Kirjoittaja Aihe: Mä puhun sekavii kun me jutellaan [30/30, k-11, hömppädramaslash]  (Luettu 14637 kertaa)

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Aww voi apua <3_<3 jännään kyl niin täysillä et mitä tulee tapahtumaan
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Kyllä se hyvin menee. Jospa Tommi saisi jotain selitystä suustaan kummallisille kihloillekin.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Otaku, samoin.. 8'D voi että.
takkuinen, sitä minäkin toivon.

A/N. F300 215. Rohkeus



25.    Kiitän niitä jotka on luoneet sut

Ja kun liu'ut mun luokseni
tiiän ettei kaamosta vuoteen tuu

Päätäni särki pelkästä hermostumisesta ja mietin vähän aikaa, uskaltaisinko kääntyä takaisin kotiin hakemaan buranaa. Tiesin kuitenkin, että silloin vain jäisin sinne ja ulisisin sitten huomenna Marialle, kun olin niin saatanan pelkuri.
Niinpä kävelin vastahakoisen varmoin askelin sisään leffateatterin ovista ja vedin henkeä paljon syvempään, ennen kuin kohotin katseeni.

Tähyilin vähän, mutta en nähnyt Tommia missään. Pyörin varmaan hämmentyneen pingviinin näköisenä ympyrää ala-aulassa, kunnes tajusin, että puhelinkin oli olemassa ihan tätä varten.

missä sä oot? Laitoin Tommille viestin, koska kello oli varttia vaille kahdeksan ja mielelläni ehtisin näytökseen lippujen kera.

sun takanas, pöljä.

Käännähdin ympäri ja mietin, missä välissä se oli sinne kerennyt hiippailla. Tommi hymyili minulle ja tajusin, että sen snake bitesit olivat taas paikallaan. Kohotin niille kulmiani ja se virnisti, koska tiesi mitä ajattelin. Se oli kuitenkin jättänyt piikit kotiin.

”Luuliks et teen sulle oharit?” Tommi kysyi ja heristi minulle värikästä turkinpippuripussia. Naurahdin hieman väkinäisesti. Olinko oikeasti ajatellut niin?
”No emmä oikeestaan.. lähinnä vaan sitä, etten viittis ilman lippua tunkea teatteriin.”
”Pointti”, se tokaisi ja heitti pussin minulle.

Lähdin vaiteliaana kävelemään sen perässä portaita ylös ja mietin samalla, että mitä vittua nyt taas Gabe. Jätkä näytti paremmalle kuin tyyliin ikinä, mutta ei halia eikä mitään. En tajunnut edes tervehtiä.
Olisin mätkäissyt itseäni hyvällä halulla, jollei se olisi ollut melko silmiinpistävää tässä ympäristössä. Joku lapsi saattaisi saada vaikka traumoja.

Katsoin, kun Tommin rastat heilahtelivat sen niskasta paksuna ryöppynä jonnekin selkärangan puoliväliin. Missä välissä ne oli edes kerenneet kasvaa tuolla tavalla?
”Eiks noi paina ihan helvetisti?” kysyin siltä päästyämme toiseen kerrokseen, missä vissiin sali sijaitsi.
”Ööh”, Tommi hörähti ja vilkaisi minua huvittuneena. ”Tiiäks, mulla on ollu nää jo aika kauan. En silleen huomaa mitään eroa.”

Totta, helvetti. Olin taas oikea idiotismin multihuipentuma ja halusin hakata itseäni vielä enemmän. Työntää turkinpippurit silmiin tai jotain.
”Hei Tommi”, sanoin ennen kuin kerkesin estää itseäni, kun se näkyi etsiskelevän jotain paikkaa mihin istua. Aulassa ei ollut ristinsielua.

Rastatukka vilkaisi minua kysyvästi ja pysähtyi hetkeksi aloilleen.
”Saanks mä niinku ollenkaa tervehalia vai?” kysyin vähän leikittelevällä sävyllä, vaikka oikeasti jännitti ihan perkeleesti.
Tommi naurahti ja pudisteli päätään. ”Tervehali? Really?”

Se kuitenkin tuli luokseni, kietoi kätensä niskaani ja suuteli lainkaan kyselemättä. Välittämättä julkisten kosketusten kammostani nykäisin sen tiukemmin itseäni vasten, vaikka kovakouraiset sormeni varmaan jättivät mustelmat sen lanteisiin.

”Totta, tervepusu onki parempi”, mutisin sille, kun salin ovi avattiin ja me irrottauduimme äkkiä toisistamme. Tommi vastasi ovella seisovan työntekijän hymyyn paljon itsevarmemmin kuin minä ja piti minua kiinni ranteesta.

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Räntsäke

  • Vieras
Voi, olipa ihana pikku pätkä.
Tommi on koko ajan kamalan rento ja itsevarma, mahtaa olla perusluonteeltaan sellainen. Todennäköisesti häntäkin edes vähän hermostuttaa, vaikkei se näykään päällepäin. Gabe taas on tosi suloinen hermoillessaan ja stressatessaan kauheasti tuota tilannetta. Hyvä kyllä sekin, että selvisi, ettei Jaakko ole enää Tommin kanssa yhdessä, niin ei tarvi sillä lailla häntä enää miettiä. Ainakaan nyt. Ja otsikko on kiva.. : )

Tuhisija

  • Vieras
Oh god.

Maria ja Nita Gaben apureina oli niin aww. Puhumattakaan sitten tästä tuoreimmasta ficletistä. Tuli itselle tosi lämmin (voi johtua myös teestä...) ja söpö ja hymyilevä aww olo, kun Gabe hermoili ja stressasi. Ihana. Ja kuten Räntsäke sanoi, Tommi taitaa olla perusluonteeltaan rento tyyppi, ainakin hän saa itsensä näyttämään ulospäin sellaiselta (tiedä sitten millaista stressimölinää pään sisällä liikkuu).

Mutta voi apua tuo loppu. Tervehali oli ihana ilmaisu :D Puhumattakaan tervepususta. Ja hämmentynyt pingviini, aww. Okei, kaikki tässä ficletissä oli jollain tavalla aww ilmeisesti, kun viljelen sitä nyt tähän kommenttiini. Hih.

Kiitos paljon tästä, jään odottelemaan mielenkiinnolla jatkoa :''>

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Tuottaa iloa huomata, että nyt Tommi kantaa vastuunsa suhteen etenevistä askeleista, kun Gabriel on se pidättyväisempi ja harkitumpi. Muiden tavoin pidin tervehali- ja tervepusu-termeistä. Saa nähdä, tuleeko elokuvan katsomisesta mitään, vai ainoastaan lisää mustelmia. : )

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Räntsäke, Tommi nyt on vähän omanlaisensa 8'D jonkun on pakko olla rento kun Gabe on paniikkikani.
Tuhisija, haha, aww vain sinullekin ja kiitos ♥
takkuinen, nooh, sen näkee nyt :3

A/N. F300 sanalla 265. Selitys



26.    En voi elää sun kanssa enkä ilman sua
 
Kun ei oo menos minnekään, nii ei pitäis olla kiirettäkään 
Mut ei toisaalta mitään syytä hidastaa myöskään

Leffa oli oikeasti hyvä, se minun piti myöntää. Sitä oli vain parantanut se, kun Tommi oli ensimmäisen indominus rexin hyökkäyksen jälkeen ottanut minua kädestä, eikä ollut enää päästänyt irti. Se oli nojannut päätään olkaani ja rastat kutittivat niskaani, mutten välittänyt.
 
Söin turkinpippureita hieman vältellen, vaikka puraisinkin melkein joka kerta poskeeni, kun hämmennyin ruudulla tapahtuvista asioista. Tommia se tuntui huvittavan, se vilkaisi minua aina silmät kiiltäen ja minä mietin, mikä se oikeasti oli. Ja miksen osannut kysyä, mitä se teki tuossa taas ja miksei se mennyt pois. Miksen minä mennyt?
 
Elokuvan jälkeen me jäimme istumaan leffateatteriin niille sijoillemme ja odotimme, että muut ihmiset lähtivät. Kun viimeinenkin oli poistunut portaista, Tommi käänsi katseensa minuun.
”Mä oon pahoillani jos oon ollu jotenki outo”, se sanoi ja minä yritin niellä yllättymiseni.
”No… se on aika lievä ilmaisu”, naurahdin vähän häkeltyneenä, hieraisin niskaani kädelläni. Tommi nyökkäsi sen näköisenä, että tajusi mitä tarkoitin ja meni aika vakavaksi.
”Mun pitäs selittää sulle kaikenlaista, mut.. en tiiätkö osaa. Enkä tiedä haluunko edes, en enää.”
 
Kohotin rastatukalle kulmaani sen näköisenä, että selityksen olisi parempi tulla ennemmin kuin myöhemmin. Se hymyili minulle lammasmaisesti ja katsoi alaspäin, sormiamme jotka olivat edelleen kietoutuneet yhteen.
”Jaakko halus aina selityksen kaikelle”, se totesi sitten. ”Miksi olin jonkun seurassa, miksi join, miksi tupakoin, jopa sille miksi ostin tietynlaista jogurttia.”
Tuijotin Tommia vähän aikaa ja mietin, mikä niiden funktio oli ollut. Jos tuo oli totta, miten helvetissä Tommi oli ensinnäkin napannut sellaisen kontrollifriikin? Eihän se kuulostanut lainkaan sen tapaiselta.
 
”Mikä saa sut luulemaan etten mä halua?” kysyin lopulta hitaasti, tunnustelevalla sävyllä.
”Koska mä tunnen sut Lari”, Tommi hymyili, sen äänessä oli pehmeä sointi ja minä halusin suudella sitä. Niin kovasti, että melkein jo tein sen.
”Tai ainakin tunsin”, se hetken kuluttua jatkoi, katse vähän viilenneenä.
Minä huokaisin ja katsoin valkokankaalle, jossa pyöri jostain syystä edelleen lopputekstit. ”Niin.”
 
Me olimme hiljaa jonkin aikaa, enkä oikeastaan tiennyt, halusinko edes avata koko keskustelua. En halunnut tietää, mihin se käytännössä johtaisi ja mitä saisin tietää. Tai ehkä tarkemmin, mitä en saisi tietää.
”Mä tiiän että siitä on jo ehkä liiankin kauan, mutta mä rakastan sua edelleen”, Tommi lopulta sanoi hiljaa, minusta tuntui, että se puhui enemmänkin armeijansävyiselle huivilleen kuin minulle.
 
Sydämeni hypähti ja yritti varmaankin itsemurhaa, koska en saanut hetkeen henkeä, mutta en silti tiennyt miten reagoida. Puristin Tommin sormet ranteeni ympärille, samalla tavalla kuin sen katse puristui laukkaavan sydämeni ympärille enkä antanut sille koskaan mitään vastausta.
 
Suutelin vain ja toivoin, että se riittäisi vähäksi aikaa.

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Siunsäe

  • ***
  • Viestejä: 300
  • Never Settle
Menossa mukana edelleen, ja ihanat kaksi viimeisintä lukua.
Tommi on kyllä OUTO. en tiiä, oonko sanonut tän jo, mutta tosi oudosti se käyttäytyy. Ja mä mietin Gaben kanssa, että mikä hiton homma toi Jaakko-juttu nyt sitten oli. Ois voinut jättää välistä, niin ois kaikki vähän yksinkertaisempaa. :D
Mutta niin, so far näyttäs menevän hyvin, mutta mulla on jotenkin semmonen kutina, että tässä taas jotain raivostuttavaa pian käy...

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Nyt pojilla on välit ainakin vähän auenneet ja jopa sanallisia selityksiä on vaihdettu. En silti usko, että kaikki lähte liplattamaan kuin hattarapilvellä. Sen verran paljon epämääräisyyksiä poikien välillä on ollut erossa olon ajan.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Siunsäe, Tommi on tosiaan vähän outo... 8'D mutta tosiaan, Jaakko ja Tommihan oli yhdessä ainakin yli vuoden, joten sinänsä se ei ollut kovin uusi homma. Vähän erikoinen vain. Mutta hehe, katsotaan jos saan kolmessa osassa jotain raivostuttavaa aikaan... kiitos!
takkuinen, hih, hattarapilviliplatus saattaa kyllä jäädä väliin. Nyt. Kiitos :3

A/N. Päätin nyt, että 30 osaa on tarpeaksi. F300 48. Puolikas



27.   Lähelläsi mun silmiini sattuu

Mut sanat jää mun kitalakeen joku muu tuli sua hakee
koska me annetaan kaiken tapahtuu

Me kävelimme käsi kädessä pitkin hiljaista keskustaa, yritimme löytää edes yhden auki olevan pitsapaikan. Lopulta se osuikin kohdalle, joku niistä neljästä ulkomaalaisten pitämästä.
”Ooksä käyny täällä koskaan?” kysyin, ihan vain sanoakseni jotain. Tommille hiljaisuus oli helppoa, minulle enimmäkseen vaivaannuttavaa.
”Umm en varmaa, oon käyny siellä toisessa, Kirkkokadulla”, se vastasi ja sen etusormessa oleva kihlasormus painoi kuviota kämmeneeni.
Nyökkäsin, kun en osannutkaan yhtäkkiä sanoa enää mitään.

Haimme pitsan, jonkun kana-persikka-kinkku –sekoituksen, joka huvitti minua jo ihan ideana. Talsimme Tommin kämpälle syömään, koska se sattui olemaan lähempänä eikä kumpaakaan kiinnostanut jäädä pidemmäksi aikaa pyörimään keskustaan.

Potkin kengät jalastani eteisessä ja Tommi vei pitsan keittiönpöydälle, siirrellen siitä samalla toisella kädellä kamoja. Mahduimme sen ääreen pienellä ähistämisellä, sen oli vallannut lasit, lautaset, kipot, laskut ja pitsalaatikot. Tommi ei ollut ainakaan muuttunut yhtään sen järjestelmällisemmäksi ajan saatossa.

Hymyilin sille vähän tahtomattani ja se hymyili takaisin, leikatessaan pitsaa ensin puoliksi ja sitten pienempiin osiin.
”Mä oikeesti pelkäsin, ettei sua enää koskaan vois saada takas”, se tokaisi ennen kuin puraisi ensimmäisen kerran palaansa, minä yritin vetää puolikkaastani osaa henkeen. Yskäisin hieman hämilläni ja mietin, minne suuntaan katselisin.

”No mä en varsinaisesti kai antanu sulle mitään aihetta uskoakaan…” mutisin sitten ja hain katseellani kaappia, josta toivon mukaan saisin vähemmän likaisen lasin. Nousin pöydästä ja meinasin kompastua rullaantuneeseen matonkulmaan. Tommi nauraa kihersi hiljaisella äänellä ja mulkaisin sitä laskiessani vettä hanasta.

”On siellä vissii siideriäki”, se tokaisi minulle ja pyöräytin silmiäni sille.
”Näytänks sille, että oon alkoholin tarpeessa?”
”Näytät”, se vastasi rehellisesti ja minä huokaisin, lakaten vihdoin yrittämästä. Kiskaisin jääkaapin oven auki ja nappasin jonkun omenasiiderin, vaikka ne kyllä maistuivat aina aivan paskalta.

Lösähdin takaisin pöydän ääreen ja katsoin, kun Tommi huolellisesti tuhosi omaa puolikastaan.
”Mä en oo ihan varma, missä me mennään”, sanoin sitten avatessani tölkkiä. Sen sihahdus peitti alleen nielaisun, joka oli Tommin ilmeestä päätellen ainoa reaktio tokaisuuni.
”No se on varmaan ihan arvattavaa”, se totesi pyyhkäistyään suupieltään. ”En mäkään tiedä. Missä sä haluisit meidän menevän?”

Irvistin sille, koska en minä tässä ollut se, jonka pitäisi päättää näistä asioista. En edes osaisi.

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Ei sitä onneksi tarvitse eikä missään nimessä pidäkään yksin päättää. Keskustelua, keskustelua.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
takkuinen, näiden keskustelut on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa.. 8'D

A/N. mitenkäs tässä nyt näin kauan meni. Noh, täällä ollaan. Loppusuora häämöttää. F300 62. Uusi



28.   Meidän juttu oli melkein siinä ja siinä
 
Mitä yhdestä auringosta,
satoi tai paistoi kunhan sä oot vaan siinä

Tommi näytti jokseenkin huvittuneelta kun kiemurtelin ja tein asioista turhankin suuria ongelmia. Todellisuudessa tämä olisi ohi sillä, että sanoisin vain suoraan mitä halusin, mutta entä jos en oikeasti tiennyt mitä edes odotin tältä koko... suhteelta?
 
"Entä jos mä vaan pyytäsin, että mikään ei muuttus", kysyin sitten, vähän epäröiden ja tökkien persikanpaloja lautasenreunalla. Tommi hymähti, näytti sille, että ei osannut oikeastaan edes sanoa koko ideaan mitään.
"Riippuen mistä sen ei pitäs muuttua."
"Niinpä."
 
Lopulta join siiderini loppuun ja päätin vain kakaista ulos kaiken, mitä mietin. Helpommin sanottu kuin tehty, rastatukka pyöritti yhtä pötkylää sormiensa välissä ja katseli lähes huolettoman oloisena minua pöydän ylitse silmiin.
 
"Mä en oikeesti ymmärrä sua. En tota Jaakkoo enkä sun kihlausta enkä varsinkaa sitä, mitä helvettiä sä mussa vielä näet. Sulla oli semmonen saatanan orvokkisilmä ja sä otat mielummin mut, joka ei osaa ees kännätä ilman että itkee lesbon tissejä vasten pimeessä."
 
Yritin vetää henkeä välissä, koska minulle oli tosiaankin palannut siitä yöstä jotain sekavia muistikuvia. Tommi kohotti kulmaansa kuin kysyäkseen, halusinko ihan oikeasti nostaa sen asian tapetille.
"Mä haluisin vaan tietää, että pantiiks me sillon yöllä ja mitä vittua sun sormus oli mulla", huokaisin lopulta ja sitä hymyilytti vähän.
 
"Ei, ei me pantu", se totesi lopulta ja halusin huokaista helpotuksesta. "Jaakko tosin kerto, että olit tullu sisälle, tirvassu sitä turpaan ja rynnänny parvekkeelle Violan luokse."
Yritin näyttää häpeilevältä, mutta en selkeästi onnistunut siinä kovin hyvin Tommin hymyn perusteella. Se nojasi taaksepäin tuolissaan ja nosti jalan toisen päälle.
 
"Ja se sormus oli sulla siks, että sä halusit testata sitä, koska me väiteltiin kummalla on paksummat sormet."
"Oikeesti?" voihkaisin ja painoin pääni käsiini. Tommi naurahti hiljaa ja minä jäin kuuntelemaan sen äänen sointia pienessä huoneistossa.
"Mitä muuta vielä?" kysyin sitten.
"No se sun mainitsema lesbon tissejä vasten itkeminen - en oo koskaan nähny Karitaa niin vaivaantuneena by the way - ja se paita oli vaan joku vahinko. Mulla oli vitun kylmä yöllä."
 
Eli voiko olla, että yöllä ei ollut tapahtunut mitään oikeasti pahaa tai ihmeellistä? Oliko Karita kiusannut minua ihan turhaan ja pelotellut lähes puolikuoliaaksi? Irvistin vähän vaikeasti. Se muija oli kyllä melkoinen sadisti.
 
"Eli virallinen osuus on pois alta, joko siirrytään naimaan?" heitin sitten kuin katkaistakseni jäätävän hiljaisuuden. Tommi veti siideriä henkeen ja kuulosti sille, että kuolee oikeasti ja minä kaduin niin kauan, kunnes näin sen taas nauravan.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2015 18:56:42 kirjoittanut Zarroc »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Ah, nyt on kaikki salaisuuksien kirstut avattu ja Gabriel kertoikin seuraavan toiminnallisuuden tärkeysjärjestyksessään. Kumma, että Tommi oli muka noin yllättynyt, pöh, leikkii vain siveyden sipulia.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
takkuinen, Tommi on vähän omanlaisensa. Ah, ihanaa kun olet ollut mukana alusta asti. Viimeisiä osia viedään, joten kiitos niin paljon ;_; ♥

A/N. F300 274. Hyväillä




29. Sä oot vähintää tuhat ja yks


Kun sä tuut huoneeseen, kuuluu vaan jysähdys
sydänkäyrä on seisminen, mulla kiihtyy hengitys

”Jos sä ihan välttämättä haluat ekana naida”, Tommi näytti huvittuneelta ja sen silmät kutsuivat minua luokseen. Kohotin kulmaani hieman, etäisesti tajusin, että matkin sen käyttäytymistä täysin.
”No, mä en oo koskaan ollu mikään loistava puhumisessa”, sanoin sille kuin selityksenä. Tommia selkeästi nauratti, koska se hymyili ja tokaisi; ”Sen oon kyllä huomannu.”

”Onko valittamista?” hymähdin katsellessani kun se nousi ylös, keräsi lopun pitsan lautaselle ja laittoi sen jääkaappiin. Sen jälkeen ojensi minulle kätensä ja tartuin siihen vähääkään epäröimättä. Tommi kiskaisi minut mukaansa ja pujottelimme olohuoneeseen sohvaa kohden, minä en tiennyt edes mitä odottaa. Epäilin kyllä, että Tommi haluaisi vielä vähän jutella tai jotain. Se tai jotain kävikin ihan hyvin toteen, kun se veti minut mukanaan sohvalle ja tömähdimme siihen päällekkäin epämukavaan kasaan.

Asettelin raajojani puhisten tuskastuneena ja katsoin, kun sen vihreäpilkulliset silmät nauroivat minulle. Niiden ruskea sävy tuntui syvenevän ihan vain katsoessani sitä ja hetkeksi pysäytin kaiken liikehdintäni vain katsoakseni sitä. Tommi makasi mukavan näköisesti aloillaan, pää ylimääräisellä, pienellä sohvatyynyllä ja katseli minua silmiin. Kohotin kättäni ja vein sen rastoihin, jotka valuivat kurittomasti joka paikkaan.

Tommi hymisi hiljaa selkeästi tykäten siitä, että hyväilin sen tukkaa. Otin rastoista kunnon otteen ja nykäisin hieman, se naurahti vähän yllättyneenä ja veti minut luokseen. Tuijotimme toisiamme ihan läheltä, tiedostin edelleen ongelmallisen asentoni, mutta en enää välittänyt siitä. Se puhalsi huulilleni vähän, näytti aika ilkikuriselle ja minusta tuntui, että pakahtuisin. Suutelin Tommia pujottaen molemmat käteni sen rastoihin ja tunsin, kuinka se kietoi kätensä alaselkääni.

Suudelman syventyessä tajusin oikeasti, kuinka paljon meidän välissämme olikaan ollut. Saattoi olla edelleen. Se maistui vähän persikalle ja ennen kaikkea tutulle, lämpimälle. Hengitin hiljaa sen huulille, sormet puristaen lähes väkivaltaisesti sen rastoja.

Erkaannuin hetkeksi vain katsoakseni sitä, Tommin silmät olivat tummat ja pupillit suuret. Se hengitti edelleen rauhallisesti, mutta näin, kuinka se janosi tätä.
”Mä en oikeesti koskaan lakannu rakastamasta sua”, mutisin sille hiljaa, suutelin sen suupieltä. Tommi painoi silmät kiinni ja näytti vähän aikaa niin autuaalle, että hymyilin.
”Mä tiedän”, se kuiskasi, enkä tarvinnut yhtään enempää vakuuttelua mistään.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2015 23:47:59 kirjoittanut Zarroc »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Räntsäke

  • Vieras
Oi että, tämä alkaa olla jo lopussa.. Enää yksi osa.
Ihanaa, että nää jätkät pääs tähän pisteeseen. Jaakko-asia on selvä, eikä oikeastaan ole enää mitään sen isompaa hämminkiä tässä. Mua huvitti suuresti, kun Tommi kertoi, mitä silloin eräänä yönä tapahtui.. : )
Ja joo, tää luku oli ihana. Eikä näitten mun mielestä tarvi just nyt sen enempää puhua. Tai tarvii tietty jossain vaiheessa, mut eiköhän tossa sellaset tärkeimmät ja päällimmäiset tullu.
(Wuhuu, sainhan mä tähän kommenttiin enemmän ku kaks riviä...)

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Ei tullut himon ja kiireen sävyttämää keittiösessiota, vaan ehditään vielä ihastelemaan toista kaiken ikävän jälkeen. Antaa arvoa hetkelle.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Räntsäke, tässäpä se viimeinen osa nyt sitten on. Kiitos paljon kaikista kommenteista <3
takkuinen, jätetään keittiösessiot eri ikärajalle.. 8'D kiitos ♥

A/N. No. Se oli sitten tässä. Vähän on kyllä kieltämättä tyhjä olo. Kiitos kaikille lukeneille ♥ F300 196. Ilo



30. Meil on monta eilistä, taustapeilissä, loppuelämä jäljellä
 
Aamuvarhain kai tuskanen tunne on, haluun kuiskaa sun korvaan et kuuletko 
Mua, kun halusin mä rakastua suhun sen takii etten mistään haluu luopua

Tommin vierestä herääminen oli niitä asioita, mitä olin kaivannut ihan helvetisti. Katselin sitä, kun se ynähti hiljaa ja käpertyi syvemmälle sängyn uumeniin, näyttäen niin saatanan suloiselle. Tummat ripset varjostivat sitä maailmalta, kun se vaihtoi asentoa lähes huomaamattani, vaikka tuijotin sitä koko ajan kiinteästi. 
 
Se venytteli herätessään, ei niin kuin kissat tai mitkään, vaan käsiään heilutellen ja sormiaan minulle heristellen. Sen silmät avautuivat hitaasti ja se katsoi minua sen näköisenä, ettei tiennyt yhtään missä oli.
”Huomenta”, hörähdin sille ja se tuijotti minua vähän aikaa kuin miettien, mitä kautta pääsee nopeiten ulos. Kai se oli joku refleksi, jäänyt ajoilta Viola ja sinne päin. Kun minua ei ollut olemassakaan.
 
”Huomenta”, se kuitenkin mutisi ja haroi rastojaan jotenkin välinpitämättömästi. Venyttelin itsekin vähän, katselin ympärilleni ja palautin sitten katseeni siihen. Tommi hymyili vähän, sellaista outoa hymyä ja minusta tuntui, että se ei oikein tiennyt miten sen pitäisi käyttäytyä.
 
”Huomenta”, sanoin vielä uudestaan, tällä kertaa virnistäen. Se huomasi jipon ja naurahti, veti minut niskasta lähemmäs. Sen silmät painautuivat kiinni suudellessani sitä kunnolla, peittäen sen kokonaan itselläni.
”Nukuitko hyvin?” mumisin sen suuta vasten, Tommi räpäytti silmiään laiskasti. Katselin sitä tarkkaan, vaikken tiennyt mitä halusin nähdä. Ehkä en mitään? Kai olisi helpompaa, kun en vaan tajuaisi mitään, olisin täysin ulapalla.
”Oothan sä okei?” Tommi kysyi tällä kertaa, olin kai miettivinäni vähän liian pitkään kun se yritti karkuun vaivihkaa. Irrotti minusta otetta ja katseli muualle, mutta silti jotenkin samalla minuun.
 
”Ollaanhan me okei?” kysyin siltä vastaan, ehkä liiankin hiljaa. Tommi nyökkäsi, hymyili ja suuteli. Upotin sormet sen rastoihin, tarrasin tiukasti sen tukkaan ja tunsin kuinka se hymyili leveästi.
”Nää lakanat pitäis oikeesti vaihtaa”, se mumisi ja minä hihitin.
”Ei vielä.”
 
Tommi antautui auliisti tahtooni painaessani sitä patjaa vasten. Se hymyili minulle hellästi, ymmärtäen kaiken mitä tarkoitin.
 
Oot sä kunnos rauhas ja turvas 
haluun viedä sut täältä pois 
Karkumatkalla jonnekin kauas ei oo eka kerta, eka kerta 
beibi sulle ja vain sulle mä vuodan, joka kerta, sydänverta.

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Siunsäe

  • ***
  • Viestejä: 300
  • Never Settle
Moi.

Tää oli loppuunsa aivan ihana. Vähän mulle itselleni jäi kyllä tuo loppu auki. Toivon tietty kovasti, että pojilla onni jatkuisi, eikä kukaan tunkisi enää väliin, mutta jotenkin koin, että tarina jätti kuitenkin vielä sen toisen, ikävemmän vaihtoehdon. ( tai sit se johtuu vaan siitä, että vikassa pätkässä oli Jannan ja Junon rakkausbiisi, ja noh, niillehän nyt ei sitten kovin hyvin käynyt ;D ) Mutta päätin olla vaivaamatta asialla päätäni ja todeta vaan, että ihanan sokerinen loppu.

Tykkään suuresti sun kirjoitustyyliä, varmaan mainitsinkin jo aiemmin. Oot erittäin harjaantunut ja kyvykäs, tekstin seuraaminen on helppoa ja jälki virheetöntä. Kerronta siis toimii. Tommi ja Gabe ovat syviä hahmoja, vahvasti rakennetut persoonat. Sivuhenkilötkään eivät jääneet huonommiksi.

Kiitti kovasti! Oon ollut duunissa, niin en oo aiemmin tätä päätösosaa huomannut. Mutta nyt tulin korjaamaan virheeni. Näin huolella duunattu ficci tosiaan ansaitsee kehunsa. :D

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Siunsäe, apua, kiitos paljon ihanasta kommentista ;_; <3 ja kiitos, että seurasit loppuun asti.

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Tuhisija

  • Vieras
Tulin nyt pitkittyneen off-kauteni jälkeen kommentoimaan vielä tätä valmista tuotosta. Oli kiva nähdä, että olit saanut tämän valmiiksi.

Kuten joku jo aiemmin sanoikin, niin Tommi kyllä kieltämättä on outo, mutta se taitaa nyt vain olla osa sitä ja sen oikkuja. Osassa 26 oli kiva leffateatteritunnelma, tykkäsin siitä kun pojat jäivät leffan jälkeen istuskelemaan lopputekstien keskelle ja aloittivat välien selvittelyn siellä. Odottelin jokseenkin, että nämä treffit menisivät pieleen, mutta yllätyin iloisesti, kun pojat suutelivatkin ja lähtivät pizzaa hakemaan.

Lainaus
Sulla oli semmonen saatanan orvokkisilmä ja sä otat mielummin mut, joka ei osaa ees kännätä ilman että itkee lesbon tissejä vasten pimeessä."
Taisin tirskahtaa tai ainakin hymähtää hymyillen tässä :D Ihanasti sanottu, Gabe.

Loppu oli ihana, vaikka minustakin miulle jäi hieman auki. Toki tarina täytyy joskus lopettaa, ei ikuisuuksiin voi jatkaa, mutta toivon että pojat saavat olla onnellisina yhdessä eikä Jaakko tule väliin sotkemaan.

Lainaus
”Nää lakanat pitäis oikeesti vaihtaa”, se mumisi ja minä hihitin.
”Ei vielä.”
Aww ♥ :''>

En osaa kommentoida nyt mitään muuta järkevää, mutta kiitos tästä, tykkäilin loppuun asti :D