Kirjoittaja Aihe: Hetalia: Matkalla, K-11 | Hetalia, raapaleitaX67 Valmis  (Luettu 13360 kertaa)

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX29 19.11.
« Vastaus #40 : 22.11.2011 22:18:32 »
Hei vaan~ tulin kommentoimaan.. jätin kuitenkin pari välistä pois, kuten huomaat. En keksinyt niihin mitään järkevää sanottavaa ^^'

124: Mephobia = pelko, että henkilö tulee niin mahtavaksi, ettei ihmiskunta pysty enää käsittelemään sitä ja kaikki kuolevat.
Okei, siis mitä. xD Hahaha, tämä on niiiin Preussia!
Ja Saksa...
Lainaus
Hetken etsittyään hän löysi oikean sanan ja luki ne pari lausetta, joilla kirjan tekijät sen selittivät. Sitten hän painoi kämmenensä otsaansa vasten ja pudisti päätään osaamatta oikein sanoa mitään.
facepalmaamassa, kuten tavallista  ::) Haha~

125: Bielefeld... arvaas minne meinaan raahata sinut sen jälkeen, kun ollaan käyty Hollannin luona? *smirk* >) Tuo Preussin viimeinen huudahdus ''aivan varma!?'' ja Saksa melkein juoksemassa pakoon...pfft.

126: Hoo, raapale jossa ei ole joko Hollantia, pohjoismaita, Belgiaa tai Preussia? Vaan vieläpä Venäjä ja Ranska~ tiedätkö, olen tosi iloinen että kirjoitit raapaleen tästä. Luin kerran kirjan, jossa kerrottiin Venäjästä ja sen suhteesta Ranskaan, ja siitä lähtien olen ollut iloinen kun olen nähnyt jotain heistä kahdesta (enkä nyt tarkoita mitenkään romanttisessa mielessä). Ja jei, Anastasia! <3 (Rasputin oli pelottava...)

127: Tiedän niin tuon tunteen...olen syönyt turkkilaisia karkkeja. Yhh. Mutta, tämä oli ihanan piristävä. Turkki-parka ei tiedä mikä siihen iski... xD

129: Haa, oranssi. Itselläni tulee oranssista aina mieleen Hollanti, Oranje ja lause hup Holland, hup! Syytän FIFAa... ;D

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX29 19.11.
« Vastaus #41 : 30.11.2011 18:28:12 »
Myrsis: Kiitos ^^ ja Ven tuon tuossa selittikin, olisi pitänyt viel laittaa tohon tuosta elokuvasta maininta, mutta unohtui...

Muuttis: Kiitos~ Joo, mennään Bielefeldiin! Mä sitten kysyn sulta joka välissä "missä me ollaan?" xD ja oranssin paidan ostaminen/pitäminen Hollannissa on yksi suurista unelmistani (pienet on unelmani ^^')

Raapaleita~

Raapale 130: Siltoja, siltoja kaikkialle!
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Pohjoismaat

”Sverige”, Tanska pyysi, ”ihan pieni ja…”

”Ei”, Ruotsi vastasi suoraan, mutta tietenkään tanskalainen ei häntä uskonut. Mies vain näytti ehkä hiukan pettyneemmältä.

”Miksi?” hän kysyi, ”Saksa lupasi harkita paria uutta, mikset sinäkin?”

”Meillä on jo tarpeeksi”, ruotsalainen tokaisi.

”Meillä on vain yksi.”

”Se on tarpeeksi.”

”Eikä ole”, Tanska mutisi, mutta näytti antavan hetkeksi periksi kääntyessään Norjan puoleen, ”Norge?” Norja tuhahti ja pyöräytti silmiään ennen kuin vastasi.

”Miksi sinä edes olet niin riippuvainen silloista?” hän kysyi pitäen ilmeensä normaalin kylmänä.

”Ne ovat kivoja!” Tanska huudahti ja virnisti, ”niitä on mukava rakentaa ja ne tekevät kaiken helpommaksi. Fin? Meillä ei ole yhtään vielä!” Tanskalainen näytti innostuneelta oivalluksestaan, mutta Suomi pudisti päätään.

”Välimatka taitaa olla liian pitkä”, hän mutisi takaisin, mutta kiirehti sitten jatkamaan nähtyään kuinka tanskalaisen ilme vaihtui taas pettyneeksi, ”mutta ehkä sitten kun tekniikka kehittyy… tai jotain… Tanska?” Vanhin Pohjoismaa oli kaivanut kynän ja lehtiön taskustaan ja piirteli jotain mutisten samalla innokkaasti omalla kielellään.

”Hän suunnittelee”, Norja selitti, ”onneksi olkoon. Muutaman kymmenen vuoden päästä hän tulee kysymään sitä pahuksen siltaa taas ja sinun tarvitsee vain allekirjoittaa täydellisen valmiit paperit.” Suomi vain nyökkäsi hitaasti.


A/N: Tämä on jo vanha ^^ Minä ja sillonen kämppikseni katsoimme telkkarista ohjelmaa Tanskasta ja Tanskan silloista. Koska ohjelma oli luonnollisesti puhuttu hollanniksi, me keksimme omat juonnot sille. Lopulta se oli nimeltään jotain tyyliin "Tanska on mahtava ja siellä on mahtavia siltoja... Kato! Juna!" ...


Raapale 131: Ylimääräisiä oikolukijoita
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Suomi ja Viro

”Oletko koskaan miettinyt”, Suomi kysäisi selaillessaan papereitaan, ”ärsyttääköhän Portugalia tuo miten Espanja aina korjaa hänen ‘olánsa’ ’holáksi’?” Viro vilkaisi ystäväänsä ja sitten taas papereita joihin oli tosiaan huolella tehty pieniä korjauksia mustekynällä. Paperit olivat Portugalilta, mutta ilmeisesti Espanja oli saanut ne käsiinsä jossain välissä.

”Varmaan yhtä paljon kuin sinua se, kun minä korjaan kaikista sinun tervehdyksistäsi sen ylimääräisen veen pois”, virolainen totesi.

”Niin tietenkin”, Suomi vastasi ja pysähtyi vasta pari sekuntia myöhemmin miettimään, ”sinä siis… Sinä korjaat minun tekstejäni!?” Viro ei edes räpäyttänyt silmiään.

”Tietenkin”, hän sanoi, ”ei kukaan ottaisi sinua tosissaan, jos ne kaikki kirjoitusvirheet olisivat siellä!” Suomalainen tuijotti ystäväänsä pitkään ja kohotti sitten toista kulmaansa.

”Taidan käyttää tästä lähtien vain ruotsia virallisissa papereissa”, hän ilmoitti pieni tyytyväinen sävy äänessään.

”Ihan vapaasti”, Viro vastasi hymähtäen, ”ymmärrät kai, että jokin syy siinäkin on pakko olla, että Ruotsi ja Norja ovat niin tarkkoja, etteivät heidän paperinsa päädy Tanskan käsiin?” Taas seurasi pitkä hiljaisuus, kun Suomi yritti seurata ystävänsä ajatuksenjuoksua ja sitten hän mutristi huuliaan pettyneenä tajuttuaan mitä tämä tarkoitti.   

”Pahus…”, hän mumisi, muttei voinut pitää vakavaa ilmettään kovin pitkään virolaisen naureskellessa vieressä.
 

A/N: Olá (portug.) = hei, holá (esp.) = hei (en kyl mene vannomaan onko tuossa espanjalaisessa tuo heittomerkki aan päällä...^^'') suomi/viro = terve/tere varmaan tiesitte tämän jo...
Mun fanonissa kaikki valtiot osaavat automaattisesti lähes kaikkia kieliä (A joko he ovat opetelleet joskus B he osaavat aina kieliä, joita joku heidän kansalaisistaan osaa C. he vain osaavat ^^') Joten he kirjoittavat paperinsa sillä kielellä, joka sattuu eniten miellyttämään... Siitä tämä idea :'D

Nää oli muuten kumpikin tuplaraapaleita, joten vain kaksi sitten tällä kertaa, bye~

Xyam

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX31 30.11.
« Vastaus #42 : 30.11.2011 20:20:28 »
...Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja kommentoin, vaikka en sitä yleensä teekään.. Olen kuitenkin seuraillut ficcejäsi ties kuinka kauan ja aina aikonut kommentoida jotain. Mutta se on jäänyt.

 130: Voi pikku Tanskaa. Tuo nyt oli ensimmäinen reaktio. Tanska vain on kauhean suloinen siltaintoiluineen. Kyllä meidän pitää saada silta meidän ja Tanskan väliin, ehdottomasti. Eli papereita kirjoittamaan, Tino rakas.

131: Myönnettäköön, tämä ja siitä aiheutuva naurun puuska olivat yksi syy kommentoinnille. Koska minulla nyt sattuu olemaan ficeissä ja roolipeleissä Portugali oc:na, tuo vain on jokseenkin helppo kuvitella. Lisäksi tuo Viron korjailu on todella suloista. Jatka vain, ei se meitä haittaa, vaikka Tino olisikin toista mieltä.

 Xy kuittaa.

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX31 30.11.
« Vastaus #43 : 08.12.2011 17:14:35 »
Xyam: kiitos~ Olisi se kyl aika coolia jos olisi silta Tanskaan :'D mutta taitaa olla aika mahdoton rakentaa.

Pari uutta raapaletta, jotka kumpikin ovat outoja. Ihan vaan varoituksena.


Raapale 132: Aksel vs. Tino

Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Tino ja Aksel (oc- Etelä-Suomi)

”Mitä sinä et ymmärrä, kultaseni?” Aksel kysyi kun heidän keskustelustaan ei tahtonut tulla mitään.

”Minä en ymmärrä sitä, miten sinä yrität selittää tämän”, Tino vastasi, ”sinä et ole minä enkä minä ole sinä, mutta olemme kumpikin Suomi… Miksi me edes väittelemme tästä?” Aksel kohautti olkiaan, mutta vastasi kuitenkin kiltisti.

”Sinä aloitit”, hän ensin muistutti, ”ja me olemme vain kaksi eri puolta. Italioita on kaksi, saksalaisia on kaksi ja niin edelleen.”

”Se olit sinä, joka aloitit…”, Tino vastasi, ”ja minä olin täysin perillä tästä ennen kuin sinä tulit sekoittamaan…” Toinen suomalainen hymähti tietäen täysin, miten oli onnistunut puhumaan kaiken sekaisin, mutta hän ei tietenkään myöntäisi sitä.

”Minusta on niin mukava olla avuksi, kultaseni”, Aksel vastasi ja mietti sitten hetken, ”otetaan tämä näin. Sinä olet Muumit ja minä olen Angry birds.” Tino tuijotti häntä hetken ja kohotti sitten toista kulmaansa.

”Mikset sinä esittänyt noin loogista selitystä heti aluksi?” hän kysyi.

”Se olisi ollut aivan liian helppoa, kultaseni”, Aksel vastasi sujuvasti.

”Älä valehtele. Sinä tahdoit vain sekoittaa minut”, Tino totesi vielä ja sai vastaukseksi pienen naurahduksen, joka oli aivan tarpeeksi myöntäväksi vastaukseksi.


A/N: Tämän oli tarkoitus tulla Pohjoisesta etelään -fikkiin, joten siksi se on vähän irrallinen ^^'' Mutta Muumit ja Angry birds on Akselin tapa erottaa heidät toisistaan. Niin, ja mie en sitten omista noitakaan tavaramerkkejä.


Raapale 133: Pienen pieni Turku-kissa
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Suomi ja hänen kissansa, Nekotalia!

Pieni vaalea kissa hiipi lähemmäs kaunista ja erittäin mielenkiintoisen näköistä joulukoristetta. Hänen isäntänsä oli juuri ehtinyt tuoda kuusen sisälle ja koristellut sen jättäen muutaman kultapunaisen koristeen vaarallisen lähelle lattianpintaa ja varsinkin yksi niistä herätti kissan kiinnostuksen. Hänen olisi pakko saada hiukan leikkiä tuolla kauniilla kiiltävällä esineellä. Ihan vähän. Tai ehkä hiukan enemmän. Se oli niin kaunis ja suorastaan huusi hänen tassujaan koskettamaan sitä. Hän tahtoi kieriä lattialla sen kanssa ja jahdata sitä ympäri taloa.
 
Kissa pyöristi selkäänsä ja valmistautui loikkaamaan. Hän piti kyntensä varmuuden vuoksi sisällä. Koskaan ei voinut olla varma, jos hänen terävät pikku aseensa rikkoisivat lupaavan uuden lelun. Se olisi ollut todella sääli.

Hän tuijotti kohdettaan keskittyneenä ja oli juuri loikkaamassa, kun jostain ilmestyi käsi ja hänet nostettiin muitta mutkitta ilmaan.

”Turku, minä olen kieltänyt tuon”, Suomi sanoi ääneen, muttei kuulostanut oikeastaan toruvalta. Kissa kuitenkin löysi itsensä pian oman petinsä päältä kaukana joulukuusesta.

”Njau…”, Turku naukaisi pettyneenä, mutta luovutti tällä kertaa. Mutta vain tällä kertaa.

Joku päivä tuo kiiltävä ihana lelu olisi vielä hänen.


A/N: Selitys:
Sipi ihmetteli sitä, miten nimesin Kaunottareen Tanskan hevosen Kareliaksi... Sitten hän esitti aivan loistavan idean siitä, miten jossain olisi kissa nimeltä Turku! Sitten hän vielä kehtasi väittää etten pystyisi tekemään sitä... Miltä nyt tuntuu, Sipi~? :'D

Turku ei tosiaankaan ole NekotaliaSuomen oikea nimi, mutta minun oli pakko tehdä tämä :'3

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX33 8.12.
« Vastaus #44 : 08.12.2011 22:54:39 »
Mie tiesin ettet sie voi vastustaa kiusausta : D Kuulkaa ihmiset, mie tiiän miten Vyran saa kirjoittamaan! Pistäkääs paremmaksi <3 Jaa miltä tuntuu? Mahtavalta, olen löytänyt heikon kohtasi. Aion käyttää tätä jatkossa hyväkseni, kultaseni! (Sie et kuullu miun pahisnauruja eilen kun keskusteltiin Turusta! Se olisikin ollut julmaa kuultavaa...)

Pitää kaiketi kommentoida nyt kun taas kerran minut mainitsit. Ja heti alkuun pieni korjaus kielissä, se on espanjaksi vain Hola, ilman kikkaroita päällä. (iHOLA! <3) Tuo raapale oli muuten ihana, vaikka en kyllä viron ja suomenkielen eroa tervehdyksessä ymmärtänytkään, kun et sitä selittänyt. Suomesta ja Virosta olisi kiva lukea muuten jatkossakin, sie saat niitten ystävyyden tuntumaan niin eläväiseltä! Varsinkin Viron hahmo tuntuu siun kirjoittamana niin... Symppikseltä <3

Ja sitten uusimpiin, AKSEEEEL~! Hän sai kyllä minutkin sekaisin, en todellakaan keksinyt mikä yhdistää Muumeja ja Angrejä. Mutta kuulostaa loogiselta : D Pääni ei toimi loogisesti, joten siksi en sitä ymmärrä. Hieno vertaus enyhoo.
Ja katti... Turku on Suomen pers...! Joten tässä taas nähdään Suomen nimeämistaidot. Olisi edes laittanut Rovaniemeksi, olisi ollut paljon suloisempi! Vaikka no, tietenkin sait katin sisimmän olemuksen suoraan tuohon raapaleeseen, ja no... Sanottakoon näin, että en ole lukenut mitään noin suloista sitten Spamanon. Millähän saisin sinut kirjoittamaan lisää Nekotal-... Aijoo. Minähän tiedän jo miten (: Mwaha. Mwahahaahaaa!
Tyhmä kommentti. Menen pois, näkemiin (: Kultaseni~ <3
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX33 8.12.
« Vastaus #45 : 25.12.2011 19:39:14 »
Heissan Vyraseni! Nyt minä sitten sain läpsittyä itseäni tarpeeksi, joten NYT KOMMENTOIN. *kelailee vähän*
...siis hetkonen. Heeetkonen. Mitä?! Kuin monta mä oon jättäny kommentoimatta?! *järkyttynyt* No, nyt tulee täyslaidallinen! ;)

123: ...pfft. Mä en välttämättä halua edes tietää miks ne siellä lattialla edes alun perin oli. XD Nukkuisin kyllä ittekkin tommosessa tilanteessa... :D (Psst! Pisteet Tanskalle! ;D)

124: Mä en voi muuta todeta, kun mitä ihmettä. 8D Ei hyvänen aika, mistä sä näitä oikeesti revit?! Toi oli kyllä niin täydellinen, etten voinut olla nauramatta. :D Napakymppi! <3

125: Ettei vain olis Preussi se seuraava epäilyksen kohde... Ei oo mokomaa pian olemassa, vaikka se siinä Saksan naaman eessä pomppiikin... (Eli varoituksen sana sulle, Preussi.) ja siis mehän emme nyt siis ota huomioon historiallista faktaa, että PRUSSIA ei ole enää olemssa, se nyt vaan hilluu Itä-Saksana.

126: ;___: *sniff* Venäjä-parka... Sait tällä mun sympatian täysin Venäjälle. Melkeen vollotin kun luin tuota raapaletta... Ihana! <3 Kiitos kaunis tästä! :3

127: Mulla meni hetki tajuta tää, mut sitten kun iski, niin johan oli ilo irti. :D Nyt kun sen toistamiseen luin, niin repesin ehkä pahiten Suomen kommentille: "mulla on mämmiä." XD Pohjoismaat yhdistävät nyt voimansa ja näyttävän TODELLAKIN mistä meet on tehty! (...okei, siin tapauksessa sen mämmin vois ihan tosi unohtaa... Pelkästään siis ulkonäkönsä vuoksi... xDDD)

128:
Lainaus
”Noooor, Iceeeee! Minulla on tylsää!” Tanska huusi astuttuaan ovesta sisään. Kukaan ei vastannut hänelle, mutta hän huomasi kuitenkin pian kuinka norjalainen ja islantilainen olivat kumpikin kumartuneet pöydän ylitse ja tuijottivat toisiaan aivan kuin kävisivät raskaan sarjan henkistä kamppailua kuolemaan asti. Hän tiesi tämän tilanteen liian hyvin ja hitaasti tanskalainen perääntyi takaisin ulko-ovea kohti, ”taidan sittenkin mennä ärsyttämään Sverigeä…”
Pfft, niin täydellinen repeäminen, että!! XDDD Pystyn niin eläväisesti kuvittelemaan ton tilanteen. Kyllä mäkin liukenisin paikalta. ...siis jos en jäisi virnistelee johonkin nurkkaan ensin ja kuuntelee mahd. paljon niiden kinasta XD

129: ...mielenkiintoinen teoria sinänsä. XD Jotenkin toi Belgia ja sen päähänpistot on vaan aina ja aina randomimpia... XDDDD Heh.

130: SILTA TANSKAAN!!! Kannatan! Vaikka onkin vähän mahoton idea, mut siltin!! Jes, tack Finland!!! Sitä odotellessa... :D

131: Pahuksen Eesti... XDDD
Lainaus
”Ihan vapaasti”, Viro vastasi hymähtäen, ”ymmärrät kai, että jokin syy siinäkin on pakko olla, että Ruotsi ja Norja ovat niin tarkkoja, etteivät heidän paperinsa päädy Tanskan käsiin?”
....Lol. Voi hyvä luoja, eihän ne paperit sitten muuta oliskaan kun punakynää!! XD (Tää saattaa myös jotenkin hämärästi selittää sen, miten rupeen aina vahingossa kirjottaa tanskaa ku pitäs kirjottaa ruottii... XD)

132: Okei. Ööh. Jaah. XD Seleevä. xDDD *reps* Minä siis pidin tästä. xDDD (mut jotenkin tosta Etelä-Suomesta tuli mieleen... Ruotsalaiset homot o.o siis mitäs kummaa??) Vielä kun saat murteiden taiston jotenkin tähän mukaan... XDDD

133: Awwwws!!! Kissa!! <3 Mä sitten rakastan niit karvapallo-otuksii... :3 Tosin meillä kuusenkoristeet on saanu pysyy ihan rauhassa, ne vaan majottuu koko jouluks sinne kuusen alle. ;D Mut Turku... ihan tosi... XDDD Hehhee!! ;DD Mutta mitenkäs Turku ja Hanatamago tulee toimeen keskenään? : DDDD

Woosh, mikä määrä raapaleita... Kiitoskiitos!! :D oli mukava lueskella niitäkin välistä x3 (mä kun oon lähes linnottautunut ffnettiin... Aika tulla takas tänne!! :D) Odotan innolla lisää!! ...ja toivon, että ens kerralla kommentointii ei mee näi kauaa... -.-" *hakkaa itseään päähä*
-Vini halaa ja poistuu takaoikealle.- :)
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX33 8.12.
« Vastaus #46 : 25.12.2011 20:22:21 »
130. Kiva idea tehdä rääpäle silloista, ja pohjoismaathan ovat aina oikein mukava lisä. Nauroin tälle kyllä ihan kympillä, ehkä siksi että yksinkertaisuus on parasta ikinä. Pakko sanoa että nämä ovat yhä nautittavia^^♥
131. Voi trolololo, minkä teit. Menit sitten ja paljastit kaikkien pimeät ja salaiset salaisuudet, sinä senkin höpsö authori. Oikeasti, mistä sä näitä faktoja repäiset? Tino oli kyllä melkoisen IC ja svensk!Suomi on ihana muutenkin niin antaa tulla:3
132.Olisipa tuo noin yksinkertaista ollut alunperin.. Muumit versus Angry Birds.. Tykkään enemmän kyllä ensimmäisestä. Keksitkö tämän ihan itse? Nerokasta ja Aksel on vain hyvin, hyvin suloinen hahmo yhä ja varmaan tulevaisuudessakin, kun kirjoitat hänestä enemmän. Loistavuutta~
133. ..Jos Turku on kissa, niin en edes kysy mikä joku Kainuu kuvittelee olevansa.. Mutta aww, kissa^^ Suloista, ihanaa ja awesomea niinkuin yleensäkin. Nää sun OC:t on aivan awesomeja, tuitui. Ja vielä jouluaihe! Nerokasta♥

..On varmaan sanomattakin selvää, että pidän näistä paljon ja seuraan jatkossakin, eikös?^^
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX33 8.12.
« Vastaus #47 : 29.12.2011 14:09:57 »
Sipi: Eihhhh! Se oli ansa! Olisi pitänyt arvata... Et kyllä paljasta sitä kenellekään! :'D Olet ilkeä, kultaseni.
(aijuu, unohdin sen viron... Terve = tere ^^) Nii ja kiitos~

Vin: Nyt piti ihan lukee toi kolme kertaa ennen kuin yhdistin kaiken oikeisiin asioihin ^^'' Kiitoksia~ Mut sitä mie en ymmärrä, miten sie saat Akselista mitään ruotsalaista mieleen 0_o (Eikä murre taistoja! Myö tapellaan muutenkin joka päivä niistä! xD) Tuli kyl ihan tunteella koko sun kommenttis :'D Kiva ku tykkäsit~

Myrsi: Kiitos~
Lainaus
Keksitkö tämän ihan itse?
Jep! *ylpeä*

Hm, mulla oli sellainen olo, että olisi pitänyt selittää vielä edellisistäkin jotan... Well, anyway. Seuraavaksi tulee sitten hyvin Benelux (...Hollanti...) painotteisia raapaleita, että ignooratkaa rauhassa~


Raapale 134: Viva Hollandia
Ikäraja: K-11 (alkoholia, outo raapale ja ooc belgialainen)
Henkilöt: Suomi, Belgia ja Hollanti

”Hei Belgia”, Suomi sanoi, ”sinä olet jalkapallo maa, ketä sinä aiot kannustaa seuraavissa otteluissa?” Belgialainen hymyili peittäen taidokkaasti sen, että suomalainen oli juuri muistuttanut häntä siitä, ettei hän itse ollut päässyt arvokisoihin asti. Tosin Suomikaan ei ollut pärjännyt jalkapallossa, joten Belgia antoi sen anteeksi.

”Tuota…”, Belgia aloitti ja muisteli eilistä.

Edellisenä iltana.

”We zijn er weer bij en dat is prima, viva Hollandia!” Belgia lauloi muiden mukana ja hänelle taputettiin tahtia, jotta hän varmasti pysyisi pöydällä tanssimassa. Hänen hollantinsa oli ehkä oudon kuuloista, mutta hänet oli otettu täysin osaksi joukkoa sillä hetkellä kun hän oli ilmestynyt paikalle oranssissa pelipaidassa alkanut muutaman oluen jälkeen laulaa, ”we houden van het leven, de liefde en de lust!” Joku ojensi belgialaiselle uuden pullon ja Belgia otti huikan edes välittämättä, että se oli Heinekeneä ja hän olisi yleensä sanonut heti tekevänsä itse paljon parempaa olutta.

”Viva Hollandia!” hän huusi muiden mukana ja pyörähti ympäri juuri sopivasti nähdäkseen, kun hänen veljensä astui sisälle ovesta, ”Nederland!” Tietenkin ihmiset ympärillä vain ajattelivat, että hän oli huutanut maan nimen laulun lopuksi eikä kutsunut veljeään, mutta Hollanti kuitenkin käveli lähemmäs ja ojensi kätensä. Belgia nauroi ja hyppäsi hänen syliinsä yrittäen varoa pulloaan samalla.

”Olenko koskaan maininnut, että oranssi pukee sinua?” hollantilainen kysyi.

”…En ole varma”, Belgia vastasi Suomelle ja hymyili iloisesti ennen kuin vaihtoi aihetta. 


A/N: Hollannin jalkapallomaajoukkueen pelipaidat on oranssit. Siksi oranssi on niin kova sana ^^.
Ja, tota, tää on periaattessa Muuttiksen vika nyt, koska mie linkittelin sille kappaleita ja se kysy tuleeko tästä raapale (tai jotain sinnepäin) mie otin sen tavallaan haasteena :'D Kappaleen sanat on laulusta Viva Hollandia, joka käsittääkseni on juomalaulu (ainakin se kuulostaa siltä!) ja siitä tehdään lähes joka vuosi uusi versio. (ja mie jotenkin näen Belgian ja Hollannin sisarussuhteen tällaisena. Belgiaa harmittaa, ettei hän pärjännyt mutta aina voi kannustaa veljeä! Ja olla kertomatta muille siitä.) Belgian hollanti kuulostaa oudolta siksi, että hän puhuu oikeasti Vlaamia eikä "Nederlands"
Wij zijn er weer bij en dat is prima, viva Hollandia! = Me olemme palanneet ja se on hienoa, viva Hollandia (näh, nää ei kuulosta niin hienolta suomeksi... ^^''')
Wij houden van het leven, de liefde en de lust! = rakastamme elämää, rakkautta ja himoa


Raapale 135: Hollantilainen kierrätys
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Belgia ja Hollanti

”Neder… Missä meidän pyörämme ovat?” Belgia kysyi pysähtyen hämillään siihen kohtaan, johon hän oli varmasti muistinsa mukaan jättänyt pyöränsä ennen kuin he olivat lähteneet sisälle hänen veljensä kanssa. Belgia ja Hollanti olivat olleet poissa vain puolisen tuntia, mutta se oli nähtävästi tarpeeksi pitkä aika kadottaa pari pyörää.

”Varastettu”, hollantilainen totesi tyynesti eikä näyttänyt juurikaan välittävän. Hän vain poimi täysin sattumanvaraisesti pyörätelineestä toisen pyörän ja työnsi sen sisarelleen.

”Mutta…”, Belgia aloitti ja vilkaisi uutta pyöräänsä, joka oli ilmeisesti ollut lukitsematon kaiken lisäksi, ”tämä on varmasti jonkun muun.” Hollanti kohautti olkiaan ja näpräsi nopeasti toisen pyörän lukon auki jollain taskustaan löytyneellä esineellä.

”Ei ole enää. Sitä paitsi olen varmasti ajanut tällä joskus…”, hän vastasi ja polkaisi pyöränsä vauhtiin, ”tule nyt, zus, ennen kuin pyörien edelliset omistajat palaavat.” Belgia huokaisi ja pudisti päätään, mutta lähti kuitenkin nopeasti veljensä perään.

”Sinä varastat pyöriä omilta kansalaisiltasi?” hän kysyi päästyään tämän rinnalle.

”Tämä on Alankomaat”, Hollanti totesi tyynesti ja virnisti.

A/N: Mie oon jo muutamalta hollantilaiselta kuullut vitsin hollantilaisesta kierrätyksestä... "Pyöräsi varastetaan, ota toinen tilalle" Muistakaa lukita pyöränne, jos oikeasti olette niin hulluja, että pyöräilette Alankomaissa (mie en pyöräile siellä enää koskaan!)


Raapale 136: Varajoulukuusi
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Hollanti, Belgia, Luxembourg, Espanja ja Romano


”Mitä nyt?” Hollanti kysyi, kun Belgia ja Espanja olivat kumpikin vilkuilleet häntä jo hetken ja tirskuneet sitten kahdestaan aivan kuin yhteiselle vitsille, jossa Hollanti suureksi ikäväkseen tuntui näyttelevän pääosaa.

”Ei mitään”, Belgia vastasi nopeasti ja loihti jostain kasvoilleen viattoman hymyn, mutta hollantilainen silti tuijotti häntä hetken epäilevästi. Romano makasi sohvalla lukemassa ja tökki välillä lattialla istuvaa espanjalaista jalallaan, vaikka tämä ei edes tuntunut huomaavan. Belgia ja Luxembourg valmistelivat joulupäivällistä, vaikka jälkimmäinen tuntuikin viettävän suurimman osan ajasta puhelimessa, ja Hollanti, no, Hollanti yritti saada selville mikä muka oli niin hauskaa.

”Niin ei yhtään mitään”, Espanja sanoi myös, mutta jokin hänen katseessaan herätti epäilyksiä ja hetken mietittyään Hollanti tajusi, etteivät miehen silmät aivan katsoneet hänen silmiinsä. Ne oli kohdistettu hieman ylemmäs ja sillä hetkellä hollantilainen tajusi koko tilanteen. Hän huokaisi ja nosti kättään poimiakseen hiuksiinsa eksyneen joulukuusen koristeen pois.

”Miksi te teette tätä koko ajan?” Hollanti kysyi kahdelta nauravalta valtiolta.

”Näytät suloiselta sen kanssa”, Belgia vastasi hymyillen.

”Etkä edes huomaa, kun joku meistä laittaa sen sinne”, Espanja jatkoi, ”sitä paitsi… Noilla hiuksilla…”

”Minun hiuksissani ei ole mitään vikaa…”, hollantilainen mutisi hieman nyreissään, muttei jatkanut sen pitemmälle. Olihan kuitenkin joulu.

”No niin, tulkaa kaikki syömään!” Belgia pyysi ja puheenaihe vaihtui lennosta ruokaan. Hollanti seurasi muiden perässä, mutta sen pienen kultaisen koristetähden hän laittoi talteen taskuunsa. Siellä olikin jo ennestään kaksi tähteä ja tulisi olemaan vielä lisää ennen kuin ilta olisi ohi. 


A/N: Yksi jouluinenkin ehti vielä mukaan :'3 Tää on saannut innoituksensa fanartissa, jossa Espanja hiippaili Hollannin perässä ja yritti saada joulukuusen tähden kiinni tämän hiuksiin samalla ku Belgia naureskeli taustalla.

Hm, tähän tuli melkein enemmän a/N:ää kuin raapaleita... Okay~ Kommentteja~?

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX36 29.12.
« Vastaus #48 : 29.12.2011 16:43:56 »
134.
Lainaus
”sinä olet jalkapallo maa, ketä sinä aiot kannustaa seuraavissa otteluissa?”
Anteeksi pakollinen pilkunviilaus, mutta jalkapallomaa ois yhteen^^ Ei se kyllä menoa haitannut, tällainen hyväntuulinen tapaus oli kivaa luettavaa. Helppohan tämä oli, eipä siinä. Tykkään. Ja kiitos Sipi kun sait hänet tekemään tämän, belgia ja hollanti vain ovat söpöjä yhdessä! Loppu oli kuin kirsikka kakun päällä;D Tu es trés manifique, ma chérie♥

135. Oi, lisää Herra Hollantilaista. Nää on tosi mahtavia, joissa on jonkin verran sun omaa kokemusta/kuulopuhetta yms mukana. Tää nyt vain tuli vähän puun takaa.. Näin siis kierrätetään hollantilaisittain. Hitto, siitähän saisi vaikka mitä aikaiseksi;D Mutta tuitui, pakko tykätä. Ja aww Belgia on vaan niin lutuinen! ^^

136. Jouluraapale! Joulun jälkeen! Ja vielä sinulta! Ja tuolla tunnelmalla! Aww. Jotenkin sydämmenmurskaavan suloista. Leppoisaa suorastaan, ja se jos mikä on tosi positiivinen asia. Mutta mister van Hollandin hiuksethan ovat juuri sellaiset että ne suorastaan huutaa koristeita! Ylitsepursuavan suloista suorastaan. Kiitos näistä välipaloista ♥!

<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX36 29.12.
« Vastaus #49 : 29.12.2011 17:01:11 »
Noniin! Enää en hyväksy itteltäni tommosta kommentoimattomuusaikaa, joten nyt kommentoinkin sitten heti pikimmiten!

134: ...mä en oikeestaan tiedä mitä sanoa tästä :D Mä en pysty oikeesti millään kuvittelee Suomea jalkapallomaana, tai yhtään mitään muutakaan (mä kun oon ihan ulkona koko pelistä xD). Mutta, se ei nyt haitannut piirun vertaa!! Jotenkin mua huvitti tuo pöydällä tanssiva humaltunut Belgia... xDD Ja vitsit Hollanti ja Belgia on kyllä ihana sisarusvaljakko... ;D

135: Tämäpä mielenkiintoista... xDDD Aika leppoisasti reagoi kuitenkin varkauteen. :'D Mä olisin varmasti ihan järkyttynyt (jos nyt pyörän omistaisin), mutta hei, tapansa kullakin! Se tästä just omaperäisen tekeekin x)) Pidin! :D

136: ...pfft. xDD Miten joku voi olla huomaamatta päässään olevaa joulukoristetta?! Aika mielenkiintosta xDD Mä voin hyvin kuvitella tilanteen, jossa nua kaks (=Belgia ja Espanja) saa päähänsä koristella se yön aikana niin täyteen joulukoristeita, että se on sen jälkeen yks joulukuusi... xD On sullakin oikeasti raapaleaiheet... :'D *hihittää* Saat kyllä kymmene pojoo ja papukaijamerkin tästä. xDD

Jeps, mukavan viihdyttäviä tälläkin kertaa, jatka samaan malliin!! XDD (Ja tule potkimaan mua, jollen mä havahdu et päivittelet tekstejäs...) Kiitos kumarrus! :D
-Vini kuittaa- :3
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Joulutonttu

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Kaksi niin erilaista
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX36 29.12.
« Vastaus #50 : 29.12.2011 18:31:51 »
Kun katsoin otsikkoa, minulla kesti kauan tajuta, että tänään on 29. päivä ^^' sitten päästin erikoisen kiljahduksen tapaisen ja ryntäsin lukemaan~ (Kyllä, vaikken raapaleisiisi kommenttoikkaan erityisemmin, luen niitä, ja vasta eilen mietinkin että mikset tee jo uusia raapaleita >:D) Hmm, en niin paljoa ole vielä BeNeLux maista ym. lukenut, mutta laitampa silti kommenttia!

134. Itse en ihan jalkapalloihmisiä ole, vaan ennemminkin jääkiekkoihmisiä (6-1!), mutta kyllä tämäkin kelpaa ^^' Kyllä tämäkin raapale sai hmyyn huulille ja en huomannut, ja pisteet sitä että sait pikku-Tinommekin mukaan vielä ^^'

135. Tämä oli ehkä suosikkini näistä kolmesta raapaleesta. Minulle oli ihan uutta tietoa, että alankomaissa on tuollainen "kierrätystapa" :D  Idea oli hauska ja toteutuskin hyvä. NYT SENKUN PYÖRÄILEMÄÄN ALANKOMAIHIN KOKO FINI YHDESSÄ ^^ MÄÄ TARJOON, TE MAKSATTE ! ps. älkää tuoko lukkoja mukaan ^^'

136. MINÄ TAHDON HOLLANNISTA JOULUKUUSEN ENSI JOULUNA :/ Harmi että siihen on vielä niin pitkä aika.. No, no, hollanti, älä liikahda! Ei.. nyt se meni rikki, se oli mun suosikkijoulukoriste ! Etkö sää osaa ees joulukuusena olla? ^^' Mutta tämäkin oli piristävä ficci.. Sori ei tuu oikein mitään rakentavaa kommenttia tänään.. Tai no, milloin minulta on edes oikeastaan tullut rakentavaa kommenttia.. ?


Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX36 29.12.
« Vastaus #51 : 31.12.2011 03:00:59 »
Nytpä päätin että repäisen oikein kunnolla, ja tulen kommentoimaan! (katso kellonaikaa, niin huomaat mitä tarkoitan 'repäisyllä'...)

134. Ah, tämä xD En muista kyllä itse kysyneeni mitään tuollaista, mutta väliäkö sillä, koska teit raapaleen tästä! Pöydällä tanssiva Belgia <3 (...ja nyt tekee mieli kuunnella se biisi uudelleen...ja laulaa ehkä itse mahdollisesti mukana)

135. Ahaha...voi että, Vyra. xD Joka kerta kun julkaiset tällaisia raapaleita Hollannista, haluni matkustaa sinne kasvaa entisestään.  Ja ihan varmana pyöräilet siellä vielä! Tästä asiasta ei riidellä! ;-)

136. Yay, the Tomato Gang~ Olen oikeastaan hiukan yllättynyt, että kirjoitit tämän vasta nyt. Joulukuusi!Hollantihan ilmestyi viime Christmas Eventissä, eikö? No, parempi varmaan myöhään kuin ei milloinkaan~

En kyllä keksi yhtään mitä muuta sanoisin... /huono raapaleiden kommentoimisessa
Kyllä mie silti näitä aina luen, älä huoli! <3

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX36 29.12.
« Vastaus #52 : 02.01.2012 00:55:36 »
Myrsi: Khihi hii~ kiitos :'3 (ja pilkunviilaus on sallittua...)

Vin: Kiitos~! Kato, ei tarttennut odottaa sua (ja nyt mul on lupa potkia, hei yeah!)

Joulutonttu: Kiitos ^^

Muuttis: Aww, kiitos~ Se kysymys tais olla enemmän toteamus, mut mie otin sen kehoituksena :'D Anyway, mie en pyöräille siellä! Mie syötän sulle niin paljon oliebolleja et sie et myöskään jaksa pakottaa mua pyöräilemään :') (pitääpä muistaa kirjottaa oliebollen raapale jossain välis...)
Mie en muistanut viime eventtiä... D: pitäisi siitä Belgiasta ja Parallel!Espanjasta kirjottaa kans ku se oli niin söpöä~

Mutta mulla on tällä kertaa pari raapaletta aivan uusista hahmoista, jotka nyt pääsivät kunnolla näkymään tämän vuoden Eventissä ^^ Eli Bulgaria, Romania ja Moldova (jota ei kyl näkynyt hirveenä, mut Romania sanoi että se on hänen pikkuveljensä!)


Raapale 137: Moldova, Romania ja Bulgaria – Ensikerran näissä raapaleissa!
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Eikö se selvinnyt jo otsikosta?


”Nu mă, nu mă iei, nu mă, nu mă, nu mă iei!” Romania lauloi pitäen moldovalaista tiukasti käsipuolesta. He kumpikin heiluivat kuin hullut ympäri huonetta ja oli suorastaan ihme, että he edes pysyivät pystyssä varsinkin kun he olivat sulkeneet silmänsä eläytyäkseen kappaleeseen.

”Chipul tău și dragostea din tei”, Moldova lauloi vuorostaan ja heilutti vapaata kättään kaaressa, ”mi-amintesc de ochii tăi!”

”Mitä te teette?” ovelle eksynyt Saksa kysyi osoittaen sanansa selkeästi Bulgarialle, joka oli päättänyt jäädä kanssavaltioidensa juhlinnan ulkopuolelle ja vain istui sohvalla nojaten leukaansa kämmeniinsä.

”Tämä on ihan normaalia”, Bulgaria selitti kyllästyneenä, ”se on vähän kuin heidän… Matkustuskappaleensa.”

”Matkustuskappale?” Saksa kysyi.

”Niin, he laulavat sen joka kerta lentokoneessa”, bulgarialainen vastasi, ”ja lähtöselvityksessä… Turvatarkastuksessa… Tax-free alueella… Koko matkan ajan… Sekä vielä pari tuntia perille pääsyn jälkeen. Et usko, kuinka tylsää on kuulla sama kappale viisikymmentä kertaa peräkkäin! En lennä heidän kanssaan enää yhtäkään mannertenvälistä lentoa.” Saksa nyökkäsi.

”Mikset pyydä heitä olemaan hiljaa?”

”En viitsi”, Bulgaria vastasi olkiaan kohauttaen, ”olen heidän mielestään jo ilonpilaaja, koska en suostu laulamaan mukana kuin ensimmäisellä kymmenellä kerralla.”


A/N: Ette usko kuinka kauan mie etin että löytäisin aiheen johon saisin heidät kaikki mukaan ja miten facepalmasin kun törmäsin tuohon kappaleeseen sattumalta ja sain typerän idean :'D
Dragostea din tei eli O-zone nimisen moldovalaisen bändin hittikappale muutaman vuoden takaa (en omista sitten mitään tästä). Sanat ovat romaniaa, joten siksi Moldova ja Romania. Lentokone varmaan selittyy musiikkivideosta?
Bulgarian pitäisi olla mukana myös, koska bändissäkin oli kolme miestä! Mutta mie sain sellaisen kuvan että hän on hieman totisempi ^^'' (hahmojen luonteesta en ole vielä täysin selvillä joten hiukan occ voi olla...)


Raapale 138: Romania ja erittäin klisee vampyyri-aihe
Ikäraja: S
Henkilöt: Romania, Moldova ja sekalainen joukkio


”Romania on taas sillä päällä”, Moldova varoitti heti päästyään sisään kokoushuoneeseen. Valtioiden joukosta alkoi nousta muutamia huokaisuja ja pään pudistuksia. Hollanti totesi puoliharmissaan jättäneensä kaikki vaarnansa kotiin ja Kreikka havahtui kunnolla hereille ensimmäisen kerran aikoihin keräten kaikki kissansa suojaavasti ympärilleen. Hän sai juuri kasattua jokaisen turvaan, kun romanialainen valtio syöksyi ovesta sisään viitta perässään liehuen. Hänellä oli jotain punaista suupielissään ja hän hymyili parasta pelottavaa hymyään niin, että hänen kulmahampaansa erottuivat kunnolla.

”Verta! Tahdon lisää verta!” hän huusi ja juoksi ympäri huonetta, kunnes matka loppui Unkarin paistinpannuun ja valkosipuleihin, jotka Amerikka varmuuden vuoksi nakkasi hänen päälleen. Paistinpannulla oli kuitenkin huomattavasti vahvempi ja tainnuttavampi vaikutus.

”Hienoa”, Moldova totesi ja tarttui kiinni tajuttoman veljensä käsivarresta, ”minäpä siirrän hänet jonnekin syrjempään…”

”Oliko se muuten oikeaa verta? Se mitä hänellä oli suupielessään?” joku kysyi ja hetken kaikki väittelivät siitä, kenet Romania oli syönyt, kunnes Espanja totesi että hänestä se oli näyttänyt ketsupilta. Keskustelu jatkui värikkäänä kunnes romanialainen lopulta virkosi ja oikea kokous saattoi alkaa.


A/N: Se on Romania, hei, vampyyri-maa! (okay, hän näyttää hiukan vampyyriltä...) Eli selailin fanartteja inspiksen toivossa ja aika monissa mainittiin vampyyrit Romanian kanssa. Mie sitten tulin siihen tulokseen, että hänestä on kiva pelotella muita ja aiheuttaa pienoista kaaosta. Selittelyt:
Hollanti ja vaarnat: Van Helsing oli hollantilainen :'3 (jos muistan oikein...)
Kreikka: kuulin jostain, että hän pelkäisi vampyyreitä. Taisi olla fanon, mutta hauska seikka kuitenkin ja muistaakseni perustui ihan kreikkalaiseen kansanperinteeseen. (teen siitä joskus oman raapaleen, jos löydän sen jutun uudelleen)
Unkari: Hima-sama sanoi, että Unkari ja Romania eivät pidä toisistaan (ja omalla kokemuksella voin sanoa, että eivät pidä...)
Miun oli vaan pakko kirjottaa se! :'D Seuraavalle kerralle yritän saada pari Uusivuosi raapaletta~
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 17:32:11 kirjoittanut Beyond »

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX38 2.1. -12
« Vastaus #53 : 02.01.2012 20:20:07 »
Ha haa, repäisempä taas ja tulen kommentoimaan ensimmäisenä! Woop! (jo se on jo repäisy että tulen ajoissa kommentoimaan...xD)

137. Romaniaaaaaaaaaa~! Hän on kyllä niin cool :3 ♥ Ja tämä biisi...mulla ei ollut aavistustakaan että sanat olivat romaniaa! Kaikki nämä vuodet olen ihan tyytyväisenä kuunnellut sanoja, joiden alkuperästä en ole sen tarkempia jaksanut miettiä. Mutta hyvä että sie täytit tämänkin aukon sivistyksessäni :'D ''Numa numa jei~''
Aika hassua - nyt on vanhempana (pff, ikään kuin olisin kovinkin vanha...) tullut yhä enemmän näitä biisejä eteen, joissa on saanut ihmetellä ihan samaa asiaa. Sama juttu kun oli sen australialaisen ''Down Under'' -biisin ja Alizeén ''Moi...Lolita'':n kanssa... ah, mitä tekisin ilman Hetaliaa~ (ja sua~ ;))

138. Tätä osasin jo odottaa~ Aika mainio tuo että Moldovan piti ihan varoittaa muita että ''Romania on taas sillä päällä''. 
Lainaus
”Verta! Tahdon lisää verta!” hän huusi ja juoksi ympäri huonetta, kunnes matka loppui Unkarin paistinpannuun ja valkosipuleihin, jotka Amerikka varmuuden vuoksi nakkasi hänen päälleen.
Unkari paistinpannuineen <3 Ja Random Amerikka siellä xD

Seuraavaksi siis uusivuosi raapaleita? Woo~ Mutta hei, eikös siun pitänyt joskus laittaa jotain jääkiekko raapaleitakin? o_O Vai olenko jotenkin taas missannut jotain... Anyhoo, kiitos taas näistä~

Ps. Et sie niin helposti pääse tästä pyöräasiasta eroon..! (; Mutta mikä ihme on 'oliebolle'? xD Kuulostaa joltain karkilta...

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX38 2.1. -12
« Vastaus #54 : 02.01.2012 20:58:28 »
137. Romania. Ja Moldova :D Joista jälkimmäisestä minulla ei ole mitään käsitystä ulkonäöllisesti. Olen se minäkin näköjään kykenevä fani :'D Mut ei siinä, raapale oli oikein ihana. Piti hetki miettiä noita biisin sanoja ja sit se soikin mun päässä varmaan viis tuntia  :D Soot kyllä ihan loistava näitten kanssa ja wow, nämäkin saatiin mukaan. Sä olet oikeasti loistava ja pakko sanoa että mä tykkäsin tästäkin ihan tajuna. Ai mitennii se ois jotenkin vaikee arvata?;D

138. No tottakai sunki on pakko vetää romanialaisvitsi^^ Ei siinä mitään, tämä oli söpö. Kuten muuttolintu mainitsikin, tuo Unkari-maininta oli loistava. Tykkään susta ja sun raapaleista, tuo jälkimmäinen oli oikeasti tosi huvittava, pakko tykätä♥

Hii, vuoden ekat raapaleet jo toinen päivä. Mäki voisin ehkä harrastaa niitä tässä pikkuhiljaa..^^'
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Ven

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX38 2.1. -12
« Vastaus #55 : 02.01.2012 21:27:43 »
Romania. Bulgaria. Romania. Bulgaria. ROMANIABULGARIAOMGWTFIHANAAAAAAAA!!!!!<3<3<3<3<3
Vyra, et arvaakaan miten olen odottanut tätä! : D Pikku murut, Romania ja Bulgaria~ <3 Jälkimmäinen on ehdoton lempihahmoni koko sarjassa~ eikä ensimmäinenkään siitä paljoa jälkeen jää~ <3

Pfffft, voi pikkuista Bulgariaa..en minäkään jaksa kuunnella sitä kappaletta kuin kaksi kertaa peräkkäin, voin tulla sinun kanssasi pilaamaan Romanian ja Moldovan ilon x3

Ja tottakai Romania on vampyyri! : D ehdottoman ikuisesti~

Juu, ihania raapaleita olivat, hihkuin kuin hullu täällä~

(Btw, RomaniaxBulgaria on ihanin paritus ikinä <3)
Taputtakaa kaikki, joille on käynyt niin, että kun te kiirehditte bussiin, juoksette siihen, niin just ko te ootte pääsemässä siihen pysäkille, niin sitte ne lähtee!
*Taputaputapu*

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX38 2.1. -12
« Vastaus #56 : 11.01.2012 20:10:33 »
Nopea päivitys! (pizza on uunissa ja mul on enää kahdeksan minuuttia aikaa :') Kiitoksia todella paljon te kolme ihanaa ihmistä <3 Hienoa, että Romania & kumppanit kelpasi~ Heitä näkyy varasti myöhemmin enemmän. (ja mun piti tehä jääkiekko-raapaleita, mut ne vähän jäi... ^^''')

Ja raapaleet! Eka on Triplaraapale, mutta aattelin et se menee tässä ketjussa ihan hyvin.


Raapale 139: Assassiini ja valtio
Ikäraja: S
Hahmot: Italiat & BFT
Crossover: Hetalia x Assassin's creed (ei spoilaa)

Rooman varjoisat kujat olivat täydelliset kätkemään asioita ja katse eksyi helposti pimeydessä. Korkeat rakennukset takasivat, että jossain oli aina pieni mukavan varjoinen nurkkaus jopa silloin kuin aurinko paistoi täydeltä terältään. Eikä kukaan huomannut kuinka silmäpari seurasi tarkkana ohikulkevia ihmisiä rekisteröiden jokaisen pienenkin liikahduksen. Vain viitan liehahdus ja tarkkailija siirtyi sivukujalta katolle, jolta hän näki kauas ja jossa liikkuminen oli helpompaa. Itsekseen virnistäen mies otti vauhtia ja loikkasi seuraavalle katolle. Hän eteni nopeasti ja varmasti, vaikka välillä olikin vain muutaman sormen otteesta kiinni, ettei hän tipahtanut takaisin kadulle. Hän näki silmäkulmastaan kaksi muutakin hahmoa, mutta hän ei välittänyt heistä. He olivat hänen puolellaan ja Rooman korkeilla katoilla kukaan ei pysäyttäisi häntä. Hän tunsi kaupungin ja…

”Montako perhanan kertaa minun pitää sanoa se!” joku huusi ja sai katolla juoksevan miehen lähes kompastumaan sadekouruun, ”pois. Minun. Kaupungistani!”

”Fratello! Älä ole epäreilu…”, toinen ääni sanoi, mutta Preussi oli jo pysähtynyt ja työnsi harmissaan huppunsa pois kasvoiltaan. Espanja ja Ranska ilmestyivät nopeasti hänen vierelleen täysin samanlaisissa asuissa viittoineen päivineen.

”Lovi, sinä pilaat tunnelman”, preussilainen aloitti, mutta joutui keskeyttämään kun italialaisen tarkkaan tähtäämä heittoveitsi iski suoraan hänen jalkojensa eteen jääden kiinni kattoon, ”okei, tuo oli aika hyvä…”

”Minä en todellakaan tahdo idioottien juoksevan ympäri minun kaupunkiani!” Romano huusi ja vaistomaisesti kolmikko perääntyi italialaisen vihan tieltä.

”Mutta…”, Espanja yritti, mutta Romanon mulkaisu sai hänet vaikenemaan. Kohtaloonsa toistaiseksi alistunut kolmikko laskeutui takaisin katutasolle ja Romano piti heitä silmällä katolta käsin niin kauan, että he hävisivät näkyvistä.

”He vain leikkivät…”, Italia puolusteli, mutta Romano käveli hänen ohitseen ja poimi heittämänsä veitsen käteensä. Hetkeksi hänen sormensa pysähtyivät sen kahvaan kaiverretun kuvion kohdalle.

”Kukaan ei leiki Assassiinia minun kaupungissani”, hän sanoi ja työnsi veitsen takaisin vyöhön omalle paikalleen, ”se tekee oikeiden elämän hankalaksi.”

”…Se on totta”, Italia myönsi lopulta.

”Nyt kun kerta olemme valmiiksi katolla…”, Romano sanoi, ”kumpi on eka tornilla?” Hänen ei tarvinnut edes sanoa kahdesti, kun Italia lähti jo juoksemaan kattoja pitkin ehtiäkseen ennen veljeään.


A/N: Kirjotin Assassiini Assassiini, koska se on vähän kuin käsite mun mielestä ^^'' ja sit vielä väänsin sen ilkeästi suomalaisittain... Anyway, mun headcanonissa BFT on hurahtanut pelaamaan AC:tä ja yrittävät tehdä sen Roomassa. tadaa~ Päätelkää itse loput~


Raapale 140: Oliebollen voor alles!
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: BeNeLux

”Huomenta sis…”, Luxembourg mutisi herättyään viimein ja törmättyään sisareensa matkalla vessaan. Belgia nyökkäsi ja mutisi jotain, mikä tosin katkesi haukotukseen. Nainen suuntasi silmiään hieroen keittiöön ja Luxembourg seurasi häntä hetken päästä sinne. Belgialainen oli saanut jo kahvinkeittimen päälle ja istui pöydän ääressä nojaten väsyneesti leukaansa kättään vasten.

”Valvoin liian myöhään”, hän totesi, ”kaikki ne juhlat…”

”Minä myös”, Luxembourg myönsi ja istahti sisartaan vastapäätä, ”onko aamupalaksi mitään?” Belgia mietti hetken ja vilkaisi pöydällä lojuvaa lautasta, joka oli peitetty kuvulla. Hitaasti hän nosti sen pois, jotta he näkivät sisällön kunnolla.

”Hollanti lupasi hoitaa sen”, hän sanoi hitaasti, ”joten… Oliebolleja.” Luxembourg huokaisi hiljaa hautasi kasvonsa käsiinsä.

”Söin niitä jo miljoonan eilen”, hän valitti hiljaa, mutta nappasi kuitenkin yhden, ”missä hän muuten itse on? Nukkumassa vielä?”

”Ei tietenkään”, Belgia vastasi, ”hän meni uimaan.” Luxembourg huokaisi jälleen ja vajosi pöytää vasten samalla kun Belgia yritti parhaansa mukaan herätä.


A/N: Oliebol on oikeastaan munkki, paljon pienempi vaan. Niitä saa ostaa Hollannissa ja Belgiassa sellaisista katukioskista ja sitten niitä syödäänb töttöröstä (ne on tosi hyviä!) Hollannissa ne on suosittua uudenvuode ruokaa ja olen /muutaman/ kerran kuullut valituksia siitä miten niitä syödään sit koko seuraava viikko, koska tuli tehtyä liikaa... Ja Hollanti on uimassa koska Hollannissa uidaan uudenvuodenpäivänä (näin ainakin kuulin... niil on oranssit lakit ja kaikki)

Anteeksi kaikki typot! Korjaan niitä myöhemmin, jos jäi huomaamatta ^^''
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 17:32:29 kirjoittanut Beyond »

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX40 11.1. -12
« Vastaus #57 : 12.01.2012 19:51:02 »
139. Hii, assasiinejä. Kaiken kaikkiaan lutuinen raapale, u know? Okei, koska en Assasin Creediä koskaan ole pelannut niin en voi tietää siitä mitään, mutta hahmot sopivat kuin nenä päähän tässä kohdassa. Tykkään :D Ja lopetus, aww. Lovi on söpöläinen♥

140. Vaihteeksi raapale, jossa on BeNeLuxit, mutta erilainen sellainen. Pidin uuden vuoden vetämisestä soppaan, se on just mahtavaa. Kiva oppia näitten sun raapaleitten kautta niin paljon nippelitietoa eri valtioista, niiden tavoista ja siitä mitä ei kannata koskaan erehtyä tekemään. Mutta eipä siinä, olet loistava kirjoittamaan, en minä sillä^^
<3:llä
~Myrsis~ jolla ei pahemmin asiaa tällä kertaa ollut.
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Sinu

  • ***
  • Viestejä: 119
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX38 2.1. -12
« Vastaus #58 : 13.01.2012 23:10:14 »
Olen lukenut jokaisen kirjoittamasi raapaleen. Olen aina myhäillyt, hekotellut ja myönnellyt niitä lukiessa, mutta koska tuntuu että minun pitäisi aina kommentoida niin useaa kerrallaan (koska niitä jää jatkuvasti rästiin) en vain ole jaksanut kommentoida. Olen tosi iloinen, että kirjoitat niin monesta hahmosta. Ja nämä ovat aina yhtä sivistäviä kuin ennenkin.

Mutta, nyt tuli raja vastaan. En vain voi olla kirjoittamatta kommenttia kun kerta otin Assassin's creedin mukaan! >////<

Minusta idea on nerokas. BFT on just sellainen kolmikko jolla voi kilahtaa AC:n tyyliseen peliin noin pahasti. (Tosin en ole itsekään mikään puhumaan, koska omassakin matkaluettelossa on lähteä Roomaan ja Pohjois-Italiaan heti kun saan Ezio-cossini valmiiksi...)
Mut Romano on kyllä ilonpilaaja! Haluaa vaan omia kivan itselleen. >:(

Mut tämä oli ihuna ja todella piristävä siitä huolimatta, että kolmikko sai lähtöpassit! Kiitos! ^^
Jag tänker banka dig gul och blå!

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13 | Hetalia, raapaleitaX40 11.1. -12
« Vastaus #59 : 24.01.2012 19:52:22 »
Myrsis: Kiitoksia~
Lainaus
siitä mitä ei kannata koskaan erehtyä tekemään
...Koska mie oon erehtynyt tekemään kaiken... ^^''

Sinu: Kiitos! Täytyy heti myöntää, että on ollut ikävä siun kommentteja :') Mutta nyt rauhoitin mieleni, kun kerta olet edelleen mukana seuraamassa. Ja mulla oli vähän sellainen olo, että tämän raapaleen jälkeen saattaa paljastua muutamia AC-faneja ^^

Ja täällä olen taas kahden uuden raapaleen kanssa~ Anteeksi, Hollanti on taas mukana....

Raapale 141: Hiukset tekevät naisen?
Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Belgia ja Hollanti

”Neder, kuuntelitko sinä?” Belgia kysyi.

”Ja”, Hollanti vastasi nopeasti ja yritti muistella, mistä he olivat keskustelleet. Se oli ollut jotain naisiin liittyvää. Vaatteista? Ehkä.

”Eli mitä mieltä olet, jos värjään hiukseni vaaleiksi?” belgialainen kysyi. Hiukset, siitä he olivat siis keskustelleet. Hollanti mietti hetken ja kohautti sitten olkiaan.

”Ihan miten tahdot”, hän sanoi, mutta se ei ilmeisesti ollut toivottu vastaus. Belgia kohotti toista kulmaansa ja mutristi hiukan huuliaan.

”Mitä jos sittenkin leikkaisin kaikki hiukset pois?” hän ehdotti, ”niiden hoitaminen helpottuisi kummasti, kun niitä ei edes olisi.” Hollanti katsoi häntä pitkään ja onnistui pitämään ilmeensä täysin tyynenä.

”Sitten pitäisi kai alkaa kutsua sinua mieheksi, zus”, hän viimein totesi edelleen täysin vakavana. Belgia tuijotti häntä hetken, mutta joutui sitten kääntymään ja peittämään suunsa kädellään jottei nauraisi ääneen veljensä toteamukselle. 

A/N: zus = sisko
Tämä on oikeastaan huono vitsi... Perustuu (minulle rakkaaseen) hollannin kieleen. Sana "haar" tarkoittaa hiuksia, mutta samaa sanaa voidaan myös käyttää naisryhmästä. Muistan tämän, koska belgialaiset vielä korostivat "haar":n tarkoittavan nimenomaan pitkiä naisellisia hiuksia (vaikka se käännetään ihan vain hiukset) ja siitä siis tulevan myös nimityksen naisryhmälle. Aika huono vitsi, kuten sanoin ^^''' mutta sainpas vielä kerran Hollannin johonkin!


Raapale 142: Onko se myrkyllinen?
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Espanja & lapsi-Romano

”Hei… Idiootti”, Romano kutsui odotettuaan hetken, että vanhempi valtio huomioisi hänet. Espanja kuitenkin istui vain pöydän ääressä tuijottaen keskittyneesti punaista kasvia, jonka hän oli tuonut sisälle puutarhasta. Hän havahtui vasta Romanon ääneen.

”Anteeksi, pikkuinen”, espanjalainen vastasi hämillään, ”jäin miettimään tätä…”

”Minä en ole pikkuinen, pahus”, Romano tokaisi ja kiipesi sitten tuolille, ”ruoki minut.” Espanja hymähti hiljaa lapsivaltiolle ja alkoi valmistella päivällistä unohtaen hetkeksi ongelmansa pöydälle, mutta vain hetkeksi. Kun Romano oli ruokittu, hän jäi taas tuijottamaan hedelmän punaista pintaa.

”Se…”, Espanja mumisi ääneen, ”se on niin kaunis ja tuoksuu herkulliselta, kun sen rikkoo… Miltähän se maistuu?” Romano näytti hetken todella epäilevän huoltajansa järjenjuoksua, mitä hän tosin epäili useinkin.

”Tomaatit ovat myrkyllisiä, idiootti”, hän tokaisi, ”kaikki tietävät sen! Siksi niitä kasvatetaan vain pihalla.” Espanja hymyili hänelle ja poimi tomaattinsa pöydältä.

”Niin”, hän totesi, ”mutta onko kukaan koskaan kokeillut?” Ennen kuin Romano ehti vastata, espanjalainen haukkasi palan tomaatista ja pureskeli sen nopeasti mietteliäs ilme kasvoillaan. Jossain välissä italialainen sai äänensä taas järkytykseltä toimimaan.

”Antonio! Idiootti!” hän huusi kauhistuneena, mutta Espanja vain hymyili rauhoittavasti.

”En kuollut”, mies totesi iloisesti ja haukkasi tomaattia uudelleen, ”ja tämä maistuu… taivaalliselta.” Romano katsoi häntä ja sitten tomaattia ja taas vanhempaa miestä.

”Minä en sure, jos sinä kuolet tuohon!” hän tokaisi lopulta, mutta Espanja vain naurahti hiljaa ja mietti jo miten hän käyttäisi uutta suosikkiruokaansa aterioihin.


A/N: Mie löysin sellaisen faktan, että kun tomaatit aikoinaan tuotiin Eurooppaan, niitä pidettiin myrkyllisinä ja siksi lähinnä vain puutarhankoristeina... kunnes espanjalaiset keksivät kokeilla syödä niitä. Espanjalaisten jälkeen Etelä-italialaiset aloittivat tomaattien syönnin seuraavaksi... Tää selvästi selittää jotain! :'D
Niin ja Romano tosiaan oli lapsi tässä.