Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)  (Luettu 87886 kertaa)

ahii_

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #40 : 12.05.2009 00:33:16 »
ihanaaa.<3 tuo oli niin alicemaista. :D nauroin useaan otteeseen kun luvin nämä kaikki peräkkäin. :D

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #41 : 12.05.2009 08:23:32 »
hitsi tää oli hauska, varsinkin Edwardin "anna tyttöystäväni takaisin" huudot! ;D

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #42 : 12.05.2009 14:09:27 »
Oi tämä on niiin hauska! :D Ainakin on hyvää huumoria. Tämä oli hyvin suomennettu, enkä löytänyt yhtään kirjoitusvirheitä ;)
Nyt vain kinun jatkoa lisää!  ;D
another stranger

entinen vohveli

Mmeri

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #43 : 12.05.2009 15:38:17 »
Tää on hyvä, tällänen hauska. :) Ja suomennatkin nopeaa tahtia. ((:
Jatkoa odotellessa.. :>

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #44 : 12.05.2009 17:13:59 »
Nyt repes! Tää on tosi hauska ;D Juoni on kyl tosi hyvä
JATKOA! J-A-T-K-O-A-! J.A.T.K.O.A.!. JaTkOa! jAtKoa!

-Naxone

(vähän liika ihkutusta :D)
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #45 : 14.05.2009 23:36:52 »
haha!  emmett on niin hauska : D
suomennatpa nopeesti näitä, ja taitavasti :)
jatkoa!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #46 : 15.05.2009 14:30:23 »
T/N: Kiitos kommenteista. :D


Viides luku: Lukittuna

Samaisella sekunnilla, kun me saavuimme kouluun, kello soi. Mahtavaa.

Se, että me olimme myöhässä, ei näyttänyt vaivaavan Edwardia. Hän jopa käveli ihmisvauhtia avaamaan minulle oven. No, niin minä ainakin ajattelin. Edward seisoi oven ulkopuolella, muttei avannut sitä. ”Me myöhästymme enemmän kuin olemme jo nyt.”

”Jos minä avaan oven, suuteletko minua?”

Minä nauroin sille, pojalla on pokkaa! Pyöräyttäen silmiäni avasin oven itse. No, olisin avannut, jos hän ei olisi estänyt minua. Hänen kätensä pisti oven kiinni. Helvetti, hän ja hänen uskomattomat vampyyrin voimansa!

”Edward, anna minun avata ovi!” Minä rehkin vieläkin oven kahvan kanssa

Hän nauroi. En ollut kuitenkaan varma mille. Joko minun reaktiolleni tai sitten heikoille ihmisen voimilleni.

”EDWARD!” Kyllä, ehdottomasti reaktiolleni.

Lopetin toivottoman ovenavaus yritykseni ja istuin penkillä kädet puuskassa.

Minä tuijotin häntä, mutta hän ei näyttänyt välittävän siitä, että olin kiukunpuuskassa. Hän lukitsisi minut autoonsa niin pitkäksi aikaa, kunnes päättäisin taas suudella häntä. Niin epäreilua!

Tietenkin minä sitten aloin itkeä, itken aina, kun olen vihainen.

Noilla pettävillä kyyneleillä oli kuitenkin päinvastainen vaikutus. Kun Edward näki ne, hänen ilmeensä vaihtui huolestuneeksi. Hän huokaisi ja avasi oven minulle. Nyt minä virnistin voittaessani tämän taistelun.

Suljettuaan oven takanani, hän vetäisi minut halaukseen. Vieläkin epävarmana, halusiko hän suudella minua vai ei, minä jähmetyin hänen syliinsä. 

”Loukkasinko minä tunteitasi?” hän kuiskasi korvaani.

”Et”, vastasin rehellisesti. Hän näytti uskovan minua.

”Haluatko lintsata äidinkielestä?” Edward kysyi. ”Me olemme myöhässä, anteeksi siitä.”

”En”, vastasin hänen kysymykseensä ja otin hänen kädestään kiinni lähteäkseni äidinkielen tunnille.

Luokan ulkopuolella Edward pyöräytti minut ympäri, jotta katsoisin häntä.

”Onko tämä todella tarpeellista?” hän kysyi.

”En saa saada toista jälki-istuntoa, tai minut erotetaan töistäni.” Rouva Newtonilla oli sellainen ajatus, että työ ei saanut olla koulutuksemme esteenä.

”Ei, ei lintsaus. Tarkoitin sitä ei suudelmia juttua, onko se tarpeellista?”

Mutristin huuliani. ”Ei, ei oikeastaan, ei. Mutta ei ole vaatteiden pukeminenkaan, joten minä teen sen silti.”

Oikeastaan, minusta tämä oli erittäin tärkeää. Minun täytyi olla ensimmäinen henkilö perheessä, joka pystyisi vastustamaan kumppaniaan tällä tavalla. Minusta myös tuntui, että minun tarvitsi olla vampyyri tässä suhteessa edes yhden päivän. Olla kykenevä hallitsemaan Edwardin tunteita, kuten hän hallitsee omiani joka päivä. Edward sai minut aina turhautuneeksi fyysisestä suhteestamme, joten nyt oli hänen vuoronsa.

Minä hymyilin ja nousin varpaisilleni painaakseni suukon hänen nenänpäähänsä, olin vain niin voimakas.

Se sai minut hymyilemään entistä leveämmin, kun olin niin vahva vastustaakseni, kun hän yritti suudella huuliani.

Tarttuen hänen käteensä, minä johdatin meidät luokkaan, missä me kohtasimme vihaisen herra Masonin. Jokainen pää luokassa nosti katseensa, kun me kävelimme sisään.

”Te olette vartin myöhässä. Teillä on parasta olla hyvä selitys, Cullen, Swan.” Ei hänen olisi tarvinnut olla noin vihainen.

Minä huokaisin ja suunnistin paikalleni, antaen Edwardin hoitaa tämän. ”Siellä oli paljon ruuhkaa, sir. Luulen, että siellä oli suuri kolari hiukan edessäpäin. En nähnyt sitä kunnolla, koska en halunnut myöhästyä enempää koulusta kuin ruuhka oli jo pidättänyt meitä.”

’Kiva tekosyy Edward’, halusin sanoa. Olisin voinut uskoa häntä, ellei oikea syy meidän myöhästymiseemme olisi ollut Alice. Grrr.

Herra Mason näytti katuvalta. Olin varma, että hän odotti jotain tällaista: ’Me harrastimme seksiä auton takapenkillä, mutta emme kuulleet kellonsoittoa, koska olimme niin äänekkäitä’.

Se, että Edwardin huulet kääntyivät hiukan alaspäin, todisti minun olleen oikeassa. Hän mutisi sanan ’pervo’ samalla kun otti paikan vierestäni.

Avasin tekstikirjani evoluutioluvun kohdalta ja laitoin sen väliimme. Me olimme päättäneet, että kumpikin tuo aina joka toinen päivä kirjat ja sitten me jaamme ne. Hän olisi halunnut olla ainoa, joka tuo kirjat, mutta minä olin kieltäytynyt.

Otin paperinpalan ja mietin miten aloittaisin, kun Edward sujautti minulle viestin.

Ole kiltti. Yksi sana, joka voi ratkaista ikuisuuteni. Päätin leikkiä tyhmää.

Ole kiltti mitä?

Suutele minua. Kaksi sanaa, jotka voivat ratkaista ikuisuuteni.

Ei.

Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tämän kidutuksen?

Kidutuksen? Kidutinko minä häntä? Käänsin kasvoni nähdäkseni hänen kasvonsa, kun näin hänen hymyilevän kevyesti ennen kuin hän muutti ilmeensä hätäisesti otsanrypistämiseen.

Etkö muista? Sinä herätit minut tänä aamuna.

”Ensiksi te olette myöhässä ja sitten te lähettelette lappuja! Jälki-istuntoa Cullen ja Swan, tänään koulun jälkeen”, herra Mason huusi, kun hän tuli taakse ja otti lappumme. Minua pelotti, että hän aikoi lukea ne ääneen, mutta hän ei lukenut.

Olin liian helpottunut ollakseni nolostunut siitä, että me jäimme kiinni.

Kun kello soi, minä syöksyin ulos luokasta. Jopa Edwardilla oli vaikeuksia pysyä perässä.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 18:38:15 kirjoittanut Pallukka »
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Käännös: Beep (5. luku ilmestynyt 15.5)
« Vastaus #47 : 15.05.2009 14:37:12 »
Hehee! Jatkoa on taas tullut. Tosi hyvin suomennettu (taas) ;D. Taisin tosin huomata siellä jonkun pikkuvirheen, jossa sanasta oli jäänyt osa pois. Ei tosin niin suuri osa, että siitä ei olisi saanut selvää. 

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Käännös: Beep (5. luku ilmestynyt 15.5)
« Vastaus #48 : 15.05.2009 15:38:22 »
Awws, ihana osa taas ^^

Yhden virheen pongasin:

Lainaus käyttäjältä: Pallukka
Luokan ulkopuolella Edward pyöräytti minut ympäri,jotta katsoisis häntä.
Pilkun ja "jotta"-sanan väliin väli ja punaisella merkityssä sanassa on yksi ylimääräinen kirjain.

Kiitoksia uudesta luvusta, jatkoa? (:

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Käännös: Beep (5. luku ilmestynyt 15.5)
« Vastaus #49 : 15.05.2009 17:51:21 »
thanks. se oli hauska luku. : D
tykkäsin. oon ihan koukuss tähä. : D sit tää on viel vähä erillaine ko muut.
mut jatkoa pian. <3
kiitos.
and paradise comes at a price

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: Beep (5. luku ilmestynyt 15.5)
« Vastaus #50 : 15.05.2009 20:22:01 »
Oi tää on nii kiinnostava, en edes itse tällä kertaa viitsi lukea alkuperäistä vaan odottelen vaan suomennosta, se on hauskempaa ;D
jatkoa pian?
another stranger

entinen vohveli

Viola

  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: Käännös: Beep (5. luku ilmestynyt 15.5)
« Vastaus #51 : 15.05.2009 21:04:09 »
Luinpas tämän eilen neloslukuun asti, ja sain yllättyä iloisesti, kun huomasin jatkoa tulleen jo tänään!
Pidän tästä ficistä kovasti, kiva lukea välillä tällaista "leppoisaa" tekstiä, mikä ei ole kauhean surumielistä tai mitään. Tässä ficissä on oikein kiva ja tietysti myös hauska tunnelma! (:
Ja suomennoksesi on totta kai hyvää!

Eipä minusta tällä kertaa muuta irtoa, mutta siis jään innolla odottamaan jatkoa!
It's sad the map of the world is on you
The moon gravitates around you
The seasons escape you
& I always was, always was one for crying
I always was one for tears

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Käännös: Beep (5. luku ilmestynyt 15.5)
« Vastaus #52 : 15.05.2009 21:24:47 »
Kiitos, ihana luku ja olit hyvin suomentanu, niinku aina. :)
Mitäpä lisättävää tässä sitten enää ? Jatkoa vaan. ;D

juuri näin... ((:
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Beep (5. luku ilmestynyt 15.5)
« Vastaus #53 : 16.05.2009 15:20:22 »
Hehehehe! Jäli-istuntoa! Ihana piina Edwardilla...
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Käännös: Beep (5. luku ilmestynyt 15.5)
« Vastaus #54 : 17.05.2009 11:57:21 »
Muahhaahha!

Ikiärtyisen Rosalienkin on pakko -edes vähän- kunnioittaa Bellaa, jos hän pystyy olemaan suutelematta Edwardia.

Edward Cullen jälki-istunnossa?
Taitaa suutelemattomuus todellakin häiritä!

Cindy
Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (6. luku ilmestynyt 18.5)
« Vastaus #55 : 18.05.2009 16:30:19 »
T/N: Ja jälleen kerran suuri kiitos kaikille kommentoijille. ;D

Kuudes luku: Huulikiilto

Minulla oli seuraava tunti Alicen kanssa. Hän seisoi oven vieressä, kasvot ilmeettöminä, minä tiesin mitä se tarkoitti.

Edward käveli häntä kohti käsi kädessä kanssani. Hän kohotti toista kättään ja ravisti Alicea lempeästi. Alice hymyili hänelle ja irrotti kätemme. Sitten hän alkoi vetää minua luokkaan antamatta minulle tilaisuutta hyvästellä Edwardia.

”Alice”, sanoin nuhdellen yrittäen tuloksettomasti irrottaa käteni. ”Alice…”

Hän huokaisi ja päästi kädestäni irti laittaen kätensä puuskaan sen sijaan. Hänen tuijotuksensa tuntui polttavan reikiä ihooni.

Välittämättä hänestä minä käännyin halaamaan Edwardia hyvästiksi. Aivan murto-osa sekunniksi, kun hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, painaen minut vasten rintaansa, minä unohdin. Unohdin, miksi minä tein tämän. Unohdin, kuinka paljon tämä merkitsi minulle. Unohdin, kuinka paljon tämä merkitsi tulevalle perheelleni. Unohdin kaiken muun, paitsi Edwardin ja minut. Unohdin ehkä lupauksenikin, en ole aivan varma.

Nojauduin taaksepäin hänen sylissään, jotta saatoin nähdä hänen enkelin kasvonsa. Hänen silmänsä olivat kuin tulikuumat kekäleet. Todella kauniit. Hänen ilmeensä sai minut rakastumaan uudestaan ja uudestaan. Se myös varmisti, että hän rakasti minua. Hänen ilmeensä oli himokas.

Hän nojautui eteenpäin hitaasti, hänen huulensa olivat enää vain tuuman päässä. Hän nojautui kuin ei olisi ollut varma, kuinka hänet otettaisiin vastaan, mutta hänen täytyi silti yrittää. Sydämeni hyppäsi joka toisen lyönnin yli, mutta olin varma, ettei hän huomaisi, koska se oli löi kaksi kertaa nopeampaa.

”RING!” kello soi.

Edward huokaisi raskaasti ja hänen hengityksensä leyhähti suuhuni. Se sai minut sekoamaan. Nousin varpaisilleni ja sitten minut melkein heitettiin seinään.

Alice oli vetäissyt minut Edwardista viime sekunnilla. Hän melkein kiljui: ”Me myöhästymme!”

Käännyin ympäri ja hän melkein raahasi minut luokaan. Edward jäi seisomaan oven ulkopuolelle pettynyt ilme kasvoillaan.

Minä tuhahdin vihaisesti ja menin paikalleni. Sitten minä kiroilin hiljaa, kun olin alkuvuodesta valinnut paikan Alicen vierestä.

Minä kuitenkin tiesin, etten voisi olla hänelle vihainen, hän vain yritti auttaa. Se, että hän kykeni näkemään, mitä minä en, sai minut aina joskus ärsyyntyneeksi.

”Se oli lähellä Bella”, Alice sanoi istuutuessaan viereeni.

”Anteeksi”, oli kaikki mitä sain sanotuksi.

”Ensikerralla minä en ehkä ole siellä pelastamassa sinua.” Hänen kätensä oli laukussa, kalastaen jotain, mitä en nähnyt.

Sitten hän otti huulikiillon ja kääntyi minua kohti. Huulikiillon huippu oli jo nousemassa, mutta minä en välittänyt.

Hän laittoi sitä runsaasi alahuulelleni, oikeastaan liian paljon. Tuntui kuin minulla olisi ollut rotanloukku huulissani.

”Alice”, vinkaisin.

Hän ei sanonut mitään, paitsi poksautti huuliaan kuin vihjaten minun tekevän samoin.

”Bpp”, äännähdin samalla kun pyöräytin silmiäni.

Opettaja käveli sisään juuri silloin elokuvan kanssa. Luokka hurrasi yhteen ääneen. Koko luokka, paitsi minä. Jopa Alice hurrasi pienesti.

Elokuva oli nimetty ’Oikeat kolmiot ja sinä’. Toivon, että elokuvassa olisi enemmän kolmioita kuin minua.

Elokuvan puolessa välissä, luokka joko hölmöili tai nukkui. Ainoa ihminen, joka minun lisäkseni näytti oikeastaan katsovan elokuvaa, oli opettaja.

Jokin osui takaraivooni. Katsoin alas ja näin paperipallon. Näytti siltä, että Jessica oli heittänyt sen, koska hän tuijotti minua. Olin heittämässä sen takaisin, kun hän muodosti huulillaan: ”Avaa se.”

Minä tein, kuten hän pyysi ja löysin pitkän viestin rypistyneeltä paperilta.

Hei Bella,

Mikä Edwardia vaivaa? Hän näyttää tänään oudolta. Tarkoitan, todella oudolta. Aivan kuin hän kärsisi. Mitä sinä olet tehnyt sille lapsiparalle. Sinun ei pitäisi antaa hänen kärsiä…


Silloin minä lopetin lukemisen, minä vain silmäilin paperin loppuun, kunnes huomasin PS.: Lauren kertoi, että Tyler Crowley oli siinä autokolarissa. Nyt hän on sairaalassa taistelemassa hengestään.

Kuulin kikatuksen vierestäni ja minä katsoin Alicea. Hän luki viestiä olkani yli. Lyön vaikka vetoa, että hän kerkesi lukemaan PS:n ennen minua, vaikka olinkin vain silmäillyt viestin.

Vilkaisin nopeasti taakse ja kohautin olkiani Jessille. Tämä ei kuulunut hänelle. Hän vain halusi udella.

”Edward ei näytä kärsivältä, älä huoli”, Alice kuiskasi korvaani ja alkoi taas nähdä näkyä. Minua alkoi mietityttää, mitä hän oikein ’näki’. Näkikö hän mitään minusta ja Edwardista?

”Alice”, kuiskasin, tietäen, että hän kyllä kuulisi minut näkynsä läpi. ”Mitä on tekeillä?”

Hän lakkasi näkemästä ja hymyili minulle. ”Sinä pysyt vahvana.”

En voinut kuin hymyillä uutiselle. Sitten hänen ilmeensä muuttui oudoksi kuin hän olisi yrittänyt muistaa jotain kauan sitten unohdettua.

”Mitä?” kysyin.

”Ei mitään”, hän sanoi hymyillen. ”Minä vain teen jotain.”

”Mitä sinä teet?”

”Jotain Edwardille”, hän sanoi silmät lukittuina huuliini.

Minä tiesin mitä Alice teki. Hän yritti kiusata Edwardia mielessään. Edward kuulisi mitä hän ajatteli. Alice ajatteli, kuinka pehmeät, märät, ja mehukkaat huuleni olivat. Tai kuinka silmäni näyttivät suurilta rajauksilla, jotka hän oli laittanut minulle. Kyllä, rajauksilla ne näyttivät kaksi kertaa suuremmilta.

”Alice”, kuiskasin hänelle yrittäen näyttää paheksuvalta. ”Lopeta tuo, se on ilkeää!”

”Minä vain yritän pitää hiukan hauskaa”, Alice kuiskasi takaisin.

”Alice”, aloin selittää. ”Jos tämä on Edwardille vaikeampaa kuin minulle, niin etkö luule, että se tulisi minullekin vaikeammaksi. Jos hän todella haluaa tätä…”

Hän avasi suunsa vastustaakseen, mutta minä keskeytin hänet.

”Etkö luule, että se tekisi hänen vielä hellittämättömämmäksi? Jos hän välittäisi vähemmän, se olisi minullekin helpompaa.”

Alice näytti harkitsevan sitä hetken.

”Ei, ei oikeastaan. Syy, miksi me teemme näin on se, että me näytämme hänelle kuka on pomo. Näytämme hänelle, että sinä olet yhtälailla mies kuin hänkin. Ei sanaleikkinä. Näytämme hänelle, että sinäkin voit pitää housuja. Näytämme hänelle…”

”Olkaa hiljaa tytöt ja katsokaa elokuvaa.”

Me katsoimme opettajaa samaan aikaan. Hän mulkoili meitä. Vaikka puolet luokasta supisi siitä, kuinka Tyler Crowley taisteli hengestään. En ollut varma, kuulinko Tylerin itsekin puhuvan siitä. Miksi minut aina huomattiin? Oliko se vain huonoa tuuria?

Käänsimme huomiomme takaisin televisioon ja samaan aikaan alkoi kuulutus.

”Saisimmeko Alice Cullenin terveydenhoitajan luo?”

Käännyin katsomaan häntä ja hän rypisti otsaansa. ”Ei hyvä, mitä hän oikein ajattelee?!”

”Alice”, opettaja sanoi ja nyökkäsi kohti ovea.

”Vain pikkuinen hetki”, Alice sanoi nostaen sormensa ylös. Sitten hän käytti samaa kättä ottaakseen laukkunsa. Sitten jotain oli kädessäni. Huulikiilto, mahtavaa.

Nostin katseeni ja näin Alicen kävelevän ovelle ja avaavan sen. Hän kääntyi ja vilkutti minulle ennen kuin lähti. Tuo tyttö on hullu.

”Okei, elokuva loppui”, opettaja sanoi sammuttaen videolaitteiston. Sitten hän kääntyi luokaa kohti. ”Niille, jotka oikeasti katsoivat sitä.” Hänen silmänsä olivat kohdistuneet minuun.

"Miksi aina minä?" ajattelin, kun kello soi.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Mmeri

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Käännös: Beep (6. luku ilmestynyt 18.5)
« Vastaus #56 : 18.05.2009 17:07:49 »
Oi, vähän kiva luku :DD Jatkoa odotellen innoissaan ;)

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Käännös: Beep (6. luku ilmestynyt 18.5)
« Vastaus #57 : 18.05.2009 17:14:15 »
tää oli ihana luku. <3 mitäköhä se Edward keksii?
jatkoa pian. KIITOS. : D
and paradise comes at a price

ujoenkeli

  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Käännös: Beep (6. luku ilmestynyt 18.5)
« Vastaus #58 : 18.05.2009 17:34:19 »
Aivan ihana..
Voi Edward parkaa.. Hahaha *pahis naurua..* ;D
Jatkoa..
Bellan pitää kiusaa Edwardia..

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: Beep (6. luku ilmestynyt 18.5)
« Vastaus #59 : 18.05.2009 17:47:50 »
Hihi! Oi en jaksa enää odottaa jatkoa!  :D Pitäis varmaa lukea alkuperäistä! ;D En huomannut virheitä, hyvin suomennettu! Ei taaskaan tullu mitään rakentavaa  ::)

JATKOA?
another stranger

entinen vohveli