Kirjoittaja Aihe: Hetalia: Matkalla, K-11 | Hetalia, raapaleitaX67 Valmis  (Luettu 13358 kertaa)

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13
« Vastaus #20 : 05.06.2011 00:16:19 »
Muuttis: Kiitos~ jooooo..... niin, piti se kortti lähettää ^^'' mut kyl mä täältä jo postin löysin niin kai mä... joku päivä... Jännä muuten miten tuo Hollanti alkaa vain esiintyä mun fikeissä enemmän ja enemmän. Pitäisi kai alkaa jo huolestua.

Vinzup: tervetuloa takaisin tahtiin xD ja kiitoksia~  ja ei hän tietenkään erota tupakka-askia leivästä... hän on Hollanti! (ja jos mäkin oon tarpeeksi puusilmä kävelläkseni pahki siihen kirottuun automaattiin niin... xD)

Niin, mulla on nyt oikeastaan vain yksi raapale täysin valmiina, mutta olen yksinkertaisesti niin tylsistynyt, että teen pikku-päivityksiä ja betani on kadonnut... :( Muuten, mulla on sellainen olo, että euroviisuissa oli vielä joku juttu, josta aioin tehdä raapaleen mutta en muista sitä enään. Jos joku muistaa jonkun hauskan jutun, niin vihjaisetko? (okei, se kuulosti epämääräiseltä ^^'') mut tässä sitten se raapale:


Raapale 112: Iceyn lapsuudenpelko
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Islanti + loput Pohjoismaista

Pieni hopeahiuksinen poika istui sängyllään ja yritti erottaa jotain tuttua ja turvallista huoneen pimeydestä. Hänen epäonnekseen hänellä sattui olemaan loistavat lahjat mielikuvituksessa, joten joka ikinen pienikin ääni sai hänen mielessään aivan uuden ja kauhean muodon.

Islanti puristi peittoaan kaksin käsin ja värähti. Hän oli aivan varma, että huoneessa oli joku… ja se joku tuijotti häntä… vaani…

”Noregur…”, islantilainen kutsui ensin hiljaa, mutta sai sitten pelosta värisevän äänensä toimimaan paremmin, ”Noregur!”

”Island?” tuttu ääni kysyi ovelta, ja Islanti ehti hätkähtää ennen kuin erotti veljensä kasvot kynttilänvalossa. Hän huokaisi hiljaa ja katsoi veljeään anovasti.

”Noregur… Minun sänkyni alla on joku”, hän mutisi nopeasti ja Norja kohotti kulmaansa.

”Sinun sänkysi alla. Kuinka?” Islanti pudisti päätään.

”En tiedä! Käske sen mennä pois!” Norja hymähti hiljaa laskiessaan kynttilänsä pöydälle ja kumartuessaan kurkistamaan lapsivaltion sängyn alle.

”Ah, olit oikeassa”, hän lopulta sanoi islantilaisen kauhuksi, ”täällä on peikko… odota hetki.” Islannin silmät laajenivat ja pienet sormet puristivat peittoa tiukemmin, kun hänen veljensä ryömi paremmin sängyn alle ja alkoi puhua jonkin kanssa matalalla äänellä…


”Ja tämä”, Islanti totesi vakavasti puhuessaan muille Pohjoismaille, ”on syy, miksi en tahdo yöpyä Noregurin luona.” Neljä muuta valtiota katsoivat nuorinta vaiti ja lopulta Tanska avasi suunsa.

”Niin tuota…”, tanskalainen mutisi, ”tuo on oikeastaan aika hyvä syy…”


A/N: Tällä ei ole sen ihmeellisempää taustatarinaa kuin että mietin jälleen, millainen huolehtiva isoveli Norja olisi ollut... Ajatelkaa nyt pikku Ice peloissaan sängynalla vaanivan mörön takia ja sitten hänen keijuja näkevä isoveljensä tulee pelastamaan...


Hah ha haa~ Mä huijasin ^^ on mulla toinenkin raapale. Tää on vain hiukan vanhempi ja löysin sen nyt täältä koneen kätköistä.


Raapale 113: Smoking…
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Pohjoismaat


”Island!” Tanska huusi kaikkien yllätykseksi ja juoksi hätääntyneenä huoneeseen, jossa loput Pohjoismaista olivatkin odottaneet häntä hetken. Norja pyöräytti silmiään ja oli vain salaisesti helpottunut, että tanskalainen ei jostain syystä huutanutkaan hänen nimeään ensimmäiseksi niin kuin yleensä. Islanti sen sijaan ei pitänyt ajatuksesta ollenkaan.

”Minä kuulin siitä!” Tanska huusi vieläkin ja kaappasi sitten nuorimmaisen Pohjoismaan halaukseen, ”Holland kertoi…  Sinun täytyy lopettaa se, Ice!” Islanti ei vastannut, mutta hän vilkaisi veljeään anovasti. Norja ymmärsi vihjeen ja potkaisi tanskalaista polven taakse niin että mies tajusi päästää otteensa irti toisesta valtiosta.

”Mitä sinä…?” Islanti kysyi hiukan ärsyyntyneenä, ”jos tämä on taas niistä valaista, niin minä…” Tanska pudisti päätään ja yritti olla irvistämättä kipeäksi käyneen polvensa takia.

”Ei siitä nyt… Sain selville, että… että… sinä tupakoit!” Tanska vastasi järkytyksen sekaisella äänellä, ”tupakointi on paha juttu, joten Pohjolan kuninkaana minä olen valmis auttamaan sinut eroon siitä!” Islanti tuijotti häntä pitkään.

”Minä teen mitä!?” Seurasi pitkä hiljaisuus, jonka aikana Pohjoismaiden katseet siirtyivät Tanskasta Islantiin ja takaisin.

”Tupakointi ja tulivuoret eivät ole sama asia, typerys”, Norja lopulta tokaisi ääneen.


A/N: Hmm... Älkää kysykö ^^''  Tää tuli kai siitä, kun löysin yhden fanartin, jossa Islannin tulivuoret selitettiin tupakoinnilla... sitten kirjoitin tämän, kai, en muista enää ^^''

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Matkalla, K-13
« Vastaus #21 : 05.06.2011 13:42:25 »
Wohoo!! Jatkoa ja mä oon kerranki ajois kommaas. Via iPod täl kertaa x))

Mä olinki ain miettiny tota sängynalusjuttua, hyvä kun kirjoitit siitä :))) Heh, kieltämättä hyvä syy pysyy pois siit talost. (must kyl tuntuu et Tanska piti Norjaa lähinnä hullun tms xDD)) tää raapale oli tosi kiva, kiitoskiitos.

Niin ja toi toinen.
XDD Islanti, otan osaa. XD Hollanti ja Tanska o kans yks idiootti parivaljakko :D mut ei siin että se mua haittais, niiden tohelluksii ku on aina kiva lukee ^^ näitä lisää, Vyraseni  :]]]] <3

Jälleen kerran Vinzuppi kiittää ja kuittaa ;)
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX13 5.6.
« Vastaus #22 : 03.08.2011 17:27:35 »
Oh my country... melkein kaksi kuukautta eikä yhtäkään raapaletta! Olen kai taas tulossa kipeäksi ^^''

Vinzuppi: Hi hii~ Kiitoksia ^^

MrPanda: Kiitos! Löysit sinäkin sitten tänne :'D ja ei mitään sori-juttuja kun tuo oli todella ihana kommentti~ Kiitoksia paljon, vaikka nyt meni "pikku hetki" multa vastata tähän...^^''

Okay, seuraavaksi alkaa huima raapale-sarja "Matkalla Brysselissä" (<--- jep, toi kohta pitää lukea tv-selostajan äänellä) joka on syntynyt siis siitä, että sain viimein aikaiseksi käydä Brysselissä ja siinä sitten tuli kaikkea kivaa vastaan ja samalla aloin miettiä, mihin kaikkeen tietyt valtiot voisivat joutua. Sitten aloin miettiä, millä tekosyyllä saisin tungettua hirveän lauman valtioita Brysseliin samaan aikaan, mut sitten siskoni sanoi sanat "Euroopan parlamentti" ja tadaa! xD (kyl, tunsin itseni niin typeräksi, kun en itse tuota muistanut...)

Ensin kuitenkin yksi randomi Benelux^^


Raapale 114: Hollannin syntymäpäivä
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: BeNeLux

”Wat?” Hollanti kysyi kun oli ensin raahustanut lopulta puolinukuksissa aamupalalle, kaatanut muroja kahviinsa, hukannut lusikkaansa lattialle ja lopulta huomannut, että hänen sisaruksensa tuijottivat häntä kysyvästi. Ja se oli sen lajin kysyvä tuijotus, ettei se voinut johtua hänen myöhästymisestään aamupalalta… Vai oliko se jo lounas?

”Ei mitään”, Belgia vastasi nopeasti, ”taisit nukkua hyvin?”

”Tarpeeksi hyvin”, Hollanti mutisi takaisin ja yritti löytää pöydästä jotain syötävää.

”Et tiedä, mikä päivä tänään on?” Luxembourg kysyi ja hollantilainen alkoi jo ihmetellä, mistä häntä tällä kertaa epäiltiin. Oikea poliisikuulustelu heti aamusta. Hän kuitenkin kohautti olkiaan välinpitämättömästi.

”Kuten joka vuosi. Onneksi nousit sentään ylös ennen iltahämärää”, Belgia totesi, ”hyvää syntymäpäivää, veli, vaikka pidämme juhlat sitten taas Kuningattarenpäivänä.”

”Ai niin…”, Hollanti mutisi muistaen viimein päivämäärän, ”vohveleita?” Belgia pyöräytti silmiään ja Luxembourg naurahti hiljaa.


A/N: Alankomaiden kansallispäivä on... pahus, unohdin sen päivän taas -.-'' no, se oli viime kuussa anyway. Alankomaalaiset eivät kuitenkaan kuulemma juhli sitä vaan ne isot bileet ovat Kuningattaren päivänä (joka on siis edellisen kuningattaren syntymäpäivä) silloin kaikki hollantilaiset menevät hiukan sekaisin ^^' ja koska kuulin eräältä heistä "yleensä me vain nukumme kansallispäivän..." niin kirjoitin sitten raapaleen noin.

Belgia tekee aamupalaksi/lounaaksi/päivälliseksi vohveleita, koska hän on belgialainen.


Raapale 115: Matkalla Brysselissä osa 1: Englanninkielinen kartta ranskaksi
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Belgia ja Englanti

”Belgium”, Englanti aloitti yllättävän kärsivällisellä äänellä vaikka hän katsoi naisvaltioita hieman epätoivoisesti, ”sano minulle, että tämä ei ole totta.” Belgia hymyili pahoitellen, mutta pudisti päätään.

”Olen pahoillani”, hän vastasi, ”se on englanninkielinen kartta.” Englanti hengitti syvään.

”Se on ranskaksi”, hän sanoi ja yritti pitää äänen sävynsä normaalina. Herrasmiehet eivät huutaneet naisille ja sitä paitsi Belgian veli voisi hermostua häneen pahemman kerran.

”Niin… mutta se on silti englanninkielinen versio”, Belgia vastasi taas, ”jos tahdot, voin antaa sinulle kartan jossa kaikki on vain hollanniksi.” Englanti huokaisi.

”Sinulla ei ole täällä yhtään oikeaa ja kokonaan englanninkielistä versiota?” hän kysyi, mutta sai vastaukseksi vain päänpudistuksen, ”selvä, ei sitten… Hyvää päivänjatkoa.” Englanti työnsi hänelle annetun kartan takkinsa taskuun ja lähti etsimään jostain paikkaa, missä ei olisi niin paljon ranskalaimaisuutta.


A/N: kyllä, Bryssel-midi rautatieasemalla pyysin englanninkielistä karttaa ja sain ranskalaisen... jossa luki "in English" (ainoa englanniksi oleva asia koko kartassa) ja oli Iso-Britannian lippu. Voi Ranska, minkä teit...


Raapale 116: Matkalla Brysselissä osa 2: Minun katuni on isompi kuin sinun katusi!
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Ranska ja Englanti (mutta ei aivan Frukia... sori, Muuttis)

”Sinun vikasi”, Englanti mutisi ja yritti saada jotain selvää kartasta, jonka Belgia oli hänelle antanut, ”jos et olisi häirinnyt minua, niin emme olisi eksyneet.” Ranska tuhahti hiljaa ja hiippaili sitten lähemmäs englantilaista.

”Vai jospa vika olisi vain loistavissa suunnistustaidoissasi, mon cheri”, hän vastasi ja Englanti mutristi huuliaan.

”Minä osaan suunnistaa!” hän ärähti, ”tämä kirottu kartta ei vain voi olla oikeaa kieltä!”

”Oui, oui, anna kun minä”, Ranska totesi ja nappasi paperin toisen miehen käsistä ennen kuin tämä ehti vastustella, ”katsotaan… Olemme jossain täällä.” Ranskalainen kuljetti sormeaan karttaa pitkin etsien jotain, mistä voisi paikantaa oikean kohteen.

”Ja kaikkein viimeiseksi tahtoisin olla eksyksissä sinun kanssasi ja…”, Englanti valitti ääneen kunnes Ranskan naurahdus keskeytti hänet, ”mikä nyt on hauskaa?!”

”Anteeksi, mon cheri”, Ranska vastasi naureskellen vieläkin, ”Belgique näyttää tietävän asioiden oikeat arvot.”

”Mitä?” Englanti ärähti, mutta kurottautui katsomaan, mitä ranskalainen tarkoitti. Nähtyään miehen osoittaman kohdan kartalta, hän kirosi ja kääntyi poispäin jättäen Ranskan naureskelemaan yksinään.


A/N: Brusselin kartta on muutenkin hauska. Gare de Midissä on sekä Rue de France että Rue d' Angleterre (on siellä myös Rue de Danemark ja Rue de Suéde mutta Suomen katua en vielä löytänyt.) Jostain kumman syystä Rue de France on isompi katu ^^'

Luvassa vielä lisää asiaa Brysselistä... ja näissä ei sitten ole sen kummempaa juonta. Englanti vaan nyt sattui sopivasti tuohon tuon kartan kanssa :'D Kommentit olisi kivoja~

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX16 3.8.
« Vastaus #23 : 04.08.2011 16:01:02 »
Uauauaua! :D Jatkoa! (ja jälleen kommentoin ekana... >D)

Benelux-synttärit... Sankari nukkuu. :D Heh, on siinä tapa juhlia itsenäistymistä... :''D
Ja toi "Matkalla Brysselissä"!! Ei hitsit, niistä mä tykkäsin! :)) Ensinnäkin. Englannin kielinen kartta ranskaksi??? Repesin. On se ehkä sitte vaa hyvä et osaa ranskaa... Ja tuo kadunnimijuttu... :D RUE DE FINLANDE WHERE ARE YOU????? Oikeissa mittasuhteissa ;D Ehdottomasti. Sain kieltämättä mukavat naurut tästä :]] Tack för det. :) Toi Ranskan ja Enslannin kanssakäyminen oli must tosi hyvin kirjotettu, se jo pelkästään sai mulle hymyn kareilemaan huulille. :} Ehdottomasti lisää tätä sarjaa (...ja Frukia? "w")! :D

-Vinzuppiketsuppikuittaus-
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX16 3.8.
« Vastaus #24 : 05.08.2011 12:06:26 »
Jes, raapaleita~

114: hei, tämähän muistuttaa ihan Ruotsin kansallispäivää! (vai kutsuttiinko sitä siksi?) Katsoin kerran dokumentin, jossa kyseltiin ruotsalaisilta että mitäs he tekevät kansallispäivänä ja mistä he luulivat kansallispäivän tulevan, niin valtaosa vastasi että eivät he tee mitään erikoista, ja kukaan ei tiennyt kansallispäivän ns. 'syytä'. Ainoastaan yksi osasi  kertoa, että no Kaarle Suuren takia tietysti.
Ihme Ruotsi-lörpöttelyksi tämä nyt meni...xD mutta haha, ymmärrän hyvin miksi teit tästä raapaleen! Ja jes, lisää infoa hollantilaiselämästä <3

115: siis tämä...tämä menee aivan yli ymmärryksen. Miten ranskankielinen kartta voi olla englanninkielinen?! Siis mitä. Ja, mikset sie kertonut mulle tästä?! :'D Olen kyllä nyt niin kade sulle, et edes arvaa kuinka paljon. Haluan Brysseliin--! >-<
Pakko muuten mainita, kuinka kovasti pidin Englannin herrasmiesmäisyydestä <3 siitä ei vaan voi saada tarpeekseen! u///u

116: Mutta ei aivan Frukia...sori, Muuttis ahahaa, ihana xD ma cherie, ei kaiken tarvitse olla Frukia! Joten ei mitään anteeksipyytämisiä ;) hyppään muutenkin ilmaan jos tekstissä edes mainitaan Ranska/Englanti, joten luuletko minun pahastuvan jostain tällaisestä? Asiaan...
Voi, miten kade olen jälleen. Mun on päästävä noille kaduille!! xD *ahem* Okei, rauhoitutaan. Otsikko oli aivan mahtava, ekstrapisteitä siitä. Lisäksi pidin erityisesti siitä, kuinka Iggy suuttui Ranskalle jostain niin mitättömästä syystä kuin kadut, mutta jätti asian kuitenkin sikseen. Näistä kahdesta on aina niin mukava lukea <3

Tjuuh. En keksi enää kommentoitavaa, ihanan Englanti- ja Ranska keskeinen päivitys tämä oli. ;) näitä lisää? Pretty, pretty please? *u*

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX16 3.8.
« Vastaus #25 : 25.08.2011 18:59:57 »
Ou, ou, kiitoksia paljon Muuttis ja Vin :3 Mulla on vähän kiirusta nyt, mutta kyllä näitä tälleen hiljakseen tipahtelee. Tällä kertaa hiukan enemmän Pohjoismaita ja hiukan Belgiaa. Matkalla Brysselissä -sarjaan on viel enemmänkin raapaleita, mut laitan tähän nyt vain yhden ja seuraksi pari vanhempaa juttua etteivät ne katoa jonnekin tiedostojen kätköihin.

Raapale 117: Matkalla Brysselissä osa 3: Bryssel-Luxembourg
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Belgia & Luxembourg (oc)

”Missä ihmeessä he ovat?” Belgia kysyi jo ties monennen kerran ja hänen äänensä alkoi olla vain enemmän ja enemmän hermostunut, ”minä annoin jokaiselle tarkat ohjeet… Kai edes joku heistä osaa lukea ne?” Luxembourg ei välittänyt lähteä mukaan sisarensa hermoiluun ja soi tälle vain tyynen katseen.

”Sanoitko varmasti paikan nimen selkeästi?” hän varmisti ja belgialainen mutristi huuliaan.

”Tietenkin sanoin”, hän vastasi, ”Bryssel-Luxembourg. Käskin ottaa junan Luxembourgiin ja…” Nopeasti nainen tajusi, mitä hän oli sanonut. Luxembourg kohotti toista kulmaansa.

”Ja olit puhumassa kenelle…?” hän kysyi ja Belgia irvisti.

”Tiedän, tiedän”, hän vastasi, ”pahus…”

”Tätä ongelmaa ei olisi, jos et olisi vienyt puolikasta minusta”, Luxembourg vielä totesi hiljaa ennen kuin hänen sisarensa raahasi hänet mukaansa pelastamaan tilanteesta sen mitä oli vielä pelastettavissa.


A/N: Nykyinen Luxembourg olisi tosiaan kaksikertaa isompi, jos Belgia ei olisi viennyt siitä puolikasta... Selitin yksi ilta näille ihmisille, että tahtoisin käydä myös Luxembourgissa ja he eivät ymmärtäneet sitä, koska heille "Luxembourg" on osa Belgiaa eikä oma maansa. Piti erikseen korostaa, että tarkoitin valtiota, ennen ku he ymmärsivät ^^''
Brysselissä on myös alue "Bryssel-Luxembourg" mutta en tiedä, onko tällä alueella mitään tärkeää... juna-asemalta saa kuitenkin kätevästi otettua "binnenland" junan Luxembourgiin, joka tarkoittaa Belgian Luxembourgia, sekä "internationaal" junan valtio-Luxembourgiin. Erittäin kätevää ja hämmentävää.


Raapale 118: Fem!Norge~!
Ikäraja: S
Henkilöt: Tanska, Norja ja Islanti

”Hei, Norge?” Tanska kysyi hämillään pyörittyään hetken ympäri huonetta, johon Pohjoismaat olivat kokoontuneet, ”mistä asti sinä olet ollut… tai siis, olet nainen?” Norja kohotti katsettaan ja tuijotti vanhempaa valtiota hetken erittäin murhaavasti.

”Viime viikon keskiviikosta”, Islanti lopulta vastasi veljensä puolesta, ”keijut. Ja hän ei tahdo puhua siitä.”

”Ah, okei”, Tanska vastasi hämillään ja unohtui taas tuijottamaan toisen valtion rintoja, ”tuota… kerro sitten kun olet taas mies… tai jotain…” Norjan mulkaisu kylmeni parilla asteella ja lopulta tanskalainen tajusi nostaa katsettaan ja perääntyä hieman taemmas.

”Idiootti”, Norja mutisi ja kietoi kätensä puuskaan, kunnes tajusi että se sai vain hänen uudet rintansa korostumaan joten hän laski kätensä takaisin pöydälle mulkaistuaan vielä kerran Tanskaa varoittavasti.

”Niin, selvä idiootti”, Islanti myönsi hiljaa, ”häneltä vei kuitenkin melkein viikko huomata tuo.”

”Olen vieläkin hämmentynyt”, Tanska myönsi ja virnisti sitten, ”saanko koskettaa niitä?” Viimeisiä sanoja seurannut jäätävä hiljaisuus Norjan suunnalta sai Tanskan miettimään kahdesti, olisiko hänen pitänyt sittenkin vain pysyä kotona tai pitää edes suunsa kiinni. Ainakin Islannilla oli hauskaa seuratessa kuinka tanskalainen hävisi kovaa vauhtia naiselle… siis anteeksi, Norjalle. 


A/N: Keh, eka kerta kun julkaisen jotain Fem! juttuja :'3 Selailin erästä sivustoa jossa sai antaa ihmisille haasteita ja yhden haasteen nimi oli "Tanskan reaktio, jos Norjasta tulisi nainen" se haaste oli jo varattua ja en muutenkaan oikein tykännyt sen lisäjutuista, mutta jotenkin tuosta tuli tollainen hauska pätkä mieleen^^'' ja kaikki on keijujen syytä. Ne pienet viekkaat riiviöt <3


Raapale 119: Kännykänheiton maailmanmestaruus keksittiin, kun Venäjä soitti liian usein
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Pohjoismaat

”Ja sitten me voimme…”, Suomi selitti innoissaan kävellessään pitkin rannikkoa. Loput Pohjoismaista seurasivat perässä enemmän ja vähemmän tarkkaavaisina. Jostain suomalaisen loppumattoman puheen lomasta kuului vaimeaa puhelimen ääntä. Ilmeisesti soittaja oli kuitenkin itsepintainen tapaus ja Suomi uppoutunut puhumiseen sillä puhelin ei hiljentynyt eikä suomalainen sitä huomannut.

”Puhelimesi soi”, Norja lopulta huomautti hiljaa ja Suomi kaivoi hiukan hämmentyneenä hälyttävän laitteen taskustaan.

”Kuka tänään muka…”, hän mutisi napsauttaessaan puhelimen kannen auki. Hetken hän vain tuijotti näyttöä ja sitten hänen kulmansa kurtistuivat hiukan. Nopealla liikkeellä hän kiskaisi käsivartensa taakseen ja otti muutaman juoksuaskeleen ennen kuin nakkasi puhelimen kauniissa kaaressa kohti merta. Muut olivat hiljaa eivätkä näyttäneet oikeastaan juurikaan hämmästyneiltä ja Tanska seurasi puhelimen lentoa katseellaan kunnes se upposi aaltoihin.

”Jotakuinkin… Yhdeksänkymmentä metriä”, tanskalainen totesi arvioituaan matkan päässään, ”ei paha. Oliko se Venäjä?”

”Jep”, Tino vastasi normaalilla äänellä ja hymähti sitten ennen kuin jatkoi taas selitystään aikaisemmasta aiheesta.


A/N: Löysin fanartin, jossa esiteltiin Pohjoismaiden erikoisuuksia. Suomen kohdalle oli piirretty Tino heittämässä nokialaista ja teksti "Venäjä soittaa, perhana..." Tarviiko sanoa enempää?

Ja se siitä tälle kertaa^^ Jospa saisin seuraavan kerran päivitettyä nopeammin...
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 17:30:49 kirjoittanut Beyond »

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX19 25.8.
« Vastaus #26 : 29.08.2011 15:26:04 »
117: Aijaijai Belgia.. sinä senkin. Kaikki sympatiapisteet Luxemburgille <3

118: Olipas.. no.. en tiedä mitä ajatella tästä :'D Taisin juuri huomaamattani lukea ihka ensimmäisen fem!tekstini ikinä. Mukavaa kuitenkin, että tartuit haasteeseen, ja että kirjoitit siitä omanlaisesi fem!tekstin. ^^

119: Okei, en tiedä miksi, mutta minusta tuntuu, että tämä kuuluu nyt ehdottomasti lempi raapaleisiini. Tuo rento tapa miten Tino vain päättää heittää kännykkänsä mereen, ja Tanskan kommentti... kaikki vain sopii niin täydellisesti yhteen. Varsinkin, kun soittajana on Venäjä.

Kiitos taas näistä raapaleista <3

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX19 25.8.
« Vastaus #27 : 29.08.2011 18:45:57 »
Noniin, pääsinhän mä tänne....

Okei, tosta ekasta... Tarvi lukee se muutamaan otteeseen, ennen kuin välähti (Joo, oon toisinaan hieman hidas XD) ja kun sitten leikkas, niin johan loksahti xD

Tuo Fem!Norge.... x'''D Ei hyvä Jumala. (Otan osaa Tanska, tosta et selviä IHAN hetkessä...) *hekottaa* Mä niin pystyn kuvittelemaan sen hetken, kun Tanska möläytti jotain anteeksiantamatonta..... xDDD Vitsit ne keijut on ihania <3 (Aut armias, ku ne hokaa tehä sen muille....) Hihhii, näitä lisää (kohtuudella, en mä haluu et Ranska, Tanska... joku viel pyyhiintyis maailmakartalt harkitsemattomien möläytysten takia...) !! <3 Tää oli tän raapalerykelmän paras x')

Ja sitten kännyköihin. *reps* Niin sitä pitää, Tino! Viskaa niin pitkälle kuin jaksat! (Ps. Sinne meni Tero Pitkämäet... x'D)
Mulla ei nyt oikein oo rakentavaa sanottavaa... Kirjotusvirheit en löytänyt (tai ei ainakaa pistäny esii mistään XD) Hienoo, kun sulle tulee noita erilaisia ideoita suht laajalla skaalalla, tekee näist raapaleist joka kerta yllätyksellisii x3 Kiitos ja kumarrus!

-Vini kuittaa-
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX19 25.8.
« Vastaus #28 : 02.10.2011 16:58:21 »
Muuttis: Kiitos :'D

Vin: Kiitos sullekin. Mun ajatukset on nyt niin tyhjiä, että ei irtoa kiitosta enempää... Rakastan teitä kumpaakin kuitenkin <3

Uusia raapaleita nyt, katotaa, kolme kappaletta ^^'

Raapale 120: Sangria
Ikäraja: K-11 (varoitus: alkoholia)
Henkilöt: Norja ja Suomi

”Kertoiko kukaan sinulle, että niissä hedelmissä on aika reippaasti alkoholia?” Norja kysyi, kun Suomi käveli outo hymy huulillaan hänen luokseen.

”Kyllä… Mutta en uskonut…”, suomalainen vastasi hiukan haparoiden ja Norja nyökkäsi. Espanjalla oli taito tehdä pelottavan salakavalia juomia.

”Sinä siis söit ne?” norjalainen valmisti ja hänelle vastattiin innokkaalla nyökkäyksellä.

”Kyllä.”

”Ja nyt olet humalassa?”

”Kyllä!” Suomi naurahti hiukan ja näytti muutenkin iloiselta.

”Mainiota…”, Norja mutisi, ”ihan kuin Tanskasta ei olisi ollut jo tarpeeksi harmia.”


A/N; Sangria on espanjalainen alkoholijuoma, johon laitetaan hedelmiä mukaan. Hedelmänpalat ilmeisesti imevät kaiken alkoholin, joten itse juoma ei maistu siltä lähes lainkaan (ainakaan mä en olis alkoholiksi edes arvannut, jos ei olis sanottu) ne hedelmänpalat sen sijaan ovat sitten täynnä sitä itseään ^^' (minua itseasiassa kiellettiin syömästä niitä...) Ja tämä perustuu itseasiassa minun ja erään belgialaisen keskusteluun ^^''


Raapale 121: Siniset karkit!
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Pohjoismaat

”Hei, katsokaa!” Tanska huusi törmättyään sisään olohuoneeseen, jossa loput Pohjoismaista olivatkin häntä jo odottaneet. Tanskalainen näytti innostuneelta pidellessään jotain suojassa käsiensä välissä. Valtio onnistui saapumisellaan keskeyttämään täysin neljän muun keskustelut ja hetken hämmentyneen hiljaisuuden jälkeen Suomi nousi paikaltaan ja meni uteliaana katsomaan, mikä oli tällä kertaa saanut tanskalaismiehen tolaltaan.

”Karkkeja?” suomalainen varmisti tuijotettuaan hetken pieniä sinisiä ja eläinhahmoisia makeisia.

”Ne ovat sinisiä!” Tanska huudahti aivan kuin muut eivät olisi sitä jo nähneet ja kohotti yhden löydöistään silmiensä eteen, ”eivät ne ole ennen olleet sinisiä…” Norja tuhahti ja Islanti näytti kyllästyneeltä.

”Tuota…”, Suomi aloitti, mutta Norja ehti edelle.

”Niitä ei vain anneta sinulle, koska se väriaine on kielletty”, norjalainen totesi ja Tanska nyökkäsi hajamielisesti tuijottaen silti sinistä karkkia aivan kuin se voisi kadota hetkellä millä hyvänsä. Mikä tosin oli erittäin mahdollista päätellen siitä katseesta, jonka Islannin lunni siihen loi.

”Miksi se on kielletty?”Suomi kysyi kääntyen Norjan puoleen.

”Sanovat, että se on haitallista”, norjalainen totesi ja vilkaisi onnellisen näköistä tanskalaista, ”vahinko on tosin tapahtunut jo…” Tanska ei näyttänyt edes kuulevan, hän keskittyi vain ihmettelemään karkin sinistä sävyä.

Kaksi sekuntia myöhemmin lunni oli syönyt sen ja Tanska valitti Islannille niin kauan, että nuori Pohjoismaa lupasi ostaa hänelle uusia karkkeja.


A/N ja tämä syntyi kun tanskalainen huonetoverini lähes tulkoon sekosi kaupassa nähtyään sinisiä irtokarkkeja... Sain tietää, että niissä käytettävä väriaine on Tanskassa kielletty ja sitten siitä tuli raapale :'D


Raapale 122: Tanska? Danska?!
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Suomi, Tanska ja Norja

”No niin”, Tanska huokaisi ja yritti pysyä kärsivällisenä, ”sano se vielä kerran.” Suomi hymyili hänelle eikä soittanut mitään merkkejä, että vanhemman Pohjoismaan hauras kärsivällisyys haittaisi häntä.

”Tanska”, suomalainen sanoi tottelevaisena, mutta toinen valtio pudisti päätään.

”Nei, se on danska”, hän vastasi, ”yritä! Danska!”

”Tanska”, Suomi totesi taas, ”se on Tanska suomeksi.”

”Niin niin, mutta yritä nyt”, tanskalainen pyysi jo hieman epätoivoisena, ”danska, danska! Se on vain yksi kirjain, ei se voi olla niin vaikeaa.”

”Tanska”, Suomi sanoi jälleen ja Tanska hautasi kasvonsa käsiinsä. Norja kohotti katsettaan kirjastaan ja vilkaisi viimein ensimmäisen kerran kahta muuta Pohjoismaata.

”Hän tekee tuon tahallaan, Danmark”, norjalainen totesi saaden suomalaisen naurahtamaan ja iskemään silmäänsä pikaisesti, kun Tanska katsoi muualle.

”Tanska”, Suomi sanoi ja tällä kertaa tanskalaismies lähes parahti.

”Se on Sverigen vika! Hän on opettanut vääriä asioita”, sen sanottuaan Tanska pomppasi ylös tuolilta ja marssi ovelle, ”minä menen valittamaan hänelle! Hän teki tämän varmasti täysin tahallaan…” Tanskalaisen mentyä Norja ja Suomi tuijottivat kumpikin ensin ovea ja sitten toisiaan.

”Häntä on oikeastaan hauska kiusata”, suomalainen totesi ja Norja nyökkäsi välittömästi.

”Minä tiedän, Finland, minä tiedän”, hän vastasi ja hymähti sitten hiljaa.


A/N: Viimein tajusin sen! Se on suomeks Tanska koska myö ei osata ääntää deetä... tai jotain sinne päin ^^'' (Danska = tanskalainen tanskaksi)

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX22 2.10.
« Vastaus #29 : 04.10.2011 17:46:09 »
Koska kommentoijat ovat selvàsti hukkuneet jonnekin, pitàà itse tulla korjaamaan tilanne. Anteeksi ààkkòsettòmyyteni!

Jotenkin... En osaa kuvitella Suomea pirteànà humalassa. Noh, minà ja minun hullut valtioni, joten jàtetààn asia sikseen! Hmm... Voinko haastaa sinut tekemààn NorFin-raapaleen? Joskus. Tulevaisuudessa. Ihan huvikseen? Kun se melkein tuli jo nàissà kolmessa esille (kun omistaa tarpeeksi kieron mielen, niin kyllà.) Ei tarvitse jos et halua! Tàmà vain kun missasin sen siun blogijuttusi... Jài kaivertamaan!

Nàistà kolmesta olisi mahdottomuus valita suosikkia, nàà oli kaikki sen verran viihdyttàvià <3 Vàhàn pistàà eri jàrjestykseen, niin nàistà saisi yhden pàivàn Pohjoismaiden elàmàssà! Sòpòà!
Sitten kelataan vàhàn aikaisempiin teoksiin... Diipaduu!
Raapale 199! Taisimme puhua tàstà pienesti jossain vaiheessa mesessà, mutta minun pitàà mainita tàmà uudestaan. Se vain on jotenkin... Vààrà sana olisi varmaan kaunis ja koskettava on vielà kauempana, mutta minà pidàn tuosta jollain kummallisella tavalla. Ehkà myòs sen takia, ettà jos kirjoittaisin raapaleita, olisin kirjoittanut samasta aiheesta. Osuit siis asian ytimeen!

Se siità, minulla ei ole enàà mitààn jàrkevàà sanottavaa. Keep on the good work darling - oh. You do already... <3
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX22 2.10.
« Vastaus #30 : 09.10.2011 16:46:44 »
Jahhuu, raapaleita lissää x)

120: ...Suomi, Suomi, Suomi... Ei näin x'D Tosin, mä ymmärrän täysin sen, et miksi hedelmät täytyy syödä. (Ihan vaan siks, että Norjalla olis yks känniläinen lisää...) Toi Tinon hilpeys on kyllä ihan omaa luokkaansa ;D Jees.

121: Siniset karkit...... x'''D Mulle tuli esiks mieleen, että sekottaakohan Tanska siniset karkit sinisiin pillereihin *köh juu unohtakaa tuo* x'D Mutta mutta, on sitä tanskalaista ja sen hölmistelyä aina mukava seurata x3

122: Mää oonkin aina miettinyt miks se on Tanska, kun muilla kielillä se on Danmark tai jotain siihen suuntaan... Nyt valkeni tämäkin! :D Ja mä tien, toi on tosi hauskaa kiusata tollasella pikkuasialla toisia..... *evil smirk* Kahdest vikasta rivistä pidin eniten. Ehdottomasti ;D

Jei, kaikkiaan kivaa, kun sä täällä vielä uskollisesti päivittelet näitä raapaleita! :3 Mulla on elo täällä vähän lössähtänyt, lukio kun painaa päälle... Mutta tämmäsiä pikkupätkiä on aina kiva tulla lukasemaan! Yhdyn Sieppiksen sanoihin: Keep on the good work! <3 x))

-Vini halaa ja kuittaa-
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX22 2.10.
« Vastaus #31 : 12.10.2011 21:41:55 »
..moi. Erityisen laiska ja typerä kommentoija Myrsis tulee nyt korjaamaan virheensä ja kommentoi nämä kolme uusinta koska ei vain jaksa neljän kuukauden takaisia ihania jo puituja rääpäleitä kommentoida.___. Antakaa anteeksi, olen ollut tosi kiireinen, mutta mä rakastan näitä rääpäleitä ja olen lukenut joka ikisen ja ties kuinka monta kertaa, aina Vyra ollut nopeampi.. Saatte sitten pukkia minut kommentoimaan, jooko?:) *puppyeyes*

120. Noniin, asiaa. Mä olen lukenut jo aiemmin jostakin Sangriasta (taitaapi olla sille reseptikin tuolla jossakin rippilahjakokkikirjoissa o.o) ja näin jälkeenpäin ajateltuna en ois voinu kuvitella että kukaan ois voinu kirjoittaa rääpälettä. No, näköjään kuitenkin kirjoittelit, ja sait täydet virnistelypisteet. Norja-parka saa kärsiä jo toisesta Tanskasta, onneksi Ruotsi ja Islanti-- paitsi että ei :'D Että Norgelle respektiä. Tämä oli oikein viihdyttävä ja "suloinen" fikki, mistä käy ilmi paljon ja mukavia asioita. Tykkään ^^

121. Oi, pikkutanska kärsii. Voi raukkaa:D Okei, tätä en olisi ihan heti odottanut, mutta aika loistavaa. Tanskalainen kollegasi siis tekee hyvää.. Rääpäleille nimittäin. Mutta niin, voi, Tanska.. Joo, voi sitä sinistä kuitenkin syödä. Tälle hymyili hyväntuulisesti, hyvän tuulen rääpäle, ei voi mitään:) Aww noin kuiteskin, pakko tykätä (y) ♥

122. Mutta huhhuh, tanskankiusausta. Vastaat siitä minulle, hänen asianajajalleen eiku.. Niin. Tämä oli oikein kiva, ensin ajattelin että Suomi leikkii tyhmää, mutta ei, se olikin salakavala salaliitto Tanskaa vastaan. Loistavaa. Upeaa. Perfecto~ PiiloNorFiniä eikun.. Mutta niin, lutuista. Olisin melkein voinut kuvitella vielä loppuun ylävitosen, mutta ei väkisin. Nautin minä yhä näistä, älä huoli ♥

Joo, ei mulla muuta paitsi että Vyra-honey, kirjoitat yhä mahtavasti. Ve~
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX22 2.10.
« Vastaus #32 : 30.10.2011 17:50:50 »
Tämä on nyt hyvin nopea päivitys... Netti uhkaa katketa minä hetkenä tahansa D: Suuret kiitokset kaikille kolmelle ihanista kommenteista ja toivottavasti seuraavat raapaleet kelpaavat myös~ ja nyt hopi hopi...


Raapale 123: Kuinka käytetään legoja oikein
Ikäraja: S
Henkilöt: Pohjoismaat

Aamun kalpea valo siivilöityi kapeana säteenä verhon raosta ja sängyssä jossain tiukasti peiton alla islantilainen nuorukainen huokaisi hiljaa ja mietti laiskasti, jaksaisiko jättää miellyttävän asentonsa hetkeksi ja käydä sulkemassa verhon kunnolla. Valinta oli yllättävän helppo ja hän käänsi kylkeään käpertyen vielä hiukan paremmin keskelle pehmeää petiä.

Hän säpsähti hereille hetken kuluttua jonkun kiljaistessa kivusta alakerrassa.

”Suomi…?” Islanti mutisi ja nosti päätään hieman.

”Danmark!” Norja kuului huutavan, ”idiootti, tule takaisin!”

”Mitä tällä kertaa…”, Islanti mumisi ja yritti kömpiä ylös tarkistamaan tilanteen, mutta hän keskeytti kun alakerrasta kantautui yksi ainoa äänekäs rymähdys ja sen jälkeen oli täysin hiljaista, pelottavan hiljaista oikeastaan.

”Tämä oli viimeinen kerta kun jätät niitä pahuksen palikoita lattialle…”, Norja kuului mutisevan synkästi. Islanti kuulosteli vielä hetken ja sitten hän löi päänsä takaisin tyynyyn.  Oikeastaan oli parempi vain nukahtaa uudelleen ja ehkä herätä myöhemmin tarkastamaan tilanne. 


A/N: Legot <3


Raapale 124: Mephobia
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Saksa ja Preussi

Preussi tuijotti tietokoneen ruutua pitkään lähes lasittunut katse silmissään ja hieroi sitten toisella kädellään leukaansa. Hän oli toki mahtavin kaikista ja hän ei tosiaankaan pelännyt yhtään mitään. Ei vaikka Unkari olisikin tämän mietteen kuultuaan todennut hiljaa kuskaten ”paistinpannut…”, mutta nainen ei ollut paikalla eikä tiettävästi osannut lukea ajatuksia, joten Preussi sai ajatella rauhassa. Hän ei siis pelännyt mitään, mutta tämä pelko hipoi jo täydellistä mahtavuutta.

”Kyllä, sen on oltava niin”, Preussi mutisi itsekseen ja nyökkäsi, ”Länsi! Minulla on mephobia!” Saksa, joka istui toisessa huoneessa lukemassa, ei edes kohottanut katsettaan kirjastaan.

”Hienoa”, hän mutisi vastaukseksi ja yritti sulkea veljensä naurun korvistaan tämän soittaessa ystävilleen uudesta pelostaan.

Myöhemmin Saksa otti ihan puhtaasta uteliaisuudesta sanakirjan käteensä ja selasi sen auki m-kirjaimen kohdalta. Hetken etsittyään hän löysi oikean sanan ja luki ne pari lausetta, joilla kirjan tekijät sen selittivät. Sitten hän painoi kämmenensä otsaansa vasten ja pudisti päätään osaamatta oikein sanoa mitään.


A/N: Mephobia = pelko, että henkilö tulee niin mahtavaksi, ettei ihmiskunta pysty enää käsittelemään sitä ja kaikki kuolevat. Mulla on muuten sellainen kutina, että joku taisi joskus tästä raapaleen tehdä... plagiointia en kuitenkaan harrasta ja jos joku nyt linkillä nakkaa niin sitten katuvaisena poistan tämän ^^'''


Raapale 125: Bielefeld
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Saksa ja Preussi (kumman preussimaista tänään 0_o)

”Bielefeldiä ei ole olemassa”, Preussi totesi seuraten veljeään. Saksa yritti pitää kärsivällisyytensä, kuten oli pitänyt sen koko päivän, mutta tämä oli jo jotakuinkin viideskymmenes kerta kun Preussi sanoi tuon saman asian. Jossain Saksankin kärsivällisyyden raja meni.

”Bielefeld on olemassa”, hän viimein ärähti, kun Preussi oli jälleen avaamassa suunsa. Sen sijaan, että olisi hiljentynyt, kuten Saksa oletti, valkohiuksinen mies vain virnisti leveästi.

”Oletko koskaan tavannut ketään, joka olisi sieltä?” Preussi kysyi ja Saksa mietti hetken ennen kuin vastasi. Hänellä oli pahoja aavistuksia tästä.

”En”, hän kuitenkin lopulta myönsi, ”mutta se ei tarkoita…”

”Onko kukaan koskaan käynyt siellä?” Preussi keskeytti vieläkin virnistäen.

”En nyt muista ketään, mutta…”, Saksa jatkoi ärsyyntyneenä veljensä käytökseen.

”Miten sitten tiedät, että se on olemassa?” Preussi keskeytti jälleen vieden samalla viimeisetkin saksalaisen kärsivällisyyden rippeet.

”Mein Gott, totta kai se on!” Saksa ärähti, ”se on osa minua!”

”Oletko aivan varma?” Preussi kysyi ja Saksa tuijotti häntä pitkään.

”Olen”, hän lopulta tokaisi ja lähti kävelemään nopeasti toiseen suuntaan toivoen, että Preussi ei enää seuraisi häntä.

”Aivan varma!?” preussilainen kuului huutavan, mutta Saksa vain nopeutti askeliaan ja yritti näyttää siltä kuin ei edes tietäisi Preussin olemassaolosta.


A/N: Bielefeld on kaupunki Saksassa ja myös saksalainen internet-ilmiö. He yrittvät uskotella toisille, ettei koko kaupunkia ole olemassa kysymällä kolme kysymystä. "Oletko tavannut ketään sieltä? Oletko koskaan käynyt siellä? Tunnetko ketään joka olisi käynyt siellä?" Tsekatkaa enkku wikipediasta tarkemmin ^^

Ja tässä kaikki~
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 17:31:17 kirjoittanut Beyond »

Ven

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX25 30.10.
« Vastaus #33 : 30.10.2011 18:40:43 »
Voi, miksi en ole kommentoinut...mutta nyt on pakko, johtuen tuosta lego-raapaleesta.

Liian tuttua. Minulla on kaksi kolmivuotiasta pikkusiskoa ja vähän päälle vuoden ikäinen pikkuveli, ja legot ovat suosittuja leluja heidän keskuudessaan. Oi, se on ihana, kun aamulla unenpöpperössä kävelee olohuoneeseen tai ihan mihin vaan huoneen ulkopuolelle, eikä ehdi ajoissa nähdä niitä lattialla lojuvia pikku palikoita. Tämä kirvoitti naurut pelkällä nostalgisuudella tai millä lie x'D

Ja tuo toinen..voi Saksaa. Kun omistaa niin mahtavan isoveljen~ x) Repesin lievästi sanottuna. Samoin tuolle viimeiselle. Voi Preussi, ei onnistu minun kohdallani, eräs tuttuni on ollut siellä ja minulla on jopa postikortti todisteena~
Taputtakaa kaikki, joille on käynyt niin, että kun te kiirehditte bussiin, juoksette siihen, niin just ko te ootte pääsemässä siihen pysäkille, niin sitte ne lähtee!
*Taputaputapu*

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX25 30.10.
« Vastaus #34 : 30.10.2011 19:57:16 »
Hii, RÄÄPÄLEITÄ<3 Ah, olet ihana:3 Kiva iltapala^^

123. Oi, tilanne on minullekin täysin tuttu, tätä sattuu meillä (vieläkin o.o) usein. Voi Islanti-raukka kun joutuu kuuntelemaan idiootin rankaisemista.. oioi, DenNorIceperhe. Aws. Oikein suloinen rääpäle, tykkään tästä todella paljon^^

124. Mephobia? Mistä sä tän repäisit? Voiko tällainen olla totta? Preussilla on ihan varmasti se! Ihan varmasti! Todella luovaa sanakirjan käyttöä joka tapauksessa. Lähinnä nauroin Saksalle tuossa lopussa, mutta sille en vain voi mitään. Fanityttöilyäkin aiheutti ja tipahdin melkein penkiltä, että niin... Kenen vika, ni?:D

125. Taivas varjele, mistä tätä Preussia oikein tulee.. Idiootti mikä idiootti ja Saksalle respektiä, kyllä minä tiedän että pikkusisarukset ovat tooosi ärsyttäviä aina välillä. Rääpäleenä tämä oli ihan mukava, virnistelin vaikka hetkeen en tajunnutkaan tätä jostakin syystä. (Miten hidas sitä voi olla?) Mutta niin, kivahan se tämäkin oli;D

Niin, oikein mukava saldo tämä. Sinä se osaat tehdä näitä juurikin täydellisesti:) Hihihi me gusta~
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX25 30.10.
« Vastaus #35 : 16.11.2011 19:00:01 »
Ven: Kiitos! :3 Mä rakastin legoja lapsena... Oikeastaan mulla olis niistä pari muutakin ideaa, jos vain saisin ne jotenkin sovellettua raapaleiksi ^^

Myrsis: Kiitoksia :'D Ja Mephobia löytyi urbaani sanakirjasta.

Ja sit uusia taas~ Muistaakseni joku pyysi / ehdotti joskus raapaletta tsaarin ajan Venäjästä tai jotain siihen liittyvää. (en ikävä kyllä enää muista, kuka sen ehdotuksen antoi ^^''') Täytyy myöntää, että se jäi mieleen ja satuin katsomaan Anastasia -elokuvan uudelleen ja sain idean ^^ Eli nyt tulee ainakin jotain löyhästi tsaarin aikaan liittyvää.


Raapale 126: Tapaamme Pariisissa
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Venäjä ja Ranska

”Jälleen täällä?” Ranska kysyi hiljaa huokaisten nähdessään yhden muista valtioista istumassa hiljaa ja ilmeettömästi vilkkaan torin laidalla. Venäjä näytti vaipuneen omiin ajatuksiinsa, mutta Ranska tiesi hänen kuitenkin tarkkailevan ympäristöä ja erityisesti ihmisiä. Mies myös kohotti hieman katsettaan ranskalaisen istuutuessa hänen lähelleen.

”Mitä siitä jo on? Viitisenkymmentä vuotta?” Ranska kysyi.

”Lähes sata”, Venäjä vastasi hiljaa pitäen katseensa ihmisissä, jotka kulkivat omilla asioillaan.

”Hän olisi siis jo vanha”, ranskalainen totesi ja hänen hymyynsä hiipi surumielinen sävy, kun hän katsoi toista valtiota, ”toivot silti…?”

”Minun on pakko”, Venäjä vastasi yhä hiljaisella äänellä, ”lupasin hänelle, että me tapaamme Pariisissa.” Ranska aukaisi suunsa sanoakseen jotain, mutta hän muutti viime hetkellä mieltään ja päätti pysyä hiljaa. Hetken hän piti vaiteliasta seuraa odottavalle venäläiselle, mutta sitten hän lopulta nousi ylös huokaisten hiljaa. Hän tiesi hyvin, ettei Venäjä hänen seuraansa oikeasti kaivannut.

”Saat olla täällä niin kauan kuin vain haluat”, Ranska lupasi ja käveli sitten pois yhtä hiljaa kuin oli paikalle ilmaantunutkin. Venäjä nyökkäsi kiitokseksi ja jatkoi odottamistaan, mutta ranskalainen tunsi hänen surunsa.

He molemmat tiesivät, etteivät muistot palaisi eläviksi eikä Venäjä koskaan saisi tapaamistaan, vaikka tulisi joka ikinen vuosi Pariisiin odottamaan prinsessaa.


Raapale 127: Ruokasota!
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Pohjoismaat

”Turkki yrittää murhata meidät”, Tanska totesi. Norja kohotti katseensa hitaasti ja Suomi kallisti päätään kysyvästi samalla kun Ruotsi jatkoi ilmeetöntä olotilaansa ja Islanti ei näyttänyt juurikaan kiinnostuneelta.

”Taas?” Norja lopulta kysyi ja tanskalainen nyökkäsi.

”Kyllä”, hän vastasi, ”se mies väitti, etteivät ne olisi oikeasti niin imeliä… Kiero turkkilainen, hän oli piilottanut kaiken sokerin sen sisälle!”  Suomi nyökkäsi hitaasti ja näytti muistelevan jotain.

”Siksi siis…”, hän mutisi ja Tanska huokaisi kuultuaan sen.

”Sinun vikasi?” hän kysyi, ”miksi hänen pitää kostaa minulle?”

”Minä vain annoin hiukan salmiakki”, suomalainen vastasi pahoittelevasti, ”vaikka hän kyllä vannoi kostoa sen maistiaisen jälkeen…”

”Ja sinä olit vain väärässä paikassa”, Norja vastasi tanskalaiselle ennen kuin kääntyi muiden Pohjoismaiden puoleen, ”mutta miten vastaamme tähän?”

”Kutsumme Turkin tietenkin päivälliselle taas”, Suomi vastasi pirteästi, ”minulla on mämmiä.”

”Surströmming”, Ruotsi totesi.

”Minä tuon hiukan hákarlia”, Islanti lupasi ja Tanskan kasvoille nousi tyytyväinen virnistys.

”Eiköhän näytetä sitten, mistä meidät pohjoismaalaiset on tehty…” hän mutisi tavalla, joka ei luvannut hyvää tietyn turkkilaisen makuhermoille eikä myöskään näyttänyt loppua pohjoisen ja etelän ruokasodalle.   


A/N: Turkkilaiset leivokset ovat... um... hyvin... sokerisia...
Belgialaiset antoivat niitä minulle kostoksi, koska pakotin heidät ensin syömään salmiakkia ja ensimmäinen ajatus oli oikeasti, että nyt he yrittävät myrkyttää minut D: ne oli sellaisia ihan viattoman näköisiä mutta sisältä täynnä sulatettua sokeria.

Tässä kaikki tällä kertaa ^^

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX27 16.11.
« Vastaus #36 : 16.11.2011 21:21:01 »
Miksen mä löydä mitään näin hienoa? Näitä lukiessa pitää olla joku teräsmieshermoinenihminen, jos tahtoo pysyä pokkana. Mä tooodella pidän sun tyylistä, ja aiheista, kirjoittaa. ^^

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX27 16.11.
« Vastaus #37 : 19.11.2011 20:55:38 »
Aoi Taki: Awww~ Kiitos! :'3 Raapaleet on vähän sellaisia, et ajan kuluessa niitä aiheita alkaa tulla ihan oudoista pakoista... vähän kun joku "naps" päässä ja sit kaikki kympinuutisten jutut taipuu raapaleiksi xD

Mulla on aika tylsää, joten käyn koneen arkistoja läpi ja potkin pellolle kaikenlaista, mitä löytyy... Että... Raapaleita?


Raapale 128: Isoveli rakas <3
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Norja, Islanti & Tanska

”Sano se”, Norja pyysi ja tuijotti toista valtiota silmillä, jotka kertoivat vain hänen pystyvän odottamaan oikeaa vastausta vaikka koko päivän. Islanti nyrpisti nenäänsä.

”Enkä”, hän vastasi päättäväisesti.

”Sano”, Norja pyysi taas, ”vain yksi sana ja jätän sinut rauhaan.” Islanti kohotti toista kulmaansa kysyvästi.

”En sano”, hän tokaisi ristien samalla käsivartensa eteensä, ”etkä kuitenkaan jättäisi minua rauhaan. Seuraisit joka paikkaan ja käskisit sanoa sen taas!”

”Niin..”, norjalainen myönsi, ”sano se. Se on helppoa ja se alkaa iillä.”

”Ilkeä?” Islanti kysyi, ”se alkaa iillä ja sitä sinä ainakin olet.” Norja ohitti veljensä kiusaamisen huomioimatta.

”Se toinen sana”, hän sanoi, ”sano se.”

”Itsepäinen?”

”Toinen.”

”Inhottava?”

”Toinen…”

”Noooor, Iceeeee! Minulla on tylsää!” Tanska huusi astuttuaan ovesta sisään. Kukaan ei vastannut hänelle, mutta hän huomasi kuitenkin pian kuinka norjalainen ja islantilainen olivat kumpikin kumartuneet pöydän ylitse ja tuijottivat toisiaan aivan kuin kävisivät raskaan sarjan henkistä kamppailua kuolemaan asti. Hän tiesi tämän tilanteen liian hyvin ja hitaasti tanskalainen perääntyi takaisin ulko-ovea kohti, ”taidan sittenkin mennä ärsyttämään Sverigeä…”


A/N: Vanha vitsi... ^^''


Raapale 129: Huomioväri
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: BeNeLux

”Nyt minä tiedän!” Belgia huudahti riemastuneena saaden Luxembourgin lähes tiputtamaan kannettavansa säikähdyksestä.

”Onneksi olkoon…”, Hollanti mutisi yrittäen parilla sanalla ilmaista täydellistä välinpitämättömyyttä sisarensa ideaa kohtaan, mutta se ei Belgiaa pysäyttänyt.

”Se selittää, miksi sinä olet kuitenkin vielä elossa”, belgialainen totesi lähes tyytyväisenä ja Hollanti vaivautui huomioimaan häntä sen verran, että kohotti katseensa,

”Mikä?” hän kysyi, ”ei minulla ole ongelmia pysyä elossa.” Jostain kumman syystä Belgia pyöräytti silmiään.

”Ai maassa, jossa on normaalia jäädä kaiken alle?” hän kysyi ja ojensi sitten kätensä nyplätäkseen veljensä oranssia paitaa, ”oranssi on huomioväri, pukeudut aina siihen ja voilá!” Hollanti tuijotti häntä hetken ja nyökkäsi sitten hitaasti.

”Ja, België”, hän vastasi, ”olet aivan oikeassa…” Belgia naurahti ja pyörähti ympäri.

”Kuulitko? Minä olin oikeassa”, hän sanoi tyytyväisenä Luxembourgille, joka oli onnistunut pelastamaan tietokoneensa ja palannut takaisin töihin, joten nainen sai vain nyökkäyksen vastaukseksi.


A/N: Noup, en ole vieläkään toipunut Hollannista...
Oranssi on Alankomaiden jalkapallojoukkueen väri ja tavallaan kaikkien lempiväri. Kaukaa haettua, mut aika usein Hollanti pukeutuu oranssiin faniarteissa.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX29 19.11.
« Vastaus #38 : 20.11.2011 20:23:15 »
126. Tämä oli ihan kiva rääpäle. Teknisesti ottaen oikeinkirjoitettu ja sinänsä ihan hieno, mutta.. minä en vain jotenkin pääse tähän sisälle. Miksi Venäjä menee Ranskaan Ranskan luo etsimään prinsessaa? Onko historiassani vain typo vai olenko minä ihan tyhmä? joo, muuten ihan jees^^

127. Tämä oli sellainen että minäkin ymmärsin! Kuinka Turkki kuvittelikaan voivansa kostaa Nordikeille kun nämä pitävät niin hyvin yhtä? Nauroin ja virnuilin tälle ihan liikaa. Jotenkin niin suloista ja kerrankaan Tanskaa ei dissattu! Aws♥ Soot ihana, Vyra!:3

128. Tällainen on siis NorIce normipäivä. Selma. Tykkäsin tuosta, vaikuttais melkein mun ja pikkuveljen "tappeluilta" sen hiuksista ja pikkusisko liukenis paikalta. Tuo lopetus oli vallan huippu! olet sinä törkeän mahtava:3

129. Mut jos Hollannilla on oranssia päällä niin sen paitahan vain huutaa sen nimeä. Oikeastaan melko ovela sinänsä.. Tää jää kuitenki alitajuntaani vammaamaan ja siitä ei mitään hyvää seuraa. Mut niin, piti sanoa että oi beneluxeja ja pitkästä aikaa!:D Tykkään ihan sairaasti!:)

Ei mulla muuta kuin että olen lukenut ja pidin lukemastani. Ihana että olet niin ihana ja luova!!♥
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Ven

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX29 19.11.
« Vastaus #39 : 20.11.2011 21:33:42 »
126. Tämä oli ihan kiva rääpäle. Teknisesti ottaen oikeinkirjoitettu ja sinänsä ihan hieno, mutta.. minä en vain jotenkin pääse tähän sisälle. Miksi Venäjä menee Ranskaan Ranskan luo etsimään prinsessaa? Onko historiassani vain typo vai olenko minä ihan tyhmä? joo, muuten ihan jees^^

Saanko selittää?^^ Siis, tämä on juonnettu piirroselokuvasta Anastasia. Siinä Venäjän viimeisen Tsaarin tytär, Prinsessa Anastasia, on saanut isoäidiltään lupauksen että he menevät yhdessä Pariisiin. Mutta vallankumouksen takia tämä ei koskaan toteutunut. Mutta Venäjä haluaa lunastaa lupauksen ja menee odottamaan prinsessaa ^^
Taputtakaa kaikki, joille on käynyt niin, että kun te kiirehditte bussiin, juoksette siihen, niin just ko te ootte pääsemässä siihen pysäkille, niin sitte ne lähtee!
*Taputaputapu*