Kirjoittaja Aihe: Erikoiset Keksit (H/D K-11. VALMIS!)  (Luettu 12245 kertaa)

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Erikoiset Keksit (H/D K-11. VALMIS!)
« : 04.10.2007 19:57:25 »
Title Erikoiset Keksit
Author Charm
Genre: Humor,Fluff
Pairing H/D
Rating K-11
Summary: Draco lahjoittaa Harrylle hieman erikoisemmanlaisia keksejä. Mutta miksi?
Disclaimer en omista Potterin hahmoja yms bla bla bla tiiätte kyl
A/N:Olen erittäin hidas anteeks jos menee aikaa


Hänen ei olisi pitänyt tehdä sitä.Vain pitänyt sanoa "Ei ." Niinhän kaikki sanovat. Kaikki ne jästi TV:n ohjelmat, jotka varoittivat huumeista. Hän oli idiootti ja hän tiesi sen. Vain idiootti söisi suklaakeksin, jossa oli marihuanaa sisällä, eikä edes miettinyt mistä se oli tullut. Tai edes välittänyt hassusta hajusta mikä siitä tuli. Nyt hän oli pilvessä. Voi mikä idiootti.
Miten hän oli....? Miten hän oli niin tyhmä !?
Draco Malfoy...se oli hänen syytään. Todellakin oli !Typerä lahja !
Miten hän oli ollut niin tyhmä ja naivi ?

***

Aikaisemmin sinä päivän kello 17.00

"Potter! Hei Potter!"

Harry kääntyi hitaasti ja huokaisi

"Malfoy. Mitä haluat?"

Draco juoksi Harrun luo huohottaen hieman hengästyneenä.
"Kuule Potter." hän sanoi ja veti hieman henkeä ennen kun alkoi taas puhua."Kuule minä vain...minä vain haluaisin sanoa äh siis haluaisin sanoa anteeksi. Haluaisin pyytää anteeksi kaikkea pahaa mitä olen sanonut ja tehnyt vuosien aikana. Olen pahoillani Potter.Oikeasti."

Harry katsoi Dracoa epäluuloisena.

"Öh Malfoy..."'

"Niin Potter?" Draco sanoi Malfoymainen hymy naamallaan.

"Voitko sinä ihan hyvin?"

Draco hymyili edelleen ja vastasi " Kyllä..."

"Oletko varma ettet ole sairas ?"

"Olen varma.... Kuinka niin?"

Harry oli sanaton

"Koska sinä olet sinä !Olet Malfoy tämä ei ole tapaistasi...siis... Sinä et ikinä pyydä anteeksi !"

Draco kurtisti kulmiaan.

"Mistä sinä sen tietäisit Potter? Vain koska en ole ikinä pyytänyt sinulta anteeksi aikaisemmin ei tarkoita-"

"Viides vuosi!"

"Mitä?"

"Sinä kirosit Goylen kun Ron torjui kirouksesi. Se lensi takaisin ja osui Goyleen ja hän oli sairaalasiivessä kaksi viikkoa, etkä pyytänyt häneltä anteeksi!!"

"Entä sitten ?"

"Entä sitten? ENTÄ SITTEN ? Kirosit sanan 'idiootti' hänen otsaansa!"

"Niin..?"

"Mit..? Kaksi viikkoa!"

"Tunnen kyllä ajan käsitteen. Mihin pyrit ?"

"Sinä et pyytänyt anteeksi!"

"Niiin...?"

"Voi perkele! " Harry huusi ja kääntyi lähteäkseen,mutta Draco tarttui hänen käteensä.

"Odota."

Harryllä oli huono päivä ja nyt vielä tämäkin.

"No mitä nyt Malfoy ?"

"Olen pahoillani.Tarkoitan..pyysin anteeksi sinulta...ja kaikilta ihmisiltä."

"Ja..?"

"Eikö sinulla ole mitään sanottavaa ?" Drao kysyi melkein hermostuneesti ja katsoi Harryä odottavasti "No ?"

"No mitä ? Mitä sinä haluat minun sanovan Malfoy ?"

"....."

"Haluatko,että hyväksyn anteeksipyytösi ?"

"Ööh kyllä ..tarkoitan...jos haluat."

"No hyvä on! Hyväksyn anteeksipyyntösi."

"Arvasin,että hyväksyisit Potter!

Harry pyöräytti silmiään "No miten vaan.." Ja hän kääntyi lähteäkseen.

Draco ei sanonut sanaakaan. Yhtäkkiä hän astui Harryn eteen tukkien hänen tiensä.

"No mitä nyt ?"

"Haluatko keksin ?"

"....."

"No ? Haluatko ?"

"Oletko tosissasi ?"

"Mitä tarkoitat? Miksen olisi tosissani? Tottakai olen tosissani"

Harry tuijotti Dracoa."Outo päivä"

"Ai mitä ?"

"Ei mitään. Öhm..No Malfoy tehdään näin: Minä pidän keksisi ja sinä painut takaisin Luihuisten oleskeluhuoneeseen ja pysyt siellä loppupäivän etkä häiritse minua !"

Draco hymyili ." Mitä vain kuuluisalle Harry Potterille.

"Selvä.." Harry paransi asentoaan ja piti oikealla kädellään kirjojaan ja ojensi vasemman kätensä Dracon suuntaan.
"Anna nyt se keksi, että pääsen lähtemään."

"Okei."

Draco antoi Harrylle paketin jossa oli puolet kekseistä jäljellä.

"Olen syönyt jo oman osani. Syö vain loput..Ja pidä hauskaa !"

Harry oli ihmeissään kun Draco antoi hänelle pakein hänen vaapaaseen käteensä ja lopuksi taputti häntä olkapäähän ja lähti kävelemään tyrmiä kohti

Harry pudisti päätän ja huokaisi "Hän on outo...Todellakin sekaisin päästään." Harry mumisi kävellessään Rohkelikkotornia kohti.



A/N: Noni siinä eka luku!Jatkoa huomenna(5.10)Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 06:35:50 kirjoittanut Kaapo »
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 2 tullut)
« Vastaus #1 : 05.10.2007 12:55:17 »
Luku 2


Harry Potter oli Rohkelikkotornissa.Seitsemännen vuoden poikien makuusalissa.Hän istui sängylleen ja pudotti kirjat viereensä ja ryhtyi tutkimaan Dracon " lahjaa".Ne olivat tosiaan keksejä.Huokaisten Harry otti yhden ja haistoi sitä "Tuoksuu normaalilta.." Harry mumisi kun ovi aukesi ja sisään astui hänen paras ystävänsä.
"Ai hei Ron"

Ron hymyili "Hei Harry". Huomatessaan keksit hän käveli Harryn luo tutkimaan niitä.
"Mistä sait keksejä?"

Ennenkuin Harry ehti reagoida mitenkään Ron oli kurottautunut ottamaan keksin ja haukkasi siitä palan.Hän tuijotti Ronia hetken suu auki.

Ron huomasi Harryn oudon reaktion. "Eikai haittaa,Harry?" hän kysyi hieman epäselvästi suu täynnä keksiä.

Harry jatkoi Ronin tuijottamista kun hän söi keksin.Nielaistuaan viimeisinmätkin palaset Ron alkoi hitaasti nuolla suklaata huuliltaan.

Harry räpäyttii silmiään "Ron...?"

Ron katsahti Harryyn nuolaisten huuliltaan viimeisimmätkin suklaat "Nii,Harry?"

"Minusta tuntuu ettei sinun olisi kannattanut syödä tuota"

Ron katsoi Harrya hieman oudosti "Miksi? Tekikö Neville nämä tai jotain."

"Ei." Harry sanoi nopeasti. Hän ei ollut varma pitäisikö hänen kertoa Ronille.Ehkä hänen pitäisi kertoa hänelle...Tai,ehkä olisi parempi ettei hän kertoisi..


"Harry?"

"Niin,Ron?"

"...miksi et halunnut,että syön noita keksejä"

"......"

Ron kierähti selälleen ja nousi puoliksi istuma asentoon ja katsoi Harrya hiukan oudosti.

"Harry-"

Juuri silloin makuusalin ovi aukesi.Seamus ja Dean tulivat sisään Neville vanavedessään.Vaikka Dean yritti selittää kuudetta kertaa Seamusille jalkapallosta Seamus ei suostunut uskomaan,että se oli oikea laji.

"Yksi pallo,Dean" Seamus sanoi tylsistyneesti "Vain yksi??!!"

Dean huokaisi ja Neville hymyili.

"No minun mielestäni se olisi helpompaa yhdellä pallolla" Neville sanoi" Neljä palloa on vähän liikaa minulle"

"Neljä palloa ja luutia" Seamus sanoi " Se tekee siitä mielenkiintoista..."

Juuri silloin Dean huomasi keksipaketin Harryn sängyllä.

"Harry..mistä sait nuo keksit?"hän kysyi .

Harry katsoi sivusilmällä Ronia,joka makasi sängyllään silmät kiinni ja mumisi jotain mistä ei saanut selvää.

Seamus oli kuitenkin niinkuin Ron. Innokas suklaan rakastaja. Hän kurkotti nopeasti ottamaan keksin Harryn sängyltä.

"Seamus-" Harry aloitti

"Eikai haittaa Harry?" Seamus kysyi. Odottamatta vastausta hän otti yhden keksin ja otti siitä suuren haukun "Mmmm..."

Dean viivytteli hieman "Eikai haittaa Harry?"

Harry huokaisi "Ei." Hän sanoi " Mutta teidän olisi hyvä tietää jotain..."

Dean ja Neville eivät edes vaivautuneet odottamaan Harryn vastausta.

"Nämä ovat hyviä Harry!"Neville sanoi ja tunki koko keksin suuhunsa.

Dean puraisi pienen palan keksistä.Ilmeisesti maistaakseen miltä se maistui ja oli näköjään tyytyväinen ja alkoi syömään keksiä innoissaan."Vau Harry nämä ovat tosi hyviä!"

Harryn vatsa murisi kovaäänisesti

Dean,Seamus ja Neville lopettivat keksien syömisen hetkeksi ja katsoivat Harrya oudosti.

"Harry" Dean sanoi ymmärtäväisimäisimmällä "puhun idiootille" äänellään."Sinulla on keksejä,mutta et syö niitä vaikka sinulla on nälkä...?"

Harry katsoi Ronia,joka oli noussut kokonaan ylös sängyltään ja katsoi Harrya tarkkaavaisesti. Hän siirsi katseensa Seamusiin,joka oli jo syönyt keksinsä kokonaan. Seamusista hän siirsi katseensa Nevilleen,joka oli jo aloittamassa toista keksiään. Nevillestä Deaniin,joka oli juuri saanut syötyä ensinmäisen keksinsä. Kaikki neljä poikaa tuijottivat Harrya ja Harry tuijotti takaisin ja päätti antaa periksi ja kertoa mistä keksit olivat peräisin.

"Ne keksit" hän sanoi lujalla ja selvällä äänellä. Hän ei ollut oikein varma ettei niitä oltu myrkytetty ja oli suunitteli pyytävänsä Hermionea tarkastamaan keksit hänen puolestaan ennen syömistä. Ilmeisesti oli liian myöhäistä siihen.

"Ne keksit..Ne..no ne ovat Malfoylta.Draco Malfoy antoi ne minulle.

Dean,Seamus,Neville ja Ron jatkoivat hänen tuijottamistaan. Harry katsoi heitä kaikkia tarkastelevasti.

"Kuulitteko te mitä hän juuri sanoi?"

"..kyllä." Dean sanoi hitaasti " Kuulosti siltä,että hän sanoi juuri ,että.."

"-ne ovat Malfoylta" Seamus lopetti Deanin lauseen. "Sano, että vitsailet"

"Tuo ei ole hauskaa Harry" Neville sanoi. Nevillen äänestä saattoi kuulla jo hieman hätää" Tuo ei ole ollenkaan hauskaa"

Harry huokaisi ja nousi ylös ja sanoi " Minä en vitsaile"

Seamus kiroili ja Neville heitti loput keksistään roskikseen.Keksit olivat Draco Malfoylta??

"Me kuolemme.." Seamus vaikeroi "Hän on myrkyttänyt ne.."

"Äh Turpa kiinni" Harry sanoi "Ette te kuole"

"Etkö sinä syönyt niitä?" Ron kysyi ja tuijotti Harryä häijysti

"En" Hän sanoi totuudenmukaisesti "En syönyt."

Seamus otti keksipaketin Harryn sängyltä ja ojensi sitä Harrylle.

"Ota yksi"

Harry näytti loukkaantuneelta "En ota."

"Oi kyllä otat!" Ron sanoi ja nousi ylös.

Hän,Neville,Seamus ja Dean ympäröivät Harryn

"Mekin söimme ja niin syöt sinäkin!"

"En." Harry sanoi järkyttynenä.

"Tee se." Ron sanoi ankaralla äänellä. "Sinun olisi pitänyt varoittaa meitä. Olet meille velkaa.Jos me kuolemme myrkytykseen sinä kuolet kanssamme!"

Ron otti keksin paketista ja ojensi sitä Harrylle "Tässä.Ota se" Hän komensi.

Harry katsoi ällistyneenä huonetovereitaan "Ette voi olla tosissanne?"

" Oi kyllä.." Dean sanoi "..me olemme."

Neville nöykkäsi hartaasti.

" Jopa sinä Neville?"

"Jopa minä,Harry."

Huokaisten Harry otti keksin ja puraisi siitä palan.Ron,Seamus,Dean ja Neville seisoivat kaikki hänen edessään ja katsoivat häntä keskittyneesti varmistaen,että hän söi .

"Koko keksi."Seamus sanoi "Äläkä mene oksentamaan sitä!"

"Hei tuo oli hyvä idea!"Ron sanoi.

"Älä vaivaudu." Dean sanoi "Jos kuolemme Malfoy saa sentään potkut."

"Mutta me olemme kuolleita emmekä ole todistamassa sitä!" Ron huomautti.

"Ai" Dean sanoi tuntien itsensä tyhmäksi."Niin."

Harry nielaisi loput keksistä.

"Valmista Harry?"Neville kysyi ystävällisesti ja hymyili taas nyt, kun Harry oli samassa veneessä heidän kanssaan.

Harry nyökkäsi.

"Hyvä." Ron sanoi "Se oli sinulle oikein Harry."

"Tiedän.Anteeksi."

"Saat anteeksi"Ron sanoi hymyillen."Mitään pahaa ei tapahtunut."

"Ainakaan sellaista mistä me tietäisimme."Seamus huomautti.

"Niin." Dean sanoi.

"Jep." Neville sanoi.

Pojat astuivat pois Harryn tieltä ja antoivat hänen hengittää.

"Ne olivat hyviä keksejä, joka tapauksessa!" Neville sanoi mahaansa taputtaen. " Ja nyt kun olemme jo syöneet pari...niin eikai siitä mitään haittaa olisi jos söisimme ne loppuun?"

Seamus ja Dean vaihtoivat innostuineita katseita.

"No..ei siitä mitään haittaakaan voi olla.."

A/N Jeejee kolmas luku mahollisimman pian. Siitä tulee vähän pidempi.Kommentoikaa !
« Viimeksi muokattu: 06.10.2007 00:19:24 kirjoittanut Charm »
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 3 tullut)
« Vastaus #2 : 05.10.2007 17:49:55 »
Luku 3

Dean heräsi tunteeseen että, hänen rintansa päällä oli jotain painavaa.Pian hän huomasi,että se painava oli Seamusin käsi.

"Argh Seamus pois päältäni" Dean sanoi työntäen Seamusin pois ja onnistui ilmeisesti työntämään hänet lattialle.

Seamus tipahti lattialle ja päästi pienen ähkäisyn " AU! Ei ole tarkoitus olla ilkeä Dean!" Mutta ennen kun Seamus sai lauseensa loppuun hän alkoi kikattamaan hillittömästi ja pian Deankin yhtyi kikatukseen.

Kuulleessan Seamusin ja Deanin nauravan Neville heräsi unestaan ja  katsoi heihin hymyillen. "Ehkä meidän pitäisi laulaa" Hän ehdotti

"Kesälomalla kuuntelin mummini radiota ja eksyin jästi kanavalle.Siellä soitettiin sellaista bändiä kuin Outkast niillä oli tosi hyvä kappale."

Dean katsoi Nevilleä ihmeissää.n

"Sinä tiedät Outkastin?"Hän kysyi epäuskoisesti.

"Kyllä."

"Mutta...sinä..sinä olet valkoihoinen! Ja Velho! Valkoinen velho!" Dean alkoi taas nauramaan ja pian hän,Seamus ja Neville makasivat lattialla hillittömästi nauraen.

"Outkast" Dean henkäisi "Oikeasti?"

"Pidän myös Musesta!! Neville sanoi innoissaan.

"No niin.He ovat sentään Brittejä.Outkast on amerikkalainen bändi."

"Ovatko?" Neville sanoi tuntien olonsa sekavaksi. " Luulin, että he ovat Irlantilaisia.

"Ei,ei,ei, Neville" Seamus sanoi pirteästi " Olen Irlantilainen.Mutta en ole ulkopuolinen! Minulla on paljon kavereit!"

"Ai niinkö? Dean kysyi hihittäen "Niinkuin ketä?"

"Niinkun sinä senkin pässi"

"Minä?Ai niin joo! Totta!Me olemme ystäviä eikö niin?"

"Ja minä!" Neville sanoi nyökyttäen päätään vähän liian raivokkaasti ja iskien sen lattiaan. "Seamus minäkin olen ystäväsi!"

"Niin tosiaan olet"! Seamus sanoi "Hei onko kenelläkään Rommia?

Dean hihitti "Sinulla on ! Pässi!"

Seamus näytti hämmentyneeltä "Eihän ole"

"Onhan !Olen nähnyt!" Neville sanoi kannustavasti.

"Rommia?Urg ei. En minä-"

"Kyllä sinulla on!!" Dean ja Neville huusivat innoissaan.

"Pah" Seamus sanoi.

Harry, joka vieläkin makasi sängyssään nosti päänsä ja sanoi "Seamus sinulla on rommia.Voin vaikka näyttää!!
Harry nousi ylös vaikka tunsi päänsä olevan hieman pyörällä ja marssi Seamusin matkaarkulle. Harry menetti tasapainonsa kun hän potkaisi Seamusin arkun auki ja lensi selälleen lattaille.
Seamus ja Dean kikattivat ja Neville juoksi Harryn luo ja auttoi hänet ylos.

"Neville,auta minua löytämään se!" Harry sanoi kaivaessaan Seamusin matkaarkkua.

Harry poimi matkaarkusta lehden ja tunsi leukansa kolahtavan lattiaan nähdessään ison punaisin tekstin.

"PlayWizard"(Playboy ,tiedättehän)Harry kysyi epäuskoisena ja katsoi kannen noitaa, joka lähetti lentosuukkoja Harrylle.

"Sinä..sinulla on Playwizard lehtiä?"

Seamus kikatti " Se ei ole ainut mitä omistan Harry.Minulla on Kuumat Luudat" Hän sanoi ja kikatti Harrylle, joka yhä tuijotti kädessään olevaa lehteä.

"Se on vähän niinkuin jästien autolehdet..naisia autojen päällä..pitäisit siitä varmasti"

Harry tiputti lehden nopeasti takaisin matkaarkkuun.

"Eh...tuota joo Seamus.." Harry sanoi saamatta päästään kuvaa naisista autojen päällä " Olet pervo ja tarvitsen suihkun"

Dean,Neville ja Seamus olivat tukehtua nauruun kun syvästi punastunut Harry suuntasi kulkunsa kylpyhuoneeseen mutisten itsekseen jotain epäselvää.


***

Ron kompasteli portaita alas poikien makuusalista Rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen.

"Liian paljon portaita" hän mutisi itsekseen.Tänne pitäisi laittaa niitä jästien hippejä..hissejä..hinttejä?

Juuri silloin hän kuuli tutun kikatuksen. Hullunomaisen nauran tarkalleen sanoen.Sitten hän kuuli Parvatin Patilin tutun äänen ja pysähtyi kuulleessan hänen sanansa.

"Okei Lavender. Nyt..ole rehellinen.Kumman kanssa olisit mielummin Harryn vai Ronin?"

"Ooh" Lavender henkäisi hennosti punastuen. " En voi vastata tuohon Parvati!"

"Kerro ihmeessä Lavender" Sanoi Ginnyn ääni " Jatka vain."

"Noh..." Sanoi Lavenderin ääni kuulostaen hiukan nololta " Rehellisesti...sanoisin,että... Ronin!"

Ron kuuli taas hihitystä.

Hän kuuli Hermionen liittyvän keskusteluun.

"No entäs sinä Hermione?Ron vai Harry?"

Ron pinnisti kuulonsa äärimmilleen kuullakseen Hermionen vastauksen.

"En aijo vastata tuohon!" Sanoi Hermionen ääni kuullostaen kiusaantuneelta" Ron ja Harry ovat parhaita ystäviäni! En ajattele heitä sillä tavalla."

"Niinpä niin " Sanoi Parvatin kiusoitteleva ääni " Ihan miten vain Hermione."

"En ajattele heitä sillä lailla!!"

"Ai?" Sanoi Ginnyn ääni kuulostaen hiukan huvittuneelta" Voisin vaikka vannoa,että kerroit jotain muuta kerran aikaisemmin-"

"Tuki suusi,Ginny" Hermione sihahti.

"Ooh!" Lavender ja Parvati huudahtivat kuin yhdestä suusta" Kerro meille Ginny!"

''Ginny.." Hermionen hiukan kireähkö ääni sanoi "Älä. Sinä lupasit..."

"Niin." Ginny sanoi "Niin Lupasin.

"Aww" Sanoivat Parvati ja Lavender "Ginny kiltti.Kerro meille."

"Sori. En voi. Lupasin Hermionelle."

Hermione näytti helpottuneelta ja hymyili Ginnylle. "Kiitos Ginny."

"No Parvati" Sanoi Ginnyn ääni taas "Seamus vai Dean?"

***

Harry käveli reippaasti huoneen poikki suunnaten kulkunsa ovelle. "Menen etsimään Ronia ja Hermionea" Hän ilmoitti poistuessaan huoneesta.

"Tiedättekö mitä" Seamus sanoi hitaasti." Tiedättekö..minusta meidän pitäisi tehdä jotain.Täällä alkaa olla tylsää..tehdään jotain...edistävää.."
 
Dean katsoi Seamusta hieman kirpeästi." Etkai tarkoita-"

"Tarkoitan." Seamus sanoi ja hänen ilmeensä vakavoitui. " Olemme kaikki ihan sekaisin.Miksi?Kenen vika se on?"

"Malfoyn.." Dean vastasi

"Niin." Seamus sanoi "Minä ehdotan, että menemme etsimään hänet."

Neville nyökkäsi "Mikä tahansa on parempaa kun noiden sinun lehtiesi lukeminen Seamus."

"No siitä en ole nyt ihan varma Neville-"

"Seamus?Muistatko ?Malfoy? Voimme keskustella lehdistäsi myöhemmin."

"Selvä!" Seamus sanoi ja nousi ylös kohti ovea"Mennään etsimään Malfoy!"

"Meidän pitää kostaa hänelle!" Hän sanoi "Meidän pitää kostaa noiden keksien myrkyttämisestä .Noiden keksien takia olemme hemmetin sekaisin päästämme!"

"Tulkaa nyt!" Semus huusi oven luota.

Kulkiessaan ovelle. Neville kompastui Seamusin matkaarkkuun ja sieltä tipahti pullo rommia.
"Hei Seamus ! Sinulla oli sittenkin rommia"!

***

Ron seisoi kuuntelemassa keskittyneesti. Tytöt puhuivat siitä kuka oli heidän mielestään puoleensavetävä.

"RON?!" Harryn ääni keskeytti tyttöjen keskustelun ja Ron kääntyi ja katsoi Harryyn.

"Ah!" Ron huusi ja menetti tasapainonsa ja tarttui Harryyn, joka myös menetti tasapainonsa ja he kaatuivat portaita alas ja kömmähtivät portaiden juureen.

"Ron! Harry!" Parvati huusi "Selittäkää!"

"Urgh.."Ron vaikeroi kun Harry nousi hänen päältään " Ei ollut tarkoitus..minä en tarkoittanu.."

Harry suorististautui ja venytteli hieman.

"Hermione! Hyvä,että löysin sinut!Olin juuri tulossa etsimään sinua, kun huomasin Ronin seisovan portaiden yläpäässä salakuuntelemassa teidän keskuteluanne.."

"Hei!" Ron sanoi vihaisesti.

"-minun piti kysyä sinulta--"

Hermione nousi ylös ja huusi "Pojat! Ihan oikeasti!" Ja ryntäsi tyttöjen makuusaliin Ginnyn,Parvartin ja Lavenderin seuratessa häntä.He kaikki katsoivat Ronia ja Harrya ilkeästi menessään.

"Mutta- en! En -en minä ikinä..! EN EDES KUULLUT MITÄÄN" Harry huusi ärsyyntyneenä. "Voi Merlin sentään!"

"Naiset."Ron murahti.

"Äh turpa kiinni Ron" Harry sanoi.

Kova huuto kuului portaiden yläpäästä ja Seamus,Dean ja Neville lensivät Ronin ja Harryn jalkojen juureen.

"Argh" Seamus vaikeroi.

"Apua?" Dean kysyi katsoen Harrya ja Ronia.

"Aaaah pääni" Neville sanoi.

Harry ja Ron kurottautuivat auttamaan ystävänsä ylös.

"No?" Sanoi Harry kun he olivat seisaallaan. "Minne te olette menossa?"

"Menemme etsimään Malfoyta" Seamus vastasi.

"Ja satuttamaan häntä" Dean sanoi.

"Satuttamaan?" inisi Neville.

"Satuttamaan" Seamus sanoi ylpeänä.

"Kuulostaa hyvältä!" Ron sanoi innoissaan."

"Mennään sitten!"Dean sanoi.

"Selvä!" Ron sanoi.

"Selvä."Seamus tokaisi.

"Okei..." Neville vingahti epävarmana.

"Okei..niin kai" sanoi Harry epäuskoisena siitä,että he edes löytäisivät Malfoyn" Mennään sitten."


"Noniin" Ron sanoi kun he saapuivat eteisaulaan" Aloitetaan etsiminen tyrmistä. Se on hyvä paikka Mafoyn etsinnän aloittamiseen."

"Niin." Sanoi Seamus ja kääntyi lähteäkseen

"Öh ..Seamus?"

"Niin Harry?"

"Tyrmät ovat tässä suunnassa"Hary sanoi ja osoitti päinvastaiseen suuntaan mihi Seamus oli lähdössä.

"Öh joo..kyllä..tietenkin..ha haa.No..öh..Mennään sitten!

Viisi poikaa suuntasi kulkunsa tymiin etsimään Malfoyta.Ja olivat täysin epävarmoja siitä mitä he tekisivät kun löytäisivät hänet.
Harry huokaisi itsekseen "Tämä...voi kestää"

Kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 05.10.2007 23:46:40 kirjoittanut Charm »
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 3 tullut)
« Vastaus #3 : 05.10.2007 19:13:37 »
Tää on muuten hyvä tarina, mutta ne kirjoitusvirheet. Kaiken lisäks tuolla on englanniks yks kohta.
Mutta en tarkoita pahalla, mielelläni lukisin lisää!  :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 3 tullut)
« Vastaus #4 : 07.10.2007 10:43:59 »
Iik jatkoa en pysty kirjoittamaan vähään aikaan kun lähden Tunisiaan viikoksi! Kommentoikaa poissa olessani :D Heippatihei
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 3 tullut)
« Vastaus #5 : 07.10.2007 12:38:00 »
Hyvä idea, mitäköhän tästä kehkeytyy... ?  :D

Aikas paljon pieniä kirjoitusvirheitä löysin, itteäni ei haittaa tommoset, mutta sanoinpahan kummiskin joo...

MÄKIN OON KÄYNYT TUNISIASSA! :D iha mahti paikka, kävin saharan laidallakin, ratsastin kamelilla dyynien yli... mahtavaa, en ikinä tuu unohtamaan sitä viikkoa!

Jatkoo sitten matkas jälkeen!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 3 tullut)
« Vastaus #6 : 07.10.2007 14:00:49 »
:D
....
 :D
....
 :D
....
Lainaus
Draco ei sanonut sanaakaan. Yhtäkkiä hän astui Harryn eteen tukkien hänen tiensä.

"No mitä nyt?"

"Haluatko keksin?"

"....."

Mä en tiiä miks, mut oli hyvä etten tippunu tuolilta ja alkanu hakkaa nyrkkejä nauraen maahan.
Mitäköhän äiti olis siihen sanonu  :D

Lainaus
"Koko keksi."Seamus sanoi "Äläkä mene oksentamaan sitä!"

"Hei tuo oli hyvä idea!"Ron sanoi.

"Älä vaivaudu." Dean sanoi "Jos kuolemme Malfoy saa sentään potkut."

Tässä kohtaa repesin. Harry Potter and the curse of the cookies  :D
Voin jo kuvitella ku tulis telkasta traileri ja siinä puhuis englanniks se mies ja sanois ton silleen mysteerisesti (ymmärrätkö mitä tarkotan?  :D )

Wäääh, jatkoa odottelen! (jos kysyn tälleen erittäin kiltisti, niin voinko yrittää piirtää muutaman kohan? *puppy eyes* Saisit valita et haluutko mangaa vai real lookingia vai vai...)
HYVÄÄ JOULUA! : D

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 3 tullut)
« Vastaus #7 : 07.10.2007 14:30:05 »
Haa kiitos kommenteista Sierra ja Hallow :D

Hallow kuule en osaa piirtää ees tikkuukkoa :( en oikee tiiä pystynkö mitenkää piirtää ficciin liittyviä kuvia :D

Joo tiiän et mul on kirjotusvirheitä :( yritän tarkistaa mahollisimmän hyvin :D
« Viimeksi muokattu: 09.11.2007 09:29:06 kirjoittanut Charm »
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 3 tullut)
« Vastaus #8 : 07.10.2007 14:43:01 »
Lainaus
Hallow kuule en osaa piirtää ees tikkuukkoa :( en oikee tiiä pystynkö mitenkää piirtää ficciin liittyviä kuvia :D
:D  etköhän sä tikkuukon osaa piirtää, kysyin muuten että voinko mä kokeilla piirtää pari kohtaa  :D
HYVÄÄ JOULUA! : D

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 3 tullut)
« Vastaus #9 : 07.11.2007 20:52:50 »
Anteeksi Anteeksi Anteeksi tässä meni näin kauan mutta onnistuin hajottamaan tietokoneeni ! :o


Tämä on tosi lyhyt kun tämä on tämmöinen välivaihe luku niin anteeksi tämä on tosi lyhyt. Seuraava luku sitten pidempi!


Luku 4


Oli kulunut puoli tuntia siitä kun Harry,Ron,Neville,Dean ja Seamus olivat aloittaneet hoipertelevan matkansa tyrmiä kohti.
Harry alkoi tuntea olonsa lievästi turhautuneeksi. He eivät todellakaan tienneet mihin olivat menossa. He olivat ohittaneet liemien luokan jo neljä kertaa.Keksien vaikutus alkoi tuntua heissä kaikissa vielä enemmän kun aikaisemmin. Harry esimerkiksi koki vastustamatonta halua halata jotakuta.Hän oli jo melkein neljä kertaa yrittänyt halata Ronia,mutta oli aina kävellyt päin seinää yrittäessän.

" Olen täysin varma,että täällä se on !" Seamus huusi naama punaisena jo kolmatta kertaa samassa kohtaa.

"Seamus me emme ikinä löydä sinne !" Neville uikutti.

"Mitä jos vain menisimme syömään. Kuolen nälkään." Ron ehdotti.

"SELVÄ SELVÄ. Mennään sitten syömään senkin luovuttajat !" Seamus raivosi.

Kului melkein viisitoista minuuttia kun pojat saivat itsensä Suuren Salin eteen, jossa ruokailu oli jo melkein päättynyt. Seamus edelleen sadatteli muiden poikien luovuttamista ja nurisi jotain ,että jonain päivänä hän vielä näyttää.
Kun he astuivat Suureen Saliin hyvin kompuroiden ja hihitellen he saivat osakseen hyvin ihmetteleviä katseita kaikista neljästä pöydästä.Olihan se normaalia Suureen Saliin saapua naureskellen ja vitsaillen muttei kovaäänisesti kikattaen,kuola valuen ja melkein kontaten.Kun pojat viimein löysivät hyvät paikat pöydästä Hermionen ja Ginnyn luota ja saaneet ruokaa lautasilleen alkoi Seamus taas puhua.

"Nuo kaikki tuijottavat mietä miksi ?"Hän sopersi.

"Johtunee varmaan näyttävästä sisääntulostanne." Hermione sanoi sarkastisella äänellä häntä vastapäätä.

"Mitä teille on oikein tapahtunut ?"Ginny kysyi "Näytätte siltä kun olisitte kaikki juoneet pullon Tuliviskiä."

"Harry sai keksejä..." Sanoi Neville.

"Keksejä ? Millaisia keksejä ?" Hermione kysyi.

"Sellaisia mihin oli laitettu marihuanaa." Ron kikatteli.

"Marihuonaa??" Hermione huudahti. "Mistä kukaan saa marihuonaa ?"

"Malfoy saa jostain." Dean sanoi.

"Malfoy ?" Ginny sanoi ihmeissään.

"Kyllä.Draco Mafoy. Hän tuli pyytämään anteeksi minulta,että oli ollut minulle ilkeä kaikki nämä vuodet ja antoi minulle paketin keksejä ! "Harry sanoi turhaantuneena.

"Tuo oli kyllä oudointa mitä olen kuullut pitkään aikaan ja tämähän on sentään taikamailma !" Hermione sanoi.

"Mutta miksi hän haluaa sopia Harryn kanssa ?" Ginny kysyi.

" No eihän hän halunnutkaan !Hän vai halusi nolata Harryn kaikkien nähden!"Ron sanoi turhautuneena.

"Missä Malfoy muuten on nyt ?" Seamus kysyi.

"Tuolla hän istuu muiden Luihuisten kanssa." Harry sanoi uneksuvalla äänellä tuijotellessaan Luihuisten pöytään.

Harry ei tiennyt johtuiko se kekseistä vai oliko hän muuten vain tulossa hulluksi,mutta Malfoy näytti tänään syötävän hyvännäköiseltä. Miten hän ei ollut aikaisemmin huomannut miten hyvännäköinen hän oli. Platinanväriset vaaleat hiukset loistivat auringon paistaessa niihin ikkunasta. Malfoy näytti juuri silloin puhuvan kiivasti jostain Blaise Zabini kanssa. Mutta hän ei voinut olla tuijottamatta Malfoyn kauniita jäänharmaita silmiä ja miten hänen tekikään mieli upottaa kätensä Malfoyn sileän näköisiin hiuksiin ja silittää häntä. Malfoylla oli myös uskomattoman kaunis hymy... ja huulet. Harryn teki todella kovasti mieli suudella Malfoyta sillä silmänräpäyksellä ja tuntea hänen huulensa ja....

"Harrryyyy herätys maa kutsuu !" Hermione huhuili Harryn korvaan.

"Höh häh mitä ?" Harry kysyi typertyneenä.

"Niin,että tuletko ?" Dean kysyi.

"Niin minne ?" Harry kysyi.

"Kostamaan Malfoylle !" Seamus kiljahti niin,että hän melkein puhkaisi Nevillen tärykalvot

"Öhhöhööh en...minää..milloin ?" Harry kysyi.

"NYT !" Ron hihkaisi ja ponkaisi ylös,mutta meinasi melkein heti kaatua rähmälleen maahan.

"Ööhhööh okei.." Harry sopersi.

" HYVÄ !MENNÄÄN !" Seamus kiljui edelleen.

"Nopeasti hän on lähdössä !" Dean huusi ja osoitti Malfoyta.

"ETEENPÄIN MARS!" Seamus huusi ja nousi rivakasti ylös ja lähti talsimaan Malfoyta päin Dean,Neville ja Ron perässään.

"Voi elämän kevät.." Harry murisi ja nousi hänkin ylös.


Siinä nyt oli tosi lyhyt anteeksi! Komenttia haluan että jaksan jatkaa kirjottamista muahaha!
« Viimeksi muokattu: 08.11.2007 21:04:24 kirjoittanut Charm »
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 4 tullut)
« Vastaus #10 : 08.11.2007 15:02:19 »
Oojes jatkoo! :D Tää on kyl hauska ficci täytyy myöntää! Koht lisää jatkoa?
In a big big way I am really small

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 4 tullut)
« Vastaus #11 : 08.11.2007 17:59:53 »
Jatkoaa!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Nyo

  • ***
  • Viestejä: 31
    • http://
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 4 tullut)
« Vastaus #12 : 08.11.2007 18:13:49 »
täytyy sanoa ettei aluks jotenki innostanu marihuana - keksit yms mut jotenki ihana idea tää kyl on tälleen nyt ku nää neljä lukua on lukenu *w*  muutenki sujuvaa kirjotusta yms eli JAAAAAATKOAAAAAAAAAA ! *3*
the less I do the more it makes no sense

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 4 tullut)
« Vastaus #13 : 08.11.2007 19:19:32 »
Huomenta.
Viimein tuli jatkoa  :D  kiitos siitä!
Lainaus
"Höh häh mitä ?" Harry kysyi typertyneenä.
Mä repeilen yleensä pienellekin ja en tiiä miks repesin tälle xD Höh häh yhdistelmä iski  :D
Kiitos jatkosta  :D  ja lisää halutaan *hovikumarrus*
HYVÄÄ JOULUA! : D

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 4 tullut)
« Vastaus #14 : 08.11.2007 19:56:41 »
Kiitos Kommenteista!

Lumos: Kiitos :D Hyvä,että mielyttää

Sierra: Tässä tulee jatkoa :D

Nyo: Olin vähän itsekkin epävarma mitä tästä keksi jutusta nyt oikee tulee,mutta hyvinhän tää näyttää nyt onnistuvan :D Kiitos

Hallow: Ihanaa et joku nauraa tälle :D Sori jatkossa kesti:D Nyt jatkoa !


Luku 5.



Draco Malfoy astui Luihuisten oleskeluhuoneeseen hyvin epävarma ilme kasvoillaan.Hän oli juuri antanut Potterille huumatun keksipaketin. Mahtava tilaisuus Potterin nolaamiseen. Draco oli saanu keksit Blaiselta, joka oli itse leiponut keksit. Mistä Blaise oli saanut marihuonan Draco ei tiennyt eikä ollut varma halusiko hän tietää. Blaisella oli joskus niin pimeitä ja outoja yhteyksiä, että Dracoa puistatti.

Draco suuntasi kulkunsa Luihuisten seitsemännen vuoden poikien makuusaliin. Tulessaan sisään häntä vastaan syöksyi innostuksesta punainen Blaise .

"No ? Teitkö sen ?" Blaise kysyi Dracolta innoissaan.

"Kyllä." Draco sanoi.

"No ? Epäilikö hän mitään?" Blaise kysyi hieman huolestunut ilme kasvoillaan

" Tietenkin hän epäili, että kaikki ei ole ihan hyvin! " Draco tiuskaisi " Eikö sinua yhtään ihmettyttäisi jos Weasley tulisi tuputtamaan sinulle keksipakettia?"

" Ah tuossa on selvästikkin hyvä pointti !" Blaise sanoi mietteliään näköisenä.

" Ihanko totta Blaise !" Draco sanoi edellistäkin lausetta ivallisemmalla äänellä.Vaikka ei Draco sitä itselleen halunnutkaan myöntää hän oli hieman huolissaan,että jäisi kiinni. Mitä jos Potter kantelisi Dumbledorelle? Saisiko hän vain jälki-istuntoa vai erotettaisiinko hänet koulusta ? Siitä hänen isänsä ei pitäisi ollenkaan.

"Blaise.." Draco sanoi epävarmana.

" Niin? " Blaise kysyi huolettomalla äänellä

" Mitä jos jäämme kiinni ?" Draco kysyi pystymättä pitämään huolestuneisuutta poissa äänestään." Mitä jos Potter kertoo Dumbledorelle "

" Voi Draco Draco. Siinä kunnossa missä hän tulee olemaan hän ei pysty niin pitkälle talsimaan,että pääsisi Dumbledoren kansliaan! " Blaise sanoi voitonriemuisesti.

" Mutta Blaise et tainnut miettiä, että ihmiset ihmettelevät miksi hän käyttäytyy kun olisi juonut ämpärillisen kermakaljaa." Draco sanoi.

" Tottakai mietin! Hehän nauravat !" Blaise sanoi huolettomasti.

" Blaise..minusta tuntuu,että aivokapasiteettisi ei ole kovin suuri.." Draco sanoi äänellä, joka ei voinut enteillä mitään hyvää.

"Kuinka niin? " Blaise kysyi ihmeissään.

"KENELLE SINÄ OLET AIVOSI LAHJOITTANUT ?!" Draco huusi. "OLETKO MIETTINYT MITÄ GRANGER JA WEASEL AJATTELEVAT KUN NÄKEVÄT HÄNET SIINÄ KUNNOSSA ? ETKÖ TODELLAKAAN AJATELLUT, ETTÄ POTTER KERTOO SAANEENSA KEKSIT MINULTA."

"Mutta,mistä hän voi tietää,että se johtuu kekseistä? " Blaise kysyi arasti.

" Idioottikin sen tajuaa!" Draco karjui harppoessaan ulos makuusalista.

"Minne menet ?" Blaise kysyi juostessaan hänen peräänsä.

"Syömään senkin aivoton flekumato nyt on ruoka aika! " Draco kivahti.

Blaise ja Draco astuivat ulos muotokova aukosta ja suuntasivat matkansa Suureen Saliin. Draco olisi voinut vaikka vannoa kuulleensa Seamus Finniganin huutavan jossain liemien luokan tienoilla,mutta päätyi siihen tulokseen,että se oli mielkuvitusta.

****

Kun Draco ja Blaise löysivät hyvät istumapaikat Luihuisten pöydästä Draco ei nähny Potteria missään päi Rohkelikkojen pöytää eikä voinut olla tiuskimatta Blaiselle.

"Missä Potter oikein on ?" Draco kysyi hermostuneena. " Ruokailu on melkein ohi.

" Hmm mietin itsekkin samaa..eiköhän hän kohta.." Blaise ei ehtinyt sanoa lausettaan loppuun kun hän jo näkikin Potterin tulevan hoipertelevasti Suureen Saliin.

Draco oli järkyttynyt. Potter ei ollut ainoa joka hoipersi. Hänen perässään tulivat Weasel,Finnigan,Thomas ja Longbottom yhtä pahassa kunnossa. Weasel vielä hihtteli idiottimaisesti kaiken lisäksi  ja Longbottom melkein konttasi ja Finnigan kuolasi.Salissa alkoi heti hiljainen supina.

"Hmm..suunitelma ei taida oikein toimia.." Blaise sanoi.

"Ihanko totta.." Draco sanoi ivallisesti.

"No ihan totta !" Blaise sanoi harmistuneena. " Kukaan ei naura! "

" Blaise...minä en voisi paskaakaan välittää nauravatko ihmiset !Etkä huomaa jotain tiettyä seikkaa tässä tilanteessa !" Draco melkein huusi.

" No jos puhut edelleen ihmisten nauramisesta niin sen kyllä huomaan."

"EI! Blaise ! Etkö huomaa,että Finnigan,Thomas,Longbottom ja Weasel ovat myös ihan pilvessä !" Draco huusi.

" Ah tosiaan" Blaise sanoi. " No nyt voit olla huolissasi Draco. Potter muuten tuijottelee tänne päin."

" Aletaan painua täältä ennenkuin tilanne pahenee." Draco sanoi ja nousi nopeasti ylös ja lähti kulkemaan kohti Suuren Salin ovia.

" No nyt täytyy kyllä myöntää,että olemme kusessa." Blaise huomautti.


Siinä oli luku 5 ! Anteeks tuli tästki aika lyhyt .Kommenttia kaipailen kipeästi edelleen :D Luku 6 tulee mahdollisemman pian kun on aikaa kirjoittaa.
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 5 tullut!)
« Vastaus #15 : 09.11.2007 14:01:46 »
Jes jatkoa tuli! Pidän Blaisesta tässä kun se on tollainen vähä älyinen :D jatkoa jatkoa!
In a big big way I am really small

Nyo

  • ***
  • Viestejä: 31
    • http://
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 5 tullut!)
« Vastaus #16 : 10.11.2007 10:46:40 »
Oivoi tykkään *----*~<3
Ei täs nyt tuu mieleen mitään rakentavaa eikä muutakaan hömpötystä
kunhan mainitsen että JATKOAAA heti ku vaan mahdollista :-------------))
the less I do the more it makes no sense

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 5 tullut!)
« Vastaus #17 : 10.11.2007 14:28:57 »
Kiitos taas kommenteista :D Voisin viimesitään huomenna alkaa kirjoittaa jatkoa !
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 6 tullut!)
« Vastaus #18 : 11.11.2007 21:29:05 »
Luku 6



Kiitos kommenteista Lumos ja Nyo :)



Harry näki kun Malfoy ja Zabini poistuvat suuresta salista ja koki jostain syystä suuren helpotuksen tunteen. Ensinnäkin Seamus,Dean,Ron ja Neville eivät ehkä ehtisi juosta heidän peräänsä tappamaan heitä.Eivät he siinä kunnossa olisi varmasti kovasti saaneet aikaa pahaa aikaan Blaiselle ja Dracolle, mutta ehkä enemmän itselleen. Toinen syy siihen miksi Harry oli iloinen siitä, että he lähtivät oli ,että hän ei enää ollut suorassa katse kontaktissa Malfoyn kanssa, koska muuten hän olisi voinut tehdä jotain peruuttamatonta.

Harry olikin jo ehtinyt toivoa,että muut pojat olisivat luovuttaneet Dracon keihästys aikeista,mutta ei.

"Dean,Ron,Neville,Harry juoskaa emme saa päästää heitä näkyvistä !"Seamus huusi. Ja muutama utelias kasvo kääntyi katsomaan mitä hän mekasti.

"Rohkelikon nimeen nyt mennään !" Ron karjui ja lähti erittäin huterin askelin juoksemaan ulos Suuresta Salista Neville ja Dean perässään ja Seamus edellään.

Harry huokasi hyvin syvään ja nousi hänkin paikaltaan ja lähti huterin askelin juoksemaan ystäviensä perään.

"Nädään myöhemmin Hermione ja Ginny !" Harry huusi ja mumisi samalla " Jos tästä nyt elossa selvitään."

***
 
Draco ja Blaise kävelivät juuri ulos Suuresta Salista kun he kuulivat Seamusin huutavan jotain sen kaltaista, että "Emme saa päästää heitä näkyvistä!"

Draco valahti saman tien valkoiseksi kuin haamu.

"Mitäs nyt tehdään ?" hän kysyi hädissään Blaiselta.

"No meillä ei ole kauhesti vaihtoehtoja.." Blaise mumisi.

"Mitkä ovat vaihtoehdot ?" Draco kysyi hermostuneena kuullessaan Rohkelikkojen askelten lähestyvän.

"Noh meillä on hieman suppea valikoima...me voisimme tietenkin...." Blaise puheli mietteliäänä.

"BLAISE HE OVAT IHAN JUURI TÄÄLLÄ MITÄ ME TEEMME ?! " Draco kiljui pakokauhun vallassa."

"Me voisimme tapella.."

"Ei ! Me emme tappele !" Draco sanoi.

"No siinä tapauksessa..." Blaise sanoi " Eiköhän juosta !"

"Minne?" Draco kysyi ihmeissään.

"NO KARKUUN! " Blaise huusi ja lähti juoksemaan viime hetkellä kun Seamus melkein sai otteen hänen kaavustaan.

Draco ja Blaise lähtivät juoksemaan täyttä vauhtia kohti ylempiä kerroksia. Rohkelikot olivat yllättävän nopeita ottaen huomioon heidän sen hetkisen kuntonsa joten Blaise ja Draco joutuivat juoksemaan todella kovaa pästäkseen heitä pakoon. Muutaman kerran Blaise oli jo valmiina ottamaan sauvansa esiin hidastaakseen Rohkelikkojen matkaa.

"Tain- "

"BLAISE EI! " Draco huusi. "Emme saa vahingoittaa heitä ! Jäämme auttamatta kiinni jos he joutuvat Sairaalasiepeen ja tottakai Pomfrey haluaa tietää miten he sinne päätyivät ja miksi! "

"Voi lohikäärmeen lanta !" Blaise kirosi.

He olivat juuri saavuttaneet seitsemmännen kerroksen kun Draco sai idean.

"Blaise sain idean! "Hän hihkaisi. " Hajaannutaan! "

"Selvä !" Menen Tähtitorniin !Etsi sinäkin joku piilopaikka! " Hän huusi ja jatkoi matkaansa toiseen suuntaan ja Draco lähti toiseen.

Draco juoksi päättömästi hetken ja yhtäkkiä hän sai idean.Tarvehuone ! Hän lähti juoksemaan kovaa vauhtia kohti sitä käytävää missä tiesi sen olevan. Kun hän pääsi Tarvehuoneen eteen hän tiesi, että hänellä ei olisi kauheasti aikaa seisoskella siinä, koska Rohkelikot saisivat hänet varmasti pian kiinni joten hän alkoi kävelemään edestakaisin.

"Anna minulle paikka jonne piiloudun hulluilta Rohkelikoilta,anna minulle paikka jonne piiloudun hulluilta Rohekilkoila,anna minulle paikka jonne piiloudun hullullta rohkelikoilta." Draco mumis ja käveli kolme kertaa edestakaisin ja huomasi eteensä ilmestyneen oven. Hän astui sisään ja huomasi tulleensa pieneen hämärään huoneeseen, jonka nurkkiin hän onnistuisi helposti piiloutua. Draco oli juuri laittamassa ovea kiinni kun yhtäkkiä joku nykäisi sen auki. Ovella oli  Weasley.... ja Potter

***

Kun Seamus,Dean,Ron,Neville ja Harry tulivat ulos Suuresta Salista he näkivät Dracon ja Blaisen muutamankymmenen metrin päässä. Harry olisi kovasti halunnut tainuttaa kaikki ystävänsä siihen paikkaan, että heidän ei olisi tarvinnut lähteä Luihuisten perään.


"Nyt me heidät saamme !" Seamus ärjyi punaisena.

"Otetaan heidät kiinni!" Ron huusi ja lähti juoksemaan Semusin perässä kohti Luihuisia.

"Minun kuntoni ei tule riittämään tähän" Neville parahti ja lähti hänkin juoksemaan.

Dean ja Harry loivat toisiinsa hieman mietteliään katseen.

"Noh..mennään nyt mekin.." Dean sanoi.

"Joo.." Harry sanoi ja pinkaisi hänkin juoksuun.

Aluksi näytti siltä, että Seamus saisi Malfoyn heti alkuun kiinni, mutta Draco onnistui luikertelemaan karkuun ja siitä alkoi takaaajo. Blaise meinasi viidennen kerroksen kohdalla singauttaa tainnutusloitsun Nevilleen, mutta jostain kumman syystä Malfoy pysäytti hänet.

"Lääh...puuh me saavutamme heitä !" Ron huusi Harrylle innoisssaan.

"Hei he hajaantuvat !" Dean huusi.

"Harry mennään Malfoyn perään." Ron huusi ja kääntyi siihen suuntaan mihin Malfoy oli kääntynyt.

"Dean ja Neville tulkaa !Mennään me Zabinin perään !" Seamus huusi.

Harry ja Ron seurasivat Malfoyta vähän matkan päästä kunnes hän yhtäkkiä pysähtyi ja alkoi kävelemään edestakaisin.

"Mitä hän tekee ?" Ron kuiskasi.

"Hän..." Harry mumisi. Yhtäkkiä hän tajusi missä he olivat. Tämä oli seitsemäs kerros !Draco yritti päästä Tarvehuoneeseen piiloon.

"Ron...minusta tuntuu, että hän yrittää päästä Tarvehuoneeseen !" Harry kuiskasi mykistyneenä.

"Ooh...Hei katso seinään ilmestyi ovi." Ron kuiskasi ja niin he lähtivät hiipimään Malfoyn vanavedessä ovelle. Juuri kun Malfoy oli saamassa oven kiinni Ron tarttui ovenkahvaan.

"Äläs karkaa mihinkäään Malfoy." Hän sanoi hyisimmällä äänellään.

Harrystä tuntui kuin satoja perhosia olisi lennellyt hänen mahassaan kun hän näki Dracon niin hätääntyneenä. Miten kukaan osasi samalla näyttää niin suloiselta ollessaan niin peloissan. Harryn päähän alkoi taas tulla samoja ajatuksia kuin aikasemmin Suuressa Salissa ja yhtäkkiä hän sai ajatuksen.

"Ron.." Harry sanoi ilkikurisella äänellä. " Anna minun hoidella hänet."

"Mutta minäkin haluan löylytää häntä." Ron parahti.

"Anna minun ensin. Tämä on kuitenkin kaikki lähtöisin meistä kahdesta. "Harry sanoi eikä voinut estää hymyä hiipimästä huulilleen.

"No selvä.."Ron sanoi hieman pettyneellä äänellä. "Minä olen tuossa ulkopuolella.

Ron käveli päätään pudistellen ulos tarvehuoneesta.Jättäen Harryn ja Dracon kahden.

"Nyt täällä on vain minä ja sinä Draco." Harry sanoi ja sulki Tarvehuoneen oven.






Haa siinä luku kuusi! Saisinko kommentteja,että jaksan alkaa väsäämään seuraavaa lukua ! MUAHHHA :D
« Viimeksi muokattu: 12.11.2007 08:23:50 kirjoittanut Charm »
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 5 tullut!)
« Vastaus #19 : 11.11.2007 21:38:12 »
hahahahah! aww ^^ laita tonne otsikkoon 6 luku. Tää oli tooosi hyvä, seuraava on luultavasti parempi ;) Jatkoa ootan tosi tosi tosi paljon ^^
- av