Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220361 kertaa)

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #380 : 03.03.2017 17:35:22 »
Mä olen nyt saanut aika lyhyen ajan sisällä jo kolme evoluutioitemiä. Porygon 2:ta en pysty vielä kehittämään, koska ei ole tarpeeksi karkkeja, mut sain tän viikon tiistaina sen kiven, jolla kehitin Politoedin ja tänään sain toisen kiven, jolla kehitin Bellossomin (josta tuli poika, aww). :') Mut kyllä tykkäisin, jos noita evoluutiojuttuja tulis vähän useammin.

Tänään oli muuten hyvä pokepäivä. Sain kymppimunasta sen lampaan, Mareepin(?). Sitten sain stopilta uuden kymppimunan, joka on nyt hautumassa. Tulispa sieltä joku uusi, jota mulla ei vielä ole. Sain pari uuttakin pokemonia tänään, Houndourin (jota kutsun Hodoriksi X'D), ja Sudowoodon. Sudowoodoa olen paljon nähnyt tuossa listassa ja yks karkasi multa aikaisemmin, mut tänpäiväinen yli tonninen tapaus jäi onneksi aika helposti kiinni. Sain pari Chikoritaa lisää siitä pesästä, mistä puhuin aikaisemmin ja nyt sille on karkkeja 54. Vielä on matkaa, mutta aion taas ensi viikolla käydä varmaan lähes joka aamupäivä tuolla pesällä pyörimässä, että saisi noita lisää. Ja mikä parasta, löysin tänään vihdoinkin juhlahattu-Pikachuja. Eilen vielä tuskastuneena mietin, löydänkö sellaista ennen eventin loppumista, mutta onneks niitä nyt siunaantui mun kohdalle useampi tänään, niin voi lakata hermoilemasta. :3 Phanpyllekin olen kerännyt nyt 47 karkkia, joten kohta saan Donphaninkin. Sain Phanpyn munasta tuossa yksi päivä ja päätin, että lähden keräämään karkkeja seuraavaksi sille. Nyt en yhtään tiedä, mille lähtisin seuraavaksi keräämään karkkeja. Omastar vielä puuttuu, mutta ei huvittaisi kävelyttää Omanyteä, kun se on viiden kilsan kaveri. :/ Mun käsittääkseni muuten Omanyte ja Kabuto on tippuneet viiden kilsan muniin, mikä on musta hyvä juttu.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #381 : 03.03.2017 19:20:25 »
Kuuntelen kateellisena noita muiden kakkosgenejuttuja XD Täällä pyörii vaan peruspossut ja -jyrsijät. Ei toivoakaan Mareepista tai Phanphysta tai muista. Munistakin tulee vaan Tentacoolia, Nidorania ja Meowthia D: Nyt on kyl yks kymppimuna hautumassa, ja puren jotakuta, jos sieltä tulee Smoochum. Se on musta tosi söpö, mutta neljä riittää.

Omanyteja en enää juuri välittäis saada (koska mulla on jo Omastarkin, en tartte enempää), mutta Kabutot kelpais (Kabutops puuttuu yhä). Mieluummin kyllä ottaisin vaikka Chanseyn tai toisen Snorlaxin. Tai jotain kivaa uutta kakkosgenestä.

Sain tänään toisen juhla-Pikachun (seki on tyttö :D) ja aattelin sen evolvaa Raichuksi, niin sais siitäki juhlaversion.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Jäälintu

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #382 : 03.03.2017 19:59:21 »
Ah, mä täällä kateellisena luen näitä kun itse sain vasta tänään ensimmäisen yli tonnisen poksuni, ja sekin tyttö Kingler :D Ehkä se johtuu siitä että oon vasta levelillä 17 mutta välillä ärsyttää kun kaikki mitä tulee vastaan tuntuu olevan CP10... kehitä siinä sitten Eeveetä kun vahvin on CP54. Eka kymppimuna on nyt kuiteski hautumassa, olin ihan tohkeissani kun huomasin sellaisen joltain stopilta saaneeni. Sormet ristiin sieltä tulee jotain kivaa :D

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #383 : 03.03.2017 20:15:14 »
Larjus, Smoochum on tippunut 5 km muniin, ja oletettavasti myös Magby ja Elekid. Olen saanut niitä nyt kaksi 5 km munista tän tokan genen tulon jälkeen. :'D Joten tuskin tulet saamaan kymppimunasta Smoochumia, paitsi jos olet tuon munan saanut ennen tokan genen tuloa. :)

Sain nyt kehitettyä sen Donphanin ja jumaliste, siitäkin tuli sen Ursaringin tavoin yli 2000 CP. :o Nyt mulla ei ole hajuakaan, kenet otan seuraavaksi kaveriksi. Tekisi mieli ottaa se Mareep, mutta se on kai viiden kilsan kaveri. Sen vika muoto vaan kai on aika hyvä, joten olisi hinku saada se ja kun toi lammas kuoriutui tänään, niin sen mukana tuli 30 karkkia, mikä on ihan semi-hyvä alku, mutta onhan se pitkä projekti, kun pitäis kerätä niitä karkkeja yhteensä 125, että saisi sen tokan muodon kehitettyä ja siitä sen viimeisen muodon.

Jäälintu, pelissä edistyminen tapahtuu siinä pikkuhiljaa, kun nouset leveleillä ylöspäin. :) Muistan itsekin, kun aloittelin peliä vasta isoimman hypen mentyä, kun piti uusi puhelin hankkia ihan tätä peliä varten ja vähän turhautti siinä ennen 20-leveliä, kun kaikki muut tuntui olevan niin paljon mua pitemmällä pelissä. :') Kärsivällisyyttä tän pelin kanssa todellakin tarvitaan. Sinnikkäästi olen hiljalleen noussut leveleillä ylöspäin, vaikka aika tahmeaa se onkin ollut, mutta olen joka päivä yrittänyt pelata edes vähän. Nytkin olen "vasta" 28. levelillä, mutta tälläkin levelillä pärjää ihan hyvin salitaisteluissa, kun on vaan ottanut asiakseen power upata niitä parhaita tappelijoita huippuunsa. :) Se oli ihana tunne, kun sai kehitettyä sen ensimmäisen Gyaradoksensa, sillä se on ihan peto noissa salien valtauksessa. :'D Tsemppiä sulle pokeiluun ja toivottavasti saisit jotain kivaa tuosta kymppimunasta! ^^

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #384 : 03.03.2017 20:25:25 »
Hyvä kuulla, että Smoochum (ja Madby ja Elekid) on pudonnut vitosiin :D Oon ihan pihalla noista nykyisistä munatilanteista, kun niitä on veksalttu suuntaan jos toiseen. Toi muna on sen verran uusi, että ei pitäis sit enää pusuvauvoja olla siellä ^^

Mulla on kohta karkit Venusaurin kehittämiseen. Otin sen jossain välissä kävelyseuraksi kun Machamp-projekti tuntui todellakin ikuisuudelta XD Mutta kohta on Venusauriin karkit kasassa! Mulla on niitä nyt vissiin 93... Ei tartte enää paljoo taapertaa sen kanssa *-*
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #385 : 14.03.2017 14:52:18 »
Corsola ja Heracross on ilmeisesti nyt uudet region exlusive-pokemonit. Heracrossia tapaa Etelä- ja Keski-Amerikassa ja Corsolaa mm. Afrikassa ja Lähi-idässä. Jotenkin ärsyttää, että Euroopassa on vain Mr. Mime, joka on oikeesti ihan käyttökelvoton gymitaisteluissakin. Toi Heracross on yksi sellainen tokan genen pokemon, jota olen halunnut kokoelmaan, mutta sitten jostain luinkin, ettei sitä tavata kaikkialla maailmassa, mikä on aikas tympeää. Ja ilmeisesti jotkut region-pokemonitkin menee päällekkäin, esim Corsolaa ja Heracrossia molempia voi ilmeisesti löytää Etelä-Amerikasta ja Corsolan ja Kangaskhanin voi molemmat ilmeisesti löytää Australian pohjoispuolelta. Euroopalla ei ole kuin Mr. Mime. ::)

Nestitkin vaihtui tuossa viime vai sitä edellisellä viikolla(ko?) ja Chikoritan pesälle on nyt vähän pitempi matka kuin aikaisemmin, mutta kävin siellä kuitenkin perjantaina pyörähtämässä ja sain neljä sellaista napattua. Kohta on sata karkkia kasassa. Pitää kerätä sinne 125 karkkiin asti, kun pitää se toka muotokin vielä kehittää, mutta ihan hyvin on tuo Meganium-projekti edennyt. Mua muuten naurattaa aina toi Meganiumin nimi, kun se kuulostaa joltain alkuaineelta. :'D Mut se on tosi suloisen näköinen, ei yhtään ilkeän näköinen, vaikka onkin Chikoritan vika muoto. ^^

Sain power-upattua mun Donphaninkin tappiin asti, kun sain uuden Phanpynkin munasta. Kymppimuniakin mulle on tullut yllättävän monta viime aikoina, nytkin on hautumassa yksi. Olen pari Dratinia saanut munasta ihan lähiaikoina ja nyt on sata karkkia sillekin. Voisi kerätä tarpeeksi karkkeja uuteen Dragoniteen, kun ei noi mun pari luonnosta nappaamaa ole ollenkaan salimatskua. :) Ja onnistuin muuten löytämään ensimmäisen Cyndaquilinikin tuossa viime torstaina, on se vaan söpö. :3 Totodile puuttuu vielä starttereista. Osuisipa se joskus kohdalle, koska se on söpö. :)

Mitenkäs muiden pokeilut on sujuneet? :)

Jäälintu

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #386 : 14.03.2017 16:13:09 »
Hitaasti mutta varmasti mennään täällä eteenpäin. Muutama uusi poksu on tullut napattua, ja sain ensimmäisen kymppimunan haudutettua! Sieltä tuli Miltank, eka semmoinen. Sain myös vihdoin ja viimein kasaan tarpeeksi Eevee-karkkeja että sain kehitettyä itselleni Espeonin, siihen oon tosi tyytyväinen, nuo Eeveet kun tuntuu edelleen välttelevän mua parhaiden kykyjensä mukaan. ;D Starttareista multa puuttuu vielä Totodile ja Chikorita (kumpaakaan en ole edes nähnyt kertaakaan vielä), eka Cyndaquil ilmestyi ihan varoittamatta yks päivä kun istuttiin siskon kanssa ravintolassa mutta sekin vain luren voimalla. Nyt on toinen kymppimuna hautumassa, pitäisi enää vaan jaksaa lähteä ovesta ulos sitä kävelyttämään. :D

Meganium on kyllä aika hassu, mieleen tulee auttamatta magnesium... :'D

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #387 : 14.03.2017 16:30:41 »
Sain vihdoin kehitettyä Ivysaurini Venusauriksi. Eipä pysyny se Solar Beam, tietenkään XD Mut ei voi mitään. Dragonairinkin oon nyt saanut, kun tuli vastaan niin hyvä Dratini et sen viitsin kehittää. Kakkosgenestäki oon pari uutta saanut. Nyt on Chikorita kaverina, että saan sille kehityskarkit kasaan. Niitä on täällä liikkeellä sen verran harvoin, että villien keräämisellä menis ikuisuus saada karkit kasaan (kun niitä ei kuulemma munistakaan saa, mikä on ihan tyhmää. Olisivat voineet ottaa mm. Parasin ja Goldeenin pois munista ja tunkea näitä kakkosgenen niihin).

Harmittaa kyl, kun Corsolaa ja Heracrossia ei Euroopasta saa. Etenki Corsola olis niin söötti... Se tosiaan menee parilla alueella muiden kaa päällekkäin (tulispa tännekin :'D vaikka ollaanki "liian" pohjoisessa)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #388 : 14.03.2017 18:24:58 »
Täällä ei vieläkään ole näkynyt (ainakaan minulle) eri pokemoneja kuin ne, joita minulle tuli jo ekana päivänä, niin olen menettänyt taas vähän kiinnostustani peliin. Mutta olen pitänyt aina liikkuessa peliä päällä kuitenkin, että edes munat kuoriutuvat. Viimeisimmistä on tosin tullut niitä tuttuja, tylsiä 1. gen pokemoneja, pahin pettymys oli tänään 5km munasta tullut Drowzee... Ei ole vieläkään tullut niitä erikoiskiviä enempää. Ehkä jonakin ihmeen päivänä tulevaisuudessa sitten?

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #389 : 14.03.2017 19:12:24 »
Evoluutio-itemeiden saamismahdollisuus pokestopilta on ilmeisesti alle 1%, eli ei ihme kun niitä ei meinaa ilmestyä mistään. Mä oon saanut edelleenkin vaan sen yhden king's rockin, ehkä tärppää loppuviikosta, kun Helsingissä on paremmat pokeapajat ja enemmän stoppeja.

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #390 : 14.03.2017 22:25:19 »
Kävin tänään suurella seikkailulla valtaamassa kasilevelin salin! Olin viikonlopun poissa kotoa ja kun palasin, sali oli edelleen keltaisilla ja tuommoisella kauhealla tasolla! Ymmärsin sitten että itsehän se pitää hoitaa. :D Onneksi taistellaan sen verta harvakseltaan/pienillä saleilla, että oli juomia ja henkiinherätyksiä varastossa tuollaiseen (toiste ei kyllä onnistu...). Pari kertaa meinasi usko loppua mutta sitten kun sai kaikki poksut nuijittua alkoi levelikin tippua kivasti. Ja nyt olen suuri sankari! \o/

Muuten menee ihan kivasti, olen ihastunut Swinubeihin ja niitä onkin kertynyt sen verran että sai evolvattuakin. Uusia pokemoneja löytyy aika harvakseltaan mutta joskus sentään!

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #391 : 15.03.2017 22:14:39 »
Jäälintu, vau Miltank! Onnea siitä! Mulla ei ole sitä vielä, enkä ole sitä vielä missään nähnytkään. :D Se on kyllä söpö ja haluun sen ehdottomasti itsekin kokoelmaan. ^^ Mullekin tuli ekana mieleen magnesium siitä Meganiumista. Hassu nimi. :')

Larjus, onnea Venusaurista! :D Harmi, kun Solar Beam ei pysynyt sen spessuiskuna, mut toivottavasti on noin muuten käyttökelpoinen. Jostain syystä toi peli antaa mulle tosi usein mun molemmat Venusaurit taisteluihin mukaan, vaikka ne ei ole CP:n puolesta mun parhaimmat. Toinen on kyllä yli kaksitonninen ja tappiin asti powerupattu, mutta se toinen on yli 1600 CP, eikä todellakaan siis mun parhaimpia pokemoneja. Mut on ne toisaalta hyviä salien valtauksessa. Solar Beam on aika huippu sillä mun vahvemmalla Venulla. :') Corsola on mustakin tosi söpö, ja harmi, ettei sitä saa täältä pohjoisesta. :/ Se Heracross kiinnostaa taas siinä mielessä, että se on ilmeisesti vahva salitaistelija.

Fiorella, mä olen huomannut, että pienemmillä paikkakunnilla on aika pitkälti niitä yleisimpiä tokan genen poksuja. Hieman erikoisempia pitää usein lähteä etsimään isommista kaupungeista, mikä on aika harmi. :/

Melodie, vau, onneks olkoon salin valtauksesta! :D Kasilevelin salissa onkin tehtävää. Se on kyllä hieno tunne, kun saa ison salin pudotettua, vaikkei siellä sitten itse pysyisikään kauhean pitkään. Mut se itse taistelu ja onnistumisen tunteet on kivoja. :) Mä olen itse jo lopen kyllästynyt Swinubeihin, kun ne ei aina suostu jäämään edes palloihin ja niitä on muutenkin kaikkialla. Silti niitäkin tulee napattua, että saisi tähtipölyä ja XP:tä. :')



Sain tänään kymppimunasta Gligarin ja olin tosi pettynyt, sillä mulla on niitä ennestään jo pari tai kolme. Niin ärsyttävää. Olis tullut edes Dratini, mutta kun ei. :'D Ja sain kymppimunasta Mantinenkin tuossa yksi päivä ja sekin ärsytti, kun mulla on jo se, mut toi munasta tullut on toki parempi ja se rausku on söpö, mut noin muuten ärsyttää sellaiset kymppihahmot, joilla ei ole kehitysmuotoa ja joilla ei tee juuri mitään gymitaisteluissakaan.

Vallattiin äidin kanssa tänään pari megasalia, joissa oli Blissey. En ole aikaisemmin taistellut Blisseytä vastaan, eikä sitä kyllä pysty oikein yksin voittamaan, kun aika loppuu kesken. Mutta kaksin hakkaamalla sen sai päihitettyä aika helpostikin, vaikka se yksi Blissey olikin yli 2900 CP. Yllätyin, miten helposti sen sai tapettua yhteistyöllä, kun kuvittelin sen olevan vieläkin ylivoimaisempi taisteluissa.

Mun Goljatti on ollut kohta kaksi viikkoa yhdellä punaisten kymppisalilla ja olen siitä tosi iloinen, kun olen voinut aina päivittäin kerätä ne kolikot. Silloin kun laitoin sen sinne salille, meitä punaisia oli vain kolme, mut joku oli hakannut sen sitten kymppitasolle ja siellä olen sitten pysynyt, mikä on aikas jees. :)

Jäälintu

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #392 : 15.03.2017 23:32:37 »
Ooh, olin ihan onnesta soikeana kun päätin tuossa kymmeneltä lähteä iltakävelylle ja kakkoskilsan munasta kuoriutui Togepi! Ei ehkä poksuista se hyödyllisin mutta niin söötti ettei mitään rajaa. Ah. Olipa kerrankin hyvä idea lähteä ulos, vaikka pallot loppuikin kesken enkä saanut napattua Ninetalesia. Harmitti kyllä niin maan pirusti etten saanut sitä kiinni (ekaa kertaa näin sen, en edes tiennyt että niitä ilmestyy noin villinäkin kun Vulpixiakaan en ole vielä tavannut, munasta tuli kerran yksi), mutta Togepi piristi vähäsen eikä jäänyt ihan niin paha maku suuhun tämän illan seikkailusta. :D

Meitin lähisalit on jo tovin ollut kaikki omalla tiimillä, joten en ole taistelemaan hetkeen päässyt. Mitä hyötyä tuosta salilla treenauksesta/taistelemisesta muuten on, muuta kuin salin valtaus? Noob taas täällä kyselee hölmöjä... :D

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #393 : 16.03.2017 11:36:13 »
Lainaus käyttäjältä: Jäälintu
Meitin lähisalit on jo tovin ollut kaikki omalla tiimillä, joten en ole taistelemaan hetkeen päässyt. Mitä hyötyä tuosta salilla treenauksesta/taistelemisesta muuten on, muuta kuin salin valtaus? Noob taas täällä kyselee hölmöjä... :D
Omaa salia treenaamalla pystyy nostamaan sen salin tasoa ja sillä tavoin saa vapautettua salille lisää paikkoja sun omalle tiimille. Voit esim. hakata itsesi sisään oman tiimisi salille, kun treenaat siellä tarpeeksi monta kertaa, jolloin sinne vapautuu paikka ja saat oman pokemonisi sisään salille. Salien maksimitaso on 10, joten yhdellä salilla voi olla korkeintaan kymmenen pokemonia. :) Omalla tiimillä olevien kymppisalien treenamisessa siis ei oikein ole järkeä, mutta pienempiä saleja treenaamalla voit nostaa niiden tasoa ja vapauttaa niitä paikkoja omalle tiimille. Salitaisteluista saa myös käsittääkseni XP:tä, joten ei se taisteleminen ihan turhaa ole. En tiedä, osasinko selittää asian ollenkaan järkevästi, mutta toivottavasti tajusit pointin. :)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #394 : 16.03.2017 11:46:36 »
Lainaus käyttäjältä: Jäälintu
Meitin lähisalit on jo tovin ollut kaikki omalla tiimillä, joten en ole taistelemaan hetkeen päässyt. Mitä hyötyä tuosta salilla treenauksesta/taistelemisesta muuten on, muuta kuin salin valtaus? Noob taas täällä kyselee hölmöjä... :D
Omaa salia treenaamalla pystyy nostamaan sen salin tasoa ja sillä tavoin saa vapautettua salille lisää paikkoja sun omalle tiimille. Voit esim. hakata itsesi sisään oman tiimisi salille, kun treenaat siellä tarpeeksi monta kertaa, jolloin sinne vapautuu paikka ja saat oman pokemonisi sisään salille. Salien maksimitaso on 10, joten yhdellä salilla voi olla korkeintaan kymmenen pokemonia. :) Omalla tiimillä olevien kymppisalien treenamisessa siis ei oikein ole järkeä, mutta pienempiä saleja treenaamalla voit nostaa niiden tasoa ja vapauttaa niitä paikkoja omalle tiimille. Salitaisteluista saa myös käsittääkseni XP:tä, joten ei se taisteleminen ihan turhaa ole. En tiedä, osasinko selittää asian ollenkaan järkevästi, mutta toivottavasti tajusit pointin. :)
Jos oman Pokemoninsa saa salille, siitä saa myös niitä kolikoita! Kun Pokemon on salilla menee kauppaan ja siellä oikeassa yläkulmassa on sellainen pallura, missä lukee muistaakseni ihan vaan 1, jos on yhdellä salilla. Oletan, että 2, jos on kahdella jne. Siitä kun painaa saa xp:tä (muistaakseni) ja 10 kolikkoa salia kahden. Tilinsä voi tyhjentää 21h välein eli seuraavat kolikot voit nostaa sen ajan jälkeen, jos Pokemonisi on edelleen salilla. :) Kolikoilla taas voi ostaa kaupasta kaikenlaista, kun niitä kertyy tarpeeksi. Itse olen pari kertaa saanut ostettua hautomon, joka maksaa sen 150 kolikkoa.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Jäälintu

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #395 : 16.03.2017 11:57:55 »
Lainaus käyttäjältä: Jäälintu
Meitin lähisalit on jo tovin ollut kaikki omalla tiimillä, joten en ole taistelemaan hetkeen päässyt. Mitä hyötyä tuosta salilla treenauksesta/taistelemisesta muuten on, muuta kuin salin valtaus? Noob taas täällä kyselee hölmöjä... :D
Omaa salia treenaamalla pystyy nostamaan sen salin tasoa ja sillä tavoin saa vapautettua salille lisää paikkoja sun omalle tiimille. Voit esim. hakata itsesi sisään oman tiimisi salille, kun treenaat siellä tarpeeksi monta kertaa, jolloin sinne vapautuu paikka ja saat oman pokemonisi sisään salille. Salien maksimitaso on 10, joten yhdellä salilla voi olla korkeintaan kymmenen pokemonia. :) Omalla tiimillä olevien kymppisalien treenamisessa siis ei oikein ole järkeä, mutta pienempiä saleja treenaamalla voit nostaa niiden tasoa ja vapauttaa niitä paikkoja omalle tiimille. Salitaisteluista saa myös käsittääkseni XP:tä, joten ei se taisteleminen ihan turhaa ole. En tiedä, osasinko selittää asian ollenkaan järkevästi, mutta toivottavasti tajusit pointin. :)
Jos oman Pokemoninsa saa salille, siitä saa myös niitä kolikoita! Kun Pokemon on salilla menee kauppaan ja siellä oikeassa yläkulmassa on sellainen pallura, missä lukee muistaakseni ihan vaan 1, jos on yhdellä salilla. Oletan, että 2, jos on kahdella jne. Siitä kun painaa saa xp:tä (muistaakseni) ja 10 kolikkoa salia kahden. Tilinsä voi tyhjentää 21h välein eli seuraavat kolikot voit nostaa sen ajan jälkeen, jos Pokemonisi on edelleen salilla. :) Kolikoilla taas voi ostaa kaupasta kaikenlaista, kun niitä kertyy tarpeeksi. Itse olen pari kertaa saanut ostettua hautomon, joka maksaa sen 150 kolikkoa.

Okei, kiitos kummallekin asian valaisusta! Kerran olen saanut poksuni salille, mutta silloin jäi kyllä kolikot keräämättä kun jotenkin ajattelin että ne tulevat automaattisesti matkaan, mutta ei niitä sitten ikinä näkynyt. Selvisi sillekin syy. :D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #396 : 16.03.2017 12:28:45 »
Ja se kolikko kannattaa ottaa talteen heti! Jos joku valtaa salin sillä välin kun matkaat toiselle salille hankkimaan sieltäkin kolikon, joku voi syrjäyttää sinut edellisessä ja kolikko on menetetty. :( Tyhmyydestä sakotetaan, kokemusta on! Jos käy tuuri eikä kukaan muu ole liikkeellä, silloin voi tietysti saada monta kolikkoa kerralla, mutta enää en sen varaan laske. ;)

Yhdessä välissä kävin ihan sen takia ahkerasti noilla saleilla, että niistä saa kuitenkin pisteitä, vaikka ei voittaisikaan. Halusin saada levelin 25 täyteen niin keräsin pisteitä silläkin tavalla, että se tavoite täyttyi nopeammin.

Tuntuu, että pokemonit ovat nyt taas vaihteeksi vähentyneet. Tosi usein pokestopit, joilla ennen on yleensä ollut sen muutamankin pokemonin napattavaksi, ovat nyt tyhjiä. Ei jaksaisi kiertää etsimässä, kun ei näy kuin niitä yleisimpiä peruspokemoneja missään. Saisi taas tulla joku eventti kohdalle.

// Kävin pokemon-kävelyllä ja keräsin aika paljon otuksia, kaikki samoja vanhoja tosin, mutta saipahan taas vähän stardustia että sain kehitettyä joitakin entisiä, ja kolikon napattua salilta. :) Oli tosi ärsyttävää, kun näin pitkästä aikaa erilaisen varjon, mutta vaikka kiertelin ympäriinsä kyseistä pokestoppia, se ei sinne ilmestynyt. Kävin vielä välillä muualla ja tulin uudestaan takaisin, kokeilin eri kohdista ja sain siitä seitsemän lintua, rottaa sun muuta, mutta ei sitä töyhtöpäätä, joka varjossa näkyi. En kehdannut jäädä siihen pidemmäksi aikaa, mutta olipa jotenkin ärsyttävää!
« Viimeksi muokattu: 16.03.2017 19:24:21 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #397 : 20.03.2017 00:30:22 »
Oi, onnea kaikille kaikista uusista löydöistä, itse en ole hetkeen löytänyt luonnosta yhtikäs mitään uutta, mitä en jo omistaisi, vaikka onkin tullut pyörittyä mm. Jyväskylässä (näin togeticin varjon, mutta oli kiire  bussiin :'() ja Tampereella ja Hesan keskustassa. Toivottavasti Pohjanmaalla on tarjonta monipuolisempaa (kuten yleensä on), kun sinne taas vihdoin pääsee.
Munistakin on tullut samaa vanhaa p*skaa, ainoa kakkosgenin kuoriutunut taisi olla Natu, jeejee ::) (nidoraneja, staryu, eilen ponyta) eikä kymppimunia ole näkynyt tammikuun jälkeen yhtäkään.
Lolol, katkera vuodatus :D
Silti pistän pelin aina päälle ihan vaan koska siitä on tullut tapa. GPS on seonnut sillä lailla, että usein yletyn omasta huoneesta lähistopille, pallot ei ole hetkeen olleet lopussa.

Noista erikoiskivistä olen löytänyt sen metallihomman ja aurinkokiven(?). Tosin siihen, että edes toista pääsisi käyttämään on hyyvin pitkä matka, nyt pidän kaverina grimeria, että saisi sen Mukin edes joskus. Ehkä sitten lähden siihen urakkaan, että kerään Onixille ne 45 puuttuvaa karkkia ja kehitän Steelixin.

Possuihin meinaa mennä hermo, kun ovat vielä niin kovia karkailemaan... melkein nykyään ilahtuu, kun näkee vaihteeksi rattatan

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #398 : 22.03.2017 17:40:03 »
Pogossa alkaa ilmeisesti tänään klo 22 Suomen aikaa joku vesispesiaali, jonka aikana esiintyy enemmän vesipokemoneja. Jutussa mainittiin ainakin Magikarp, Squirtle, Totodile ja niiden kaikki kehitysmuodot. Laprakseenkin voi olla mahdollista törmätä luonnossa todennäköisemmin tämän spesiaalin ajan. :) Ja käsittääkseni tää eventti kestää 29. päivä asti. Olis kyllä aika jees napata Totodileja, koska mulla ei ole vielä sitä, saati sitten sen kahta seuraavaa muotoa. :)

Mullakin on Violetun tavoin kaverina nyt Grimer, kun Muk puuttuu vielä. :D Tiedä sitten, minkä ottaisi sen jälkeen kaveriksi. Nappasin vihdoinkin tällä viikolla ensimmäisen Girafarigin. Sillä on pesä lähellä mun kotia ja monesti olen sen varjon nähnyt tuossa ja viimein sain aikaiseksi raahautua paikan päälle nappaamaan sen. Se on tosi söpö. :3 Ei enää pitkä matka Meganiumiinkaan. Yritän huomenna taas käydä Chikorita-pesällä ja toivottavasti haaviin tarttuisi niitä sen verran, että saisin karkkeja viimeinkin sen 125 kpl. Evoluutioitemejä en ole saanut pitkään aikaan. Mulla on vasta tosiaan se Bellossom ja Politoed. :/

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #399 : 22.03.2017 18:02:34 »
Siinä on taas joukko minulle vieraita nimiä. :) Mutta kiva jos jotakin erikoisuutta olisi taas luvassa. On piristävää, kun parista viime munasta on tullut kokonaan uusia otuksia, joita en ole ennen nähnyt, joku liekkimöhmeröinen ja toinen oli sinisen lelunorsun näköinen. Ja luonnosta löysin metallisen ison linnun. :)

Candyja kerään nyt vaihteeksi Bulbasaurilla. Yritän saada sen ison Bulbasaurin muodon, Ivysaur jo onkin.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~