Kirjoittaja Aihe: Arvattua & Aavistamatonta [K-11] Kelmit. [LOPPU]  (Luettu 25106 kertaa)

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #60 : 09.09.2007 16:54:18 »
SolidSnake: Kiitos paljon.  :)
SutsannaP: Kiitos kommentistasi. Jätimpä teidät nyt jännitykseen.  ;)
Evora: Itse en vielä tiedä, mitä Sirius meinaa. 8D Ja minulla on aina hiukan ongelmia noiden aikajuttujen kanssa.  :o
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

kuoleman synti

  • ***
  • Viestejä: 6
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #61 : 09.09.2007 17:16:46 »
Tämäpäs on, mielenkiintoinen tarina. Ensimmäinen kelmi-ficci, jota luen.  :) Tekstistä ei kuitenkaan käy kovin hyvin ilmi, että kaikki tapahtuu Tylypahkassa, Velhokoulussa. Mutta ei kai se ole pääasia... Ja nyt pilkunviilaajaksi: mp3 laite ei toimi Tylypahkassa (lainaten Hermionea: "Se lukee Tylypahkan Historiikissa"  :D  ) Tarina on mielenkiintoinen, Sirius aikoo kosia jotakuta... Suorastaan jännitävää. Ehkä ei kuitenkaan ole niin maailman parhaasti kirjoitettu, mutta hyvin silti (mikä minä olen arvostelemaan, en osaa kirjoittaa edes lasten satua.  :P ) Kirjoitahan jatkoa, piakkoin. Haluan tietää mitä tässä käy...!  :D
Älä luovu toivosta, vaikka sitä ei enää olekaan.

Ansqu

  • ***
  • Viestejä: 261
    • Fort
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #62 : 09.09.2007 18:55:53 »
OMG, ihanaa! Uuh.. Tähän jää riippuvaiseks :D Ihana oli.. Lauloin tuossa puoliääneen sitä samalla.. Sitä Miraclea. Suomensin sen ite pari kuukautta sitten, ja se oli melkeen sanasta sanaan sama, se suomennos! :DD
Love is an irresistible desire to be irresistibly desired.

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #63 : 09.09.2007 20:16:13 »
Yhdyn sisareni SutsannaP:n mielipiteeseen.
Eli jatkoa mahdollisimman pian.
Odottelen täällä kiväärin kanssa, ja jos sitä jatkoa ei ilmesty niin...

No ei ny. Enhän mä osaa edes ampua. :D
Ai nii... se ficci.

Eli pari kijoitusvirhettä löysin, muttei mitään vakavaa.
Pidän tavastasi kirjoittaa.
Odotan jatkoa.

~Lyn
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

Beksu

  • ***
  • Viestejä: 5
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #64 : 10.09.2007 11:01:03 »
Jatkoaaa!!! Tulen muuten hulluksi. Se jäi niin jännään kohtaa... Apuaa!!!

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #65 : 11.09.2007 19:47:35 »
kuoleman synti: Kiitos kommentistasi. Minä aina sekoilen, kun en tiedä mitkä esineet toimivat Tylypahkassa, ja mitkä eivät. 8D
Ansqu: Hauskaa. ;D Minä ainakin tykkään hirveästi tuosta Miraclesta. ^^
Lyn: Hyvä ettet osaa ampua!  :D
Beksu: Toivottavasti et tule hulluksi, muuten et pysty tätä lukemaan. 8D (P.S. Pidän avataristasi!  ;) )

13 luku on jo tekeillä, jaksakaa vain odottaa.  ;)
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #66 : 21.09.2007 20:07:43 »
Hävettää. Nyt vasta pääsin lukemaan tämän. Ja OHHOH :o Sirre, Sirre, aijaijaiii. Tulee mielenkiintoista. ;>>>>

Eipä ole aikaa kriitikille, joten laitapa jatkoa! <3
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

maikkimaa

  • Vieras
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #67 : 21.09.2007 23:01:02 »
jes jatkoo!!! :)
toivottavsti pia  :D
hyvä ficci...
paitsi että en ees kommentoi "huonoja"  (mun mielestä)

nyt alkaa olla jo väsyny (ei kellokaan oo viä paljoo mut silti)
JOO TAIDAN LOPETTAA AJOISSA!!!

Synagooganuoli

  • ***
  • Viestejä: 88
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #68 : 22.09.2007 22:12:59 »
Oih... Tämä on niiin ihana ... Rakastan Sirreä *kuolaa*

awwww...

Ja Lily ja James on niin loistava pari....  ;) Jatkoa vain kaipailisin... *virn*
Kai jotkut synkät päivät oisin voinut vaihtaa pois,
vaan missä niitä kukaan valoisampiin vaihtaa vois?
Me saatiin nämä kortit ja ne kortit vähenee…

Sarada

  • ***
  • Viestejä: 5
  • Trufax
    • Sininen Perhonen
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #69 : 24.09.2007 14:59:27 »
O___O *tuijottaa viimeisimmän luvun viimeistä lausetta* SITÄ JATKOA JA VÄHÄN NOPEASTI, KIITOS! :D

Tämä on hyvä, vaikka välillä tuntuu etenevän vähän liian nopeasti. Kyllä sitä silti mukana pysyy. Vähän voisit hiljentää tahtia ja kuvailla esim. tunteita tai ympäristöä enemmän.

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #70 : 27.09.2007 15:53:41 »
avada kedavra: Kiitos kommentistasi. :>
maikkimaa: Kiitos sinullekin kommentistasi. :'D
Herm-oo-nini: Sirre on kyllä aika ihana.  ;)
Sarada: Kiitos kommentistasi ja neuvoistasi.

Eli jatkoa on tulossa tässä lähiaikoina, 13 luku on jo tekeillä.  ;)
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

iinaliina

  • ***
  • Viestejä: 22
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #71 : 13.10.2007 12:59:01 »
Aww, sain juuri luettua ilmestyneet luvut loppuun. Odotan jo innolla seuraavaa osaa, jäi niin "jännittävään" kohtaan. Sirius oli aika söpö tuossa lopussa. <3
Enkä nyt jaksa itkeä noista mp3 soittimista, laulajista yms, eiköhän niitä ole jo puitu riittävästi. :)

Eli jatkoa vaan tulemaan, niin olen taas onnellinen (toivottavasti!). ;>
(Ja sovitaan että tämä meni vain fanituksen piikkiin, rakentavasta ei puhuta  ;)).
Ruohonkorsia.

Kelmit.<3

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 739
  • Janne on mun sankari.
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #72 : 18.10.2007 16:47:41 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IHANA!!!! Sirius on niin <3!
Laita äkkiä se luku 13 tulemaan!! Tää on niin loistava, juoni on tosi hyvä!!
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #73 : 22.10.2007 17:21:09 »
iinaliina: Kiitos ERITTÄIN paljon kommentistasi. Tämä tyttö on iloinen kun et mäkättänyt soittimista, laulajista yms. ;>
Mya Musta: Kiitos kommentistasi, Sirre on kuolattavan ihana.  :D
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

fudge

  • ***
  • Viestejä: 13
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #74 : 22.10.2007 18:18:52 »
Meilläkin on täällä kotona kiva haulikko ja voisin sen tuolta sängyn alta ottaa jos ei jatkoa tuu. Mä suorastaan VAADIN tähän niin täydellisen exelento ficciin jatkoa! Niin, lisää vaan kiitos.  :D
 
Ensin ihmettelin tuota mp3-soitin juttua, mutta ei se ole niin kamala kömmähdys, että siihen kuolisi. Itse asiassa se sopi mainiosti tuohon kohtaa, mutta biisivalinnasta: yäk. cascada yyh ääh. Olisit voinu laittaa siihen jonku 70-luvun yyber nyyhkybiisin. Ei siitä sen enempää, mutta hyvin olet suomentanut kuitenkin  :)
 Enkä huomannut minkään sortin virheitä.

JATKOA! JATKOA HETI!  :D
we´re all stars.

Synagooganuoli

  • ***
  • Viestejä: 88
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #75 : 23.10.2007 15:42:15 »
Orotan (lue: odotan) sitä kolmattatoista lukua, ihan vain vinkkinä ajattelin sanoa ;)

Rakentavaa ei ole mun päähän saatu tungettua, ehei. Mutta ei minua ainakaan ne mp3:set, TSH-elokuvat jne. häiritse, ne sopii tarinaan. Ei kaiken tarvitse olla aina niin realistista :D Etenkään kun on Tylypahkasta kyse.
Kai jotkut synkät päivät oisin voinut vaihtaa pois,
vaan missä niitä kukaan valoisampiin vaihtaa vois?
Me saatiin nämä kortit ja ne kortit vähenee…

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #76 : 28.10.2007 13:23:41 »
fudge: Kiitos kommentistasi. Minunkaan mielestä biisivalinta ei ollut mikään maailman paras, mutta no...  :o
Herm-oo-nini: Kiitos kommentistasi. Olet ehkä ensimmäinen, jota eivät häiritse nuo aikajutut ja se on hyvä asia.  ;)   Jatkoa on tulossa!
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

Mariq

  • ***
  • Viestejä: 3
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #77 : 30.10.2007 15:46:36 »
Ihana tarina! :D
Mutta kai jatkoa tulee...???
Se jäi niin ihanaan kohtaan ja rakastan muutenkin kelmi-ficcejä.
Aika virtaa. Jalanjäljet katoavat hiekalta, mutta vasta kun hän on astunut niihin.

Luthienne

  • ***
  • Viestejä: 86
  • You are my purpose.
    • http://www.google.com
Re: Arvattua & Aavistamatonta [K-13] J/L+ muut. 12 LUKU TULLUT!
« Vastaus #78 : 18.11.2007 13:13:41 »
Mariq: Kiitos kommentistasi.  ;)

Tässä teille 13 luku, joka on todella lyhyt.  :P Enjoy!



Luku 13. Jason Ford, sydäntenmurskaaja


Jos katse olisi voinut tappaa, Sirius olisi jo makaamassa kuolleena lattialla, niin vihainen Gwen hänelle oli. Hän ei voinut uskoa, että Sirius, Tylypahkan koulun suosituin ja mäntein poika, voisi sitoutua jonkun kanssa. Se ei vain käynyt päinsä. Sirius tulisi pettymään ja todella pahasti, kun huomaisi, että Teresa ei rakastanutkaan häntä enää.
”Sirius… Ole niin kiltti ja älä tee sitä! Sinä tulet vain pettymään!” Gwen huudahti kauhistuneena ja otti Siriusta kädestä, heidän kävellessään Gwenin pakottamana kohti kirjastoa kirjoittamaan ainetta liemistä.
”Yritätkö sinä sanoa, että Teresa ei rakasta minua?” Sirius kyseli yrittäen pitää naamaansa peruslukemilla, mutta Gwen ei voinut olla huomaamatta hänen silmissään näkyvää masennusta.
”Minä… Minä en oikeastaan tiedä. Olen pahoillani, mutta tuntuu siltä, että hän ei enää o-oikein pidä sinusta!” Gwen mutisi.
”Just joo… Minä vaikka pakotan hänet,” Sirius murahti happamana ja työnsi Gwenin käden pois omastaan.
”Mitä Sirius oli tarkoittanut ”pakotan” sanalla?” Gwen ajatteli. Sirius saattoi puuhata jotain hämärää. Yhtäkkiä hänelle tuli tunne, että Sirius voisi mennä vain seksin takia naimisiin. Tai hän voisi raiskata Teresan, jos hän kieltäytyisi. Sitä Gwen ei sallisi! Hän tarttui Siriuksen käteen uusiksi, ja riuhtaisi heidät kasvokkain.
”Minä en todellakaan tiedä, en todellakaan, miksi olet niin kiinnostunut Teresasta”, Gwen kuiskasi silmät leimuten.
”Mitä?” Sirius huudahti pelästyneenä. Gwen otti kovemman otteen Siriuksen kädestä, aiheuttaen vinkaisun.
”Sinä puuhaat jotain, ja minä aion selvittää mitä!” Gwen sanoi vihaisena ja lähti lanteet keikkuen kirjastoon.
”Noo… Neiti epäluuloinen ei kai minua enää tarvitse”, Sirius mutisi katsoen Gwenin perään, ja lähti sitten itsekkin olkia kohauttaen takaisin Rohkelikkotorniin.


”Ovatko nämä nyt sopivat pelkälle lounaalle?” Teresa kysyi ja esitteli hänen päällään olevaa mustaa tiukkaa paitaa, jossa oli avonainen kaula-aukko ja sen lisäksi mustaa minihamettaan.
”Ne ovat mahtava yhdistelmä!” Rose sanoi ihaillen, pöyhötti hiuksiaan ja lisäsi niihin vaaleanpunaisen rusetin. Hän on aina ollut ihan himona vaaleanpunaiseen.
”Olen muuten huomannut viime aikoina, että Luihuisen Jason Ford on katsellut sinua”, sanoi juuri suihkusta tullut Lily.
”Ihan tosi?” Teresa kysyi hämmästyneenä, ja ajatteli Jasonia. Hän oli pitkä ja komea poika, jolla oli musta heviletti ja tummansiniset tuikkivat silmät. Hän oli ihan erilainen kuin muut Luihuiset.
”Tosi on. Ei kyllä mies minun makuuni, mutta sinähän olet hevityttö, joten sinulle hän saattaisi sopiakin!” Rose huusi yhtäkkiä vaaleanpunaisen serminsä takaa, jossa hän oli vaihtamassa vaatteita. Lily ja Teresa kikattivat.
”Minusta on hauskaa, että sinulla on kaikki vaaleanpunaista, toisaalta kuin Teresalla on kaikki mustaa!” Lily sanoi iloisesti samalla, kun harjasi vielä hiukan märkiä hiuksiaan. Teresa tyytyi hymyilemään. Hän oli miettinyt koko päivän vain Siriusta.
”Oletteko muuten nähneet Gweniä tänään?” Rose kysyi ja lisäsi vaaleanpunaista luomiväriään.
”Hän meni Siriuksen kanssa kirjastoon heti aamusta”, Lily sanoi ja puki hänen hiuksiinsa sopivan punaisen kauluspaidan. Vain yksi sana tuntui tavoittavan Teresan mielen.
”Siriuksen?” Hän kysyi kulmiaan kohottaen.
”Aivan niin. Miksi se sinua niin paljon liikuttaa? Eikö sinun pitäisi unohtaa jo Sirius?” Rose huusi lattian kamaralta, mistä hän etsi vaaleanpunaisia sukkiaan.
”Niin kai sitten…” Teresa huokaisi äänekkäästi ja jatkoi kajaalin laittamista.
”Teresa kulta, unohda jo Sirius. Hänestä ei ole mihinkään, hän on vain haiseva naistennaurattaja, joka pyörii koko ajan tiellä”, Lily sanoi huolestuneena ja halasi Teresaa. Teresa ei kestänyt enää. Sirius oli satuttanut häntä pahasti, eikä hän ikinä voisi unohtaa sitä. Samalla kun Teresa purskahti itkuun, hänen sydämestään murtui pieni palanen.


”MITÄ?! ONKO PAHANTEKO VIIMEIN JA VIHDOIN SEKOITTANUT PÄÄSI LOPULLISESTI?!” James karjui niin kovaa, että muut rohkelikot käänsivät uteliaina päänsä häntä kohti.
”Turpa kiinni James, tai hiljennän sinut itse!” Sirius virnuili ja otti siirappitortun isolta hopeiselta lautaselta.
”Sinä et voi tehdä tätä minulle… Viimeisenä vuonna vieläpä, perkele!” James mutisi ja hakkasi päätäänsä pöytään.
Remus ja Peter vain virnuilivat toisilleen ja jatkoivat syömistä.
”Sieltähän se minun morsiameni tuleekin!” Sirius huusi ja iski silmää ystävilleen. James viimein jaksoi nostaa päänsä järkytykseltään. Lily, Rose, Gwen ja Teresa kävelivät rinnakkain suureen saliin. Remus viittoili Gweniä ja muita istumaan heidän seurakseen, mutta Gwen vain huitoi kättään kieltäytymisen merkiksi ja yritti saada kasvoilleen pahoittelevan ilmeen. Tytöt istuivat vähän matkan päähän pojista.
”Miksi et vilkuttanut Roselle?” James sanoi hymyillen samalla kun itse vilkutteli Lilylle, jolta sai lentosuukon. Jamesin massussa tuntui hullunkuriselta. Hän ei ikinä voisi kyllästyä Lilyn kaltaiseen tyttöön.
”Me pantiin poikki… Siitä on vähän yli viikko, en vain halunnut että te saatte tietää”, Peter sanoi alakuloisena. Remus taputti häntä olkapäälle myötätuntoisesti.
”Minä ainakin hyppäisin tähtitornista jos Lily jättäisi minut, mutta en kehota sinua tekemään sitä”, James sanoi ja mässäili viimeistä siirappitorttuaan.
”Mitä Teresa tuon kanssa tekee?” Sirius kysyi äkillisesti ja katsoi silmät yhtenä viiruina miten Teresa ja Jason juttelivat yhdessä vähän matkan päässä.
”En minä vaan tiedä. Kuulin, että Jason on hyvin suosittu poika, ehkä jopa suositumpi kuin sinä”, Remus sanoi ja harhaili omissa ajatuksissaan.
Sirius nyrpisti nenäänsä. Teresa nauroi kovaan ääneen ja katsoi Jasonia silmät tuikkien. Sirius katsoi Teresaa, jolloin heidän katseensa kohtasivat vähäksi aikaa, mutta Teresa oli päätöksensä tehnyt ja antoi Jasonille pikaisen suukon poskelle ja lähti kohti portaita. Jason jäi seisomaan paikalleen kuin ei olisi uskonut mitä oli tapahtunut. Muutama oppilas vihelsi. Siriuksen sappi kiehui ja hänen kokopäiväinen kiukkunsa oli juuri saavuttamansa huippuaan.
"Rauhoitu Anturajalka! Kyllä me tuolle ihrapallolle näytetään", James hymyili loistavaa Pepsodent-hymyään.

"Hän on niiiiin ihana!" Teresa huusi iloisesti tyttöjen makuusalissa, johon he olivat tulleet lepäämään raskaiden oppituntien jälkeen.
"Rakastuneen puhetta", Lily virnuili ja jatkoi, "Olet muuten ollut tänään tosi hiljainen, Gwen. Vaivaako sinua jokin?"
"Ei ei... Ei kerrassaan mikään," hän vastasi mietteliäänä.
"Oletko varma?"
Gwen nyökkäsi. Hän todella toivoi, että Sirius ei menisi kosimaan Teresaa. Tai siis, eihän siinä voinut olla mitään järkeä, eihän?


A/N: Aijjai, todella lyhyt kyllä.  :o Mutta kommentteja todella toivoisin. Nyt täytyy sanoa, että ficcini jää taas hetkeksi aikaa tauolle, mutta kyllä se siitä jatkuu.  :)
o5.o4.2oo8. <3  Bill. <3 Gustav. <3 Georg. <3 Tom. <3

You're just a sad song, with nothing to say.

-Anerya-

  • ***
  • Viestejä: 162
Hah, en usko, että Sirius vain VOISI mennä seksin takia naimisiin.. Uskon että hän menisi VAIN seksin takia ;D Hyvä luku oli, jatka samaa rataa : )
Headmaster of Hogwarts hits the gym.

Dumbelldore.