Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)  (Luettu 87885 kertaa)

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #20 : 08.05.2009 21:08:16 »
Joo ja nyt tulee tämä sama kysymys; Miksi Emmet meni Bellan huoneeseen? :O Nyt odotan innolla jatkoa!  ;)
another stranger

entinen vohveli

Mmeri

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #21 : 08.05.2009 21:26:12 »
Hihii kiva, mutta mitähän varten Emmett Bellan tykö tulee? :o  Nyt odototan jatkao entistä innokkaampana. :'D

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #22 : 08.05.2009 22:17:05 »
Toi oli hyvä kun Bella sano Charlielle et  'ei suudelmia' mitäköhän Charlie tuumas :D
Emmett tuli varmaa kertomaa että Edward on lähteny kun Bella ei suostu suutelee sitä, tai sitte se tuli vaa anelee et Bella ei kiusais Edwardia :D  veikkailen vaa

j
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #23 : 09.05.2009 11:19:55 »
Jes, jatkoa!
Samaa minunkin pitää ihmetellä, mitä ihmettä Emmett tekee Bellan luona...? O.o
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #24 : 09.05.2009 17:33:56 »
jee, jatkoa. : D ihan luku taaas.
pakko munkin ihmetellä, mitä se emmett siellä tekee? lähettiks edward sen? : D
joo, mutt pikaisest jatkoo, et selviää mitä se emmett siel tekee.
and paradise comes at a price

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #25 : 10.05.2009 11:21:11 »
Ihana luku <3 Mutta mitä hittoa Emmett tekee Bellan huoneessa? O.O

Tosi hyvä luku, mutta luvut vois olla vähän pidempiä (?) :D  Kiitos silti.

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (2. luku ilmestynyt 8.5)
« Vastaus #26 : 10.05.2009 18:25:21 »
T/N: Kiitos kommenteista. :D Tässä luvussa sitten saatte tietää, mitä Emmet takaa Bellan huoneessa. ;D


Kolmas luku: Herttainen Emmett

Emmett katseli ympärilleen huoneessani ja sitten hän löysi pienen pyyhkeeseen kiedotun vartaloni ovelta. Seuraavaksi huoneen täytti hänen jylisevä naurunsa. Kiiruhdin toiselle puolelle huonetta ja kurkotin peittämään hänen suunsa kädelläni, tai niin suuren osan hänen suustaan kuin mahdollista.

”Charlie”, sähisin.

”Anteeksi, se on vain – vain… Haha… Sinun huoneesi on vain niin bellamainen.” Tämä oli ensimmäinen kerta, kun hän oli kotonani.

”Ulos”, sanoin työntäen häntä hyödyttömästi ikkunan suuntaan, saaden hänet taas nauramaan.

”Minulla on viesti”, Emmett naurahti leikkisästi. Hän katsoi minua ensimmäistä kertaa päästä varpaisiin.

Tunsin veren pyrähtävän kasvoilleni saaden ne punastumaan. Ensimmäistä kertaa minä oikeasti tajusin olevani kietoutuneena vain pienen pieneen pyyhkeeseen, joka hädintuskin peitti takapuoleni.

”Joten minä olen nyt nähnyt sinut alastomampana kuin Edward.” Kilpailu, se oli ainoa asia, mistä Emmett välitti.

Luulen, että hän otti vielä punaisemmat kasvoni myöntävänä vastauksena. Osoitin ikkunaa. ”Kerro viestisi ja häivy.”

”Okei… Okei”, sanoi Emmett, luultavasi kuvitellen minun yrittävän pakottaa hänet pois. Hän ei sanonut mitään, hymyili vain.

”Emmett!” sanoin – huusin… Minä vannon, että suosikki melkeinveljeni osaa olla ärsyttävä. ”Mikä se viesti on?”

”Ai niin”, Emmett selitti kuin olisi muka unohtanut sen sijaan, että yritti käydä hermoilleni. ”Alice sanoo, että sinun täytyy olla valmiina lähtöön kymmenen minuuttia aikaisemmin.”

”Miksi?” Olin yllättynyt, että viesti oli Alicelta, koska ajattelin sen olevan Edwardilta.

”Ei hän sanonut miksi.”

Minä huokaisin, se oli niin Alicen tapaista. ”Voisitko antaa minulle hiukan yksityistä aikaa.”

”Se ei ole reilua!”

”Emmett!”

”Miksi Edward saa nähdä Rosalien alasti joka päivä, mutta minä en saa nähdä sinua alasti koskaan?”

”Häh?” Yritin peitellä yhtäkkistä kauhuani. Mistä lähtien Edward on nähnyt Rosalien alasti joka päivä?

”Tarkoitan, hän jopa katsoo, kun minä ja Rosalie…” hän keskeytti vihjailevasti.

”Mitä?” minä käytännössä kirkaisin. Edward ei missään tapauksessa tekisi sitä!

”Mielessäni, Bella.” Emmet nauroi jylisevästi. ”Minä vannon, pikkusisko, joskus sinä olet vain liian hassu.”

Helpottuneena ja nolostuneena minä ymmärsin. Hän vain hölmöili ympäriinsä, niin kuin yleensä. Mutta osoitin silti ikkunaa ja muodostin huulillani sanan ’ulos’. Jos Edward tai Alice tai kuka tahansa aikoi hakea minut kymmenen minuuttia aikaisemmin, minulla oli vain vartti aikaa saada itseni esiintymiskelpoiseksi.

”Nähdään”, hän sanoi pörröttäen märkää tukkaani. Käsittämättömästi hän mahtui taas ikkunasta.

Laitoin nopeasti farkut ja t-paidan, niin kuin joka päivä. Kun olin laittanut hiukseni sekaiselle, mutta söpölle poninhännälle, söin aamupalan laiskasti.

Kuulin auton pysähtyvän pihaan ja sitten koputuksen.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Käännös: Beep (3. luku ilmestynyt 10.5)
« Vastaus #27 : 10.05.2009 18:41:25 »
Wuhuu, jatkoa, kiitos taas. :) Emmett on kyllä niin mahtava, yksi suosikkihenkilöistäni. Tsirk, en saa mitään järkevää taaskaan.

Jatkoa? ;D
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 14:50:06 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

mandeh

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Käännös: Beep (3. luku ilmestynyt 10.5)
« Vastaus #28 : 10.05.2009 20:38:54 »
Repeilin Emmettille kyllä niiiiiin paljon. Se on kyllä omaittensä tässä=)

Joo hyvin suomennettu, kirjotusvirheitä en huomannut ainakaan tai en kiinnittänyt huomiota.
Jatkoa luen! =)
If it was someone you tryly loved.

Here we go.

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Beep (3. luku ilmestynyt 10.5)
« Vastaus #29 : 11.05.2009 08:05:01 »
Jes! Jatkoa. Tää on hyvä. Noi lyhyet luvut hiukan häiritsee, mä voisin lukea kerralla enemmän sun suomennoksia, mutta ei se mitään.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Käännös: Beep (3. luku ilmestynyt 10.5)
« Vastaus #30 : 11.05.2009 08:54:36 »
Ei elämä, Emmett on paras 888D

Lainaus käyttäjältä: Pallukka
”Joten minä olen nyt nähnyt sinut alastomampana kuin Edward.” Kilpailu, se oli ainoa asia, mistä Emmett välitti.
:''D

Jatkoa vain pian, tämä on niin hyvä! ^^

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (3. luku ilmestynyt 10.5)
« Vastaus #31 : 11.05.2009 15:04:36 »
T/N: Kiitos kommentoijille, piristitte päivääni. :D


Neljäs luku: Kidnappaus

Alice tuli keittiöön odottamatta, että avaisin oven. Hän katseli ympärilleen keittiössä ja huomasi minut.

Sanomatta sanaakaan hän tarttui käteeni ja kiskoi sitä kevyesti.

”Minne me olemme menossa?” kysyin. Miksi Edward ei ollut kiskomassa kättäni?

”Meille.” Hän kiskoi uudelleen.

”Koulu!” Pystyin tuntemaan silmieni pulpahtavan ulos, kun sanoin sen.

”Älä huoli, me kyllä ehdimme kouluun ajoissa.” Nyt hän kiskoi kättäni vielä lujempaa.

Nousin ylös omin avuin, mutta Alice oli tyytymätön nopeuteeni. Lupaa kysymättä, hän nosti minut ylös. Tämä kävisi ärsyttäväksi vuoden sisällä.

Hän raahasi minut keltaisen Porschensa luo. Katsoin häntä kysyvästi, mutta hän pudisti päätään.

”Alice…” marisin. Hän pudisti vieläkin päätään. Tämä alkoi olla ärsyttävää.

Tiellä oli jo paljon autoja. Huomasin sen, kun tuijotin ikkunasta yrittäen pysyä kärsivällisenä. Hän kääntyi ajotielleen. No, ei kääntynyt, enemmänkin suistui tavalla, joka melkein tappoi minut.

Kun olimme ajaneet mailin metsässä, Alice alkoi ajaa enemmän oikealla puolella. Hänen pienillä keijukaisen kasvoillaan välkkyi hymy. Edessäpäin huomasin Volvon tulevan vastaan ja enkelin ajajanpaikalla.

Kun hän näki meidät, hänen kulmansa rypistyivät ja kääntyi nopeasti seuratakseen meitä talolle.

”Alice, Edward ei taida tietää, että minä olen sinun kanssasi?” kysyin tietäen vastauksen jo valmiiksi.

”Mmmm.” Hän ei myöntänyt eikä vastustanut väitettäni, joten minä otin sen myöntävänä vastauksena. Kuten hänen kasvavan hymynsäkin.

Heti kun Alice oli pysäyttänyt auton, oveni avautui ja minä odotin Edwardin olevan siinä pelastamassa minua. Yllätys, yllätys. Alice oli nostamassa minua ylös ja vei minut kylpyhuoneeseensa.

Heti kun olimme päässeet sisälle, kuulin ärsyyntyneen huudon takaani.

”ALICE!” Edward huusi, yrittäen saada meidät kiinni. ”Anna tyttöystäväni takaisin!”

Alice vain nauroi ja lukitsi kylpyhuoneen oven. ”Toimii kuin loitsu”, hän sanoi matalalla äänellä.

”Alice!” Yritin sanoa sen terävästi, mutta luulen, että se tuli vinkaisuna, joten yritin uudestaan. ”Alice!” Noniin, nyt se oli huomattavasti terävämpi.

”Vain hiukan ripsiväriä ja rajauskynää.” Hän näytti puhuvan itsekseen yhtälailla kuin hän puhui minulle. ”Ja huulikiiltoa, voi kyllä, huulikiiltoa.” Hän otti esiin jokaisen sanomansa tuotteen.

Hän alkoi laittaa rajauksia silmiini, mutta minä huitaisin hänet pois. ”Ensinnäkin, mitä me teemme?”

”Teemme sinulle muodonmuutosta”, Alice sanoi kuin se olisi ilmeistä. Mikä, kun mietin sitä, luultavasti olikin. Mutta me emme tee sitä, hän ei anna minulle vain muodonmuutosta. Hän tekee minulle muodonmuutoksen ja ryöstää minut kotoa ja Edwardin luota, sitä me teemme.

Edwardista tulikin mieleeni, että hän alkoi jo paukuttaa Alicen makuuhuoneen ovea. ”Minä sanoin, anna hänet takaisin. Hän on minun.” Mahtavaa, nyt minä olen omaisuutta.

”Minä tiedän, että sinä teet minulle muodonmuutosta, mutta miksi?”

Alice huokaisi ja alkoi laittaa hiukan poskipunaa ja levitti sitä raskaasti.

”Bella…” hän aloitti vakavasti. ”Sinä aiot olla koko päivän suutelematta Edwardia”, hän sanoi sen kuin tiedonannon, ei kysymyksenä.

”Niin, tiedän”, sanoin mumisten, koska alkoi levittää paljon huulikiiltoa huuliini.

Hän näytti tietävän, mitä mielessäni pyöri, koska hän sanoi: ”Minä yritän saada huulesi näyttämään syötäviltä. Nyt jos voisit pysyä paikallasi…” Hän ajatteli, ettei hänen tarvitsisi sanoa lausettaan loppuun.

”Miksi?”

”Koska sitten hän haluaa suudella niitä enemmän kuin sinä ehdit sanoa 'ei' ja sitten hän tulee epätoivoiseksi.”

”Minä tiedän sen.” Rypistin otsaani ajatukselle epätoivoisesta Edwardista. ”Tarkoitan, miksi se sinua kiinnostaa?”

Alice hymyili kuin olisi odottanut sitä kysymystä. Sitten hän näytti miettivän vastaustaan.

Hetken täydellisen hiljaisuuden, paitsi Edwardin loputtomien koputusten jälkeen, hän vastasi.

”Tiedätkö ollenkaan, kuinka monta kertaa me Cullenin ja Halen tytöt olemme yrittäneet olla suutelematta sulhojamme koko päivän? Tiedätkö ollenkaan, kuinka monta kertaa me olemme epäonnistuneet?”

”En.”

”Emme ole koskaan menestyneet niillä tuhansilla kerroilla.”

”Ai.”

”Siksi sinun täytyy onnistua; sinun täytyy näyttää noille pojille, kuka on pomo. Joten aina, kun katsot Edwardia, sinun täytyy kuvitella hänen tilalleen joku erityisen ruma kundi tai jotain. Ole niin kiltti Bella, ole niin kiltti, tee tämä perheemme tähden. Onnistu perheesi vuoksi.”

”Alice…” En tosiaankaan tiennyt mitä sanoa, paitsi: ”Yritän tehdä parhaani.”

”Meidän täytyy sitten vain toivoa, että sinun parhaasi on tarpeeksi.” Hän avasi makuuhuoneensa oven ja katosi vaatehuoneeseensa. Minä odotin hänen huoneessaan, en halunnut eksyä. Se olisi kyllä viimeinen asia, mitä kaipasimme ollessamme jo nyt myöhässä koulusta, minä eksyneenä vaatehuoneeseen.

Hän tuli ulos todella söpön asun kanssa. Jopa minä rakastin sitä.

Samalla kun vaihdoin vaatteita, päätin että tarvitsisin enemmän tietoa, jotta tämä voisi toimia.

”Alice?”

”Hmm?”

”Kuinka te epäonnistuitte?”

”Oletko sinä koskaan ennen katsonutkaan Cullenin ja Halen poikia?”

”Ai”, sanoin. Arvasin sen olevan itsestään selvää. ”Näetkö sinä minun onnistuvan?”

”En voi oikeastaan sanoa niin. On miljoonia asioita, jotka voivat tulla tielle. Sinun päätöksesi luovuttaa Edwardille alkajaisiksi.”

Mahtavaa, vain mahtavaa.

Hän kiskoi kättäni taas ja johdatti minut ovelle. Me melkein törmäsimme Edwardiin, joka oli koko ajan koputtanut Alicen oveen.

Hän veti minut halaukseen. Todella tiukkaan.

”Älä tee tuota enää ikinä”, hän heitti Alicelle.

Alice vain kikatti. Käänsin päätäni katsoakseni häntä. Hän vain iski silmää ja hyppeli alakertaan sanoen olkansa yli: ”Nähdään koulussa.”

Edward katsoi minua. Tuntui kuin olisi kulunut jo ikuisuus siitä, kun nuo silmät viimeksi kohtasivat omani, vaikka siitä oli vasta tunti. Hän nosti leukaani, jotta hän voisi painaa huulensa omilleni.

”Älä yritäkään”, nauroin ja vetäydyin pois hänen käsiensä välistä. Sen sijasta minä otin häntä kädestä kiinni ja johdatin hänet aulaan. ”Nyt minusta tuntuu siltä, että koulu on alkamaisillaan.”

”Sinä näytät kauniilta.”
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: Beep (3. luku ilmestynyt 10.5)
« Vastaus #32 : 11.05.2009 15:10:31 »
Oioioi! Ihanaa ku suomennat näin tiuhaan tahtiin! Tää oli kyl kans hyvä luku! Äkkiä lisää :DD
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #33 : 11.05.2009 15:15:52 »
Kiitos taas jatkosta, jota tuli näin pian (montakohan kertaa joudun vielä toistamaan tämän saman?) Miten vain, asiaan. Niin Alicea tuo kaikki meikkaaminen, vaatetus ja tehdä tuosta kunnon juttu. Äh, en minä tiedä mitä sanoa...

...jatkoa? ;D
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 14:49:40 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #34 : 11.05.2009 15:47:03 »
jes, saatiin näin nopeasti jatkoa. <3 suuri kiitos ja kumarrus siitä.  ;)
öhmm. ihana luku.<3 olet hyvä suomentamaan ja näin(senkin olen sanonut varmaan aika monta kertaa. :D).


Lainaus
”Oletko sinä koskaan ennen katsonutkaan Cullenin ja Halen poikia?”
repesin tuolle kohdalle. : D

jatkoa pian. <3
kiitos.
and paradise comes at a price

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #35 : 11.05.2009 16:06:15 »
Ihana! Aivan järjettömän hyvä idea Alicella. Edwardin pikkuinen kiusaaminen on ihan sallittua :D.  Tosi hyvin suomennettu.

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #36 : 11.05.2009 16:39:24 »
Jee! Alice oli niin Alice... Ihana. Kuvaisin tätä lukua adjektiivilla "Alicemainen"
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #37 : 11.05.2009 17:08:58 »
Lainaus käyttäjältä: Pallukka
”ALICE!” Edward huusi, yrittäen saada meidät kiinni. ”Anna tyttöystäväni takaisin!”
Aah, ihana ♥ :'D

Tajuatko sinä ollenkaan, miten ihanaa on, kun suomennat tätä niin äkkiä? ^^ Voisin halata sinua sen takia, tämä on niin ihana!

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #38 : 11.05.2009 17:56:15 »
Wow!

Keep going, I love this!

Joo, olkaa kilttejä älkääkä lähetelkö mulle laskuja silmienne takia, tiiän et mun englanti on surkeeta;)
Mutta tää on niin IHANA!

Suomenna vauhdilla, yksi niistä ficeistä jotka 'kidnappaa' mut:]
Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Käännös: Beep (4. luku ilmestynyt 11.5)
« Vastaus #39 : 11.05.2009 22:10:32 »
Hah! Tähänhän on tullut vaikka kuinka monta lukua, kun viimeksi tarkistin. Näitä sinun käännöksiäsi on aina niin mukavan rattoisaa lukea.
Se huumori ei ole sellaista väkisin väännettyä, pakonomaista, vaan sujuvaa ja oikeasti huvittavaa :)
Ja voit olla varma, että rupean tätäkin seuraamaan. Tässäkin nauroin muutaman kerran ihan ääneen, ja ainakin hymyilin leveästi.
Ihanan romanttinenkin tämä on, tuo mukavaa vaihtelua angstille ja muulle sellaiselle.
Olin ehkä yhdessä tai kahdessa kohdassa ihan pihalla tapahtumista, mutta kyllähän sen toisen lukukerran jälkeen tajusin ;D
Tykkäsin oikein paljon, virheitä en ainakaan näin pikaluettuna huomannut ja muutenkin teksti on hyvää.
Kiitos paljon, jatkoa todella odottelen! :D
Einmal ist keinmal