Kirjoittaja Aihe: May I Have Your Leg?(K-11, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!  (Luettu 98846 kertaa)

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #300 : 04.01.2010 00:21:01 »
Ihanaa!!!!
Jatkoo vihdoinki, pelkäsin jo et oon unohtanu millanen tää ficci on, mut kyl ne aiemmat luvut kummasti palas mieleen tossa lukiessa  :)
Kiitos paljon ja jatkoo tulemaan nopeesti!
..Ei paineita  ;D

-Candy
« Viimeksi muokattu: 22.09.2010 23:46:53 kirjoittanut CandyApple »
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #301 : 04.01.2010 16:15:48 »
Jes vihdoinki jatkoa :)

Siisti että nyt sen pergamentin teksti alkaa paljastumaan : )
Ja ihana että Chelly ja Siriuskin on taas väleissä <3
Kaikinpuolin hyvä luku, jatkoa odotellessa : )

themarauders
Nice one James !
<padfoot>

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #302 : 04.01.2010 21:41:19 »
Evora, rakkaani!!! Jatkoa tullut viimeinkin.

Tätä iloa ei voi sanoin kuvata.

Asia yksi: Siriuksen lahja oli niiiin ihana että mä olisin itekin halunnut sellasen. Tää sun ficcis on oikeesti yhtä pelkkää hattaraa, makeaa vaan koko ajan! Miksei ne voi olla yhessä, mua ärsyttää...

Asia kaksi: mä luin tän kolmessa osassa ajan puutteen takia, joten mulla ei välttämättä ole kovin hyvää kuvaa tästä, mutta tää oli ihanan pitkä luku. Ja sai luvan olla kin noin pitkän tauon jälkeen! Ethän jooko enää kiduta meitä tolla tavalla, ethän? Me kuitenkin palvotaan maata sun jalkojen alla.

Asia kolme: mä janoan lisää. Toi loppu oli just huvittava, varsinkin Jamesin viimeinen kommentti!! Se jätti miettimään että miten sen niiden ratkaisun kanssa sitten käy.

Salla kiittää ja kumartaa, niiaa ja vilkuttaa.
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


amorgirl

  • Vieras
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #303 : 05.01.2010 11:00:24 »
Uus lukija!
 
Tää on tosi mielenkiintonen, etenki toi arvotus. Mäku luulin et se eka sana ois ollu kammiot. däm, se taitaakin olla kansiot. höh.
 
ööh, joitakin kirjotus virheitä huomasin (ainakin aikasemmissa luvuissa).  Niin, eikös se Siriuksen veli Regulus oo sitä nuorempi? Eihän ne sillon voi samoilla tunneilla käydä? Vai onko mulla menny jotain taas ohi?

Nii, noh, eipä kai muuta ku jatkoo!

Miks mulla ei tuu ikin mieleen mitään täs ku kommennttia kirjottaa? Mut sit joskus parin tunnin päästä tulee? Outoo...

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #304 : 05.01.2010 11:20:15 »
CandyApple: Hihi, kiitos kommentista :)

themarauders: Kiitosta sinullekin :)

Salla: Hih, Siriuksen lahja tosiaan oli niin ihana että oli ärsyttävää kirjoittaa hänet antamassa sitä Chellylle :D Joo, yritän olla kiduttamatta teitä noin pitkään! Se vaan on vähän helpommin sanottu ku tehty... vai että palvotte? :D Kiitos kommentista :)

amorgirl: Tervetuloo vaa kirjavaan joukkoon! Joo, virheitä siellä on vaikka kuinka paljon, sen voin luvata :p kaikkia lukuja ei ole edes muistaakseni betattu nii siitäkin syystä. Ja joo, en edes halua puhua asiavirheistä, joita ficcini on pullollaan :D ensinnäkin Lucius ei voisi enää edes olla Tylypahkassa ellei ole jäänyt jotain 5 tai 6 kertaa luokalleen :D Regulus tosiaan on Siriusta nuorempi ja on alemmilla luokilla. Sillon joskus ennen muinoin kun aloin tätä kirjoittaa en ollut oikein perillä asioista ja nyt niitä on vähän haasteellista mennä muuttamaan... Mutta toivottavasti ei paljoo häirinny noi jutut. KOska eihän kumpaakaan heppua oikeastaan ole koko ficissä alkua lukuun ottamatta edes näkynyt :p Mutta kiitos kommentistasi! :)

''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

Inkheart

  • ***
  • Viestejä: 83
  • ps. i love you ♥ ~
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #305 : 15.01.2010 23:55:53 »
aivan ihanaa kun tuli pitkästä aikaa uusi luku!!
ja hyvä luku tulikin, sitä paperii kyl vatvottiin ehkä vähäsen liikaa, mutta toi kelly ja jonathan oli ylisöpöjä...
myös lola ja remus on musta nii valtavan ihana pari!

kiitos ihan hirveästi uudesta luvusta <333

~Ih
« Viimeksi muokattu: 25.01.2010 22:42:07 kirjoittanut Inkheart »
Dramione 4eva<3

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #306 : 23.01.2010 16:12:22 »
Aivan ihana luku!
Eikä siinä ollut mun mielestä liikaa sen arvotuksen sumplimista, pitäähän sekin jossain vaiheessa ratkasta ^^

Kiitos kamalasti jatkosta <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

nuuhku

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #307 : 31.01.2010 22:26:29 »
ihana, hauska ja hyvä luku!

tost siriuksest on kyl tullu nii ihana (:

en täs oikeestaa muuta keksi ku jatkoa äkkiä!!

~nuuhku

justiinsa (:

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #308 : 01.02.2010 16:18:48 »
Tosi kiva luku taas!
Nolo toi kirsikka juttu! ::)
Sirre ei tajuu, et se pahentaa mahiksiaan ahdistelemalla Chellyä!
Jatkoo, kiitos
~Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Kola

  • ***
  • Viestejä: 61
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #309 : 15.02.2010 20:58:53 »
Jatkoa pyytelisin kovasti, loistava fikki! : ) kirsikka juttu oli juuri paras, mutta Anaidin kanssa olen samaa mieltä....hiukan noloa Jonathanille  ::)

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #310 : 20.02.2010 01:24:40 »
Tää yks tääl kerjää taas jatkoo...  ::)
Pliispliispliispliispliispliis!
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

NuuhkuHoney

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #311 : 25.02.2010 18:45:00 »
Lainaus
Tää yks tääl kerjää taas jatkoo... 
Pliispliispliispliispliispliis!
no mä kai oon toinen mutta sama asia :) Jatkooo<33 ;D
Don`t drink and drive, just smoke and fly!

Menninkäis mansikka

  • Keijun Pallero<3<3<3
  • ***
  • Viestejä: 78
  • Menninkäinen hentoinen <3
Vs: Re: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit, het)13. luku: 7.10.
« Vastaus #312 : 10.03.2010 11:15:11 »
vaikka alotin lukke täh kohast 10A niih jäin totaalisen koukkuun ja oon hullun lailla lukenu etiäpäin vaan.. moon kasde ku osaat kirjottaa nihi hyvin ^^ <3
Menninkäinen<3

SeverusSnape

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Suuri on kaipaus ikuinen
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #313 : 11.03.2010 18:53:54 »
Uusi lukija ilmottautuu. Sain juuri luettua ton viimesimmän lukus (monta viikkoa lukenu näitä ihan ekasta lähtin-> en oo usein ollu konella :D)
Ihan sairaan hyviä ficcejä. Lola/Remus aivan ihana :DD nauroin aika usein noille Siriuksen jutuille joissakin luvuissa e muista :DD Ja kysyisin milloinkahan mahtaa tuo kohta tulla missä joku tyttö tippuu tähtitornista ?? odotan sitä nimittäin aika innolla ::) Mutta siis joka tapauksessa JATKOA ehottomasti !!
« Viimeksi muokattu: 11.03.2010 18:56:20 kirjoittanut SeverusSnape »
Unholaan jää surut ja murheet,
kunnes kuulen ulvonnan niin läheisen ja tutun vain. Kaipaus on niin suuri, suuri menetys ja tunteiden virta.

Ulvonta läheinen, sua täysikuu vie kauemmas ja kauemmas, sua menettää taas tahdo en.

Sä luotani juokset pois, kunnes jäljelle jää vain tuska ja murheen kyyneleet, mut' unhoittaa sua saa mä en.

Menninkäis mansikka

  • Keijun Pallero<3<3<3
  • ***
  • Viestejä: 78
  • Menninkäinen hentoinen <3
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #314 : 13.05.2010 18:29:45 »
nonniih viimeks kommentoin ko olin lukenu pienen matkan 10a lähtien nooh nyt luin iha ekast kappaleest tuoho vikaan kpl 22 asti iha putkeen en viittiny aiemmin kommentoida ko jäin siihen koukkkuun.. haluain vain lisää ja lisäää :P mutta nyt asiaan vaihteeks xD

jotenki nui parihommat meni just hyvin... varsinki ko tuolla Lilylla meni aikaa tajuta tunteensa Jamesii kohtaa :) ja sit Remus ja Lola on ihana pari<3<3 tykk'äsin iha hirrrrmusesti siit ^^harki ko Kelly ei vastannu Peterin tunteisiin mut noh selalst sattuu ko kuiteski ilmeisesti mitä tajsuin tuos yhes kohtaa et Annabell ois kiinnostunu Peterist ja Peter ehkä Annabellist ^^ mut se Kelly ja Jonathan hmmm se oli ihana juonen käänne.. Mut parhain kohta oli ko Sirius ja Chelly alko pariks <3<3<3<3 se oli ihanin... Mut säikähin kovasti ko tuli se Sara säätö juttu tuli.. ja itkin OIKEASTI täällä sitä sotku juttuu..

Mut se Williamin oikeudenkäynti meni just hyvin.. Nauroin makeasti ko Sirius vähä alko riehuu siel.. xD Mut se oli ihana, liikutuin ko Siruis anto Chellylle sen sydän korun missä oli avaimen kuva jas ko itellänsä oli se avain kaulassa :)  Se pergamentti on muaki jääny hämäämään iteki yrittäny sillo tällö purkaa sitä eli miettii mitä sanoja siihe tulee x)  hitsi en viihti enempää kommata ko tulee muutes liika mut oi vitsi miten ihana. Luin kaikki kappaleet putkeen :) mut harmittelin ja huusin ja kirosin äsken ko ko loppu tui tarina :DDD ei muuta voi sanoo ko kärvistellä ja odotella jatkoa vaa.. ei voi muutakaa :( eli JATKIOA pian <3<3

ps. sori nöin pitkä ja typerä kommentti ko en tiedä ikinä mitään järkwevää mitä sanoa xD mjuuta kun että en malta odottaa jatkoa olleskaa..... :) <3
Menninkäinen<3

Kamelipullakaulin

  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #315 : 18.05.2010 20:36:12 »
UULALAAA nyt kun sain kaivettua ittelleni aikaa että ehdin lukeen kaiken kerralla rauhassa niin sain jatkon luettua.
aivan mahtavaa tekstiä!
tää on ainoo ficci missä oon nauranu näin paljon ah nam nam rakastan siriusta <3 ja jamesia =)=)
Ja mä tuun kirveen kanssa tervehtiin sua jos tää ei jatku >;) että parasta vaan laittaa jatkoa kehiin...
mutta en siis halua painostaa mutta mä ITKEN jos tää jää kesken ; (
IHANA ON TÄMÄ DIDIDIDI =)=)=)=)<3

-kpk

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #316 : 01.08.2010 16:40:38 »
Kiinnostaisi kovasti tietää, että jatkuuko tämä vielä? :)
Tarina on todella hyvä ja haluaisin vielä saada lisää :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Inkheart

  • ***
  • Viestejä: 83
  • ps. i love you ♥ ~
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #317 : 06.08.2010 13:03:03 »
Evoraaaa!? Millonka saattais ilmestyy jatkoo?? alkaa kärsivällisyys loppuu kun on yli puol vuotta ootelluu..
En haluu valittaa mut siis... juunou?

-Ih
Dramione 4eva<3

Kamelipullakaulin

  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #318 : 16.09.2010 20:12:25 »
mun pitää kohta si varmaa ostaa se kirves? missä jatko rakas ystävä ;<

-kpk

Gelmir

  • Imagine
  • ***
  • Viestejä: 224
  • Ravenclaw
Vs: May I Have Your Leg?(K-13, Kelmit) JATKOA 1.1.10
« Vastaus #319 : 22.09.2010 20:08:59 »
Noniin uusi lukija ilmoittautuu-ethän jätä kesken?? Löysin tämän parisen viikkoa sitten ja nyt on kaikki luvut luettu :) Ensin kritiikkinä voisin sanoa, että kirjoitusvirheitä on melko paljon, ja ne häiritsivät varsinkin alussa. Toisekseen en henk. koht tykkää ideasta, että Jamesistä tuleekin yhtäkkiä johtajapoika. Myös se, että kelminelikolle otetaan vastineeksi tyttönelikko Lilyn ympäriltä, ja sitten kaikilla on säpinää keskenään, kuuluu myös dislike-listalleni.Mutta näitähän löytyy ties kuinka monesta ficistä, etkä sitten ainakaan toistaiseksi ole parittanut Kellyä ja Peteriä ;) Jokatapauksessa tykkään tästä ficistä, jatkoa kiitos ja pian!!
It was my ghost walking on the sidewalk.

Unimaailma