Kirjoittaja Aihe: Tv-sarjat #2  (Luettu 145310 kertaa)

Yisca

  • Tuittupää
  • ***
  • Viestejä: 197
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #100 : 08.04.2015 18:14:53 »
Liityn täällä Cain/Moira shippaajiin! Mielestäni Moira on ollut aina yksi Emmerdalen vahvoista naishahmoista, jolta löytyy sydäntä perheelleen, mutta myös asennetta. Se nainenhan ei turhia vikise.
Tän allekirjoitan ihan täysin! Sillon jo kun Moira erehty ensimmäisen kerran sänkyyn Cainin kanssa toivoin mielessäni että niistä vielä joskus pari tulis. Tuo Moiran hahmon luonteen lujuus on yksi syy, miksi mä tykkään kans Moirasta ihan valtavan paljon. Erityisesti sillon kun John kuoli, tykästyin siihen kuinka Moira ei jääny itsesääliin rämpimään vaan nous aika nopeesti jaloilleen.

Haluan uskoo, että Davidista ja Aliciastakin tulee pari vielä joskus. Olihan siitä jo viitteitä jossain vaiheessa, ettei David ainakaan ole tunteitaan Aliciaan kohtaan missään vaiheessa unohtanut.

Äää, oon ihan ihastunut Paddyyn nyt. Se vähän raukka kun ei oikein tiedä miten päin olisi sen Rhonan riippuvuuden kanssa. Jännityksellä odotan, mitä käy kun Rhona alkaa kuntoutumaan, että haluaako Paddy vielä jatkaa? Ainakin muutama jakso taaksepäin kun Rhona oli vielä sairaalassa Paddy ei vastannut Rhonan "rakastatko minua?" kysymykseen. Tuokin varmaan selviäis juonipaljastuksista, mutta en tykkää spoilailla itteeni. Tosin sen virheen tein että spoilailin itteeni Cameronin suhteen, ärh.

//Hahaha minäkin äitin kanssa sitä aina katoin, ja olin ihan varma ettei kukaan muu sitä seuraa kun minä ja äiti :'D
“Everything is possible. The impossible just takes longer.”
Dan Brown

Ava: Ansa

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #101 : 09.04.2015 19:02:47 »
Näköjään sit aika monet kattoo äitinsä kanssa. Liityn joukkoon. Soittelen äitin kanssa tiiviisti siitä mitä Emmerdalessa tapahtuu.

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • Clara, my Clara
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #102 : 09.04.2015 21:41:50 »
Meikän lisäksi meidän perheestä Emmerdalea katsoo mun äitee, vanhin isoveljeni ja vanhin veljentyttäreni. Sitte aina ku me nähään, me keskutellaan tapahtumista ja arvuutellaan mitä tulee tapahtumaan.

Vittu jee! Steve lähti. Heippa vaan, älä pliis tuu takas! Ja Cameronkin näyttävästi rupee pikku hiljaa jäämään kiinni. Jes!  :P

// Anteeksi ihan kamalasti! Tuli vasta myöhemmin mieleen (eli kun olin käymässä nukkumaan), että olisiko pitänyt laittaa tuo kohta pienemmällä. Laitoin sen nyt varmuudeksi, jos joku muu ei ole vielä nähnyt eilisiä jaksoja.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2015 10:03:17 kirjoittanut tirsu »
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #103 : 09.04.2015 21:59:05 »
Meikän lisäksi meidän perheestä Emmerdalea katsoo mun äitee, vanhin isoveljeni ja vanhin veljentyttäreni. Sitte aina ku me nähään, me keskutellaan tapahtumista ja arvuutellaan mitä tulee tapahtumaan.

Vittu jee! Steve lähti. Heippa vaan, älä pliis tuu takas! Ja Cameronkin näyttävästi rupee pikku hiljaa jäämään kiinni. Jes!  :P
Eieiei! Älä spoilaa, en oo ehtiny kattoo tän päivän jaksoja vielä! Mut jes, jos Steve lähti ja Cameron paljastuu!!

Oonko mä oikeesti ainoa jonka perhe ei kato tätä sarjaa? Tai no jos isovanhemmat lasketaan, nii ei sit mitään. Ne mut joskus pari vuotta sitten hiihtolomalla Emmerdaleen koukuttikin :P

Never underestimate the power of fanfiction

Q+Black

  • ★Lheage★
  • ***
  • Viestejä: 1 148
  • "What i want, i take."
    • Fantasiakirja-blogi
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #104 : 20.04.2015 22:36:33 »
McG, joka työskentelee ahkerasti Shadowhunters - sarjan parissa jakoi twitterissä yhden nimen: DOM SHERWOOD. Perään hän kirjoitti: "I believe he will honor a great character. He earned the job w his talent." Onko tässä siis meidän Jacemme? Dom tunnetaan esim. elokuvasta Vampire Academy. Mitä olet mieltä? Onko hän hyvä Jace? Minun tekisi vähän fanityttöillä nyt! En malta odottaa seuraavia casting-uutisia!

Odotan kyllä tätä sarjaa kuin kuuta nousevaa, mutta silti mulla on pelko perseessä sen suhteen, että menestyykö sarja tarpeeksi.

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #105 : 20.04.2015 22:45:56 »
Lainaus käyttäjältä: Q+Black
Odotan kyllä tätä sarjaa kuin kuuta nousevaa, mutta silti mulla on pelko perseessä sen suhteen, että menestyykö sarja tarpeeksi.
Sama!

Tai siis, olin niin pettynyt, että se elokuva ei menestynyt eikä tullut jatko-osia, joten toivon tästä sarjasta kyllä hyvin menestyvää (ja aion vaikka itse spämmiä tuottajia :---D). Ihan hirveä pettymys aina, kun jostain sarjasta tykkää hirmusesti ja se ei sitten jatkukaan. Vaikka kyllähän sen ymmärtää mutta silti, heti ensimmäisen kauden jälkeen vaan "adiós!" ja jää vain fiilis: mitä hittoa juuri tapahtui? :--D

Ja mitä itse nyt kattelen, näyttää ihan hirmusesti Jacelta. Iiks ♥
[/viestin ihq-osio loppui]


- Syksy

Q+Black

  • ★Lheage★
  • ***
  • Viestejä: 1 148
  • "What i want, i take."
    • Fantasiakirja-blogi
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #106 : 01.05.2015 23:52:39 »
Shadowhunters - sarjaan on nyt castattu Isabelle ja Simon. Isabellea näyttelee Emeraude Toubia ja Simonia Alberto Rosende. Katso näyttelijöiden kuvat tästä.

Isabellen näyttelijä on kyllä aika nappivalinta, mut Simon ei iiihan vielä vakuuta  ;D God, mie toivon ettei tästä tehdä sellaista kliseistä seksikkäiden teininäyttelijöiden farssia.

kiilibiili

  • ***
  • Viestejä: 80
  • nyt oon lentänyt karkuun
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #107 : 08.05.2015 01:11:42 »
Kattooko täällä kukaan mitään muuta ku Emmerdalea? :D Mä oon aina luullu että sen katsojakuntaa on lähinnä mun mummi 92-vee.

Joo mut, mä oon koukuttunu ihan täysin Orphan Blackiin. Netflix mulle sitä mainosti, ja ku mulla ei ollu oikeen Supernatural- eikä Doctor Who -fiilis niin testasinpa sen sitten. Katoin kaheksan jaksoa. Nyt meen kakkoskauden tokavipassa jaksossa. Tää on hyvä. Mä jotenki aina unohdan että sama näyttelijä esittää kaikkia päähenkilöitä. Klooneista mun lempparit on Cosima (koska samaistun) ja Alison, mutta lempihahmo on ehdottomasti Felix! Fee ja se ruumishuone-Colin on niin otp...... Felix olis täydellinen best gay. Ja toisekseen mulla on hillitön girlcrush Delphineen. Mikä siinä ei vaan olis täydellistä? Älyttömän kaunis, ihanat hiukset, ranskalainen + aksentti, nimi, tohtori, geenitutkija..... Olen myyty.

Meenkin tästä hehkuttamasta.
näin sinut unessa, tuulenhenkäys ennusti ukkosta

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #108 : 16.05.2015 00:27:13 »
Jee, nyt löytyi uusi "rakkaus" tv-sarja maailmasta, kun torstaina alkoi Diana Gabaldonin kirjasarjaan perustuva brittiläis-amerikkalainen tv-sarja näkymään myös Suomessa. Ainakin alku mielestäni hyvä, sillä olen kriittinen ton sarjan suhteen, koska kuitenkin ne kirjat on ihan mahtavia. Ja aika uskollisia ainakin alussa omasta mielestä kirjan alkuun nähden. Tosin ei mikään ihme, että ikäraja K-16. :D Olenkohan siis ainoa, joka katsonut Outlander -MatkantekijääYleltä tai muutoin. Tiedän sen verran, että ainakin näytetään kerran viikossa torstaisin, ainakin tämä ykköskausi, joka perustuu sarjan 1. kirjaan, mutta toinenkin kausi (perustuen 2. kirjaan)on näytetty/näytetään parhaillaan ainakin UK/US-akselilla. Näyttelijävalinnat mielestäni ainakin alun perusteella osuneet aika nappiin, varsinkin Clairen ja Jamien hahmojen valinnat sekä sen lisäksi rakastan sitä sarjaa jo nyt, koska mielestäni turhan vähän Skotlantiin/Ylämaahan sijoittuvia sarjoja on olemassa, jossa vielä käytetään myös englannin lisäksi gaelin kieltä ja oikin vahvaa skottimurretta. :D

Tämän lisäksi olen jostain kumman syystä ihastunut siihen Titanic- verta ja terästä-sarjaan, koska hahmot mielestäni ihastuttavia persoonia ja kuvaa erittäin hyvin sitä, kuinka "vaikea" asia uskonto vielä oli Irlannissa 1900-luvun alussa, kun saattoi vaikuttaa jopa työpaikoilla asiaan rankalla kädelläkin. Sen lisäksi, vaikka Titanicin kohtalo tiedetään, niin sarja sen rakennusvaiheesta ja White Star-varustamosta kyllä kiinnostaa. Eniten tosin ihmettelen, että näinkin monta "uutta" sarjaa olen alkanut seuraan, vaikka nykyään taitaa mun tv-sarjat jäädä tyyliin Bonesin tai NCIS:n seuraamiseksi, jos ja kun niitä tulee televisiosta.
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Q+Black

  • ★Lheage★
  • ***
  • Viestejä: 1 148
  • "What i want, i take."
    • Fantasiakirja-blogi
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #109 : 16.05.2015 11:35:40 »
Castauksia tupsahtelee Shadowhunters - sarjan tiimoilta ja alan olla vähän jo täpinöissäni  ;D Tässäpä tuoreimpia:

Clary Fray - Kat McNamara

Alec Lightwood - Matthew Daddario

Luke Garroway - Isaiah Mufasa

Magnus Bane - Harry Shum Jr

Valentine - Alan Van Sprang


kiilibiili

  • ***
  • Viestejä: 80
  • nyt oon lentänyt karkuun
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #110 : 16.05.2015 14:11:41 »
Oli pakko tulla jakamaan pari sanaa Supernaturalista, koska se vaan on parhautta. No, ei mun lempisarjojen kärkeä kuitenkaan, koska joka kaudella sama kaava. (Vitsi kun en nyt löydä sitä kuvaa tumblrista, no kuitenkin joka kausi alkaa sillä Sam/Dean: "You lied to me" ja loppuu "Let's not have secrets anymore bro".) Mutta tosiaan nyt oon tässä taas hitaasti mutta varmasti kattellu eteenpäin vitoskautta ja ai että nää jaksot on loistavia! S05E03 oli yks parhaista ikinä koska Castiel on niin paras, ja samoin oli saman kauden jakso 8 "Changing Channels". Supernaturalissa parhautta on just nää jaksot, jossa Supernatural-sarja on ihan oikea juttu fanityttöineen ja Wincesteineen. Ja tulipa huomattua että jos Supernatural olis sitcom niin kattoisin :D

ÄLKÄÄ LUKEKO ETEENPÄIN JOS ETTE OO KATTONU S05E08:A VIELÄ JA ETTE HALUA SPOILAANTUA. Ton jakson mahtavuutta lisäs se, että Trickster on aina ollu mun lemppareita ja sit se olikin Gabriel ja oh my tää on täydellistä :DD En malta odottaa jatkoa! Vaikka oonkin kaikesta spoilaantunu aina niin tää oli pysyny multa täysin peitossa, onneksi. Haluaisin enemmän näitä hauskoja tai vanhojen hyvien aikojen hirviönmetsästysjaksoja, ettei kaikki olis vaan tota angst angst maailmanloppu tulee yhyy Sam aiheutti sen Lucifer pitää tappaa ja enkelit ja demonit. Mut ei tota voi olla seuraamatta ihan jo vaan koska Castiel :3

Sit vielä jotain aivan muuta. Twin Peaks saa kuin saakin kolmannen kautensa David Lynchin ohjaamana! Voi ilonpäivää, en malta odottaa Kyle MacLachlania Dale Cooperina ja "damn good coffee" <3 Tästä jatkosta ollaan varmaan hyvin paljon eri mieltä, mutta koska olin myöhäisherännäinen Twin Peaksin katsojana ja kuulin jo silloin, että jatkoa on tulossa, niin ehdin tottua ajatukseen vaikka aluksi olin sitä mieltä et ei Twin Peaksiä 2000-luvulle. Ja kyllähän se loppui niin ikävästi kesken, että ei voi jäädä siihen. Harmi vaan että Killer Bobin näyttelijä on jo kuollut, en voi kuvitella ketään yhtä pelottavaa tyyppiä sen tilalle.
näin sinut unessa, tuulenhenkäys ennusti ukkosta

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #111 : 19.05.2015 00:31:32 »
Sanokaa mulle, näinkö mä näkyjä, kun oisin nähnyt Tom Feltonin Ensimmäisen asteen murha-sarjan mainoksessa yllättäen Maikkarilta, muutoinkin sarja näytti sellaiselta, että ainakin alkuosat voisi ehkä katsoakin, jos jaksaa. Jos se ei ollut T. Felton, niin sitten sillä on todella loistelias kaksoisolento maailmalla.

En tosin kauheasti maikkaria katsele enää, vaikka tänään oli kyllä pakko ihan Bonesin vuoksi. Joku Bones-sarjassa vetoaa, tosin nyt oon ihan hämmentynyt, kun en tiiä onko nyt Maikkarilla peräti 9. kauden osia näytetty vai mikä, koska eräät tapaukset sellaisia, että hetkonen, en mä muista tälläsiä sivujuonteita yhtään, vaikka kaudet oon oikeastaan kaikki katsonut, tosin 8. ja 9. kaudet vähän heikommin, mutta silti Ja muutenkin ihmetellyt, että miten joskus Bonesia näytetään peräti 2 tai 3 tv-kanavalta samaan aikaan, tosin eri tuotantokausia. Se on aika hämmentävää myös.
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #112 : 19.05.2015 09:58:50 »
Eilen valvoin myöhään ja katselin mm. Havaiji 5.O-sarjaa ja vaikka mitä muuta. Sitten tuli tämä Outoa vai mitä? (tjms.) sarja, jossa käsiteltiin mm. Pearl-nimisen kotirouvan lahjakkaita kirjoitustaipumuksia. Kyseinen nainen kirjoitti historiallisista ajoista kertovia kirjoja ja sitten ällisteltiin mistä se johtui. Eräs asiantuntijanainen esitti, että Pearl teki kvanttihyppyjä kokonaan toiseen aikaan, menneisyyteen. Siinä vaiheessa meinasin revetä nauruun. Lapset katselee tietty ihan tohkeissaan ja uskoo kaiken mitä tv-ohjelmien asiantuntijat esittelee. Mitä roskaa nykypäivänä tuleekaan televisiosta!
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • Clara, my Clara
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #113 : 19.05.2015 11:15:27 »
Sanokaa mulle, näinkö mä näkyjä, kun oisin nähnyt Tom Feltonin Ensimmäisen asteen murha-sarjan mainoksessa yllättäen Maikkarilta, muutoinkin sarja näytti sellaiselta, että ainakin alkuosat voisi ehkä katsoakin, jos jaksaa. Jos se ei ollut T. Felton, niin sitten sillä on todella loistelias kaksoisolento maailmalla.
Oli se se. Ja on ihan kai regularina.
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • monokkeli huurussa
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #114 : 19.05.2015 18:49:34 »
Eräs asiantuntijanainen esitti, että Pearl teki kvanttihyppyjä kokonaan toiseen aikaan, menneisyyteen. Siinä vaiheessa meinasin revetä nauruun. Lapset katselee tietty ihan tohkeissaan ja uskoo kaiken mitä tv-ohjelmien asiantuntijat esittelee. Mitä roskaa nykypäivänä tuleekaan televisiosta!

Minä kyllä muistan nähneeni ihan vastaavia ohjelmia telkkarista jo parisenkymmentä vuotta sitten, ei ole mikään nykypäivän juttu. Ja tuskinpa muksut uskovat höpöjuttuihin yhtään sen palavammin kuin tuolloin taannoinkaan  :D
sano mua rovastiks

Uncaring

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 286
  • "I'm not small, it's the world that's too big!"
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #115 : 20.05.2015 11:14:48 »
Emmerdale, get real.

Eikö kukaan tossa sarjassa käytä ehkäisyä, kun kaikki pamahtavat paksuksi niin yhden yön jutuissa, kuin parisuhteissa, joissa lapsi ei ole ollut ajankohtainen idea. Yleensä kuitenkin parisuhteissa mussutetaan pillereitä tms. aika ahkerasti. Muttei ilmeisesti tuolla, kun niin teinit kuin keski-ikäisetkin unohtavat moisen ja painelevat menemään ilman. Sori rage, mutta kun aina jos halutaan aiheuttaa draamaa, niin joku pamahtaa paksuksi väärälle tyypille väärällä hetkellä tai joku kuolee. Juonikehitystä kiitos?

- Uncaring


avatar by raitakarkki, banneri ibin

Black rose

  • Romanttinen rosvotar
  • ***
  • Viestejä: 81
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #116 : 21.05.2015 18:44:00 »
Jee, nyt löytyi uusi "rakkaus" tv-sarja maailmasta, kun torstaina alkoi Diana Gabaldonin kirjasarjaan perustuva brittiläis-amerikkalainen tv-sarja näkymään myös Suomessa. Ainakin alku mielestäni hyvä, sillä olen kriittinen ton sarjan suhteen, koska kuitenkin ne kirjat on ihan mahtavia. Ja aika uskollisia ainakin alussa omasta mielestä kirjan alkuun nähden. Tosin ei mikään ihme, että ikäraja K-16. :D Olenkohan siis ainoa, joka katsonut Outlander -MatkantekijääYleltä tai muutoin. Tiedän sen verran, että ainakin näytetään kerran viikossa torstaisin, ainakin tämä ykköskausi, joka perustuu sarjan 1. kirjaan, mutta toinenkin kausi (perustuen 2. kirjaan)on näytetty/näytetään parhaillaan ainakin UK/US-akselilla. Näyttelijävalinnat mielestäni ainakin alun perusteella osuneet aika nappiin, varsinkin Clairen ja Jamien hahmojen valinnat sekä sen lisäksi rakastan sitä sarjaa jo nyt, koska mielestäni turhan vähän Skotlantiin/Ylämaahan sijoittuvia sarjoja on olemassa, jossa vielä käytetään myös englannin lisäksi gaelin kieltä ja oikin vahvaa skottimurretta. :D

Heii, mäkin olen katsonut Outlander -Matkantekijä-sarjaa ja ihastunut ♥
Tutustuin sarjaan jossain päin nettiä aivan sattumalta viime syksynä.  Katsoin kaikki 1. kauden kahdeksan ensimmäistä jaksoa midseason-taukoon (joka muuten kesti syntisen pitkään, noin puoli vuotta... murh) saakka melkein yhdeltä istumalta, koska Skotlanti on aina ollut rakkaus. Plussana vielä historian -etenkin 1700-luvun- mukaan tuominen  ;) . 1. kausi siis tosiaan jatkui viime kuussa ja päättynee tässä lähiaikoina. Taisi vielä ainakin 3 (?) jaksoa olla kuudestatoista näyttämättä. Toinen kausi ei siispä vielä ole tullut, mutta ilmeisesti kuvaukset on aloitettu tai aloitetaan aivan piakkoin. Odotan innolla :) Muttah siis... aloitin sarjan katselun tosiaan nyt alusta ja päätin katsella sen loppuun Suomen tahdissa Yleltä. 

Joo, tykkään myös näyttelijävalinnoista. Taitavia ja uskottavia näyttelijöitä, jotka suoriutuvat oikein mallikelpoisesti rooleissaan. Ja onhan sitä silmänruokaakin... Jamie ::)

Suosittelen todellakin sarjaa kaikille - etenkin niille, joita kiinnostaa historia ja Skotlanti :) Sen voin sanoa, että sarja paranee edetessään oikeastaan koko ajan.
 
Your silent whispers, silent tears...

päivänkukka

  • Vieras
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #117 : 21.05.2015 22:35:41 »
Vittu. Supernatural & season finale, tarviiko edes sanoa enempää?

En nyt tahdo spoilata ketään mitenkään sen kummemmin, mutta oikeesti morjes. Sellasia ihan hihasta vedettyjä juonen käänteitä ja pitkiä nyyhnyyhky puheenvuoroja joissa kliseet vaan vilisee. Tässä on kaksi tuotantokautta rakennettu jännitettä hetkeen, joka ainakin omalla kohdalla oli vaan floppi. En tosiaan tiedä enää mistä noi kirjoittajat repii ideansa ja juonikuvionsa. enkä tiedä miksi silti katon sitä ja se on niin koukuttaa Nyt vuorossa joku viiden kuukauden odotus ihmepelastumisia ja kopioapocalypse-meininkiä odottaen. Huoh.

Oon pahoillani vuodatuksesta, mutta en ehkä vaan pysty.  :D Odotin itkeväni silmät päästäni, mutta päädyin naamapalmuilemaan, huokailemaan syvään ja nauramaan.

kiilibiili

  • ***
  • Viestejä: 80
  • nyt oon lentänyt karkuun
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #118 : 21.05.2015 23:18:06 »
päivänkukka, Katon ite vasta kutoskautta Supernaturalista, mutta tota mä oon kyllä jo pelänny. Onhan ne jaksot tähänki asti ollu täynnä kaikkee niin kliseisintä klisettä, mutta odotan vaan koska oikeesti floppaa. Vitoskausi oli oikeestaan tosi tosi hyvä parin kehnomman jälkeen, mutta kutosen alku... Voi jestas mitä shaibaa, kaikkia uusia rasittavia tyyppejä vaan vilisee. Supernaturalis onneks kaikki kuolee lopulta.. Vitoskauteen olis ollu niin hyvä lopettaa, siinä kaikki oli tavallaan hyvin lopuksi (jos ei ota huomioon Samia häkissä) ja olis ollut aika täydellinen päätös sarjalle. Mutta kun jatkuu vaan. Vaikka en kyllä tiiä miten pärjäisin ilman Castielia. Mun kakkoslempparienkeliki piti tappaa, se oli eka tyyppi jonka kuolemalle jouduin kyyneltymään.

Toivottavasti tää vielä paranee tästä, kun pakko tätä vaan on kattoo.
näin sinut unessa, tuulenhenkäys ennusti ukkosta

Miss-schoolweek

  • ***
  • Viestejä: 653
  • Love - love never changes
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #119 : 22.05.2015 09:29:47 »
En ole katsonut Supernaturalista kuin noin kole ensimmäistä kautta, mutta sinänsä spoulerit eivät haittaa. Tämä on nimittäin valitettavasti yksi niistä sarjoista, joista haluaisin katsoa leikatun version: sellaisen, josta olisi poistettu pääjuoni, yli minuutin pituiset ihmissuhdekohtaukset ja kaikki ne kuviot, joissa kuumotellaan sitä kun joku on kuollut tai muka kuolee kohta, vaikka ei satavarmaan kuole kunnolla, koska päähenkilö. Pidän "monster of the week" -tyyppisistäjaksoista ja Supernaturalin idea on viihdyttävä, mutta pääjuonikuviot ovat tylsiä ja korneja.

Samaa vikaa on kyllä muissakin sarjoissa. Esimerkiksi Walking Dead on tuskastuttava esimerkki siitä, kuinka hahmojen välisiä ristiriitoja hinkataan edestakaisin jaksokaupalla. Sitten tyypit kuolevat kuitenkin. Plääh...
Ja Bones. Hauska sarja, mutta menee maku tuohon väkisin mukaan ahdettuun "tää tykkäis tosta ja sit ne olis ja sit ne ei oliskaan ja sit nää muut olisi ihan..." okei, ymmärretty. Hahmoilla on persooonallisuudet ja ihmissuhde-elämät, mutta alkaa jo tympiä. Menkää makkariin tai lopettakaa!
Ja Lost... Katsoin kai viisi ensimmäistä kautta, mutta vähitellen järki alkoi lähteä. Pidin mysteereistä ja monista hahmoista, mutta jatkuva "tykkään, en tykkää"- hinkkaaminen ja samassakin jaksossa pörisevät kolme eri aikalinjaa alkoivat jurppia. Ei suoraan sanoen paljon kiinnostanut, mitä tyypit puuhasivat jossain leikkitulevaisuudessa. Kun spoilaannuin sarjan lopusta, olo oli helpottunut. Koko juttu oli niin typerä, ettei edestarvitse katsoa loppuun.
Hirtehistä kieroilua, rietasta toimintaa, yllättävän älykästä juonenkuljetusta:
Fallout: 50 Shades of Decay K-18

Likainen tarina maailmanlopusta, ihmisyydestä ja kaikesta, mistä fanfictionissa ei puhuta. Synkkä kuin suomalaisen sielu, pitkä kuin ydintalvi.