Kirjoittaja Aihe: Arvattua & Aavistamatonta [K-11] Kelmit. [LOPPU]  (Luettu 25071 kertaa)

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #80 : 18.11.2007 20:53:54 »
Vihdoinki jatkoa :3

Ihan mukava jatko, tosin vieläkin on sama ongelma. Liian lyhyitä ja nopeita kappaleita. Kuvailua ja vuorosanojakin saisi olla enemmän. Jos tämä ei olisi ollut näin lyhyt oisin voinut jopa kyllästyäkin. Tarinakin on ehkä turhankin liioiteltua. Sisältöä kaivataan. (anteeksijosolenniinnegatiivinen)

Onhan tämä silti ihan hyvä ja luettava! Ja ideatkin ovat aika jees. ^^ Etenkin Siriuksen sekoilut..

Ja ficci on näköjään tauolla, joten jatkoa on (taas) turha odottaa pian. : < Mutta toivottavasti tulisi pian!!
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Luvut sais olla pidempiä, mutta muuten tää on kelpo ficci. :)

Jatkoa pyydän, vaikka tämä onkin tauolla!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
-Anerya-: Hahah, niinhän se ehkä onkin. :) kiitos kommentistasi.
avada kedavra: Myönnän, että en ole mikään paras kirjoittamaan, mutta yritän parhaani. Kiitos kommentistasi. :)
Sierra: Lukujen pituudesta minäkin olen hiukan ärsyyntynyt. En yleensä jaksa kirjoittaa samaa lukua kauaa. :''D
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

raparper

  • ***
  • Viestejä: 23
    • http://
Hmmm... Hämmentävää.
Juoneltaan tää toimii hetkittäin tosi hyvin,mut tunteiden kuvaamista
sais olla enemmän. Ite rakastan Jamesiä ja Lilyä,joten toivoisin et
niihin keskityttäis enemmän.

Muutamat asiat häiritsi todella paljon, esimerkiksi ficcin alussa
James katsoo Lilyn PERSETTÄ. Omasta mielestäni todella huono
sana valinta. Sitte se viittaus TSH-leffaan,et miksei kirjaan.
Ja toi MP3-soitin ja Cascadan kappale. Seuraavaa ficciä kun
alat kirjoittamaan niin muista ottaa selvää a. mitkä laitteet
toimivat Tylypahkassa, b. koska ne on keksitty/julkaistu oikeasti.

mutta jatkoa vaan kehiin <3
" Mutta miten me pääsemme Mikä-Mikä-maahan?"
"Lentämällä."

mandeh

  • ***
  • Viestejä: 68
Hyvä ficci, toivottavasti ei oo kauaan tauolla. Tahdon tietää miten Siriuksen käy. Kappaleet vois ollla pikkasen pitempiä. Mutta jatkoa odotan innolla :)
If it was someone you tryly loved.

Here we go.

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Jatkoa ! :) *kuolaa*

"Rauhoitu Anturajalka! Kyllä me tuolle ihrapallolle näytetään", James hymyili loistavaa Pepsodent-hymyään.   IHANA JAMES <3


Joo, niin tää oli hyvä, onko Sirius oikeesti kosimassa? Apua :D

Joo mutta jatkoa odotellen,

themarauders
Nice one James !
<padfoot>

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Oliko nyt sit reiluu jättää tää tälläseen kohtaa? ;D ;D Ei todellakaa :D
Tosi söpöö, jos Sirius kosii Teresaa ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Luin koko ficcin alusta asti ja kaikkein paras kohta oli se tyynysota. Nauroin ääneen ja niin kovaa, et naapuritki todennäkösesti kuuli sen ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Äkkii jatkoo.... ja tauko pois HETI!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Luna R.

  • ***
  • Viestejä: 68
  • Ceci n'est pas A. Cooper.
MAH-TA-VAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anturajalka kosimassa???????? ;D Tosi outoa, mut niin söpöä ;)
Vähän jäi säälitämään toi Peter. Sillä ei oikein koskaan onnista
Mut jatkoo ootan innolla ja sen on parasta ilmestyä ÄKKIÄ.
I've got skin tight jeans and high heel shoes, a leather jacket and nothing to lose.
 
"M&M:sin psykiatrisella osastolla, kuinka voimme auttaa? Sisältä täyttä suklaata..."  "Ja pähkinä!"

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Tä on tosi upee ficci,pidän sin kirjotustyylist ja näist parituksist:Dmut pistä sitä jatkoo tulemaan

elzz.

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Pidä Musta Kii. Älä Päästä Koskaan...
Hehe. Koko ficci luettu putkeen ja onnittelut vaan, koukussa ollaan ^^
Hmm... Suhteellisen peruskelmiähän tää on. Mutta ei se mitään, peruskelmissä ei ole mitään vikaa  ;D
Pidin erityisesti (varsinkin alussa) siitä kuinka olit saanut kerrankin Remuksen ihastuksen vähän enemmän esille kuin normaalisti. Repesin aivan täysin tälle:
Lainaus
”Ajattelin, että oletko kenties raiskannut hänet kun häntä ei vielä näy?” Sirius kysyi vakavana.
*kierii naurusta lattialla*

Kiinnitin myös huomiota siihen, että koulupukujen(-kaapujen) käyttö on vähäistä, ja tosiaan myös nuo mp3 ja Cascada jutut ovat hieman väärässä aikakaudessa. Ja kuten aiemmin joku kommentoikin, niin miksi mainitsit TSH-leffan etkä kirjan, sillä eikö kirja olisi sopinut aikaan paremmin..? Mutta eivät ne ainakaan mun lukukokemusta hirveästi hatanneet.

Ihmettelin myös siinä yhdessä vaiheessa(sori luvun numero ei jäänyt päähän..), kun Lily vaikutti niin torjuvalta Jamesia kohtaan, vaikka oli jo isekin hiipinyt tämän sängyn viereen keskellä yötä. Tuntui vaan oudolta, että sen jälkeen Lily edelleen mietti esim. sitä sukunimi asiaa.. (Hiusten halkomista, tiedän.)

Ja -Anerya- pyyhin kommenttisi takia naurunkyyneleitä silmäkulmastani!
Lainaus
Hah, en usko, että Sirius vain VOISI mennä seksin takia naimisiin.. Uskon että hän menisi VAIN seksin takia 
X'''DDDD

Mutta siis KIITOS Luthienne ja JATKOA kaivataan!!!
~I don't need no fakes around me~
~All I want is you to be with me~
~Here I am~

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
Vs: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] Kelmit. | [LOPPU]
« Vastaus #90 : 10.05.2009 16:40:39 »
Olen todella kiitollinen kaikkien kommenteista, tulin nyt pitkästä aikaa käymään tälläkin foorumilla. Ikäväksenne minun täytyy sanoa, että jätän tämän ficin tähän.
Syynä on yksinkertaisesti se, etten näe mitään syytä enää jatkaa tätä (kommenteistanne huolimatta), eikä minulla ole enää mitään intoa tai inspiraatiota tähän. Lisäksi mielestäni tämä on niiiin huono ettei toista. : D Ei, ei johdu teistä että jätän tämän kesken, vaan ihan omaa laiskuuttani. Toivottavasti ette tapa minua.
Pahoitteluni, mutta toivottavasti teillä oli hauskoja hetkiä tämän surkean ficin kanssa.

Ehkä vielä joskus, voisin kirjoittaa paremman kelmificin, kunhan harjaannun ensin lisää. = )

-Luthienne
« Viimeksi muokattu: 10.05.2009 16:43:17 kirjoittanut Luthienne »
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

-Anerya-

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] Kelmit. [LOPPU]
« Vastaus #91 : 10.05.2009 18:50:38 »
Hieno puhe beibs, hieno puhe! Kyllä sä tätä jatkamaan tuut ;) <juoni> >:D
Headmaster of Hogwarts hits the gym.

Dumbelldore.

Luna R.

  • ***
  • Viestejä: 68
  • Ceci n'est pas A. Cooper.
Vs: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] Kelmit. [LOPPU]
« Vastaus #92 : 17.05.2009 00:07:28 »
NOOOOOOOOUUUUUUU!!!!!!!!!!!! :o Miksi teet tämän minulle (tai siis meille kaikille innokkaille lukijoillesi)?? *itkee hillittömästi* :'(
Nyt sanon sinulle pari sanaa >:( :
Ensimmäiseksi: Tämä EI ole huono tai surkea.
Ja toiseksi: Sinä kyllä löydät vielä inspiraatiosi tähän ficciin, enkä aio menettää vielä toivoani.Jään siis vielä odottelemaan jatkoa, vaikka se olisikin turhaa.Nyyh :'(

Anteeksi muuten se edellinen kommenttini. Olin niin huumaantunut tästä ihanasta ficistäsi, etten osannut sanoa mitään järkevää  :-[
Nyt on kyllä pakko mennä huumoriosastolle etsimään jonkunlaista piristystä tähän ankeuden iltaan. (Tai oikeastaan yöhön)
I've got skin tight jeans and high heel shoes, a leather jacket and nothing to lose.
 
"M&M:sin psykiatrisella osastolla, kuinka voimme auttaa? Sisältä täyttä suklaata..."  "Ja pähkinä!"

An_n

  • Vieras
Vs: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] Kelmit. [LOPPU]
« Vastaus #93 : 15.11.2010 20:22:32 »
Mä haluun jatkoa-




     -An_n

Camiela

  • ***
  • Viestejä: 367
Vs: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] Kelmit. [LOPPU]
« Vastaus #94 : 18.11.2010 18:34:48 »
MITÄÄÄÄ?!?!?!?  >:(
Ei jatkoa??
Sain just luettua tän läpi ja oli aivan järkytys, kun alussa ei ollut ollenkaan kommentteja!!
Niin hyvä ficci alusta alkaen, ja niin hyvin kirjoitettu! Harmitti hirmuisesti, kun en ollut aikaisemmin lukenut tätä, mutta nyt luin ja se lopetetaa...  :'(

Niin ja kirjoitit:
Lisäksi mielestäni tämä on niiiin huono ettei toista. : D Ei, ei johdu teistä että jätän tämän kesken, vaan ihan omaa laiskuuttani. Toivottavasti ette tapa minua.

kumoan väitteesi:
TÄMÄ ON PARAS KELMIFICCI jonka olen lukenut (luen paaaljon kelmi ficcejä!)
Ja kyllä! Jos et jatka... tapan  ;) (vitsi, vitsi)
Mutta tämäää oli vaaaan niiiin hyvä! Kaikki ne tyynysodat jne. saivat nauramaan minut hillittömästi!


Sekä:
NOOOOOOOOUUUUUUU!!!!!!!!!!!! :o Miksi teet tämän minulle (tai siis meille kaikille innokkaille lukijoillesi)?? *itkee hillittömästi* :'(
Nyt sanon sinulle pari sanaa >:( :
Ensimmäiseksi: Tämä EI ole huono tai surkea.
Ja toiseksi: Sinä kyllä löydät vielä inspiraatiosi tähän ficciin, enkä aio menettää vielä toivoani.Jään siis vielä odottelemaan jatkoa, vaikka se olisikin turhaa.Nyyh :'(


Olen niin samaa mieltä Luna R. kanssa! Minä varamaan käyn tarkistamassa (turhaan) tästä ficcistä jatkoa!
Olet mielettömän hyvä kirjoittamaan jajaja muutenkaan juonessa ei ollut mitään vikaa!!
Kun luin tätä ficciä pelkäsin, että se loppuu koko ajan ja sitten luin viestisi, jossa ilmoitit lopettavasi...  >:( >:( >:(

Minä niiiin kovasti toivon (tämän melko vihaisen viestini jälkeen), että kirjoittaisit yli-innokkaille lukijoille jatkoa!!  ;D


Camiela

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] Kelmit. [LOPPU]
« Vastaus #95 : 28.11.2010 11:27:15 »
Et sä nyt voi tätä tähän kohtaan jättää!!

Luin kaikki osat putkeen ja nyt jäi paha kelmivaihe päälle. Rpesin muutaman kerran tosi pahasti tälle sun tekstille ja jäin pahasti koukkuun.

Jatkoa, jooko? <3
The girl, who has dreams of.

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
Vs: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] Kelmit. [LOPPU]
« Vastaus #96 : 03.04.2011 21:12:43 »
Voi kökkelssöni teitä ihmisiä. :D

Tulin nyt sitten pitkän ajan jälkeen käymään täällä ja huomasin kommenttinne.
Luin oman ficcini uudestaan loppuun ja mielestäni olen harjaantunut rutkasti lisää tähän verrattuna.

Hyvin todennäköisesti en jatka tätä enää, mutta ajattelin aloittaa toisen kelmificin tästä kun kerkeäisin, mikäli ihmisillä vielä kiinnostusta on.
Ja se tosiaan tapahtuu toisella nickilläni, Tessailla, tällä en enää käy.

Kiitos kommenteistanne, tuntuu hyvältä että joku on voinut pitääkin näin huonosta ficistä. :'D
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] Kelmit. [LOPPU]
« Vastaus #97 : 04.04.2011 12:59:13 »
 :'(   :'(  :'(  :'(
Sä olet hyvin julma ihminen.. :(
 :'(  :'(    :'(

NeitiMusta..

(kaikki hyvä loppuu aikanaan, vai mitä?  :'( )
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] Kelmit. [LOPPU]
« Vastaus #98 : 24.08.2011 18:17:43 »
No höh, löydän kaikki fikit loppuun kirjoitettuna, okei, en aina, aika usein tai yleensä... Kommaan paremmin, kun oon lukenut fikin!

BÄÄH! Olisin halunnut lukea lisää!!! Tosi hyvä toi Sirius/Teresa paritus, pidin siitä. Ylipäätään hyvä tarina, vaikkakin jotain virheitä ja epäluonnollisuuksia löytyi... Annan niiden jäädä nyt omaan arvoonsa, sillä nähtävästi tähän ei tuu jatkoa. :((
« Viimeksi muokattu: 24.08.2011 19:24:11 kirjoittanut Anturajalka93 »
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan