Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)  (Luettu 87884 kertaa)

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)
« : 05.05.2009 17:28:49 »
(Alkuperäinen on täällä:http://www.fanfiction.net/s/4082956/1/BEEP)

Title: Beep
Author: vampirechick 123
Translator: Pallukka
Rating: K-11
Genre: humor, romance, drama, fluffy
Fandom: Twilight
Pairing: Bella/Edward ja muut tavalliset parit
Beta: Riikka
Disclaimer: En omista mitään.
Warnings: Spoilaa hiukan Epäilystä.
Summary: Bella päättää, että Edward ei saa suudella häntä päivään. Edward yrittää todella kovasti saada Bellan suutelemaan itseään, mutta Alicella on muuta mielessä... ;D
T/N: On lupa suomentaa. Tässä on uusi huumori käännös-ficcini. Tämä on mielestäni hauska ja toivon, että tekin pidätte siitä. :)



Ensimmäinen luku: Alku

Piip piip piip

Minä vihasin herätyskelloa, joka päivä se teki saman äänen herättääkseen minut.

Piip piip piip

Käännyin kyljelleni ja yritin löytää sen. Löysin sen vihdoin ja painoin torkkunappia.

Minä voihkaisin ja käperryin enkelini viereen, joka naureskeli ja kietoi kätensä ympärilleni. ”Sinun täytyy herätä, kullanmuru”, hänen samettinen äänensä sanoi korvaani.

Vaikka tiesinkin joutuvani kuitenkin heräämään, pudistin päätäni kieltävästi ja käperryin lähemmäs hänen rintaansa.

”Herää.” Tunsin jääkylmän käden alaselälläni paitani alla ja se elvytti minut.

”Ei, unta”, kuiskasin takaisin.

Sitten toinen käsi oli niskassani. Se sai minut tarpeeksi hereille, jotta pystyin lyömään hänen rintaansa heikosti pari kertaa.

”Bella, me myöhästymme.”

”Sinä voit mennä. Minä aion nukkua vielä vähän aikaa”, kuiskasin kevyesti hymyillen.

”Minä tiedän, mikä saa sinut hereille”, hän sanoi laittaen kädet molemmin puolin kasvojani.

Hänen huulensa löysivät omani ja yhtäkkiä en halunnutkaan enää nukkua. Laitoin hitaasti käteni hänen kaulaansa ja yritin syventää suudelmaa.

Mutta heti, kun aloin reagoida, hän vetäytyi pois. Silmäni revähtivät auki ja aloin murjottaa. Se sai hänet naureskelemaan uudestaan.
”Minähän sanoin!” hän sanoi silmät sädehtien.

”Sanoit mitä?”

”Että sinä heräisit.”

Heitin peitot pääni yli ja sanoin: ”Enhän… Minä nukun vieläkin.”

Edward painoi suukon otsaani ja sanoi: ”Minulla on idea, mutta pelkään, ettet sinä pidä siitä. Jos sinä et halua herätä, minun on pakko seurata tätä suunnitelmaa.”

Yrittäen saada uudestaan unta minä kysyin: ”Onko tällä suunnitelmalla nimeä?”

”Kyllä on”, hän nauroi.

”Mikä se on?”

”Operaatio herätä Bella”, Edward naureskeli taas. Tunsin hänen leikkivän hiuksillani.

”Ja miten se toimii?” Läpsäisin hänen kätensä pois. En tarvinnut enempää häiriöitä unen saamiseeni.

”En voi kertoa”, hän sanoi kauhua teeskennellen, kun hän jätti huitaisuni huomiotta ja jatkoi hiuksillani leikkimistä. ”Mutta voin näyttää.”

Tunsin hänen nousevan sängyltä enkä kuullut mitään ennen kuin hetkeä myöhemmin, kun hän istuutui sängyn toiselle puolelle ja otti peiton pois pääni päältä. Hän alkoi hyräillä kehtolauluani ja laittoi hiuksiani korvani taakse.

Piip piip piip

Minä voihkaisin ja yritin löytää herätyskellon yöpöydältä, oliko tämä muka Edwardin suuri idea? Paitsi, että minä en löytänytkään sitä. Käännyin katsomaan eikä se ollut pöydällä. Katsoin ympärilleni ja näin sen toisella puolella huonetta työpöytäni päältä.

Minä voihkaisin ja nappasin yhden Edwardin tyynyistä ja laitoin sen pääni päälle. Mutta se ei ihan peittänyt ääntä.

Piip piip piip

Nousin hitaasti istumaan ja tein surullisimman koiranpentu ilmeeni. ”Edward, ole kiltti ja sammuta se.”

”Miksi rakas?” vastasi Edward ristien kätensä päänsä taakse. ”Se saa sinut hereille. Katso, sinähän istut jo.”

”Ei suudelmia sinulle tänään”, sanoin samalla kun nousin hitaasti seisomaan ja kytkin herätyskellon pois päältä vetämällä johdon seinästä, vaikka tiesin, ettei minun tarvinnut tehdä sitä.

Käännyin kohti vaatekaappia ottaakseni joitain vaatteita, jotta voisin viettää ’ihmishetkeäni’, kun Edward puhui epäröivällä äänellä. ”Et sinä oikeasti sitä tarkoita, ethän?”

”Tarkoita mitä?”

”Sitä ei suudelmia tänään juttua.”

Nyt tunsin itseni idiootiksi unohtaessani uhkaukseni heti, kun olin sanonut sen. ”Kylläpäs tarkoitin.”
« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 06:30:55 kirjoittanut Beyond »
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Mmeri

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #1 : 05.05.2009 18:51:12 »
Ihan kiva. :))  Suomennat hyvin, virheitä ei löytyny.

Kiva ficci, tulis vaan jatkoa pian.  ;)

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #2 : 05.05.2009 19:09:08 »
Olipas kiva ficci! Tykkäsin todella. Jäi kutkuttamaan, että mitä tässä tapahtuu. Joten siis jatkoa, kiitoooos.   ::)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #3 : 05.05.2009 20:13:06 »
Olipas kiva ficci. Tämä taisi olla se huumori ficci mistä puhuit! Sinä sitten aina löydät niin mukavia ficcejä!  :D Jatkoa pian. Tuleeko tätäkin noin kahden päivän välein?
another stranger

entinen vohveli

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #4 : 05.05.2009 20:48:26 »
Mä luin tän jokin aika sitten ja rakastuin. Nyt tää on vielä suomeksi niin ehkä saan enemmän irti. Kiitos <3 (Ei mitään rakentavaa tällä kertaa.)

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #5 : 06.05.2009 08:16:40 »
Awws, tämä oli todella suloinen :P Ihanaa kun suomennat tuolta fanfiction.net:ista noita hyviä ficcejä, kun vaikka minun englannintaitoni riittäisi, en koskaan silti löydä hauskoja ja hyviä tekstejä sieltä :D Kiitoksia ^^

P.S. Tässä ficissä on ihana idea (:

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #6 : 06.05.2009 16:43:12 »
Jes, ihana.. : ))

Ihana suomennos, yksinkertaisesti sanottuna. ; )

Jatkas, ihana.
Tunnen itseni pöljäksi, kun en osaa muuta kommentoida. : )

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #7 : 06.05.2009 17:55:59 »
Jeei! Oot hyvä suomentamaan ja oonkin aatellu et koska saan taas lukea sun käännöksiäsi. Tämä alku oli ainakin todella hyvä, joten taidan jäädä seurailemaan.

Mmeri

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #8 : 06.05.2009 18:47:17 »
Tosi kiva ficci. (:
En nyt keksi mitään sanottavaa, mutta jäin koukkuun tähänki ficciin. :'D

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #9 : 06.05.2009 22:29:25 »
Jatkoa <33 
toi oli ihana <3
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #10 : 07.05.2009 16:02:02 »
jee, uusia suomennoksia sinulta. ;>

alku ainakin oli lupaava. ; D tykkään tästä jo nyt. <3
jatkoa pian?
and paradise comes at a price

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #11 : 07.05.2009 19:36:32 »
Vau. Sulla on kaikki suomennokset samanlaisia, aivan ihania. Täytyy sanoa, että olen vaikuttunut.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #12 : 07.05.2009 20:37:41 »
Tääkin on aivan ihana <3 Onneks osaat suomentaa noin hyvin, muuten en ois ikinä saanu lukea näitä hyviä ficcejä :D
Haa, kerrankin hyvä idea Bellalta!  ;D

Mutta jatka silti, ja nopeesti ;)

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #13 : 07.05.2009 22:37:20 »
Pahoittelen että tein turhan täyttö viestin!
Tää oli ihana, tykkäsin tuosta Edwardin herätyskellon siirtelystä.
Pidän suommennoksestasi, jatka samaa mallia  :)


(p.s nyt jos joku tulee väittää mulle et ei oo tarpeeks hyvä kommentti vaa turha täyttö viesti nii sit kiukuttaa ;( )
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep
« Vastaus #14 : 08.05.2009 16:51:53 »
T/N: Tässä tulee seuraava luku. :D Tulevissa luvuissa voi kestää, koska betaajallani on paljon työtä toisenkin käännökseni parissa, mutta yritiän saada näitä korkeintaan neljän päivän välein. Kiitos kamalasti kommenteista, niitä on tullut jo paljon, joten jatkakaapa samaa tahtia. ;D


Toinen luku: Suihku

Ennen kuin huomasin, kasvoni olivat Edwardin käsissä. Hänen suloiselle tuoksuva hengityksensä sai aivoni tyhjentymään. ”Miten se olikaan?”

Jossain aivojeni sumussa muistin uhkaukseni. ”Ei… Suudelmia.” Se kuulosti enemmän kysymykseltä.

”Oletko varma?” Hänen huulensa olivat vain tuuman päässä. Hänen kylmä hengityksensä tulvahti suuhuni ja tuntui kuin makunystyräni räjähtäisivät sen hyvästä mausta.

”En.”

”Sitä minäkin.” Hän nojautui eteenpäin yhdistääkseen huulemme. Aivoni muuttuivat sohjoksi niin kuin aina, mutta uhkaus muistui mieleeni. Se johtui luultavasti siitä, että sillä oli jotain tekemistä Edwardin kanssa.

Löin häntä rintaan hiukan ennen kuin hän ehti suudella minua oikeasti. Juuri niin kuin odotin, hän perääntyi.

”Ei suudelmia!” sanoin yllättyneenä, että minä oikeasti vastustin.

Hän alkoi murjottaa ja kietoi käsivartensa vyötäröni ympärille. Minä mulkoilin häntä ja laitoin käteni puuskaan. Tein niin etten koskisi häneen, jotta pystyisin pitäytymään uhkauksessani. Mutta hänen ei tarvinnut tietää sitä.

Hän teki suudeltavan ilmeen. En tiennyt, voisiko hän näyttää enää hassummalta tai seksikkäämmältä.

”Ei suudelmia Edwardille?” enkelini kysyi kuin pikkulapsi.

”Ei yhtäkään”, sanoin lisäten ’yhtäkään’ enemmänkin korostukseksi.

Hän voihkaisi ja veti kädet ympäriltäni. ”Me kyllä näemme, kuinka kauan kestät.”

”Minä kyllä kestän koko päivän.” Ainakin toivon niin.

Edward vain hymyili kelmimäistä lempihymyäni ennen kuin painoi todella nopeasti suukon otsalleni ja hyppäsi ulos ikkunastani. Hän lähti vaihtamaan vaatteita ja hakemaan autonsa.

Minä huokaisin ja hyppäsin suihkuun. En tiedä, kuinka pystyisin selviämään tästä. Jokainen meidän perheessämme tietävät, kuinka hänen suudelmansa vaikuttavat minuun. He sanovat, ja kiusaavat Emmettin tapauksessa, että silmäni sumentuvat ja se on todella nöyryyttävää, kun sydämeni alkaa porhaltamaan niinkin yksinkertaisesta syystä. Se oli yksi asia, mitä en jäisi kaipaamaan, kun minusta tulee vampyyri.

Kylpyhuoneen oveen koputettiin, luultavasti Edward.

”Ei suudelmia”, huusin ovea kohti.

”Mitä?” Ei Edward, vaan Charlie.

”Ei mitään”, huudahdin taas. ”Luulin sinun jo lähteneen.” Hän lähtee aina ennen kuin minä herään.

”Minä en mene tänään töihin, päätäni särkee.”

”Ai.” Se oli älykäs vastaukseni.

”Minä vain tarkistin oletko kunnossa.”

”Olen kunnossa”, sanoin. Luojan kiitos, viimeinen asia, mitä tarvitsin täksi päiväksi, oli päänsärky.

Kuuntelin hänen kaikkoavia askeleitaan ja mietin, kuinka en ollut tajunnut ennemmin, se oli lähellä.

Kiedoin pyyhkeen tiukasti ympärilleni ja kävelin varpaillani huoneeseeni. Olin sulkemaisillani ovea, kun huomasin kahden suuren käden tarttuvan ikkunaani. Emmett hyppäsi sisään ja olin yllättynyt siitä, että hän mahtui tulemaan ikkunastani.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2009 18:06:50 kirjoittanut Pallukka »
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #15 : 08.05.2009 18:08:08 »
Kiitos kun huomasit vohveli. :D Olenpa minäkin hyvä lukemaan, kun aina luen luvut vielä kerran ennen kuin laitan ne tänne. ;D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #16 : 08.05.2009 18:14:23 »
mitä ihmettä EMMET sinne Bellan luo tulee? ???

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #17 : 08.05.2009 19:07:58 »
Hyvin suomennettu. Mutta mitä ihmettä Emmet tekee Bellan luona???  :o :o
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #18 : 08.05.2009 20:24:33 »
Toi sama juttu. Mitä Emmett siellä tekee? Nyt tarvii jatkoa. laitathan?
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #19 : 08.05.2009 21:06:33 »
Ehdin hetken jo toivoa tuossa lopussa Emmett/Bellaa, mutta ehkei ihan mahdollista :''DD Ihana osa taas, jatkoa odottelen :D