Mie ite en silleen kirjottele nykyään ollenkaan, oon ollu tauolla aikas pitkään, mut tosiaan aijemmin kirjottelin jotain j-pop/rock juttuja, ja sit myöhemmin eksyin tänne finiin, mutta tosiaan; Siis IRL-kavereista kukaan ei tiiä, noh, niitä onki hurmaava määrä muutenkin, yks on todellakin vastaan kaikkea missä on sana kirja tai kirjotus, joten se siitä, ja sitten toinen ei oo pätkääkään kiinnostunu miun kirjotus jutuistani ja se pitäis minuu varmaan pöpinä, se kun on tosi epäpervo(upee sana, tiedän..) ja muutenkin sellanen ihminen, jollekka et mee kertoo mitään tällästä, ellet haluu aiheuttaa sille sydäriä ja saada sitä vaahtoomaan siitä, kuinka olet sekopää. Mut sit koulussa miut tunnettiin jonkun verran siitä, et kirjottelin jotain, mut kukaan ei tienny mitä.
Ja sitten mesessä noin puolet kavereista tietää enemmän tai vähemmän, toiset siks, et oon kertonu suoraan ja nekin tykkää, toiset kuuntelee mun vaahtoomisia joistain ficiestä, ja siitä kuinka hyviä ne on, mut ne ei varmaan koskaan tajuu puoliikaan mistä puhun tai näin. Ja loppujen kanssa ei oo tullu nyt puhuttua mistään ficceihin liittyvistä asioista, joten ne nyt vaan ei tiiä ja sitten parista aavistelen, et niille ei kannatakkaan kertoo.
Ainiin, miun iskä tietää sen vertaa siis, että olen sille selittäny joistain upeista HP-ficci ideoista, joitaka oon siis lukenu, mut se ei oo sen kummemmin noteerannu sen kummemmin, naureskeli kyllä, ku kerroin jonkun hauskan kohan ja äiti ei tiiä mitään. Koko perhe kyllä ollaan sellasia Potter -hulluja, et ehkä ne ei niin pahalla kattois sitä, kuhan vähän sensurois niitä äitin korville sopiviks.