Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220542 kertaa)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #320 : 09.02.2017 22:57:30 »
Lainaus
Löytyyköhän mistään tilastoja siitä, miten pelaajat on jakaantuneet noihin tiimeihin? Olen saanut sellaisen käsityksen, että Mystic on suosituin, sitten Valor ja Instinct on vähiten suosituin.
Myös meillä päin salit ovat melkein aina sinisiä tai punaisia. Itse valitsin keltaisen, en muista enää miksi, enkä todellakaan tiennyt mikä niistä on suositumpi tai ei, mutta se tuntui kuvauksesta omimmalta. Minä vaanin aina jos ohikulkiessa huomaan sellaisen salin, jossa on juuri joku vaihtunut, silloin sen voi pelata tyhjäksi ja laittaa oman tilalle. Ei ne siellä kyllä kestä kuin hetken, mutta minulle nyt tosiaan riittää, että kerkiän saada sen kolikkoni, niin ihan sama vaikka vaihtaisivat heti perään. :) Joskus kun keltainen on kerinnyt vallata salin, niihin saa laitettua oman ihan suoraankin, mutta joku täälläkin ne käy melkein heti jyräämässä yli, niin niiden kanssa saa pitää kiirettä.

Arvatkaapa mitä! :D Sain tänään ihan tavallisesti pokepallolla pyydystämällä erikois-pokemonin! Sen ison sinisen lohikäärmeen, johon menisi 400 kalaa muuten! :D Se onkin ainut kerta, kun olen nähnyt tuollaisen missään paitsi saleille laitettuna. Se oli tosi hauska yllätys, kun minulla on kerättynä vaivan kanssa vasta 170 kalaa. Ja numerokin oli yli tonnin.

Sain tänään myös kolme omituista robotti/palikkapokemonia, en muista sen nimeä mutta niin kuin palasista kootun näköinen. Sellaista en ollut edes ikinä nähnyt aikaisemmin (edes gymeillä tai missään) ja yhtäkkiä niitä oli melkein joka pokestopilla josta kävelin ohi. Varmaan joku uusi ystävänpäiväerikoisuus sekin, vaikkei pinkki ollutkaan. :) Tuli ihan piristynyt tunnelma, kun pitkästä aikaa sai sellaisen pokemonin, mitä ei ole ikinä ennen nähnytkään! :)

// Hoksasin katsoa tuosta munalinkistä. Se palikkapokemon on siis nimeltään Porygon.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2017 22:59:33 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 890
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #321 : 10.02.2017 00:23:24 »
Fiorella, joo juurikin Porygon on se palikkapokemon. :D Multa puuttuu se vielä, mut toivottavasti saan sen itsekin tän eventin myötä kokoelmiin. :) Sillekin tulee uusi muoto tokassa genessä, joten karkit kannattaa säästää. Ja vau, onneks olkoon Gyaradoksesta! :D En ole ikinä siihen luonnossa törmännyt tai nähnyt listassakaan, joten olet todella onnekas, että siihen törmäsit. :D Ja CP:kin yli tonnin, vau! :) Mun oman Goljatin olen nyt kehittänyt huippuunsa ja pitää odottaa, että pääsen leveleillä ylöspäin, että pystyn kehittämään sitä lisää. :)

Tiedättekö muuten, mitä se tarkoittaa, kun gymeillä lukee joidenkin puolustavien pokemonien kohdalla "Battles won: 1" tai joku muu luku? Tarkoittaako se sitä, että kun joku on yrittänyt hakata gymiä, niin sen viimeinen pokemon on "menehtynyt" siihen puolustavaan pokemoniin, joka on tuon tittelin siitä sitten saanut itselleen? Kauhean hankalasti selitetty, mutta olen tuota miettinyt, kun tuossa taannoin oma Goljatti on tuollaisen tittelin napannut itselleen. :'D



//Olipas hyvä pogo-päivä tänään. :'D Päivä alkoi sillä, että sain bussissa napattua Chanseyn, kun olin matkalla keskustaan. Sitten sain keskustassa luresta Porygonin, ja sitä mulla ei ennestään ollut. Lickitungeja sain vaikka kuinka monta. Ja kun mentiin äidin kanssa kirjastoon istumaan, niin siellä GPS sekoili jotain ja se mun tyyppi juoksi mulle loput metrit täyteen 5 km munaan ja kas kummaa, sieltä munasta kuoriutui kauan odottamani Tangela. :'D Olin jo siitä ja Porygonistakin ihan kikseissä ja sitten tuli uusi Chansey vastaan, joka multa karkasi, mut äiti sai sitten siitä napattua ensimmäisen Chanseynsä. :'D Sen jälkeen torilta löytyi sattumalta yli tonnin Aerodactyl ja melkein heti sen jälkeen 2 km munasta kuoriutui se kauan odottamani Cleffa (sitten sain vielä uudesta munasta toisenkin Cleffan ja äitikin onnistui saamaan munasta myöskin ensimmäisen Cleffansa). :'D Kolme uutta pokemonia dexiin tän päivän aikana! Aika uskomatonta. Tää vuosi on kuitenkin alkanut aika tylsästi Pokemon Gon osalta, joten olen tosi iloinen, että ystävänpäiväspesiaali on jo omalla kohdallani lunastanut kaikki odotukset. :)
« Viimeksi muokattu: 10.02.2017 18:27:26 kirjoittanut Kosmik »

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #322 : 11.02.2017 20:18:36 »
Oho, on sulla Kosmik ollut melkoinen saalis, onnea! Mä kävin eilen pitkästä aikaa pogo-kävelyllä, mutta ainoana iloisempana löytönä oli yksi villi Kabuto. Mulla on vielä piiiiitkä matka sen kehittämiseen, mutta hiljalleen eteenpäin.

Lainaus
Tiedättekö muuten, mitä se tarkoittaa, kun gymeillä lukee joidenkin puolustavien pokemonien kohdalla "Battles won: 1" tai joku muu luku? Tarkoittaako se sitä, että kun joku on yrittänyt hakata gymiä, niin sen viimeinen pokemon on "menehtynyt" siihen puolustavaan pokemoniin, joka on tuon tittelin siitä sitten saanut itselleen?
Varmaa tietoa ei ole, mutta mä oletan sen olevan justiinsa noin, että jonkun toisen tiimin pelaajan viimeinen pokemon on ko. pokemonin kohdalla tuupertunut. Korjata saa, jos on parempaa tietoa. :D

Tajusin vasta tänään, että tuplakarkit koskevat myös noita napattuja pokemoneja, eivätkä pelkästään kävelyllä saatuja karkkeja. Nyt olisi sitten hirveä hinku saada noita puuttuvia pokemoneja kiinni, mutta valitettavasti niitä kaikkia puuttuvia on kovin harvassa. Huomenna taas kävelylle, josko sieltä jotain löytyisi!

Aiemmin oli puhetta noista huijauksista peleissä. Mä en oikein ymmärrä sitä, minkä takia huijarit halutaan jotenkin liittää tiettyihin tiimeihin (lähinnä siis siniseen tiimiin) tai saada ko. tiimin jäsenet ottamaan vastuu muiden huijaamisesta. :D Mä kuulun itsekin siniseen tiimiin, mutta ei mulle tulisi mieleenkään huijata pelissä, johan se menettäisi siitä koko ideansa. Kyllä, sinisten pelaajissa on huijareita, mutta ihan samalla tavalla mä olen törmännyt huijareihin myös punaisissa ja keltaisissa. Sinisissä mä uskon noiden huijauksien korostuvan lähinnä siksi, että ainakin mun kokemuksien mukaan se on se yleisin tiimi - tietysti sen tiimin huijaavan tiimin pelaajat kiinnittävät enemmän huomiota, kun niitä on määrällisesti enemmän, vaikka suhdeluku ei olisi sen suurempi kuin muissakaan tiimeissä. Mä en mitään tilastoja tiedä enkä siksi osaa sanoa, onko sinisissä tosiaan huijareita suhteessa enemmän kuin muissa tiimeissä, mutta epäloogiselta se ainakin näin ajatuksena tuntuu.

Ja vaikka mä olen sinisessä tiimissä, niin ihan samalla tavalla ne siniset (ja punaiset ja keltaiset) huijarit mua harmittavat kuin kaikkia muitakin. Mun pokemon on jokuseenkin kertaan potkaistu ulos salilta feikkikäyttäjällä, jotta sen tilalle on helpommin saatu laitettua jonkin toisen, samassa tiimissä olevan tyypin pokemon. Eli ei se muakaan millään tavalla hyödytä, jos oman tiimin muut jäsenet huijaavat, koska eivät ne musta välitä sen enempää kuin muidenkaan tiimien jäsenistä, vaan haluavat vain ne omat pokemoninsa salille keinolla millä hyvänsä. Mikäs sen helpompaa kuin tiputtaa salin pari heikointa poksua pois ja sitten laittaa se omansa tilalle, kun salin tason nostaminen on helpompaa. Mutta vastaavasti mä olen myös ollut aukealla paikalla salilla, kun sinne on tyhjästä ilmestynyt punaisen tai keltaisen tiimin jäsenen pokemon.

Oho, tulipas tästä pitkä. :D Pointtina, jos joku ei jaksa lukea: Mun mielestä kaikki huijaaminen on väärin ja siihen pitäisi puuttua. Eikä syytellä niitä tiimejä, mä en halua ottaa mitään vastuuta siitä, jos joku muu ei osaa leikkiä sääntöjen mukaisesti. ;D
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #323 : 11.02.2017 20:48:23 »
Missä on mun Chansey? Aaaaaaa~ Kaikkia noita muita pinkkejä palleroita stopit ja kadut täynnä, mutta Chanseyta ei missään :< Ja se olis jus niitä harvoja, jotka multa puuttuu (ja viel semmoinen, ettei voi kehittää mistää poksusta, ainakaan vielä ku kai ne joskus vuosisadan päästä lisää Happinynki mukaan).
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 890
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #324 : 11.02.2017 21:32:45 »
Missä on mun Chansey? Aaaaaaa~ Kaikkia noita muita pinkkejä palleroita stopit ja kadut täynnä, mutta Chanseyta ei missään :< Ja se olis jus niitä harvoja, jotka multa puuttuu (ja viel semmoinen, ettei voi kehittää mistää poksusta, ainakaan vielä ku kai ne joskus vuosisadan päästä lisää Happinynki mukaan).
Mä olen löytänyt kaikki Chanseyt vähän syrjemmästä. Keskustasta löytyi se yksi, mutta vähän syrjäisemmältä kadulta. Ja ne pari Chanseyta löysin ihan sattumalta, eli niitä ei siinä listassa edes näkynyt (ei hengailleet pokestoppien välittömässä läheisyydessä). Eli ne saattaa olla vähän piilossa. Toivotaan, että sinä ja muutkin löytäisivät sen puuttuvan Chanseyn dexiinsä tän eventin aikana. :)

Sarveiskalvo, olet kyllä ihan oikeassa tuon huijaamisen suhteen. Kaikissa tiimeissä on varmasti huijareita, mutta tuolla äidin kotipaikkakunnalla se touhu on siis sinisillä sellaista, että niillä on lähes kaikki salit ja melkein suurin osa vieläpä siellä kymppitasolla ja se paikallisesti kyrsii ihmisiä, mitä en ollenkaan ihmettele, kun nähtävästi ainakin osa niistä sinisistä vieläpä huijaamalla valtaa niitä saleja. Munkin käsittääkseni siniseen tiimiin kuuluu eniten jäseniä ja siksi varmaan ne huijaritkin on näkyvämpiä siinä tiimissä kuin muissa, kun heitä on määrällisesti eniten jo ihan senkin takia, kun Mystic on suosituin tiimi. Ja joo, mua kyllä itseä ärsyttäisi, jos oman tiimin jäsenet potkisi mut pois salilta rinnakkaistilien avulla, jotta saisi oman pokemoninsa sinne. -__- Ärsyttää, miten tollaset pelaajat onnistuu pilaamaan muiden ilon sillä huijaamisella ja tuovat muutenkin huonoa mainetta omille tiimeilleen. Nostan kyllä hattua kaikille muille kanssapelaajille, jotka pelaa tätä peliä ilman mitään vilppejä.

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #325 : 11.02.2017 22:14:33 »
Tänään oli hyvä pelipäivä!! Nappasin kaksi Chanseyta ja paremman Aerodactylin kuin mitä mulla oli (1699 cp) sekä munasta kuoriutui parempi Snorlax ja sain mahtavasti karkkia  :D  Muutenkin tänään oli ihana ilma ja menin pitkästä aikaa ihan toistatuntia kestävälle lenkille vain ja ainoastaan pelaamisen ilosta ^^
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 890
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #326 : 12.02.2017 14:05:47 »
Tänään oli hyvä pelipäivä!! Nappasin kaksi Chanseyta ja paremman Aerodactylin kuin mitä mulla oli (1699 cp) sekä munasta kuoriutui parempi Snorlax ja sain mahtavasti karkkia  :D  Muutenkin tänään oli ihana ilma ja menin pitkästä aikaa ihan toistatuntia kestävälle lenkille vain ja ainoastaan pelaamisen ilosta ^^
Jee, onnea hyvästä Aerodactylista, Snorlaxista ja Chanseyista! :D Mäkin sain tänään lähistopilta kymppimunan, toivottavasti se olisi nyt vihdoinkin se Snorlax. Alkaa jo mennä toivo sen suhteen. :'D Ja kun kaupasta tultiin, niin kappas, meidän kotipihassa mua odotti Chansey! :'D Keksin siinä sitten iloissani Chanseylle oman laulunkin ja kumppanilla meni heti hermo siihen lauluun ja pyysi mua vaan lopettamaan sen hoilaamisen. X'D Tuokin Chansey oli muuten sellainen piilossa oleva, eli ei ollut pokestopin lähettyvillä. On se aina yhtä riemua, kun yhtäkkiä se iso pinkki pallo vaan lävähtää tohon kartalle. :')

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #327 : 12.02.2017 16:36:54 »
Minäkin löysin tänään aamulenkillä kaksi joita ei ollut ennestään: Chanseyn ja Diglettin. :)

Lainaus
Keksin siinä sitten iloissani Chanseylle oman laulunkin ja kumppanilla meni heti hermo siihen lauluun ja pyysi mua vaan lopettamaan sen hoilaamisen. X'D
Ihana!  ;D Siis tuo laulu, ei kumppanin hermon meneminen. ;)

Juttelin eilen alakouluikäisten siskonpoikieni kanssa, heistä on kuulemma vähän noloa kun vielä pelaan pokemonia, kun "sehän meni jo, ei sitä enää kukaan ainakaan meidän koulussa pelaa". ;) Tosin pelaamattomuuteen oli toisetkin syyt; ilmeni että toinen pojista oli luokkakavereineen jonkun opettamana tehnyt sellaisen huijauskoodin ja heidät oli bannattu pelistä (joka toki oli siis vain tosi coolia, kun nyt voi leveillä kavereille sillä, että pelin valmistaja on viskannut heidät pihalle...  ::) ) niin nyt he eivät sitten enää pelaa. Voi ei.  ::) Mutta tässä siis yksi näkökulma vielä tuohon huijarien pelaamiseen, osa niistä on näköjään pikkulapsia, jotka ovat keksineet että hei jee, onpa jännää kun voi vaan hypätä minne vaan koordinaateilla (???) ja ainakaan noilla kolmasluokkalaisilla ei siinä minkäänlaista pelistrategiaa ollut kyllä takana. Epäilen, että noiden säännönmukaisten salinvaltausten kanssa kyseessä ovat vähän isommat pelaajat, mutta ajattelinpa jakaa tämänkin havainnon kanssanne...

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 890
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #328 : 12.02.2017 19:55:36 »
Fiorella, onnea Chanseysta ja Diglettistä. :D Onnistuin jo unohtamaan sen Chansey-laulun ja yritin kysellä kumppanilta, miten se menikään, mut hän ei suostunut kertomaan. XD Muistan vain, että laulun nimi oli Chansey-beibe... hmm... :') Mäkin olen tuohon ilmiöön törmännyt, että koulussa ja kaveriporukoissa lapsilla leviää se feikki-GPS:n käyttö. Toki kun helpommallan siinä pääsee, kun ei tarvitse konkreettisesti kävellä löytääkseen niitä pokemoneja, vaan voi kotoa käsin tehdä kaiken feikki-GPS:n avulla. Sillä lailla pelissä pystyy etenemään nopeammin ja vaivattomammin. Sillä lailla ihmiset on saaneet niitä Tauroksiakin napattua, kun on laittaneet koordinaatit jenkkeihin. En kyllä yhtään tiedä, miten se ohjelma käytännössä toimii. Äidin naapurissa asuvat pikkupojat näytti mulle joskus jonkun sovelluksen, jonka avulla saa huijattua puhelimen luulemaan, että se on nyt vaikka Lontoossa. Ja kun puhelin luulee, että olet Lontoossa, niin saat sieltä napattua niitä pokemoneja. Tavallaan sen ymmärtää, jos asuu pienellä paikkakunnalla, jossa pelaaminen on haastavampaa tai jos on liikuntarajoitteinen, eikä pysty niin vaivattomasti peliä pelaamaan, mutta sellainen järjestelmällinen huijaaminen on vähän asia erikseen. Siellä äidin paikkakunnalla ne hallitsevat siniset on siis pääsääntöisesti aikuisia ihmisiä, yli 30-vuotiaita suurin osa. Ne puolustaa ylivaltaansa sillä, että niillä on kuulemma aktiivinen Whatsapp-ryhmä, jossa ne keskustelee salien valtaamisesta, mutta ainakin osa niistä huijaa ja se on nyt todistettukin. Siinä mielessä näen sen touhun aika häikäilemättömänä, kun se on niin järjestelmällistä. Ja joo, monien mielestä Pokemon Go on niin out jo, mutta kyllä meitäkin hulluja on vielä paljon, jotka peliä jaksaa tuolla pakkasissakin edelleen tahkoa. :'D
« Viimeksi muokattu: 12.02.2017 19:58:30 kirjoittanut Kosmik »

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #329 : 15.02.2017 14:29:25 »
Huijui uudet pokemonit tulevat jo tällä viikolla \o/ Onpas jännittävää, olikin jo vähän ehtinyt innostus hiipua, kun ei noita uusia poksuja ole saanut aikoihin. Mutta voi että, onpa tosi hauskaa, että nyt voi luonnostakin saada jotain jännää, ehkä saa taas innostuksen palaamaan :> Tosin hirmuisen huono väli, kun juuri vannoin, että en tee muuta kuin opiskelen seuraavat kaksi viikkoa, mutta ehkä sitä on pakko palkita itsensä jossain välissä pienellä pelaamisella :D

Vieläkin puuttuu neljä ykkösgenen poksua, mutta eipä tuo loppujen lopuksi edes harmita niin paljon, että jäivät puuttumaan, koska noiden metsästäminen on tuntunut ihan loputtomalta urakalta. Tosin nyt Hitmonleen saaminen tuntuu entistäkin epätodennäköisemmältä, mutta ehkä se vielä jostain ilmaantuu! Ja ainakin mulla on varastossa reilu parisataa Eevee-karkkia, joten ne pitäisi ainakin saada evolvattua. Hihii kylläpä taas innostuin tästä pelistä!!

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #330 : 15.02.2017 14:35:08 »
OMG!! Fb:ssä oli juttua että gen2 tulee tällä viikolla!!! :o

Mä niin toivon ton olevan totta! (Koska innostuin)
« Viimeksi muokattu: 15.02.2017 15:53:54 kirjoittanut Virhrearvio »
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #331 : 15.02.2017 14:37:33 »
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #332 : 15.02.2017 14:41:44 »
Mukava uutinen!

Lainaus
When you encounter Pokémon in the wild, don’t be surprised if they react in new ways as you’re trying to catch them.
Toivottavasti nämä uudet käytöstavat eivät ole sellaisia, jotka tekevät pyydystämisestä hankalampaa. ;) Luultavammin ovat. Uudet karkit kuulostivat hauskalta lisältä.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #333 : 15.02.2017 19:55:08 »
Mäkin olen todella innostunut uusista pokemoneista - etenkin kuin sain tänään viimeinkin sen ainoa puutuvan, eli Togeticin. Sen lisäksi sain kymppimunasta Laprasin, ja nyt minulla on melkein sata Lapras-namia kasassa. Dustiakin on yli 60K säästössä, että saan kertaheitolla kehitettyä todella kovan Laprasin, kunhan vaan ensin löytäisin sellaisen yksilön, jonka IVt olisi vähintään 91%

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 521
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #334 : 15.02.2017 20:02:26 »
Mä oon pelaillut hyvin harvakseltaan ja vähän, mutta viimeisin viikko on ollut ihan hauska Pokemonin kannalta. Sain uusina pokemoneina Mukin, Porygonin ja Lickitungin ja tänään nousi levelikin 23. :)

Mä en ois välttämättä vielä halunnut noita uusia pokemoneja. 2. gen ei sinänsä kiinnosta, kun sillä ei ole mitään nostalgia-arvoa mulle, ja toisekseen vielä ois tosi pitkä matka ollut siihen, että saan edes kaikki 1. genin pokemonit. Musta ois muutenkin voitu ensin järjestää esim. juuri mew'n ja mewtwon nappaaminen ja legendalintujen, kun se että kiirehditään 2. genin kanssa. Tietysti pelaajat odottaa jotain uutta ja kivaa, kun entiset alkaa olemaan jo melkein purkissa, mutta itse mietin vähentääkö noi uudet nyt vaan mahdollisuuksia saada edes noita kaikkia vanhoja. :D

Uutista en siis lukenut, koska englantini on surkea.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #335 : 15.02.2017 20:18:31 »
Näkeekö sen jostain, mitkä kaikki noista nyt ovat oikeasti saatavilla, kun ajattelin että minulta vain puuttuu tosi monta, ja osa niistä "luukuista" onkin sitten muuten vain tyhjiä, jos oikein ymmärsin?

Koetin tänään vielä kiirehtiä lenkille, että saisin kerättyä tupla-candyja. Valitsin siihen Squirtlen buddyksi, kun siinä oli parhaat candyt ennestään eli jotakin toivoakin saada niitä kerättyä kylliksi siihen isoimpaan muotoon. Niin voitteko uskoa, että juuri kun sain siitä 97 candya täyteen, tuli vastaan villinä se kolmas muoto.  ::) Nyt harmittaa, etten ottanut siihen alun perinkin vaikka Bulbasauria tai Charmanderia, niin olisin saanut edistettyä niitäkin. No, nyt minulla on sitten kaksi isoa rumaa kilpikonnaa. (Miksi maailmassa ne isoimmat muodot ovat miltei aina sellaisia vihaisen ja hyökkäävän näköisiä?)

Sain myös toisen puuttuvan uuden pokemonin tältä kierrokselta, sellaisen vihreän hyönteisen, joka varmaan on niitä kymppimuna-ötököitä, kun ne viereiset olen saanut kymppimunista aiemmin. (Anteeksi kun en jaksa tarkistella noiden nimiä erikseen joka kerta kun puhun niistä, en muista niitä ulkoa, joten sanon niitä vain siksi, miltä ne näyttävät, ellei ole puhelin jossakin lähettyvillä että voi tarkistaa. Tai no, en todennäköisesti silloinkaan jaksa ehkä vaivautua avaamaan peliä tarkistamista varten, kun siinä latautumisessakin kestää aikansa...) Mutta nyt siis on pokedexissä jopa 130 erilaista pokemonia, aika monta! :D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #336 : 15.02.2017 22:34:29 »
Tosi kiva että kakkosgeni tulee, ei ykkösgenissä oikein ole minulle mitään pelattavaa enää. Muutama puuttuu mutta ei niiden saamiseksi oikein mitään voi tehdä.

Näkeekö sen jostain, mitkä kaikki noista nyt ovat oikeasti saatavilla, kun ajattelin että minulta vain puuttuu tosi monta, ja osa niistä "luukuista" onkin sitten muuten vain tyhjiä, jos oikein ymmärsin?
Eipä taida nähdä. Ykkösgeni on 151:een asti ja siitä ei ole saatavilla 144, 145, 146, 150 ja 151. Lisäksi 83, 115 ja 128 ei ole saatavilla Euroopasta. Kakkosgeniä ei ole vielä julkaistu, joten ei ole tarkkaa tietoa mitkä siitä on sitten saatavilla. Tällä hetkellä siitä on saatavilla vain ne seitsemän vauvapokemonia munista ja Togetic kehittämällä. Kakkosgenissäkin on legendaarisia, ja mahdollisesti muitakin pokemoneja, jotka ei tule heti saataville.

Miksi maailmassa ne isoimmat muodot ovat miltei aina sellaisia vihaisen ja hyökkäävän näköisiä?
No koska ne on parhaita taistelijoita, tietty.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #337 : 15.02.2017 23:12:17 »
Scytherin (eli sen vihreen äkäsen ötökän :D) sai ennen kymppimunista, mutta se siirrettiin ihan hiljattain vitosiin (niin kuin Pinsirkin).

Ja sain äsken vihdoin Chanseyn! *-* (Itse asiassa just tätä viestiä kirjoittaessa XD) Avasin pelin jotain tarkistaakseni ja siihenhän se pamahti ruutuun Jigglypuffien ympäröimänä XD Ihanaa saada se viimein. Nyt multa puuttuis vielä jokunen ekan genen pokemon (Venusaur, Arbok, Muk, Arcanine, Kabutops, Dragonair, Dragonite, Machamp + aluelukitut), mutta otan kakkoset vastaan innolla. Vauvatkin olen saanut kokoon, kun tänään tuli Igglybuff munasta ^^ Togeticiä en ole vielä saanut, mutta eiköhän senkin aika ole joskus (jahka sais Togepin lenkille).

Ootan kanssa saavani sen päivityksen, jossa saa muokattua enemmän omaa hahmoa + pokemonien sukupuolet näkyy. Näin siit pari kuvaa Facessa ja kivalta näyttä. Haluun jo tietää, onko mun pahimmat mätkijät naaraita vai uroksia :'D (Snorlax ja Vaporeon on varmaan poikia ku niissä naaraat on niin harvassa...)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #338 : 15.02.2017 23:38:19 »
Lainaus
No koska ne on parhaita taistelijoita, tietty.
;D No niinpä tietystikin. ;) En vielä niin jaksa ajatella tätä sellaisena taistelupelinä vaan enemmänkin "kerää kaikki söpöt hahmot" -pelinä, ja alussa varsinkin oli tosi pettymys, kun varjokuvasta katsoin että oi, tuon täytyy olla joku söpö pupu tai hiiri, ja ne olivatkin vihaisen näköisiä kun ne näki oikeasti...  ::)

Lainaus
Togeticiä en ole vielä saanut, mutta eiköhän senkin aika ole joskus (jahka sais Togepin lenkille).
Hm, ai siis tuon vauvan saa kehitettyä joksikin ihan uudeksi? Eipä minulla sitä vielä olekaan, mutta jos sen sattuu saamaan, niin hyvä tietää. :) Miten paljon siihen tarvitsee candyja?

Vauvoista minulla on kaksi Pichua, Cleffa, kolme Igglybuffia ja Magby. Ja kaksi muuta olen nähnyt saleilla, toinen oli tuo Togepi ja toinen se "tuksu"-vauva, jonka nimen jo unohdin tässä välissä.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #339 : 16.02.2017 18:41:52 »
Joo Togepin voi kehittää Togeticiksi. Sillä on myös kolmas muoto Togekiss, mutta se kuuluu vasta myöhempiin sukupolviin.

Sain äskettäin ladattua uusimman päivityksen! Mun viisi parasta mätkijää on tosiaan poikia kaikki, vähän siltä musta tuntuikin :D (Snorlax, Golem, Vaporeon, Alakazam ja Poliwrath) Mut parhaat Kinglerit on tyttöjä. Huomasin myös, että mulla on yks tyttö-Vapo ja -Machoke! Ja tyttö-Blastoise ja -Aerodactyl ja -Kabuto. Tuntuu jotenki jännältä, ku niissä on uroksii huomattavasti enemmän :D Mut ei siin mitään. Mun Machoke-neiti on aika pähee XD Harmi sinällään, ettei oo se, jonka aion kehittää.

Sain myös Arcaninen tänään <3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中