Kirjoittaja Aihe: Tv-sarjat #2  (Luettu 789508 kertaa)

Sisilja

• Armand apologist
  • Valvoja
  • deviling my minion
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #640 : tänään kello 15:59:40 »
Joo, eikä sulla tietenkään edes tarvitse olla erityisiä syitä siihen, ettet tykännyt jostain sarjasta, Meldis! Viestini oli muutoin tarkoitettu vitsikkääksi, mutta sitä mieltä oon aidosti, ettei kaikki vaan voi tykätä samoista asioista. Ja se on tosiaan ok.

Pitäisiköhän meidän Eveliina siirtyä sekoilemaan tuonne vampyyritopan puolelle taas, jottei sekoiltaisi näistä vamppimurusista aivan ympäri foorumia? ;D

LOUIS: Half-queer, mostly queer… what is it?
LESTAT: Non-discriminating.

Avan ja bannun on tehnyt flawless ♥

Eveliina L

« Vastaus #641 : tänään kello 16:42:58 »
Meldis, sitä mä just omalla kohdallani vaan nauran että tarvitsen särmää tai lähinnä se ilahdutti mua enemmän kuin varmaan olisi kenellekään hyväksi. Enkä edes osaa sanoa miksi, mutta tuli jotenkin sen kautta sellainen tunne kuin olisi palannut takaisin omille ficcarijuurilleen vaaleanpunaisista syvyyksistä.  ;D

Ei siis ollut mikään isku sua kohtaan tai sun mielipidettä kohtaan. Enemmän oli heitto omaa mielipidettä kohtaa.

Viaplayn puolella taisi tuo Why Women Kill olla silloin kun sitä katsoin. Mulla on NHL-lätkän takia ollut Viaplay ja se maksaa maltaita eikä sen lisäksi ole rahaa pitää muita suoratoistopalveluita muuta kuin kesäaikaan, kun on lätkätauko.

Sisilja, joo ehkä meidän syytä sekoilla vaan siellä, kun lähtee muuten käsistä. ;D
"Do I want him here forever? Yes, of course." -Leon Draisaitl

Larjus

• King Roach
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
« Vastaus #642 : tänään kello 17:36:00 »
Lainaus
Mikä tuo sarja on? Kuulostaa meinaan jo nimenä hyvältä.
A Good Girl's Guide to Murder, vai? Löytyy Netflixistä ja alunperin kirja. Salapoliisiromaani, jossa teinityttö ratkoo murhaa. Älyttömän hyvin kirjoitettu, enkä malta odottaa kolmatta kautta. <3
Hei onks se sama kuin kirja Kiltin tytön murhaopas? Nimen perusteella ainakin kuulostaa samalta. Se oli nimittäin semmonen kirja, josta tykkäsin tosi paljon, ja jos siitä on tehty sovitus, niin pitäähän sekin varmaan sitten katsoa :D Ainakin jos on onnistunut sovitus! Oonkin tässä just miettinyt, että olis kiva löytää jotain uutta katsottavaa näytellyistä sarjoista.

Minä asun tuolla. Tuolissa.

Meldis

• puuskupurilainen
« Vastaus #643 : tänään kello 19:31:36 »
Joo on, Larjus! Tykkäsin tosi paljon ainakin adaptaatiosta. ^^ Pitää odottaa niin kauan kolmatta kautta, joten ehkä menen lukemaan kirjan  :)
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚