: Pitää nyt vielä muistuttaa, että ne kommentit eivät ole kiellettyjä.  :D
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: Arvattua & Aavistamatonta [Kelmit K-13] J/L+ muut.
« Vastaus #36 : 25.07.2007 13:52:16 »
*tahtoa jatkoa*

Mukava jatko :> Tavallaan on hyvä että tuli riitaa, koska muuten tästä olisi tullut liiankin OOC. Tytön muuten 'tottuivat' (en keksi oikeaa sanaa, koska kello on minulle vähän) aika nopeasti kelmeihin. Lilykään ei aluksi sietänyt Jamesia. No he ovatkin ficcin suloisin pari. ^^ ´Sirre saisi toki olla vähän pervompi ;D Ja matohäntä kitua. Vihaan koko hahmoa yli kaiken ja kirjassakin kerrottiin että muut (S/R/J) kiusasivat häntä.

~avada nukahtaa -_- (jouduin aamulla kaheksaksi lääkäriin .. ja sitten nukkumaan)

PS Oot mua paljon nuorempi ja silti kirjotat noin hyvin. >D ARGH
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
avada kedavra: Kiitos kommentistasi. :> Pervompi, voihan nenä. :'D Voinhan yrittää. Peterille tulee tapahtumaan kummia, sen lupaan. :> Nuorempi olen, mutten parempi kirjoittamaan! :'D

Ja ne kommentit eivät ole kiellettyjä, ficcini ei jatku ilman niitä! >:)
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

neiti seko

  • ***
  • Viestejä: 468
  • Sir Christus...
pidän kirjoitus tyylistäsi sitä on helppo lukea. saako pyytää jatkoa? jäi juuri hyvään kohtaan ja tahtoo tietää miten niille käy 0__o
I wanna be with you, but I can't. So I sent my heart to you <3

18.7.2009 Olet ikuisesti sydämmissämme<3

Kuolonsyöjät eduskuntaan! XD
LynZ alkkarit nähty :p

Buckbeak

  • ***
  • Viestejä: 7
Tää on aivan mahtava ficci! Olen koukussa ja pahasti. Kiva että tuli vähän vaihtelua tarinaan, olisi ollut aika tylsää jos Kelmeille ja Tytöille ei olisi tullut ollenkaan riitaa. Jatkoa!
[size=80]Istut vierelläni, mutta minä olen silti yksin. Koeta nyt sitten ymmärtää mitä tuo tarkoittaa.[/size]
[size=80]-- Deathly Hallows kesken --[/size]