Kirjoittaja Aihe: Erikoiset Keksit (H/D K-11. VALMIS!)  (Luettu 12246 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 5 tullut!)
« Vastaus #20 : 11.11.2007 22:03:36 »
Ihanaa, uus luku.
Yks moka: siinä on kaks kertaa toi luku. Ja oli siinä vähä virheitäki...
Mutta muuten tykkäilin. Ja jatkoa, pyydän!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Nyo

  • ***
  • Viestejä: 31
    • http://
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 6 tullut!)
« Vastaus #21 : 12.11.2007 14:36:24 »
aaaws <3_____________________<3
ihana osa.  Mun mielikuvitus tääl jo kehittelee kaikenlaista mitä pikku harryseni vois touhuilla pikku draksun kanssa *www*

no ei muutaku jatkoa odottelemaan nyt O/
the less I do the more it makes no sense

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D K- 13 luku 6 tullut!)
« Vastaus #22 : 12.11.2007 16:37:56 »
Kiitos kommenteista Nyo,Winga,Avada :) Tässä taas jatkoa
VAROITUS: Olen huono fluff kirjottaja, että voi olla vähän ..hmh..


Luku 7




Harry ei tiennyt mitä ihmettä oli tekemässä. Hän tunsi vain kuinka viimeisimmät marhuoana rippeet olisivat valuneet hänestä pois. Hän ei ajatellut selvästi, mutta silti kaikki tuntui niin epätodellisen selvästä ja kirkkaalta. Hän tiesi mitä oli tekemässä.

Hän lähestyi hitaasti maassa makaavaa Luihuista. Poika näytti hyvin pelokkaalta ja ahdistuneelta. Harry ei ollut tottunut
näkemään Malfoyta pelokkaana ja sai siitä lisää itsevarmuutta

”Mitä haluat minusta Potter !” Draco kähisi kurkku aivan kuivana.” En ole tehnyt periaatteessa edes mitään väärää.”

”Et ole tehnyt mitään väärää ?!” Harry huudahti epäuskoisena. ”Et periaatteessa mitään väärää ?”Olet tehnyt paljonkin
väärää! Sinä julmettu Luihuinen myrkytit minut  !”
”Ei se ei mennyt noin! Draco sanoi epätoivoissaan. ”En myrkyttänyt sinua.

”Voi kyllä vain myrkytit.” Harry melkein nauroi. ” Näin oudolta minusta ei ole tuntunut ikinä ennen eläessäni ja se on jo paljon sanottu.”

Draco näytti miettivän hetken tilannetta kunnes puhui taas.

”No mitä aiot tehdä minulle.” Hän sanoi melkein ivallisesti.” Aiotko löydä minua ?”

”Voi ei Draco, en minä aio löydä sinua.” Harry sanoi.

”Kiroatko minut ?” Draco kysyi epäuskoisena.

”En.” Harry vastasi tyynenä

”Noidut ?”

”En. ”

”No.. mitä sit- ?”

Draco menetti puhekykynsä hetkeksi kun Harry istahti hänen eteensä muutaman sentin päähän kuin ystävä, jonka kanssa hän olisi eväsretkellä. Harry alkoi hivuttautua vielä hieman lähemmäksi Dracoa kunnes heidän kasvonsa melkein koskettivat toisinaan.

”Taisin jo tässä mainita äsken, että ne keksit saivat minulle oudoimman olon kuin ikinä ennen eläessäni.” Harry sanoi.

”Mutta-” Draco änkytti häkeltyneenä. ” Ei niiden pitäisi enää vaikuttaa..”

”Niinpä niin. Eivät ne enää vaikutakaan. ” Harry sanoi ilkikurisesti.

”Mitä sinä sitten…” Draco takelteli.

”Ne tunteet mitä ne keksit saivat minut tuntemaan eivät ole poissa… ehei päinvastoin.” Harry sanoi.

”Potter mitä hem-”

Enempää Draco ei ehtinyt sanomaan kun Harry jo painoi huulensa tämän huulille. Draco oli niin shokissa tästä, että ei pystynyt ajattelemaan muuta kuin ”Herranjumala Harry Potter poika joka elää suutelee minua! ”
Harry alkoi hiljalleen liikuttamaan huulia hitaasti ja varovaisesi, mutta Draco ei reagoinut siihen mitenkään huulet yhä kiinni ja katse lasittuneena joten Harry iroittautui Dracon huulilta pettyneenä.

”Draco minä..” Hän kuiskasi

"Mistä lähtien minä olen ollut pelkkä Draco sinulle?” Draco kysyi ihmiessään.

”Tästä lähtien. ”Harry sano ja suuteli Dracoa uudestaan. Hän piti huuliaan Dracon huulilla  vain hetken ja vetäytyi sitten pois ja jäi katselemaan toisen pojat harmaisiin silmiin joista ei voinut päätellä mitenkään mitä Luihuinen ajatteli. Pitkän ajan päästä Draco avasi suunsa ja puhui.

”Harry..” Hän piipitti kimeällä äänellä.

”Niin..” Harry sanoi eikä voinut olla värähtämättä Dracon käyttäessä hänen etunimeään.

”Voisitko mitenkään mahdollisesti tehdä tuon äskeisen uudestaan.” Hän sanoi ja katsoi Harrya syvälle silmiin.

”Jos todella tahdot sitä.” Harry sanoi hymyillen ja tarttui Dracon kasvoihin ja suuteli häntä kolmannen kerran tällä kertaa paljon varmemmin, koska tiesi myös Dracon haluavan sitä.

Kukaan ei ollut ikinä ennen suudellut Dracoa  sillä tavalla. Olihan hän ennenkin suudellut poikia, mutta kun Harry suuteli häntä tuntui kuin miljoona perhosta olisi liidellyt hänen mahassaan.

He suutelivat pitkään ja hartaasti kumpikin nauttien tilanteesta ja toisen kosketuksesta. Harry oli jossain vaiheessa kiivennyt lattialta Dracon syliin. Sillä hetkellä Draco syleili Harrya niin kuin olisi pelännyt, että tämä katoaisi johonkin. Lopulta he irroittautuivat toisistaan hengästyneenä. Draco nosti päätään ja kohtasi Harryn vihreät silmät.

”Harry..” Draco kuiskasi tuskin kuultavasti. Mikä sai sinut suutelemaan minua.”

”En oikein tiedä. ” Harry sanoi naurahtaen.” Katselin sinua kun olimme syömässä ja minut valtasi sellainen tunne, että minun on pakko päästä suutelemaan sinua.”

”Mutta…”Draco takelteli ”Miten juuri minä?”

”Noh… olet ensinnäkin ehkä yksi parhaimman näköisistä pojista Tylypahkassa .” Harry kiusoitteli

”Siinä olet kyllä täysin oikeassa.” Draco sanoi hymyillen.

Heidän välillään vallitsi pitkään hiljaisuus, joka ei tosin ollut kiusallinen vaan rauhoittava. He vain katsoivat toisiaan silmiin sellaisella tavalla jolla he eivät olleet ikinä ennen toisiaan katsoneet. Sillä hetkellä he näkivät toistensa silmissä aitoja tunteita eikä ollenkaan vihaa.
Harry istui vieläkin hajareisin Dracon sylissä ja silitti tämän kasvoja ja suuteli tätä uudestaan suoraan huulille niin hellästi kuin olisi pelännyt Dracon särkyvän kuin lasin.

”Harry.. ”Draco mutisi.

”Niin ?” Harry sanoi irroitettuaan  huulensa Dracon huulilta.

”Mitä aiommen tehdä tämän…meidän juttumme kanssa.” Draco kysyi arasti.” ”Tarkoitan.. tätä olisi vähän turha heittää hukkaan..”

”Niin olisi.” Harry sanoi hymyillen.

”Ja tuota..minä vähän niin kuin pidän sinusta. ” Draco sanoi ujosti.

”Olen tainnut huomata sen pienen seikan” Harry sanoi naurahtaen. ” Minusta olisi kyllä ihan mukava jatkaa tällaista halailu suutelu linjaa hieman pidempääkin.

”Niin minustakin…ei siitä mitään haittaa ainakaan olisi.”  Draco sanoi ja silitti Harryn hiuksia. ” Mutta ehkä meidän ei kannattaisi olla vielä julkisesti yhdessä.”

Harry tunsi pienen puristuksen vatsassaan kun Draco sanoi sen, mutta päätti olla väittelemättä asiasta. ”Niin ehkä se on parempi.” Hän tyytyi sanomaan.

Yhtäkkiä ovelta kuului koputus ja Harry loikkasi niin nopeasti Dracon sylistä, että kun Ron astui sisään mikään ei näyttänyt kovin epäilyttävältä.

”Harry hei milloin on minun vuoroni rökittää Malfoy ? Sinä olet ominut häntä kohta jo puoli tuntia.” Ron marisi.

”Ei Ron.” Harry sanoi tiukasti. ”Hän on saanut jo tarpeekseen. Ei olisi mukava jos hän joutuisi Sairaala Siipeen ja jäisimme kiinni.” Harry sanoi

”No mennään sitten Ron puuskahti ja astui ulos tarvehuoneesta Harry perässään.

”Nähdään myöhemmin Malfoy.” Harry sanoi ja hymyili pikaisesti Dracolle ja katosi ovesta ulos jättäen Dracon istumaan yksin tarvehuoneen lattialle, mutta hyvin onnellisena ei ollenkaan hakattuna.

HAA siinä luku 7 ! :D Hei nyt tarvisin sellasta palautetta kun mietin,että olisitko hyvä jättää ficci tähän vai jatkaa? Tarviin mielipiteitä kiitos :D
« Viimeksi muokattu: 12.11.2007 19:45:31 kirjoittanut Charm »
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 7 tullut!)
« Vastaus #23 : 12.11.2007 17:14:54 »
Hei tää oli siisti! Jatkoa! Haluan tietää miten he julkistavat suhteensa, (KRÖHKRÖHrysänpäältäkiinnijääminenonainaparaskeinoKÖHHKÄÄHH) aiku yskityttää.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 7 tullut!)
« Vastaus #24 : 12.11.2007 19:25:58 »
Juuh.. Rupesin itkeen  :o. Saattaa johtuu siitä et oon tunteillu kivien kaa koko päivän. Tää oli ihan paras luku oikeesti :D 'Sierra meni ja tartutti muhun ton saman yskän  :o
juuh...
-av

juliet

  • ***
  • Viestejä: 41
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 7 tullut!)
« Vastaus #25 : 12.11.2007 22:24:01 »
Ihana luku! Ja tää koko tarina. Täs on ni omalaatunen idea :) Tykkään täst todella. Awww Draco, hauska ku se oli tollanen ujo ja Harry ku se vaa kävi päälle :D Hauskaa ku välil toisinpäin :) Ihana tää oikeesti :>
Kiitti ku kirjotit tän <3
Jatkoo peeäs joooooooko
You're my intoxicating Romeo
And I'm your dying Juliet

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 7 tullut!)
« Vastaus #26 : 13.11.2007 16:36:16 »
Hahaa joo yskä teillä näköjään :D Mulla on kyllä mielessä juoniasioista tässä aika paljonkin. Kirjotan tänää jatkoa jos ehin :D

Kiitos kommenteista Sierra,avada ja juliet :)
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 7 tullut!)
« Vastaus #27 : 13.11.2007 19:29:09 »
Luku 8



Draco astui ulos tarvehuoneesta 10 minuuttia Harryn jälkeen, että saisi olla hetken rauhassa ja miettiä tapahtunutta. Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti. Hetki sitten Draco oli juossut Harrya karkuun henkensä edestä ja oli yhtäkkiä päätynyt suutelemaan hänen kanssaan ja juttelemaan heidän tilanteestaan. Kai he olivat nyt pari. Se ajatus sai Dracon hymylemään. Kyllä se hänelle sopi, että he olivat pari Harry oli kumminkin hyvännäköinen ja oli aina ollut. He eivät tunteneet toisiaan kumminkaan vielä kovin hyvin ihmisinä, mutta nyt heillä oli siihen loistava tilaisuus.

Kun Draco astui sisään Luihuisen oleskeluhuoneeseen Blaise ryntäsi häntä vastaan kuin kanuunan kuula, mutta kompastui mattoon ja lensi naamalleen hänen eteensä ja ynähti lattialta " Hei olet elossa ! He eivät tappaneet sinua !"

"Siltä näyttää.. Kova meno sinulla..et näytä kovin hakatulta.. " Draco sanoi ivallisesti.

"No et kyllä sinäkään." Blaise sanoi kulmiaan kohottaen ja nousi hitaasti lattialta.

"Tietäisitpä vain.." Draco sanoi unelmoiva ilme kasvoillaan.

"Täh ?" Blaise sanoi hämmentyneenä.

"Eh.. Ei mitään." Draco sanoi huitaisten kättään. "No miten sinä vältyit rökityksen ?"

"Nooh..Ensinnäkin he taisivat olla vielä pahasti päissään. Heidän vauhtinsa hyytyi Tähtitornin portaikossa niin hitaaksi, että olisin voinut jopa kontata ylös ja olisin silti ollut heitä ennen sielä." Blaise sanoi. " No siiten kun he lopulta saivat minut kiinni sanoin vain, että minulla ei ollut mitään tekemistä niiden keksien kanssa.."

"Valehtelija. " Draco sihahti

"Älä keskeytä ! Sen jälkeen kun olin kertonut sen pienen valkoisen valheen heille he tuijottivat minua hetken tietämättä mitä tehdä ja tarjosivat sitten lasillisen tuliviskiä ja kohotimme maljan Tylypahkalle...se oli kyllä outoa." Blaise sanoi lievä hullun kiilto silmissään.

Draco joutui pidättämään nauruaan ajatellessaan Blaisea juomassa tuliviskiä Finniganin,Thomasin ja Longbottomin kanssa.

Yhtäkkiä Blaise avasi suunsa ja keskeytti Dracon ajatukset.

"No mitäs Potter teki sinulle? Löikö? "Blaise kysyi.

"Ei.. kyllä hän käsiäänkin käytti, mutta enemmän huuliaan." Drao mumisi haaveilevana.

"Täh ?" Blaise sanoi jo toistamiseen.

"Eh..hän siis puhui paljon ja osoitteli sormellaan.." Draco sanoi hätäisesti.

"No entäs Weasley ?" Blaise kysyi.

"No..hän..ei ..tehnyt..eh..oikein mitään.." Draco änkytti.

"Ai..selvä." Blaise sanoi katsoen Dracoa vähän oudosti.

"Niin no nyt meillä ei ole enää ongelmia..en usko, että Potter kertoo kellekkään. " Draco sanoi hymyillen hieman.

"Niin ja en usko, että muutkaan Rohkelikot kertovat." Blaise sanoi. " Joten mitä jos menisimme leipomaan lisää keksejä ja laitettaisiin niihin tällä kertaa jotain vahvempaa..niinkuin näitä !" Blaise sanoi ja otti taskustaan pillereitä.

"Blaise...Mitä nuo ovat..." Draco kysyi epäilevänä.

"Buranaa! Poistaa kuulemma kaikki kivut! Hyvin voimakas huume !" Blaise hihkui.

"Blaise...nuo ovat jästien päänsärkylääkettä." Draco huokaisi päätään puditellen.

"Ai..no sitten meiltä lähtee päänsäryt ! Tule !" Blaise hihkui innoissaan.

Draco tunsi itsensä tyhmäksi ja ei voinut olla ajattelematta mitä Harry teki sillä hetkellä.

***

Samaan aikaan Rohkelikon oleskeluhuoneessa oli kova metakka. Seamus,Ron,Dean,Neville ja Harry palasivat yhtä aikaa. Kaikki näyttivät erittäin tyytyväisiltä paitsi Ron.

"No saitteko Zabini kiinni ?" Ron kysyi nyreänä.

"Joo kyllä saatiin." Neville sanoi.

"Ja..?" Harry kysyi.

"No..hännellä ei ollut mitään osuutta niissä kekseissä ja me.." Dean takelteli.

"Niin ?" Ron kysyi.

"Korkkasimme yhdessä tuliviskipullo,jonka löysin aikaisemmin." Seamus sanoi pirteästi.

"Hullut.." Ron murhati ja istahti nojatuoliin takan eteen.

"No se siitä sitten.." Neville sanoi." Eiköhän mennä nukkumaan."

"Joo mennään vain." Dean myöntyi.

"Menkää te vain minulla on hieman asiaa Harrylle." Ron sanoi tyynesti.

"Ai..." Harry sopersi ja tunsi palan nousevan kurkkuunsa. Tiesikö Ron ?

Kun Neville,Seamus ja Dean olivat kavunneet portaat ylös poikien makuusaliin Ron viittoi Harry istumaan.

Harry ei ehitiny miettiä hetkeäkään kun Ron alkoi rähistä.

"Harry mikset antanut minun löydä häntä !" Ron vaahtosi.

Harry oli täysin ymmällään Ronin purkauksesta ja oli hetken aivan sanaton.

"Ron..hän oli saanut jo tarpeekseen kun minä olin jo löynyt häntä !" Harry yritti selittää.

"Älä yritä Harry !Hänellä ei ollut naarmuakaan ! Mitä oikein tapahtui ! Vaikka Malfoy olisi yrittänyt suudella sinua tai jotain minä en välitä kunhan olet minulle rehellinen !" Ron sanoi todella isämäinen ilme naamallaan.

Harryn naama kalpeni sillä sekunnilla liidun valkoiseksi ja hän tunsi hätääntyvänsä. Ron huomasi Harryn yhtäkkisen kalpenemisen ja katsoi häntä huolissaan.

"Harry...? Mikä sinulle tuli." Ron kysyi ihmeissään.

"Ron minä.." Harry sopersi. "Oletko täysin varma, että haluat minun olevan sinulle rehellinen vaikka mikä olisi ?"

"Öh kyllä..?" Ron sanoi ymmällään. " Sitähän varten minä tässä olen, että voit puhua minulle ihan mistä vain."

Harry ei tiesi, että he olivat Dracon kanssa sopineet, että eivät kertoisi heistä kenellekkään, mutta Harry ei voinut valehdella Ronille.

"Ron..." Harry aloitti. " Minä suutelin Malfoyta. Tai siis Dracoa." Harry sanoi. " Ai niin ja hän suuteli takaisin."

Ron näytti hetken siltä, että ei olisi kuullut mitä Harry sanoi. Mutta sitten hänen hymynsä alkoi hyytymään kasvoilta hitaasti sulavan jääpalan tavoin ja hän katsoi Harryä syvästi järkyttyneenä.

"Johtuuko...johtuiko se niistä kekseistä..?" Hän kysyi kuin toivoen, että Harry olisi sairas. " Pyydän kerro, että se johtui niistä kekseistä."

"No..osittain..mutta kyllä suurin osa oli omaa tahtoa." Harry sanoi silmiään räpäyttmättä, jotta Ron tietäisi, että hän ei valehdellut.

"Joten te olette..?" Ron aloitti.

"Niin." Harry sanoi kepeästi.

Ronin ilme vaihteli nyt hieman hämmentyneestä mietteliääseen.Kunnes hän puhui taas hyvin aikuismaisella äänellä.

"Tietääkö tästä kukaan ?" Hän aloitti.

"Ei..sovimme, ettemme kertoisi vielä kenellekkään joten sinun täytyy luvata kautta henkesi, että et kerro kenellekkään." Harry sanoi painottaen sanaa kenellekkään." Et edes Hermionelle."

"Hyvä on." Ron sanoi ilmeettömästi. "Minä mene nyt nukkumaan." Ja niin Ron nousi tuolista ja laahusti hyvin raskaasti portaikkoa kohden mumisten samalla jotain sen tapaista, että "hinttejä kaikki."

Harry ei voinut olla huokaisemmatta syvään. Ronin reaktio oli ollut hiukan parempi kuin hän olisi uskonut. Kyllä Ron tottuisi vielä ajatukseen ja kun oli tottunut niin muutkin saisivat tietää.
Niine hyvineen Harry nousi tuolistaan ja asteli Ronin perässä makuusaliin.

***

Seuraavaan kolmeen päivään ei tapahtunut mitään. Aina kun Harry ja Draco yrittivät jäädä juttelemaan tunnin jälkeen joku tuli aina vetämään toisen mukaansa. Erään tunnin aikana Ron aloitti hyvin epämielyttävän keskutelun Harryn kanssa.

"Harry oletko aina tiennyt olevasi homo ?" Ron kysyi kuiskaten Harrylta jottei Hermione olisi kuullut.

"Tuota Ron..." Harry aloitti " En usko olevani homo.."

"AI! Etkö ! Eikö teillä olekkaan mitään juttua Malfoyn kanssa ? Oletko sittenkin hetero ?" Ron kuiski innoissaan.

"Ron..minä taidan olla Bi...Biseksuaali tiedäthän ?" Harry sanoi.

"Ai..no okei." Ron sanoi eikä puhunut mitään enään.

Harry oli tyytyväinen hiljaisuudesta ja keskittyi katsomaan Dracoa luokan, joka istui luokan toisessa päässä. Yhtäkkiä Draco käänsi päänsä Harrya kohti niin, että Harry säpsähti. Hän muodosti ääneti huulilleen sanat. "Meidän täytyy puhua.NYT."

Harry ymmärsi vinkin ja nosti kätensä viitatakseen. Kesti hetken ennenkuin professori Lipetit huomasi hänen viittaavan ja kysyi mikä Harrya vaivasi.

"Onko jokin vialla Potter ?" Lipetit kysyi.

"En voi oikein hyvin professori. Päätäni särkee. Voinko mennä Sairaala Siipeen ? " Harry sanoi ja väänsi tuskallisen ilmeen naamalleen.

"Tottakai Potter Tottakai !" Lipetit vikisi.

Harry nousi ylös ja kiiruhti ovelle ja laittoi sen kiinni perässään. Hän jäi seisomaan muutamaksi minuutiksi siihen kunnes Draco tuli ulos.

"Draco mikä hätänä ? Mikä oli niin täkeää, että-"

Enempää hän ei ehtinyt sanoakkaan kun Draco jo suutelikin häntä hyvin innoissaan eikä Harry ollut ollenkaan varautunut siihen. Häneltä meni muutama hetki vastata suudelmaan. Tällä kertaa se oli paljon varmempi kun mikään aikaisempi heidän suudelmistaan.Hitaasti ja toisiaan hyväillen he painautuivat yhä vain lähemmäs toisiaan. He olivat niin kiinni toisissaan, että Harry pystyi tuntemaan Dracon sydämen lyövän omaa rintaansa vasten hyvin nopeasti. Hänen oma sydämensä taisi kyllä löydä paljon kovempaa yhtäkkiä Draco alkoi siirtämään käsiään hitaasti Harryn lateille ja samaan aikaan Harry siirsi kätensä Dracon niskan taakse ja siveli tämän vaaleita hiuksia kunnes Draco yhtäkkiä irroittautui hänestä kuin sähköiskun saaneena.

"Draco mitä- ?" Harry aloitti, mutta Draco laittoi sormen hänen suulleen.

"Blaise." Draco sanoi ja osoitti toista luihuispoikaa muutaman metrin päässä. Blaise näytti todella järkyttyneeltä ja hänen suunsa oli valahtanut apposen auki.

HUHHUH ei mennyt kuin 3,5 tuntia kirjoittaa tämä :D Kommenttia pyydän ! Sori jos tässä on normaalia enemmän virheitä tarkastan tarkemmin huomenna!
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

juliet

  • ***
  • Viestejä: 41
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 8 tullut!)
« Vastaus #28 : 13.11.2007 22:26:55 »
Vaihteeks kommentoin :D
Haha kiimanen Draco, oliks vähä puute pääl  ;D
Jatkoo jatkoo !
You're my intoxicating Romeo
And I'm your dying Juliet

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 8 tullut!)
« Vastaus #29 : 14.11.2007 18:18:29 »
Hahhah... ;D  Just niin, Blaise saa tietty ne kiinni... Mutta koska se on Dracon kaveri, niin leviääköhän tieto nopeesti? Mutta toisaalta se on luihuinen...
Ah, mutta siis, tykkäsin luvusta, tässäkin sellaisia pieniä virheitä, että ennen huutomerkkiä on väli. Ja Ronin suhtautuminen mielenkiintoista.
Tuliviskiä vaan kaikille ja buranakeksit jakoon!  :D
Ah, siis jatkoa saanen pyytää!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 8 tullut!)
« Vastaus #30 : 14.11.2007 21:33:25 »
Ah tää on niin mahtava ! Millos kirjotat jatkoa? Toivottavasti pian? :D
In a big big way I am really small

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 8 tullut!)
« Vastaus #31 : 15.11.2007 20:46:04 »
Kiitos taas kommenteista lapsukaiset ! Jatkossa voi mennä, koska enpäs pääse koko viikonloppun koneelle eikä seuraava luku ole vielä valmis niin voi mennä ensiviikkoon ! :(
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 8 tullut!)
« Vastaus #32 : 20.11.2007 20:05:20 »
juliet  Mun pienessä kierossa mielessäni Draco on aina se kiihkeempi osapuoli jos ei nyt tota keksien vaikutuksen alaista Harrya lasketa mukaan :D

Winga Blaisehan ne yleensäkkin saa kiinni.MUAHaHA ja anteeksi virheet ! Tarviin jonkun tarkastusohjelman !

Lumos Tässä taasen jatkoa

Kiitos taasen kommenteista!



Luku 9





"Blaise ?" Draco aloitti.

"Tuota... Minä taidankin tästä mennä.." Blaise takelteli vaivaantuneena.

"Älä yhtään hoppuile ." Draco sihahti ja Blaise kääntyi pelokkaana häntä kohti.

"Blaise sinun taäytyy luvata ettet kerro tästä kenellekään !" Harry sanoi painottaen sanaa kenellekään.

"Mut..mutta ?" Blaise aukoi suutaan "Miksen ? Miten kauan te olette tehtneet...tuota.."

"Vastaan kysymykseesi miten kauan olemme tehneet tätä ensin. " Draco aloitti hieman vaivaantuneena " Pari päivää. Ja tuota Et saa kertoa kenellekään, koska haluamme pitää tämän salaisuutena, koska emme halua ihmisten saavan tuollaista reaktiota kuin sinä äsken. Ei ole mukavaa nähdä ihmistä haavi auki." Draco selosti.

"Enkö saa kertoa edes ... ?" Blaise aloitti toiveikkaana toiveikkaana.

"Et saa kertoa kenellekään Blaise." Harry sanoi.

" Tämä on epäreilua ! En osaa pitää näin suurta salaisuutta !" Blaise marisi.

"Sinun täytyy tai muuten miedän täytyy kirota sinut." Draco sanoi.

"Eähähähähffyfaörfosj..!" Blaise mumisi.

Harrystä alkoi tuntua hieman epätodennäiköiseltä , että Blaise osaisi pitää sutaan kiinni niin mehevässä juorussa kun hän ja Draco. Edes Draco ei näyttänyt luottavan hänen vaitioloonsa. He tuijottivat toisiaan pitkään kunnes Blaise alkoi taas puhua.

"Tuota saanko kysyä jotain..?" hän takelteli. " Miten te päädyitte ..nuoleskelemaan..?"

"Tuota...se on itse asiassa sinun ansiotasi." Draco sanoi punastuen.

"Minun ?" Blaise ähkäisi

"Hänen ?" Harry kiljahti epäluonnollisen kimeällä äänellä.

"No tuota...Ensinnäkin Harry ne keksit olivat Blaiseltä hän teki ne. " Draco mutisi hiljaa.

"MITÄ ? " Harry huudahti niin, että käytävä kaikui.

"Eivätkö olleet maukkaita ?" Blaise sanoi iskien silmää Harrylle.

Draco pyöräytti silmiään ja jatkoi " No joka tapauksessa ! Vastaus Blaisen kysymykseen !Muistatko silloin pari päivää sitten kun Rohkelikot jahtasivat meitä ja minä juoksin tarvehuoneeseen ?"

" Ah kuinka voisinkaan unohtaa. " Blaise naureskeli.

"Eh niin no siis. .Harry tuli sinne .. ja hän  eh.." Draco takelteli.

"Kävin hänen päälleen !"Harry sanoi selvästi ylpeänä. " En siis mitenkään kovin seksestisesti tai mitään, mutta siis jos käytän sinun ilmaisuasi 'nuolla' niin minä nuolin hänen kanssaan ja tässä sitä ollaan."

"No olipas romanttista. " Blaise sanoi sarkastisesti.

"Tuki suusi. " Draco kivahti. " No nyt ainakin tiedät missä mennään."

"Ehkä vähän liiankin hyvin." Blaise sanoi irvistäen.

Yhtäkkiä koulun kello soi ja pojat hätkähtivät.

"Blaise me lähdemme nyt oleskeluhuoneessen ja Harry sinä painut omaasi." Draco sanoi ja suukotti Harryä nopeasti huulille ennen kuin muita oppilaita tuli käytävään ja hän ja Blaise lähtivät luihuiseen.

***

Kun Draco ja Blaise astuivat sisään muotokuva aukosta Luihuisen oleskeluhuoneessa ei ollut muita kuin he.

"Blaise lupaa ettet kerro kenellekkään." Draco sanoi katsoen harmailla silmillään Blaisea todella anovasti.

"Mhhh.." Blaise mumisi ja istahti sohvalle.

"Kiitos." Draco sanoi ja lähti kävelemään kohti muotokuva aukkoa.

"Mihis sinä nyt menet ?" Blaise kysyi ihmeissään.

"Tarvehuoneeseen.. Näen Harryn siellä parin tunnin päästä." Draco sanoi ja vinkkasi silmää niin, että Blaisea melkein oksetti.

"Eh no pitäkää hauskaa." Blaise mumisi.

"Takuulla." Draco sanoi ja lähti.

Blaise jäi yksin istumaan sohvalle ja miettien miten tämä oli mahdollista, että hän oli jotenkin mystisesti parittanut Dracon ja Potterin. Ei näin käy normaalissa elämässä. Kaikki oli vain niin järjen vastaista. Draco ja Harry muhinoimassa tarvehuoneessa oli ajatus, jonka Blaise halusi epätoivoisesti ravistaa päästään.
 Yhtäkkiä muotokuva aukko heilahti auki ja Pansy astui sisään. Ja käveli Blaisen viereen sohvalle.

"Heissan Blaise. Minne katosit kesken tunnin ? " Pansy kysyi.

"No tuota.. lähdin Dracon perään." Blaise takelteli.

"Ai minkä takia." Pansy sanoi huolettomasti ja nosti kirjoja laukustaan.

"Katosmaan onko hän kunnossa." Blaise mutisi.

"No oliko hän? Missä hän muuten on ?" Pansy kysyi katsellessaan ympärilleen.

"Voihoi hän oli elämänsä kunnossa ! Ja hän on tälläkin hetkellä tarvehuoneessa ja voi todennököisesti paremmin kuin koskaan !" Blaise huudahti sarkastisesti ja upotti päänsä tyynyyn.

"Blaise.." Pansy aloitti. " Mitä helkkaria on tapahtunut ?"

"Lupasin etten kerro. " Blaise mumisi pää yhä tyynyssä.

"Hei Blaise voit aina kertoa minulle mitä vain. " Pansy sanoi ja taputti Blaisea selkään.

"DracosuuteliPotterinkanssajanythemuhinoivattarvehuoneessajahetaitavatollayhdessä." Blaise sanoi niin nopeasti ja toivoi ettei Pansy ollut saanut sanoista selvää.

"ETTÄ MITÄ ?!" Pansy huudahti ja ponkaisi ylös.

"DracosuuteliPotterinkanssajanythemuhinoivattarvehuoneessajahetaitavatollayhdessä !!"Blaise toisti vieläkin nopeammin.

"Oletko varma ? "

"Liiankin. " Blaise sanoi päätään nyökytellen.

"Oi tämä on mahtavaa !" Pansy hihkui ja ryntäsi muotokuva aukosta ulos käytävään.
 
Jossakin syvällä sisimmässään Blaise osasi vain kuvitella mitä tästä seuraisi muttei halunnut sen olevan totta koska muuten Draco Avada Kedavraisi hänet siltä seisomalta.
Blaise haroi hetken hiuksiaan ja lähti sitten tekemään läksyjä poikien makuusaliin peläten, että hänen elinikänsä jäisi lyhyeksi.



HAH SIINÄ LUKU 9 ! Se on vähä lyhyt tiiän ! Ens luku taitaa sitten olla viimeinen rakkaat lapset ! Joten...KOMMENTOIKAAD TAI MUUTEN...nojaa turha mun on uhoilla...Sori oli tää vähän lyhyt ! Oli vähän tämmönen välivaiheluku johdatellen seuraavaan.
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Silversnake

  • ***
  • Viestejä: 54
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 9/10 tullut!)
« Vastaus #33 : 20.11.2007 20:54:54 »
Nyt ei pysty... muuta kuin että : JATKOA

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 9/10 tullut!)
« Vastaus #34 : 21.11.2007 19:50:50 »
Oi tää on yks mun lempparificcei kyllä kyllä jatkoa kiiiitos !
In a big big way I am really small

WayToBleed

  • Vieras
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 9/10 tullut!)
« Vastaus #35 : 21.11.2007 23:28:50 »
Vaah!<3<3 ihana yks lemppareista!<3 jatkoa odotellen!<3<3<3 njams njams  ;D

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #36 : 22.11.2007 17:07:07 »
Lumos ja WayToBleed ja Silversnake Olen ihan liikuttunut :') musta kuulkaa tuntuu,että saan tän tänää kirjotettua loppuun!



Luku 10


Seuraavana aamuna Draco onnellisempana kuin pitkään aikaan. Hänellä oli ollut mahtava ilta Harryn kanssa. He olivat puhuneet kaikesta maan ja taivaan välillä. Draco oli oppinut tuntemaan Harryn paremmin ja myös Harry Dracon. He olivat kertoneet peloistaan ja tunteistaan. Puhuneet vanhemmistaan ja huispauksesta.
Vaikka Draco nauttikin olostaan Harryn kanssa hän ei kumminkaan halunnut kertoa heistä vielä muille. Se olisi liian aikaista. Mitä jos heidän suhteensa ei sittenkään toimisi. Mutta tällä hetkellä kun Draco yhä makasi silmät kiinni sängyllään hänestä tuntui kuin mikään ei voisi mennä pieleen.

Lopulta hän nousi hitaasti ylös huomaten, että muut Luihuis pojat olivat jo lähteneet makuusalista.

Draco kurtisti kulmiaan. Oli erikoista, että hän oli viimeinen joka heräsi eikä kello ollut edes kymmentä. Olkiaan kohauttaen ja asiasta sen enempää välittämättä Draco puki rauhassa päälleen. Tänäään oli lauantai joten ihmiset olisivat todennäköisesti pukeutuneet arkisiin jästivaatteisiin joten hän päätti tehdä samoin. Draco vetäisi jalkaansa hieman kuluneet harmaat farkut ja mustan t- paidan. Hän katsoi peiliin ja totesi näyttävänsä tarpeeksi hyvältä ja lähti oleskeluhuoneeseen.

Saapuessaan oleskeluhuoneeseen siellä oli normaalia pahempi meteli ja supina. Kun Draco astui portaikosta muiden luo kaikki hiljenivät ja käänsivät päänsä häneen. Dracolle tuli hyvin tukala olo joten hän käveli vaivihkaa muotokuva aukosta ulos käytävään katseet selässään.

Mitä helkkaria oli meneillään ? Miksi kaikki katsoivat häntä kuin hän olisi peikko ? Ellei sitten...oivallus iski Dracoon kuin salama ja hän lähti juoksemaan täyttä vauhtia kohti Suurta Salia. Hänen oli pakko löytää Blaise ja hyvin todennäköisesti myös Pansy ennenkuin olisi aivan liian myöhäistä.

Draco oli juuri päässyt eteishalliin kun hän huomasi Blaisen ja Pansyn riitelevän yhdessä nurkkauksessa.

"En ole tehnyt mitään värää ! " Pansy melkein kiljui.

"Paskat Pansy !Olet levitellyt juttua jota en olisi edes saanut kertoa sinulle !" Blaise huusi." Arvasin, että näin tulisi käymään jos kerron sinulle."

" Pah ! Minä vain kerroin Millcentille, ja hän kertoi Susan Bonesille ja Susan kertoi Hannah Abotille ja hän kertoi Ernielle ja hän kertoi Justinille ja hän kertoi Zacharias Smithille ja hän kertoi Terry Bootille ja hän kertoi Luna Lovekivalle...en kyllä ymmärrä miksi...ja sitten Luna kertoi Ginny Weasleylle, mutta en tiedä onko hän kertonut eteenpäin.

"ANTEEKSI MITÄ ?!" Draco huusi lähestyessään kaksikkoa.

"Eh..eh.. " Blaise takelteli. " Olen pahoillani Draco Pansy sai vain jotenkin tietää sinusta ja Harrystä en tiedä miten."

"Paskat Blaise ! EI kukaan voisi sellaista arvata." Draco sanoi.

"Ehh... no...tota...en ole uskottava persoona.." Blaise mumisi ja löi itseään.

"Draco kulta ei siinä ole mitään hävettävää olla homo ! Ja vain pari ihmistä tietää. He eivät lavertele sitä." Pansy sanoi säteillen.

"Selitäs sitten miten kaikki luihuiset tietävät." Draco sanoi ivallisella äänellä.

Pansyn hymy valahti asteen verran kun hän sanoi. " No Millecent kertoi Crabbelle joka kertoi Goylelle joka päätti sitten huutaa sen kaikille oleskeluhuoneessa olijoille ja he kertoivat sitten tietenkin ystävilleen."

Draco tunsi jalkojensa alkavan pettää. Ei hän tällaista halunnut . Häntä ahdisti ja huimasi. Kohta koko koulu tietäisi. Ei ei ei !

Pansy keskeytti Dracon ajatukset. " Draco muru ei siinä mitään pahaa !Ei teistä tiedä kuin pari Puuskupuhia ja Pari Korpinkynttä ja yksi Rohkelikko !" Pansy luetteli.

"Kaksi Rohelkikkoa. " Draco oikaisi.

"Ai ! Kuka se toinen on ?" Pansy kysyi.

"Weasley." Draco totesi.

"Kuka heistä ?" Blaise kysyi huvittuneena.

"Ron.." Draco sanoi kohottaen kulmiaan ystävänsä hölmöydelle.

"Niinpä niin.Potterin paras ystävä tietää kaiken hänen rakkauselämästään." Pansy sanoi tylsistyneen kuuloisena.

"Tuki turpasi Pansy. " Draco ärähti

"Äl lopettakaa tuo ja mennään syömään." Blaise sanoi tarttuen ystäviänsä ranteista.

Kun he kulkivat pöytien vierestä Draco huomasi, että häntä tuijotettiin ja osoiteltiin ja jotkut Puuskupuhit näyttivät hänelle peukkua. Draco tunsi muuttuvansa punaiseksi ja häntä nolotti. Tuttu ahdistus vaivasi häntä taas. Hän asteli nopeasti omalle paikalleen pöytään. Istuttuaan hän yritti tavoittaa Harryn katseen joka istui ystävilleen rupatellen Rohkelikkojen pöydässä. Draco huomasi, että Harry ei näyttänyt ahistuneelta tai nololta. Päinvastoin. Harry näytti erittäin iloiselta.

Draco oli ymmällään. Harry ei ollut vaivaantunut tai harmistunut kun hänen ystävänsä tiesivät heistä. Yhtäkkiä Harry kääntyi ja katsoi suoraan Dracoon. Draco muodosti nopeasti huulillaan sanat meidän täytyy puhua. Ja heilautti päätään eteisaulaa kohti.

Dracon kurkkuun nousi pala kun hän nousi ja käveli eteisaulaa kohti jossa Harry jo odotikkin.

***

Harry oli todella iloinen, että kaikki tiesivät hänestä ja Dracosta. Riemu kupli hänen sisällään kun hän näki Dracon sanovan " Meidän täytyy puhua. " Hän söi nopeasti ja nousi sukkelaan ja jäi odottamaan Dracoa eteisaulaan.
Hän ei joutunut kauan odottamaan kun Draco jo kävelikin hänen luokseen. Poika näytti hyvin vakavalta ja se sai Harryn hymyn hieman hyytymään. Kun Draco ennätti hänen luokseen Harry näki tämän harmaissa silmissä ahistuneen katseeen.

"Draco mikä on ?" Harry kysyi huolestuneena. Ja nosti kätensä Dracon poskelle silittäen tämän kasvoja.
Draco oli hetken hiljaa kunnes ravisti Harryn käden kasvoiltaan.

"Harry minä.." Draco sanoi hiljaa

Harry säpsähti hieman Dracon surullista ja hiljaista ääntä ja odotti hieman peläten mitä Draco halus sanoa.

Draco huokaisi syvään ja jatkoi " Harry me emme ole olleet yhdessä viikkoakaan. En ole valmis siihen, että ihmiset tietävät meistä. Tämä menee liian nopeaati..me..Harry minun täytyy miettiä tätä meidän..juttuamme..ennenkuin voimme jatkaa. "Draco sanoi hyvin hiljaisella äänellä.

Harry näytti hyvin pelästyneeltä ja hän oli kalvennut melkein valkoiseksi ja hän tuijotti Dracoa silmät ymmyrkäisinä.

"En tajua." Hän lopulta sanoi. " Sinä olet se joka on aina suutelemassa. Sinä olet se joka on meistä se intohimoisempi osapuoli joka aina innostuu kun päääsemme jonnekin kakasin. Eilen sanoit, että välität minusta oikeasti.." Harry sanoi äänensä hiipuessa lähes kuulumattomiin.

"Tämä on vain niin.. Harry minun täytyy miettiä tätä. " Draco sanoi hiljaa.

"Kuinka kauan ?" Harry kysyi silmät lasittuneina.

"En tiedä..Siihen voi mennä päiviä,viikkoja tai kuukausia..en tiedä Harry. " Draco sanoi ja käänty lähteäkseen, koska hän ei halunnut, että Harry näkisi hänen itkevän joten hän käveli ripeästi luihuiseen katsomatta taakseen. Näkemättä kyyneliä jotka tulvivat Harryn silmistä kun tämä käveli ulos aurinkoiseen kevät päivään joka ei kuitenkaan lämmittänyt heitä kumpaakaan.

A/N HUH HUH Hei yks luku tulee viel ja sit se on FINITO ! Kommentteja sais tulla vähä enemmän et viitsin laittaa vikan luvun tänne ;) se on nimittäin jo valmis ! Kauheeta kiristystä <3
« Viimeksi muokattu: 22.11.2007 19:31:57 kirjoittanut Charm »
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

juliet

  • ***
  • Viestejä: 41
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #37 : 22.11.2007 19:01:41 »
Awww tyhmeliini se Draco!
Mut viimenen osa jooooko *puppy eyes*
Kirjotat hyvin ja arr. Koukuttavaa :D
You're my intoxicating Romeo
And I'm your dying Juliet

WayToBleed

  • Vieras
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #38 : 22.11.2007 19:23:16 »
MITÄ MITÄ MITÄ!!! eieiei :o:o se viimenen luku saa sitten olla PITKÄ!<3<3<3<3
Nopsaa! <3

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Erikoiset Keksit (H/D PG-13. Luku 10/11 tullut!)
« Vastaus #39 : 22.11.2007 19:26:19 »
nopeaa :D no kuka mää oon sanoon -.-'. Tykkään :D Draco on hätänen :(. Itkeminen on maailman kaunein asia ^^. Joo... säädän jtn et laittaisit sen jatko-osan ja rikon todellisesti sallitun hymiömäärän lakeja :D.
- av