Kirjoittaja Aihe: Hetalia: Matkalla, K-11 | Hetalia, raapaleitaX67 Valmis  (Luettu 13359 kertaa)

Vyra

  • Vieras
Nimi: Matkalla
Kirjoittaja: Vyra
Fandom: Hetalia
Genre: Kaikki mahdollinen....
Ikäraja: Sallitusta K-11:sta, tarkempia ikäraja erikseen jokaisen raapaleen alussa. -jjb korjasi otsikkoon vain yhden ikärajan Okay, thänks ^^
Disclaimer: En omista Hetaliaa enkä muutenkaan yhtään mitään.

A/N: Tervetuloa~ Tämä on uusi raapale-ketjuni ja... mitäpä sitä enään selittämään :'D Sama meno jatkuu kuin edellisessäkin ketjussa. Ja kommentoikaa, rakkaat, jooko? Teette minut iloiseksi ^^

Vanha ketju löytyy täältä (K-11)

Eli aloitetaanpa. Ensimmäinen (eli 101. raapale) on Neithanille, koska lupasin oman raapaleen skaban voittajalle ja hän voitti ^^ Toivottavasti tämä nyt kelpaa!

Raapale 101: Vodkaa ja venäläisvitsejä
Ikäraja: K-11
Henkilöt: Suomi & Venäjä

”Outoa nähdä sinut täällä”, Venäjä totesi istuessaan alas löytämänsä suomalaisen viereen. Suomi vilkaisi häntä pikaisesti ja palasi sitten taas juomansa pariin.

”Miten niin? Eikö ulkona juominen ole aika yleistä”, hän kysyi takaisin.

”Kai tiedät, että olet minun puolellani?” Venäjä kysyi jatkaen heidän kysymyskeskusteluaan. Suomi oli hetken aivan hiljaa ja kohautti sitten olkiaan.

”Pahus… Aloitin omalla puolellani”, hän totesi tyyliin, josta ei voinut olla varma, oliko hän tosissaan vai vitsaili vaan. Venäjä kuitenkin hymyili ottaessaan vastaan hänelle tiskin yli ojennetun juoman.

”Olen yllättynyt”, hän sanoi hetken kuluttua, ”luulin, että sinun vauhdillasi menisi paljon kauemmin päätyä juomaan mihinkään saati sitten vaihtaa maata.” Suomi käänsi päätään ja loi pitkän katseen pidempään valtioon.

”Taas noita sinun huonoja vitsejäsi?” hän kysyi kyllästyneenä, mutta toinen vain jatkoi hymyilyään.

”Da”, Venäjä totesi iloisesti, ”aiotko vastata siihen?” Se kuulosti melkein haasteelta. Suomi hymähti ja virnisti hiukan.

”Totta kai”, hän sanoi, ”Puola keksi vodkan.” Se yksinkertainen lause sai jopa venäläisenkin hymyn hiipumaan hiukan.

”Olet julma, Finlyandiya…”, hän valitti.

”Minä tiedän, Venäjä, tiedän…”, Suomi vastasi hymyillen.


A/N: Otsikko oli muuten hämäävä... en keksinyt parempaakaan ^^''
Tämän syntyhistoria: Mietin aikani Neithanin raapaletoivomusta. Sitten menin ja googletin "venäläinen huumori" (enkö olekin nerokas? *sarkasmia*) löysin sivuston, jonne oli listattu venäläisten suomi-vitsejä (olivat muuten oikeasti hauskoja!) useimpien pointti oli se, että suomalaiset ovat A: hitaita B: juovat oudosti... siinä sitten googleillessa törmäsin myös paikkaan jossa kovasti puhuttiin siitä, että puolalaiset keksivät vodkan... tadaa~ raapale oli syntynyt ^^


Raapale 102: Ennen pyörien keksimistä…
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Belgia & Luxembourg

”Hän on pelkkä yksi typerä idiootti pyörähullu…”, Belgia mutisi äkäisesti astuessaan sisälle ulkoa eikä sohvalla lojuvan Luxembourgin tarvinnut miettiä kahta kertaa, ketä hänen siskonsa tarkoitti.

”Mitä hän nyt teki?” nuorimmainen Benelux-valtioista kysyi varmistuttuaan ensin siitä, ettei vihainen naisvaltio aikonut purkaa kiukkuaan viattomiin sivullisiin. Onneksi Belgialla oli loistava itsehillintä.

”Hän… Hän turmeli minun kukkapenkkini”, Belgia vastasi synkästi ja käveli suoraa tietä keittiöön etsimään suklaata, ”pyörän jälkiä kaikkialla… Ne kirotut välineet pitäisi kieltää…” Luxembourg pyöräytti silmiään, mutta vasta kun tiesi, ettei hänen siskonsa näkisi elettä.

”Muuten…”, Luxembourg aloitti, kun naisvaltio palasi keittiöstä hiukan rauhoittuneena, ”mitä ihmettä Nederland teki ennen kuin pyörät keksittiin?” Belgia tuijotti veljeään hetken ällistyneen miettien miten toinen valtio oli saanut sellaisen kysymyksen päähänsä. Sitten nainen tuhahti ja mutristi huuliaan harmistuneena.

”Kukaan ei ratsastanut niin idioottimaisesti kuin hän…”, Belgia vastasi, ”minä vihasin kavionjälkiä nurmikollani!” Naisvaltio haukkasi uuden palan suklaasta ja Luxembourg katsoi häntä pitkään ennen kuin nyökkäsi hitaasti ja kääntyi tuijottamaan televisiota.


A/N: En vieläkään tiedä Luxembourgin oikeasta hahmosta, joten hän on nyt minun omasta päästä ^^''
Koska niin monet pyysivät lisää pyöräily-raapaleita.... vaikka mä BFT:n uhalla lupasin olla niitä tekemättä... Eikä täältä muuten oo kun parin tunnin matka Pariisiin... apua...


Raapale 103: Luvattomat tanskat voidaan ampua
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Pohjoismaat (Ruotsi vaan pysyi hiljaa...)

”Mukava, että kutsuit meidät”, Norja sanoi suomalaiselle, joka käveli heidän muiden seurassa pitkin vanhaa hiekkatietä.

”Ole hyvä vaan”, Suomi vastasi hymyillen, ”mukavaa, että on kerrankin seuraa mökillä.” Islanti nyökkäsi hänkin ja seurasi katseellaan tienvieressä liihottelevaa perhosta.

”Sinun luonasi on aina myös niin rauhallista”, hän totesi ja sai palkakseen hymyn suomalaiselta. Tino oli vastaamassa jotain, mutta Tanskan huudahdus keskeytti hänet.

”Katsokaa!” tanskalainen kehotti äänekkäästi ja heilutti kättään metsään päin, ”tuolla on kukkia!” Norja pyöräytti silmiään toiselle valtiolle.

”Entä sitten? Olet nähnyt kukkia ennenkin”, hän kysyi.

”Mutta nämä ovat nättejä”, Tanska vastasi hymyillen, ”minä poimin sinulle muutaman, Norgeni.”

”Ei sinne saa mennä”, Suomi kielsi yllättäen kaikki. Tanskakin pysähtyi hetkeksi ja katseli suomalaista hieman oudoksuen.

”Miksi? Mitä kävi niille sinun jokamiesjutuille vai mikä se oli?” hän kysyi.

”Ei toimi täällä. Sotilasalue”, Suomi vastasi aivan totisena oudon vakava ilme kasvoillaan ja osoitti kylttiä parin metrin päässä, ”luvattomat tieltä poikkeavat voidaan ampua.” Sitten hän käännähti ja jatkoi matkaa aivan kuin mikään ei olisi vialla. Harvinainen totisuus oli kuitenkin saanut tanskalaisen epäröimään.

”Mene vaan….”, Norja kuiskasi ja taputti Tanskaa olalle ohi kävellessään.   


A/N: Myrsikselle kiitos inspiraatiosta~
Minä asuin Suomessa lähellä sotilasaluetta. Siellä oli oikeasti metsässä kylttejä, joissa luki että tieltä poikkeavat saattavat tulla ammutuksi (kyseessä siis metsä jossa armeijanpojat harjoittelivat tai jotain... niin syrjässä ne paikat kyllä oli että ei sinne kukaan joka päivä eksy) mutta raapale siitä ny sit tuli ^^''
« Viimeksi muokattu: 13.01.2021 19:05:36 kirjoittanut Tinppa »

Himsu

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Matkalla, S - K-11
« Vastaus #1 : 05.04.2011 22:07:18 »
Hehe, tulinpas tänne ihan randomisti tsekkaamaan ja löysinpäs lisää mukavia raapaleita.

Minua harmittaa, kun Luxembourgilla ei ole vielä hahmoa! Kirjottaisin siitä niin mielelläni... sitä paitsi sittenpä kaikki Benelux-maat olisi koossa. Mutta juu, Hollanti on kyllä mahtava äijä kun se pyöräilee ihan miten sattuu (ja ratsastaa). xD Voi Belgia-parka, on sillä kestämistä...

Ja Venäjä ja Suomi. Olen välillä aina halunnutkin lukea jotain mukavaa raapaletta niistä, no nytpä sellainenkin tuli vastaan. :)

Lainaus
”Pahus… Aloitin omalla puolellani”
Tämä! :D

"Luvattomat tanskat" kuulostaa hauskalta. Tanskasta on kyllä hirmu mukava lukea, kun se on niin... eläväinen hahmo. <3

Lainaus
”Entä sitten? Olet nähnyt kukkia ennenkin”, hän kysyi.

”Mutta nämä ovat nättejä”, Tanska vastasi hymyillen
. Tanskan mielestä aikaisemmin näkemänsä kukat ei ole olleet nättejä? :D Ja voi Norjaa siinä lopussa!

Nämä sinun raapaleesi on yksinkertaisesti mainioita. :) Nämä oli piristäviä. Joo, luin äsken tunnin Wikipediasta ensimmäisestä maailmansodasta, niin ehti alkaa vähän masentaa. xD

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, S - K-11
« Vastaus #2 : 06.04.2011 14:10:40 »
Ooh amazing, uusi raapaleketju!! Vihdoin! Tuntui kuin elämästäni olisi puuttunut jotain oleellista sinä pienenä aikana, kun vanha raapaleketju oli täynnä eikä uutta vielä ollut... Olen aivan riippuvainen näistä.

101: Venäjä... o-o;; Pitipä tämäkin päivä nyt sitten kokea. Sie kirjoittamassa Venäjästä. Ja koska tiedän kuinka hankala aihe tämä oli, niin kerrompa nyt saman tien että onnistuit loistavasti~! Enemmän mie olisin tässä huolissani itestäni... pidätin henkeä koko sen ajan kun luin tätä.. xD;; Tunnelma oli mukava, ja oikeastaan tätä oli tosi kiva lukea. Voisit kirjoittaa Venäjästä vähän useamminkin. ....wait, what? En voi uskoa että oikeasti kirjoitin tuon....

102: Sie ja sun pyörät taas... xD
Lainaus
”Kukaan ei ratsastanut niin idioottimaisesti kuin hän…”, Belgia vastasi, ”minä vihasin kavionjälkiä nurmikollani!”
Hahaha, voi Belgia-parkaa! Hollanti rupeaa ihan oikeasti tuntumaan joltain extreme-hullulta näiden sun raapaleiden perusteella... Mutta yhtä kaikki, on näitä silti hauska lukea! ♥ Keep 'em coming!

103:
Lainaus
”Katsokaa!” tanskalainen kehotti äänekkäästi ja heilutti kättään metsään päin, ”tuolla on kukkia!”
Awww, ihana Tanska! Maailma tarvitsee enemmän kaltaisiasi spontaaneja ilopillereitä <3  Tai... tarkemmin ajateltuna.. ehkä näin on parempi. :')
Pidin tämän raapaleen ideasta (no niinhän minä teen joka raapaleen kohdalla, ha..). Olen itsekin ollut metsässä, jossa piti varoa astumasta liian pitkälle metsään... pelottavaa.
Lainaus
”luvattomat tieltä poikkeavat voidaan ampua.” Sitten hän käännähti ja jatkoi matkaa aivan kuin mikään ei olisi vialla. Harvinainen totisuus oli kuitenkin saanut tanskalaisen epäröimään.

”Mene vaan….”, Norja kuiskasi ja taputti Tanskaa olalle ohi kävellessään.
..pffffft, onko outoa että kuvittelin Norjan sanovan tuon Masami Iwasakin aka anime-Norjan äänellä? xD Mukavasti muuten lisäsi tuon lauseen pelottavuusastettakin... hurja, miten pelkkä ääni voi muuttaa asioita.

Kirjoitimpa enemmän kuin mitä aioin... jännä, miten koeviikolla on aikaa kommentoida Finissä muttei aikaa lukea kokeisiin..
Lisääää raapaleita, kiitos! ;-)

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Matkalla, S - K-11
« Vastaus #3 : 06.04.2011 14:44:22 »
Voisin mä tääl alkaa vähän ottaa itseäni niskasta kiinni. Niin, oi kun ihanaa vaikka luinkin (vaihteeksi::D) etukäteen osan. Mut siis niin, eipä eksytä asiasta.

101. Venäjästä ja Suomesta. Voi luoja, no, tämäkin ihme tosiaan nähtiin että sinä kirjoitat huumori"rusfiniä". Ui aww, mä nauroin tä lle ihan kympillä eilen illalla. Nauroin, nauroin, mutsiis.. hitto, musta toi on jotenkin suloinen :''D (käykö tässä niin että menet ja lopetat sitten rääpälesarjan rusfinillä?::D)

102. Beneluxit, at least, ja pyöräsekoilulla aloitettiin tämäkin. Hollanti on vain vähän yliawesome ja hullu, eikä sille oikein voi mitään. Belgia parka,  jos ei pyörää niin sitten hevonen. Tämän tarinan tahtoisin kuulla, miten tähän päädyttiin:''D <3 Love it.

103. Luvattomat Tanskat ja minun Creditit.  Kiitos nyt vain<3 Tiesithän että rakastan sinua? Tästä tuli muuten just niin hauska kuin kuvittelinkin ja muistelin ja oi oi oi aww. Ihan käsittämättömän suloinen vaikka vakavalla alueella leikitään.
Lainaus
”Miksi? Mitä kävi niille sinun jokamiesjutuille vai mikä se oli?” hän kysyi.
”Ei toimi täällä. Sotilasalue”, Suomi vastasi aivan totisena oudon vakava ilme kasvoillaan ja osoitti kylttiä parin metrin päässä, ”luvattomat tieltä poikkeavat voidaan ampua.” Sitten hän käännähti ja jatkoi matkaa aivan kuin mikään ei olisi vialla. Harvinainen totisuus oli kuitenkin saanut tanskalaisen epäröimään.
”Mene vaan….”, Norja kuiskasi ja taputti Tanskaa olalle ohi kävellessään.
My love<3 Juurikin näin norge, just näin.:))   

No, sainpahan korkattua tämänkin sarjan joka nyt on vain ihan mahtava juttu. Uusia rääpäleitä odotellessa,
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Matkalla, S - K-11
« Vastaus #4 : 08.04.2011 21:20:01 »
JEAH!!! Vihdoin ja viimein sain luetuks nämä ja tarvii sanoo:
Toi 101 oli iha paras. Nauroin. xD Vaikkakin, täytyy myöntää, et mä en tajuu pätkääkää venäläiste huumorist. Tai sitete vaa se sivu oli jotenki... vääränlaine. x'D
102: ...Täysin loogista. Ennen pyörää hevonen. (Y) kirjotappas seraavaksi vaiheesta ensi-polkaisut-ilman-apupyöriä tai jotain x'D
103: Ihan paras x') (Sillee et, eipä siinä mitään, senkus meet mettään, mut en lupaa et jäät henkii. :D Mut ei mitää paineita.) Tykkäsin TOSI paljon.

Jällen kerran mahtavaa raapaletyötä, ja venaan tosissani jatkoo. xD
(heiheihei!! Ku kerra äske oli venäläisvitsei, ni mite olis ruotsalaisvitsit?? lol. Mun loogisuus pääs taas vauhtiin, huomasiks?)
Mä en oo pitkää aikaa osannu kirjottaa mitään rakentavaa kommenttii... Mut eiköhä se taas täst lähe kehittyy :D

Hymyillen kiittäen kumartaen,
Vinzuppi. =)
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, S - K-11
« Vastaus #5 : 09.04.2011 23:20:46 »
Awww~ kommentteja <3

Himsu: Kiitos^^ Mäkin toivon, että Luxembourg olisi "virallinen" olisi niin ihanaa kirjottaa pitempiä fikkejä Benelux-sisaruksista <3

Muuttis: Dank u wel~ nyt kyl tämä Venäjä juttu yllätti mut... sä siis oikeesti tahdot et mä kirjoittaisin lisä?! p.s... Jatkotapaaminen ;'D ja kyllä, mä ja mun pyörät (en edes omista pyörää...) ^^'

Myrsis: Kiitos~ Totta kai mä tiedän, et sä rakastat mua kun mäkin rakastan sua <3 Ja tällä kertaa lisään jopa sellaisia raapaleita, että säkään et oo nähnyt näitä^^

Vinzzuppi: Kiitos^^ sä oot oikeasti pro... onnistuit antamaan mulle yhdellä kommalla kaksi uutta ideaa (Hollanti opettelemassa pyöräilyä... muahahahahaa~) mä lisäsin sun lempinimees kaks tsetaa ku se näytti coolimmalta noin *virn*

Ja sitten jos niitä uusia... mä meinasin oikeesti unohtaa laittaa nämä O_0 olin jo painamassa lähetä-nappia...


Raapale 104: Entente Cordiale
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Ranska ja Englanti, FrUk

”Otatko lisää teetä?” Englanti kysyi kohteliaan virallisella sävyllä ja piteli teekannua valmiiksi käsissään. Ranska nyökkäsi ja ojensi kuppinsa pienen pöydän ylitse.

”Kyllä, kiitos”, hän vastasi käyttäen aivan yhtä virallista sävyä. Hetken oli hiljaista, kun Englanti kaatoi Ranskalle lisää teetä ja he kumpikin katselivat aivan jonnekin muualle kuin toisiinsa.

”Kaunis päivä tänään”, ranskalainen lopulta totesi, kun hiljaisuus alkoi taas käydä liian painostavaksi, ”olen iloinen, että kutsuit minut.” Englanti nyökkäsi.

”Aivan, erittäin kaunis”, hän myönsi, ”ja olet tervetullut. Seuraavana vuonna sitten sinun luonasi?”

”Niin, voit odottaa kutsuani”, ranskalainen vastasi ja siemaisi teetään, ”hurmaava maku. Mitä laatua tämä on?”

”Kiitoksia”, Englanti sanoi ja käänsi katseensa vaihteeksi pöytäliinan kukkakirjailuihin, ”se on erikoislaatua, jota tilasin juuri tätä päivää varten. Ehkä maistat ruusuisen vivahteen?” Ranskalainen nyökkäsi, mutta näytti miettivän jotain muuta.

”Niin”, hän totesi ja rikkoi heidän kahden välisen poliittisen kohteliaisuuden ensimmäisen kerran sen päivän aikana, ”oletko sinäkin yhtä tylsistynyt, Angleterre?” Englanti laski teekuppinsa pöydälle ja käänsi silmänsä viimein ranskalaismieheen.

”Kyllä…”, hän vastasi ja vilkaisi sitten rannekelloaan, ”vielä kahdeksan ja puoli tuntia jäljellä.” Ranska huokaisi.

”Ei sitten auta muuta kuin nauttia hetkestä”, hän sanoi, ”mutta huomenna kaikki on taas normaalia?”

”Kuten joka vuosi”, Englanti vastasi, virnisti sitten ja kumartui hieman eteenpäin pöydän ylitse, ”hyvää rauhan päivää, France…” Ranska hymyili toisen miehen eleelle ja hänkin kumartui hiukan yltääkseen suutelemaan englantilaista.

”Hyvää rauhan päivää, Angleterre”, hän kuiskasi.

A/N: Vain jotain, mikä pyöri mielessäni^^ Ole hyvä, Muuttis~ sait frukia taas!
Entente cordiale (suom. sydämellinen yhteisymmärrys) on Ranskan ja Britannian välinen liitto, joka tosin oli pelkkä julistus eikä valtiosopimus. Liitto allekirjoitettiin 8. huhtikuuta 1904 ja sen tarkoitus oli lopettaa Ranskan ja Britannian väliset kiistat. Menkää googlettamaan se, kun en minä osaa paremmin selittää^^' enkä edes tietäisi koko päivästä, jos Muuttis ei olisi kertonut...


Raapale 105: Koska aina pitää kokeilla
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Norja ja Tanska

”Danmark”, Norja sanoi vakavalla äänellä, jota hän käytti kun tahtoi saada huomiota. Hän onnistui nytkin, tosin tanskalaisen huomio oli harvinaisen helppo saada koska mies sattui olemaan tiukasti kiinni rautapylväässä.

”Niigh?” Tanska kysyi ja yritti näyttää siltä, ettei oman kielen tökkääminen siihen pylvääseen ollut hänen ideansa.

”Yli tuhat vuotta”, Norja aloitti ja risti käsivartensa puuskaan, ”etkä sinä vieläkään usko, että talvet ovat kylmiä ja että sinun kielesi voi jäätyä kiinni” Tanska yritti uutta keinoa ja kehitti kasvoilleen niin surkean ilmeen kuin vain kykeni. Vaikutelma tehostui merkittävästi, kun hän vahingossa nykäisi päätään ja irvisti tuskasta kielensä vuoksi.

”Ehn miäh…. Sfelighen vihka!” tanskalainen sopersi ja Norja katsoi häntä pitkään.

”En ymmärtänyt sanaakaan”, hän lopulta totesi, ”mutta näytät viihtyvän hyvin, kun kerta teet tämän joka vuosi… Minä lähden nyt.” Norja ehti tuskin kääntyä, kun Tanska jo alkoi huitoa käsillään.

”Eih! Norhe, autha…” Norja kätki pienen hymynsä nopeasti ja kääntyi takaisin vanhemman valtion puoleen.

”Jos kerta tahdot”, hän vastasi olkiaan kohauttaen, ”älä lähde mihinkään… Minä haen kiehuvaa vettä…”

A/N: auts... >.<
Tiedättehän sen kun aina äidit ja isit sanoo lapsille, että sellaista kuten kielen tökkääminen jäätyneeseen rautaan ei kannata tehdä ja sitten sitä pitää tietenkin kokeilla... Ja sitten se kamala hetki, kun tajuaa olevansa tiukasti kiinni ja ainoa keino vapautua on se kuuma vesi... joo, ja jostain kumman syystä ajattelin Tanskan nyt lapseksi xD

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Matkalla, S - K-11
« Vastaus #6 : 10.04.2011 09:22:42 »
Lainaus
   ”En ymmärtänyt sanaakaan”, hän lopulta totesi, ”mutta näytät viihtyvän hyvin, kun kerta teet tämän joka vuosi… Minä lähden nyt.” Norja ehti tuskin kääntyä, kun Tanska jo alkoi huitoa käsillään.
Haha.. :D

Oi oi.. mä tykäsin näistä kovasti! :) Nää oli niin hauskoja! :)

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, S - K-11
« Vastaus #7 : 10.04.2011 13:44:12 »
Jeeeei, lisää raapaleita !

104: FrUkia.. tämä.. tämä oli kyllä... awwww niin ihana~!
Pidin siitä miten tunnelma oli alussa ihanan vaivaantunut, ja ihan syystäkin sillä eihän tuollainen käyttäytyminen ole ollenkaan luonteenmukaista näille kahdelle. Yltiökohteliaat 'sivistyssanat' kuten hurmaava, kiitoksia ja ruusuinen vivahde olivat kuin kirsikkana kakun päällä ja vain lisäsivät tämän hauskuutta ja tunnelmaa <3
...Käy vain sääliksi niitä lukijoita, jotka eivät pidä FrUkista mutta silti lukevat kaikki raapaleesi. Mutta merci siitä että kirjoitit, tämä teki aamustani niin paljon paremman~! ´ω` Sie olet kyllä oikeasti niin ihana, kun kirjoittelet näitä mulle <3

105: Tämä raapale pisti miettimään, että opinkohan koskaan lukemaan Tanskasta ilman että facepalmaan vähintään kerran... voi Tanska.  :') Tässähän tulee ihan oma lapsuus mieleen, kun oli pakko kokeilla samaa kielen laittamista jäiseen pylvääseen. Tuosta kiehuvasta vedestä en kyllä tiedä, kun olin kuitenkin tarpeeksi fiksu että ehdin ottaa kielen tarpeeksi nopeasti pois ilman että tarvitsi sinne asti mennä. Onneksi... kiehuva vesi ei kuulosta ollenkaan hyvältä.
Lainaus
”Ehn miäh…. Sfelighen vihka!” tanskalainen sopersi ja Norja katsoi häntä pitkään.
ja kaikki on Ruotsin vika taas? xD

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Matkalla, S - K-11
« Vastaus #8 : 11.04.2011 21:06:31 »
Jees, jatkoa! :D

1o4: Ihanaa FrUKia! :D ja nyt kun Muuttis mullekkin tosta päivästä kerto... Alun muodollisuudet sai mut tirskumaan, voi sitä vaivautuneisuutta. XD Kiitos tästä <3
1o5: Ei vitsit mä repesin. (Kyllä, kaikkihan on Ruotsin syytä.) Voi Norja-parkaa ku joutuu tommosta kestämään tuhat vuotta. Tykkäsin tästä(kin) tosi paljon!!

Lisää venatessa
Merci beaucoup, mon ami~
-Vinzzuppi kiittää x) (hahaa, käytin tota lempinimee! Ja juu, tietty oon PRO. xD)
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Himsu

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Matkalla, K-11
« Vastaus #9 : 21.04.2011 17:50:55 »
Hei taas. :) Vähän viiveellä tulen lukemaan Entente Cordiale-raapaleen. Mutta se oli hieno! Englannin ja Ranskan teehetki oli oikein viihdyttävä. :) Hurmaava maku ja ruusuinen vivahde. <3

Mutta hauskempi oli tuo Tanska ja Norja-raapale. :D Onneksi en ole itse koskaan kokeillut tökätä kieltä jäätyneeseen rautaan. Luulin jo, että Norja oikeasti jättää Tanskan oman onnensa nojaan, mutta onneksi ei jättänyt. Mitä Tanska muuten tässä sanoo, tai ainakin yrittää sanoa: ”Ehn miäh…. Sfelighen vihka!”"? xD

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
Vs: Matkalla, K-11
« Vastaus #10 : 21.04.2011 23:43:25 »
Yey~! Uusia raapaleita~! Sait lukijan (taas), joka aikoo seurata nämä loppuun asti~! Ei voi muuta sanoa, kuin "Näitä ei voi lukea pokkana". XD

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-11
« Vastaus #11 : 08.05.2011 19:00:12 »
Yay~ paljon kommentteja! *happy, happy*

NeitiMusta: Kiitos^^ Kiva, kun tykkäsit~

Muuttis: Aww, kiitos~ Musta on niin kiva kirjottaa Frukia sulle ^^ ja ne jotka ei tykkää... hypätkööt yli niistä, en mäkään kaikkia parituksia lue. Mut totta kai se oli Ruotsin vika! Ei Tanska ny itseäänkään voi syyttää xD

Vinzzuppi: "mon ami"? siis... millo musta on tullu poika ;'D Kiitos ^^ oot vieläkin pro~

Himsu: Kiitos! (suomi-tanska möngerrys: "en minä... Sverigen vika!" ^^) joo, ei kannata kokeilla sitä... ei tunnu kivalta...

Aoi Taki: Yay~ Kiitos!

Jaaaa.... Sitten pari uutta pitkästä aika ^^'


Raapale 106: Ice, ice baby~
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Tanska & Islanti

”Ice~!” Tanska kutsui nuorinta Pohjoismaata, joka istui työpöytänsä ääressä ja näytti miettivän vakavissaan voisiko mustekynää käyttää murha-aseena.

”Ice, ice baby! Missä olet?” Islanti pysyi hiljaa ja siirtyi mietteissään siihen vaiheeseen, jossa hän yritti päättää olisiko eräs tietty tanskalainen hyvä kohde mustekynän ominaisuuksien testaamiselle.

”Löysin sinut!” aivan liian iloinen ääni huudahti aivan Islannin selän takaa, ”Ice ice baby, miten menee?” Islanti irvisti ja kääntyi hitaasti katsomaan Tanskaa.

”Minä. Olen. Sanonut. Jo. Miljoona. Kertaa”, hän vastasi painottaen jokaista sanaa erikseen veljeltään oppimalla tyylillä, ”älä kutsu minua sillä nimellä!” Tanska vain virnisti.

”Ai, Ice ice baby?” hän kysyi muka viattomasti, vaikka hyvin tiesi mikä sai Islannin niin äkäiseksi, ”löysin sen vain internetistä.” Islanti huokaisi ja tiputti kynän kädestään pöydälle ihan siltä varalta ettei vain oikeasti tekisi sillä mitään peruuttamatonta.

”Niin, juuri se.”

”Mutta se on söpö nimi”, Tanska selitti pirteänä, ”Ice ice baby!”

”Lopeta!”

”Enkä, Ice ice baby…” Islanti veti syvään henkeä.

”Viimeinen varoitus”, hän sanoi pettävän rauhallisesti, ”ja sen jälkeen kadut syvästi…”

”Ice, ice…”, Tanska aloitti.

”…Noregur!”   


A/N: Ihan vaan siksi, että Ice, ice baby on söpö nimi xD (Noregur = Norja islanniksi...)


Raapale 107: Hollannilla ja Tanskalla on kummallakin upea hiustyyli xD
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: BeNeLux~

”…Ja sinä et koskaan tee mitään muuta kuin katsot sitä jalkapalloa ja olet hullu sen kirotun…”, Belgia luetteli veljensä vikoja tasaisesti ja tyylillä, joka kertoi kaikille erittäin selvästi, ettei belgialainen ollut aikeissa lopettaa aivan pian. Hollanti nojasi kyynärpäillään pöytään ja otti sen kaiken vastaan tyyni ilme kasvoillaan, ja Luxembourg oli lopettanut kuuntelemisen jo ajat sitten. Kukapa muka jaksaisi aina kuulla samat asiat uudelleen ja uudelleen? Sitä paitsi tämä saarna oli kokonaan hollantilaismiehen syytä. Mitä oli mennyt kysymään siskoltaan, että mitä tällä oikeastaan oli häntä vastaan.

”…et ole edes yhtään tyylikäs! Miksi et voi joskus kammata noita hiuksia? Ne näyttävät typerältä tuolleen pystyssä”, Belgia jatkoi ja Hollanti näytti havahtuvan hetkeksi, ”ja tulppaanisi ovat…”

”Ja, ja zus”, Hollanti viimein keskeytti naisvaltion kyllästyneellä äänellä, ”mutta hiuksistani saat syyttää vain itseäsi.”

Sanoja seurannut hiljaisuus oli sitä luokkaa, joka edelsi alkavaa myrskyä, joten Luxembourg painoi kätensä suulleen estääkseen itseään nauramasta ja juoksi ulos huoneesta.


A/N: Tää taitaa vaatia selitystä...
Hollanniksi sanotaan: "hiukseni nousevat pystyyn/suoristuvat" kun jokin asia on erittäin ärsyttävää. (ikävä kyllä en nyt muista, miten se kirjoitetaan, mut käyn lisäämässä heti ku saan selville^^) Belgialaiset ainakin hokee tätä, joten... Hollannin hiustyylihän on hieno :'D (eikä mulla oikeesti oo enää hyviä nimiä raapaleille...)

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
Vs: Matkalla, K-11
« Vastaus #12 : 12.05.2011 21:05:37 »
 ;D Nää on aina niin hauskoja + mielenkiintoisia~ Oppii uutta. Ma ei saa aru, esimerkiksi jäi mun mielestä sun raapaleista mieleen. : D Joo, tämän parempia kommentteja en osaa sanoa~

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, K-11
« Vastaus #13 : 26.05.2011 18:56:42 »
106: Lienee asianmukaista postata tämä biisi tänne? Koko raapale sai uuden merkityksen, kiitos Myrsiksen joka tämän biisin ilmiantoi... =D Ice, ice baby~

107: Jee, lisää mielenkiintoisia yksityiskohtia hollantilaisesta elämästä~ Belgia on muuten muuttunut raapaleissasi aikamoiseksi valittajaksi, dontcha think? Ja Hollanti-parka vain hiljaa kestää kaiken... Nyt kun sitä mietin, niin Belgia muistuttaa yhä enemmän ja enemmän Frendien Monicaa.
Lainaus
”…et ole edes yhtään tyylikäs! Miksi et voi joskus kammata noita hiuksia? Ne näyttävät typerältä tuolleen pystyssä”
Kun luin tämän, tunsin suuttuvani Hollannin puolesta, mistä tiedän etten voi olla ihan terve. Mutta anteeksi nyt Belgia, Hollannin hiukset on upeat ja varsinkin silloin kun ne on pystyssä! Hmmpf!

Juu, eipä minullakaan kovin kummempia kommentoimisia ole, tulin vain hoputtamaan että alappas laittamaan lisää raapaleita~! ; )
Ah joo, ja vaadin sinuu tekemään tästä raapaleen! Se on se video Tanskan euroviisuedustajasta.. oikeesti, siitä on pakko tehdä jotain. xD

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-11
« Vastaus #14 : 29.05.2011 01:04:31 »
Aoi Taki: Kiitos~ musta on aina hauska kaivaa kaikkee pikkutietoo raapaleisiin ^^

Muuttis: Hah ha haa~ mä en edes tiennyt tota biisiä ennen ku kirjoitin xD mutta... mein gott... mä en edes pidä Frendeistä niin paljoa... toisaalta näen kyllä Belgian jonkinlaisena äiti-hahmona tai kaikkien sisarena ^^'' (she is still the Capital of Europe~) Mutta siis, Hollannin hiuksethan /ovat/ upeat! Se lukee tossa otsikossa.

Jaaaa~ Raapale-aika taas^^

Raapale 108: Leipäautomaatit...
Ikäraja: S
Henkilöt: BeNeLux~

Hollanti sulki oven takanaan ja nakkasi takkinsa jonnekin eteiseen välittämättä pätkääkään, mistä sen löytäisi myöhemmin. Hän käveli keittiöön hitusen normaalia raskaammin askelin pompotellen vajaata tupakka-askia toisessa kädessään ja toivoen, että Belgia olisi ollut edes sen verran ystävällinen, että olisi tehnyt vohveleita aamupalaksi. Muuten tämä maa olikin kohdellut häntä kaltoin.

”Goedemorgen”, naisvaltion ääni toivotti. Hollanti tyytyi mutisemaan jotain puoliääneen ja lyömään tuomansa leipäpussit pöydälle. Belgia siemaisi kahviaan ja katseli veljensä tuomisia arvioivasti.

”Kolme leipää? Onhan se hyvä, että meille kaikille on oma, mutta kolme kokonaista on kyllä aivan liikaa”, hän totesi, ”milloin opit tunnistamaan automaatit toisistaan?” Hollanti murahti toistamiseen ja Luxembourg ilmestyi keittiöön.

”Ai sinä tulit jo”, nuorin valtioista totesi nähtyään veljensä, ”aamupala aika siis…” Hollanti istui alas ja yritti parhaansa mukaan olla välittämättä siitä, että kumpikin hänen sisaruksistaan nauroi hänelle.


A/N: Selitys... Belgiassa kaikki syövät vaaleaa ranskanleipää ja, koska belgialaiset rakastavat leipomoita,  leipä ostetaan aina leipomosta ja tuoreena. Ja koska ranskanleipä ei pysy hyvänä pitkään eivätkä leipomot ole aina auki belgialaiset ovat keksineet ratkaisuksi leipäautomaatit! (tai en mä tiedä kuka ne keksi tai onko muissa maissa sellaisia...) eli toisinsanoen, monien leipomoiden edustalla on sellainen pieni koju, vähän kun limsa-automaatti, ja sinne ku pistät rahaa niin saat leivän ^^ Tuoretta leipää aina saatavilla, vaikka yöllä jos tulee kova nälkä xD (jotakin tästä leipä hommasta kertoo myös se, et mä en vaan enää kykene syömään leipää joka on yli kaksi päivää vanhaa... sehän on jo pahaa!) ja Hollanti siis etsi tupakka-automaattia, joita näin kun kävin Alankomaissa...


Raapale 109: HollantiXTanskaa... Anybody?
Ikäraja: K-11 varsinaisesti ei mitään, mutta idean voi kyllä ymmärtää, niin varmuuden vuoksi...
Henkilöt: Norja, Tanska ja Hollanti / DenNor ja vihjaus HolDen

Norja käännähti kyljelleen ja venytteli raukeana käsivarsiaan. Hän raotti silmiään sen verran, että näki yöpöydällä lojuvan kellon näytön, joka kertoi aikaa kuluneen vain pari tuntia keskiyöstä. Siitä huolimatta norjalainen oli havahtunut ja hän kuulosteli hetken hiljaisuutta, mutta ainoat äänet olivat kevyt liikenteen kohina ja Norjan vierellä nukkuvan tanskalaisen tuhina. Norjalainen päätteli kuvitelleensa kaiken ja hän käänsi kylkeään haparoiden samalla Tanskan kättä omaan käteensä.

Yeah, it’s the Danish way to rock!

Se se oli! Tuohon ääneen hän oli herännyt. Norjalta meni hetki selvittää unenpöpperöisessä mielessään, että musiikki kuului tanskalaisen puhelimesta.

”Danmark…”, hän mutisi saamatta vastausta, ”Danmark… puhelin.” Tanska ei tietenkään havahtunut ja huokaisten norjalainen nousi kurottautuen miehen ylitse ja nappasi puhelimen itselleen.

”Norge”, hän vastasi totisesti, ”paras olla tärkeä asia tai peikkoni saa töitä.” Norja kuunteli hetken soittajan ääntä ja sitten hän yllättäen virnisti hiukan.

”Hmm… tuo oli aika tärkeää”, hän mutisi takaisin ja sulki sitten puhelun. Tanska, joka oli havahtunut hiukan Norjan ääneen, raotti toista silmäänsä.

”Kuka…?” hän kysyi.

”Nederland”, Norja vastasi ja nakkasi puhelimen jonnekin käpertyessään taas peiton alle, ”hän sanoi, että sinä olet sitten alla.” Tanska mumisi jotain kieltävää ja kietaisi käsivartensa norjalaisen ympärille vaipuessaan taas uneen.


A/N: Tulipa hassusti vahingossa tuota fluffista DenNoria mukaan... ^^''
Tämä oli ensimmäinen parista Euroviisu aiheisesta raapaleesta, joita kirjoittelin. Perustuu siihen hetkeen, kun Hollanti antoi Tanskalle kaksitoista pistettä. Tuosta Muuttiksen kommasta ylempää löytyy linkki siihen ^^ (tulipa outo olo... kirjoitin kaksimielisen raapaleen 0_O siitä piti tulla eka jotain Unkari-viittaavaa, mut tää vaan tuntui paremmalta)

Mulla muuten on sit vielä lisää Euroviisu-raapaleita ja pari jääkiekko aiheista kans, että älkää kuvitelko pääsevänne niistä eroon xD

Tanskan soittoääni on "The Danish way to rock" by Nephew...
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 17:30:03 kirjoittanut Beyond »

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, K-13
« Vastaus #15 : 29.05.2011 13:27:59 »
108: Okei, ensimmäinen ajatus kun luin tätä oli: Pffft mitä ihmettä, leipäautomaatteja? xD Ja se, ettet pysty enää syömään leipää joka on yli kaksi päivää vanha... Aah, en osaa selittää tätä. Tää on taas tää tunne mikä tulee, kun lukee jotain tosi hassua ja mielenkiintoista pikkutietoa ulkomaiden eroavaisuuksista, ja sitten vertaa sitä Suomeen. C: Ja ooo, Luxemburg siellä myös~!♥

109: Aaahahaaa sie teit tästä raapaleen! Yeah, it's the Danish way to rock! (arvaa mitä biisiä kuuntelen tällä hetkellä.. xD) Tätä raapaletta lukiessani hymyilin kyllä ihan. koko. ajan. Mietinkin että miten ajattelit toteuttaa tuon HolDen -idean, ja toteutitkin sen yllättävän yksinkertaisella tavalla yhdistämällä vielä DenNorinkin siihen.
Lainaus
”Nederland”, Norja vastasi ja nakkasi puhelimen jonnekin käpertyessään taas peiton alle, ”hän sanoi, että sinä olet sitten alla.”
xD Tällaisina hetkinä olen äärettömän kiitollinen siitä, että tiedän Hetalian kun mitä yksinkertaisimmista euroviisuvitseistä saadaan näin ihania kaksimielisiä raapaleita... ja vielä lisää Euroviisu- ja lätkä-aiheisia raapaleita tulossa? Yessss!

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Matkalla, K-13
« Vastaus #16 : 29.05.2011 14:04:24 »
Nää on vaan niin hauskoja ja samalla niin suloisia. :) Ja näissä nyt saa ihanasti selville tollaisia pikkuisia juttuja, mitä ei oo ennen tiennyt muista maista. :)

Toi leipäautomaatti vähän hämmästytti mua. :D Eka ajatus oli, että onks tollasia muka oikeesti olemassa? :D Se kuulosti jotenkin ihan liian absurdilta. :) Mutta kyllähän se sitten kai on mahdollista. :D Näitä molempia lukiessa kyllä oli leveä hymy huulilla. :)

Pahoittelen nyt vähän kököstä kommentista. :(

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Matkalla, K-13
« Vastaus #17 : 30.05.2011 18:25:14 »
Muuttis: Ja, Muuttis-rakas, ja... minä olen belgiasoitunut xD Ik ben van Bel...Finland... Musta oli muuten yllättävän hauskaa kirjoittaa tota HolDen raapaletta. Se oli ainakin hiukan erilaista vaihteeksi ^^

NeitiMusta: Kiitos~ ja kyllä niitä automaatteja on! Mun pitää ens kerralla, ku käyn kaupungilla niin ottaa kuva ja postata se johonkin ^^ (tai löytyiskohän, jos laittaa googleen "broodautomaat"... *googlaa* joo löytyi! täältä leipomon sivuilta en asu tuossa kaupungissa, mut Sint-Niklaas on kuitenkin Belgiassa ^^ (ja näkyy olevan tuossa yhdessä kuvassa myös mansikka-automaatti, Aardbeienautomaat, en tiennytkään sellaisiakin olevan... O_0)

Ja sit ne raapaleet:

Raapale 110: Saksalainen postilaitos, jonka toimipisteitä Vyra ei /koskaan/ löytänyt
Ikäraja: S
Henkilöt: Saksa, Italia, Suomi

Suomi käveli pitkin kokoustilaa etsien erästä tiettyä valtiota katseellaan. Lopulta hän löysikin vaalean saksalaismiehen, joka yritti ties monennettako kertaa selittää Italialle, miksi tämä ei voinut alkaa valmistaa pastaa kesken kokouksen. Lupaavasti alkanut selitys keskeytyi suomalaisen tullessa paikalle.

”Päivää”, Suomi tervehti ja Saksa nyökkäsi vastaukseksi sekä Italia hymyili oikein kauniisti ennen kuin livahti jonnekin takavasemmalle.

”Itali… pahus…”, saksalainen mutisi itsekseen huomattuaan toisen valtion kadonneen. Sitten hän käänsi huomionsa taas Suomeen, ”Finnland… Kuinka olet voinut?”

”Hyvin, kiitos”, Suomi vastasi ja hymyili sitten varovasti, ”tuota… Saksa, se kirje… jos muistat?” Saksan kasvoille ilmestyi hetkeksi hämmentynyt ilme, kunnes hän muisti mistä kirjeestä suomalainen puhui.

”Se…”, hän mutisi ja näytti sitten yllättäen nolostuvan, ”anteeksi, Finnland, minä… en löytänyt postimerkkejä… taaskaan…” Miehen ääni vaipui nolostuneeksi mutinaksi loppua kohden, mutta suomalainen vain taputti häntä ymmärtäväisesti olalle ja ojensi hänelle pienen taitellun paperilapun.

”Sähköpostiosoitteeni”, hän selitti, ”voit käyttää sitä nyt.” Saksa nyökkäsi totisena ja työnsi paperin turvaan takkinsa taskuun.


A/N: Myönnän, tämä perustuu oikeastaan vain omiin kokemuksiini (kuten kaikki pyöräraapaleetkin...) Saksassa ollessani en nimittäin yksinkertaisesti löytänyt mistään postitoimistoa! Ja kun löysin sen, se oli aina kiinni tai sitten auki vain muutaman tunnin iltapäivällä. En myöskään muista nähneeni ainoatakaan postilaatikkoa tai paikkaa, josta olisi voinut ostaa postimerkkejä. Tulin siihen lopputulokseen, että saksalaisilla on joku ihan oma tapansa hoitaa näitä asioita...
Tämä on samalla kehno selitys /anteeksipyyntö siitä etten ole vieläkään lähettänyt yhtään korttia kotiin...


Raapale yksiyksiyksi: Eestin Euroviisu taikatemppu!
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Pohjoismaat

”Sehän oli… mielenkiintoista”, Norja totesi, kun viimeisetkin pisteet olivat annettu ja Euroviisulähetys oli viimeistelyä myöten valmis, ”Saksa teki hyvää työtä.”

”Erittäin”, Suomi myönsi ja kääntyi sitten länsinaapurinsa puoleen, ”hieno suoritus, Su-san” Ruotsi nyökkäsi hiukan ja mutisi jotain siitä, että hän oli pitänyt Suomen laulusta.

”Sinäkin pärjäsit kivasti, Danmark”, Norja totesi lopulta kun he olivat jo hetken puineet eri valtioiden suorituksia, ”Danmark… Danmark?” Tanska, joka oli tuijottanut jähmeästi televisioruutua, havahtui hiukan ja kääntyi katsomaan norjalaista.

”Se on totta…”, hän mutisi hiukan järkyttyneellä äänellä, ”ja Estland pystyy siihen… en olisi koskaan uskonut!” Suomi ja Islanti tuijottivat tanskalaista kysyvästi, mutta Norja vain kohautti olkiaan.

”Tietenkin on”, hän myönsi ja Tanska nyökkäsi hitaasti ennen kuin palasi tuijottamaan televisiota. Norja kääntyi taas muiden puoleen ja hymähti hiljaa, ”ei kannata sanoa hänelle, että se oli vain temppu… Sekoittaisi pikkuisen pään.”


A/N: Jos muistatte vielä Viron esityksestä sen, kun laulaja taikoi sen sauvan huivistaan^^ Kun minä näin sen, aloin hihkua viro/suomi sekoituksella omaan outoon tapaani (oli muuten hyvä, että olin yksin...) Joten...

Panttaan jääkiekko raapaleita vielä hetken^^ (siis, en ole vielä kirjoittanut niitä valmiiksi... *painuu nurkkaan häpeämään*)
« Viimeksi muokattu: 30.05.2011 18:28:56 kirjoittanut Vyra »

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Matkalla, K-13
« Vastaus #18 : 30.05.2011 20:20:53 »
110: Ha haa, vain Vyra päättää tehdä raapaleen joka liittyy jollain tavalla postiin.. xD Olipas hauskaa lukea jostain muustakin kuin Hollannista. Sie kirjoitat hänestä nykyään niin paljon. Oo, ja Saksa katuvaisena. Sitäkään ei hetaliapiireissä kauheasti nähdä (tai minä en näe).
Ai niin, nythän muistuikin että sunhan piti mullekkin lähettää joskus se kortti ; ) No, saat anteeksi... Jos sie annat sen, etten mie välttämättä osaa lähettää sitä lunnikorttia... -_-; Minne miun pitäisi se edes lähettää? Sinne Belgiaan? (joo, kiva täällä finissä kysellä näistä asioista :'D)

111: Virooooo! Sie teit Viron euroviisubiisistä raapaleen! Tiedätkö, mie hihkuin myös nähtyäni ensimmäisen kerran sen taikatempun Euroviisujen semifinaalissa. Ja sitten finaalissa olin tarkkana ja ihan sanoin pikkusiskolle, että kato, kohta tapahtuu jotain jännää. xD Oli se temppu kyllä hieno! Ja muutenkin Viron biisi oli hyvä, harmi ettei pärjännyt paremmin. : (

Juu terve, mie kävin taas heittämässä pikakommentit.. vaikka pitäisi olla lukemassa ranskan kokeisiin. *fail*

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Matkalla, K-13
« Vastaus #19 : 31.05.2011 17:12:08 »
Votvotvot?! Mä oon pudonnu julkasutahdist! XD

Leipäautomaateille: Hei ihan mahtava idea tommonen. :D Vaiks aluks olikin "what...?"-olo. xDja me kaikkihan sen tiedämme, että Hollanti ei erota tupakka-askia leivästä

DenNor/HolDen: Ei herrajumala mä hekotin tääl ku päätön kana (...oke outo vertaus :D)!!! Mut ihanaa DenNor fluffia <33 Mä tykkäsin kauheesti. Ja toi Alankomaiden soitto... *peukut korkealle ylös* :D tack!<3<3<3

Postitoimisto jonka luin ensin erheellisesti poliisitoimistoksi, mikä hieman sotki ajatuksiani : etanaposti rulettaa! XD Mut joo, ehkä se sähkäri vois ol ens kerral iha hyvä idea...

Eestiviisut: Mä oon vieläki huuli pyöreen. Mitensetekisennn???! XD Samaistun Tanskaan tässä vaiheessa ^^ Tää raapale myöskin ihana. :))

Kiitos taas näistä raapalelisäyksistä ja täten päivän piristämisestä :3 Jatka vaa samaan malliin!!! :]]

-Vinzuppi kuittaa
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...