Kirjoittaja Aihe: Kuin varjot talvisella taivaalla - Resmiranda (HG/SK K-11 draama, angsti) LUKU 12 18.11.14  (Luettu 16150 kertaa)

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Tämä on kyllä ehdottomasti yksi parhaita käännösficcejä, mitä olen ikinä lukenut. Ja edelleen olen ihan luvattoman onnellinen siitä, että laitoit tähän jatkoa. Oikeastaan suorastaan kihisen innosta täällä, jos totta puhutaan 8'D
Pidän Hermionen ja Severuksen suhteen hitaasta kehittymisestä tavattomasti, on mielenkiintoista seurata, kuinka kauan heillä loppujen lopuksi sitten meneekään viimeiseen pisteen päädyttäessä. Toivottavasti pitkään, teet hienoa työtä.

Kiitos.

~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
No niin, taas yksi neljään asti valvottu yö. Löysin tämän eilen kauppareissulla sattumalta (en toki mistään hyllyjen välistä vaan selaillessani puhelinta odotellessa) enkä voinut olla laittamatta talteen, kun näin ensinnäkin parituksen ja toisekseen suomentajan. Sen lisäksi, että suomennokset ovat yleensä lähes poikkeuksetta tosi hyviä (kukapa viitsisi kääntää 'ihan ok' - ficcejä?) niin se tosi asia, että Aura kääntää ja siinä samalla suosittelee ficciä on jo äärimmäisen suuri houkutuslintu. Enkä tosiaan pettynyt.

Ideahan tässä on aivan silmittömän (köhköh) mahtava! Severus on juuri niin Severus kuin voi olla. Minusta hän käyttäytyy erityisen loogisesti. Kukapa sitä ei putoaisi pohjattomaan kuiluun, jos vietäisiin se itselleen tärkein aisti. Ja vielä noin raa'alla tavalla, yh. Hermione taas on hyvin todentuntuinen opintopisteiden ja suurien haasteiden jahtaamisensa kanssa sekä niiden omantunnontuskien, mitkä syntyvät, kun hän on edes hitusen itsekäs. Minusta tässä on näppärästi käytetty hyväksi Hermionen ja Severuksen yhtä suurta intohimoa lukemista kohtaan. Pidän myös siitä, että tässä on jo 12 lukua eikä heidän välillään ole ollut kuin muutama omituinen kontaktin poikanen.

Ei kai minulla tässä muuta. Käännösiloa, Aura. Me odotamme innolla. :)

- Frac


I'm into Herbology now u_u