Kirjoittaja Aihe: Mä puhun sekavii kun me jutellaan [30/30, k-11, hömppädramaslash]  (Luettu 14599 kertaa)

Cazi

  • *
  • Viestejä: 2
Ooh, tämähän on kiva :3 Itse en ole vielä pahemmin originaaleja finissä lueskellut, mutta tämä osui silmiin, ja luin kaiken kerralla läpi. Tykkäsin kyllä.
Yleisesti ottaen mua itseäni häiritsee kun ihmisistä käytetään sanaa se, enkä rupea väittämään ettei se nytkään häiritsisi. Parissa kohdassa olen mennyt juurikin tuon takia hieman sekaisin, mutta loppujen lopuksi se sopii tekstin tyyliin.
Pidän kirjoitustyylistäsi, sillä et jää junnaamaan liiaksi paikalleen, vaan teksti etenee sopivaan tahtiin. Kuvailua on tarpeeksi, ja tykkään Gaben ajatustenkulusta. Hahmot ovat kaikki omalla tavallaan mielenkiintoisia, jokaisella on selkeä ja jollain tapaa erilainen persoona. Oma suosikkini on Karita, ihanan karkeakäytöksinen hahmo.
Yksi asia mua on muuten häirinnyt alusta asti, nimittäin hahmojen ikä. Itse oletan Gaben ja Tommin ainakin pyörivän jossain 18 ikävuoden paikkeilla, mutta jos se oikea ikä onkin jossain välissä mainittu, niin se on mennyt multa täysin ohi.. :'D

Mutta seurailemaan jään, vaikken joka luvun jälkeen kommentoisikaan :3

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
OHO mitäs ihmettä. Mitä tapahtuu. Tämmöset kolmiodraamanpoikaset (tai onko tää nyt enää poikanwn) on niin inhottavia ja hämmentäviä. Vaikka kauluspaita-kihlasormus-sekaannus naurattikin niin toisaalta voi Jaakkoa. Ja itse asiassa kyllä tuo tilanne on aika kusinen kaikille.
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Tuhisija

  • Vieras
Miksi Gabella oli Tommin kihlasormus? Oliko Tommi kenties yön hämärinä tunteina mennyt kosimaan Gabea omalla kihlasormuksellaan? No tuskin, mutta tuli vain ekana mieleen tuommoinen skenaario tuosta kohtauksesta :D Niin awkward, toisella on toisen paita ja toisella sormus, ääh.

Olisi nyt Tommi kuitenkin antanut paidan takaisin, mutta ehkä se vain halusi pitää sen, jotta voi halia sitä öisin salaa Jaakolta ja tuoksutella Gaben tuoksua? Kaikkea mäkin pohdin, mutta eihän sitä tiedä :>

Haluan vaan tietää, mitä nää kaikki miettii.


Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Cazi, oohh jee, uusi lukija. ._. hahmojen ikä, mitäs minun siitä pitikään sanoa. Tosiaan, Gabe on omissa virallisissa kirjoissani 22, Viola on 20 ja Tommin kohdalla en ole ajatellut asiaa lainkaan. Putoaa varmaan siihen 19-21 väliin jonnekin. 8'D toivottavasti helpottaa lukemista siltä osin... mutta kiitos paljon kommentista! :3
Otaku, oho, niinpä... 8'D tää on kamalaa. Odotellessa mitä vastaan tulee, kiitos!
Tuhisija, rehellisesti syy on vielä kehitteillä, joten en tiedä yhtään enempää kuin tekään. Minäkin haluaisin tietää mitä nuo miettii...

A/N. F300 262. Krapulainen



19.   Tulen joka ilta samoilla eväillä

Olo välillä on kuin kerjäläisen
Miten paljon minun sieluni sietää kilometrejä ja taukopaikkoja?

Olin löytänyt paidan päälleni ihmeellisen nopeasti ja saanut itseni jopa kämpästä ulos. Karita ja Rebecca lähtivät samoihin aikoihin kanssani. Katselin kun Karita kapusi jumalattomissa koroissaan mustaan mersun maasturiin ja virnisti minulle vetäessään oven kiinni perässään.

En ollut kerennyt kävellä pihatietä kuin muutaman metrin, kun maasturi jo rullasi vierelleni pehmeästi (jumalauta sykähdyttävän eläimellisesti) hyristen ja siirsin katseeni siihen.
”Et ois kyytii halunnu?” Karita kysyi minulta ikkunan avautuessa ja minä mietin, miten kummassa se ajoi niillä kengillä. Oliko sillä automaattiauto vai mitä helvettiä, ei se silti käynyt järkeen.
”Emmä viiti teille lenkkii tehä”, vastasin osittain mutisten ja Karita nauroi.
”Sullahan on älytön krapula, kiipee kyytiin.”
”Okei…”

Rebecca istui etuistuimella Karitan peililasit päässään ja näytti sille, että halusi pidellä nenänvarttaan. Eli en vissiin ollut ainoa, jolla oli krapula. Ihmettelin kyllä, miten toinen näistä naisista oli niinkin ajokuntoinen, että uskalsi lähteä autonrattiin hetimiten.

En ollut kuullut Rebecan puhuvan kuin muutaman sanan koko iltana, joten lievästi sanottuna hätkähdin, kun se käänsi naamaansa minua kohti ja kysyi: ”Onks sulla edelleen jotain juttua Tommin kans?”
Jos olisin juuri sillä hetkellä yrittänyt nakertaa jotain muutakin kuin itsetuntoani ja terveydentilaani, olisin todennäköisesti vetänyt sen henkeen.
”No en mä kihlattuja miehiä deittaile”, murahdin ja Rebecca päästi samanlaisen ironisen naurahduksen kuin Karita aina teki.
”En mäkään”, se totesi ja huomasin niiden vaihtavan oudon katseen keskenään. En jaksanut keskittyä siihen sen kummemmin, vaan nojasin päätäni ikkunaan ja nautin sen viileydestä.

Ja Karitan tasaisesta ajotyylistä.

”Onks tää automaatti?” kysyin hetken kuluttua ja Karita katsahti minuun kummastuneena taustapeilin kautta.
”Ei?”
”Miks tää ei sit nyi ku vaihtaa vaihetta?”
Karita huokaisi ja Rebecca nauroi, nyt oikeasti. Näin kun se otti kiinni Karitan kädestä ja totesin ihan hiljaa itselleni, että ne oikeasti kuuluivat toisilleen. Pitäisi olla jo aviossa ja kolme lasta tai jotain.
”Karita on taksikuski”, Rebecca kuittasi asian ja minua hävetti väkisin. Kai tuo olisi pitänyt arvata. Mutta silti ne korot, ei kai kukaan sellaisilla aja, ainakaan tällaista autoa.

Mutta Karitapa ajoi, hyräili jopa mennessään kun radiosta tuli Led Zeppeliniä ja minua melkein itketti niin kuin kasarihomoa aikanaan. Nousin autosta ollessamme lähimpänä kotiani, mitä kannatti mennä, ettei tarvinnut älyttömästi kiertää.

Kiitin kyydistä ja kävelin kämpilleni varmaan edelleen vähän horjuen. Pääni sisällä Robert Plant lauloi and she is buying a stearway to heaven ja minun oli ihan pakko laittaa soimaan JettBlackia ja mennä nukkumaan.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2015 18:41:18 kirjoittanut Zarroc »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Kihlasormus-paita-Jaakon tuohtuminen -yhdistelmä sai minut täysin hiljaiseksi. Edellisien tavoin aloin miettiä, että Tommi on koettanut sormustaa Gabrielia yöllä tai että Tommi on riisunut Gabrielin yöllä ja että Jaakko on vain heivattu sivuun. Epäilen vahvasti, että jälkijunassa alkaa osapuolille palautua tietoa yön tapahtumista. Elämä on karua.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
takkuinen, pitäisi varmaan alkaa vähän suunnitella miten edetä kun olette kaikki niin hämmentyneitä kauluspaita-sormus-episodista.. 8'D

A/N. F300 157. Ruskea



20.   Kello 1:13, mä haluun viedä sut pois

Jos sä haluut, talutan sut läpi punasen maton, tai sit takaoven kautta sit ku kukaan ei kato
Miten vaan, sä oot just sitä mitä oon etsinytki, eikä tääl oo meille muuta ku toi exit-kyltti

Heräsin seuraavan kerran siinä kymmenen yli kolme iltapäivällä, ilmeisesti ovikellon soittoon. Kellonaikakin selvisi minulle vain pitkällisen pälyilyn seurauksena, koska ainoa kelloni makuuhuoneessa sattui olemaan herätyskello ja se oli syystä tai toisesta sängyn alla. En sietänyt sen pirteän digitaalisia, punaisia numeroita öisin.

Oli tässä muutakin selkeästi hukassa kuin hyvinvointi ja elämä, en nimittäin löytänyt ensikatselulta puhelintanikaan mistään. Ja koska se ei ollut taskussa, se oli todennäköisesti Violalla. Mikä tarkoitti sitä, että minun pitäisi palata sinne takaisin etsimään sitä viheliäistä kapinetta enkä edes tiennyt miten kauan Tommi seuraneiteineen meinasi siellä luuhata.

Paska päivä kaikkiaan ja tuntui vain pahenevan kuullessani ovikellon soivan uudestaan. Eikö se siellä oleva nyt ymmärtänyt, että oli ihan normaalia nukkua tähän aikaan iltapäivästä?

Raahasin kuitenkin luuni eteiseen ja jaksamatta katsoa ovisilmään avasin oven. Olisihan se pitänyt tietää huonoksi ideaksi jo ihan vain kaiken perusteella, koska siellä odotti kevyesti hymyilevä Tommi.
”Mitä sä täällä”, huokaisin sille ihan avoimen turhautuneena. Loin vielä silmäyksen käytäväänkin, mutta Jaakon se oli selkeästi unohtanut jonnekin. ”Ja missä sun kääpiös on?”

Tommi tirskahti minulle hiljaa ja huomasin, että sillä oli edelleen kauluspaitani päällään. Se tosin oli auki ja alta paljastui yksinkertainen musta t-paita, mikä oli aika erikoista sille.
”Elä nyt oo noin saatanan ilonen mun näkemisestä”, Tommi hymähti ja kaivoi puhelimensa taskustani. ”Aattelin tässä vaan, että saattasit kaivata tätä.”
Se heristeli luuria naamani edessä, kunnes nappasin sen käteeni edelleen pyhäinhäväistyksen kokeneen näköisenä.

”Tota… enks mä pääse sisään, vai onks sulla edelleen paha olo?” rastatukka jatkoi kohta, sen ilme oli vähän lientynyt siitä hymystä.
”Vittuuks sä siitäkää välität”, tuhahdin sille ja jätin oven auki takanani. Tommi otti sen selkeästi kutsuna tulla sisälle, koska se sulki oven perässään ja jätti kengätkin ilmeisesti eteiseen. Olisi nyt ollut vähän inhottavampi, antaisi jonkun syyn heittää se pihalle. Vaikkapa niin kuin, nyt heti?

”Lari”, se mumisi hiljaa sitä hellittelynimeä, millä oli joskus aikoinaan minua kutsunut. Säpsähdin, koska en ollut kuullut kenenkään käyttävän minusta sitä nimitystä pitkään aikaan. En minä loppujen lopuksi tiennyt, kuinka moni oli edes selvillä toisesta nimestäni.
Kai säikähdinkin vähän, nimittäin seisahduin paikalleni ja Tommi sai minut kiinni.

En kai minä leikisti ollutkaan karkuun juoksemassa, ravannut vain vähän hermostuneena sohvaa ympäri.
”Rauhotu, oikeesti”, se sanoi minulle hiljaa, otti kiinni ranteestani ja halusin vain kyetä ravistamaan sen käden pois.

”Mikä sua vaivaa?” kysyin hiljaa, lähes neutraalin tasapaksulla äänensävyllä ja se käänsi minut ympäri. Katselin alaspäin sen ruskeisiin silmiin, sen huuliin, jotka hymyilivät minulle hellästi. Äkisti teki mieli koskettaa lävistyksien reikiä sen huulien molemmilla sivuilla, vaikkei niissä ollut koruja enää pitkään aikaan ollutkaan.
”Sä”, se sanoi yksinkertaisesti ja tuli lähelle.

En oikeastaan tiennyt enää halusinko edes osata hengittää.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2015 20:41:06 kirjoittanut Zarroc »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Aijai. Mä kipuilen koko ajan tuota miten noiden välit on vähän niin ja näin ja noin ja kaikki on hankalaa. Äh, on siitä kyllä vaikeaa ottaa selvyyttä että mitä haluaa ja mitä saa jajaja.
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Tuhisija

  • Vieras
Oivoi. Tommi, olet sormustettu, mutta kaipaat ilmeisesti Gabea takaisin.

Lainaus
”Vittuuks sä siitäkää välität”, tuhahdin sille ja jätin oven auki takanani. Tommi otti sen selkeästi kutsuna tulla sisälle,
Gabe on niin ihanan ristiriitainen itsensä kanssa :D Se ei haluis Tommia lähelleen, mut silti toisaalta joo ehkä. Poju (mies?) nyt, kyllä haluat sen lähellesi. Saa tosin nähdä heittääkö se Tommin pihalle vai mitä.. ö__ö

Mitä enemmän tämä etenee, niin sitä enemmän mä tunnun vaan tykkäävän Gaben ajatusmaailmasta (ja niistä huomioista!) :D Oivoi. Kuitenkin, jatkoa odotellen taas.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Otaku, auts. Mäkin vähän kipuilen, mutta ehkä tää tästä helpottuu.
Tuhisija, Gabesta saa kyllä yllättävän paljon irti siihen nähden, millaisena sen kuvittelin itse alkujaan.. 8'D kiitos paljon, jälleen kerran.

A/N. F300 23. Huonoin



21.   Meijän välillä on tarvittava oikee syvyys

Sanoin jos sä lähdet näin aurinkoisen aamun
voit yhtä hyvin viedä koko auringon mukanasi

Kun Tommi suuteli minua, kirosin itseäni, sitä, typeryyttäni ja suunnilleen maailmankaikkeutta jossain pääni sisällä. Silti annoin sen kietoa kätensä niskaani ja syventää suudelmaa, jopa vedin sen paremmin itseäni vasten. Painoin sitä lanteillani paljon tiukemmin kuin oli edes tarkoitus ja se naurahti huulilleni, mutta ei estellyt. Se maistui niin tutulle, että minun teki mieli ulista. Hengitin sen suuhun ja tunsin sen lähes väkivaltaisesti värähtävän minua vasten.

Tommin sormet nykivät niskahiuksiani, jotka olivat jälleen päässeet vähän venähtäneet ja kielellä syvennetty suudelma muuttui enemmänkin rauhalliseksi pussailuksi. Ällösöpöksi pariskuntapussailuksi, mistä minun oli äkkiä pakko päästä eroon ja irrottauduin Tommista aika äkisti.

Se näytti hetken ajan yllättyneeltä, mutta ei laskenut irti kaulastani. Tuijotin sitä ihan läheltä silmiin ja totesin, että idiotismia oli selkeästi monen tasoista. Oli sitä tavallista, sitä vähän korkeampaa ja sitten tätä kolmoslevelille yltävää, mitä tarkoitti silkkaa typeryyttä. Luojalle kiitos olin sentään tänään selvin päin, en halunnut edes tietää mitä olin yöllä touhunnut. Epäilemättä se selviäisi minulle viikon mittaan, niin kuin aina.

”Oothan sä tietonen edelleen siitä sormuksesta vai onks sulla dementia?” kysyin siltä tummalla sävyllä ja se puri huultaan hieman.
”En mä oikein tiiä”, se vastasi ja näin epäröinnin sykähtelevän vihreissä pilkuissa.
”Jaakon kanssa oli hetkensä ja on hetkensä, mut sä olit ehkä kuitenki enemmän. Enkä mä oikeeesti enää tiiä mitä mun pitäs tehä”, se selitti lähes samaan hengenvetoon koko ongelman.

Huokaisin hiljaa mielessäni, koska sama juttu taisi vaivata meitä molempia. Olin enemmän tai kenties ollut joskus, mutta silti mikään ei voisi enää koskaan olla samalla tavalla. Silti minulla oli niin pirun vaikea olla, kun se seisoi noin lähellä. Kun sen silmät näyttivät niin helvetin kutsuvilta ja minua ahdisti minä itse. Vähän vahingossa looginen ajattelukykyni taas nyrjähti sijoiltaan, hetkeksi.

Suutelin sitä niin, että se vingahti kivusta, koska pystyin ja tiesin, että se tykkäsi.

”Mä nain sua tuolla sängyllä, ellet sä painu helvettiin täältä kämpästä nyt”, tokaisin sille varsin varmalla sävyllä ja tunsin, kuinka Tommi kiihottui. Vitun rastatukka, se oli liian suloinen olemaan tuollainen. Sen pitäisi mennä nyt heti tai itsehillinnästäni ei tulisi enää mitään. Minun oli hetken aikaa pakko vain pitää silmiäni kiinni, että kykenisin elämään ja hengittämään nenän kautta.
”Oikeesti, sun pitää mennä. Kiitti puhelimesta ja pidä toi paita. Mee.”

Päästin siitä irti kuin se olisi ollut myrkkykäärme ja Tommi näytti sille, ettei ollut menossa mihinkään. Lähes tuskastuneen seinille pälyilyni huomatessaan se kuitenkin nyökkäsi, loi minuun vielä oudon katseen ja meni.

Minä vajosin sohvalle miettimään olisiko sittenkin pitänyt vain sitoa se sängynpäätyyn eikä päästää ikinä pois.

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Niin houkutteleva kuin tilanne olikin, teki Gabriel oikein. Jos miehet aikovat jatkaa suhdettaan, ehkä kannattaa aloittaa reilulta pohjalta, eikä noin, jolloin tietää väistämättä tekevänsä väärin.

En vain tajua Tommia. Hän on aivan hukassa ja sekoittaa siihen vielä Gabrielinkin. Eroaisi ensin itse ja sitten liehittelisi muita. Kiusantekijä itselleen ja Gabrielille, vaikka molemmat toistensa läheisyydestä nauttivatkin. Epäilemättä Tommin päätöksentekokyky on varsin hidas ja poukkoileva, joten tuskin kumpikaan ihan heti pääsee sinne sängylle purkamaan paineitaan.*irvistää*
« Viimeksi muokattu: 23.09.2015 18:21:46 kirjoittanut takkuinen »

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
takkuinen, ei se Gabriel ihan niin saint ole.. 8'D mutta toivottavasti tämä osa vastaa mietteisiisi edes jotenkin.

A/N. F300 107. Marraskuu



22.    Mun vaikutus on kymmenkertainen

Sä osaat mut mieleeni palauttaa, kuinka olla elossa,
muuten ei jää kertojaa, eikä tuu meistä tarinaa

Sain olla rauhassa fyysiseltä Tommilta lähes kaksi viikkoa, mutta ajatuksiani se ei jättänyt hetkeksikään. Olin alkanut huomaamattani viettää aikaa Karitan ja Rebecan luona, jotenkin Zerakielin hipihiljainen seura rauhoitti minua.

Istuskelin sohvalla katti kyljessäni kuorsaten, kun Karita tuli sisälle parvekkeelta. Se haki illan pyykkejä sieltä, Rebecca juoksenteli taas jossain. En minä ollut vieläkään ihan perillä niiden päivärytmistä, enpä oikeastaan tiennyt oliko niillä edes sellaista.
”Ootsä kuullu Tommista mitään?” Karita nosti kissan pöydälle kylmän rauhallisesti ja Zerakiel avasi toista silmäluomeaan kuin kommentoidakseen tätä aloitusta jotenkin. Puristin sitä itseäni vasten ja se kaivoi kyntensä kylkeeni, mutta en juuri välittänyt siitä. Minulla oli sen verran paksu villapaita päälläni, että olisi voinut kuvitella olevan marraskuu.

Mutta ei, elokuun alku. Karita vain sattui tykkäämään kylmästä enemmän kuin meistä kukaan. En ihmetellyt enää lainkaan miksi Rebecca liikkui kaikkialla kämpässä kuin suuri villainen mato kietoutuneena kaikkeen mikä saattoi olla lämmin.

”En”, vastasin ja toivoin, että ääneni kuulosti iloiselle. Karitan sukkakasalle luoma vino hymy tosin kertoi aika hyvin, miten pieleen saatoinkaan saada äänensävyni menemään.
”Muistatsä mitään siitä yöstä?” se jatkoi sen kummemmin kommentoimatta ja minun ilmeeni venähti.
”En”, vastasin jälleen ja tällä kertaa kuulostin takuuvarmasti surkealle. Karitaa selkeästi nauratti, mutta se yritti pitää kasvonsa epätoivoisesti peruslukemilla.

”Mitäs jos pyytäsit Tommin leffaan?”
”Täh?” Oliko se nyrjäyttänyt järkensä pyykkikasalla vai mikä sai sen ajattelemaan, että halusin olla missään tekemisissä selvästikin aivan umpihullun eksäni kanssa? Tai no, kuten näkyi, niin totta kai halusin olla. Mutta että se haluaisi olla minun kanssani…
”Jaakko lähti takas Berliiniin maanantaina”, Karita hymähti ja viikkasi pienenpieniä pinkkejä pitsisiä… joitain. Mitä ihmettä. Miten kukaan voisi edes laittaa tuollaisia jalkaansa. Saatoin lyödä vaikka vetoa, että nuo eivät todellakaan olleet Karitan.

”Karita oikeesti voitko lopettaa mun alusvaatteiden viikkaamisen kun Gabriel on täällä”, Rebecan ääni kuului olohuoneen reunalta ja minä hätkähdin.
”No hyvää tekee sillekin nähdä stringit kerran elämässään”, minua lähempänä seisova nainen huokaisi huvittuneen oloisena ja minä pudistelin päätäni. Tämä oli ihan epätodellista.
”No niin just, ei niiden tarvitse olla minun”, Rebecca mutisi, mutta ei kuitenkaan tarttunut pieniin alusvaatehärpäkkeisiinsä.

”Hei…” vinkaisin väliin, koska kiinnostavaksi käynyt keskustelu oli jostain syystä siirtynyt naisten pitsijuttuihin. Karita vilkaisi minua ja hymyili maireasti. Saatana, se oli kuin kissansa. Ilmankos ne tulivat niin hyvin toimeen keskenään.
”Ai sä kerroit sille”, Rebecca hymyili oivaltaneen näköisenä ja katsoi minua jokseenkin yllättyneen oloisena.
”Tommi on ihan paskana, mee pyytää se leffaan siitä ennenku on liian myöhäistä”, se myhäili ja kävi pussaamassa Karitaa, vieden samalla vaatteensa pöydältä.

Jos parisuhdearki tarkoitti tuollaisia housuja, pysyttelisin ihan mielelläni sinkkuna.

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Piina yöllisten tapahtumien salaisuudesta sen kuin jatkuu. Argh.

Olisivat naiset voineet vähän enemmän paljastaa Gabrielille, ei miehellä ole kovin helppo mennä pyytämään elokuviin hänen silmissään varattua miestä.

Siunsäe

  • ***
  • Viestejä: 300
  • Never Settle
Edelleen mukana kuin peräpukama.  ;D loistavaa tekstiä, olet taitava kirjoittaja. Teksti tuntuu vain paranevan edetessään.
Fiilikseni ovat nyt jotain vaaleanpunaisten pitsistringien ja sängynpäätyyn köytetyn Tommin väliltä. Mutta yritän selvitä. Thanks!

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
:'D tää on liian jännää. Siis Tommi on kihloissa mutta silti sil on jotain juttua Gabrielin kanssa? Hämmentävää :D
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Räntsäke

  • Vieras
Tunnelma tihenee ja tarina paranee.
Joskin täytyy sanoa, että mun käy vähän sääliski Jaakkoa. On tuo siis oikeesti jo aika törkeetä vehdata tolla lailla toisen selän takana.. Ja sitten vielä laskelmoiden punotaan juonia "Hei, nyt se lähti ulkomaille, nyt voitte vähän taas..."
Yh.
Mutta jospa tää kuvio tästä selkenis vähitellen. Hih, ihanaa, näillä naisilla on kissa! ^^

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
takkuinen, pitää varmaan odotella yön tapahtumia... :)
Siunsäe, kiiitos :3
Otaku, hyvä että on jännää 8'D
Räntsäke, onneksi ei mene ihan niin, muuten tulisi paha olo. Jees, thänks ja Zerakiel on paras! :3

A/N. Ootin tätä enemmän varmaanki kuin te kaikki muut. Ainiin sori kun en saanu viime osaan jo tätä tarpeeks selkeesti... 8'D F300 205. Otollisuus



23.    Juoksin perää ja niittasin jäähän

Mä tiesin et sust tulee ongelmia, en voinu vastustaa
Varastit mun sydämen ja luurin mun taskusta

Minua tärisytti, käsiäni hiotti ja elämäni purkautui puuskittain keuhkoistani. Tai sitten melodramaattisuus sikseen, en mitenkään päin saanut itseäni kirjoittamaan Tommille hyvinkin yksinkertaista viestiä. Siinä oli jotain niin hankalaa, aivan kuin olisi pitänyt päättää halusinko leijonansyötiksi vai sudenkuoppaan.

Okei, Tommi ja Jaakko olivat siis eronneet. Ainakin siltä Karitan sävy oli kuulostanut. Ei se muuten olisi käskenyt minun tehdä yhtään mitään. Ei Karita ollut sellainen, se oli lojaalein ihminen maailmassa. Sen näki sen naamasta. Mutta mitä helvettiä minä voisin tehdä ilman, että kuolisin sydäriin ennen kuin.. no. Ennen mitään.

”Vittu nyt”, mutisin itselleni ja meinasin kaataa kahvikuppini turhautuneena tavaroitani siirrellessäni. Lopulta nappasin kännykän käsiini kuin se olisi polttanut ja kirjoitin äkkiä jurassic world ois vielä teatterissa ku joku vois oikeesti syödä mun pään.

Työnsin puhelimen sohvatyynyn alle ja menin keittiöön juomaan kahviani. Silti vastauksen tuoma kirkas helähdys sai minut melkein pomppaamaan sohvalle, mutta hillitsin itseni. En saanut vaikuttaa liian innokkaalta enkä ainakaan kovinkaan kiinnostuneelta. Mitä nyt itse olin tässä treffejä ehdottanut. Helvetti, syyttäisin siitä Karitaa sitten myöhemmin.

syömisestä en tiiä mut voin mä kädestä pitää jos pelottaa.. :)

Vittu vittu vittu.

Minun teki mieli raastaa tukkaa päästäni ja kävellä raivoten ympyrää kuin psykoosiin vaipunut maaorava. En silti tehnyt mitään niistä, istuin sohvalla jalat ristissä ja mietin kuumeisesti. Tämä ei ollut minä. En minä ollut näin hermostunut elokuvaillasta, varsinkin kun kyseessä oli ihminen, jonka kanssa olin kerennyt aikanaan kiertää kaiken maailman kissanristiäisetkin.

Oli ollut hauskaa ja viina oli virrannut kaikilla muilla kuin minulla. Oliko se sittenkin ollut perimmäinen syy siihen eroon? Erilaiset päihteidenkäyttötottumukset? Siis sen oman paskamaisuuteni jälkeen kun halusin vain lillua itsesäälissäni ja työnsin kaikki ihmiset helvettiin elämästäni.

mä aattelin että jos käytäs kattoo se ja haettas vaikka pitsaa sen jälkeen.. tai jotain.

Noin. Sanottu. Romanttinen illallinen pitsan voimin.

joo tehään niin, siellä on vissiin joku kaheksan näytös. Varaan meille liput.

Vastasin vain yksinkertaisen ok:n, osaamatta enää edes ajatella koko asiaa niin helvetin vaikeana. Kunnes tajusin, että minun pitäisi pistää päälleni myös jotain illaksi. Milloin minusta oli tullut näin neiti?

Silti tajusin soittavani Marialle, joka vastasi melkein heti.
”Moi auta mua mulla on treffit enkä tiiä mitä pistän päälle ja se mun liila kauluspaita on Tommilla”, sopotin äkkiä puhelimeen ja kuulin isosiskoni hengästyneen naurun linjalta.
”Gabe rauhotu jestas sentään, saat multa mekon”, saatoin suorastaan aistia sen hymyn ja hetken ajan oli vähän helpompi olla.

Silti paniikki kuitenkin palasi takaisin siltä seisomalta ja näpelsin sohvatyynyn reunaa ihan vain tehdäkseni jotain.
”Gabe oikeesti, oota nyt sekunti niin me tullaan sinne”, Maria huokaisi. ”Monelta ne on?”
”Öö.. kaheksalta?”
”No eihän tässä oo sit vielä mikää hätä, mee suihkuun ni me tullaan.”


A/N2. en oikeesti muista oliks Jurassic World elokuvissa vielä elokuun alussa.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2015 23:24:54 kirjoittanut Zarroc »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Suloista on epävarmuus vaatteista. Nyt mennään oikeaan suuntaan. Saapas nähdä, mitä Tommi tulee kertomaan tapahtuneesta.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Hihi söpöä. Se on oikeesti tosi kuumottavaa laittaa yhtään mitään viestiä jos haluaa mutta ei halua ja niin, kaamea tilanne. n_n joka tapauksessa jäi niin kiva fiilis tästä!
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Tuhisija

  • Vieras
Zerakiel! ♥ Oon ihan kissahömppäihminen, joten kisut kaikissa muodoissa ovat ihania. Varsinkin Zerakiel :D

Ei mutta apua, päästiinhän takaisin sinne hömppäraiteelle, tällaista sen pitääkin olla (ei sillä, tykkäilin aiemmistakin osista, mutta kun hömppä!). Karita ja Rebecca olivat taas niin ihania, oivoi, niiden vilahtaminen näissä on vain niin kivaa. Samoin Mariankin vilahtelut siellä täällä on hyvä juttu, vaikuttaa kivalta isosiskolta.

Lainaus
En ihmetellyt enää lainkaan miksi Rebecca liikkui kaikkialla kämpässä kuin suuri villainen mato kietoutuneena kaikkeen mikä saattoi olla lämmin.
Lainaus
Jos parisuhdearki tarkoitti tuollaisia housuja, pysyttelisin ihan mielelläni sinkkuna.
Okei, voisin quotata tosi paljon näitä Gaben ajatuksia, mitkä herättää mussa ainakin jotain hymynpoikasta tai hymähtelyä, mutta ehkä en tee niin. Mutta piti nyt vaan pari, koska apua, sen ajatuksenkulku on toisaalta semmosta hauskaa luettavaa, se on jotenkin niin symppis ajatuksineen ja huomioineen edelleen.

No niin, hyvä että Gabe sai itseään niskasta kiinni ja pyysi Tommia ulos. Ja uu, erosiko Tommi ja Jaakko tosiaan? Jos erosivat niin mitä kuka missä? Haluan tietää, toivottavasti saadaan myös tietää. Mutta apua, toivottavasti Gaben ja Tommin treffit menevät hyvin :D

Kiitos, tykkäilin.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
takkuinen, hihii, sen näkee sitten :3
Otaku, no niinpä.. mut jes, hyvä että jäi!
Tuhisija, Zerakiel on loistava persoona. Ficlettieni todellinen suola 8'D onneks oon ees jotenkin onnistunut hömpässä, yritys on ollut kova.... ja hehe, Mariasta oon yrittänyt luoda kivan. Odota rauhassa Tommin ja Jaakon eroprosessia.. :3 Kiitos! ♥

A/N. Ficlet300 45. Paras



24.   Yhden naivin sekunnin tuntuu et iskis missinkin

Mut tänään hei on se päivä
Kun beibe sä musta hullaannut

Kun avasin Marialle ja Nitalle oven puolta tuntia myöhemmin, minulla oli vain pyyhe lanteillani. En ollut uskaltanut laittaa mitään päälleni, koska Marian ideoista nyt ei koskaan tiennyt ja se olisi vain pyytänyt paiskomaan kaiken pois, jo olisin omin päin jotain päättänyt.
”Oottakaa mä käyn laittaa jotain musiikkia”, Nita mutisi potkaistessaan tennarit jalastaan ja minulta kyselemättä avasi televisioni, meni suoraan YouTubeen ja kirjoitti hakuun ”AC/DC Whole Lotta Rosie”.  Vaihdoimme Marian kanssa katseet, jotka eivät olleet lainkaan yllättyneitä.

Nita ei pystynyt tekemään mitään ilman musiikkia, hyvä että kykeni suihkussa käymään.

Olkiamme kohautettuamme saapastelimme siskoni kanssa vaatekaapilleni, mutta kaivelin itselleni ihan ensimmäisenä bokserit sieltä. Maria ei suuremmin nolostellut seurassani, tarkemmin sanottuna sitä ei paskaakaan kiinnostanut. Nita seurasi perässämme suurimman lasini kanssa, joka oli täytetty piripintaan vedellä ja nainen istahti sängylleni.

Se asettautui varsin mukavasti puolittain täkkini alle ja kaiveli taskustaan särkylääkkeitä. Arvelin siitä, että kipuja ei varmaan ollut hirveästi, kunhanpahan tottumus vain kaiveli hampaankolossa.
Kuulin biisin vaihtuvan Touch Too Muchiin, olin minäkin joskus tätä bändiä kuunnellut. En vain tiennyt, että Nita oli siitä suuremmin kiinnostunut, mutta kai se sitten kuunteli kaikkea.

”Nonii, elikkä millasta treffiä ois kyseessä?” Maria kysyi minulta olkansa yli pengottuaan aikansa kaappiani. Minä istuskelin sänkyni jalkopäässä kuin pieni lapsi, edelleen pyyhettäni jostain syystä sylissäni puristaen.
”Öö… me mennään leffaan ja vissiin haetaan sen jälkeen pitsaa”, vastasin lammasmaisesti hymyillen ja kuulin Nitan naurahtavan takanani. Vilkaisin naista ja se pudisteli minulle päätään sen näköisenä, että asiaa olisi paljonkin, mutta ei vain viitsinyt ilmaista ääneen.

Mariakin näytti vähän huvittuneelta, mutta ei kuitenkaan sanonut mitään. Se kiskaisi kaapista ainoat tummanharmaat farkkuni, joissa oli jostain syystä paikallaan myöskin ainokainen niittivyöni. Vaaleammaksi kulutetut kohdat tekivät niistä minusta vähän oudot, mutta siskopuolellani oli selkeästi jonkinlainen visio.
”Jees noi”, Maria sanoi ja melkein heitti housut naamalleni. Puin ne kuitenkin kiltisti jalkaani ja totesin, että olin varmaan taas laihtunut kun niittivyö meni tavallista kireämmälle. Tai sitten en vain muistanut.

”Ja sit öö… kulta, sininen vai punanen?”
”Ai mikä?” Nita hörähti, mutta vastasi kuitenkin edes kaappiin katsomatta. ”Punanen.”
Se nojasi päätään seinään, silmät kiinni ja hyräili hiljaa soivan kappaleen mukana. Miten se onnistuikaan aina näyttämään niin kummallisen rauhalliselta, kaikesta huolimatta?

Älähdin Marian heittäessä minua taas vaatekappaleella. Kauluspaidalla. Kiva.

”Ehkä sä nyt kelpaat”, se hymähti käännellessään minua peilin edessä kuin näyttelyesinettä. ”Vai mitä mieltä oot?”
Nita vastasi puolestani näyttämällä peukkua ja se oli sillä päätetty. Minut tuupattiin kämpästä lämpimään kesäiltaan ja lähdin kävelemään leffateatterille päin, vaikka vatsa tuntui kääntyvän jännityksestä ympäri jo alkumetreillä.

Päässäni soivat kuitenkin Nitan lempeät sanat, jotka se oli sanonut kävellessämme portaat ulko-ovelle.
”Mee voittaa se takas itelles, enkelipoika.” Eikä se hiusten pörrötys ollut koskaan ennen ollut niin tervetullut.

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.