Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220381 kertaa)

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #300 : 17.01.2017 22:17:57 »
Itse en ole huomannut sitä, että samat pelaajat pelaisivat useassa eri tiimissä, mutta onpa tyhmää, jos tätä tekevät ihan laajemmaltikin ihmiset :/ En ole ikinä ymmärtänyt, miksi ihmiset huijaavat peleissä, joissa ei voi voittaa rahaa. Mitä siitä hyötyy. Itse ainakaan en saa mitään iloa siitä, jos saan kaikki pokemonit huijaamalla.

Nyt kun pelaajat on vähentyneet, salit pysyy samalla tiimillä pidempään. Nyt on itselläni samalla salilla poksu kolmatta päivää ja tämä on mun ennätys! Laitoin sen sinne, kun sali oli tasolla 2 ja nyt se on kohonnut 9-tasolle asti ja jotenkin minun monni on siellä ykkösenä! Oon ihan naurettavan iloinen tästä, koska minun pikku Gyarados on ihan kingi :3 Ajattelin mennä huomenna nakuttelemaan sitä salia varmuudeksi ylöspäin, ettei kukaan vaan vie sitä minulta!

Minulla on vauvoja edelleen vasta se yksi. Sinänsä vähän tylsää, että niitä tulee nyt vaan munista, kuin ei noita ykkösgenen puuttuviakaan kauheasti villinä näe, niin nyt ei enää kauheasti jaksa innostaa luonnossa poksujen jahtaaminen, kun vaan kerryttää kilsoja muniin. Toivottavasti seuraavat poksut tulisivat ihan luontoon saataville ja mielellään vähän useampi kerrallaan, koska kaipaan sitä fiilistä, kun tuolta oikeasti löytyi usein uusia poksuja!

Joululomalla kun metsästin poksuja porukoiden hoodeilla huomasin, että lähimmät kaksi stoppia ovat poistuneet. Ne olivat leikkipuistossa, tiedä sitten onko niistä ollut häiriötä ja tullut valituksia. Muuten en ole huomannut yhdenkään stopin hävinneen. Ymmärrän hyvin, että leikkipuistossa voi nuorisolauma aiheuttaa häiriötä, mutta harmii vaan, kun olivat lähimmät stopit, kun siinä nurkilla ei niitä muutenkaan kauheasti ole.

Jännää muuten miten Drowzeet ovat vähentyneet. Kesällä ainakin täälläpäin se oli selvästi yleisin poksu, mutta nykyään niitä näkyy aika harvoin. En tiedä miksi ovat päättäneet vähentää niiden määrää.

//Ainiin, nimestä piti sanoa. Itse loin hahmoni sen jälkeen, kun sisko oli luonut omansa ja se oli kokeillut kaikkia mahdollisia nimiä, jotka oli varattu ja vääntänyt sitten omasta etunimestään itselleen nimimerkin. Ja koska meillä muutenkin on (liian) samanlaiset nimet siskon kanssa, minäkin sitten laitoin siskon nimimerkin kanssa vastaavan nimen :D
« Viimeksi muokattu: 17.01.2017 22:27:37 kirjoittanut Kiirsu »

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #301 : 17.01.2017 22:52:14 »
Minä iloitsen kun Drowzeet ovat vähentyneet, minusta se oli inhottava möykky ja niitä oli joka paikassa. ;)

Sanokaapa, onko sellainen mahdollista, että laittaisi samalle salille monta omaa pokemoniaan? Kai siinä on joku sääntö ettei voi, mutta olisipa hauska, jos vallatessaan gymin saisi laittaa sinne useamman kerralla.

Mikä edes on feikki GPS...  ::) Kuulostaa aikamoiselta vaivannäöltä. Kerran oli kieltämättä hauska, kun olin reissussa ja ei tietenkään voinut pitää ulkomailla peliä päällä, kun ei ole nettiä. Hotellissa oli kuitenkin wi-fi ja siellä avasin pokemon go:n, niin se ei oikein tunnistanut missä on. Niinpä seurailin pitkän aikaa kun se juoksenteli itsekseen edestakaisin ja taisin saada jonkun munankin sillä kuoriutumaan.  ;D  Se oli helpoimmin kerätty muna koskaan. :) Ja samalla sai tietysti poimituksi muuten vain ympärille ilmestyneitä pokemoneja. Siinä mielessä voin samaistua tuollaiseen kotona istuja -pelaajaan, mutta se olisi kyllä tosi tylsä tapa pelata... 

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #302 : 18.01.2017 08:35:42 »
Fiorella, samalle salille ei voi yhdeltä tililtä laittaa kuin yhden pokemonin. Sitä ei saa tietääkseni edes mitenkään huijattua.

Sen sijaan feikki-GPS toiminee ainakin yhdellä tapaa silleen, että koneelle asennetaan ohjelma, joka piilottaa tietokoneen IP-osoitteen eli toisin sanoen koneen fyysisen sijainnin. Sitten nettiserveristä voi valita, minkä maan uuden IP-osoitteensa koneellensa haluaa, ja sitten kaikki internetin sivustot ja ohjelmat luulevat, että koneesi on tässä maassa. En ole aiheen asiantuntija enkä suoranaisesti tiedä, miten homma toimii, mutta ainakin tuo voisi olla yksi mahdollisuus. Ilmeisesti kuitenkin on olemassa jotain ihan ihmeellisiä GPS-palveluita, joilla saa itse valita kartalta pisteen, missä haluaa sijaintinsa olevan -> gymejä saa vallattua kotoa käsin. Minustakin tuo on todella tympeää enkä ymmärrä, miten jotkut jaksavat. Kerran kuulin/näin vilaukselta, kuinka joku yläkoululainen pitkän matkan bussissa puhui veljelleen että "mikset käytä gps-huijausta, kaikkihan sitä tekee" ja sitten sillä oli koneella kartta auki ties missä.

Tuota gps-driftausta on sattunut itselleni joskus mm. silloin, jos on jättänyt pelin päälle jonnekin luennolle mennessä ja siinä sitten on sinkoiltu pitkin yliopistoa. En oo keksinyt mitään vedenpitävää selitystä sille, miksi peli tietyissä paikoissa driftaa ja tietyissä ei, koska tosiaan yleensä se ei sisätiloissa lähde juoksentelemaan, mutta ilmeisesti ainakin yliopistolla on sellaisia pisteitä, joihin satelliittipaikantimetkaan eivät enää löydä. :D
« Viimeksi muokattu: 18.01.2017 08:37:38 kirjoittanut Arte »


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #303 : 18.01.2017 09:33:43 »
Minusta taktiikat gymin levelin nostamiseen ei kyllä ole huijausta, eikä useampi käyttäjätunnuskaan. Siis varsinkaan jos on tyylillä yksi käyttäjätunnus per tiimi. Jos on se 10 tunnusta samassa tiimissä, että saa koko gymin niillä täytettyä, niin olisihan se vähän ärsyttävää, mutta en nyt oikein usko että kukaan sellaista edes tekee. Siis ainakaan niin, että on rehellisin keinoin pelannut ne kaikki käyttäjätunnuksensa niin hyviksi, ja jos on, niin ei siinä sitten mitään. Sitten jos on huijaamalla esim. feikki-gps:llä tai muulla keinolla hankkinut ne käyttäjätunnuksensa, niin sitten tietenkin se on huijaamista.

Mutta toisekseen, eihän siinä ole mitään kummaa, että on tippunut gymiltä ja sitten kun menee katsomaan, niin siellä on ne samat tyypit, joiden kanssa oli ollut siellä. Tuohan on ihan yleistä ilman mitään sivutilejäkään, koska yksinkertaisesti joku on käynyt valtaamassa sen salin, ja ne tyypit on vallannut sen takaisin. Voi se valtaaja olla tietysti näiden tyyppien sivutilikin, mutta melkein yleisempää taitaa olla, että se on ihan normaalisti jonkun toisen tiimin jäsen tai porukka. Aika monilla on sellaisia vakkarisaleja, jotka ne valtaa aina takaisin. Minulla on kaksi salia niin, että näen ne kotoa, ja välillä jo vähän laiskistuin niiden kanssa, mutta nyt rupesin taas valtaamaan ne päivittäin ihan kolikkojen takia.

Tuo IP-osoitteen muuttaminen VPN:n avulla on kyllä oikeastaan ihan eri asia kuin feikki-GPS. Mutta samalla tavalla kuin on ohjelmia, joilla voi "huijata" IP-osoitteen, niin on ohjelmia, joilla voi huijata GPS:n eli tosiaan valita vain paikan jossa haluaa "olla". Kyllähän sitä käsittääkseni aika paljon tässä pelissä käytetään, mutta itse en tunne ketään sellaista.

GPS:hän ei periaatteessa toimi sisätiloissa, mikä aiheuttaa tuota vaeltelua. Jos on pienehkö talo jossa on paljon ikkunoita, niin ei se yleensä silloin pääse paljon vaeltelemaan, mutta mitä isompi ja umpinaisempi rakennus on, niin sitä pahemmin se vaeltelee, kun on vaikeampi tunnistaa, missä on. Jos puhelimessa on wi-fi päällä, niin kuulemma se voi myös sen perusteella paikantaa jonkin verran. Kerran oli kyllä ennätys kun peli luuli minun olevan puolen kilometrin päässä oikeasta sijainnistani. Siellä puolen kilometrin päässä sattui vielä olemaan hyvä pokemon, jonka sain napattua :D

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #304 : 18.01.2017 11:11:51 »
Minusta taktiikat gymin levelin nostamiseen ei kyllä ole huijausta, eikä useampi käyttäjätunnuskaan. Siis varsinkaan jos on tyylillä yksi käyttäjätunnus per tiimi. Jos on se 10 tunnusta samassa tiimissä, että saa koko gymin niillä täytettyä, niin olisihan se vähän ärsyttävää, mutta en nyt oikein usko että kukaan sellaista edes tekee. Siis ainakaan niin, että on rehellisin keinoin pelannut ne kaikki käyttäjätunnuksensa niin hyviksi, ja jos on, niin ei siinä sitten mitään.
Pelin säännöissä lukee, että vain yksi käyttäjätunnus per pelaaja. Eikä toisen tunnuksilla saa periaatteessa myöskään pelata. Ja jos on monta tunnusta yli 30 lvl niin voin vain miettiä kuinka paljon ne on huijannut :/ Mun paikkakunnalla siis on nyt kärähtänyt monta pelaajaa, joilla on sekä monta oman tiimin tunnusta että muiden tiimien tunnuksia

.
Mun äidin kotipaikkakunnalla siniset on ihan hulluja ja hysteerisiä. Siellä on lähes kaikki salit aina sinisillä ja sitten jos valtaat salin punaisille, niin sun pokemonit ei siellä kauaa pysy, kun siniset jo päräyttää paikalle valtaamaan salin takaisin itselleen. Siellä on lähes kaikilla saleilla aina ne samat naamat. Kerrankin pudotettiin äidin kanssa kaksistaan joku kahdeksan pokemonin sinisten gymi aika syrjäisestä paikasta, mut ei se sali kauaa meillä pysynyt, kun siniset päräytti paikalle autolla. Siis vahtaako ihmiset oikeesti noin vakavissaan niitä valtaamiaan saleja? No, kaikki tyylillään, mut pistää vähän ihmetyttämään tuollainen touhu.

Mä olen kyllä ihan mielenkiinnosta aina seurannut noita ihmisen nimimerkkejä ja jotkut on jääneet mieleen, kun niihin on törmännyt useampaan otteeseen jollain
Sama täällä: siniset ovat vallanneet suurimman osan saleista ja puolustavat niitä hirveällä vimmalla. Itsekkin kuin laitoin omani saliin useasti niin olen pudonnut niistä sekä vastapuolen toimesta että oman tiimini takia koska en kuulu tiettyyn sinisten jengiln.
Kannattaa vähän seurata nickejä, ja jos on toisessa tiimissä samanlainen tai näkyy aina kaksi nickiä yhdessä kannattaa epäillä huijausta ja raportoida.

Itse olen herännyt tähän huijauksen laajuuteen, aika jäätävää. Kun on itse nähnyt ja osaa vasta nyt yhdistää kaiken oikein niin... Auts, oon ollu sinisilmänen, mut niin oli ihanampi olla. Nyt vain mietin, että eikö aikuiset ihmiset osaa ees pelata pogoa kunnolla. Ja haluun pelata sääntöjen mukaan, kunnon näin laaja peli kyseessä.
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #305 : 28.01.2017 15:21:55 »
Alan olla ihan kyllästynyt tuohon Nianticin touhuun. Tammikuussa ei ole tapahtunut käytännössä mitään (ei spesiaaleja tai vastaavia), eikä kukaan vieläkään tiedä varmasti, milloin se toka geni olisi tulossa. -__- Keskustassakin on ihan surkea valikoima pokemoneja nykyään, kaikki peruspaskat vaan. Yhden yhtä Exeggcuteakaan en ole saanut mistään pitkään aikaan ja Exeggutor joutuu vieläkin odottamaan, kun tarvitsen paremman Exeggcute-yksilön sitä varten. Tarpeeksi karkkeja olisi jo sillekin, mutta kun mitään muuta ei tule vastaan kun peruspaskaa, joita en enää edes jaksa napata talteen. Pelkkiä 5 km munia taas tullut ja niistäkin pelkkää Parasta, Venonattia, Meowia, Shellderiä ja Horseaa. Ihan oikeesti. Haluaako pelintekijät oikeesti karkottaa ihmiset pois ton pelin luota? Jossain kyllä spekuloitiin, että toka geni olisi tulossa helmikuun alussa, mutta lol, kuinkahan monta kertaa aikaisemminkin sen tokan genin olisi pitänyt jo tulla ja vieläkin se loistaa poissaolollaan.

No, sain sentään napattua vihdoinkin Pinsirin keskustasta ja vieläpä kaksin kappalein, paremman CP oli yli 1700. Ja kymppimunakin tuli stopilta pitkästä aikaa. Saisi nyt olla se kauan kaipaamani Snorlax...
« Viimeksi muokattu: 28.01.2017 23:58:54 kirjoittanut Kosmik »

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #306 : 28.01.2017 21:37:12 »
Minä sain eilen omituisen pokemonin, jollaista ei ole ikinä ennen näkynyt missään (no ei sillä, että tunnistaisin niitä välttämättä muutenkaan) ja vieläpä niitä oli kolme samassa paikassa. Se oli joku molukkiravun näköinen möykky ja nimeltään Kabuto. Piti ihan tarkistaa. Ei se varmaan teille vieras ole, mutta mainitsenpa siltä varalta, jos vaikka onkin joku uusi.

Yksi päivä myös tuli se Ditto. Olin jo luopunut toivosta että sellaisia enää tulisi, kun ajattelin sen olevan joku kausijuttu, niin kylläpä yllätyin. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #307 : 28.01.2017 23:16:33 »
Fiorella, juu Kabuto on ekan genen pokemon. :) Niitä saa kymppimunista ja sen seuraava muoto on Kabutops (jonka alapää on muuten aika hämmentävän näköinen :'D). Multa muuten puuttuu nuo molemmat vielä. Kabutoja ei ole täällä päin paljoa näkynyt. :') Ja hei onnea Ditosta! Mäkin nappasin muistaakseni viime viikolla Zubatista Diton ja olin ihan ihmeissäni kun kuvittelin, ettei niitä ole enää saatavilla pelissä. :')

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #308 : 08.02.2017 19:50:41 »
Muistakaas tänään päivitellä pogonne!!
Kauan odotettu (???) ystävänpäivän eventti alkaa tänään klo 21. Vihdoinkin jotain elämää tähän peliin  ;D
Tuplakarkit saa, pinkkejä poksuja tulee enemmän sekä irtona että munista (2.ge) ja luret kestää 6 h  :o

Tätä oo  odottanutkin! Elämää peliin viimeinkin ja jos saisin kauan kaivatun Chanseyn! Harmi vaan et kestää vain viikon, olisi voinut vaikka sen 2 vko pitää peli-intoa yllä enemmän. Itse joka päivä pelailen yhä, mutta on aika rutinoitunutta puuhaa, harmi.

Tähtihetkinä tässä lähiaikoina oli toisen niten nappaaminen parhailla iskuilla (jei) ja että dexiin mahtuu enää 4 poksua  :D

So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #309 : 08.02.2017 20:01:25 »
Virhrearvio, hei vau, kiitti ilmoituksesta! En yhtään tiennyt, että joku spesiaali on tulossa. Olen toki odottanut ystävänpäiväspessua, mutta en uskaltanut elätellä liikoja toiveita. :D Jee, jos Chanseyt nyt yleistyy edes vähäksi aikaa. Kelpaisi kyllä yksi parempi yksilö kokoelmiin ja jos vihdoinkin saisi Igglybuffin ja Cleffan munasta, niin olisin superonnellinen. :D Vähän kyllä harmittaa, jos ei vieläkään tule uusia pokemoneja peliin saataville, koska niitä tässä on eniten odotettu. Laittaisivat nyt edes ne tokan genen pokemonit saataville, jotka voi kehittää ykkösgenen pokemoneista. Mut pitää iloita nyt tästäkin, koska oma innostus peliin on ollut hyvin vähäistä koko tämän alkuvuoden ajan. :)

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #310 : 08.02.2017 20:06:42 »
Minäkin kiitän varoituksesta! Mulla on peli-into kadonnut aika tavalla, niin en välttämättä olisi tuota itsekseni edes tajunnut, kun pelailen ainoastaan lähinnä lyhyiden koulumatkojeni ajan enkä nykyään aina edes silloinkaan. Isona syynä innostukseni laantumiseen on ollut niiden minulta puuttuvien 1. genen pokemonien olemattomuus ja se, etten ole vieläkään saanut munista mitään muita kakkosgenen pokemoneja kuin Cleffoja. Tosin eipä siinä vielä kaikki: Viimeisistä yhdestätoista hautomastani munasta on jokikisestä kuoriutunut Nidoran! Sukupuolijakaumasta en ole ihan varma, mutta voi luoja miten paljon kyllästyttää nähdä niitä kerta toisensa jälkeen. Miten edes voi olla mahdollista, ettei tähän väliin ole sattunut mitään muuta pokemonia. ??? No mutta, josko sitä ystävänpäiväspessun myötä jaksaisi taas vähän aktivoitua, voisin yrittää edes saada karkkeja kasaan, niin voisin joskus saada nuo ykkösgenetkin kerättyä loppuun.
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #311 : 08.02.2017 23:46:01 »
Sarveiskalvo, mäkin pelaan aina silloin kun käyn kaupassa tai asioilla, mut en enää muuten pelkän Pogon takia lähde ulos kävelemään. Multakin puuttuu lähinnä niitä harvinaisempia pokemoneja, joilla ei ole kuin yksi muoto ja joita saa tyyliin 10 km munista ja joihin törmää harvemmin luonnossa. Mun edellisestä kymppimunastakin tuli saakelin Onix, missä helvetissä se mun Snorlax piilottelee?! DX Ja voi että, mä ottaisin mielelläni Cleffan, koska se ja Iggly on ainoat vauvat, jotka multa puuttuu. :'D Ja mitä ihmettä, yksitoista Nidorania putkeen!? Ton on oltava joku ennätys. :o Mä taas olen saanut viime aikoina lähinnä Parasta. Tuntuu aina ku kilsat olis menneet hukkaan, kun munasta tulee se saakelin oranssi rapu. -__- No, toivotaan, että ystävänpäiväspessu vähän motivoisi pelailemaan, jos nyt löytäisi edes yhden kunnollisen Chanseyn, nykyisen CP on kuitenkin alle sata. :'D

Sain jokunen aika sitten Exeggutorinkin viimeinkin kehitettyä, kun löysin luonnosta ihan kelvon Exeggcuten. Koomisinta tässä on tietysti se, että sain sen Exeggutorin kehityksen jälkeen hautumassa olleesta munasta Exeggcuten, jolla oli tietysti paremmat IV:t, kun sillä jonka ehdin jo kehittämään. X'D Niin mun tuuria...

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #312 : 09.02.2017 10:09:11 »
Kovastin yritän peliä päivitellä, mutta tämä ei ala kaveriksi! Harmittaa, koska aiemmin päivitykset ovat tulleet tosi nopeasti ja viime päivinä minulla on ollut sellainen ongelma, että peli tilttaa, jos yritän tehdä sillä mitään muuta kuin vain pitää päällä tai pyörittää pokestoppia. Toivon, että päivitys hävittäisi tämän!

Minulta puuttuu kans enää neljä! Dragonitesta puuttuu enää neljä karkkia ja Omastarista 18. Sitten puuttuu toki Aerodactyl ja Chansey, ja siksipä olenkin varsin innoissani, että pinkit pokemonit yleistyvät! Täällä tuo Chansey nimittäin on ollut tosi tosi harvinainen ja olin jo hyväksynyt, että minulta jää ikuisesti puuttumaan Aero ja Chansey. Nyt on kuitenkin mahdollisuus - kunhan peli vain päivittyisi...


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #313 : 09.02.2017 12:17:31 »
Kiitos vinkistä! Minunkin peli-intoni taas hyytyi välissä (ihan jo pakkastenkin takia) mutta nuo tuplacandyt ovat huippu juttu. :)

Sarveiskalvo, minullekin tuli monta Nidorania peräkkäin, mutta taisi olla vain kolme. Ihmettelin tosin jo sitäkin sattumaa. Yksitoista on jo aikamoinen saavutus!  ::)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #314 : 09.02.2017 13:20:16 »
Jee tätä on kaivattukin! Minultakin oli jo innostus täysin lopussa. Eniten tympii se, että luonnosta ei löydä enää uusia pokemoneja, tai niitä ensimmäisiä muotoja, joiten karkkeja tarvitsisi pokemonin kehittämiseen. Enää ei viime aikoina olekaan tullut kunnolla "pelattua" vaan peli on päällä ja puhelin taskussa, kun ulkona liikun, jotta muniin kertyisi kilometrejä. Vauvoja on yhä yksi, kymmenen kilsan munia ei ole tullut tämän vuoden puolella yhtään ja vitosista kuoriutuu vain roskaa. Mutta jospa tämä tapahtuma nyt innostaisi vähän liikkumaankin, varsinkin kun on nuo tuplakarkit, niin voisi yrittää saada kasaan machopilta puuttuvia nameja :3

Sarveiskalvo, 11 Nidorania on jo käsittämättömän huonoa tuuria :D Nythän samassa rytäkässä vaihtui taas se, mitä poksuja saa mistäkin munista ja Nidoraneja tulee nykyisin vain kakkosista. Tämä tosin tuskin tässä vaiheessa kauheasti lohduttaa :'D Tässä vielä tuo uusi lista. Nyt ei ehkä enää pitäisi tulla niin valtavia pettymyksiä vitosen ja kympin munista!

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #315 : 09.02.2017 14:01:57 »
Lainaus
Nythän samassa rytäkässä vaihtui taas se, mitä poksuja saa mistäkin munista ja Nidoraneja tulee nykyisin vain kakkosista. Tämä tosin tuskin tässä vaiheessa kauheasti lohduttaa :'D Tässä vielä tuo uusi lista. Nyt ei ehkä enää pitäisi tulla niin valtavia pettymyksiä vitosen ja kympin munista!
Sinänsä lohduttavaa, että noissa munissa on aika paljon sellaisia, joita minulta puuttuu kokonaan tai on tullut yksi joskus munasta. Mutta eikö etenkin kymppimunissa ole tosi vähän vaihtoehtoja?

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #316 : 09.02.2017 17:47:02 »
Kiirsu, kiitos tuosta päivitetystä munalistasta! En tiennytkään, että nekin on kokeneet muutoksia. :) Huojennuin huomatessani, että Onix oli tippunut 5 km muniin. On aina ollut niin karu pettymys, kun kymppimunista on niitä Onixeja mulle siunaantunut useampia. :'D

Piti käydä facessa vilkaisemassa paikallista Pogo-ryhmää, koska äidin viesti oli kuulemma nostattanut siellä pienoisen paskamyrskyn. Hän siis huomautti siellä siitä, kun hänen kotipaikkakunnallaan tietyt siniset valtaa saleja feikki GPS:llä. Me ollaan itse oltu paikalla todistamassa, kun meidän punaisten sali vallattiin sinisille, eikä paikan päällä ollut meidän lisäksi ketään muita. Se sinisten touhu on muutenkin siellä äidin kotipaikkakunnalla ihan uskomatonta. Kaikki salit on melkein poikkeuksetta sinisten hallussa, suurin osa hakattu vieläpä sinne kymppitasolle asti ja jos hakkaat sen alas, niin lähes heti tulee joku sininen valtaamaan sen takaisin (yleensä muutaman tunnin sisällä). Saatiinkin sitten pari sinisten nimimerkkiä kerran rysän päältä kiinni, kun meidän punaisten sali vallattiin ilman, että kukaan ilmaantui konkreettisesti sitä valtaamaan paikan päälle. Siellä face-ryhmässä siniset kävi tietysti heti puolustuskannalle ja alkoivat mäkättää ja vaatia todisteita huijauksesta. Jätettiin niiden ruikutus omaan arvoonsa ja jos vielä saadaan joku tietty nimimerkki kiinni rysän päältä, niin ilmoitetaan siitä Nianticille. Joku oli jakanut sinne linkinkin, jonka kautta voi noita ilmoituksia tehdä. Nyt sinne oli joku toinenkin paikallinen punainen tullut kertomaan, että oli itsekin saanut kolme sinistä "huijaria" kiinni rysän päältä. Tuollaiset huijarit vie pahimmillaan kaiken ilon siitä salien valtaamisesta. Kun itse kävelet tuolla ulkona sormet kohmeessa valtaamassa saleja ja sitten sut potkitaan heti ulos jonkun sellaisen toimesta, joka pelaa peliä huijaamalla kotoa käsin. Ihan naurettavaa. -__- Äiti sanoikin, että tänne mun kotikaupunkiin on aina niin kiva tulla pyörimään, kun täällä on jopa mahdollisuudet vallatakin niitä saleja, kun kaikki ei ole sinisten kymppisaleja.

No joo, musta on sinänsä ikävää, että Team Mystic saa lokaa niskaansa noiden huijareiden takia. Varmasti huijareita on punaisissa ja keltaisissakin, mutta räikeimmin ne huijarit näkyy sinisissä ja aina tulee sellainen ikävä fiilis kun näkee yhdenkin sinisten salin ja nehän nyt on muutenkin enemmistössä, niin niitä joutuu aina katselemaan. :'D Löytyyköhän mistään tilastoja siitä, miten pelaajat on jakaantuneet noihin tiimeihin? Olen saanut sellaisen käsityksen, että Mystic on suosituin, sitten Valor ja Instinct on vähiten suosituin.

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #317 : 09.02.2017 18:38:56 »
Ite pelaan kanssa aikalailla vain koulumatkoilla. Toki aina erikseen välillä jaksaa viikonloppuna pelailla mutta viikolla ei kyllä.

Sarveiskalvo mitä helkuttia!! 11 nidorania peräkkäin  :o Nostan hattua sille että yhä pelaat. Itseltä ois motivaatio karannu ja varmaan peli tyssännyt aikalailla siihen 9. nidoraniin... (eli puhelin ois lentäny seinään ja oisin manannu koko pelin jorpakkoon). Tsemppiä jatkoon, josko into palaisi, ainakin hetkeksi.

Ootko Arte saanut peliä päivitettyy??

Kosmik onnea Exeggutorista!
Toi sinisten touhu kuulostaa aika samalta kuin täällä missä asun. Mua harmittaa hirveesti et pelaajat  tekee sitä sekä se ettei siniset voi myöntää et osa niistäkin (tai meistäkin) huijaa. Taisinkin tästä asiasta vaahdota aiemmin  ;D Itse seurailen sinisten puuhia ihan lähietäisyydeltä (fb ja wa ryhmät) omassa kunnassani niin onhan siellä myönnetty että käyttää sivutilejä jne. Mutta auta armias jos joku KELTAINEN (huohh) lentelee yms niin mikä soppa siitä syntyykään.
Ja sit sinisten maineen lokaaminen johtaa siihen ettei sinisen havaintoja ja syytöstä jonkun muun tiimin pelaajan lentelystä oikein uskota. Tai vedotaan siihen että on hyvä tyyppi yms. Karua, mutta joo rauhotun taas.
Ja eniten on sinisiä, sit punasia ja vähiten keltaisia :)

Oon innoissani noista munien päivityksistä! 10 km munasta tulee vaan kaikkea kivaa!! Sain just 10km munan (ennen uutta päivitystä) ja toivon et tulee jtn kivaa!! Mut toisaalta pelkään et ei :/ No sen näkee pian.

Btw aloitus ei muuttunu päivityksen myötä ainakaan mulla. Harmi, ois ollu kiva katella jotain söpöä kuvaa ^^

Minkä tiimisä pelaajia täällä on? Itse olen sen pahamaineisen mystikin jäsen, joka pyörittelee päätään sivummalla.
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #318 : 09.02.2017 18:48:56 »
Minäkin olen taas innostunut pelaamaan enemmän, kun tuli uusi eventti. itsellähän on kaikki muut pokémonit jo, paitsi Togetic, joten Togepi on hyvän tovin ollut buddyna, että saisin noita puuttuvia karkkeja viimein kerättyä. Se vaan on ollut todella rasittavaa, koska neljäkymmentä candya olisi pitänyt kerätä (kymmenen sain, kun togepi kuoriutui), ja yhteen candyynhan vaaditaan se 5! kilometriä, eli 200km olisi pitänyt reippailla sen takia. Samaan aikaan on ollut 5km munien hautomisvimma menossa, vaikka kymppejäkin olisi paljon repussa, kun oon yrittänyt epätoivoisesti saada toista Togepia, että urakka vähän helpottuisi. Onneksi nyt eventin myötä 2,5km saa yhden karkin, eli ei tavitse kävellä kuin semmoiset 20km enää. Kylmä ilma laskee motivaatioita, mutta työmatkalla kertyy ihan mukavasti kilometrejä, ja tänään tuli jo sillä saatua neljä togepi napia. Sunnuntaina voisi pitää kunnon reippailupäivän ja mennä ulkoilemaan niin pitkäksi aikaa, että dexi tulee täyteen!

Mitä tulee sitten tiettyjen pokémonien lisääntymiseen eventin aikana, niin sinällään ihan kiva. Yhtään Chanseytä ei ole vielä näkynyt, mutta yhden Lickytungin nappasin. Useampiakin on näkynyt nearbyssa, mutta oli kiire bussiin niin ei jaksanut/ehtinyt tehdä ylimääräisiä mutkia. Porygoneja puolestaan on tullut todella paljon vastaan ja lähemmäs kymmenen oon pyydystänyt jo tänään! Clefairyjen ja jigglypuffien (etenkin Clefairyjen) lisääntyminen puolestaan on aika yhdentekevää, kun Lahti on jo valmiiksi yksi iso Clefairy nesti etenkin iltaisin. Niin, no Slowpoket on kans ihan kiva lisä, koska kakkosgenissä tulee muistaakseni Slowking ja haluan sellaisin hyvän yksilön. Nykyisillä Slowpokeillani on kaikilla alle 80% IV.

Mitä tulee huijaamiseen, niin minäkin olen nähnyt tätä eniten sinisten taholta. Täytyy kuitenkin muistaa tosiaan se, että jonkun kesän tiimijakaumalistauksen mukaan Mysticiin kuului yli 40% pelaajista, että tietenkin sinne mahtuu enemmän niitä vilpillä pelaavia. En oo varma tän hetkisestä pelaajatilanteesta, mutta jossain ennen joulua oli ainakin joku kysely, jossa Instinct ja Valor oli käytännössä tasoissa. Tuo oli tosin joku suomalaisten kysely, eli tilanne maailmalla voi olla jotain ihan muuta.

//
Virhearvio kiilasi, joten vastataan tässä samalla kysymykseen tiimistä. Instinct on mun tiimi, koska altavastaajan asema on aina kiva.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #319 : 09.02.2017 19:46:56 »
Virhrearvio, kiitos! Sille mun Exeggutorille tuli vaan aika paskamaiset Psychic-iskut, mikä vähän lannisti intoa sen pokemonin suhteen, mutta olin huomaavinani, että Exeggcuteakin olisi nyt enemmän liikkeellä tän eventin myötä ja toivottavasti saisin kerättyä tarpeeksi karkkeja uuteen Exeggutoriin. :'D Mäkin muuten etsin äsken käsiini jonkun tiimitilaston, mutta se oli viime kesältä ja se voi olla jo vanhentunutta tietoa. Mut siniset on tosiaan eniten täällä näkyvillä, joten se on kai suosituin tiimi edelleenkin. :) Mäkin olisin tosiaan mennyt siniseen, ellei äiti olisi ehtinyt mennä jo punaiseen, joten Valoriin päädyin sitten, mutta olen tykännyt edustaa kyllä punaista väriä. :D Ainakaan ei lopu hakattavat gymit kesken. :'D Toivottavasti saat siitä kymppimunasta jotain kivaa, vaikka Lapraksen, jos se puuttuu sulta edelleen(?). ;) Mäkin olisin toivonut jotain tosi imelää ja pinkkiä uutta latauskuvaa, koska jostain syystä rakastan edelleen niitä kaikkia vaaleanpunaisia pokemoneja. :'D No se ystävänpäiväspessun ilmoitus itse pelissä oli kyllä söpö, kun siinä oli Clefable, aww. X3

Mäkin olen iloinen etenkin niistä Slowpokeista, koska haluan kerätä jo valmiiksi karkkia varastoon sitä Slowkingiä varten. :D Ja Porygon multa puuttuu kokonaan ja huomenna toivoisin löytäväni sellaisen, kun menen äidin kanssa keskustaan pelailemaan muutamaksi tunniksi. :)

Karma91, mä olen saanut yhden Togepin ja sain sille 21 karkkia kun se kuoriutui. Vaihteleeko se karkkien määrä sitten, kun sä kerran sait vaan kymmenen karkkia? :o Vai johtuuko mun tuplakarkkimäärä siitä uuden vuoden/joulun spesiaalista, koska mä sain Togepin munasta vuoden ensimmäisenä päivänä? Joka tapauksessa tsemppiä siihen Togetic-urakkaan! :) Mä en millään malttaisi kehittää tuota ainoaa Togepia Togeticiksi, koska toi vauvamuoto on liian söpö. :3 Olen odotellut, että saisin toisen ja siitä kehittäisin...

Musta on kiva nähdä keltaistenkin saleja, ja nekin tuntuu tosi raikkailta, kun suurin osa saleista on kuitenkin sinisten hallussa. :) Ja se muuten on totta, että jos kerran Mystic on suosituin, niin huijareitakin on varmasti määrällisesti eniten siinä tiimissä.