Kirjoittaja Aihe: Fanon eli päänsisäinen canon  (Luettu 92073 kertaa)

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #60 : 10.04.2011 12:58:55 »
Draco osaa puhua ranskaa ja saksaa, sen seksikkäin ilme on toinen kulma koholla ja vino hymy naamalla, eikä sen hiukset ole oikeasti niin sliipatut. Se käyttää farkkuja - jotenkin kuvittelen aina sille vaaleat farkut, oli sillä kaapu tai ei. Ja se tuntee jästienkin merkkivaatteet. Ehm :'> Draco on bisse, mutta useimmiten se loppujenlopuksi osoittaa suurempaa mielenkiintoa miehiä kohtaan.

Narcissa ei ole tehnyt elämässään päivääkään töitä ja sen Luciuksen avioliitossa ei ole rakkautta tippaakaan, vaan yleensä Lucce harrastaa irtosuhteita ja Cissy vokottelee kuolareita ja tuntee seksuaalista vetoa myös Harryyn.

Hermione on aina ollut iloinen ja naurava persoona, lisäksi se on ihastunut Blaise Zabiniin.

Zabini inhoaa Pansya, samoin kuin Dracokin, mutta jos ne olis vihoissa sen kanssa, niin Pansyn isä vois käräyttää niiden isät kuolarihommista - se itse ei siis ole sillä puolella, vaan siinä rajamailla. Pansy on tosi ruma, eikä kukaan oikeastaan tykkää siitä, mutta se vain luulee niin. Pansy tykkää tytöistä ja sillä on ollut suhde Daphnen kanssa. Ja jos mietin Pansyn luonnetta ja elämää enimmälti jossain ficissä tai muuten vaan, niin se lähes poikkeuksetta aina tekee itsemurhan.

Lily on ilkeä bitch ja rakastaa oikeasti Severusta, mutta ei voi olla sen kanssa, koska hän ei ole 'edustuskelpoinen'. James on ylimielinen moukka ja usein sillä on seksisuhde Siriuksen kanssa, joka taas rakastaa aina jotain OC hahmoa ja Remusta, joiden välillä kamppailee.

Ja onhan tuota vielä lisääkin, mutta tuossa ehkä nuo pääpiirteet, joita on :) Ja tuli kauhee selostus :D

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #61 : 10.04.2011 20:41:48 »
Onks teillä muuten tietoo minkä väriset Lavender Brownin hiukset on? Netissä lukee vähän ristiriitasesti että sillä olis joko ruskeet tai blondit, mut luulis et canonissa on kerrottu sen hiusten väri.
Voisin osin kuvitella niiden olevan silti leffojen Lavin hiusten väriset, sellaset vaaleanruskeat, vaikka yleensä ficcejä kirjoittaessani kuvittelen ne ihan blondeiksi.

Lisäks Seamusin ulkonäkö on mun ajatuksissa alkanut yhä enemmän muistuttaa näyttelijä Devon Murrayn ulkonäköö, vaikka poikkeuksia löytyy. Canonissa Seamusilla on hiekanväriset hiukset ja silmien väriä ei oo kerrottu, mutta mun ajatuksissa sil on tummanruskeat hiukset ja semmoset pähkinänruskeet silmät :D Mut leffoissa sen hiukset on vaan tummunu iän myötä, niin mä kuvittelen osin samoin! Lisäks mun Seamusilla on ofc pisamia, se on semmonen pitkä ja hontelo ja sil on tulinen luonne, vaikka tulisieluisuus on kyl canonia. Seamus on myös mammanpoika c:

Sit oon ihan _varma_ että Seamusista ja Lavista tuli pari sit Tylypahkan jälkeen, koska Lav ei varmana kuollu vaan sille kävi samoin ku Billille.
in the bleak midwinter

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #62 : 10.04.2011 22:42:44 »
Tuli insin viestistä mieleen, että unohdin mainita Dracoa käsittelevän fanonin. Meinaan minun Draconi heittää sliipin veke jossain viidentoista iässä ja alkaa pörröttämään hiuksiansa. Tämän lisäksi nuori mies Draconi pukeutuu pillifarkkuihin, jostain syystä. Ei kuitenkaan ole mikään rockhenkinen, ei ei. Dracsu myös kuuntelee ns. ranteiden katkomis-musiikkia (Killing me softly esim.) ja tunnelmoi. Sellainen hieman omissa oloissaan oleva mietiskelijä.
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Sassa

  • ***
  • Viestejä: 1 051
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #63 : 10.04.2011 23:32:56 »
Mun Lavenderilla on aina ollut ruskea tukka ja siniset silmät. Seamusilla taas on se hiekanvärinen tukka joka kirjoissakim mainitaan, ja silmät ovat harmaat. Draco ei MISSÄÄN NIMESSÄ käytä jästivaatteita tai kuuntele jästimusaa, se elää puhdasveristen ja snobien maailmassa, en ole ikinä kokenut että sitä voisi edes kiinnostaa ottaa selvää jästien kulttuurista. ;D
asfaltin pinta kiiltää yössä
on sade lakannut viimeinkin
ajatella, minä melkein luovutin


Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #64 : 10.04.2011 23:38:46 »
Draco ei MISSÄÄN NIMESSÄ käytä jästivaatteita tai kuuntele jästimusaa, se elää puhdasveristen ja snobien maailmassa, en ole ikinä kokenut että sitä voisi edes kiinnostaa ottaa selvää jästien kulttuurista. ;D

Haha, minulle tulee kyllä snobbariasenteesta vielä se lisäys, että Dracsulla on sellaiset puvuntakit päällä! Siistiä ja ylevää. Mutta sitten taas näen hänet asumassa isossa ja yksinäisessä kartanossa, jonka lähin talo kuuluu jästiperheelle ja hän on salaa isältänsä ystävystynyt sellaisen kanssa... Tämä on jo todellista fanonia, mutta itse näen asian näin. Ja siksi hän pitää tiettyä roolia yllä haukkumalla koulussa Hermyä ja näin, ettei pieni isän selän takana käyty seikkailu jästin kanssa tule ilmi - ikinä.
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #65 : 25.05.2011 21:28:21 »
Lainaus
Lily on ilkeä bitch ja rakastaa oikeasti Severusta, mutta ei voi olla sen kanssa, koska hän ei ole 'edustuskelpoinen'.
Haha, minullekkin Lily on ilkeä bitch pääni sisässä  ;D Jotenkin se puhtoisuus ja kaikki ärsytti mua ihan suunnattomasti joten muokkasin hänestä hirveän nartun. Vähän sellaisen kuin Georgina, jos olette yhtään katsoneet Gossip Girliä. Hänellä ja Severuksella on kaikenlaisia inside-juttuja ja James jää aina rannalle ruikuttamaan.

Mutta jos ajatellaan tarkasti niin enpä menisi sanomaan Lilyä miksikään unelmaystäväksi todellisuudessakaan. Pistää Severuksen kanssa poikki noin vain (Severus ei selvästikään ymmärtänyt täysin Lilyn ajatusmaailmaa -- olisi tarkentanut vähän!) ja sitten valitsee entisen bestiksensä pahimman kiusaajan  ja varmasti nuolee sen kanssa jossain käytävällä niin että kaikki näkee, sitten vielä kaveeraa muun kiusaajajengin kanssa ja jättää maailmaan ärsyttävän pennun jonka perään Severus joutuu katsomaan. Eli narttu mikä narttu. Okei, nyt pääsi patoutuneet tunteet purkautumaan... ups!

Uskon Pottereiden kulissiavioliittoon. Lilylla oli Severus ja Jamesilla Sirius.

Muita juttuja on että Narcissa kaipaa oikeasti Andromedaa ja he sopivat sodan jälkeen ja muistelevat kaiholla lapsuusvuosia. Ja tätähän ei pystytä toisin todistamaan ellei itse Rowling niin sano.

Onkos muuta? Varmasti, mutta nyt ei muistu mieleen  :D

« Viimeksi muokattu: 25.05.2011 21:30:53 kirjoittanut Cheo »
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

thyone

  • ***
  • Viestejä: 191
  • Tylypahkan oikea ottelija
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #66 : 26.05.2011 12:39:40 »
Voi, fanon on tullut mulle next generationin kautta ihan uudella tavalla tutuksi!

Albus on Luihuinen. Tää taitaa kylläkin olla aika laajasti hyväksytty näkemys fanien keskuudessa :P Scorpius on sen paras kaveri, ja Draco ja Harry pitävät tilannetta selittämättömän vastenmielisenä. Scorpius pelaa huispausjoukkueessa, Albus ei pysy luudalla. Muut Potterit (James ja Lily) ovat Rohkelikkoja.

James Jr. on ihan hävytön pelimies, röyhkeä, itsekäs ja kaikin tavoin hyvin samankaltainen kuin isoisänsä. Jamesille sukupuolella ei ole niin paljon väliä, ja usein sama toimii myös toisin päin, eli useimmille Jamesin sukupuolella ei ole niin väliä, koska se on James ja ihana. James on ylilahjakas huispaaja.
Mutta toisaalta James on kauhean tunteellinen ja suhtautuu tollasiin juttuihin hyvin... no tunteellisesti. Vetää pään täyteen, nai ympäriinsä, jos kaikki ei mene putkeen kuten että se ei esimerkiksi saa sitä jonka haluaa. Se menee helposti sekaisin tullessaan/luullessaan tulleensa torjutuksi, ja sit se ottaa itteensä noista jutuista. Ja jos se oikeesti välittää jostain niin se röyhkeys katoaa ja epävarmuus astuu kuvioihin. Ja ehkä se röyhkeyskin on vähän sellanen julkisivu vaan, mutta enpä tiedä.. Ja taitaa mennä liian spesifiksi nyt :D

Kaikkien next generation -ipanoiden tuvat on mulle hyvin selvillä, vaikka yleensä en näistä suurimmasta osasta kirjoitakaan. James ja Lily ovat tosiaan Rohkelikkoja, Scorpius ja Albus Luihuisia. Billin ja Fleurin pennuista Victoire on Rohkelikko, mutta Dom ja Louis Korpinkynsiä. Hugo on Puuskupuh, Rose Rohkelikko (ja se tykkää Scorpiuksesta). Fred ja Roxanne on Rohkelikkoja.  Ja Lorcan ja Lysander ovat tietty Korpinkynsiä :) Teddy on Rohkelikko.

Vastustan fluffyangst-Remusta. Remus on velvollisuudentuntoinen ihminen, jolle elämä on päättänyt olla mahdollisimman vaikeaa. Ei se tarkoita, ettei Remuksella ole huumorintajua, siis todellakin on. Ei se aina ole ollut vain kelmien moraalipoliisi. Osa niistä jutuista on sen mielestä oikeasti cool, mutta Severuksen jatkuva kiusaaminen käy sen hermoille (koska se on iskenyt siihen silmänsä, ks. seuraava kohta). Yleensä se on kyyninen, itseironinen ja parhaimmillaan erittäin.. lippy. Siis että se osaa napauttaa takaisin tietyille *köhSeverusköhJamesköh* ihmisille kun tarve vaatii. Mutta sitten jos Remus vajoaa itseinhoon niin se kanssa vajoaa. Siinä ei kaverin kainalot kamalasti auta. Eli ei, Remus ei ole hurt/comfort -tyyppi. Remus on angst/humour -tyyppi.

Remuksen ja Severuksen on/off-seksisuhde tai vastaava on mulle fanon. Mun on välillä vaikea ajatella sitä muuksi kuin osaksi canonia, mutta hyväksyn jos ihmiset ei oo mun kanssa samaa mieltä..... Kyllä, pystyn löytämään sen myös leffoista, mistä kaikki tärkeä on jätetty pois. Nykyään se pomppaa kirjoista silmille suorastaan. Ei niillä mitään rakkaussuhdetta ole, tai ainakaan ne eivät sitä myönnä, ja pelissä on enemmän katkeruutta kuin mitään muuta tunteita, mutta saavatpahan toisiltaan lohtua.

Lily ja Remus on parempia ystäviä kuin monet tietävät.

Sitten Dracosta pari sanaa. Se liittyi Kuolonsyöjiin puhtaasti isänsä takia, eikä niinkään itse aja sitä ideologiaa. Se on sille vieras, ja vaikka se ei jästeistä pidäkään ja lähinnä halveksuu niitä, se ei kuitenkaan halua tappaa niitä vain sen takia millaiseksi ne on syntyneet, eikä oikeastaan ikinä ole halunnutkaan. Sen ja Harryn vihanpito johtuu lähinnä siitä, että Dracon mielestä Harry on ihan järjettömän ärsyttävä ihminen, vaikka olisi pelastanut kymmenen maailmaa (ja ehkä juuri siksi). Siinä ei ole politiikalla kauheasti tekemistä.

// Ja sitten kaikkein tärkein asia (jonka unohdin kun mietin vaan hahmoja, haha), tämä voidaan mun mielestä ihan yhtä hyvin laskea melkein canoniin, niin tärkeä asia tämä on mulle (ja harva on sanonut mulle että olen väärässä :D). Kaikki Luihuiset eivät kannata Tiedätte-Kyllä-Ketä. EIVÄT. Se tupa ei ole ihmisille jotka haluaa tappaa kaikki jästit, vaan ihmisille, joilta löytyy kunnianhimoa ja aivot, joita käyttää. Luihuiselle äly on muutakin kuin kirjaviisautta ja sitä voi erittäin kätevästi käyttää mm. oman etunsa ajamiseen. Luihuinen kun haluaa jotain, niin sitten se kanssa hankitaan. Luihuinen saattaa joskus etsiä mieluummin kiertoteitä päämääriinsä kuin oikeasti tehdä töitä asian eteen, mutta joskus ei auta. Joissain asioissa kaikista tärkeintä on se, että itse menestyy. Ei siksi tarvitse tappaa jästejä. Ehkä Luihuisille on tyypillistä sellaiset asiat kuin taikuuden arvostus ja velhomaailman ja -yhteisön pitäminen parempana, mutta you gotta hand it to them, ei ne jästit ole asioita aina niin hienosti hoitaneet. Lievä ylenkatse jästejä, niiden johtajia ja tekosia kohtaan saattaa olla ihan tervettäkin. Kaikki Luihuiset eivät ole "pahiksia". Kaikki Luihuiset eivät kannata Tiedätte-Kyllä-Ketä. Monet Luihuiset ovat normaaleja tyyppejä. Sellaisistakin Luihuisista on kuultu, jotka eivät ole puhdasverisiä, mutta muuten sopivat niin hyvin tuvan jäseniksi, että kuuluvat sinne ilman muuta. Mutta kyllä, useimmat Luihuiset ovat siistimpiä kuin muut >:P
« Viimeksi muokattu: 28.05.2011 20:48:09 kirjoittanut thyone »
so I tried to surround myself with real love
you know, the kind that makes the wheels go 'round
I get so low I need a little pick-me-up
I get so high I need a bring-me-down

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #67 : 02.06.2011 20:21:46 »
Lempiaiheeni, köhköh...
Eli Sirius/Remus, aina ja ikuisesti. Remus meni Tonksin kanssa naimisiin säälistä, ei mitään muita tunteita.
Ja ennen täysikuuta Remuksesta tulee krhm. innokas liittyen Siriukseen.  Remus ei päästä ketään helposti lähelleen, mutta ystävien kanssa rento ja hauska. Ja todellakin meripihka-silmät. Teininä olkapäitä hipovat vaaleanruskeat, tuuheat ja pehmeät hiukset, hoikka ja pitkä. Ja täysikuun jälkeen Sirius hoitaa kaikki haavat. Siriuksen ollessa azkabanissa Remus halaili tyynyjä eikä uskonut hetkeäkään Siriuksen syyllisyyteen, mutta ei tiennyt Peterin olevan syyllinen. Ja kuollessaan Remus makoilee ikuisesti kielletyn metsän reunalla Siriuksen kanssa, teininä tietenkin.
Sirius on teininä kapinallinen. Harmaat silmät ja mustat hiukset. Pidempi kuin Remus ja lihaksikkaampi. Esitti naistenmiestä ennen Remusta peittääkseen homoutensa. Tykkäsi koulusta, mutta silti kopsasi läksyjä Remukselta ja kiskoi sen sitten tarvehuoneeseen, luutakomeroon tai sitten ihan vaan makuusaliin. Käytti revittyjä, kuluneita farkkuja ja tuntemattomien bändien paitoja, soitti kitaraa, lauloi ja kuunteli jästimusiikkia. Ja azkabanissa ajatteli Remusta koko ajan. Välillä uskon että Sirius ei kuollutkaan, vaan Bellan kirous meni ohi, ja se portti vei Siriuksen kauas pois, mutta pikkuhiljaa täytyy uskoa että Sirius kuoli. Siinä meni mun Peter Pan.

Draco ja Harry ovat pari. Draco koulussa kaappihomo, mutta koulun jälkeen tapaa Harryn jossakin homobaarissa, yksi ainoa yö ja sitten he ovat pari loppuelämänsä. Ja tässä todellisuudessa Ginnyä ei ole, vaan kuolee mahdollisimman kivuliaasti. Draco lopettaa tukan sliippaamisen viidennellä, pörröttää sen sexysti, on todella komea, merkkivaatteet, ehkä hieman kajaalia. Nam. Harry taas korjauttaa näkönsä, mutta jää ikuisiksi ajoiksi rumemmaksi kuin Draco.

En nyt ihan kaikkia aivojeni sisältöjä paljasta, eli tässä kaikki tällä kertaa :D

Winifred

  • Nuorallatanssija
  • ***
  • Viestejä: 498
  • © Sara Sofia
    • Ad surdas auras canere
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #68 : 02.06.2011 21:02:50 »
Lainaus
Se tupa ei ole ihmisille jotka haluaa tappaa kaikki jästit, vaan ihmisille, joilta löytyy kunnianhimoa ja aivot, joita käyttää. Luihuiselle äly on muutakin kuin kirjaviisautta ja sitä voi erittäin kätevästi käyttää mm. oman etunsa ajamiseen. Luihuinen kun haluaa jotain, niin sitten se kanssa hankitaan. Luihuinen saattaa joskus etsiä mieluummin kiertoteitä päämääriinsä kuin oikeasti tehdä töitä asian eteen, mutta joskus ei auta. Joissain asioissa kaikista tärkeintä on se, että itse menestyy. Ei siksi tarvitse tappaa jästejä. Ehkä Luihuisille on tyypillistä sellaiset asiat kuin taikuuden arvostus ja velhomaailman ja -yhteisön pitäminen parempana, mutta you gotta hand it to them, ei ne jästit ole asioita aina niin hienosti hoitaneet.
Amen to that! Mulla ei ole tähän mitään lisättää, mahtavasti tiivistetty.

Next generationissa miellän Scorpiuksen ja Albus Severuksen ehdottomasti molemmat Luihuisiksi, James Sirius on Rohkelikko, samoin Teddy. James Sirius huispaa ja on villikko, mutta hän on villikko lähinnä halusta olla vapaa kaikista paineista ja odotuksista, joita hänen niskaansa on syynätty Potterina olemisen vuoksi. Mun canonissa James Sirius saattaa hävitä huispauksessa tahallaan sen vuoksi, että rikkoo muiden odotuksen. Arvaamaton, äkkipikainen, kiivasluonteinen ja biseksuaali. Esittää olevansa jotakin mitä ei ole, ei oikein itsekään tiedä mitä on tai mitä haluaisi olla. Albus Severus puolestaan on luonnoltaan rauhallisempi. Ovela, älykäs ja kunnianhimoinen. Karsastaa huispausta, ei halua tulla rinnastetuksi jatkuvasti isäänsä, muttei kuitenkaan kapinoi yhtä näyttävästi kuin veljensä. Scorpius on ylimielisen oloinen, älykäs, ovela, viekas ja ylpeä sukujuuristaan - joskin poika ei pidä siitä meteli, sillä Malfoyta katsotaan sodan takia nenänvartta pitkin. Teddy puolestaan on vähän sellainen omantiensä kulkija, viekas, huumorintajuinen ja rento. Näin tiivistetysti, voisin toki kuvailla jokaista erikseen ja paljon enemmän, mutta ehkä jätän sen nyt pois.

Jamesin ja Lilyn avioliitto oli kulissi, sillä kumpikaan ei todella rakastanut toista. Jamesillä ja Siriuksella oli suhde, joka jatkui aina Jamesin kuolemaan asti.
Just keep your head to the sunlight so you won't see the shadows .

I'll be dancing with myself.

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 764
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #69 : 03.06.2011 13:58:27 »
Oi vitsit, tätä topicia on niin mielenkiintoista lueskella! Hirveän jänniä fanoneita teillä. Itselläni on pää ihan tyhjä, kun pitäisi miettiä näitä - johtuukohan siitä, etten pitkään aikaan ole kunnolla lukenut Pottereita, lueskellut vain... Lukiessa niitä joka tapauksessa tulee vastaan.

Lainaus
Se tupa ei ole ihmisille jotka haluaa tappaa kaikki jästit, vaan ihmisille, joilta löytyy kunnianhimoa ja aivot, joita käyttää. Luihuiselle äly on muutakin kuin kirjaviisautta ja sitä voi erittäin kätevästi käyttää mm. oman etunsa ajamiseen. Luihuinen kun haluaa jotain, niin sitten se kanssa hankitaan. Luihuinen saattaa joskus etsiä mieluummin kiertoteitä päämääriinsä kuin oikeasti tehdä töitä asian eteen, mutta joskus ei auta. Joissain asioissa kaikista tärkeintä on se, että itse menestyy. Ei siksi tarvitse tappaa jästejä. Ehkä Luihuisille on tyypillistä sellaiset asiat kuin taikuuden arvostus ja velhomaailman ja -yhteisön pitäminen parempana, mutta you gotta hand it to them, ei ne jästit ole asioita aina niin hienosti hoitaneet.
Amen to that! Mulla ei ole tähän mitään lisättää, mahtavasti tiivistetty.

Olen ihan samaa mieltä teijän kanssa! Minäkin olen mieltänyt luihuiset kunnianhimoisiksi ja fiksuiksi, en pahoiksi. Kirjoissa vissiin sanotaan jotakin siihen tyyliin, että Luihuisen tuvasta on tullut kaikkein eniten pimeyden velhoja, mutta vaikka asia olisikin näin, ei se mielestäni tarkoita, että kaikki luihuiset olisivat automaattisesti jästejä vastaan ja Voldemortin kannattajia.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2011 14:00:44 kirjoittanut Waulish »


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Mikaela

  • ***
  • Viestejä: 555
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #70 : 07.06.2011 21:08:35 »
Mun fanonissa Ginny ei ole jostain syystä koskaan ollut mikään miestennielijä, vaikka sen kuvan itse asiassa helposti varmaan kirjoista saakin. Ja kaikkiin Ginnyn eroihin poikaystävistään on syynä ollut kulloinenkin poikaystävä, ei Ginny.

Ai niin ja vielä lempiaiheestani, Siriuksesta - Sirius on yleensä aika sitoutumispelkoinen paitsi silloin kun on kyse Lilystä ja kun Remuksesta on kyse, niin silloinkin mutta ei niin usein. Ja lisäksi Siriuksella on tapana tarttua pieniin yksityiskohtiin ja pitää niistä kiinni kuin hukkuva pelastusrenkaasta.

//kirotusvire
« Viimeksi muokattu: 28.06.2011 22:20:34 kirjoittanut Primrose »

stardust

  • Slytherin's Pride
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Stay strong, David.
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #71 : 28.06.2011 21:57:11 »
Pakko osallistua tähän keskusteluun koska huomaan ittelläni olevan kauheasti tälläisiä vain itseni keksimiä asioita joita pidän tosina. Joten anteeksi tunkeiluni, tässä niitä tulee :---D

Ensiksikin koska Draco on lempihahmoni sitten kirjasta 1 ja vuodesta Salazar Luihuinen häneen liittyy paljon fanoneita.
1. Dracolla on hopeisen harmaat silmät, sellaiset kiiltävät ja kirkkaat.
2. Draco hymyilee AINA vinosti.
3. Draco on nirso ruuan suhteen ja osaa ranskaa koska se kuulostaa hienolta.
4. Oikeasti Draco vihaa isäänsä ja heidän suhteensa on todella vaikea. "Kerron isille tästä"- juttu on vain kulissi.
Ja ei poika sliippaa tukkaa kun pienenä kunnes tajuaa että pörröttämällä sitä näyttää paljon enemmän kovikselta.
En tiedä mistä nämä jutut tulee mutta olen varmaan vain pohtinut hahmoa liikaa.

// Ja sitten kaikkein tärkein asia (jonka unohdin kun mietin vaan hahmoja, haha), tämä voidaan mun mielestä ihan yhtä hyvin laskea melkein canoniin, niin tärkeä asia tämä on mulle (ja harva on sanonut mulle että olen väärässä :D). Kaikki Luihuiset eivät kannata Tiedätte-Kyllä-Ketä. EIVÄT. Se tupa ei ole ihmisille jotka haluaa tappaa kaikki jästit, vaan ihmisille, joilta löytyy kunnianhimoa ja aivot, joita käyttää. Luihuiselle äly on muutakin kuin kirjaviisautta ja sitä voi erittäin kätevästi käyttää mm. oman etunsa ajamiseen. Luihuinen kun haluaa jotain, niin sitten se kanssa hankitaan. Luihuinen saattaa joskus etsiä mieluummin kiertoteitä päämääriinsä kuin oikeasti tehdä töitä asian eteen, mutta joskus ei auta. Joissain asioissa kaikista tärkeintä on se, että itse menestyy. Ei siksi tarvitse tappaa jästejä. Ehkä Luihuisille on tyypillistä sellaiset asiat kuin taikuuden arvostus ja velhomaailman ja -yhteisön pitäminen parempana, mutta you gotta hand it to them, ei ne jästit ole asioita aina niin hienosti hoitaneet. Lievä ylenkatse jästejä, niiden johtajia ja tekosia kohtaan saattaa olla ihan tervettäkin. Kaikki Luihuiset eivät ole "pahiksia". Kaikki Luihuiset eivät kannata Tiedätte-Kyllä-Ketä. Monet Luihuiset ovat normaaleja tyyppejä. Sellaisistakin Luihuisista on kuultu, jotka eivät ole puhdasverisiä, mutta muuten sopivat niin hyvin tuvan jäseniksi, että kuuluvat sinne ilman muuta. Mutta kyllä, useimmat Luihuiset ovat siistimpiä kuin muut >:P

Another amen! Syy tähän on se että kaikkien tupien kuvailujen perusteella mieltäisin itseni Luihuiseksi eikä se tarkoita sitä että olisin välttämättä tiedätte-kai-kenen- kannattaja. Amen, tuossa tiivistyi todella paljon ajatuksia ♥
Ja juuri kun viimeinen taistelu tulee kirjassa olen aina mieltänyt että kyllä sinne Luihuisiakin oikeasti jäi taistelemaan :---D


Ja ei lähdetä puhumaan Harry/Dracosta, minulle se on vain fanon, simple as that. Kaikki kohtauksetkin vain muokkaantuvat kummasti päässäni.

Plus, pidän Ginnyä ärsyttävänä miestenielijänä joka tosiasiassa flirttailee jokaiselle vastaan tulevalle miehelle. Tällä saattaa olla tekemistä aiemmin mainitun fanonin kanssa..
avatar & banneri by raitakarkki
He ran into my knife - He ran into my knife ten times.

amorito

  • ***
  • Viestejä: 566
  • FF100 11/100
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #72 : 14.07.2011 22:25:49 »
Olen kaksoshullu, siksi ehkä käytän paljon aikaa Weasleyn kaksosten ja Patilin kaksosten ajattelemiseen :') Minusta Fred puhuu kirjoissa enemmän ja on muutenkin esillä enemmän; Fredillähän on joulutanssiaisiinkin pari, ja ilmeisesti Georgella sitten ei ollut eikä sinne mennyt? Siksipä ajattelen että George on vähän hiljaisempi ja vähemmän impulsiivinen, toki veljensä kanssa ihan yhtä raisu ja hölmöilevä, mutta ehkä yllytyksen tuotoksena. ;) (Ja siksi ajattelen että olikin epäreilua että juuri Fred kuoli, jos George ei ole ihan niin... reipas. :'()

Patilin kaksosista ajattelen väkisinkin, että Padma on rauhallisempi, järkevämpi eikä niin pinnallinen: Padman vaatteetkin ajattelen vaaleamman sävyisinä ja meikin luonnollisempana. Parvati on räväkämpi, ulospäinsuuntautuneempi ja näyttävämpi. Eikä sitä kai koskaan sanottu, että he ovat identtiset, mutta niin minä ajattelen! (Vai oliko siitä puhetta silloin kakkoskirjassa, sanoikohan Hermione että "ovat Patilin kaksosetkin eri tuvassa ja he ovat identtiset"?)

Niin ja tämä nyt ei ehkä liity minun fanoniini, mutta ehdottomasti tahdon ajatella Weasleyni tällaisina kuin LMRourke heidät piirtää. <3 (En ees tiiä kummat ottaisin mieluummin, nuo lyijykynäpiirros-kaksoset vai Phelpsit. :'))

//Ai niin unohdin! Tylypahkan perustajista Rowenalla ja Godricilla oli ehdottomasti suhde. Ja Godric oli mahdollisesti Helenan isä. Ja verinen paroni on ehdottomasti ollut komea joskus mutta se kaikki rakkaudesta riutuminen ja veritahrat tekevät haamustakin vähän creepyn. (Tosin paroni oli varmasti eläessään jo vähän karmiva, stalkkerityyppiä for sure!)
« Viimeksi muokattu: 14.07.2011 22:31:27 kirjoittanut amorito »
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

Aretta

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #73 : 17.07.2011 18:57:09 »
Mä en ymmärrä, miksi niin monet yrittää luoda romanttisia suhteita kelmien välille. En vaan ymmärrä! Musta niiden välit on aina olleet vain ja ainoastaan veljellisiä/kaverillisia. En osaa kuvitella Jamesia ja Siriusta lepertelemässä sylikkäin jossain Rääkyvän Röttelön huoneen nurkassa salaa muilta. James ja Lily on olleet syvästi rakastuneita, Remus se fiksu ja masentunut herrasmies , Sirius se hyvännäköinen mutta hyväsydämellinen naistenmies, ja Peter kateellinen ja katkera, joka juoksee Pimeyden Lordin syliinkin vaan sen takia, että haluaa tulla nähdyksi, koska on aina jäänyt muiden varjoon.

En osaa myöskään kuvitella Harryn ja Dracon välille mitään romanttista, nehän hitto soikoon vihaa toisiaan. Sen sijaan puollan vahvasti sitä, että kaiken sen kuraveriset on kuvottavia -paskan takana Draco on salaa rakastunut Hermioneen, ja toisinpäin. ;) Ronkin kuvataan usein typeränä ja mustasukkaisena naistenhakkaajana, ei ei ei. Okei, mustasukkaisena joo, mutta naistenhakkaajana? Eih. Okei, myönnän että oon itekkin sortunut joskus luomaan Ronista sen tarinan pääpahiksen.

Pansy taas on ilmiselvä rekkalesbo, joka elää vanhettuaan noitien lesbokommuunissa. Siks se on niin ilkeä Tylypahkassa, kun se pelkää, mitä ihmiset siitä ajattelee, jos ne sais totuuden selville. Dumble on tarinan toinen homo, sillä ja Gellertillä on ilmiselvästi ollut kiihkeä ja intohimoinen suhde - joka sitten päättyi kahteen lopullisesti murtuneeseen sydämeen ja välirikkoon - sekavassa nuoruudessa.

Ulkonäiöstä... No, Draco ainakin on ylimaallisen komea, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Harry sellanen pienikokonen rillirousku, vaikka tääkin vaihtelee vähän, millasessa asemassa Harry ficissä on... Ron nyt on sama punanaaimainen ja -tukkainen, hontelo mies. Ginny on mun mielessä aina kaunis, jopa kirjoissa siitä puhutaan tosi hyvännäköisenä, kun niin monet pojat "kuolaa" sen perään. Jopa Blaise myöntää sen olevan kaunis! ;) Hermionen kauneus vaihtelee vähän mun mielessä... Välillä se on sellanen kunnon kaunotar, välillä taas ihan tavallisen näköinen. Lunaakin pidän erikoisella tavalla tosi viehättävän näköisenä, en tosin osaa kuvitella sille mitään ulospäinsuuntautuvia mulkosilmiä. Sehän näyttäis sitten ihan kalalta, eikä se sovi mun mielikuviin. :(
« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 14:22:42 kirjoittanut Aretta »

Mikaela

  • ***
  • Viestejä: 555
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #74 : 24.07.2011 11:50:34 »
Mun on muuten pakko tulla jakamaan oman fanonini Azkaban, koska huomasin vastikään miten paljon se eroaa monien muiden vastaavasta!

Mä siis kuvittelin aina että Azkaban on sellainen tuhat kertaa synkempi paikka kuin tavallinen vankila, ja selli on aika abstrakti käsite siellä. Niin että vangit on kirjaimellisesti keskellä pimeyttä, ja sitten siellä lähtee sellaisia köynnösmäisiä kahleita vangin jalkoihin ja käsiin. Sen takia mulle oli suuren suuri hämmennys kun kirjoissa alettiin puhua paosta Azkabanista (koska mun silmissä se ei millään ollut mahdollista, koska vangit vaan istui pimeydessä tiedottomina ajankulusta, niin kauan että oma tuomio oli täytetty, millon mulle oli hyvin selkeetä että jotkut sekos siellä) tai perheenjäsenten vierailuista.

Ja sitten tajusin että se onkin kai ihan perinteinen vankila missä on sellit ja kirjastoja ja kuntosaleja ja missä perheenjäsenet järjestää tapaamisia vangittujen kanssa.

Aretta

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #75 : 24.07.2011 12:49:11 »
Ja sitten tajusin että se onkin kai ihan perinteinen vankila missä on sellit ja kirjastoja ja kuntosaleja ja missä perheenjäsenet järjestää tapaamisia vangittujen kanssa.

En mä ainakaan kuvittele, että siellä kuntosaleja ja kirjastoja olis. Mä kuvittelen sen sellaiseksi ulkoilmapaikaksi, vähän niin kuin eläintarhaksi, jossa sellit on erillään toisista mutta kuitenkin lähekkäin. Sellistä yks tai kaks seinää on umpinaisia, toiset kaks seinää kaltereita. Ankeuttajat lipuu selleistä muodostuvilla käytävillä ja tuo ruokaa sun muuta. Ei mitään luksusta, pelkkä karu kohtalo.

Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #76 : 25.07.2011 09:25:41 »
Mä luulen, että näitä ulkonäköjuttuja on muutenkin varmaan eniten. Esim. Nevillen tummat hiukset - canonissahan sillä on vaaleat.

Häh onko Nevillellä vaaleat hiukset! O__o Leffat ovat kai sitten sokaisseet mut täysin, Neville on ollut mulle aina tumma-, miltei mustahiuksinen. Sama juttu Dudleyn kanssa. Yllätyin hirveästi, kun muutama päivä sitten Azkabanin vankia lukiessa pomppasi silmiini sellainen fakta, että Dudleyhan on myös blondi! Ties kuinka monta kertaa senkin kirjan olen lukenut (vaikka edellisestä kerrasta olikin jo aikaa), enkä koskaan aikaisemmin ole huomannut mitään... Silmienväriasiatkin ovat aiheuttaneet pientä erimielisyyttä canonin kanssa: myös mä olen kuvitellut Hermionen ja ainakin Mollyn ja mahdollisesti Ginnynkin vihreäsilmäisinä.

Mä siis kuvittelin aina että Azkaban on sellainen tuhat kertaa synkempi paikka kuin tavallinen vankila, ja selli on aika abstrakti käsite siellä. Niin että vangit on kirjaimellisesti keskellä pimeyttä, ja sitten siellä lähtee sellaisia köynnösmäisiä kahleita vangin jalkoihin ja käsiin. Sen takia mulle oli suuren suuri hämmennys kun kirjoissa alettiin puhua paosta Azkabanista (koska mun silmissä se ei millään ollut mahdollista, koska vangit vaan istui pimeydessä tiedottomina ajankulusta, niin kauan että oma tuomio oli täytetty, millon mulle oli hyvin selkeetä että jotkut sekos siellä) tai perheenjäsenten vierailuista.

Ja sitten tajusin että se onkin kai ihan perinteinen vankila missä on sellit ja kirjastoja ja kuntosaleja ja missä perheenjäsenet järjestää tapaamisia vangittujen kanssa.

Munkin kuvitelmissa Azkabani on aina ollut hiukan samantyyppinen, kuin säkin kuvittelit sen ennen. Sellainen karmeyden ja pimeyden perikuva siis, josta pakeneminen on sula mahdottomuus, mutta mä en vaan millään pysty nykyäänkään sisäistämään Azkabania, jossa olisi joku tyyliin kirjasto tai askarteluhuone tai mitään muutakaan, mikä tekisi oloista vähääkään inhimillisiä. Mulle Azkabanista tulee aina semmonen mielikuva, että se on niin synkkä ja kolkko kun joku paikka voi olla. Vangit istuvat siellä kosteissa, kylmissä, betoni/kiviseinäisissä ja jos ei nyt aivan pimeissä niin vähintäänkin hämärissä selleissä, joissa on korkeintaan jokin puinen laveri ja ehkä olkia lattialla, yhdellä seinistä on mahdollisesti tummat ja paksut kalterit. Vaarallisimmat heistä (vangeista) ovat miltei ympärivuorokautisesti kahlittuina. Ankeuttajat partioivat kapeilla ja niinikään synkillä käytävillä, ja käyvät joka aamu tarkistamassa kaikki sellit, vaikka niistä karkaaminen on mahdottomuus (no Sirius ja myöhmemmin ne kuolonsyöjät tekivät poikkeuksen). Vaikka nämä vangit niissä kopeissaan lukkojen takana viruvatkin, eivätkä ole koko ajan aivan ankeuttajien lähellä, riittää ankeuttajien siltikin varsin läheinen ja jatkuva läsnäolo ja koko paikan hirveys ajamaan melkein kaikki hulluuden partaalle. Azkabanin lähellä ei koskaan paista aurinko, ja se sijaitsee jollain synkällä, karulla ja paljaalla kalliosaarella kaukana kaikesta.

Mitä parituksiin tulee, niissä olen kyllä aika samoilla linjoilla canonfaktojen kanssa. Poikkeuksen luovat Harry/Ginny, joka kyllä menettelee, mutta jota en silti oikein ymmärrä. Ja sitten canonista poiketen minulla on aina ollut päässä aika vahvana semmonen Albus/Minerva -paritus, josta en vain voi luopua, vaikka toisaalta Minerva/Hermionekin tuntuu varsin mahdolliselta ja vaikka kuinka Row väittäisikin Dumbledoren olevan homo... Uskon Jamesin ja Lilyn avioliiton olleen ihan oikesti rakkautta, eikä vain mitään sääliä, kapinaa tai kulissia, mutta silti jonkilainen Severus/Lily on silti ollut totta jossakin vaiheessa ennen avioliittoa, ja Lily saattaa olla hiukan avioliiton solmimisen jälkeenkin haikaillut Severuksen perään, muttei sitä kuitenkaan myöntänyt.

Fiorellan ficistä Kuhinaa Kotikolossa on tullut minulle oikeastaan täysin "todellinen" kuvaus Weasleyn perheen vaiheista ennen Harryn ja Ronin Tylypahka-aikoja, ja onhan Arthur/Molly yksi ykkössuosikkiparituksiani, siitä ei pääse mihinkään... :D

Mä en ymmärrä, miksi niin monet yrittää luoda romanttisia suhteita kelmien välille.

Näin! Mun mielestä kelmit ovat vain todella hyviä ystäviä, lähemmäs veljeksiä. Tietysti jos ficci on kirjoitettu oikein hyvin, voi kelmiparituskin toimia, mutta noin lähtökohtaisesti olen kuitenkin kyseisten herrojen keskenään parittamista vastaan.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2011 13:07:26 kirjoittanut Skottiruutuinen_aamutakki »
“Our lives are not our own. We are bound to others, past and present, and by each crime and every kindness, we birth our future.”

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 930
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #77 : 25.07.2011 09:43:28 »
Lainaus
Niin ja tämä nyt ei ehkä liity minun fanoniini, mutta ehdottomasti tahdon ajatella Weasleyni tällaisina kuin LMRourke heidät piirtää
Ooh, tuo Arthur on näyttää täsmälleen siltä kuin omissa mielikuvissani^^

Azkabanista yhdyn Arettaan, itse olen kuvitellut vankilan juurikin tuollaiseksi myös.
Jotenkin Azkabanissa on myöskin aina yö, iltahämy, tai kalvakka, kylmä aamunkajo. Päivää vankila ei jostain syystä näe, vuorokaudenaikoja on vaan nuo kolme.

Lainaus
Mä en ymmärrä, miksi niin monet yrittää luoda romanttisia suhteita kelmien välille
Koska ystävään rakastuminen on niin hyvä draaman lähde. Lisäksi kelmien kanssa koko juttu päättyy lopulta "tragediaan", ihan sama ketkä kelmit ovat kyseessä. James ja Sirius ainakin olivat niin läheisiä kelmiaikoina, että voin ihan hyvin kuvitella heille jotain säätöä sinne jonnekin.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #78 : 25.07.2011 22:16:41 »
Munkin kuvitelmissa Azkabani on aina ollut hiukan samantyyppinen, kuin säkin kuvittelit sen ennen. Sellainen karmeyden ja pimeyden perikuva siis, josta pakeneminen on sula mahdottomuus, mutta mä en vaan millään pysty nykyäänkään sisäistämään Azkabania, jossa olisi joku tyyliin kirjasto tai askarteluhuone tai mitään muutakaan, joka tekisi oloista vähääkään inhimillisiä. Mulle Azkabanista tulee aina semmonen mielikuva, että se on niin synkkä ja kolkko kun joku paikka voi olla. Vangit istuvat siellä kosteissa, kylmissä, betoni/kiviseinäisissä ja jos ei nyt aivan pimeissä niin vähintäänkin hämärissä selleissä, joissa on korkeintaan jokin puinen laveri ja ehkä olkia lattialla, yhdellä seinistä olisi mahdollisesti tummat ja paksut kalterit. Vaarallisimmat heistä (vangeista) ovat miltei ympärivuorokautisesti kahlittuina. Ankeuttajat partioivat kapeilla ja niinikään synkillä käytävillä, ja käyvät joka aamu tarkistamassa kaikki sellit, vaikka niistä karkaaminen on mahdottomuus (no Sirius ja myöhmemmin ne kuolonsyöjät tekivät poikkeuksen). Vaikka nämä vangit niissä kopeissaan lukkojen takana viruvatkin, eivätkä ole koko ajan aivan ankeuttajien lähellä, riittää ankeuttajien siltikin varsin läheinen ja jatkuva läsnäolo ja koko paikan hirveys ajamaan melkein kaikki hulluuden partaalle. Azkabanin lähellä ei koskaan paista aurinko, ja se sijaitsee jollain synkällä, karulla ja paljaalla kalliosaarella kaukana kaikesta.

Fiorellan ficistä Kuhinaa Kotikolossa on tullut minulle oikeastaan täysin "todellinen" kuvaus Weasleyn perheen vaiheista ennen Harryn ja Ronin Tylypahka-aikoja, ja onhan Arthur/Molly yksi ykkössuosikkiparituksiani, siitä ei pääse mihinkään... :D

Tähän ei voi kyllä olla kommentoimatta väliin juonipaljastuksella, että kyseiseen ficciini on (jo varmaan vuonna 2007 tai jotain, en enää muista mikä vuosi se oli jolloin aloitin kirjoittamaan ficcejä) kirjoitettu Azkaban-kohtaus, joten on jännä nähdä, miten lähelle se ihmisten mielikuvia osuukaan.

Pakko kyllä myöntää, että omakirjoittamani Kotikolo ja sen muut maisemat ja ihmissuhteet ovat todella suuresti tulleet minulle "omaksi canoniksi", joskin olen pyrkinyt pitäytymään annetuissa canon-viitteissä. Niiltä ajoilta vain on suhteellisen vähän vahvistettua tietoa, varsinkaan yksityiskohtaisesti kerrottua.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Fanon eli päänsisäinen canon
« Vastaus #79 : 26.07.2011 22:43:22 »
Lainaus
Mä en ymmärrä, miksi niin monet yrittää luoda romanttisia suhteita kelmien välille. En vaan ymmärrä! Musta niiden välit on aina olleet vain ja ainoastaan veljellisiä/kaverillisia. En osaa kuvitella Jamesia ja Siriusta lepertelemässä sylikkäin jossain Rääkyvän Röttelön huoneen nurkassa salaa muilta.
Itse kannatan James/Siriusta ja mun täytyy kertoa ettei se ihan noin mene ainakaan mun pääni sisässä  ;D  Mä en ole koskaan ajatellut niille mitään kiihkeitä pikapanoja luutakomerossa, itseasiassa he eivät ole edes suuteluasteella (vaikka joskus piirrän niin) vaan heidän välillä vallitsee tälläinen syvä kiintymys ja yhteisymmärrys, niin kuin varmasti kirjoissakin mutta he rakastavat toisiaan enemmän kuin ystävinä. He eivät kuitenkaan koskaan puhu siitä ja he myös pelkäävät omia tunteitaan ja yrittävät myös kieltää niitä, mikä ilmenee Jamesissa liian hyökkäävänä Lilyn piirittämisenä ja Siriuksena... nooh...

Olen aina inhonnut sitä kuinka kaikki tuntuvat pitävän Siriusta hirveänä naistenkaatajana vaikka kirjoissa hän lähinnä ignoroi kaikki tytöt. Hänhän olisi joka tapauksessa ollut niin komea että olisi saanut melkein kenet tahansa mutta hänellä ei koskaan ole kerrottu olevan ketään tai sitten hänellä oli liikaa... tai hän oli vain sitoutumiskammoinen. Mutta henkilökohtaisesti uskon että hän ei huomannut tyttöjä, ei kirjoissakaan koskaan kuvattu Siriusta kuolaamassa tyttöjen perään, vain tyttöjen kuolaamista hänen peräänsä.

Silti joskus kuvittelen Siriuksen mustasukkaisena tempaavan jonkun tytön mukaansa.

Tämän lisäksi olen aina kuvitellut Teddy Lupinin kapinallisena punkkarina. Hänellä on lävistyksiä ja hiukset aina jonkun shokkivärin värisenä. Hänellä ja Andromedalla on jotain ongelmia mutta hän silti rakastaa isoäitiään. Teddy ei ole naistenmies vaan onnellisesti yhdessä Victoiren kanssa.
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."