Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220358 kertaa)

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #40 : 22.07.2016 02:00:00 »
Aika jännä kuulla. Pitääköhän tuo paikkansa? Itse en saanut yhtään 2km munaa ja 5km tuli vastaan vain yksi ja nyt on 9 kappaletta 10km munia. :o Lisääkin tulee, mutta niitä voi vain 9 pitää mukana niin loput katoaa.
Siis ei mitään faktatietoa, lähinnä oletin niin, koska omista munista se 80% on ollut noita viiden kilsan munia, ja melkein loput 2km munia. Ehkä niillä sitten on samantapaiset osumaprosentit, mutta aika hyvä mäihä, jos oot noin paljon 10km munia saanut. Se ainokainen, jonka olen saanut tähän mennessä kuoriutumaan omista 10km palleroista, oli Eevee. Toinen munanen on nyt about puoleen väliin haudottu ja kolmas 1/10 verran. Tavoite saada ne molemmat kuoriutumaan vuorokauden sisällä.

Ja sitten vielä avautuminen omista yöllisistä pokémon seikkailuista siitäkin huolimatta, että joku saattaa tekoni tuomita. Ajattelin aluksi suunnata Pikkuveskulle karppeja ja Pikachuja metsästämään, mutta keskustassa huomasin, että jossain päin Kiveriötä oli kunnon lurebileet menossa. Olen muuttamassa sinne suunnalle kuun vaihteessa, joten oli pakko päästä vilkaseen, olisiko siellä vähän tasokkaammat pokestopit kun nykyisen kämpän lähellä. No, kävi sitten hassusti ilmi, että ne lurebileet oli hautausmaalla. Kolme lurea sillä tavoin vierekkäin, että minnekään ei tarvinnut liikkua. Sen triplastopin ohella siellä oli varmaan yli viisi muutakin pokestoppia, ja koska omat pallot oli aikas finito yhden hankalaksi ryhtyneen Haunterin takia, niin aattelin piipahtaa siellä, ihan vaan keräämässä niitä palloja ja sitten pois. No, tein siellä havainnon, että omien odotusteni vastaisesti, porukka käyttäytyi ihan tajuttoman fiksusti, ja jotenkin siellä oli niin rento ja hyvä tunnelma, että jäin hetkeksi kattomaan mitä poksuja sieltä sais nappailtua. "Yllättäen" aika Drowzee ja Zubat voittoista - vain yksi Gastly, vaikka kummituspokemonien pitäs olla jatkuva näky hautausmailla, mutta sain ihan tajuttoman sätkyn, kun viereisellä penkillä jätkä huutaa Blastoisea, ja sitten noin sekunnin viiveellä sellainen pölähti munkin kännyyn! Aloin käydä jo epätoivoiseksi sen pyydystämisen kanssa, kun jopa niillä paremmilla palloilla sen rinkula oli punainen, ja tuhlasin varmaan kymmenen marjaa ja palloa ennen kuin sain sen nalkkiin. Tuli tosi onnistunut fiilis, kun pallo värähti kolmannen kerran, ja tuo Blastoise on epäilemättä harvinaisin ja melkein paras poké, minkä oon tähän mennessä napannut.

Tulen siis viettämään jatkossa paljon aikaa tuolla kuolleiden parissa, mutta jätän nämä visiitit kyllä myöhäiseen iltaan tai yöhön, koska siitä oon samaa mieltä, ettei ole kunnioitettavaa pyöriä siellä kännykät kädessä surevien ihmisten nähden.

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #41 : 22.07.2016 09:18:55 »
Mä oon saanut kaikkia munia ihan samassa suhteessa, joten uskoisin kyllä sen perusteella, että niitä jaellaan ihan sattumanvaraisesti.

Drowzee siellä, Drowzee täällä. Onko kellään muulla mennyt vielä hermot noihin hemmetin tapiireihin, kun niitä näyttää olevan kaikkialla!
Joooooo. Samoin pidgeytä ja sitä toista pikkulintua on ihan älyttömästi ainakin täällä. Krääääh.

Ylipäätään mua ärsyttää saada aina samoja pokemoneja! Siis eihän pelissä tietty olisi mitään järkeä, jos ei olisi niitä harvinaisempia ja yleisempiä, mutta kunhan nyt ärsyynnyn :D Ja voi jestas, kun menin päästämään karkuun pikathcun (eihajuakirjoitusmuodosta), ketuttaa edelleen! Sitä kyllä mietin, että en jaksa oikein uskoa jynxin olevan oikeasti kovin harvinainen - oon saanut niitä jo viisi :D

Minkä takia jotkut pokemonit joutuu pyydystämään niin monta kertaa? Karkaako ne aina sieltä pallosta? Musta on tosi ärsyttävää aina saada ne sinne palloon, ja sitten ne vain putkahtaakin takaisin, ja pitää napata ne vielä viitisen kertaa uudestaan. Torjuisivat mieluummin sen pallon tai jotain :D

Täällä ei ole pokestopeista pulaa. Mä en enää jaksa edes yrittää kahta kertaa saada niitä toimimaan, jos peli jumittaa, kun tosi usein "my bag is full" enkä saa sieltä kuitenkaan mitään :D Nyt tosin ryhdyin valikoimana, enkä ota enää potionseja, jotta saan sitten enemmän pokepalloja.

Ja menetinpä eilen salineitsyyteni! Helsingin keskustassa salien herruudet vaihtelevat noin kahden minuutin välein, joten siellä ei kyllä minkään tiimin ylivoimaisuutta ole huomattavissa. Mutta mä en tajunnut siitä salihommasta mitään! Siis siihen piti valita iso kasa mun pokemoneja (jos tappelin vierasjoukkuetta vastaan), ja sitten joko minä yksin tai jonkun toisen kanssa ne alkoivat tapella niiden toisten kanssa - mutta miten?? :D Pitääkö sitä omaa pokemonia vaan hakata, ja sit se tekee jotain, ja häviää? :D Ainakin mä hävisin koko ajan, vaikka mulla pari kertaa olikin vastustajaa korkeamman cp:n pokemon. Ja jos nyt hypoteettisesti leikitään, että mä voittaisin ja saisin pokemonini sinne salille, niin joutuisinko mä sitten luopumaan siitä kokonaan?

Musta tuli Valorin jäsen, btw. Ihan sillä perusteella, että lapsena rakastin charmanderia ja sen kehitysmuotoja (siksi valitsin sen nyt aloituspokemoniksikin) ja sitten niitä kaikkia tuliponihevospokemoneja. Nykyään tykkäisin enemmän ehkä muista pokemoneista, mutta tän pelaaminen on niin nostalgista, että oli pakko mennä lapsi-minän mukaan :D

Mutta hei oonko ainoa, jonka mielestä magicarp (vaimitensekäänkirjoitetaan, se kyljellään oleva kala siis) on aika söpö? :D
Never regret something that once made you smile.

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #42 : 22.07.2016 09:45:11 »
Joo, Pidgeyiden ja Rattatoiden kanssa alkaa pian loppumaan huumori. :D Drowzeet on ihan fine koska niillä pystyy sentään kehittämään hypno(j)a. Mie olin eilen ihan ihmeissäni mielissäni, kun kotoa käsin pystyin nappaamaan neljä Eeveetä! Ei niitä ennen kyllä ole minun huudeilla näkynyt, mutta nyt sitten oli varsinainen eeveeruuhka olohuoneessa. Sain sitten kehitettyä Flareonpeipini kaveriksi Jolteonin, mistä olen iloinen. Olen kyllä ollut vähän laiskis pari viimeistä päivää enkä ole jaksanut oikein gymeilläkään pyöriä, pokestopeistakin olen pysähtynyt ainoastaan niiden kohdalle jotka ovat sattuneet olemaan matkan varrella. Mutta nyt varmasti tulee viikonloppuna pyörittyä ympäriinsä taas näidenkin päivien edestä - ajattelin samalla mennä myös geokätköilemään, joten toivottavasti viikonlopun jälkeen taskussa on sekä uusia poksuja että löydettyjä kätköjä. :)

Lainaus
Minkä takia jotkut pokemonit joutuu pyydystämään niin monta kertaa? Karkaako ne aina sieltä pallosta?
Ei ne aina karkaa, mutta tuntuu että nykyään monilla poksuilla on asenneongelmia ja ne aina meinaa karata sieltä pallon sisästä! Yleisempää tämä on harvinaisemmilla tai suuremman cp:n omaavilla poksuilla, ja siksi niihin kannattaakin käyttää great ballseja, joita saa muistaakseni levulta 9 eteenpäin. Lisäksi nappaamista helpottavat marjat, joita poksulle voi heittää kesken pyydystämisen.

Lainaus
Siis siihen piti valita iso kasa mun pokemoneja (jos tappelin vierasjoukkuetta vastaan), ja sitten joko minä yksin tai jonkun toisen kanssa ne alkoivat tapella niiden toisten kanssa - mutta miten?? :D Pitääkö sitä omaa pokemonia vaan hakata, ja sit se tekee jotain, ja häviää? :D Ainakin mä hävisin koko ajan, vaikka mulla pari kertaa olikin vastustajaa korkeamman cp:n pokemon. Ja jos nyt hypoteettisesti leikitään, että mä voittaisin ja saisin pokemonini sinne salille, niin joutuisinko mä sitten luopumaan siitä kokonaan?
Aiemmin kirjoitetuissa viesteissä onkin jo aika kattavia ohjeita gymeillä toimimiseen, kannattaa siis lukea topiccia tuolta parilta ensimmäiseltäkin sivulta. :) Ja mie ainaskin täppään sitä vastustajan poksua, en omaani. Lisäksi vastustajan iskuja voi väistää liikuttamalla omaa poksua vasemmalle tai oikealle. Ottelun aikana ruudun vasemmassa yläkulmassa on lisäksi sininen palkki, joka täyttyy pikku hiljaa taistelun edetessä - kun palkki on täysi eli kokonaan sininen, voit tehdä poksullasi sen oman spesiaalihyökkäyksen, joka aiheuttaa enemmän damagea. Ja ihan hyvin paremman cp:n omaava poksu voi hävitä salilla, jos se taistelee toisen tyyppistä poksua vastaan. Noihin pokémonien tyyppeihin kannattaa kyllä tutustua, jotta tietää, minkä tyypin poksut pärjää mitäkin tyyppiä vastaan; ihan hyvä taulukko löytyy esmes täältä. :) Ja joo, sinun poksu pysyy salilla niin pitkään kuin se on teidän tiimin hallussa etkä silloin pysty käyttämään sitä muuhun toimintaan. Jos toinen tiimi valtaa salin, sinun poksu heitetään pihalle ja se palaa luoksesi henkihieverissä, jolloin sinun täytyy sitten parannella sitä potioneilla.

Niin ja nominal, se on Pikachu. ;)

PS. Psst, niiina, joitain Pokémon -elokuvia näkyy Netflixissä!

PPS. Jos haluatte allekirjoitukseenne virtuaalisen poksueggin, niitä voi adoptoida täältä. Hatching tapahtuu niin, että muut käyttäjät klikkailevat eggiä. :)
« Viimeksi muokattu: 22.07.2016 09:50:59 kirjoittanut Ingrid »

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #43 : 22.07.2016 12:56:04 »
Onko kellään muulla käy nyt niin, että pokemon vaan katoaa kesken pyydystyksen savuna ilmaan? Se oli joku päälle 100 CPn paras joka karkas pari kertaa pallon sisältä ja sitten vaan pöllähti savuna ilmaan. :o

Voi teitä onnekkaita jotka asutte lähellä pokestoppeja, täältä korvesta on lähimmällea useampi kilsa, ja totta kai mulla loppu pallot eilisellä reilun kolmen tunnin metsästyksellä... mutta saatiin sentään kaverin kanssa napattua onix ja slowpoke. Löysin myös nidorinan ^^
Ja nyt tietysti kun ei ole palloja, täällä lähellä pyörii kaikkea kivaa kuten Vulpix ja horsea. Tiedä magnemiten harvinaisuudesta, sellasia tuntuu asuvan tässä meidän talon edessä...
Mitä nuo munien kilometrimäärät tarkottaa? Ja miten ne saa kuoriutumaan? Pitääkö incubator saada jostain vai onko sellanen valmiina? Sellasia näkyy kyllä täällä repussa, mutta niiden vieressä ei ole numeroa montako niitä on... I am confuse

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #44 : 22.07.2016 13:01:37 »
Täällä kans yksi, joita alkanut hiukan tympimään Pidgeyt ja Rattatat. :'D Mutta sit kun miettii Zubatia, niin ne on ihan okei. Koska Zubateja on tosi ärsyttävää pyydystää! Eilen illalla kun oltiin parissakin paikassa, jossa oli kolme pokestoppia ja kaikissa ihan koko ajan luret, niin Zubateja tuli vähän väliä ja sit kun ne vielä yrittää karata, vaikka cp on alle 100 silleen are you fucking kidding me. :___D Drowzee oli toinen, jota tuli eilen aika paljon, se ei haitannu, koska niitä on helppo napata ja vaikka oli osa yli cp200 niin kiltisti jäivät kiinni. Growlith oli kyllä eilisen paras! Mut silti olin onnellisin Psyduckista! Koska sen oon jo hetken halunnutkin. :'D Siinä missä muut ehkä innostuu lähinnä söpöistä poksuista, niin mua kiehtoo noi... omalaatuisemmat yksilöt. Seuraavaks jos Snorlax! :'D

Akun kestosta, että eilen kun lähdettiin ennen kymmentä, mulla oli 40% akkua. Otin matkalaturin mukaan, mut sekin oli ihan lopussa. Ja silti, vaikka koko ajan tuli pelattua, niin lähtiessä kahdentoista jälkeen mulla oli vielä 25%. Että ihan hyvin! Mutta ens kerralla lataan ensin puhelimen ja molemmat matkalaturit. :--D Varsinkin, kun nyt viikonloppuna ois ehkä tulossa kylään pari tyyppiä, joiden kanssa tuskin tulee vältyttyä poksumetsästykseltä. :D

Tää peli on kyllä ehkä paras ikinä. Ei vaan sen takia, että 'jee kivaa poksuja!' vaan myös sen takia, millanen vaikutus tällä pelillä on. Eilen illalla tosiaan kun mentiin lurepaikkoihin jumittaan, siellä oli ihan kivasti porukkaa ja siinä missä mun kumppani ei normaalisti pystyis olemaan koska liian paha ahdistus tulis, niin nyt lähtiessä se sanoi, ettei mitään ongelmaa eikä ahdistelua. Eikä tarvi miettiä että 'apua noi tuijottaa' koska kaikilla liian kiire tuijottaa näyttöä. Ja toki sekin, että motivaatio ulos lähtemiseen on huomattavasti suurempi nyt kun tietää, että ulkoa saa poksuja. :'D
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #45 : 22.07.2016 13:17:01 »
Peli jumittaa. :< Ja ilmeisesti tiedossa jumeja koko viikonlopulle, mitä kuulin. Lähteestä tosin en ole tiedossa tai miksi näin tällä kertaa. Toivotaan kuitenkin parasta ja pelätään pahita.

Noista joka paikan otuksista voi olla hyötyä, etenkin Pidgeystä. Sitten taisi olla Weedle toinen! Kun olette saaneet sellaisen lucky eggin ja tuntuu hyvälle käyttää se niin noista joka-paikan-kavereista on hyötyä. Kun Lucky egg on päällä saa tuplana expit puolen tunnin ajan. Eli varastoon kauheasti pidgeytä, joiden evolvaus "maksaa" vaan sen 25 candyä. Sitten vaan nakuttelet niitä evovauksia sen puolen tunnin aikana ja joka evolvauksesta saat tuplaexpit eli levelit nousee! Tietty kannattaa samalla nappailla Pokemonejakin ja säästää ne vahvemmatkin evolvaukset sitten siihen Lucky eggiin (itsehän en ole malttanut). Lucky eggejä saa ilmeisesti aika harvoin, joten ne kannattaa käyttää järkevästi. Mahd. paljon evolvauksia ja vaikkapa paikassa, johon tulee koko ajan Pokemoneja. (Varaudu myös, että palloja on tarpeeksi.) Itsellä level 14:lla kaksi noita lucky eggejä. Mietin käyttäisinkö nyt level 15 kunniaksi yhden, kun se rajapyykki tulee vastaan vai säilyttäisinkö vielä. Nyt ainakin vihdoin ajattelin viisastua ja säästellä noita evolvauksia ja muita sekä odottaa kovempiakin Pokeja. Oon vähän huolimattomasti käyttänyt stardustia, kun oon tahtonut uusia Pokeja evolvauksella ja nyt mulla vahvempia muotoja, jotka ei ole edes kovin vahvoja. :D


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #46 : 22.07.2016 13:33:12 »
Lainaus
Onko kellään muulla käy nyt niin, että pokemon vaan katoaa kesken pyydystyksen savuna ilmaan?
Joo, silloin se vain yksinkertaisesti karkaa kokonaan. :) Tämän voi nähdä omasta journalista, johon pääsee täppäämällä oman hahmon kuvaketta ruudun vasemmassa alareunassa. Siellä sitten lukee tyylillä "Pikachu ran away" ja kellonaika.

Lainaus
Peli jumittaa. :< Ja ilmeisesti tiedossa jumeja koko viikonlopulle, mitä kuulin. Lähteestä tosin en ole tiedossa tai miksi näin tällä kertaa. Toivotaan kuitenkin parasta ja pelätään pahita.
Jumittaa, koska peli on juuri julkaistu Japanissa - maassa, josta tämä koko homma on alunperin lähtöisin, joten säpinää on varmasti servereillä odotettavissa. :)

Jotkut ovatkin jo täällä tätä aihetta sivunneet, mutta kysytäänpä nyt ihan virallisesti vielä että mikä/mitkä on teidän lempparipoksuja ja miksi? Entä inhokkeja?

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

sugared

  • ginger spice
  • ***
  • Viestejä: 1 514
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #47 : 22.07.2016 13:43:44 »
Peli jumittaa. :< Ja ilmeisesti tiedossa jumeja koko viikonlopulle, mitä kuulin. Lähteestä tosin en ole tiedossa tai miksi näin tällä kertaa. Toivotaan kuitenkin parasta ja pelätään pahita.

Peli julkaistiin juuri Japanissa, ja serverit ei varmaan kestä sitä hillitöntä kuormitusta. Toivottavasti saavat kuitenkin pian homman taas pelittämään, mulla oli huomiselle Poke-treffit sovittuna. :---( Tää pieni tauko tekee kyllä varmaan allekirjoittaneelle hyvää, kun taskumonsterit tulee jo uniinkin...

Ingrid ehtikin jo väliin samalla asialla, heh.
Lainaus
Jotkut ovatkin jo täällä tätä aihetta sivunneet, mutta kysytäänpä nyt ihan virallisesti vielä että mikä/mitkä on teidän lempparipoksuja ja miksi? Entä inhokkeja?

Kaikki söpöt! Pyörin keskiviikkoiltana ympäri Kaivaria jalat rakkuloilla Eeveen perässä, enkä löytänyt. Yhyy! Ja toisilla niitä on vaikka muille jakaa, life's not fair. Vulpix, Ponyta, Eeveen kaikki muodot (erityisesti se kakkosgenin Umbreon on cool), Pikachu! Munien hautumista odotellessa... Psyduck on symppis kanssa!

her shaking shaking
glittering bones

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #48 : 22.07.2016 13:48:07 »
Juu, kerkeskin tulla jo uutinen vastaan Japanissa julkaisusta. Sepä selittääkin paljon. Kokeilin kuitenkin jääräpäänä pelittääkö, koska mun munasta puuttuu 200 metriä. Nappasin Squirtlen mun makkarista. ♥ ja toimii, ainakin vielä. Toimispa viel kun meen keskustaan niin saisin edes Pokepalloja varastoitua kaupungissa käydessä ennen töitä.

mikä/mitkä on teidän lempparipoksuja ja miksi? Entä inhokkeja?
Arcanine on ollut top1 iät kaiket, lapsuudesta lähtien. Muita suosikkeja on Jolteon, toki muutkin Eeveen muodot, Charmander ja sen muodot, Sandshrew ja Cubone, joiden molempien parammat muodot on kanssa aika kultaa, öö näitä on liikaa! Mutta pääasiassa lapsuudesta lähtöisin, eli parhaita siksi, että ne on cool. :D Niin ja Ekans ja Arbot on kanssa aika siistejä. Sitten on mainittava Mewtwo, joka on vaan järkyttävän kova jätkä, eikä sitä voi vetää noiden muiden kaa samaan kelkkaan. Se elokuva oli kyl aivan loistava.

/ ja kun sugared kiilas niin muistin Ninetalesin! Sekin on mahti.

Inhokkeja ei varmaankaan ole? Drowzee on ruma, mutta en varsinaisesti inhoa sitä. :D Tokebi (miten kirjoitetaankaan) ärsytti jonkun verran lapsena, mutta en mä sitäkään inhonnut.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #49 : 22.07.2016 15:24:41 »
Serverit olivat tosiaan jumissa 11 ja yhden välillä, joten oma pokereissu jäi hieman lyhyeksi. En edes Pikachua saanut napattua, vaikka niitä lähdin metsästämään. Slowpoken löysin, mutta peli kaatu just silloin, joten en saanut sitä :(
Onneksi peli rupesi kuitenkin toimimaan taas kodin liepeillä, koska vaikka siellä ei mitään erityisen kivoja pokemoneja pyöri, niin vieressä kaksi gymiä, joista toisen kävin nappaamassa pois punaisilta. Olisin mielelläni mennyt napsimaan vielä sen toisenkin siitä vierestä, mutta siellä oli vahdissa sellainen 1200+ Lapras, ja akkukin kävi vähiin, joten ehkä sitten illemmalla kun lähden uudelle rundille.

Jotkut ovatkin jo täällä tätä aihetta sivunneet, mutta kysytäänpä nyt ihan virallisesti vielä että mikä/mitkä on teidän lempparipoksuja ja miksi? Entä inhokkeja?
Ykkösgenistä kaikki startterit sekä ekassa että tokassa muodossa. Venusaurista en tykkää, ja siksi mä aina hyljin vähän Bulbasauria, vaikka se on söötti. Sitten tykkään Snorlaxista, koko kummitusjengistä, sitten pitää myös mainita Scyther ihan vaan sen eeppisyyden vuoksi, ja Cubone ja Sandshrew on ihania ja niillä on ehkä mun suosikki evoluutiot vieläpä. Pidän myös kaikista Eeveen evoluutioista, joista suosikit Umbreon ja Espeon. Vaikka nostalgian takia olen iloinen siitä, että kaapattavina ovat ne originaalit noin 150 pokee, niin jo pelkästään UMbreonin ja Espeonin takia toivoisin pokemonmäärän laajentamista. Magikarpit on kanssa ihania, vaikka ne onkin hyödyttömiä, ja mun eka ikinä konsolipelissä saama shiny on Magikarp.

Inhokeista en oikein osata nimetä ketään. Kivipokemonit ei pahemmin kiinnosta, mutta ykkösgenistä en inhoa oikeastaan ketään, vaikka sieltä löytyy sellaisia HMV pokeja. Joku Purugly, Phobopass tai Bidoof olis varmaan inhokkini. Garbodor, Mr mime ja Jynx taas on sellaisia, joita vihataan yleisesti tosi paljon, mutta joita mä symppaan.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #50 : 22.07.2016 22:21:43 »
Sain viimein napattua Mr. Mimen! Sen CP on tosin vain 18, mutta aaaaa on niin tyydytetty olo kun viimein nappasin mokoman XD Ku kiertelin tossa lähitienoota puhelin kourassa, hetken jo mietin, että vittuileeko tää peli mulle, kun yhdessä vaiheessa siinä oli kuulemma kolme Mr. Mimea lähellä :'D Ja lopulta sen yhden nappasin.

Nytkin kun kurkkasin puhelinta, niin pitäis kolme Mr. Mimea lähistöllä (ja Dratini!!!!), mutta tulin just suihkusta ja muutenki jalat kipeet, niin enhän mä voi niitä mennä ettimään :/ Enkä usko, että ne tänne mun huoneeseekaan eksyy. Hittolainen, Dratini ja kolme Mr. Mimea kyllä kelpais.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

zougati

  • ***
  • Viestejä: 831
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #51 : 23.07.2016 14:47:59 »
Alunperin olin aatellut että en alota pelamaan tätä ollenkaan, kun meillä töissä monet oli ladannut sen ennen Suomen julkasua eikä ne puhunu mistään muusta sillon. Piti tää silti ladata kun oli mahdollista :D
Tässä tulee sitten vastaan se että asun pikkupaikkakunnalla, joten täällä edistyminen on vähän hidasta paikoin ja joitain pokemoneja ei tunnu löytyvän mistään. Oon kuitenkin päässy jo 8 tasolle ja menin Instic-teamiin, koska miksi ei :) 

Välillä tuntuu kyl hassulta vaan kuljeskella ympäri kylää kännykkä kädessä tekemättä oikeen mitään (vaikka mulla ois ollu parempaakin tekemistä), mutta toisaalta kun yleensä jään töiden jälkeen kotiin datistelemaan niin nyt lähen kävelemään että saan kehitettyä niit pokemunia ym joten :D ja käynyt paikoissa joissa en oo aiemmin käyny niin hyvä vaan. (vaikka alan höperöitymään kaikken Rattatojen kanssa)

Nyt vaan yritän päästä tonne 9 tasolle että saan kehitettyä noita pokemoneja paremmiks ja kaikkee, kun saan sen lucky eggin vai mikä ikinä se olikaan..

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #52 : 23.07.2016 18:20:28 »
zougati, lucky egg ei vaikuta Pokemonien kehittämiseen ja se kannattaa säästää ylemmille leveleille. Lucky eggillä saa puolen tunnin ajan expit tuplana, eli ne, joita saa mm. keräämällä Pokeja (100xp per poke). Ylemmillä leveleillä expi määrä nousee, mitä tarvii level uppiin. 14 -> 15 levuilla tarvii jo 20 000. Myös munien kuoriutumisesta ja pokejen kehittämisestä saa expiä, että sillä toisaalta kannattaa säästää evolvaukset lucky eggiin. Mut voit ilman sitäkin evolvata, esim. just rattataa kun niitä riittää. :D


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #53 : 23.07.2016 19:25:37 »
Mikä/mitkä on teidän lempparipoksuja ja miksi? Entä inhokkeja?

Bulbasaur on ykkössuosikki, koska se on samanlainen mörrimöykky kuin minäkin :D Katselin viime vuoden puolella Pokemonin ensimmäisen kauden uudestaan ja rakastuin Bulbasauriin päätä pahkaa. Tykkäsin siitä jo lapsena, mutta nyt arvostan sen kärttyistä luonnetta ihan uudella tavalla. Sitten tykkään myös hirveästi Eeveen kaikista muodoista ja ylipäätään kaikista pokemoneista, jotka muistuttavat kettuja tai joitain kissaeläimiä.

Inhokkeja ei ole niin paljon, tosin lapsena aina harmitti, kun joku pokemon evolvautui, koska kehittyneet muodot oli kamalan ilkeitä. Vaikka rakastankin Bulbasauria, en tykkää yhtään Venusaurista. Samoin Mewtwosta en ole koskaan pitänyt, vaikka sitä ei taida ainakaan toistaiseksi Pokemon gossa esiintyä. Siteen Drwozee ei ennen ollut mielestäni mitenkään rasittava, mutta se on nyt alkanut tympiä, kun mitään muuta ei tunnu tulevan vastaan.

Olen nyt keskellä korpea mökillä ja hieman yllätyin siitä, että täällä ei toden totta ole yhden yhtä pokemonia. Kuljin mökkitietä pari kilometriä ja koko ajan nearby-toiminto näytti, ettei yhtään poksua lähistöllä. Luulin sen jo olevan huonoa tarjontaa, kun lähistöllä on vain Pidgeyjä ja Rattaoja, mutta nähtävästi syrjemmässä poksua ei tosiaan ole yhden yhtä. Kuitenkin tästä kolmisen kilometrin päässä on pokestoppi ja sali, mutta kun siirtyy parin sadan metrin päähän niistä, loppuvat poksut kokonaan. Sinänsä tylsää, että vesipokemoneja pitäisi löytyä veden läheltä, mutta ilmeisesti sitä vettä täytyy etsiä kaupungista, kun ei täällä järven rannalla ole mitään. Toisaalta tekee ihan hyvää olla pari päivää erossa pokemoneista, koska ei tässä ole juuri viimeiseen viikkoon muuta tehtyäkään. Nyt voi hyvillä mielin uppoutua kirjan pariin, kun poksuja ei voisi metsästää, vaikka tahtoisi.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

powderpills

  • ***
  • Viestejä: 43
  • Yliklovni
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #54 : 23.07.2016 20:37:46 »
Aah <3 Kyllä on ihanaa, tuntee itsensä jälleen pieneksi Pokemonia töllöttäväksi kakaraksi :D Kyllä tuntuu suurin osa ysärilapsista olevankin huumantuneita. Ei tunnu marisijoihinkaan juuri törmäävän, lähipiirissä ainakaan. Eilen tosin kun poistuin yhdestä superlurepuistosta niin kävelin jonkun porukan ohi ja ehdin kuulemaan jonkun edgyn tytön tilityksestä lainin "eihän siinä mitään jos oikeasti tykkää pelata..." ;D Juu, onhan tämä nyt aivan hirvittävä peli kun aktivoi ihmisiä ottamaan kontaktia tuntemattomiin ihmisiin ja hyötyliikkumaan. Itse urheilen rasittavasti monta kertaa viikossa mutta inhoan kävelyä, ja istuttua tulee aivan liikaa. Eipä ole ollut muutamaan päivään sitä pelkoa! Eikä kyllä tule mieleen ajankohtaa jolloin olisi mahdollista törmätä jäätävään määrään innostuneita ihmisiä, joista iso osa on selvänä, vaeltelemassa ympäriinsä pitkin poikin kesäisenä viikonloppuyönä ilman että suuntana olisi baari.... Nyt odottelen että kännykkä latautuu ja lähden sitten kaduille!! Mä tykkään eniten vesipoksuista ja sen lisäksi juuri niistä söpöläisistä kuten suurin osa tässäkin topassa :D Viimeksi olin jahdissa pimeän aikaan, oli ihanaa kävellä ympäriinsä lämpeän kosteassa yössä.
The most terrible thing about it is not that it breaks one's heart - hearts are made to be broken - but that it turns one's heart to stone.

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #55 : 24.07.2016 13:29:38 »
Oli kyllä melkoinen ilta/yö eilen, kun lähdettiin porukalla valtaan saleja. Lopputulos oli kaksi kymppitason salia, joista toinen on vielä meidän hallussa. Oli varmaan melkoinen kokemus ottaa se toinen alas, kun siellä oli vahdissa yhdeksän Hypnoa ja Gyarados. Itellä meni sillä salilla treenatessa hermot, kun pääsin etenemään ainoastaan neljännelle pokelle  :D
Aamulla tuli raidattua toinen Möysän saleista, ja hankin vähän prestigee siihen toiseen, mutta en yksin jaksanut nostaa sen tasoa, kun se oli kans jo 8 levelin sali. Pitää sitten akun viimein taas täytyttyä katsoa jos yrittäis laittaa sinne yhdeksännen poksun.

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #56 : 24.07.2016 14:19:33 »
Jeei, pääsin eilen käymään suuremmassa cityssä tsekkailee ja nyt on paljon enemmän intoakin pelata! :D Olen ihan wow-fiiliksellä kyllä.

Tuli vain mieleeni, että kun kerään niitä karkkeja, niin voinko poistaa "turhat" poksut pois ilman, että karkit häviää ja näin ollen jättää sen poksun, jonka haluan evolvata? Tai siis en tee mitään kymmenellä eri pidgeonilla näin suoraan sanottuna. :D Lisäksi, tuleeko tuolla vastaan niitä kehittyneempiä muotoja poksuista vai vaan aloitusmuodot?

Apua kun kyselen paljon! :D Ja minun lempipokemonini ikinä on söpö jigglypuff. Jospas saisin joskus kiinnikin!

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #57 : 24.07.2016 14:22:22 »
Tuli vain mieleeni, että kun kerään niitä karkkeja, niin voinko poistaa "turhat" poksut pois ilman, että karkit häviää ja näin ollen jättää sen poksun, jonka haluan evolvata? Tai siis en tee mitään kymmenellä eri pidgeonilla näin suoraan sanottuna.

Eivät katoa. Kun lähetät poken proffalle, saat itseasiassa yhden karkin lisää. Ja kehittyneitäkin poksuja voi tulla vastaan, eivät vaan ole yhtä yleisiä kuin ne ensimmäiset muodot.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #58 : 24.07.2016 14:28:27 »
Syksy, voit ja kannattaa lähettää ne ylimääräiset pois. Saat aina 1 candyn lisää lähetetystä poksusta. :) Säästelen ainoastaan weedlejä, pidgeottoja, zubatteja ym. just ennen kun oon käyttämässä lucky eggin (voin sit evolvata ne, et saan expaa) mutta yleisesti ottaen lähettelen heikoimmat pois ja säästän aina vahvimman. :D Vahvempiakin muotoja löytyy, mutta harvemmin kuin 1. muotoja. Itse olen törmännyt Kingsleriin, Seadraan, Hypnoon, Pidgeottoon ja Pidgeottiin ainakin ylemmistä muodoista, mutta silti Pidgeot ja Pidgeotto on itse evolvattuja, koska sain niistä kovempia kuin löydetyt. Samoin Hypno, mutta joo, kyllä niitä kovempiakin poksuja löytyy. :)

Myökin käytiin eilen Valor-porukalla hakkaamassa saleja! Ne lähti sit pidemmällekin kiertämään, itse olin paikalla kahden salin valloituksessa. Omat Pokemonini olivat tosin heikoimmasta päästä, mutta olivatpa ne siellä kuitenkin pitkän tovin. Sitten joku Mysticin porukka oli käyny ne salit korkeista leveleistä huolimatta hakkaamassa itselle. Sain silti 20 pokerahaa, joka on aika jees. Tänään jos töihin mennessä valloittaisi salin niin saisi taas kympin lisää. Koetan kovasti säätellä, että saisin lisää tilaa mun reppuun, kun se vaan täyttyy, eikä pokepalloja mahu läheskää niin paljon kun haluisin.

Sain myös ekan 10km munani eilen. ♥ Odotellessa sen kuoriutumista. 2km munasta tuli Madikarp ja mietin ensin, että perskule, et halua, mutta sitten tajusin että siitähän saa reippaasti Madikarp candyja, kun se kuoriutuu. Ollaan taas hieman lähempänä Gyaradosta. ;) Eilen myös käytin sen lucky eggin ja koska olin säästänyt evolvattavaa, plus laitoin intencen päälle (vai mikä se houkutin onkaan) niin sain yli 10k expaa ja tulihan siinä sitten level uppikin. Vihdoin Eeveestäni tuli myös Flareon. Nyt on sarjasta kaikki muut paitsi Vaporeon. Se sitten seuraavaksi. Tarviisin 6 Eeveetä.

// Karmis kiilasi ja vastasikin Syksylle.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #59 : 24.07.2016 17:57:07 »
Hahhahahhaa meikäläinen tuli viikonlopuksi vanhempien luokse, ja kyllä palauduin maan pinnalle ja lujaa! Tää on ihan kohtalaisen kokoinen kaupunki, no ehkä vähän pieni, mutta ei täällä mitään pokestoppeja ole :D No okei, yhteensä kymmenen kilsaa käveltyäni löysin kaksi, joista toiseen en kehdannut mennä, koska se oli rivitaloalueen sisäpihalla. Gymejä tuntuu olevan yhtä paljon kuin pokestoppeja! (Eli olen löytänyt kaksi.) Edes rautatieasemalta kävellessäni matkaan ei tullut kuin yksi pokestop, vaikka matkaa oli kuitenkin sen parisen kilsaa.

Onko muilla käynyt niin, että juuri kun muna olisi kuoriutumassa, peli jumittaa, ettekä saa napautettua sitä munaa? Koska mulla on, ja sitten on pakko käynnistää sovellus uudestaan, ja sitten se muna on kadonnut. Kaksi kertaa kävi näin kahden kilsan munan kohdalla, joten se ei niin paljon haittaa, mutta sitten multa hävisi kymmenen kilsa muna... Äääääääääääääääh. Sitä ei siis enää löydy mistään, eikä siitä ilmeisesti ole tullut mitään pokeminia.

Näköjään pokestopeilta ei voi olla ottamatta kaikkea mukaan :/ Olisin tosiaan halunnut kerätä vain munia, pokepalloja ja sitten niitä marjoja. Mutta ei, kaikki tulee kerralla. Mutta ilmeisesti noita potionsseja ja muita pystyy poistamaan, joten täytyy varmaan tehdä niin.

Kävin tänään yhdellä gymillä, jolla hengaili pikkupoikia. Onnistuin jotenkin voittamaan yli kymmenen ottelua :D En tajua, miten. En edelleenkään käsitä, miten sitä pelataan, vaikka ihan oikeasti yritin noudattaa näitä neuvoja. Oijoi. No, salia en saanut vallattua kuitenkaan, mutta paljon pokemoneja meni henkihieveriin, ja sain herätellä niitä, jee!
Never regret something that once made you smile.