Kirjoittaja Aihe: Twilight: Something Thin 14.Luku ilmestynyt 28.5 | K-11 normiparit  (Luettu 53137 kertaa)

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #20 : 18.01.2010 19:30:53 »
anskuu: jep, Bella vain kuvittelee oman lihavuutensa : )
hannm: toivottavasti voit jo paremmin : / itseäni ärsyttää hirveästi, että media on luonut jonkin "täydellisen" vartalomallin, johon kaikkien pitäisi muka pyrkiä.
Xafir: haha, itsestänikin tuntuu  välillä että liioittelen tuon Bellan kanssa, mutta en taida osata muutakaan :D

kiitos kaikille kommentoijille! : ) tämän luvun kanssa tuli hiukan kiire, kun tein samaan aikaan kotitalouden ainetta. : /


3.Luku


“Noniin Bella, Edward kertoi sinun harkitsevan lentoemäntädieettiä.”
  “Minä en harkitse sitä. Minä olen jo päättänyt”, sanoin uhmakkaasti Carlislelle. Edward oli katselevinaan televisiota, vaikka me kaikki tiesimme hänen kuuntelevan jokaista sanaa. Carlisle ja minä istuimme keittiöpöydän ääressä, ja Carlisle tutkiskeli joitain papereita joissa vilahteli vuorotellen erilaisia syömishäiriöiden luokitteluja.
  “Sinä olet kuulemma oksentanut kolmen päivän ajan aina ruokailun jälkeen.” Bulimia vilahti papereiden seassa.
  “Sattumaa”, sanoin välinpitämättömästi. Edwardin murahdus kuului olohuoneesta.
  “Bella, kai sinä tiedät, että lääkärinä minun kuuluisi lähettää sinut hoitoon”, Carlisle huokaisi surullisena. Hän olisi varmasti toivonut poikansa tyttöystävän olevan jokin täydellinen ilmestys, joka ei haraisi vastaan.
  “Luulin, että olet täällä poikaystäväni isänä?”
  “Voin muuttua lääkäriksi jos tilanne vaatii.”
  “Silloin minä en enää puhu sanaakaan”, sanoin vihaisesti. Carlisle huokaisi ja kumartui lähemmäksi minua.
  “Bella”, hän aloitti, “Etkö sinä ymmärrä kuinka huolissamme me kaikki olemme sinusta?” Olin väittävinäni vastaan, mutta hän pysäytti minut. “Rosaliekin on huolissaan, vaikkei siltä vaikuta. Emmett on huolissaan, mutta peittää sen vitsailulla. Alice on silmittömän huolissaan, juuri nytkin hän tarkkailee tulevaisuuttasi jatkuvasti. Ja Jasperkin välittää sinusta. Esme olisi halunnut tulla mukaan, mutta ajattelin että on parempi jos olemme kolmisin.”
  “Miksi sinä yrität vakuutella minua?”
  “Haluan, että käsität kuinka vakavaa tämä on. Jos tämä jatkuu tällaisena, minun täytyy kertoa Charlielle ja Renéelle.”
  Edward tuli hiljaa olohuoneesta ja istuutui Carlislen viereen.
  “Saanko puhua Bellan kanssa kahden”, hän kysyi irrottamatta katsettaan minusta. Carlisle nyökkäsi ja katosi olohuoneeseen Edwardin paikalle.
  “Miksi sanoit että minä häpeän sinua”, Edward kysyi hiljaa. Hän näytti niin tuskaiselta että minuunkin sattui. Meinasin alkaa taas itkemään, mutta muistin sen satuttavan häntä vielä lisää.
  “Eikö se ole sitten totta”, kysyin epäluuloisena. Edwardin katse muuttui täyteen lämpöä.
  “Minä en ikinä voisi hävetä sinua. Bella, sinä olet täydellisin ihminen, tai olento jonka olen ikinä tavannut”, hän sanoi kiihkeästi. Sitten hänen katseensa painui.
  “Bella, minä rakastan sinua”, hän sanoi kuin kysyen, aivan kuin hänellä olisi syytä epäillä ettenkö minä rakastaisi häntä. Nousin tuoliltani ja kävelin hänen syliinsä. Sitten painoin huuleni voimakkaasti hänen huulilleen, ja hän tuntui hetken aikaa häkeltyneeltä. Koetin varovasti raottaa hänen huuliaan omillani, mutta hän torjui minut. Hän työnsi minua hiukan poispäin, muttei kokonaan pois sylistään.
  “Anteeksi”, sanoin tulipunaisena kyyneliäni pidätellen. Hänen äskeiset sanansa olivat siis vain valhetta. Hän vain yritti saada minut lopettamaan laihduttamisen.
  “Bella..” Edward pyyhkäisi hiukseni pois kasvoilta, jotta näkisi minut paremmin. Hän yritti saada minut katsomaan häntä, mutten voinut.
  Edward ei enää rakastanut minua.
  Eikä kai koskaan tulisikaan.

Seuraavana aamuna nukuin tahallaan pitkään, jotta voisin jättää aamupalan väliin sillä tekosyyllä, että myöhästyisin koulusta. En oikeastaan ollut nukkunut koko yönä, sillä vatsani kurisi niin paljon.
  Heti noustessani sängystä, riisuin yöpuvun ja astuin vaa’alle. Se näytti puolta kiloa vähemmän kuin eilen, mihin olin pettynyt. Olin toivonut että eilinen puolikas greippi ja kova liikunta olisivat auttaneet hieman enemmän.
  Muistellessani eilistä vaivuin taas masennuksen aaltoon. Edward ja minä emme olleet puhuneet koko loppupäivänä ja hän oli lähtenyt samaan aikaan Carlislen kanssa. Ennen lähtöään Carlisle oli uhannut viedä minut hoitoon jos tämä vielä jatkuisi. Siinähän yrittää.
  Kävellessäni ulos sateeseen, en yllättynyt ettei hopeista Volvoa näkynyt. Huokaisin kun nousin persoonallisen Chevyni kyytiin. Näköjään Edward ja minä jatkaisimme mykkäkoulua tänäänkin.

Kun saavuin koulunpihalle, näin lempikultaisennoutajani Miken nojailemassa autoonsa. Kun hän näki minun saapuvan parkkipaikalle, hän irvisti kummallisesti ja vinkkasi silmää. Hetken päästä tajusin hänen yrittäneen Edwardin vinoa hymyä.
  Pysäköin auton hitaasti ja otin vielä pari syvää henkäystä ennen kuin astuin ulos. Noustessani autosta, hirveä huimaus iski minuun ja jouduin ottamaan tukea auton sivupeilistä. Minun onnekseni Jessica oli juuri mennyt juttelemaan Mikelle, eikä Mike nähnyt tapahtunutta. En juuri nyt jaksanut hänen sankariesitystään.
  Tähyilin vielä paikallani ympärille, mutta Edwardia eikä muita Culleneita näkynyt missään. Masennus iski taas minuun, ja kävelin hiljaa ensimmäiselle tunnille.

Ruokailussa menin istumaan Angelan ja muiden kanssa. Katsoin turhautuneena Edwardin pöytään, joka oli typötyhjä. Miksi he eivät olleet koulussa? Nythän ei paistanut aurinkokaan.
  “Haluatko että tuon jotain juotavaa sinulle”, Mike kysyi innokkaana vieressäni.
  “Jos siitä ei ole vaivaa”, sanoin. Mike melkein hyppi innoissaan tuolilla. Miten hän jaksoi elätellä turhia toiveita? Olin kyllä hiukan iloinen, että jollekin minä kelpasin tällaisena, Edwardille taas en kelvannut.
  “Mitä sinä haluaisit? Kaakaota? Limua?”
  “Ihan vain vettä, kiitos”, lentoemäntädieetin mukaan pitää juoda runsaasti vettä. Mike nyökäytti keskittyneenä ja pinkoi juoma-automaatille. Ennen kuin ehdin laskea kymmeneen, hän oli jo palanut.
  “En ollut varma, haluatko kylmää vai lämmintä, niin toin kumpaakin”, hän sanoi iloisesti. Kun hän laski lasit pöydälle, olin näkevinäni että hän kaatoi jotain jauhetta kylmään veteen.
  ”Hän aikoo myrkyttää sinut”, sanoi ääni päässäni, ”älä juo kylmää vaan lämmintä!”
  Katsoin Mikea säikähtäneenä. Menisikö hän näin pitkälle kateudessaan Edwardia kohtaan? Aikoiko hän myrkyttää minut koska en vastaa hänen tunteisiinsa? Säikähdin osittain myös ääntä päässäni.
  “Kiitos”, sanoin ääni täristen, “o-otan mieluummin lämmintä vettä.”
  Muut pöydässä katsoivat minua kummissaan kun join lämpimän veden.
  “No, jos Bella ei juo tuota, niin minä voin kyllä”, Jessica sanoi ja otti lasin käteensä. Katsoin järkyttyneenä Mikea, eikö hän yrittänyt edes estää Jessicaa juomasta?
  “ÄLÄ JUO SITÄ”, huusin ja tempaisin lasin Jessicalta. Vedet kaatuivat Jessican vaatteille. Ruokalaan tuli hiljaista ja kaikki katsoivat pöytäämme.
  “Tu-tuota, tarkoitin että minä haluaisin juoda sen sittenkin”, selitin vaivautuneena. Jessica katsoi minua vihaisena.
  “Mikä sinun ongelmasi on!? Oletko mustasukkainen Mikesta”, Jessica tiuskaisi. Mike näytti hämmästyneeltä ja hänen ilmeensä alkoi muuttua iloisemmaksi.
  “Onko se totta, Bella? Oletko mustasukkainen minusta”, hän kysyi iloisena. Tunsin kaikkien katseet selässäni, kun muut odottivat vastaustani. Sitten, kuin tilauksesta kännykkäni alkoi soida.
  “Anteeksi, minun täytyy vastata”, mutisin pää punaisena ja pakenin ruokasalista. Vasta ulkopuolelle päästyäni vastasin.
  “Haloo?”
  “Bella”, kuulin Edwardin äänen. Hän ei enää kuulostanut vihaiselta mutta ei myöskään ystävälliseltä. Jostain syystä minua alkoi nolottaa.
  “Joo”, vastasin typerästi. Punastuin vain enemmän.
  “Söitkö sinä mitään ruokatunnilla”, hän kysyi totisena. Vai niin, muuta asiaa ei siis minulle ollut. Hän vain halusi tietää kuinka monta kamelia olin tänään syönyt ja montako senttiä Alicen pitää lisätä vaatteisiini.
  “Montako puumaa olet tänään teurastanut”, kysyin myös totisena. Kuulin linjan toisesta päästä turhautunutta mutinaa.
  “Antaa olla, kysyn Alicelta mitä söit.”
  “Mikä ruokavahti sinä nykyään olet”, melkein huusin puhelimeen. Miksi minä näin helposti suutuin?
  “Newton olisi varmaan paljon parempi vahti, vai”, hän kysyi vihaisena. Jätin sen kysymyksen omaan arvoonsa.
  “Missä sinä olet? Miksette ole koulussa?”
  “Muut ovat metsällä, minä vain lepäilen. Kai minä sittenkin olen kipeä", hän sanoi liian viattomasti.  Jaaha, vai niin. Hän siis tarkkaili minua, se ruokakysymys oli vain hämäystä.
  “Mene ihmeessä kotiisi lepäilemään, turha olla pihalla ettei tule entistä kipeämmäksi”, sanoin ja tarkkailin samalla ikkunoista josko häntä näkyisi.
  “Tulen sinun autollesi ennen liikuntatuntia, voit varmaan lintsata liikunnan. Nähdään”, hän sanoi nopeasti ja sammutti puhelimen.


Tässä luvussa ei oikeastaan tapahtunut paljoa mitään, (kauhea kiire..)  yritän saada seuraavaan lukuun hieman enemmän "toimintaa" : D

Xafir

  • Vieras
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #21 : 18.01.2010 19:43:24 »
Jippi-jai-jee!!  Tykkään tän erilaisuudesta, vaikka taisinki sen jo sanoo.. Bella-parka, Edward-parka, voi parkoja.. Toivottavasti toi Bellan hulluttelu loppuu!!! Bella on jotenki niin Bella, vaikken tykkääkään siitä tollasena. Johtuiskohan siitä etten oo koskaan oikein tykänny Bellasta.. X) Nomutjoo, en löytäny virheitä (en kyllä niitä ettinytkään) ja jatkoaaa!!

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #22 : 18.01.2010 19:45:35 »
Tää on hyvää jatkoa, ja osaat jotenkin kuvailla hyvin ton Bellan ajatukset. (Vaikka mikähän minä olen sanomaan, kun ei ole ollut syömishäiriötä, eikä kellään tutullakaan ole ollut.)
Ja muten, tykkään kun kirjotat näin nopeesti (((=

Jatkahan pian ♥ ;'DD

~kkaro
but that's none of my businness..

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #23 : 18.01.2010 19:46:19 »
Mukava luku. :)
Virheitä en huomannut, en pahemin edes jaksanut katsella ja vaikkei tässä luvussa ollut ''toimintaa'' niin oli mukava sellainen väliluku. ;)
Mut mua jäi häiritteen mitä jauhetta Mike laitto siihen veteen? Ja Edward onkin aika söpö mustasukkasena. xD

Juu lopettelen tän höpötyksen ja toivoisin jälleen jatkoa piakoin. ;)

NiNNNi
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #24 : 18.01.2010 20:06:51 »
Jipii, jatkoa!!!

Missasin ihan kokonaan ton edellislen... No, tässä minä nyt olen ;)

Voi Bella. Voin kokemuksesta sanoa, että tuolla tavoin laihduttaminen ei ole hyvä idea. Tapattaa vielä itsensä...

Ei haittaa vaikka tuossa 3. luvussa ei ollut sen kummosempaa toimintaa. Hyvä se oli noinkin<3

Jatkoa!!!!

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #25 : 18.01.2010 20:08:09 »
Xafir: kiitos kommentista, yritän saada pian jatkoa ; )
kkaro: ei kannata tottua nopeaan tahtiin, saattaa hidastua nyt kun kokeitakin alkaa olemaan : D
NiNNNi: en nyt tiiä miten vastaisin tohon Mike-juttuun, ettei se spoilaa liikaa juonta :D sanotaan vaikka että Mike saattoi laittaa siihen jotain, tai sitten Bella luuli näkevänsä Miken laittavan :D

Yritän saada jatkoa viimeistään keskiviikoksi : )

E_Bella

  • Vieras
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #26 : 18.01.2010 20:31:17 »
tää oli kiva luku.. ^^  Mike laittoi varmaan Bellan mukiin jotain sellasta yhtä juttua, mitä se nyt onkaan...  ::)
virheitä en löytänyt, kai... en ainakaan muista;)  rakentava valu viemäriin... 
kumminkin... =D  jatkoa toivoisin!  ^^

~E_Bella~

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #27 : 19.01.2010 16:40:11 »
Sähän kirjotat nopeesti! :)
Tykkään jotenki tosta Bellan asenteesta ja tyylistä. Just että se sanoo Carlislelle vastaan ja on julma Edwardille. Mukava lukea sellaisesta Bellasta, kun alkaa pikkuhiljaa käymään hermoille se kömpelö ja alistuva Bella :D
Mutta joo, rakentavaa en osaa taas kirjottaa, joten jatkoa odotellessa :D
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #28 : 19.01.2010 20:22:30 »
OHHH: Tää on vaan niin mukaansa tempaiseva! Jatkoa, pyydän sillä en jaksa odotella. x3 HIH. PS. Pieni idea,  jos satut olemaaan vailla inspiraatiota: esim, Bellalle voisi tapahtua jokin onnettomuus...

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #29 : 19.01.2010 21:05:50 »
Oh, like it.

Siis tää on oikeesti jännää lukee tällästa tarinaa. Mä tykkäisin niiin paljon jos luvut olis pikkusen pitempii (mut kuitenkin niit tulis yhtä usein :D), mut, enpä nyt jaksa valittaa.

Hööm, mä en nyt tiedä,  et onko näin, mut musta tuntuu, et toi menee aika nopeesti eteenpäin, toi juoni yms. Ellei sulla sitten ole siihen mitään yllättävää scarya käännekohtaa :o Ei sillä, että haittais ='3

No mut kuitenkin, jatkoja jooko nopeasti  :-*
Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #30 : 19.01.2010 23:09:28 »
Amanecer: kiitos kiitos, kiva saada lisää lukijoita :D oon itse ihan kyllästynyt lukemaan niitä tarinoita joissa Bella kaatuu ja sitten Edward pelastaa ja pusi pusi, niin päätinkin kirjoittaa jotain tällaista sitten : )
katriqqq: kiitos kommentista, samoilla linjoilla oon ton Bella-jutun kanssa ; )
Midnight-Sun: Kiitos kommentista ja ideasta, yritän keksiä jotain : )
Cindy: Yritän saada lukuja hieman pidemmäksi, mutta en ole kovin hyvä kirjoittelemaan pitkiä tekstejä :'D Joo, tapahtumat menee aika nopeasti, sillä yritän saada typerästi ficin mahtumaan alle 12-lukuun.  (ehkä vielä allekin :D) Pelkään nimittäin että jossain vaiheessa kyllästyn kirjoittelemaan tätä ja jätän koko tarinan kesken : / minulla on sellainen taipumus kaikkeen :D

Kiitos tooosi paljon kaikille kommentoijille!! Huomenna sitten tulee 4.luku : )

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Something Thin 3.Luku ilmestynyt 18.1
« Vastaus #31 : 20.01.2010 14:51:40 »
Jeii! *taputtaa käsiä niinkuin lapsi karkkikaupassa*
Tuleeko sitä jatkoa jo tänään? :o'
Mukavan nopeesti ilmestyy näitä.
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 4.Luku ilmestynyt 20.1
« Vastaus #32 : 20.01.2010 16:59:35 »
4.luku tulee nyt :D omasta mielestäni tapahtumat menevät todella nopeasti tässä, liian nopeasti :D

4.Luku

“Älä yritä karata”, Edward sanoi huvittuneena kun äkkäsi minut hiippailemassa liikuntasalin suuntaan. Hän otti minun repustani kiinni ja vetäisi itseään vasten. Sitten hän nosti minut syliinsä.
  “Rosalie oli oikeassa, olet laihtunut kaksi kiloa”, hän totesi. Ihmettelin, miksi hän sanoi sen niin arkisesti. Hänhän sai melkein aina jonkin kohtauksen, kun tuli tämä asia puheeksi.
  “Onko teillä kaikilla jokin sisäinen vaaka”, kysyin vakavissani. Edward nauroi, hieman teeskennellysti.
  “Autoon siitä sitten”, hän sanoi ja laski minut oman autoni matkustajan puoleiselle penkille.
  “Miksi olet noin hyvällä tuulella”, kysyin kummissani kun hän oli istunut ratin taakse. Hän vain hymyili.
  “Minulla on sinulle yllätys”, hän sanoi salaperäisesti, “Pidät varmasti siitä.” Uskalsin epäillä. Sitten muistin hänen tarkkailleen minua, ja päätin kysyä häneltä jotain.
  “Mitä Mike laittoi kylmään veteen”, kysyin. Edward varmasti oli lukenut Miken ajatukset. Hän näytti hämmentyneeltä.
  “Mitä?”
  “Hän laittoi jotain jauhetta kylmään veteen, siksi minä join lämpimän veden.” Hän näytti vieläkin kummastuneelta. Sitten hän alkoi nauraa.
  “Vai siksi sinä riuhtaisit sen lasin Jessicalta”, hän nauroi, “Mutta ei Mike mitään siihen juomaan laittanut.”
  Katsoin häntä hämmentyneenä. Olin kai nähnyt vain omiani. Olimme ihan hiljaa, ja annoin itselleni luvan tuijottaa hänen kasvojaan. Pian katseeni harhautui valkoiseen paperiin hänen taskussaan. Erotin paperista sanat ‘Syömishäiriöisten tukiryhmä.’ Katsoin järkyttyneenä Edwardiin joka hymyili ja vihelteli itsekseen. Tuntui kuin en saisi happea. Olin hetken aikaa luottanut Edwardiin, mutta sitten hän tekee näin! Hetken ajan minusta oli tuntunut, että hän ehkä rakastikin minua, mutta olin ollut niin väärässä.
  “Edward, pysäytä”, sanoin hiljaa, mutta tiesin hänen kuulevan. Hän katsoi minua hädissään.
  “Onko jokin hätänä? Onko sinulla huono-olo? Odota, pysäytän tiensivuun..”
  Heti kun olimme pysähtyneet Forksin surkean kirjaston eteen, keräsin rohkeuteni ja vähäiset voimani, ja aloin juosta. Kuulin Edwardin huutavan takanani ja juoksevan ihmisvauhtia perässäni. Onneksi täällä oli muita ihmisiä niin hän ei voinut käyttää kaikkia voimiaan.
  Juostessani kadun yli, näin Charlien auton liikennevaloissa. Vilkutin hänelle nopeasti ja jatkoin juoksua. Minua alkoi pyörryttää, mutta pakotin jalkani liikkumaan. Silmissäni alkoi sumentua, ja kuulin jostain kaukaa Charlien huutavan jotain Edwardille. Katsoin nopeasti taakseni, ja näin silmänräpäyksen ajan puukon Edwardin kädessä. Kun räpsäytin taas silmiäni, sitä ei ollut.
  Pian jalkojani alkoi kuumottaa ja minun oli pakko luovuttaa. Nojasin seinää vasten ja haukoin henkeäni.
  Hetken päästä Charlie ja Edward saapuivat luokseni. Edwardin kädessä ei ollut puukkoa ja  hän näytti huolestuneelta . Charlie loi minuun pikaisen silmäyksen, ja hänen silmänsä pyöristyivät. Sitten hän katsoi raivoissaan Edwardia.
  “Cullen, lähdetään selvittelemään tätä aseman puolelle”, hän sanoi. Ilmeisesti hän luuli Edwardin yrittävän kidnapata minut. Niin kuin hän yrittikin.
  “Isä, eikö tuo ole nyt vähän liioittelua? Me vain.. juoksimme?” Selitykseni kuulosti aika typerältä. Ilmeisesti se ei toiminut Charlieen.
  “Bella”, hän sanoi lohduttelevasti ja laski kätensä olkapäälleni, “Tiedän, että siitä voi olla vaikea puhua, varsinkin omalle isälleen, mutta jos haluamme tuon lurjuksen telkien taakse, niin sinun täytyy kertoa mitä tapahtui..”
  Ihmettelin mitä hän höpisi. Katsoin Edwardiin, joka katsoi merkitsevästi neulettani. Huomasin neuleeni ylimpien nappien olevan auki, ja vaaleat rintaliivini pilkottivat hieman alta. Poskeni helottivat punaisina.
  “Ei, ei isä, käsität väärin”, mumisin samalla kun napitin neulettani, “nämä avautuivat juostessani, ei Edward yrittänyt.. mitään sellaista.”
  Charlie katsoi tuimasti Edwardiin, joka pidätteli nauruaan.
  “Oletko varma”, hän kysyi tutkaillessaan Edwardia.
  “Olen varma.”
  “Miksi sinä sitten juoksit häntä pakoon”, Charlie kysyi ovela ilme naamallaan. Hän halusi väkisinkin pidättää Edwardin.
  “Koska halusin kokeilla kuntoilua, ja kokeilimme kuinka nopeasti Edward saisi minut kiinni”, selitin mahdollisimman vakuuttavasti. Charlie mietti hiljaa selitystäni. Hiljaisuuden rikkoi nälkäinen vatsani.
  “Bellan pitäisi päästä syömään”, Edward sanoi, “Voin viedä hänet meille syömään, Esme voi varmaan laittaa jotain.”
  “Kyllä Bella kotonakin saa ruokaa”, Charlie sanoi tiukasti. Hän ei ilmeisesti aikonut päästää minua Edwardin taloon.
  “Minä menen hakemaan autoni”, sanoin ja lähdin kävelemään sinne mistä tulinkin. Toivottavasti Edward ei tulisi mukaan, sillä minua kammotti vieläkin se puukko.
  “Minä voin ajaa sen teille”, Edward sanoi ja pysäytti minut, “Mene sinä poliisin kyydillä.”
  “Kuulostaa hyvältä, vai mitä Bells”, Charlie sanoi. Hän halusi käydä koko jutun läpi kahdestaan.
  “Miten vain”, mumisin, vaikka olinkin helpottunut ja lähdin kohti poliisiautoa Charlie vanavedessä.

  “Etkö tosiaan ota enempää”, Charlie kysyi, kun olin syönyt pari haarukallista kalaa ja puolikkaan tomaatin. Charlie oli saanut potkaistua Edwardin pihalle, joten hän ei ollut valvomassa syömistäni.
  “Ei minulla olekaan kovin nälkä.”
  “Voi teitä teinityttöjä, te syötte niin vähän”, hän totesi ja otti kolmannen kerran lisää kalaa ja perunoita.
  “Me pärjäämme vähällä”, selitin asiantuntevasti.
  Kun Charlie oli lopettanut ruokailun ja minä olin tiskannut, pakenin yläkerran vessaan. Kun kuulin alakerrasta telkkarin ääntä, kumarruin pöntön ylle ja tungin sormet kurkkuun.


Lauantaina heräsin kuudelta aamulla hirveään nälkään. Yritin olla välittämättä siitä, mutta vatsani vain jatkoi meluamista.
  “Lopeta nyt”, minä vaikersin, “Sinähän sait eilen tarpeeksi ruokaa.”
  Kun nukkumisesta ei tullut mitään, päätin suorittaa joka aamuisen painoseurannan. Nousin vaa’alle yöpuvussani, ja katsoin järkyttyneenä lukemaa. Silmistäni alkoi vuotaa kyyneleitä ja minua alkoi hikoiluttaa silkasta vihasta itseäni kohtaan.
  Miten minä olin voinut lihota puolitoista kiloa?
  Tömistelin kylpyhuoneeseen ja paiskasin oven perässäni kiinni. Charlie lähti jo varhain töihin, joten ei ollut huolta siitä että herätinkö hänet. Astuin koko vartalopeilin eteen, ja riisuin kaikki vaatteeni.
  Hyvä. Luoja.
  Olin aivan järkyttävän lihava. Nyyhkytin tuijottaessani tuota järkyttävää näkyä, enkä voinut lopettaa kumpaakaan; tuijottamista ja itkua.
  Juuri nyt kaipasin Edwardia hirveän paljon. Tahdoin hänet lähelleni lohduttamaan, ja vakuuttamaan kaiken olevan ihan hyvin. Mutta en halunnut hänen näkevän minua tällaisena. Häpesin itseäni niin paljon.
  Puin yöpuvun päälleni ja menin alakertaan. Lysähdin sohvalle ja laitoin viltin päälleni. Nyyhkytin paikallani varmaan viisi minuuttia, ennen kuin älysin laittaa television päälle.
  Televisiosta tuli jokin typerä sarja, jossa oli lihava ruma tyttö. Kaikki pilkkasivat ja nauroivat hänelle. Mieleeni tuli heti liikuntasalissa olleet tytöt jotka olivat kuiskutelleet jotain ja nauraneet sitten minulle.
  Lihava tyttö oli ihastunut koulun komeimpaan poikaan (josta mieleeni tuli heti Edward), jota aikoi pyytää ulos. Mutta poika sanoi vihaavansa lihavia tyttöjä, ja lähti tytön luota pois. Seuraavana päivänä lihava tyttö näki pojan suutelevan jonkin kauniin ja laihan blondin kanssa.
  Ohjelma ei kohentanut mielialaani, se vain sai minut entistäkin surullisemmaksi. Muistin, kuinka Edward oli kertonut kauniin Rosalien olevan hänelle alun perin tarkoitettu. Mieleeni nousi kuva Edwardista ja Rosaliesta koulun käytävällä imuttelemassa, ja yritin saada sen nopeasti pois. Kuulin keittiöstä kännykkäni viestinmerkki äänen.
  Laahustin kännykkäni luo, ja luin viestin. Se oli Edwardilta. Miksiköhän hän vaivautui vielä ilmoittelemaan itsestään?

  Menen metsästämään Rosalien ja Alicen kanssa, palaan huomenna aamulla. Älä tee mitään typerää. Rakastan sinua,
Edward.


Alicen ja Rosalien? Jostain syystä olin todella mustasukkainen. Ja hän oli kirjoittanut Rosalien nimen ennen Alicen nimeä. Eikö sekin merkinnyt jo jotain? Hän oli aina vihjannut siihen suuntaan, että Alice oli hänen lempisiskonsa, eli eikö hänen nimensä sitten pitäisi kirjoittaa ensin? Loppuun laitettu ‘Rakastan sinua’ kohtakin oli varmasti tarkoitettu Rosalielle.
  “Totta kai hän Rosalieta rakastaa”, säikähdin yllättäen kuulunutta ääntä, “Hän on kaunis, laiha ja tyylikäs. Mutta mitä sinä olet? Typerä, kömpelö, lihava tyttö. Kuka valitsisi sinut, jos voisi saada Rosalienkin?”
  “Ei kukaan”, vastasin hiljaa äänelle. Olin taas alkanut itkemään. Kuinka typerä oikein olin? Eikö se ollut alusta asti aivan selvää, että Edward ei ikinä voisi rakastua tällaiseen, kuin minä?
  “Edward varmaankin jättää sinut pian”, ääni sanoi taas. Nyökäytin vain vaisusti päätäni.
  ”Etkö haluaisi tehdä hänelle asiasta helpompaa”, ääni kysyi, ja olin huomaamattani kävellyt keittiön veitsilaatikolle. Avasin laatikon, ja otin uuden veitsen, joka ei oltu käytetty vielä kertaakaan.
  ”Siitä vain”, ääni kannusti, ”Ei kukaan sinua jää kaipaamaan. Tämä on kaikkien parhaaksi.”
  Katsoin veistä kauhistuneena. Pystyisinkö? Uskaltaisinko?
  Eikö kukaan oikeasti jäisi kaipaamaan minua? Charlie saattaisi vähän surra tyttärensä menettämistä, Renée pääsisi siitä yli nopeasti. Koulussa Mike oli varmana ainoa joka välitti kohtalostani, mutta alkaisi varmaan sitten seurustelemaan Jessican kanssa ja unohtaisi minut. Edward huokaisisi helpotuksesta ja voisi sitten keskittyä Rosalieen ilman häiritsevää ihmistyttöä. Muut Cullenit tuskin välittivät.
  Nielin kyyneleeni ja vedin paidan hihan pois ranteeni tieltä. Katsoin ranteessani näkyviä sinisiä juovia. Kuinka nopeasti minä kuolisin? Sattuikohan se?
  Mitä väliä.
  Suljin silmäni ja otin tukevamman otteen veitsestä.
  “Rakastan sinua Edward”, kuiskasin hiljaa pimeyteen.


Kuten sanottu, tapahtumat menevät tooosi nopeasti.. :D teksti oli omasta mielestäni hieman tönkköä : /
« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 17:02:20 kirjoittanut aaannie »

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Something Thin 4.Luku ilmestynyt 20.1
« Vastaus #33 : 20.01.2010 17:20:42 »
Oho.

Ei, ei teksti ollut kovinkaan tönkköä, ihan helposti pysty lukee :D Ookei, laitoit Bellan menemään niin kauas todellisuudesta kuin mahdollista.. 

JA sitten. SÄHÄN et tapa Bellaa, selvä? Toi vika kappale.. Se mun scary käännekohta :o Mutta joo, kiitos nopeasta jatkosta, jatka samaan malliin - tai tahtiin, kiitos <3
Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Something Thin 4.Luku ilmestynyt 20.1
« Vastaus #34 : 20.01.2010 17:31:03 »
Ei, Bella EI saa kuolla!!!! Emmä siit kyl pidäkkään, mut... silti.

Jatkoo tuli iiiiihanan nopeesti<3<3 ja aivan loistava luku oli. Voi jumantsuikka tota Bellaa... kai se tajuu miten asiat oikeesti on? Eks niin?

No mut hei, jatkoa nopeeeeeeesti!!!<3<3

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Something Thin 4.Luku ilmestynyt 20.1
« Vastaus #35 : 20.01.2010 17:32:33 »
Minunkin mielestäni teksti ei ole tönkköä ja sitä on mukava lukea. :)
Tahti menee hiukkasen ehkä nopeaan mutta se ei kovinkaan paljoo haittaa kun on noin hyvää tekstiä. ;)

Mut en huomannut nyt jälleenkään virheitä ja tollaseen kohtaan ei saa jättää ikinä tekstiä!! ;OO

Toivottavasti joku kerkiää estään Bellaa avaamasta ranteitaan.. : /
Älä tapa sitä. :D

Mut toivosin piakoin jatkoa jäällen. Tää tahti on just tollasta hyvää, noin joka toinen päivä. :D

NiNNNi
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Parisade

  • enkelten verta
  • ***
  • Viestejä: 422
  • Once upon a time in a fairytale
Vs: Something Thin 4.Luku ilmestynyt 20.1
« Vastaus #36 : 20.01.2010 17:48:41 »
HAHAHAHHAh... Just paras. Toi ääni Bellan pääs on hyvä, tykkään sen persoonallisuudest (taisiis niinku sellatti:D)
Toivon vaa, et Bella oikeest onnistuis tos laihduttamiseski ja laihtuis nii paljo, et se oikeest menis vaaralliseks... ois jännää nähä, mitä Edward tykkäis. En kyl ihmettele, et Bellal menee itsetunto ku Culleneit joutuu kattoo.
Jotenki mul on sellane olo, et joku tupsahtaa keskeyttää ton veitsitouhun. Harmi, koska ois kiva, jos Bella oikeest sais joskus jotai tehtyy.
Mut ei ku jatkoo.
There are no rules in dreaming.

E_Bella

  • Vieras
Vs: Something Thin 4.Luku ilmestynyt 20.1
« Vastaus #37 : 20.01.2010 18:30:44 »
ei teksti tönkköä minusta ainakaan ollut!  ehkä meni hieman nopeasti, mutta ei se haitannut ;)
Bellan ääni oli hauska, siis ei sillei hauska, mutta hauska kumminkin.. höh, en osaa selittää.. :-\
Saispa se Bella jotain aikaseks... =D  tulis jotain jännää!   ;)
Minä tahtoo jatkoa! ;D

~E_Bella~

Smile^

  • Vieras
Vs: Something Thin 4.Luku ilmestynyt 20.1
« Vastaus #38 : 20.01.2010 18:50:27 »
VAADIN JATKOA!! :D
Hitsit että tää on hyvä ja JÄNNÄ! :)

anteeksi, musta ei nyt paljookaa irtoo. mutta kiitos tästä ;)

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Something Thin 4.Luku ilmestynyt 20.1
« Vastaus #39 : 20.01.2010 19:59:29 »
Tykkään tosta, että tuo syömishäiriöpirulainen (???) kuiskuttelee Bellan korvaan. Tai että se yleensäkin on vainoharhainen (:
Muutamat toivoo, ettei Bellalle kävis mitään, mutta mäpäs toivon jotakin tosi repäsevää käännettä!!! :D
Joten, jatkoa jään odottelemaan :)
« Viimeksi muokattu: 21.01.2010 17:49:12 kirjoittanut katriqqq »
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju