Mä en jaksanut vaivautua ton uuden Muumin kakkoskauden kanssa. Se ei vaan jotenkin oo lopulta sarja mulle. Eniten mua pännii tosiaan miten he ovat kuvanneet Pikku Myyn. Olen tainnut Myystä valittaa täällä (ja tumblr'ssa) aiemminkin, mutta kuten sanoit
Tamsin, tässä versiossa Myy on todella ilkeä. Yks pieni kiusaaja. Tää uusin versio on saanut mut vihaamaan Myytä ja se on erittäin kamalaa ja anteeksiantamatonta. Mä olen aina rakastanut Myytä, Myy on aina ollut mun suosikki.
Ei se täysin huono sarja ole, siinä on hyviäkin puolia, kuten Olavi Uusivirta Nuuskamuikkusen äänenä.

Ekan kauden Mörkö-jakso oli hyvä. Tosin, Mörön pelottavaksi tarkoitettu örinä sai mut vaan nauramaan, kun se kuulosti vaan siltä, että Möröllä oli ummetusta.
Asiasta kolmanteen. Oon kattonu viime aikoina
Nailed It'ä. Se on kyllä hauska ohjelma, joka jakso saa nauramaan ääneen. Mutta myös hieman tuskastumaan, kun itsellä on alan koulutus. "Ei, et sä voi noin tehdä!", "Sal, seuraa nyt sitä reseptiä!", "Se ei ole kypsää vielä! Ei, mitä sä teet?".
Nicole on ihana ja hauska. Jacques on ihana. Vierailevista tuomareista lemppareikseni nousivat Sylvia Weinstock (pöllimässä tavaroita ja käskemässä kilpailojoita laittamaan pitkät hiukset kiinni - siis yök, kun monet pitää niitä auki), Jason Mantzoukas sekä Justin Willman (olisin kattonu niitä taikatemppuja enempikin).
Kohta on, ikävä kyllä, kaikki jaksot kattottuna. Mutta onneksi neloskautta odotellessa voi kattoa muiden versioita kyseisestä ohjelmasta. Nailed It on kyllä hyvän mielen ohjelma. Vaikka kisailijat ovat kehnon puoleisia, niin tuomarit antavat palautetta positiivisella ja kannustavalla tavalla.