Kirjoittaja Aihe: Tv-sarjat #2  (Luettu 145249 kertaa)

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 592
  • Malfoysexual
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #440 : 17.04.2020 21:39:23 »
Spoilaa niin laitan kaikki vaikka spoilerin alle, niin ei ainakaa tuu kellekää kurja mieli. Tiger King oli kyllä erikoinen. :D Tosiaan aivan älyttömiä "hahmoja" täynnä. Sitä vaan katsoessa mietti lähes kokoajan, että tässähän tuntee itsensä aika fiksuksi näihin verrattuna. :P

Spoiler: näytä
Lainaus
Doc Antle oli kyllä musta ihan maksimaalisen inhottava hahmo, siis se sen seksikultti oli jotain ihan omassa sarjassaan painivaa. Se kuinka niiden naisten elämä pyörii sen ympärillä ja hän kontrolloi jopa mitä naisten pitää pukea ylleen. Siinä oli niin sellainen viba että hyväksikäytetään nuoria naiiveja naisia ja imetään ne tuohon maailmaan niin, että ovat lopulta niin sen pyörteissä, etteivät voisi lähteä vaikka haluaisivatkin. Tai siis sitähän se olikin. En vaan keksi sille menolle muuta nimitystä kuin kuvottava seksikultti :D
Joo tämä oli niin oksettavaa. Että nuoret joutui asumaan jossai pienissä kopeissa, mitkä oli täynnä jotain torakoita tai ötököitä ja jos halusi "edetä" nopeammin urallaan niin piti harrastaa seksiä Docin kanssa. Hyi helvetti. Oli koko ukko niin itseään täynnä, että teki pahaa edes katsoa. Kyllä tuollaiseen toimintaan pitäisi jo puuttua.. Hänen poikakin oli jostain niin tutun näköinen, että jäi ihan häiritsemään..

Lainaus
Sarja itsessään oli vähän kehnosti tehty ja jotenkin pomppiva, että välillä oli vaikea pysyä kärryillä.
Mulla vähän sama, pysyin kyllä kärryillä silleen suhkot ok aina hetken hämmennyksen jälkeen, mutta jotenkin itse olisin toivonut vielä selkeämpää aikajanaa, että tapahtumat jotenkin pomppi liikaa ja oli välillä vähän häh - fiilis, että mites tää nyt näin menee. :D

Mulle itselle jotenkin kaikkein pysäyttävin seikka koko jutussa oli varmaan Travis - tapaus. Musta Joe oli kyllä kyllä aivan kaamea tapaus juurikin tuossakin mielessä, että sai itselleen otettua nuo kaksi mies parkaa, jotka olivat molemmat vielä kaiken lisäksi heteroita omasta mielestään, niin kummasti kun tarjoaa vähän hukassa oleville lahjoja ja huumeita, niin nämä on valmiita menemään naimisiinkin. Tulee jotenkin olo, että hän tuhosi näiden miesten elämän osittain. Onneksi edes toinen osasi lähteä tuosta tilanteesta (päässyt ilmeisesti kuiville ja kaikki hyvin ylipäätään) ja toinen taas oli niin sekaisin, että meni tekemään jotain aivan älytöntä vahingossa. Musta koko se tilanne oli kauhea kun näyttivät sen videotallenteen siitä, kuinka tämä yksi markkinointityöntekijä jonka nimen unohdin jo, todistaa tätä "itsemurhaa". Voin vaan kuvitella miten kamala tilanne kun on vielä ns. omilla sanoillaan edesauttanut tapahtunutta vahingossa. Travis oli aivan aineissa varmaan aina, osittain varmasti syynä oli myös se, että kestäisi tuon tilanteen kun joutuu olemaan naimisissa Joen kanssa sekä tuon, ettei hän saanut edes poistua koskaan tarhalta, joten vähemmästäkin addikti varmasti haluaa olla mielellään pöllyssä ja Joe piti Travisin tyytyväisenä hommaamalla niitä kokoajan. Voin kuvitella mikä syyllisyys tällä työntekijällä on, vaikkakin syyttä, mutta ainakin itse varmaan aina ajattelisin, että miksi en ollut tuossa tilanteessa hiljaa ja miksi menin sanomaan vielä tuohonkin juttuun noin. Hyi kun vielä kertoi, että mielestään hän näki Travisin silmissä sen hetken ajan, mikä paniikki häneenkin iski tajutessaan, että aseessa olikin panos.

Kuitenkin musta oli sekin oksettavaa kuinka Joe hyväksikäytti myös Travisin äitiä uusissa häissään, että olisi saanut muka hänen siunauksensa. Pyh!

Minä myös uskon että Baskin tappoi miehensä kun tämä meinasi jättää hänet (ja rahat piti toki saada!), minusta koko nainen oli myös puistattava ja ällötti ihan aina kun hänen naama oli ruudulla. Jotenkin niin teennäinen ja ylimielinen ettei tosikaan. Lisäksi mielestäni kuitenkin muut näiden "eläintarhojen" pitäjät oli myös siinä oikeassa, että vaikka Baskin pitää omasta mielestään todella hienoa pelastuspaikkaa kissaeläimille, niin kyllä minäkin näin hänen toimintansa aika rahankiilto silmissä meiningiltä myöskin ja juuri tuo, että porukka raataa siellä ilmaiseksi hyväntekeväisyyden nimissä ja Baskin napsii rahat päältä. Ei muuallakaan maksettu juuri mitään ja työntekijöiden olosuhteet oli huonot, mutta tuskin Baskinilla niin kauheasti oli paremmat puitteet. Ei se ainakaan näkynyt tuossa dokumentissa. Toki hänellä ei tainnut olla niin suurta pentujen hyväksykäyttöä liikkeessä, mutta tuon katsottua ei luota enää mihinkään asiaan. :D

Lainaus
Ja sitten se tiikerien tappaminen, siis hyi että kun ihan ajatuskin tekee pahaa. Musta kaikista hirveintä tuossa oli se, kuinka ne elävät, tuntevat olennot olivat niille kaikille kuin jotain esineitä ja rekvisiittaa ja yhhh. Ottaa sydämestä ajatella niitä poloisia, niitä jotka tapettiin ja niitä jotka joutuvat elämään noissa oloissa. Musta se oli tosi pysäyttävä fakta, että Jenkeissä on vangittuja tiikereitä enemmän kuin koko maailmassa vapaita. Siis niin sairasta.
Joo, tämä toki oli päällimmäisenä se mitä dokkarista jäi käteen. Miten eläimet on sijaiskärsijöitä idioottimaisten ihmisten joukossa. Pennuilla saa parhaat rahat ja ihmiset tykkää, mutta kun ne kasvaa isoksi, ei niille ole tilaa eikä ole rahaa ruokkia, joten on helpompi tappaa ne jos kukaan ei osta pois. Uskon, että varmasti moni muukin tuota teki/tekee eikä pelkästään Joe (joka myöntää tuossa ainakin sen 5 eläimen tappamisen. Dociahan syytettiin, että sillä on joku kaasukammio missä tappaa noita ja hävittää jäljet). Se on pelkkää bisnestä, eikä muulla ole mitään väliä kunhan raha liikkuu. En kykene ymmärtämään. Ei tuollaisia villieläimiä pitäisi mielestäni ikinä antaa yksityishenkilöille tai jos jollain on puitteet kunnossa ja kunnon tarha niin toisaalta joo, miksipä ei jos kyseessä on juurikin turvapaikka, mutta näitäkin pitäisi vahtia viranomaisten taholta kuin haukat, että hommat toimii oikeasti oikein ja olosuhteet on loistavat. Pitäisi enemmän kannustaa kehittämään näiden eläinten lisääntymistä ja olosuhteita ihan luonnossa, eikä kasvattaa niitä pienissä häkeissä jonkun lemmikiksi, joka sitten hylkää eläimen kun se on liian iso ja arvaamaton tyyliin. Kiukutti vaan koko systeemi..

Eli aivan sekopää dokkari, mutta kyllähän tuon katsoi ja oli varmaan jollain tasolla viihdyttävää, vaikka itse aihe oli aivan järkyttävä. Kuitenkin se, mistä sen viihteen repi oli juurikin noi aivan älyttömän hahmot! Mistä tuollaisia sikiää? :D

niiina
Dramione

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #441 : 19.04.2020 17:21:19 »
Areenasta on viime viikkoina löytynyt paremmin sarjoja katsottavaksi mitä HBO:n tarjonnasta. HBO:lta olen löytänyt lähinnä elokuvia, mutta noihin sarjoihin. Tositapahtumiin pohjautuva Raastava tunnustus vei mukanaan. Pääosassa Martin Freeman.
Tämä päivä menikin sitten katsoessani tanskalaissarja DNA kokonaan. Siinä on 8 osaa eikä sitä voinut jättää kesken. Sen verran vei mennessään. Ei ole ensimmäinen kerta kun huomaan pitäväni näistä pohjoismaisista sarjoista. Se huono puoli tässä oli, että kaunis aurinkoinen päivä meni "harakoille" ja tunnen itseni vähän nysväksi kun en ollut lainkaan ulkona.

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 439
  • ava by Rosmariini
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #442 : 19.04.2020 20:13:53 »
Raastavaa tunnustusta minäkin olen katsonut (tosin sillä tahdilla, jolla sitä näytetään TV:ssä  :) ) ja tykännyt siitä kovasti. Tuo rikosjuttu on tosi kiinnostava. Alussa minua ärsytti käsivarakamerakuvaus, mutta siihen tottui ja kai se vähentynytkin myöhempiin jaksoihin tultaessa. Jännä nähdä mitä viimeisessä jaksossa tapahtuu. ???
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #443 : 26.04.2020 20:16:32 »
Päädyinpä tylsyyttäni katsomaan ekan jakson sitä Tiger Kingiä, ja ei jumalauta oikeesti... Miten sekaisin ihmiset voi oikeesti olla? Mä en ees tiedä kuka tuolla on järkevin, vai onko kukaan. Se Carole puhui välillä ihan fiksuja, mutta sitten teot puhuikiin iiihan toista. Jotenkin kans niin ironista, kun akka puhuu siitä, että ei halua yhdenkään eläimen joutuvan häkkiin ja aikoo taistella sitä vastaan, ja sit menee joku 10 sekkaa kun hän jo poseeraa jossain minihäkissä olevan leijonan kanssa. Ja jo se, että Peta tukee häntä, kertoo mulle paljon  ::) (Peta on perseestä)

Säälitti myös suuresti noiden eläinten kohtalo. Ahtaat, ankeat häkit ja pakotetaan ihmiskontakteihin :( Sitä yhtä oikein raahattiin valjaissa, teki ihan pahaa katsoa. Ja kaikki ne pienet pennut, joita vaan heiteltiin sylistä syliin...
Monet kissapedot on myös yksineläjiä, ei voi mitenkään olla luontevaa niille, että on kymmenkunta tiikeriä samoissa pienissä tiloissa.

Osa musta ei enää haluais nähdä sekuntiakaan tosta sarjasta, mutta isompi osa mua tykkää itseni järkyttämisestä kaikella sairaalla paskalla, joten enköhän mä huomenna katso lisää. En noita edellisiä viestejä spoilerien takia lukenut nopeaa vilkaisua kummemmin, mutta selvästi meno on hullumpaan suuntaan menossa, mikä kuulostaa... noh, ei ehkä voi sanoa hyvältä. Mutta ainakin pysynee oma kiinnostus yllä? Siinä mielessä lupaavaa. (Toivon kyl, ettei tarvis nähdä enempää sitä miten noista eläimistä tehdään vain jotain viihdykettä turisteille :< Yhdessäkin kohdassa joku noista puhui siitä, miten ihmiset saavat uusia kokemuksia ja virikkeitä noiden eläinten kautta, niin jäin miettimään, että mitäs virikkeitä ne eläimet sitten saavat? Stressi ei ole virike.)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 930
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #444 : 27.04.2020 13:36:16 »
Tiger Kingistä en voi paljoa sanoa, kun ainoa mitä olen katsonut on jokunen minuutti ekan jakson alusta, ja se riitti, niin vastenmielisiä ihmisiä ilman samaistumispintaa, että en kyllä katso enempää tuollaista. Ja kissaparat😭

Roswell New Mexicon kakkoskaudesta pitää myös avautua, koska siis ÄGH
Spoiler: näytä
 mikä helvetti tuo kuudennen jakson
threesome oli oikeasti olevinaan??? Nauroin koko ajan, koska siis mitä aktuaalista v*ttua😂 tuo sarja nyt muutenkin osaa olla välillä niin hitsin random ja yliammuttu (ykköskauden finaalijakso... ja tuo koko Maxin herääminen henkiin ja tappelu Isabelin kanssa...) mutta siis eikö ne mitään parempaa tapaa keksineet "lopettaa" Michaelin ja Alexin keskinäistä pining-festiä? Ärsyttää kun Mariasta on tehty tuollainen... en oikein keksi edes sanaa sille. Jotenkin tosi manipuloiva? Alkuperäisessä Roswellissa ja kirjoissa se oli lempihahmojani, mutta ei kyllä todellakaan tässä.
Isabel ja Kyle sen sijaan👏

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #445 : 02.05.2020 11:08:09 »
Outlanderista. Tässä viidennessä kaudessa, jota nyt ylellä näytetään oli muutama jakso, jotka saivat minut kyynelehtimään lähes koko jakson ajan. En tiedä miksi, koska olen kuitenkin kirjat lukenut ja toki tiesin kuinka tulee käymään. Jokin vain liikutti mieltä kovasti. Eilen löysin youtubesta Outlanderin kuvauksiin liittyviä hauskoja pätkiä ja myös ohjaajan ajatuksia ennen kuvauksia. Heräsi ajatus, että olisi mielenkiintoista olla etsimässä johonkin sarjaan sopivat näyttelijät. Clairen rooliin oli etsitty sopivaa näyttelijää noin 200 henkilön joukosta. Se on aikamoinen joukko. Olen itse tyytyväinen sarjan näyttelijöihin. Valinnat ovat osuneet kohdalleen ja ne tukevat kyllä loistavasti kirjan hahmoja. Clairehan on 1700-luvulla päätä pitempi muita naisia, noin niinkuin yleisesti. Rooliin oli löydettävä näyttävä ja pitkä nainen.  :)

Olen viime päivinä katsonut HBO:llakin olevaa poliisisarjaa Bosch. Tykästyin sarjaan kovasti ja onneksi sitä on useampi tuotankokausi tarjolla ettei heti lopu kesken. Sarjan päähenkilö on vanhempi mieshenkilö - ihan komea mies. Ja koska sanon vanhemmasta miehestä komea, jäin jo miettimään olenko hitto soikoon tulossa itse vanhaksi, sillä tuskin olisin kiinnittänyt tuollaiseen seikkaan huomiota vielä muutama vuosi sitten. Komeudella ei niinkään ole mitään tekemistä sen kanssa, että sarja on toimiva ja hyvin rakennettu. Päähenkilön luonne on hitusen suora ja kusipäinen, joka maustaa sarjaa kivasti. Sarjassa on varmasti jokin sanomaton kannanotto, sillä mukana on useita mustia näyttelijöitä hyvissä rooleissa.
« Viimeksi muokattu: 30.09.2020 18:33:15 kirjoittanut Fairy tale »

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #446 : 02.05.2020 11:35:14 »
Yle Areenaan on lisätty Pieni talo preerialla. Kaikki kaudet. Vuosi aikaa katsoa. Mä oon niin valmis.
Oon kattonut tota sarjaa viimeks joskus ikuisuus sitten, kun sitä näytettiin telkkarista (ja sitäkin aiemmin joskus), mutta oon aina tykännyt siitä, ihan niin kuin niistä kirjoistakin, joten kiva uutinenhan tämä on ^^ Vielä kun sais taas Serranon perheenkin takas Areenaan...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

summerblue

  • Vieras
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #447 : 02.05.2020 13:37:49 »
Larjus: Pieni talo preerialla-asiasta. Oon niin fiiliksissä, kun joku muukin tykkää tästä sarjasta :D Mulla on DVD:nä kaudet 1-7 ja se tv-elokuvien DVD, kun ne viimeiset kaudet eivät enää sitten niin iskeneet. Osaan olla aika kyyninen akka, mutta se on melko näky, kun katson tätä sarjaa, kun olen aina vähän päästä kyyneleet silmäkulmissa.

Tämä on mulle sellainen hyvän mielen sarja ja jonkinlaista nostalgiatrippiä myös, vaikka en tiedä mistä se nostalgia-aspekti tulee, kun en ollut olemassa silloin, kun tämä pyöri ensimmäisiä kertoja Suomen telkkarissa. Vaikka Pieni talo preerialla tekeekin allekirjoittaneen ylitunteelliseksi, niin onhan siinä myös huumoria ja jännittäviäkin elementtejä.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #448 : 02.05.2020 13:50:54 »
Mulle tulee myös Pienestä talosta preerialla tosi nostalginen olo. Vaikken minäkään ollut edes syntynyt silloin, kun se sarja on tehty, se on kuitenkin ollut osa mun lapsuutta. Muistaakseni luin ensin kirjan tai pari (joskus ala-asteella) ennen kuin näin yhtäkään jaksoa.

Sarjassa on tosiaan paljon kaikkea, ja on se minutkin saanut erittäin herkäksi montakin kertaa (itkemään ei muistaakseni, mutta mä nyt kovin herkästi itke muutenkaan). Nyt mun mieleen sit tuli oikein sarjasyötöllä jaksoja/kohtauksia, jotka on saanut mut herkistymään (ja osa myös ahdistumaan), mutta onneksi niiden lisäksi mukaan mahtuu paljon iloisempiakin asioita. Ja juuri sellaistahan elämä onkin.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #449 : 08.05.2020 21:50:46 »
Olen ollut ihan pikkunappula, kun telkkarista on tullut sunnuntaisin Pieni talo preerialla. Äitini kertoi just puhelimessa kun puhuttiin, että teimme aina sunnuntaisin kävelylenkin ennen ohjelman alkamista ja tulimme aina kotiin ajoissa että ehdimme katsoa yhdessä uutta jaksoa. En muista tuosta ajasta yhtään mitään, koska olin niin pieni. Muistan toki muutaman vuoden vähän vanhempana katsoneeni sarjaa ja siitä jäi jotain mieleenkin.

Ostin itselleni 3 ensimmäistä tuotantokautta tuossa noin reilut 5 vuotta sitten ja katsoin ne uudelleen, mutta en sitten tullut ostaneeksi jaksoja enenpää.

P.S. Katsoin Outlanderin viimeisimmän jakson ja hitsi vie kun nämä jaksot saavat minut vetistelemään. En muista vähään aikaan sarjaa, joka olisi vaikuttanut tällä tavalla ja usean jakson kohdalla.
« Viimeksi muokattu: 30.09.2020 18:34:19 kirjoittanut Fairy tale »

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #450 : 18.05.2020 16:48:49 »
Muistan tuon Pieni talo preerialla-sarjan, katselin sitä joskus. Sarja kuulemma käsitteli rankkojakin aiheita, väitti joku nettisivu? En muista kuin sen, että se yksi tyttö sokeutui. Hatarat on muistikuvat.

Suren nyt sitä etten oo nähny kaikkia Doctor Who-jaksoja! 10 kaudesta näin kai yhden jakson ja tietyllä sivustolla kaikki noi tuotantokaudet 10 eteenpäin on loppunu eikä niitä myydä enää!  :'( Näkeekö jaksoja enää mistään? Mistä niitä tuotantokausia kannattaisi ostaa? Olisin halunnut lopulta nähdä näyttelijä Jodie Whittakerin roolissaan.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2020 16:51:29 kirjoittanut Abarat »
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #451 : 18.05.2020 17:49:13 »
Joo, osassa jaksossa on rankkoja aiheita. Ihan sen perus maanviljelijäperheen elämän (joka sekin on rankkaa, arvaamatonta ja joskus julmaakin) lisäksi mm.
Spoiler: näytä
Perheväkivaltaa ja alkoholismia perheessä, lapsen kaltoinkohtelua, seksuaalista hyväksi käyttöä, (lapsen) huumausaineiden käyttöä ja riippuvuutta, "perus kuolemaa" ja elämän julmuutta, rasismia ja luokkaeroja. Ja muistikuvieni mukaan yhdessä myöhempien kausien jaksoissa oli (orpo??) poika, jolta oli viety puhekyky lipeää juottamalla tai jtn ja sitten häntä käytännössä kohdeltiin kuin sirkuseläintä ja mainostettiin jonain villipoikana, että ihmiset saisivat häntä toljotella.


Varmasti paljon muutakin, mutta noi nyt tuli ekana mieleen. Olen ehtinyt nyt ekan kauden katsoa Areenasta, aattelin jatkaa tänään lisää.


Doctor Who -asiaan en valitettavasti osaa vastata :<
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #452 : 06.08.2020 13:24:41 »
Minä netflixitön otus sain viimein aikaiseksi aloittaa kasomaan Merliniä, kun sain eilen ensimmäisen tuotantokauden käsiini. (Kun tuolla kirjatopikissa kerroin, että sain viimein aikaiseksi tarttua Noituriin, niin tv-sarjapuolella viimein tätä). Tämä ensimmäinen kausi on ilman suomenkielistä tekstitystä, mutta englannikielinen tekstitys auttaa jo paljon. Unohdin muutaman minuutin jälkeen koko tekstityksen. Tuon ihan ensimmäisen jakson olen joskus jo katsonutkin. Itselleen uutta sarjaa on aina kiva aloittaa, koska silloin tietää että on paljon vielä uusia jaksoja tulossa.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #453 : 15.09.2020 21:06:06 »
Disney+ tuli viimein saataville Suomeen, ja minä ainakin hankin sen heti :D Mitenkäs muut, onko tullut tilattua?

Mä odotan ihan kybällä, että pääsen kattomaan kaikki vanhat rakkaat Disney Channel -sarjat. Alotin jo kattomaan mun suosikki guilty pleasurea Hannah Montanaa ;D
Huomasin myös, että listoilta löytyy animaatioelokuva Prinssi ja kerjäläinen, jonka muistan omasta lapsuudestani (meillä oli se videolla). Oi miten haluan katsoa senkin, ja kaikki muutkin nostalgiset leffat ja sarjat! Lisäksi mua kiinnostaa kaikki supervanhat Disneyn animaatiot, joita tuolta löytyy myös, kuten Höyrylaiva Ville ja Viisas Kana Kananen. Niitäkin tuli joskus lapsena katsottua.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #454 : 15.09.2020 22:28:53 »
Minä jo innoissani tilasin sen, kunnes oivalsin etten pysty katsomaan sitä omasta televisiosta. :-\ Niinpä peruin ja sain rahat takaisin. Sisko otti sen myös ja pitänee sitten käydä heillä joskus katsomassa, kunnes tilanne korjaantuu.

Ovelasti näyttivät jo televisiossa Mandalorianin ekan jakson. Oli kiva nähdä se, kun on odottanut sarjan julkaisusta asti kuin kuuta nousevaa. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #455 : 15.09.2020 22:36:08 »
Onpa harmillista :/ Minulla se toimii telkkarin kautta kun latasin sovelluksen pleikalle, mutta käsittääkseni on paljon muitakin vaihtoehtoja saada se telkkarista katsottavaksi. Mutta kyllähän nuo suoratoistopalvelut yleensä jotain tarvitsevat toimiakseen.

Latasin sen myös kännykkään niin on bussimatkoille yms. viihdykettä, ja kulkee muutenkin kaikki katseltava mukana ;D Vähän sama kuin minulla on kännykässä myös Netflix ja Yle Areena.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #456 : 16.09.2020 11:48:35 »
Meidänkin perhe hommasi Disney+:n ja äidin kanssa ollaan katottu Mandalorianin eka jakso (olen toki katsonut jo koko sarjan jenkkikavereiden avulla, mutta on ihan kivaa katsoa sitä telkkarista hyvällä kuvalaadulla).

Oon kyllä tosi hype joistain Disney Channelin sarjoista, joita en oo nähny vuosiin (The Suite Life of Zack and Cody, Kim Possible, Hannah Montana, High School Musicalit) ja myös joistain leffoista joita mulla ei ole omana, kuten Maija Poppanen ja Tuhkimo. Kumpaakaan en oo nähny ikuisuuteen, ainakaan suomeksi. Maija Poppasessa on pari käännöstä, jotka haluisin tietää, etenkin "Sister Suffragette" -kappaleen säe "though we love men individually, we agree that as a group they're rather stupid". En muista kirveelläkään mitä se oli suomeksi, vaikka katsoin Maija Poppasta tosi paljon lapsena.
We had each other. That's how we won.

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #457 : 18.09.2020 09:19:41 »
Seuraako kukaan Emmerdalea? Victoria-kuvio, Lydian paljastukset ja se vanha Jacob-Maya juonikuvio on ollut tosi raskasta katsottavaa. Ja se vanhempi juttu kun yksi keskeinen henkilöhahmo kuoli sohvalle. Oon katsellu netistä jaksoja ja taidan nyt oikeasti lopettaa. Liian synkkää ja raskasta!  :( Eikö sarjassa voisi tapahtua jotain iloista joskus.
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #458 : 26.09.2020 18:50:23 »
Näköjään yksi Doctor Who 11.kauden jakso tullut yle areenaan, ja lisää tulossa. En tosin oo vieläkään päässy Jodie Whittakerin jaksoihin asti, hups. Muita sarjan faneja?
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #459 : 26.09.2020 21:03:53 »
Oo, kiitos tiedosta Abarat! Olen seurannut sarjaa jo jonkin aikaa sillee casuaalilla tasolla etten ole vielä ficcaamaan lähtenyt. Tykkään sarjasta kyllä, vaikka se onkin ehkä vähän enemmän toimintapainoitteinen kuin tykkään, koska mun mielestä sarjojen parhainta antia on pienet hetket hahmojen välillä jotka rakentaa hahmokuvaa ja -suhteita ja näitä ei tosiaan Doctor Who:ssa ihan kauheasti ole kun koko ajan ollaan menossa. Tykkään kyllä Jodien tohtorista!

//ai näköjään tuo olikin tullut uusintana areenaan eikä uutta kautta, no hö, olen sitten nuo nähnyt jo :P
« Viimeksi muokattu: 26.09.2020 21:06:53 kirjoittanut Crys »

Never underestimate the power of fanfiction