Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS | K-11 E/B, tragedy/hurt/comfort  (Luettu 19003 kertaa)

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #60 : 12.08.2010 11:55:02 »
Ootas hetki pyyhin kyyneleeni ja rauhotun...

Tää oli surullisin fic ikinä. Itrkin melkee joka luvun kohalla.
Kiitti et suomensit tän.

~Classick
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #61 : 12.08.2010 15:42:15 »
ei saa itkee ei saa itkee ei saa itkee ei saa itkee ei saa itkee ei saa itkee :'( yhyy onko tää ny si loppu?
yhyy :'( muttaa kiitos ihanasta ficistä :)

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #62 : 12.08.2010 16:03:54 »
Tää oli niin surullinen, etten osannut kuvata sitä ;_; Ja kiva että mun nimen kirjottaminen saa naureskelemaan n_n Mutta toi oli tosi ihana kumminki et Cullenit oli menneet sinne jjaajajaj <3 Kiitän että suomensit (ja hyvin!) nämä ♥

-FRETTIBITCH
Avatar © Emilja

Spot

  • Aikamatkustaja
  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #63 : 12.08.2010 19:47:25 »
Ei tätä voi edes kuvailla mitenkään. Voin vaan sanoa, että itkin ja haluan kiittää kun suomensit (: Tämä on vaan niin ihana ja surullinen
Kiitos..

~Spot

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #64 : 12.08.2010 21:33:04 »
raww! kiitos sulle ihan hirrrveästi kun kommentoit aina! Tästä ficistä ei kyllä surullisuutta puutu, se on totta :'D Kannattaa todella lukea se alkuperäinen, se on hyvä (:

Eltsu, ymmärsin kyllä mitä tarkotit (: Kiitos kommentoinnista ja hyvä, että jaksoit lukea alkuperäisenkin! Ja kiitos kehuista ^^ Ehkä mä todellakin alan suomentaan jotain muutakin, kun tää meni loppujen lopuksi niin hyvin.

Anaid, ole hyvä vain (: lukijoiden tavottaminen olikin Musingsin tavoite ja tällä tapaa sain autettua häntä hyvin siinä. Englantia kannattaa aina yrittää lukea, kyllä se siitä! Mä olin ihan tajuttoman huono englannissa ennen kuin aloin kahlaamaan englanninkielisten ficcien läpi ja tähän ollaan päästy :D Tietenkään kaikkia sanoja ei ymmärrä, mutta aina ei tarvikaan. Kyllä se siitä (: Itsekin murehdin ennen viimeisen luvun lukemista sitä, että Bella ei saanutkaan listaansa loppuun, mutta oli ihanaa lukea, että Bella jäänytkään yksin ja sai kun saikin Emmettin avukseen.

Classick, ole hyvä (: Kiitos kommentista.

mordelove, tämä on nyt sitten loppu, mutta eiköhän ficcimaailmasta löydy muitakin yhtä ihania (: Kiitos kiitos kommentista ^^

FRETTIBITCH, sinä se olet myös jaksanut kommentoida valtavasti! Kiitos siitä! Ei ole tullut ihan epätoivoinen fiilis. Ole hyvä suomennoksesta ja kiitos kiitos (::

Spot, tän ficin jälkeen mulla oli vaikeuksia lopettaa itkeminen (: Ole hyvä ja kiitos kommentista :D

Toivottavasti ette ihan tukahdu itkuunne, kyllä se ajallaan loppuu (: Ehkä mä etsin toisen yhtä surullisen ficin ja alan suomentamaan sitä! Välitän kommenttejanne Musingsille (: Kiitos!
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #65 : 15.08.2010 00:30:26 »
Voi. Luoja. Maailman surullisin, kaunein ja itkettävin ficci koskaan. Itkin IHAN JOKA LUVUSSA hillittömästi. Nytkin mun posket on ihan märät, nenä valuu enkä saa henkeä. Tämä oli hieman ahdistavakin, sillä en halua ajatella Bellaa kuolleena. Toisaalta... kaikki oli niin kauniisti kuvattu, että kuolema kuulosti lopulta ihan ookoolta. Bella sai rauhan. Eniten mua itketti Emmettin kirje Bellalle takaisin. Ja oli todella ihanaa, että Cullenit tapasivat Bellan vielä ennen kuolemaansa. Sitä Bella halusi. Musta tuntuu, että tyttö olisi saattanut mennä hieman sekaisin, jos Edward olisi ilmaantunut paikalle. Saada sydänkohtauksen ennen aikojaan, huh.
Toivottavasti Edward ja Bella tapasivat taas. :(

Kiitos!
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #66 : 15.08.2010 10:36:18 »
Jakepoo, toi kuulostaa niin tutulta :'D itekin sai pyyhkiä märkiä poskia ja nenää vallan, kun tätä lueskeli. Se tässä ficissä oli mun mielestä jotenkin tavallaan rauhottavaa, että loppu osoitti, että kaiken voi hyväksyä, kuhan sen vain... hyväksyy :D Bella ei enää halunnut itseään pelastettavan, vaan meni tosiaan odottamaan Edwardia taivaseen. Mä tahtoisin itse ajatella, että ne kaksi tosiaan siellä taivaassa tapaisi, vaikka tässä ficissä sitä ei kerrotakaan.

Kiitos kommentista ^^
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #67 : 15.08.2010 11:33:43 »
nyt vasta sitten huomasin uuden luvun. hienoa. mut nyt on tämmönen sopiva angstipäivä, että on hyvä lukea tällaisia superhyper hyviä ja surullisia ficcejä. Simmuja kirvelee nyt kyllä itkemisestä..
Tykkään onnellisista lopuista, niin haluun kuvitella että bella ja edward tapaa siellä tuonpuoleisessa (: lööw.
minä tykkäsin tästä toosi paljon

~hannm
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Deep

  • Vieras
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #68 : 15.08.2010 12:25:29 »
täydellinen <3

itkin aivan hirveesti, kun luin tän kerralla kokonaan.  loppu oli niin... en voi edes sanoin kuvailla. kunpa bella ja edward sit kohtais tuonpuoleisessa...  :'(

kiitos kun suomensit!  :)

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #69 : 15.08.2010 13:13:21 »
Vitsi siitä onkin pitkä aika kun olen viimeksi selannut näitä Twilight ficcejä! Onneksi nyt selasin!

Tämä oli todella ihana. Surullinen. Koskettava. Kuudennessa luvussa aloin itkeä! :D Ja vieläkin pyyhin kyyneleitä silmistäni! :D

Jossain kohtaa luki vuorileijona. Arvatenkin alkuperäisessä lukenut mountain lion? Se on puuma, ei vuorileijona! Hämäävä kohta, myönnän itsekin! :) Joskus ihmettelin iha kauheasti, että mikä ihme on vuorileijona, mutta tajusin katsoa sanakirjasta, että se on puuma!
Joo, aihe karkasi, sori! :D

Hyvä, että tässä oli surullinen loppu. Nostaa pointseja ihan kunnolla!!! Hyvä tällänen angstipläjäys sunnuntaille! :)
Ajattelin, että tässä on vaan tällästä kirjeenvaihtelua, mutta onneksi lopussa oli tuo juoni, että Carlisle lähetti viimeisen kirjeen Edwardille.
Kaunista.
Kiitos!
Ps, tallensin tämän omalle koneelle omaan käyttöön.
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #70 : 15.08.2010 14:48:25 »
Hannm, huonoina päivinä näitä surullisia, vähän ehkä jopa angstaavia juttuja on mahtava lukea! Hienoa että tykkäsit (: Kiits kommentista.

Deep, kiitos ja ole hyvä (:

katriqqq, itselläni ei ole tapana selailla pahemmin näitä suomenkielisiä Twilight-ficcejä. Mutta hienoa, että sinä tänne eksyit (:

Vähän mietinkin, että mountain lionille on joku suomenkielinen eri vastine kuin vuorileijona, mutta aivottomana sen sinne kirjoitin :'D Koska olen sen joskus aikaisemmin katsonut, että mitä ihmettä se oikeasti meinaa. Mutta hyvä että sanoit, korjasin!

Kiitos kommentista ja hienoa että tykkäsit (: Ja ihan hyvin tätä voi tosiaan omiin tiedostoihin heittää, kunhan et julkaise minnekään omanasi :D
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #71 : 15.08.2010 17:27:48 »
Oi tää oli hyvä (:
Kirjotusvirheen löysin jostakin luvusta (aika lopusta)
Luki "iseni " vaikka piti vissiiki lukea "itseni"  (en oo iha varma oliko se sana itseni, itseeni tms..  mutta T-kirjain oli pudonnu pois)
´mut juu kiitti hyvästä suomennoksesta (::
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #72 : 19.08.2010 17:59:05 »
Kotitonttu, kiitos kommentista (: En itse löytänyt tuota virhettä, joten en päässyt sitä korjaamaan :D Eiköhän se sieltä joskus pomppaa silmiin.
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #73 : 02.10.2010 13:28:03 »
Tämä oli kyllä aika surullinen ficci. Mukavaa, että Bella sai listansa tehtyä ja ilmeisesti kuoli onnellisena, koska niin kävi. Todella surullista, että Bella sai syövän, mutta välillä elämä on kovaa ja sen takia joutuu kärsimään.

Hyvin suomennettu ja kiitos siitä.

Lotazi kiittää ^^

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #74 : 02.10.2010 18:47:21 »
Semmostahan se elämä on. Ei meille kaikille hyviä kortteja riitä.

Kiitos kommentista Lotazi!
akinnah
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

mrö.

  • lapsenmielinen
  • ***
  • Viestejä: 93
  • love me for who i am
Vs: Käännös: Hello, Edward [Prologi+13/13] VALMIS
« Vastaus #75 : 03.10.2010 19:22:44 »
Oh my god.. En oo ikinä itkeny, ku oon lukenu jtn ficciä...  :'( Ihana, en osaa ees nyt kommentoida kunnolla..

xoxo

~ mrö.

cross my heart and hope to die
i'm not a toy