Kirjoittaja Aihe: Erikoiset Keksit (H/D K-11. VALMIS!)  (Luettu 12243 kertaa)

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #40 : 22.11.2007 20:15:22 »
uuu kommenttia ! Laittakas viel yks nii laitan jatkoa ;)
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #41 : 22.11.2007 21:08:52 »
Ää, mä haluun lukea sen lopun! Tykkään tykkään!
Ei saa tehä noin, jättää tollaseen kohtaan... Pitää tehä ja lähettää jatkoa!
Siis kai se kohta tulee?  :roll:
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #42 : 22.11.2007 22:00:00 »
Tänään en enää lisää viimestä osaa koska pitää lukea kokeisiin,mutta heti huomenna lisään kunhan saan kirjotusvirheet korjattua !
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #43 : 23.11.2007 10:01:43 »
Luku 11


PiiP PiiP PiiP

Harry makasi sängyllään ja kuunteli pientä piipitystä, joka lähti Nevillen matka arkusta. Harry ei tiennyt mikä siellä oli eikä häntä sen puoleen olisi voinut vähempää kiinnostaa. Oli kulunut melkein kaksi viikkoa siitä kun hän ja Draco päättivät, että he ovat tauolla. Tai oikeastaan Dracohan sen päätti ei Harry. Siitä asti Harry oli yrittänyt parhaansa mukaan vältellä luihuispoikaa. Hän oli lintsannut useita tunteja koska ei kestänyt nähdä Dracoa. Hän oli linnoittanut itsensä Rohkelikko torniin eikä halunnut tulla sieltä alas muuten kuin syömään ja tunneille. Jos edes niillekään. Oli outoa, että hän välitti pojasta niin paljon vaikka he olivat olleet yhdessä alle viikon. Siinä ei ollut järkeä, mutta siltä hänestä tuntui.

PiiP PiiP PiiP piipitti Nevillen kello. Harry ei ollut taikajuomissa, jossa hänen olisi pitänyt silläkin hetkellä olla. Se oli yksi niistä päivistä jona hän ei vain kestänyt katsoa Dracon naamaa. Tämän säälivää ilmettä, jonka hän loi aina kun katsoi Harryyn. Se oli yhtä kidutusta. Piip Piip Piip . Harry oli vihainen. Miksi Draco oli ollut niin säikky eikä halunnut olla Harryn kanssa vain koska ihmiset juorusivat ja ihmettelivät. Miksi se sai Dracon edes harkitsemaan ettei hän olisi Harryn kanssa?
Draco piti kyllä huomattavan paljon pidempää harkinta aikaa kun Harry olisi uskonut. Hän oli toivonut Dracon syöksyvän hänen syliinsä jo seuraavana päivänä anoen anteeksiantoa, mutta ei. Tässä sitä oltiin. 13 päivää myöhemmin.

Harryn mietinnät keskeytyivät kun Ron ja Hermione astuivat sisään hieman tympääntyneen näköisenä. Kun Hermione avasi suunsa Harry tiesi, että hän alkaisi saarnaamaan.

"Harry et voi jatkaa tätä rataa. Koulut loppuvat 2 viikon päästä ! Tiedämme, että sinulla on vaikeaa." Hemrione jatkoi kun Harry yritti avata suunsa sanoakseen jotain todella pisteliästä.

"Kamu yritä päästä yli hänestä. " Ron aloitti. " Ei siitä muutenkaan olisi tullut mitään Malfoyn tuntien."  

Harrya ärsytti Ronin niin kaikkitietävä äänen sävy, joka yleensä kuului Hermionelle.

"Ron sinä et tiedä hänestä mitään." Harry sanoi tympääntyneenä.

"Luulen tietäväni joissakin asioissa enemmän kuin sinä. " Ron sanoi pisteliäästi takaisin.

"Mitä sinä tuolla tarkoitat ?" Harry kysyi ihmeissään.

Hermione huokaisi syvään kunnes aloitti rauhallisella äänellä " Me kuulimme hänet kun hän puhui Grabben ja Goylen kanssa." Hermione sanoi ja veti syvään henkeä. "Hän sanoi, että olit hänelle vain pelkkä yhden illan juttu. Olit kuulemma virhe etkä merkinnyt hänelle mitään ja, että hän ei ymmärtänyt miten oli sinun kanssasi yhdessä tuntia kauempaa."

"Mitä ?!" Harry huusi ja pomppasi pystyyn.

"Harry rauhoitu." Hermione sanoi, mutta Harry juoksi jo portaita alas oleskeluhuoneeseen ja potkaisi muotokuva oven auki niin, että tömähti.

"Harry minne sinä menet ?" Ron huusi hänen peräänsä.

"Luihuiseen ! " Harry huusi ja muotokuva pamahti kiinni hänen jälkeensä.

Hermione ja Ron katsoivat toisiaan hieman hämillisen näköisenä. Ainakin he olivat saneet Harryyn jonkinlaista eloa.

***

Harry juoksi portaita alas tuuppien muita oppilaita pois tieltään .Hän onnistui vahingossa kaatamaan Dennis Creeveyn Norriskan päällä, joka naukaisi korvia huumaavalla äänellä. Harry mutisi anteeksipyynnön juostessaan eteenpäin. Harry jatkoi yhä vain matkaansa tyrmiin. Hän uskoi löytävänsä luihuisen oleskeluhuoneen kun hän ei ollut keksi pilvessä ja olihan hän ennekin ollut Luihuisten tyrmissä.

Kun hän pääsi luihuisten tyrmiä vartioivan muotokuvan luo hän alkoi huutaa ja takoa nyrkeillään maalausta kiroillen kovaan ääneen kunnes Blaisen pää ilmaantui ovi aukkoon.

"Mitä helkkaria sinä riehut Potter ?" Blaise kysyi hieman ihmeissään.

"Missä Hän on ?" Harry mylvi.

"Hän makoilee yksin sängyllään makuusalissamme. " Blaise sanoi tyynesti.

"Menen sinne. " Harry sanoi ja astui muotokuva aukosta sisään. " Äläkä yritäkään estää minua.

Blaise taisi ymmärtää Harryn mielentilan eikä yritellyt estää häntä. Harryn rynniessä Luihuisten oleskeluhuoneen läpi hän sai osakseen hieman ihmetteleviä katseita. Ei se nyt täysin normaalia ollut, että raivohullu Rohkelikko ryntää rauhallisena perjantai iltana jonkin toisen oleskeluhuoneen poikki. Mutta Harrystä tunti, että he kaikki tiesivät minne hän oli menossa.

***

Draco makasi sängyllään silmät kiinni ja yritti rauhoittua. Hän oli juuri riidellyt Grabben ja Goylen kanssa Harrystä. Hän oli sanonut paljon asioita joita hän ei ollut tarkoittanut. Hän oli sanonut Harrylle, että halusi miettiä asioita. Nyt hän oli miettinyt kauan ja tehnyt päätöksensä.

Hän oli juuri noussut istuma asentoon sängylleen kun hän kuuli kun makuusalin ovi lennähti auki ja yllätyksekseen Harry ryntäsi sisään ja melkein hyppäsi Dracon päälle niin, että Harry istui hänen päällään kädet Dracon kurkulla .Harryn oli kuitenkin sen verran löysä, että hän sai henkeä. Draco oli iloinen nähdessään Rohelikko pojan ,mutta Harryn silmistä leiskui viha.

"Vai olin minä sinulle vain yhden illan juttu enkä merkinnyt sinulle mitään etkä käsitä miten päädyit yhteen kanssani." Harry huusi kasvot alle kymmenen sentin päässä Dracon kasvoista.

"Mitä ?" Draco kähisi Harryn tiukentaessa otettaan hänen kaulastaan.

"Ron ja Hermione kuulivat kun puhuit Crabben ja Goylen kanssa. " Harry huusi yhä raivoissaan." Jos tosissaan aiot päästä minusta eroon antamalla minun odottaa ikuisuuksia senkin pieni likainen- "

Harryn lause keskeytyi kun Draco kiersi kätensä Harryn niskaan ja veti häntä alemmas niin, että heidän huulensa kohtasivat.
Harry oli hetken täysin pöllästynyt, mutta antautui sitten ja suuteli Dracoa ja siirsi kätensä tämän kurkulta olkapäille . Draco syvensi pikkuhiljaa suudelmaa siirtäen kielensä koskettamaan Harryn huulia. Harry raotti hieman huulien päästääkseen Dracon kielen suuhunsa.
Harry oli onnellinen, että sai olla taas siinä Dracon sylissä. Millään muulla ei ollut sillä hetkellä väliä.
Pitkän ajan kuluttua he erkanivat toisistaan ja jäivät makaamaan siihen Dracon sängylle syleillen toisiaan.

He katsoivat toisiaan kauan kunnes Draco puhui.

"Harry olin juuri nousemassa ylös ja lähtemässä etsimään sinua kun tulit."'

"Ai.." Harry sanoi hiljaa odottaen mitä Draco seuraavaksi sanoisi.

"Harry haluan jatkaa tätä." Draco sanoi hymyillen.

Harryn kasvot loistivat onnesta ja hän painautui suutelemaan Dracoa uudestaan hyvin hellästi.

"Draco ymmärrän kyllä jos et tule ehkä ikinä rakastamaan minua tai mitään sellaista, mutta olen niin onnellinen, että yritämme edes." Harry sanoi taistellen kyynielä vatsaan.

"Niin minäkin." Draco sanoi ja halasi Harrya lujasti. Hän ei enää päästäsi irti pojasta.

"Draco lupaa minulle, että näemme kesällä. Lupaathan?"

"Harry. Vaikka minun pitäisi kulkea maailman ympäri niin lupaan että näemme kesällä." Draco   sanoi silittäen Harryn kasvoja
***

Oli kolmaskymmenes heinäkuuta. Seuraavana päivänä olisi Harryn syntymäpäivä. Harry seisoi kalliolla meren rannassa syöden Blaisen syntymäpäivälahjaksi lähettämiä keksijä katsoen kuinka aurinko laski kohti taivaanrantaa tehden taivaasta oranssin ja muutamasta hassusta pilvestä vaaleanpunaisen. Ilma oli lämmin. Ainakin +25 ja tuulikaan ei ollut viileä. Oli nii hiljaista kun vain meren rannassa voisi olla.
Harry kuuli kun aallot iskivät suoraan kallionseinämään joka oli ainakin 50 metriä korkea. Harry oli joskus kauan sitten kun ei edes tiennyt velhomaailmasta oppinut maantiedon tunnilla, että nuo aallot olivat muodostaneet nämä kalliot, koska ne hajottavat vuosisatojen kuluessa näitä kallionseinämiä tehden niistä suoria korkeita seinämiä.

Harry havahtui muistelmistaan kun joku kiersi kätensä hänen ympärilleen. Jos Harry ei olisi tiennyt sen olevan Draco hän olisi varmasti huutanut kun riivattu. Mutta koska hän tiesi sen olevan Draco hän päätti jättää huutamisen väliin.

Draco hengitti rauhallisesti Harryn niskaan. Kutittaen ja kylmiä väreitä nostattaen. Draco huomasi Harryn värähtelyn ja suuteli tätä pienesti niskaan.

"Hei. Paleletko sinä ?" Draco kysyi.

"En.. kunhan mietiskelen ." Harry vastasi.

"No mitä mietit." Draco kysyi silittäen samalla Harryn hiuksia.

" Asiaa jota sanoin sinulle kuukausi sitten kun olit sanonut, että haluat olla kanssani."

"Ja mikä se on on ?"

"Sanoin sinulle, että ymmärrän jos et tule ikinä rakastamaan minua. " Harry sanoi hiljaa. " Yritän tässä sanoi sitä vain, että eh...no eikö se ole aika ilmiselvää, että minä rakastan sinua."

"Harry mikään maailmassa ei ole ilmiselvää. Ja minä tiedän, että rakastat minua. Olet sanonut sen ennekin." Draco sanoi.

"Mutta rakastatko sinä minua ?" Harry sanoi kuiskaten katse tyhjänä.

"Harry..." Draco sanoi vahvalla äänellä. " En olisi tässä jos en rakastaisi sinua niin, että sydämeen sattuu."

"Kiitos." Harry sanoi nauraen.

 Harry ei tiennyt kuinka kauan hän ja Draco tulisivat olemaan yhdessä. Ainakin kaikki olisi hyvin niin kauan kun Blaise lähettelisi heille hieman Erikoisia Keksejä.      



A/N : Valmis on vihdoin ! Oli ilo kirjoittaa tätä vaikka alussa meinasin vaipua epätoivoon tämän kanssa kun luulin mokanneeni koko ficin typerällä juonella. Mutta ihan ok tästä tuli  ekaks ficicseni
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #44 : 23.11.2007 14:25:13 »
Naama repes liiasta hymyilemisestä. Niin ihanan fluffynen. Toi viimenen lause oli kyl niin paras et nauroin jopa :D. En tiiä miks, mutta se tuntu vähän oudolta et Draco vaan rakastaa... Se on tyhmä aate (mulle). KIITOS tästä ihanasta ficistä.  :D
- av

WayToBleed

  • Vieras
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #45 : 23.11.2007 15:17:50 »
Aww... <3 ihan tulee väristyksiä ku ajattelee ne kaks jossakin
kalloilla halailemassa. <3 Loppu oli ihana, vaikkakin aika lyhyt *soosoo* :D
Kiitos ihanasta ficistä!<3

juliet

  • ***
  • Viestejä: 41
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. VALMIS!)
« Vastaus #46 : 24.11.2007 00:51:53 »
Vika osa oli iiiiiiihanasöpönätti! Ja siis koko tarina oli hieno. Naurahdin kun luin että Blaise oli lahjottanut keksejä synttärilahjaks :D
Kiitti ku kirjotit tän, tää oli niin fluff et aww tykkäsin tosi paljon :)
Kirjotteleppa lisää ja kaikkee.
Tää oli vaan niin söpö että että.... anteeks rakentava kuoli liiasta hymyilemisestä :D
Kiitos <3
You're my intoxicating Romeo
And I'm your dying Juliet

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. VALMIS!)
« Vastaus #47 : 26.11.2007 17:28:18 »
Oi ihanaa tää on valmis ! Kiitos tästä ficistä oli ihana !
In a big big way I am really small

February

  • ***
  • Viestejä: 136
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. VALMIS!)
« Vastaus #48 : 26.11.2007 18:01:44 »
Tää oli kyllä.. ihana. :>
Tosi hyvin kirjotettu ja kivoja yllätyksiäki löyty.
Ei ollu niin ennalta-arvattava ku moni muu. :p
Rakentavasta kaukana, mutta tykkäsin. Saatan jopa lukia uuestaa. :>
Elämä on hyvä harrastus kun ei saa unta.

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. VALMIS!)
« Vastaus #49 : 06.12.2007 22:12:47 »
Voi hitsit tuleepa vähän komennttia:(
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Rhiannon

  • ***
  • Viestejä: 6
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. VALMIS!)
« Vastaus #50 : 24.12.2007 00:25:34 »
Oi tää oli sulonen.Pidin.Epilogi pikkuisen epämääräinen,muuta mitäpäs se haittaa en ole kovin kritisoiva !
Im medicated how are you ?

MyName

  • Pyhän Mungon asiakas
  • ***
  • Viestejä: 61
  • Valkoista valkoisella
Vs: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. VALMIS!)
« Vastaus #51 : 23.08.2009 14:01:57 »
Marihuanakeksejä! Jee! Tykkään huumevitseistä. Vaikka onhan ne vakava asia...  :'D

Kirjoitusvirheitä oli todella paljon, muutenkin tuossa oli töksähtäviä kohtia, siis jotka eivät oikein sopineet.

Ihan kelpo luettavaa tämä on, mutta vain ja ainoastaan huumorimielessä. Eli siis, jos ficci olisi tämmöinen, etkä olisi sitä huumorificiksi laskenut, en pitäisi tästä.

Masentavia kommenttejaan anteeksi pyytäen,
MN
Mikään ei ole varmaa paitsi se, ettei mikään ole varmaa. Enkä ole siitäkään ihan varma.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Erikoiset Keksit (H/D K-13. VALMIS!)
« Vastaus #52 : 01.05.2010 13:58:35 »
oi voi.. tää oli tosi hyvin kirjoitettu :)

Tosin muutamia kirjoitusvirheitä siellä oli

Draco juoksi Harrun luo huohottaen hieman hengästyneenä.
-Harryn

Harry oli ihmeissään kun Draco antoi hänelle pakein hänen vaapaaseen käteensä ja lopuksi taputti häntä olkapäähän ja lähti kävelemään tyrmiä kohti
... paketin...

Dean katsoi Nevilleä ihmeissää.n

Havaitsin myps sellaisen asian etä kun lauseloppuu ja siinä on piste, mutta jostain syystä puuttuu väli ja kaikki alkaa yhteen pötköön. En tiedä osaanko nyt oikein selittää, muta toivottavasti ymmärsit :)

Seamusin matkaarkulle
... matka-arkulle

 ja auttoi hänet ylos.
...ylös

Seamusin matkaarkkua.

Harry poimi matkaarkusta

Tuolla ol muutamia muitakin markaarkku sanoja, jotka pitäisi olla mielestäni väliviivalla

Harry ei tiesi, että he olivat Dracon kanssa sopineet,

Draco alkoi siirtämään käsiään hitaasti Harryn lateille ja samaan aikaan Harry

suosittelisin että kävisit vielä kertaalleen tämän läpi tai hommaisisit betan se voisi olla tarpeen. Tämä ei ole siis tarkoitus pottuillakseni vaan auttaakseni sinua saamaan ficistä täydellisen....

Minä kumminkin tykkäsin juonesta ja olisin ehkä halunnut lukea enemmän mitä Harryn synttäreillä tapahui ja missä Draco ja Harry oikein olivat....

~L~




Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Alicia

  • ***
  • Viestejä: 38
  • Don’t let me down
Vs: Erikoiset Keksit (H/D K-13. VALMIS!)
« Vastaus #53 : 02.05.2010 20:52:42 »
hihiii tää oli tosi hauska  ;D Tosin kirjotusvirheitä saattu tökkimään vähän kaikkialle, myös tälläiset !kysymysmerkit ärsytti lukemista:<  Tykkäsin ficistä tohon Harryn ja Dracon suudelmaan asti, sen jälkeen ficci meni (mun makuun) hiukan laimeeks. Mutta lopulta tää koko marihuanasekoilu nauratti paljon  ;)

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Erikoiset Keksit (H/D K-13. VALMIS!)
« Vastaus #54 : 04.11.2012 21:46:57 »
Tää oli niin mahtava! Tätä oli niin ihana lukea! Draco oli just sellainen Malfoymainen hilleri alussa, mikä sopi tähän ficciin todella hyvin! Ihanaa, et se sitten päästi sen jään pois itsestään.... Olempa minä nyt syvällinen... Mutta tykkäsin tästä todella paljon! Kiroisin tätä, kun olin menossa tuonne toiselle sivulle jatkamaan ficciä, mutta sitten fini päätti huoltaa sivua, niin jouduin odottamaan noin tunnin verran, että pääsen lukemaan... Heh. Mutta olen nyt kommenttini jättänyt, joten kiitän ja kumarran.
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends