Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Forever Young K-11 (17/56 luku saapunut 31.5.12)  (Luettu 61138 kertaa)

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Title: Forever Young
Author: IsabellClair
Translator: A-nuu
Fandom: Twilight
Rating: K-11 /Angelina lisäsi ikärajan otsikkoon.
Genre: Romance, drama, fluffy
Beta: Minä itse ja Word
Disclaimer: En omista mitään.
Summary: Jatkaa suoraan Aamunkoita ja lisää draamaa luvassa. ;)
T/N: Täällä taas uuden käännöksen kanssa. Tämä on minusta aika mukava ficci ja toivottavasti tekin pidätte siitä. :) On lupa suomentaa. Ja alkuperäinen löytyypi täältä.

Forever Young

1. luku

”Edward”, ajattelin hymyillen itsekseni koskettaessani hänen poskeaan.

”Hmm?” Hän käänsi päänsä hiuksiini hymyillen. Hänen äänensä kuulosti siltä kuin olisin juuri herättänyt hänet, vaikka hän ei ole nukkunut yli sataan vuoteen. Oli mukava makoilla valtavalla parisängyllämme.

”Minä rakastan sinua”, ajattelin tuntien hänen käsivarsiensa tiukentuvan ympärilläni. Hän käänsi vartalonsa kääntyen kyljelleen pitäen minua vieläkin itsessään kiinni.

”Minä-rakastan-olla-pääsi-sisällä”, hän kuiskasi painaen suudelmia joka puolelle kasvojani, joka sanan välissä. Minä kikatin käpertyessäni lähemmäs häntä. Huokaisin muistellessani, kuinka hänen kylmä ihonsa tuntui olleen liian kylmä ihmiskosketukselleni. Nyt hänen kosketuksensa oli vain lämmin.

”Me melkein menetimme toisemme tänään”, sanoin ääneen tällä kertaa, jäljitellen hänen paljaan rintakehänsä muotoja. Tunsin hänen kehonsa jännittyvän ja murinan jyrisevän hänen rinnassaan. Painoin koko kämmeneni hänen ihoaan vasten tuntiessani värinän sisäpuolelta.

”Shh… rakkaani, me olemme nyt turvassa. Anna tuolle kauniille mielelle lepoa. Ei ole mitään huolehdittavaa”, hän kuiskasi pehmeästi korvaani.

Me makasimme vielä hetken kuunnellen toistemme hengitystä. Pystyin kuulemaan tyttäremme kolibrinkaltaiset sydämenlyönnit hänen huoneestaan. Suljin silmäni kuunnellen hänen hiljaista hengitystään. Anoin mieleni vaeltaa tapahtumiin, jotka tapahtuivat vain hetki sitten. Kavahdin muistolle, joutuessani laitamaan ainoa tyttäreni kohtaamaan vaaran. Edward jännittyi ympärilläni vetäisten minut ajatuksistani. Silmäni revähtivät auki pelästyneinä. Hän istui suorana sängyllä vetäisten peitot mukanaan. Nousin istumaan napaten peiton suojaamaan itseänikin. Silmäni ja korvani etsivät mitä tahansa vaaranmerkkiä, mutten nähnyt tai kuullut mitään. Laitoin vasemman käteni hänen käsivarrelleen, vilkaisten nopeasti vihkisormustani, ja vetäisin sitten itseni takaisin. ”Mitä nyt?” kuiskasin. Sanat tulivat liian nopeasti, jotta kukaan ihminen olisi voinut ymmärtää. Edward ei vastannut, hän nojautui nopeasti sängyn sivulle ja heitti napitettavan paitansa minulle.

”Laita se päälle”, hän sanoi siirtyen nopeasti sängyltä vetäen bokserit ja verkkarit jalkaansa. Katsoin häntä hämmentyneenä, kulmakarvani muodostaen suoran linjan otsallani.

”Edward…” Ennen kuin ehdin jatkaa lausettani, hän oli jälleen sängyllä laittaen käsiäni hänen paitansa hihoista ja napittaen sen kiinni. Ennen kuin ehdin sanoa mitään, hän osoitti ovea. Seurasin hänen elettään tuijottaen ovea. Kuin vihjeenä, sieltä kuului pientä naputusta ja uikutusta.

”Äiti?” Se oli Renesmee. Työnsin peiton syrjään syöksyen pois sängystä. Pääsin huoneen toiselle puolelle yhdellä nopealla loikalla. Laskeutuen nopeasti ovelle, minä kiskaisin sen auki. Renesmee katsoi ylös minuun rutistaen repaleista susipehmolelua, minkä Jacob oli antanut hänelle pian hänen syntymänsä jälkeen. Kumarruin hänen eteensä pyyhkäisten kyyneleet pois hänen silmistään.

”Mikä hätänä, kultaseni?” kysyin pyyhkäisten kiharan hänen kasvoiltaan pois. Hän hieroi kasvojaan käsissään olevaa koiraa vasten ennen kuin katsoi minuun.

Hän nyyhkäisi kerran. ”Näin pahaa unta”, hän kuiskasi ääni murtuen viimeisen sanan kohdalla, ja hän lysähti syliini. Pidin häntä tiukasti yrittäen rauhoittaa häntä. Nostin hänet vaivatta ylös ja kannoin hänet sängylle. Edward piti käsiään ojossa laskiessani Nessien istumaan väliimme. Hän ryömi Edwardin syliin ja käpertyi hänen rintaansa vasten. Hän työnsi suden tiukasti kainaloonsa katsoen minuun. Näin helposti pelon hänen silmistään, ja antaisin mitä tahansa, jos saisin sen menemään pois.

”Näytä minulle, mitä näit”, sanoin siirtämättä katsettani hänen kauniista ruskeista silmistään. Hän nyökkäsi kerran ja työnsi suden jalkansa ja isänsä vatsan väliin. Hän nojautui hitaasti poispäin Edwardista ja laittoi molemmat kätensä poskilleni. Näin välittömästi lepattavia kuvia tästä päivästä. Paitsi nämä olivat erilaisia, niissä ei ollut onnellista loppua.

Hänen unensa oli siitä, kun hän avuttomana katsoi Jacobin leveiltä sudenhartioilta. Katsoen Volturien tappavan jokaisin perheemme jäsenen. Hän huusi heitä lopettamaan tarttuen kouralliseen Jacobin turkkia. Hän katsoi alas minuun pelon täyttämillä silmillä työntäessäni Jacobia puita kohti. ”Mene!” huusin hänelle, kun hän kääntyi juostakseen niin kuin olin käskenyt. Renesmee käänsi selkänsä juuri ajoissa nähdäkseen Edwardin yrittäessä seistä edessäni yrittäen suojella minua samalla kun liekit nielaisivat meidät.

Haukkoen happea, mitä en tarvinnut, vedin hänen kätensä kasvoiltani. Kiskaisten hänet Edwardin sylistä, vedin hänet omaani ja aloin keinuttaa häntä edestakaisin. Hän kietoi kätensä tiukasti kaulaani nyyhkyttäen samalla. ”Isä enkä minä ole kumpikaan lähdössä minnekään. Lupaan sen”, sanoin silittäen hänen selkäänsä kevyesti.

”Mutta… minä… näin…” hän aloitti nyyhkytyksensä lomassa, mutta minä keskeytin hänet.

”Se oli vain paha uni. Sinähän tiedät, että kilpeni estää kaikkia satuttamasta meitä.” Tunsin hänen vartalonsa rentoutuvan sylissäni ja minäkin rentouduin. Katsoin Edwardia, joka katsoi minua huvittuneisuus silmissään. ”Mitä?” kysyin kaventaen silmiäni hänelle. Kuinka hän ei ollut huolissaan omasta tyttärestään?

”Hän todella on sinun tyttäresi.” Hän kohautti olkiaan taputtaen Renesmeen selkää. Kohotin toista kulmaani, ja Renesmee kääntyi sylissäni katsomaan häntä.

”Mitähän tuo on tarkoittavinaan?”

”Tarkoitan hänen uniaan. Ne ovat aivan samanlaisia kuin sinun, kun olit ihminen”, hän naurahti koskettaen Renesmeen nenänpäätä. Hän nyrpisti sitä hymyillen Edwardille. Pyöräytin silmiäni Edwardille ja väläytin hänelle vinon hymyn.

”Voinko nukkua täällä tämän yön?” Renesmee kysyi korkealla pikku äänellään.

”Totta kai”, Edward hymyili kohottaen peittoa, jotta Nessie voisi ryömiä niiden alle. Hän kiemurteli löytääkseen mukavan asennon. Minä asettelin peitot hänen ympärilleen minun ja Edwardin välissä, jotta me emme kylmettäisi häntä. Hän piti tiukasti käsistämme kiinni punaharmaa susi viereensä peiteltynä. Edward painoi päänsä hänen viereensä hyräillen kehtolaulua, mitä en ollut ennen kuullut. Hän nukahti nopeasti syvään uneen. Kun kuulin hänen hengityksensä syventyvän, minä jopa hymyilin Edwardille.

”Tuo on uusi.”

”Minä kirjoitin sen hänelle. Se oli ainoa asia, mikä rauhoitti häntä, kun hän oli syntynyt, ja sinä olit… unessa.” Minä nyökkäsin nojautuen tyttäreni yli suudellakseni aviomiestäni.

”Olohuone?” ajattelin kohauttaen kulmiani. Edward oli jo poissa sängyltä, nostaen minun vaivattomasti syliinsä syöksyen talon läpi. Minä kikatin, kun hän heitti minut sohvalle seuraten itse perässä.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 08:18:24 kirjoittanut Beyond »
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #1 : 11.11.2009 19:07:05 »
E.K.A!  :D
Olipas tämä suloista!
Tykkäsin tosta Edwardin huomatuksesta, et miten samankaltaisia unia Bella ja Nessie näki...
Odotan jatkoa paljon! Virheitä ei ollu... en ainakaan huomannu  :)
Käännös intoa!  ;D

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #2 : 11.11.2009 19:10:28 »
ihana :)
Onks tää one-shot vai moniosanen? :P
Toi nessie on vaan niin söpö ♥
Kiitos
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #3 : 11.11.2009 19:17:17 »
tosi suolonen oli. Tuleeko jatkoo? Lukisin mielelläni... :P
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #4 : 11.11.2009 19:50:35 »
Kiitos kommenteista.
Tämä on moniosainen, tässä taitaa olla 56 lukua, joten jatkoa on kyllä tulossa. Ehkä joskus parin päivän päästä. :D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #5 : 11.11.2009 20:32:23 »
aaww.. vähän kiva kun on moniosanen, ilmottaudun ehdottomasti lukijaksi :PP
Jatkoa tuleen vain :D
Kiitos
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

amorgirl

  • Vieras
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #6 : 11.11.2009 22:51:32 »
Olipas söpöö..
Lukijaksi siis ilmottaudun. Jatkoo kiitos.

E_Bella

  • Vieras
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #7 : 12.11.2009 13:49:17 »
Oi ihanaa että tää on moniosainen!! <3  ilmoittaudun EHDOTTOMASTI
lukijaksi ;D  jatkoo...<3<3

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #8 : 12.11.2009 15:28:24 »
Uuh, kivaa, ficci Aamunkoin jälkeisistä ajoista! Ja draamaa tulossa. Joten siis mä olen ehdoton lukija!!!Ja tästähän on iloa pitkäksi aikaa, jos kerta on yli 50 lukua! Mä tykkään! :)
Virheitä en nähnyt... No eipä sun teksteissä muutenkaa yleensä virheitä ole :)
Jatkoa sitten ja äkkiä!! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #9 : 12.11.2009 16:33:54 »
Ihanaa että tää on moniosainen <3 Toi oli kyllä söpö toi luku  :D
I'm ready to crawl on my knees to know it all

liinau

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #10 : 12.11.2009 17:11:32 »
täälläki ilmottautuu innokas lukija ! oli tosi hyvin käännetty ja jatkoa odottelen..

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #11 : 12.11.2009 17:13:10 »
Aww.. Aamunkoin jälkeiset ficit kelpaa AINA! :--D
Tää oli söpö.. Ja osiakin on siis nuin paljon tulossa (great!!)!!

Jatkoa odotan, kiitoksia.

Kääntäös innollaos.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #12 : 12.11.2009 18:00:14 »
aaawws, olen täysin samaa mieltä edellisten kommentoijien kanssa  :) ihanaa lukea aamunkoin jälkeisestä  ajasta, ja vielä näin tuoreeltaan, tarkoitan että jatkuu siitä mihin aamunkoi jäi  =)
tykkään suomennoksistasi, enkä minäkään virheitä löytänyt.
jatkoa odotellen,

- mouu
team Edward♥
Dramione♥

Illusi

  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #13 : 12.11.2009 18:04:13 »
Vau!! Ihana että suomennat ja odotan innolla jatkoa!! Kiitos!!
-Illusi-

Arctica

  • Vieras
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #14 : 12.11.2009 18:06:11 »
Nams. Söpö ficci ja ihana ku on noin paljo jatkoaki tiedossa  ;D
Toivottavasti tulee nopeasti jatkoa
~A
« Viimeksi muokattu: 12.11.2009 18:48:45 kirjoittanut Arctica »

karolux

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #15 : 12.11.2009 18:45:31 »
uuuuu, jatkoa vaaan =)=)) ihanaaa kun taas uus ficci alotettu (;

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #16 : 12.11.2009 21:21:27 »
tää oli niin sulonen ja ihana ficci, jatkoaa äkkiää  ;D. hyvä jos sitä on tiedossa paljon, koska tästä tosiaan tykkäsin<3. virheitäkään en juuri huomannu.

Chelseya

  • Ledger
  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #17 : 12.11.2009 21:46:16 »
Oi, ihana ja söpö fic. Kiva kun on moniosainen, tykkään lukea niitä (::
Jatkoa odotan! ♥
She had something to confess to
But you don't have the time so
Look the other way 
You will wait until it's over
To reveal what you'd never shown her
Too little much too late

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #18 : 12.11.2009 21:54:40 »
Jess oot paras ku käänsit tän mähän tätä sulle ehdotin enkö ehdottanukki?
If you can live forever what do live for? Twilight<3

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Käännös: Forever Young
« Vastaus #19 : 13.11.2009 11:12:11 »
Tosi hyvä. Yhessä kohtaa oli musta yks väärä kirjain, mut ehkä se ei haittaa :) Tosi kiva ku käänsit tän. Tuleeko jatkoo?
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah