Kirjoittaja Aihe: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, S, fluff, dialogi  (Luettu 17501 kertaa)

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #20 : 26.07.2008 21:14:59 »
Paris, mukava kuulla, että pidit, lyhyeksi fluffista oloa tuovaksi tekstiksi tämä oli tarkoitettukin.

Ancka, tiedän tunteen, kun joskus etsii jotain söpöä luettavaksi ja sitten sellaisen löytääkin. Tulee hyvä olo. (:

Lout, hyvää huomenta sinulle pörröisissä merkeissä.

Arende, ilahduttavaa kuulla, että luit, vaikket parituksesta pahemmin piittaakaan! (Joka sivumennen sanoen on todella söpö paritus, suosittelen myös pidempiäkin.)

Emu, veikeää. (:

nezumi, mukavaa, että pidit.

Taki, minusa itsevarmoinkin ihminen on tällaisella hetkellä epävarma, aina pitää epäröidä hetki ennen kuin uskaltaa. (:

Kiitän kommenteista, ne piristävät aina ilahduttavasti päivää!


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #21 : 26.07.2008 23:57:27 »
Oo! Ihana! <3  :D Söpö tämä oli.  ...ja kaikkea söpöä!
Voih, en oikein osaa muuta sanoa. Mutta osaat kai itsekin päätelllä mitä yritän tässä kertoa, lukemalla esim. muita näitä ylempiä kommenttejä. ;)

Sirius, remus <3

Ei tainnu rakentavaa tulla.. En kyllä keksinytkään. :D

Piitu

  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #22 : 28.07.2008 22:47:14 »
Hii, nyt olen kyllä ihan tositositosi-onnellinen kun juuri nyt päätin tänne tulla pitkästä aikaa taas jotain lueskelemaan, olin melkein jo onnistunut unohtamaan miten ihanaa luettavaa Sirius/Remus-fluffy voikaan oikeastaan olla. Tää oli ihan todella söpö ja lutunen pätkä, lyhyt tosin, mutta mä epäilen ettei tää paljon tätä pitempänä olisi toiminut enää yhtään niin hyvin kuin mitä se tällaisena toimi. Todella kivasti olit osannut kiteyttää tuonne sekaan sen kaiken hellyyden ja lämmön ja tuo viimeinen lause kruunasi kyllä ehdottomasti koko homman, olen nyt kyllä aivan täydellisen aaws.<3
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you

Weillmarien

  • Vieras
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #23 : 02.08.2008 00:48:59 »
Oikeasti, juuri tällaiset ficit ovat suosikkejani.
Sirius oli ihanasti epävarma, ja Remus suloinen niinkuin jokaisessa lukemassani ficissä.
AWW.
Ja paritus oli myös yksi suosikeistani. Kamalaa, juuri tällaisiin ficceihin en osaa antaa minkäänlaista rakentavaa palautetta. No, kunhan tiedät, että rakastan tätä <3

-Weill
« Viimeksi muokattu: 02.08.2008 21:02:16 kirjoittanut Weillmarien »

damdi

  • ***
  • Viestejä: 139
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #24 : 02.08.2008 20:43:04 »
Niin söpö! Aivan tosi hellu. Tälläsiä lisää :D Tekee mieli itkeä (okei, joo myönnän, itken ehkä tosi helposti :D) kun on niin söpö, Sirius on niin söpö :)
Ei vitsi, onneks ficit on olemassa kun kirjasarja loppu :)
Hyvin pitkällä tauolla...

BastillaShan

  • ***
  • Viestejä: 115
  • Sirius + Minä = Jakautunut persoonallisuus
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #25 : 03.08.2008 17:44:47 »
En yleensä tästä parituksesta oikehen pidä, mutta täytyy nyt myöntää, että tämä oli aivan sika söpö!  :)
Oli hyvä onni matkassa, että kiinnitin otsikkoon huomioni ja päätin tulla kattomaan minkälaista tekstiä löytyy.  :D
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And must follow, if I can,
Pursuing it with eager feet,
Until it joins some larger way
Where many paths and errands meet.
And whither then? I cannot say.
-The Old Walking Song-

Chamba

  • ***
  • Viestejä: 45
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #26 : 06.08.2008 10:59:49 »
Ohoi miten ihana. Tosi söpö.

miisa

  • ***
  • Viestejä: 208
  • © miisa
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #27 : 06.08.2008 13:30:00 »
Voi miten suloinen sokerisiirappihattaramössö~ Ääw, Siriuksen ja Remuksen keskustelu on ihanaihna. Sirius on suloinen epäröidessään ja Remus suloinen pikku susihukkanen tuhistessaan unissaan<3 Hyvin kirjoitettu ja sopivan pituinen ylisöpö fluffi. Ääw, kun en saa aikaiseksi järkevää kommenttia...

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #28 : 06.08.2008 18:13:41 »
Aivan yli söpö! Niin sulonen, niin... aww! Vaikka en yleensä Sirius/Remus parituksesta tykkää, tässä oli jotain... Voisin käydä katsomassa jos sinulla olisi muitakin yhtä hyviä ficcejä kuin tämä. ;>


Life is an illusion.



Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #29 : 07.08.2008 21:58:43 »
Oih, lisää tällaisia Remus/Sirius Ficcejä, tämä oli nimittäin aivan mielettömän suloin.
*ei tule mitään järkevää mieleen ekan koulupäivän jälkeen*
"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 298
  • Your living your live only once. Remember that.
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #30 : 10.08.2008 09:52:08 »
Tämä oli ihan kamalan suloinen. ^^
Pidin todella kovasti. Lemppariparituksellani kirjoitettu tämä oli ihana.
Olin sulaa kun luin tämän.
Jaa-a, rakentava lomalla. Koettakaa pärjätä.
Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat

Michanya

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #31 : 10.08.2008 11:54:58 »
Hmm... pitää sanoa että en yleisesti ottaen pidä SiriusxRemus-parituksesta. Yleensä minuun ei pure slash ja kaiken lisäksi en osaa kuvitella Siriusta tuollaiseksi kuin se oli tässä ficissä tehty... Miksi siis pidän tästä niin paljon?!
Tässä ficissä oli tunnelma kohdallaan, aidosti romanttinen pumpulinpehmeä tunnelma, joka sulatti ainakin minut totaalisesti. Lisäksi pidin kirjoitustyylistäsi
t o d e l l a paljon! Mukavan rauhallinen, eteni mukavan hitaasti. Mutta onnistui kuitenkin olemaan suht. lyhyt. Dialogi oli ihanaa ja toimivaa, pidin siitäkin tosi paljon! (yllätysylätys!)
Lopussa oleva kuiskaus sinetöi tarinan mukavasti yhteen. Mahtava lopetus!
Michanya piti siis paljon! *hug*
the happy ending.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: "Nukutko sinä?" [Sirius/Remus, PG, slash]
« Vastaus #32 : 17.09.2008 21:44:18 »
Voi ku söpö!!!! ;D
Aivan ihana ja ihan sika sulonen ;D

Tyksin ihan todella paljon ;D ;D ;D Kirjotat tosi hyvin ja selkeesti - siis ettei jotkut kohdat jää epäselviks ja sit myös hienosti .... ;D ;D



<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

_kastanja_

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Rollo Weeks, Eric Bana, Orlando Bloom <333
Vs: "Nukutko sinä?"
« Vastaus #33 : 01.04.2009 22:27:37 »
 voooi, ku söpöä<333 :)
Ainahan ne on mielessä!... Potterit<3

PadfootLover

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: "Nukutko sinä?"
« Vastaus #34 : 11.08.2009 12:37:39 »
aww<3 oli sulosta. ihana <3
\\\" You called the moon beatiful. Then you called me Mr. Moony\\\" <br /><3

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: "Nukutko sinä?"
« Vastaus #35 : 18.01.2011 16:07:23 »
Dööödiiiin... Tullaanpas nyt vielä kommentoimaan, kun kerta luinkin tämän. (: Oli pakko päästä lukemaan fluffia taas vaihteeksi, kun mun ja kaverin esitelmä sanattomasta viestinnätä meni koulussa niin hyvin, että opettajakin mainitsi, että meidän pitäis palkita itsemme jollain. Sitten kaverin kanssa Arnoldsissa mietittiin, että mikä olis hyvä palkkio siitä, niin mä päätin, että sitten kämpillä luen jonkun todella söpön ja fluffyisen ficcin. Heitin sitten hakuun fluffyn ja valkkasin pari kivaa osastoa, joista hakea ja sitten vaihtoehdoista nappasin tämän ja hyvä, että nappasinkin, koska tää oli aivan ihana! <3

Tosta alun "Nukutko sinä?"-jutusta tuli niin selkeästi mieleen ne kerrat, kun ite oon pienenä ollut siskon kanssa meidän parhaan kaverin luona yökylässä (tai se meillä) ja kaikki on nukkunut samassa huoneessa, niin illalla, kun on pitänyt mennä nukkumaan kaikki on pomppineet kiltisti sänkyyn, mutta sitten 5 minsan päästä joku on aina kysymässä, että "Nukutteko te jo?" Ja sitten kaikkia rupeaa naurattamaan ja yleensä joku aikuisista huutaa sitten, että nyt tytöt nukkumaan. Ja taas killteinä tyttöinä ruvetaan mukamas nukkumaan ja taas hetken päästä joku kysyy "Nukutteko te jo?" : D Se oli sillon joskus aikoinaan olevinaan niin kauheen hauskaa mennä nukkumaan vain herätäkseen muutaman minsan päästä kysyäkseen muilta, että nukkuuko ne jo ja sen jälkeen kikattaa, kunnes aikuset komentaa takasin nukkumaan. :'D

Tää oli kyllä aivan älyttömän söpö. Hyvä, että kämppis lähti just jonnekin, koska se olis varmaan ihmetelly, että mitä hittoa mä oikein väsään, kun mun ilme on tosi mielenkiintonen ja kädet vispaa naaman edessä kuin viimeistä päivää. : DD Se olis varmaan pitänyt mua hulluna, jos se olis nähnyt mun reaktioni tähän ficciin. Mutta, noo, sitä sattuu. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka toi loppukin oli todella söpöä ja erittäin aitoa Siriuksen epäröintien, suloisten tuhinoiden ja muiden kera, niin toi alun dialogi on mun mielestä koko pätkän paras kohta! Se on vaan jotenkin niiin söpöä ja siihen vaikuttaa varmaan sekin, että mä osaan samaistua tohon tilanteeseen niin hyvin, koska olen itsekin tehnyt tuota pienenä.

Kiitos aivan älyttömän paljon supersöpöstä lukukokemuksesta! :-*

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Brunburga Blue

  • ***
  • Viestejä: 483
    • Tales
Vs: "Nukutko sinä?"
« Vastaus #36 : 18.01.2011 17:02:46 »
Tiedän että tätä ei ehkä haluta kuulla mutta haluan vain sanoa että.....

AAAAWWWWWWWWWWW. <3

*sulaa*
Hello darkness my old friend
I've come to talk with you again

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Vs: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, K-7, fluff, dialogi
« Vastaus #37 : 28.08.2013 16:04:20 »
Mawwww, aivan ihana teksti, vieläpä mun OTP:lläni <3 on siis varmaa, että tykkäsin tästä valtavasti!

Nukkumisen varmistelu ja kysely on jotenkin kovin, kovin suloista ja lapsellista - eli hyvin Siriusta ja kun se syy on se, että Remus makaa Siriuksen peiton päällä, niin awwww-reaktio ja armoton hihitys on varmaa. Oon kyllä LillaMyyn kanssa samaa mieltä, että alun dialogi on ehdottomasti parasta koko ficissä! Hahmot olovat niin kovin omia itsejään ja samalla niin kovin, kovin suloisia, että olen ihan sekaisin. Ja toistan samaa asiaa miljoona ja kuusi kertaa.

Mutta anywho, tämä oli yksi suloisimmista lukemistani Sirius/Remus-teksteistä, ehdottomasti!
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 518
  • Hannibalin täti
Vs: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, K-7, fluff, dialogi
« Vastaus #38 : 03.09.2013 21:06:58 »
Etsin tekstiä konkaripiiriin, kun silmiini osui tämä helmi. Kyllä vain. Tämä on oikea helmi. S/R:ää rakastavana en voi ymmärtää, miten en oo tätä aikasemmin löytänyt. Onneksi löysin.

Sitten itse ficciin. Aivan ihana dialogi. Suorastaan sulin sille. Ja viimeinen repliikki. Sopii hyvin lopetukseen.

Kiitän tästä ihanuudesta, vaikka ficci onkin muutaman vuoden vanha.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: "Nukutko sinä?" || Sirius/Remus, S, fluff, dialogi
« Vastaus #39 : 06.08.2016 23:58:11 »
Voi mikä ihanuus tuli vastaan stalkkausnappulan kautta <3

Nämä kaksi herraa on niin mussuja ja tykkään hirmusti juuri tällaisista teksteistä, joissa valvotaan, kun kaikki muut nukkuu. Varsinkin kun valvotaan siksi, että ollaan niin rakastuneita :3 Ihanaa, että Sirius oli se, joka epäröi kontaktin ottamissa, koska jollain tapaa itse näen Siriuksen näistä kahdesta epävarmempana.

Luulin aluksi, että koko ficci on pelkkää dialogia, mutta olikin kiva yllätys, että loppuun saatiin myös kuvailua mukaan. Vaikka uninen dialogi onkin parhautta. Remus tuntui vielä olevan aika pihalla koko tilanteesta, voi toista.

En osaa kommentoida mitään järkevää näin vanhoihin teksteihin, mutta tämä oli niin älyttömän suloinen pläjäys, että halusin käydä tänne kommentin jättämässä. Tämä oli tosi ihanaa fluffyhömppää, kiitos tästä!

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros