Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220402 kertaa)

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #80 : 31.07.2016 17:57:33 »
Täällä pohjoisemmassa kaupungissa Squirtlet on suht yleisiä, Pikatchuja tapaa kans ihan suht hyvin ja kerran olen nähnyt villin Bulbasaurin. Sen sijaan Charmanderia ei vissiin täällä päin ole liikkunut, mitä yhteisöistä nyt olen seuraillut. Itse olen saanut munasta kaksi Bulbaa, mutta Charmanderia puuttuminen harmittaa. No, jospa muna sellaisen joskus Pokedexiini kuljettaa!

Ensi viikolla tulee tehtyä reissu Turkuun, mutta merenrantakaupunkina sielläkään ei varmaan tulipokemoneihin törmää... Ehkä tosiaan sisämaa ja kuivemmat paikat olisivat parempia niiden kannalta, kuten Odon viestistä voisi päätellä.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #81 : 31.07.2016 18:53:11 »
Itsekin olen vähän jäänyt kelkasta tahdin suhteen, vaikka innostus pelaamiseen onkin valtava. Aikaa vaan ei yksinkertaisesti ole jahdata poksuja niin paljon kuin haluaisin. Olen nyt ollut iltavuorossa ja tälläkin viikolla lähdin etsimään pokemoneja joka päivä ennen töitä, mutta en nyt ihan kahdeksalta aamulla jaksa lähteä, joten en ole kovin kauaa ehtinyt pelailla. Viikonloput taas on ollut muuta menoa ja silloin ei ole jäänyt käytännössä yhtään aikaa pelata. Nyt olen tasolla 15 ja vähän samaa ongelmaa on salien kanssa, että tarpeeksi hyviä poksuja ei yksinkertaisesti ole. Ja tällä hetkellä kaikki parhaat poksut on Hypnoja, koska ei täällä muuta tunnu olevankaan, kuin Drwozeeta  ::)

Eeveeta olen kovasti yrittänyt metsästää, mutta niitä on kasassa vasta kolme. Kodin lähellä näyttää tosi usein, että jossain pitäisi olla Eevee, mutta vaikka olen tässä joka suuntaan pyörinyt, vain kerran olen tästä saanut Eeveen napattua. Haluaisin vain niin kovasti päästä evolvaamaan sen, koska se on niin ihana.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #82 : 31.07.2016 19:17:19 »
Itse olen levelillä 18, loppumetreillä onneksi eli pian 19. Olen antanut itselleni luvan käyttää lucky eggin kahdenkympin kunniaksi niin pääsen vihdoin evolvaamaan Squirtlen. Pari muutakin, mutta se on se eniten innostusta herättävä.

Itse olen saleilla pärjännyt joten kuten. Tosin täällä vaihtuvuus on tosi nopeaa että jos poksu pysyy siellä puoli tuntia on ihme. Hakattiin kaksi salia porukalla level 8 ja 10 asti, joihin laitettiin suurin osa yli tonnisia. Seuraavana aamuna ne oli vallattu, vaikka eivät olleet keskeisillä paikoilla. Tämän meidän valloitusmiitin vetäjä taisi olla lvl 22, nyt ylikin. Neuvoi, että heikoimmillakin voi juuri pärjätä, kun katsoo mitä valitsee ketä vastaan ja käyttää dodgea. Ja porukalla ne ekat vastustajat kannattaakin olla hieman matalammilla cp:llä että levuttaminen on helpompaa. Itselläni yli tonnisia on Lapras (löysin vahingossa työmatkalla luuresta ohi mennessä!), munasta tullut Magmar jonka uppasin yli tonniin, evolvatut Flareon ja Vaporeon. Ja Hypno, koska täälläkin Drowzeeteita on kun sieniä sateella. Toivon, että pian saisin Kinglerin yli tonniin. Se on mun tappelutoveri. Jo alle 700cp:llä pieksin useamman korkeamman cp:n Poken putkeen. :D Nykyisin se on reilu 800cp.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Lenune

  • ***
  • Viestejä: 605
  • Pink fluffy unicorn
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #83 : 31.07.2016 19:48:40 »
Kosmik, jos oot ihan Tampereelta, niin täällä kaiketi Charmander on villinä kaikkein harvinaisin näistä. Squirtlea oon nähnyt jonkun verran, vaikka mun aika pelaamiseen onkin ollut melko rajallinen ja just eilen luin Tampereen alueen faboryhmästä, että Bulbasauria löytyy Arboretumin tienoilta runsaasti. Pikachuakaan ei ehkä ihan kamalasti ole, mutta koska yllättäen tosi moni haluaa sen napata niin niitä paikkoja on aika paljon just faboryhmässä tiedoteltu.

Mut joo, täälläkin Drowzeeta pukkaa joka nurkalta, niiden perus pidgeyn ja ratatan lisäksi.

Nyt pitää kysästä, onko kukaan muu huomannut seuraava ilmiötä, saatan nimittäin vain kuvitella. Että kun sulla alkaa olla pokemonin evolvaamiseen tarvittava määrä karkkeja lähellä, niin yhtäkkiä niistä tarvittavista pokemoneista tulee ihan mahdottomia napata, aikalailla cp:stä riippumatta. Mulla on nyt käynyt tällaista kolmen pokemonin kohdalla, ensin kaikki caterpiet liukeni aina paikalta, sitten venonatit ja nyt multa puuttuu yks Paras, mutta viimeisimmät kolme löytämääni ovat karanneet heti ensimmäisen kerran pallosta murtauduttuaan -.- Ja osa oli cp:ltään huomattavasti matalempia, kuin ne joita olen jo aiemmin napannut... Hajottaa tällainen :'D
"Varo liittymästä heihin, jotka usko eivät enää mihinkään" CMX-Melankolia
"Everything that drowns me, makes me wanna fly"

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #84 : 31.07.2016 22:22:28 »
Minullakin on ollut vaikeuksia starttereiden kanssa, tai lähinnä Bulbasaurin ja Charmanderin kanssa, koska kumpaankaan en ole vielä törmännyt. 12cp:n Charmander löytyy, koska se oli mun startteri, mutta muuten en ole törmännyt vielä ollenkaan. Squirtleja sitten on löytynyt useampi, ja yhden Blastoisenkin olen saanut pyydystettyä. Pikachuja oli täällä Lahessa paljon Pikku-Veskulla, mutta ilmeisesti joidenkin pesien paikkoja on muutettu tässä vastikään ja nyt Pikatchuja ei ole enää näkynyt vaan Ekansit on vienyt niiden vakio ilmestyspaikat.

Mitä tulee tappeluun niin mä oon kyllä ruvennut aika paljon tappeleen saleilla. Oon levelillä 22, niin mun poket pärjää kyllä tosi hyvin noissa battleissa. Etenkin mun 1849cp Vaporeon on sellainen, että sillä kaatuu oikeestaan mitä tahansa, poikkeuksena jotkut 2000+ Snorlaxit ja Dragonitet. Myös mun Exeggutor on päälle 1700cp:n, mutta sillä on aika huonot IV:t, niin yritän nyt kerätä candyja että saisin evolvattua vähän kovemman Exen. 14 eri pokea löytyy, jotka on yli tonnin, plus siihen päälle vielä muutama Hypno, kun niitä Drowzeeita on ihan älyttömästi. Tänään näky yhdessä vaiheessa nearbyssa viisi Drowzeeta, ja oon jotain 200 niitä jo pyydystänyt :D

Mulla kans ei meinaa poket pysyä palloissaan - ahdistaa kun 80cp Caterpiehin joutuu käyttään kolme palloa. Itteni isoimmat ahdistukset kohdistuvat tosin tällä hetkellä mun 2km muniin, kun neljästä viimeisimmästä on tullu Zubat ja kolme Caterpietä... tahtoisin jotain vähän tasokkaampaa...

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #85 : 31.07.2016 22:35:37 »
Musta tuntuu, että nyt ton uusimman päivityksen jälkeen kaikki karkaa multa koko ajan .___. Ei pysy palloissa ja lähtee haneen ekan yrityksen jälkeen. En tykkää. Sit mua ärsyttää, kun siihen tulee se ilmoitus "pokemon on karannut pallosta!!! *gasp*", koska no ihan ku en olis sitä ite tajunnut, plus sen tekstin ilmestyminen aina saa mun kännykän vähän lagittamaan, mikä turhauttaa luonnollisestikin.

Tänään sain kaks viiden kilsan munaa kuoriutumaan, toisesta tuli Horsea ja toisesta Shellder. Molemmat mulla kyl olikin jo, mutta ainakin sain noista karkkeja myöhempiä evoluutioita varten. Et ei nyt ihan turhia ollut. Toivottavasti seuraavista munista tulis jotain vähän parempaa...

+ Multa karkas tänään yli 400 CP:n Koffing. Yhyy.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #86 : 31.07.2016 23:06:42 »
Näistä päivityksistä tuli mieleen, että onko kartalla kahiseville lehdille tapahtunut jotain vai lagitttaako vain minun peli? Pariin päivään ei ole lehtiä näkynyt ollenkaan ja poksuja on kyllä löytynyt, joten siitä ei ole kiinni. Sitten kun tuo jalanjälkiominaisuuskin poistui käytöstä, on tosi hankalaa yrittää löytää lähellä olevia pokemoneja ja ärsyttää kun lähellä näkyy joku kiva poksu, muttei ole aavistustakaan, missä se mahtaisi olla.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #87 : 31.07.2016 23:15:52 »
Onkohan multa mennyt joku päivitys ohi? Poksut ei ole karanneet sen enempää kuin aiemminkaan, vaikka kyllähän se aluksi tuntui, ettei ne niin pahasti karkaile kuin nyt. Mutta kyllä tässä on jo jonkun aikaa noi ottanut hatkat cp:stäkin riippumatta. Poksuilla kuitenkin näkyy se heittorinkula siinä; vihreällä helppo, keltaisella vaikeampi ja punaisella se on vaikein. Oranssikin taitaa olla, mikä on vaikea, mutta punaista helpompi. Sen mukaan ne yleensä temppuilee enemmän kuin cp:n. Esimerkiksi yli 1300:n Lapras lähti matkaan ensimmäisellä pallolla, kun oli vihreä, mutta sen sijaan joku 78cp:n kettumainen punaisen rinkulan weedle ei tule palloon ja ottaa hatkat. Hmm, hatkoja on ehkä normaalia enemmän, mutta ei häiritsevästi. Lehdet on kyllä kadonneet, mutta en olisi tajunnut, jos Kiirsu ei olisi sitä sanonut. Sen sijaan jalanjälkisysteemi "toimii" mulla edelleen eli nearby-lista on ja päivittyykin, mutta ei ne jalanjäljet muutu kolmesta mihinkään, kuten eivät ole koskaan muuttuneetkaan. En ole koskaan onnistunut löytämään Pokemoneja sen suuremmin sen avulla, koska ei siitä ota selvää, löytyyvät jos löytyyvät. Vai olisiko mun pitänyt päivittää peli? Ne lehdet kyllä katosi ja jatkuvasti pyörii se latauspallo yläkulmassa, mutta ei se ole haitannut poksujen nappaamista. Alussa se tarkoitti sitä, että peli kaatuu, jos sillon yrittää napata mutta ei ole multa kaatunut moneen päivään.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #88 : 31.07.2016 23:23:16 »
Uusimmassa päivityksessä jalanjäljet on kadonnut. Ei ne kyllä koskaan toiminutkaan, niin eipä sillä väliä. Ja on tossa päivitysversiossa muutamia muitakin muokkauksia, esim. omaa avataria saa muokkailla. Ja kun sovelluksen avaa, siihen tulee aina jotain muistutuksia (tyyliin ettei saa mennä kielletyille alueille).

Puskat/lehdet ei kyllä multa oo kadonnut mihinkään.

お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #89 : 01.08.2016 00:49:33 »
Korkkaanpa mäkin tän topan tälleen hieman jälkijunassa. Team Valor tottakai, leveli on tällä hetkel 17, suurin haaveeni on saada mun Haunter evolvattua Gengariks. Onneks toi nyt ei oo hirvee haaste kun Helsingissä Gastlyja tuntuu vilisevän kuin sieniä sateella, sain suht lyhyessä ajassa puolityhjällä akulla haalittua kasaan jotain 20 Gastly candya kun tuli vähän lureteltua hupsis. Tän päivän paras hetki oli kun sain napattua Abran mun keittiöstä (sen jälkeen kun olin edellisen yön jahdannut sitä humalassa pitkin Kalliota, ylläripylläri tuloksetta), jee! Haluaisin hirmusti lähtee johonkin muuhun kaupunkiin nappailee poksuja, tuntuu että täällä tulee samat aina vastaan vaikka miten yrittäis liikkua eri paikoissa :<

Mä oon täällä Helsingissä törmännyt huonosti starter-pokemoneihin. Muutamaan Squirtleen, pariin Bulbasauriin ja siinä se. Yhden Charmanderin oon saanut munasta, Pikachuista ei ole näkynyt hännänpäätäkään :D Mut ehkä mun onni joskus kääntyy. Mulla on yks ihan ok-tasoinen Bulbasaur, jonka haluisin saada kehittymään, niin tarttisin lisää karkkeja...
Whaat, musta taas tuntuu että Squirtleja pomppii täällä vastaan jatkuvasti, mun eka Squirtle tallaili vastaan keskellä Vaasankatua! :-D Hietsusta kantsii kans käydä kattelemasta, pari on löytynyt myös Arabiasta! Charmanderia löytyy joo aika nihkeesti (tosin parina päivänä Hämeentietä pitkin kiitäessä jossain Hermanni-Vallila-akselilla näkyi et Charmander ois lähellä), oon omat Charmanderini saanut startterina ja munasta. Bulbasaureja oon saanut kans pari mutta Pikachuja ei oo näkynyt missään, yhyy :'( Kaveri tosin vinkkas et Suomenlinnasta löytyi niitä, pitää ehkä tälleen lomalla tehdä joku Poke-eksku sinne!

Onkohan multa mennyt joku päivitys ohi kun en huomaa mitään eroa? Pesäpaikat on joo vaihtunut mut mulla näkyy lehdet ja tiet ja kaikki edelleen ja noi pikkuperkeleet karkailee ihan yhtä paljon kun ennenkin :'D Tuntuu melkeen että mitä isommalle levelille menee niin sitä hanakammin noi meinaa lähtee karkuun? Ekoilla levuilla jäi kaikki kiinni, mur.
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #90 : 01.08.2016 11:32:59 »
Kantsii käydä kattoo Playstoresta/mistä ikinä sen lataskaan, että onko päivityksiä saatavilla. Mulla toi ei ainakaan automaattisesti niitä päivittänyt, jouduin itse hakee päivitykset Playstoresta.

Mä löysin Suokista noi mun Squirtlet (Pikachuja ei kyl ollut yhtään edes nearbyssa) :D Ja on mulla kyllä joo näkynyt Squirtleja vähän enemmänkin siinä nearbyssa, mutta toisaalta mulla on näkynyt siinä vaikka mitä jännää verrattuna siihen, mitä oikeesti sit löytää (eli ei ne Squirtlet sit koskaan oo tullut vastaan vaikka pari tuntia koluis lähiseutua). Mulla on mennyt siihen luotto melkein täysin :D (Mainostaa aina kaiken maailman Kabutopsia, Pinsiriä, Slowbrota jne. mutta sit vastaan tulee vain pari Pidgeytä ja Drowzee :D)

// Wooo, uskaltauduin taistelemaan parille salille, ja sain molemmista potkittua kaikki muut pois :D Toiseen sain sitten jätettyä yhden Pidgeotin. Toisen kohdalla en edes ehtinyt miettiä, mitä sinne jätän (ajoin siniset sieltä pois), kun jo jotkut Instinctin jonnet (jotka oli salee ollut kyttäämässä mun salitaistelua) heivas sinne yhden 1500 CP:n Laprasin, jota vastaan en olis pärjännyt. Mut sit olikin kiva, että sain toiselta salilta potkittua lauman keltaisia pois ja vallattua sen punaisille XD Epäsuora kostoni, tai jotain.
Ja nyt ku katoin, niin jossain vaiheessa Valor valtas sen Laprasille jätetyn salin, tosin nyt siellä on taas Instinct vallassa.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2016 14:41:56 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Natura Morta

  • Iha Namo vaa
  • ***
  • Viestejä: 93
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #91 : 10.08.2016 15:15:22 »
Pitkäaikasena pokemon fanina olin oottanu tätä niin kauan, ku informaatiota oli tullu ja tykkään pelistä tosi paljon. Tosin se ärsyttää vähän, että keskellä korpea asuvana mun pitää lähtee oikeesti semi kauas, jos haluan edetä pelissä, vaikka pelin idea oikeesti onkin viedä ihmisii seikkailemaan. Toisaalta turun teatterisilta on ihan viihdyttävä paikka, ja sinne viitsin lähteekki ainakin jos saan seuraa.
Ja liityin team mysticiin vaan koska articuno ♥
"Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT"

Aionka

  • Vapaamatkustaja
  • ***
  • Viestejä: 1 298
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #92 : 10.08.2016 19:27:49 »
Tuntuu melkeen että mitä isommalle levelille menee niin sitä hanakammin noi meinaa lähtee karkuun? Ekoilla levuilla jäi kaikki kiinni, mur.
Niinhan tuo nakyy menevan :p pienemmilla leveleilla riitti, etta viskoi palloja, korkeammilla leveleilla viskomisesta ei ole mitaan hyotya.

Paljonko te ootte kavelleet tahan mennessa? Mulla on joku 30km suunnilleen, oon lvl 16 muistaakseni. Ei tule oikein pelattua muuta kuin toihin kavellessa ja silloinkin peli kaatuu niin usein, etta matkasta jaa varmaan puolet pelista pois.

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #93 : 10.08.2016 19:41:15 »
Tuntuu melkeen että mitä isommalle levelille menee niin sitä hanakammin noi meinaa lähtee karkuun? Ekoilla levuilla jäi kaikki kiinni, mur.
Niinhan tuo nakyy menevan :p pienemmilla leveleilla riitti, etta viskoi palloja, korkeammilla leveleilla viskomisesta ei ole mitaan hyotya.
Jooh, tosi ärsyttävää. Mutta jossain luki, että Niantic on toiseksi viimeisimmän päivityksen aikana muokannut tätä catch-juttua, joten voi olla, että se oli vain niiden keino saada porukka kuluttamaan enemmän palloja eli ostamaan palloja enemmän, kun pelin antamat ei riitä... Saa nähdä, miten peli tästä kehittyy.

Paljonko te ootte kavelleet tahan mennessa?
Tänään tuli mitali 100km rajan rikkomisesta. Oon lv 21 ja pelannut noin kolmisen viikkoa enemmän tai vähemmän aktiivisesti. On kyllä tullut ulkoiltua todella paljon enemmän tämän pelin ansiosta ja se on tehnyt mielialallekin tosi hyvää! On todella kivaa, että ulos mennessä on jotain semiaktiivista tekemistä. Huomaamattaan pokemonien kanssa tulee vietettyä pari-kolme tuntia ulkona kerralla, vaikka usein tarkoitus oli tehdä jotain ihan vain pientä.

Mitäs olette mieltä pelin level-expoista? Alta lv 20 level upit olivat aika tasaisia ja monta leveliä saattoi mennä samoilla expamäärillä, mutta kun pääsi levelille 20, seuraavaan leveliin tarvitsi jo 50 000 expaa ja nyt seuraavaan 22:nteen leveliin jo 75 000 expaa. Jos expamäärät tällä tavoin nousevat, alan kyllä ihmetellä, että miten ihmiset on ehtineet jo jonnekin leveille 30 ja näin poispäin!
« Viimeksi muokattu: 10.08.2016 21:37:32 kirjoittanut Arte »


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #94 : 10.08.2016 21:40:49 »
Mä oon tasolla 18 (noin puolessa välissä) ja ton mitalin mukaan kävelyä sellanen 90,5 kilsaa. Pelaamisen aloitin 18. heinäkuuta.
Voisin olla ehkä pidemmälläkin, jos kävisin keskustassa enemmän... Vaikka asun Helsingissä, täällä puskassa, jossa asun, ei oo niin kummoinen Pokemon-tarjonta. Mutta eipä tuo kävely pahaa tee.

Musta tuntuu, että ton ihan uusimman päivityksen jälkeen toi peli on ollut ihan pihalla siitä, missä oon -.- Etenkin keskustassa. Ja ärsyttää kun etenet sen pari kilsaa, mutta hahmo ei liiku mihinkään. Kunnes se keksii, missä sä ehkä olisit ja heittää sut taas jonnekin outoon paikkaan. Tai sitten se on suunnilleen oikeassa, mutta heittää hahmon aina just sen verran kauemmas Pokestopeista, ettei niitä saa pyöräyteltyä. Aaarggh. Nettiyhteydessä ja GPS:ssä ei pitäis itsessään olla mitään vikaa :/

Sain tänään haudottua toisen kymmenen kilsan munani loppuun, sieltä tuli Onix. Olis kelvannut mulle hyvinkin, jos sen CP olis ollut enemmän... -.- se on 404 (pitäis varmaan nimetä se erroriks :D), ei niin mitään hyötyä missään mulle. Mutta toistaiseksi mun paras Onix niin olkoot tuolla listassa.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #95 : 10.08.2016 21:54:48 »
Onix on ehkä turhin poke koko pelissä. No, sit kun peliin lisäillään 2. Generaation pokeja, niin ainakin sen voi sentään evota Steelixiksi.

Pääsin eilen levelille 25, ja kilsoja on kertynyt 350. Eilen sain myös ekan poken, jonka cp on päälle 2000. Snorlaxia ja Laprasia kaipailen yhä. Muut lemppari poket oon jo löytänyt.

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #96 : 10.08.2016 23:48:19 »
Pääsin eilen levelille 25, ja kilsoja on kertynyt 350.

Voi apua, jalat itkee jo pelkästä ajatuksesta, että kävelisi noin paljon! Itselläni kilometrejä kertynyt 72 ja taso 20 on parin tonnin päässä. Sen jälkeen, kun on töissä seissyt/kävellyt 8 tuntia tekisi niin mieli rojahtaa sohvalle ja poksujen metsästys onkin ollut pitkälti lureilla istuskelua, kun jalkoihin sattuu jo töiden jälkeen ihan riittävästi.

Vieläkään en ole saanut yhtään hyvää poksua, yhtään yli tonnin cp:llä ei ole tullut vastaan. Viikonloppuna suunnittelen käyttäväni lucky eggin ja pidän sormet ristissä, että joku poksu evolvautuisi kunnolliseksi. Vielä puuttuisi yksi Eevee, ennen kuin saan sen pirulaisen evolvattua ja tahdon kyllä sen jostain vielä kaivaa ennen viikonloppua. En tajua, miten ne ovatkaan niin kiven alla täällä.

Vanhempien kanssa kun istuin autossa, tuli vastaan Hitmonchan, mutta koska auto liikkui liian lujaa, en ehtinyt painaa sitä, ennen kuin se katosi. Lievästi kyllä ärsytti. Onneksi on kuitenkin ihanat vanhemmat, jotka ajoivat kiertoreittiä, ihan vain sen takia, että kuljetaan pokestoppien vierestä, että saan napsittua palloja hupenevaan varastooni.

Tämä peli on kyllä saanut ulkoilemaan ihan uudella innolla! En välitä kävelemisestä tai lenkkeilemisestä, koska se on niin kamalan tylsää, mutta pokemoneja jahdatessa on tullut ihan huomaamatta käveltyä useampi kilometri, kun piti vain käydä katsastamassa lähin pokestop. Samoin on tullut käytyä ihan uusissa paikoissa ja koluttua lähiseuduilta alueita, joilla ei ole ennen käynyt. Samoin kävin viime viikolla pyörähtämässä Linnanmäellä ihan vain poksuja jahtaamassa ja siellä oli kyllä tosi hauskaa! Huvipuiston iloinen tunnelma välittyi siitä huolimatta, että itse oli siellä vain pokemonien takia. Nyt ollaan kaverin kanssa suunnittelemassa piknikiä Suomenlinnaan, koska siellä pitäisi olla hyviä pokemoneja.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #97 : 11.08.2016 13:32:35 »
Mä tykkään Onixista niin ei se mua haittaa XD Mutta olisin halunnu kyl paremman, nyyhkis.

Mä en oo villinä napannut vielä yhtäkään yli tonnin pokemonia. Mulla on niitä muutenkin vain kaksi, koska oon vähän treenannut yhtä Hypnoa ja Piedgeotia. Paras villi on toistaiseksi ollut Jynx, jonka CP:t on 807. Se oli kyl ihan kiva löytö, kun nearby tuputti Pidgeyjä ja Rattatoja niin sit sieltä pamahtikin toi Jynx ^^

Ja hitsi mulla olis tarpeeks karkkeja kehittää Shellder... Cloyster houkuttais ihan kiitettävästi, mutta toi mun paras Shellder on 328 CP, ja on sen takii sellanen olo, että pitäis odottaa, että saisin vahvemman :/ Aaaa en tiedä.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #98 : 11.08.2016 15:11:50 »
Lainaus
Voi kamala kun kuulostaa pahalta. En varmaan jaksa kyllä enää pelata kun sinne 20 levelille pääsen. Siinä menee jo liian kauan aikaa saada leveli nousemaan. Pitäisi varmaan asua jossain Helsingin keskustassa, ettei tarvitsisi niin paljon liikkua ja saisi silti levelit nousemaan. Istuisi vaan paikoillaan kolmen luren ympäröimänä. Itse kun en tosiaan stadissa asu enkä edes oman kaupunkini keskustassa niin jo levelille 20 pääseminen vaatii paljon kävelyä.
Joo kyllähän toi vähän syö motivaatioo kun yhtäkkii tarviikin ihan jäätävän määrään expaa että pääsis korkeemmalle levelille. Onneks en itse pelaa mitenkään kauheen määrätietoisesti ja nopeen levuttamisen sijaan mun tavoitteena on vaan kerää kaikki lempparipoksut joten toi nyt ei sinällään kaada mun maailmaa mut kuitenkin :-D

Mut joo, keskustan luret on kyl parhautta! Kävin myös viime sunnuntaina testaamassa Suomenlinnan poketarjontaa ja sielläkin oli luret päällä suunnilleen koko ajan, sain sieltä varmaan enemmän Magikarpeja kuin koko pelis tähän mennessä yhteensä :'D Oispa siistiä järkkää joku Pokemon Go! miitti ja käydä kiertämässä just Suomenlinnan, Ruttopuiston ynnämuiden luret läpi.

Paljonko te ootte kavelleet tahan mennessa?
Ömm oon levelillä 20 ja kilsoi on takana 145. Nyt on kyl tullut käveltyä vähemmän ku aikasemmin, pitäis varmaan heittää joku kunnon rundi tässä taas joku päivä.
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #99 : 11.08.2016 15:30:06 »
Tangelan nappaaminen auttoi eilen pääsemään levulle 15, oli melkein viikon tauko pelaamisessa, kun poketin koiran kanssa ja se rupesi rähisemään > puhelin pikkukivien päälle asvaltille ja näyttö paskaksi... ::) Nykyään pistän aina riskitilanteessa puhelimen taskuun.

En tiedä kymppimunien esiintymisestä, mutta on ruvettu kaverien kanssa käymään pokestopeilla sykleissä, että ainakin kuus eri pokestoppia aina peräkkäin (ehkä enemmänkin), niin sillon jossain vaiheessa saa aina joltain stopilta hirveät määrät kamaa.
Ajattelin, ettei saleilu varmaan kiinnosta ollenkaan niin paljon kun nappaaminen, mutta on sekin vaan yllättävän koukuttavaa. Team Mysticiin liityin sillon kauan sitten, koska kaverin kaverin kaveri oli siinä, ja kaveri 1 halus samaan tiimiin kaveri 2:n kanssa :'D
Aika tasaisesti täällä kaupungissa tuntuu noita eri tiimien edustajia olevan, yllättävän paljon keltaisia.
Pari saliakin tullut jo vallattua kavereiden kanssa, vaikka omat parhaat pokemonit oli sillon vielä jotain alle 600cp:tä, että kyllä heikommillakin pokeilla voi pärjätä ja voittaa.

Nyt ehkä parin päivän tauko ainakin porukalla pelaamisessa, kun toinen kaveri kipeänä ja toinen saa tänään koiranpennun. :-*

Olen jutellut muualla asuvien tuttujen kanssa ja ollut hyvin ihmeissäni, kun kuulemma sen paremmin Turussa, Tampereella, pääkaupunkiseudulla kuin Jyväskylässäkään(?) ei kuulemma hirveästi tule vastaan Voltorbeja tai Magnemiteja.
Täällä pohjanmaalla tässä 20 000 asukkaan rannikkokaupungissa niitä on riesaksi asti täällä parin kilsan päässä keskustasta.
Onko muissa kaupungeissa mitään pokemoneja riesaksi asti, täälläkin keskustassa parveilee ne tutut Drowzeet, Rattatat, Pidgeyt, Zubatit ja Spearowt, mutta siis mitään muita?

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.