Kirjoittaja Aihe: May I Have Your Leg?(K-11, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!  (Luettu 98391 kertaa)

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #340 : 10.06.2012 22:16:10 »
AAAAAAAAAAAAAA Evora, mää rakastan sua!  ;D  Sää jatkoit tätä! Jeeeij! Aöjöfjäkslasdjbnmavsdhg (< fiilikset mun aivoistani)


Voi hirvitys, kattoin ton aiemman kommenttini... *punastuu* Se oli hei mun eka kommentti niin sen laatu on... Nyt sitten koitan (huom. koitan) rakentaa jotain mitä mun ei tartte hävetä.


Luku oli ihana. Siriuksen ja Jamesin kirjastosekoilu oli hauska. Ihanaa et ne ratkas sen arvotuksen  ;D  Toi L/J kohta oli ihana, söpö ja kaikkee, mutta se oli mun aivoille ehkä hiukka liian fluffysta mutta se onkin vaan mun aivot joilla on joku vamma.  ;D  Mutta kumminkin lisää tällästä, se oli ihan sikasöpöö <33


Kelly/Jonathan oli oikein söpöistä <3 Ja Prilliltä tais katketa joku piuha päästä... Chelly/Sirius on aika ihana paritus. Siriuksen motiivit yhdessäpysymiselle...  ;D  Jaa... Ja toivottavasti Peter ja se Annabella menee yhteen, Peter on ykss parhaista hahmoista mun mielestäni, vaikka petturi olikin niin se on rakennettu hienosti. Joo, mä taas sekoilen.  ;D


Ennenkun sää kerkeet tekeen Prillit ja viskaan mua jollakin niin katoon ja jätän jatkopyynnön leijumaan ilmaan...  ;D  Eli siis, ihanaa kun jatkoit, jatkaa saat edelleenkin  ;D


Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

tipe

  • luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 58
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #341 : 11.06.2012 18:23:57 »
Kiitoskiitos Evora, kiitoskiitos!!!

Juu niin en varmaan oo ilmottautunu kunnolla lukijaks mut leikin ikäänku piilolukijaa ehkä joku puoltoist vuotta. Mutta olen nyt ilmoittautunut.

Ja itse asiaan.
 
Lainaus
’’Siirry jo, läski.’’
’’Arvostan kohteliaisuuttasi, Anturajalka’’
Niinpä.

Lainaus
’’Herra Hätähousuliini tässä teki vähän taikoja.”
Miksi nauran?


Rakastan Lily♥Jamesia, joten en lukiessani tällaista fluffya, en missään tapauksessa, ainakaan päästänyt sellaista ihanaa AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWSSSS -ääntä.

Ja nyt, tämän edellämainitun kohtauksen ansiosta, mun aivot on ihan sekasin sellasesta vaaleenpunasesta höhhöstä,
 joten en tällä hetkellä saa kirjotettua mitään tän parempaa kommenttia. Tätä saan huomenna tai joskus kunnolla hävetä...

Mutmut, kiitän hirveän paljosti paljon tästä ihanasta luvusta, ja siitä ,että sinä ihana ihminen jatkoit tätä ficciä,
 ja häivyn jonnekkin taka-alalle näiden typerien sanojeni kanssa.

Kiittäen, kumartaen ja käkättäen,

hiphei!!!
oikeesti mun pitäis olla opiskelemassa

          ----------------------

ava by kaapo

MiNi

  • Vieras
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #342 : 12.06.2012 13:50:26 »
Noniin...

Eli alotampa nyt tarinan alusta. Eli joskus vuosi sitten luin tätä ficciä ja tämä oli toinen ficci jonka olin lukenut. Joten muut tuntuivat siksi huonommilta (anteeksi hirveästi muille kirjoittajille  :-[). Tämä jäi silloin kesken ja kadotin tämän paikan kokonaan.

Kun oli kirjautunut tänne ja näin tämän niin May I Have Your Leg? pääsi mitä-luet-seuraavaksi-listalle. Mutta listalla oli tuhat ja yksi (+ yksi + kaksikymmentäviisi). Mutta se oli myös Mitä-lukea-seuraavaksi-mutta-harmi-kyllä-kesken-listalle (omista tuhatsatayksi listaa :D). Eli se sitten jäi kaiken muun alle. Myös kirjoittamisen ja koulun.

10.6 olin stalkkaamassa muita (anteeksi nyt taas) ja silmäni tippui päästä: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!! Ja minä kiltti tyttö en ikinä kiroille tai puhu rumia (siis ihan aidosti oikeesti!) ekana tuli mieleen: WTF!!??!!??!!♥!!♥??!!♥

luin kuin hullu kana (joka oon muutenkin) ja nukuin seittämän tuntia kahtena yönä peräkkäin ja sit vielä valvoin toisena iltana kahteen ja tänään puoli neljään, että ajatus kulkee ;D. Ja luin kännykällä tätä ja sillä kesti mun kanssa taistellessa näyttää ekalta sivulta kaikki muut paitsi kaksi. Sillä kesti NELJÄ tuntia O_o. Ja se kadotti Jamesin äidin kuolemaa käsittelevän luvunkin ja olin sillen:
Mitä ihmettä?????????????!!!!!!!!!!!! Kun James angstas :'( *sniif*. Mutta muuten ihan hyvin tuli luettua koko päivä :D. Nyt saan vihdoinkin sit kommata ton selityksen jälkeen.

(VAROITUS!! lainaukset voi olla jostain tuhannen kaukaa)
Lainaus
Rantaan oli pystytetty teltan tapainen katos, jossa saattoi rauhoittua mukavilla sohvilla ja katsoa tähtitaivasta ja kuutamoa. Jos oikein tarkasti katsoi, saattoi jopa nähdä Linnunradan tähdistä ja tähtisumusta koostuvan kaaren.
eka tuosta oli pakko. Siis tosi ihanasti kuvailtu ja kun minähän oon nähny tommosen joskus (viime talvena) niin se toi sellaista ihanaa tunnetta ♥

Lainaus
’’Öh’’, James sanoi mikkiin, ’’omistan tämän Lilylle. Anna anteeksi.’’ Kappaleen alkusoitto alkoi ja James tunsi sydämensä hyppivän rinnassaan. Se pomppi niin lujaa että James pelkäsi sen hyppäävän ihon läpi lattialle.

Love hurts, love scars, love wounds and mars
Any heart not tough nor strong enough
To take a lot of pain, take a lot of pain,
Love is like a cloud, holds a lot of rain.
Love hurts.
Oooh, love hurts.

Mää haluun oman Jamesin ♥. Niin yyperihana ♥ ♥ ♥ ♥

Lainaus
Kiitos eilisestä, oli todella mukavaa olla kanssasi. Unen saanti oli viime yönä täysi mahdottomuus, koska kasvosi seilasivat silmieni eteen jatkuvasti ja halusin olla vain lähelläsi. Tule tarvehuoneeseen heti kun olet saanut tämän kirjeen, minulla on sinulle yllätys.

Rakkaudella,
Remus


Heidän eteensä avautui pienehkö huone kirkkaalla valaistuksella. Ehkä osa syy valoon oli auringon paiste, joka tulvi sisään suuresta ikkunasta. Aamupäivän auringonsäteet valaisivat pienen pöydän, jolla oli ruusu maljakossa. Ruusun lisäksi pöydällä oli läjä pannukakkuja ja astiallinen kermavaahtoa ja hilloa.
’’Ajattelin tarjota aamupalan’’, Remus sanoi virnistäen.

awwwwwwwwwwww... ♥ ♥ ♥ ♥ Mää haluun oman Remuksenkin ^^

Ja tietty Siriuksen (jos lainaisin tää ois semmonen romaanin mittanen) ♥ ♥ ♥ ♥

Sit mää oon aivan onnessani kun sää jatkat ^^. Ihanaa, että muistit tämän. Koska jos olisit unohtanut :'(. Mutta jos tarttet kannustusta Lähetä yksäri niin täältä saa. Ja MiNin ideapalvelu on auki kellon ympäri, mutta vastaus voi viivästyä :D. Ja mää kannustan sua nyt jatkamaan, sillä osaat hyvin kadota ja pelkään hyvin paljon, että katoat taas :'(. Se olisi suuri surunpäivä.

Ja jotkut vanhat lukijasti ei ehkä käy enään täällä, mutta olen varma, että uusia on tosi monta ^^. Että et tätä vain yksikses julkaise.

Ja rakentavaa ei tuu!! Koska eräs taitaa nyt mennä päiväunille, jotta jaksaa sit elää tän päivän :D

Suuri kiitos, yhdestä parhaimmasta ficistä ja vielä kumarrus

MiNi

SeverusSnape

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Suuri on kaipaus ikuinen
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #343 : 12.06.2012 23:40:15 »
!!!!!!!!!!!! Mahtavaa!! Jatkoa näin pitkästä aikaa :)))
Luin tän jatkon tosin toissapäivänä, mutta koska olin niin laiska myöhään illalla en vain jaksanut yksinkertaisesti kommentoida (liekö ripaus hämmästystä siinä mukana, anteeksi nyt vain, mutta kahden ja puolen vuoden jälkeen olin jo melkein unohtanut koko ficin:D:D)

Ei taida tulla yhtään mitään tästä kommentista, pitää lukea tää ficci ihan alusta asti, että ihan muistaa, että mitäs tässä nyt on tapahtunutkaan. Tosin tuon arvoituksen muistin, mitä Sirius yritti silloin ratkaista, ja ratkesihan se vihdoin!

Enkä nyt rupea yhtään mitään sanomaan noista pareista, koska en muista niistä yhtään mitään aikasemmilta osilta:D paitsi, että tässä ficissä toi James/Lily kohta oli itselleni liian imelää, miten se vei ilyn tulee-menee -huoneeseen jne  ;D

Kiittäen,
SeverusSnape
Unholaan jää surut ja murheet,
kunnes kuulen ulvonnan niin läheisen ja tutun vain. Kaipaus on niin suuri, suuri menetys ja tunteiden virta.

Ulvonta läheinen, sua täysikuu vie kauemmas ja kauemmas, sua menettää taas tahdo en.

Sä luotani juokset pois, kunnes jäljelle jää vain tuska ja murheen kyyneleet, mut' unhoittaa sua saa mä en.

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #344 : 15.06.2012 00:05:04 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Mä en kestääääääääääääääääääääääää!!!!!!
Tää on niiin parasta ♥ tätä on odotettu jo ikuisuus ja puol, mut ei se haittaa vaikka on menny noin kauan kunhan vaan tää jatkuu!
Oli aivan ihana luku ja hauska ja suloinen ja mä oon ihan shokissa ja niin onnelinen et tää jatkuuu : ))

Muutaman typon myös tuolta bongasin:

Lainaus
’’Ja tämän romuläjän takiako uhrasin käteni ja melkein puolivuotta elämästäni?’’
eli puoli vuotta tulee erikseen
Lainaus
’’Hän meni sairaalasiipeen, kävi pieni haveri.
haaveri?
Lainaus
Lola ja Remus menivät käsikädessä poikien makuusaleihin
käsi kädessä erikseen (:
Lainaus
James seurasi hänen persässään, taittoi matkallaan yhen pitkävartisen kukan
perässään
Lainaus
Häntä sanottaisii hulluksi kissamummoksi
sanottaisiin

Tuossapa nuo : )

Noi hahmot on kyl kaikki niin mahtavia ja James oli niiiiin ihana tässä luvussa ♥
Sirius-ressukka oli suloisin ikinä ja Chelly sais jo antaa sille anteeks! Lola/Remus on aina parasta, joten sitä toivon lisää vaan;) Kelly/Johathan d'awwwwwwwwww ihania! Ja Peter on myös aika söppänä.. Kunnon fluffya tää luku, mut en pane pahakseni koska sopi hyvin mun fiilikseen. Ja ihan mahtia kun toi arvoituskin alkaa ratketa:O Mä oon ihan varma et sieltä rasiasta löytyy jotain.. Pakko!

Mutta siis jatko on aina ihanaa, mutta älä ota mitään stressiä, kyllä tää valmiiks tulee ja me kannustetaan sua tietty ♥ Kiitän erittäin paljon tästä luvusta!

♥:llä, Candy
 
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #345 : 18.06.2012 14:44:35 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IHANAAAAAAAAAA JATKOA!!! :D  <33

oikeesti ku tulin koneelle ja avasin finin ja näin etusivul tän ni mun ilme oli sillee ?!whaaaat!?

kiitoskiitoskiitos kun jatkat tätä ! <3 :DD

Sinua palvoen: Desbina
I solemnly swear that I am up to no good.

hennie

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #346 : 26.06.2012 23:05:50 »
USKOMATONTA!!! tätä olikin odotettu, ja luulin jo ettei jatkoa ikinä saada!
Kiitos tästä, ihanaa että kirjoitat tämän loppuun!!! En nyt saa mitään järkevää kommenttia luvusta, mutta
se oli toosi hyvä:DD

nuuhku

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #347 : 06.07.2012 18:51:19 »
ihanaa jatkoa tullut ! kiitos siitä :)

tykkäsin luvusta, ihania nuo james ja sirius :) en oikeen mitään rakentavaa palautetta keksi, jatkoa odottelen :>

justiinsa (:

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #348 : 11.07.2012 19:26:22 »
Pakko kait minunkin on tulla kommentoimaan, kun sentään luin tänne asti. Aluksi myönnän hiukkasen häpeillen, että olen yrittänyt lukea tätä ficciã aikaisemminkin, mutta en päässyt alkua pidemmälle. Sitten haluaisin sanoa, että tämä on upea ficci! Hahmot ovat hyviä, ja Kelmit suurinpiirtein semmoisia kuin olen kuvitellut. Joo, hahmoanalyysejä en nyt anna, joten.. Juonikin on hyvä. Vähän sitä tavallista Kelmien viimesintä vuotta, mutta myös jotain uutta. Sitä vaan ihmettelin, että Regulushan on Siriusta nuorempi, mutta oli välillä samoilla tunneilla... Kirjotusvirheitä oli muutamia, mutta se ei ainakaan mun lukunautintoa hävitä. Joo, anteeksi, kommentista tuli sekava ja lyhyt, eikä rakentavaakaan näy, mutta minkäs sille voi jos ei osaa kommentoida? Oli vielä jotain muutakin, mutta unohdin... Ainiin, tunsin välillä ihan kamalaa myötähäpeää joitain hahmoja kohtaan :D Ei tässä muuta...
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

Kelmitär

  • Vieras
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #349 : 13.10.2012 19:29:11 »
Oi että, oi että! Vihdoin! Jee, ihanaa kiitos!!! Mä oon ihan sanaton kun toi luku oli noin hyvä!! Oi että! Kirjoitan jotain rakentavaa kun saan nyt tän hämmästyksen nielettyä.

Ihana luku!

Lily02

  • Vieras
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #350 : 14.07.2013 21:49:17 »
Uusi lukija ilmottautuu! :) Oon nyt lukenu kaikki tähän asti julkastut luvut ja en voi sanoa kuin että... TÄÄ ON IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVA FICCI!!!!!!!!!! ;D ;D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Aina jos on huono päivä,  niin luen yhen luvun ja sitten oon taas iloinen!!!!!!!!!! Ei ole mitään moitittavaa...

JATKOA NYYYT!!!! Pliiiiiiiissssss Evora! :)


Hurmioitunut jne. Lily02

Number

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #351 : 26.07.2013 07:52:27 »
Uusi lukija ylpeänä ilmoittautuu!!

Kelmejä ahh.. 19 sivua <333 taivas! Mutta, jos nyt koittaisin kirjoittaa jotain järkevääkin. Ensin, on täysin tämän ficin syytä että olen valvonut koko yön kännykkä kourassa pitäessäni tätä lukumaratonia, eli kaikki syyt kolmen tunnin yöunista tälle ficille :DD. Kirjoitusvirheet ovat selvästi vähentyneet loppua kohden, pointsit siitä! Ja nämä henkilöt.. Sanat ei riitä tätä kuvaamaan!

James&Lily, maailman paras pari, varsinkin tässä ficissä! Alku oli aito, ja senkin jälkeen tarina on pysynyt suloisena, muttei teennäisen oloisena.

Remus&Lola, ehdottomasti ihana pari, Remus lievässä kömpelyydessään on suloinen ja nämä kaksi täydentävät toisiaan ihanasti <3

Sirius&Chelly, kaikella kunnioituksella mutta Chellyn myötä ja varsinkin viimeisissä luvuissa Siriuksen ihana luonne on kadonnut pikkuhiljaa ): lisää Siriusta, vähän hempeilyä :DD. Ja ihan muutenkin wink wink, vähän enemmän kelmejä omassa elementissään, kelmeinä (;

Tämän maratonin jälkeen olisi varmaan viisikymmentä ihanaa kohtaa jotka haluaisin tähän liittää, mutta säästän teitä (ja kännykkäni jonka kanssa jo tämän kirjoittaminen on tuskaa) siltä kilometriviestiltä, joka siitä tottakai tulisi :DD. Sen verran viivytän vielä nukkumaanmenoani että kehun vielä kerran ihanan kirjoittajan joka on tämän tarinan luonut, lähes kaikki luvut ovat olleet ihania, viimeisimmistä en niin suuresti välittänyt, mikä kylläkin johtuu siitä, että pääpaino on ollut pareilla joista en kummemmin perusta. Ja kelmifriikki kun olen, myös kelmien ne yhteiset hauskat kohtaukset ovat vähentyneet, nyyh xD eikai kelmeily ja varsinkin Jamesin ja Siriuksen tiiviit välit jää, tyttöjen astuessa kehiin...?

Kiitos tästä IHANASTA ficistä <3 odotan jatkoa kuin kuumilla kivillä jo nyt!!

*lapsellista ihkutusta joka osittain johtuu kyllä vuorokauden ajastakin*

Lily02

  • Vieras
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #352 : 21.11.2013 21:07:08 »
Tiedäntiedän olen jo kommanu tähän, mutta NYT EVORA SÄ LAITAT SITÄ JATKOA!! Ensimmäinen ficci, jonka olen koskaan lukenut ja myös syy miksi liityin finiin... halusin katsos kirjoittaa myös ficcejä ja nyt niitä onkin kasaantunut iso määrä ja se kaikki on Evoran ansiota! Evora pliis! Mä en kestä jos en saa tietää mitä tapahtuu!!!
Evora sä inspiroit mua tekemään ficcejä!  :)

-Lily joka tuijottaa koko loppu elämänsä Evoraa vaativasti ellei tämä heti laita jatkoa

Mrs Potter

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Lihava Leidi
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #353 : 18.04.2014 16:26:17 »
Uusi lukija!
 Aivan ihana ficci! Ai lööv tis! Ethän vaan lopeta kesken :'( KILTTIIIII Pari yhdyssana virhettä, mutta ei paljoa :)
Jatkoa kovasti toivoen: Mrs Potter
"After all this time?" -Dumbledore
"Always" -Snape
<3<3<3<3

-jensku-

  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!
« Vastaus #354 : 28.09.2014 23:01:09 »
Toivottavasti tulee vielä jatkoa tää on aivan ihana ficci♥♥