Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Truth or Dare with Vampires K-11(VALMIS)  (Luettu 57483 kertaa)

BastillaShan

  • ***
  • Viestejä: 115
  • Sirius + Minä = Jakautunut persoonallisuus
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #60 : 19.02.2009 17:04:11 »
Mahtava idea Bellalta täytyy myöntää, mutta käy ehkä lievästi sanottuna sääliksi rakasta Jasperia.
Lainaus
”antaa Emmettille sylitanssi.”
Tuos kohtaa silmät rävähti suuriksi. :o Piti pari kertaa lukea luinko oikein.

Mutta laitahan näppäimistösi jälleen laulamaan eli odotan jatkoa innolla. Itse asiassa innon ja kauhun sekaisin tuntein :D

-Bastilla Shan-
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And must follow, if I can,
Pursuing it with eager feet,
Until it joins some larger way
Where many paths and errands meet.
And whither then? I cannot say.
-The Old Walking Song-

mandeh

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #61 : 19.02.2009 19:20:32 »
Voi Jasper parkaa!! :DDD
JATKOA, pakko tietää miten käy (okei luin englanniks eteenpäin kun halusin selvittää mut mun enkun taitoihin ei piä liikaa luottaa) :D
Tää on niin kivaa kun jatkoa tulee niin nopeasti! :D
If it was someone you tryly loved.

Here we go.

Mortti

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #62 : 19.02.2009 19:26:15 »
Hyvä, että uusi luku tuli.

Jasper on niin suloinen hahmo, että tuskin jaksan seuraavaa odottaa  ;D
Bellan antama tehtävä oli tosiaan huomattavasti erilaisempi kuin aiemmat, vaikka itsensä nolaamistakin tässä on tulossa ( siis jos Jasper valitsee sylitanssin Emmetille  ;D )

Hienoa työtä jälleen. Odottelen jatkoa.

- Mortti

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #63 : 19.02.2009 20:23:54 »
Kiva, että uusi luku tuli näin nopeasti. Kyllä Bella keksi kivan tehtävän Jasperille, mä tyrskähdin aika kivasti ku luin sen sylitanssi kohdan ::)Saa muuten nähdä, kumman tehtävän Jasper valitsee. Kannatan sitä sylitanssi juttua..En kieltämättä odottanut ihan tällaista tehtävää, mutta kun oikein ajattelen niin minusta ne sopivat Jasperille kuin nenä päähän ;D Hieno ja kiva luku jälleen, tykkäsin aivan yhtä paljon kuin ennenkin. Kiitos ja hali sulle, odottelen jatkoa :)
Einmal ist keinmal


{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #64 : 20.02.2009 08:20:30 »
Hahhahhahhahhh....
Mä nauran täällä. Tää oli ihana. Margariinia tai sylitanssi...:D
Ihana
Kiitos
If I say you're the one would you believe me?

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #65 : 20.02.2009 11:45:48 »
Rebecca Lupin: Kiitoksia. :) Korjaanpa tuon virheen heti.

Julia Musta: Kiitti. Jasperin valinta nähdään sitten seuraavassa jaksossa. ;D

BastillaShan: Kiitti. :D

Riiku: Kiitos. Seuraavassa luvussa saat tietää kumman Jasper valitsee. :D

mandeh: Kiitos. :)

Mortti: Kiitoksia. Eihän ne tehtävät aina samanlaisia voi olla. ;D

Kuurankukka: Kiitti. Jatkoa tulee parin päivän sisällä. :D

samba: Kiitti. ;D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

ude

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #66 : 20.02.2009 14:36:42 »
purkin margariinia :D paha paha paha :p kummankohan Jasper valitsee? Innolla odottaen seuraavaa lukua! :)
"You are my life now"

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #67 : 20.02.2009 15:57:55 »
Jos mulla olis vaihtoehtoina noi tehtävät niin ottaisin pelkuri-kortin ;D
Ihan ylihauska taas! Jatkoa!

MOLLY

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #68 : 20.02.2009 20:30:49 »
Oi mitäköhän mein Jasper valitsee... Osaan kyllä kuvitella Jasperin antamassa Emmetille sylitanssia. Margariinia xD

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires
« Vastaus #69 : 20.02.2009 21:33:03 »
Kiitos ude, Dunja ja Molly! Tässä tulee 7. luku, ihansynntäreideni kunniaksi. :D

LUKU 7

”Margariinin”, Jasper sanoi lyödyllä äänellä. Se sai minut tuntemaan itseni entistä pahemmalta ja syyllisemmältä.

Alice huudahti ilosta ja katosi sekunniksi. Sen sekunnin aikana kukaan ei kehdannut katsoa minuun tai Jasperiin, ei edes Edward.

”Siinä”, Alice sanoi, ilmestyen kirjaimellisesti tyhjästä.

Ilme Jasperin kasvoilla oli näkemisen arvoinen. Se oli kärsivä, tietysti, mutta siinä oli silti muutakin, ehkä huvittuneisuutta. Aivan kuin kaikki muutkin olivat huvittuneita. Sitten, totta kai häntä inhotti, hän otti hiljaisena paketin 'Country Crock Plus' margariinia. Se oli 45 unssin paketti. Hui, syyllisyyteni oli luultavasti lähtemässä pois minusta, koska en tajunnut margariinipaketin olevan niin suuri.

Jasper katsoi minua epätoivoisesti, mutta en voinut katsoa häntä. Käännyin ympäri ja tartuin Edwardin käteen ja varvistin antaen hänelle suukon poskelle. Hän hymyili minulle kelmimäisesti.

Tartuin hänen toiseenkin käteensä ja seisoin hänen edessään, joten hän oli nyt takanani. Kuulin Jasperin repäisevän muovikannen irti ja rasvan ja öljyn haju levisi huoneeseen. Saatoin vain kuvitella, kuinka kuvottaja haju oli vampyyrien mielestä.

Edward kietoi kätensä vyötäisilleni, pitäen kätemme vielä kiinni toisissaan ja painoi poskensa olkapäälleni. En oikein voinut keskittyä, sillä tunsin hänen hengityksensä korvallani.

”Sinä saat pelkuri-kortin”, Edward sanoi. Saatoin vain arvata, mitä Jasper ajatteli silloin, enkä voinut syyttää häntä. Minä ottaisin pelkuri-kortin.

Jasper huokaisi katkerasti ja suoristi sormensa ja kastoi sen margariiniin, ottaen ruhtinaallisen määrän.

Osa tipahti takaisin purkkiin ja päästi äänen: ”Plop.”

Hän haistoi margariinia ja kakoi. Sitä ei voi kuvailla, mitä hän teki. Se ei ollut kokonainen kakominen. Se oli vain hiljainen äännähdys kivusta, jota hän tunsi.

Yhtäkkiä minua alkoi pelottaa, että hän tiputtaisi paketin, mutta sitten muistin vampyyrien yliluonnollisen viehkeyden.

Hitaasti, todella hitaasti, hän laittoi sormensa suuhun ja päästi pienen kivun valituksen. Se kuulosti melkein nyyhkytykseltä.

Alice näytti sympaattiselta ja alkoi juoksuttaa sormiaan Jasperin hiuksissa, toivoen, että Jasper voisi keskittyä siihen edes hieman. Se ei kuitenkaan estänyt hänen kipuaan, kun hän kastoi toisen sormensa, eikä se voinut estää minun tuskaani. Sen täytyi olla kuvottavinta, mitä olin ikinä nähnyt. Heti Miken kalan syönnin jälkeen.

”Jasper, veli”, Emmett sanoi. Katsoin häntä ja hän näytti todella nauttivan tästä. Nautti nähdessään Jasperin tuskissaan. Hänen silmänsä hymyilivät. ”Ehkä olisi parempi, jos sinä vain...”

Sitten hän teki liikkeen, joka muistutti kauhaisemista.

”Mutta se on jo nyt niin pahaa”, Jasper vikisi ja minä olin jo puoliksi aikomassa käskeä häntä lopettamaan syömisen.

”Hengitä”, Edward kuiskasi korvaani. Huomasin pidättäneeni hengitystäni ja aloin olla hutera ja nyt aloin tuntea kaiken kirkkaammin.

Punastuin hiukkasen, kun jouduin tekemään kaikkeni keskittyäkseni hengittämiseen.

”Jatka vain”, sanoin hetken päästä.

Jasper naurahti hiljaa ja ilottomasti ja käyttäen Emmetin neuvoa, otti kourallisen margariinia. Pystyin vaivoin katsomaan häntä, sillä se oli niin kuvottavaa. Ajattelin, että oli ilkeää etten tiennyt, kuinka ilkeää olisi katsoa Jasperin ottavan kourallisen margariinia ja sitten syövän sen.

Hän päästi tahattoman sihinän ja häntä puistatti niin kovasti, että olisin voinut luulla häntä ihmissudeksi.

Kourallinen kourallisen jälkeen hän jatkoi syömistä uhkaavan näköisenä. Ajattelin lopettaa sen vain itseni vuoksi. Hän näytti tuntevan todellista tuskaa, kuin joku olisi laittanut tulenheittimen hänen takapuoleensa ja käskenyt häntä käynnistämään sen.

Edward huomasi välillä kärsimykseni. Hän hieroi huolestuneesti olkapäitäni tai suukotti päälakeani näyttääkseen sympatiansa. Sympatiansa, ei empatiansa. Hän todella näytti pitävän näkemästään. Välillä hän hurrasi ja välillä vihelsi.

Kaikki muut, paitsi Alice, näyttivät nauttivan tästä. Emmetistä se oli äärettömän huvittavaa. Hän tuskin pysyi jaloillaan. Alice keskittyi kokonaan yritykseensä rauhoittaa Jasperia. Joka kerralla, kun hän nyyhkytti, Alice joko hieroi hänen selkäänsä tai kuiski hänen korvaansa. Minusta tuntui pahalta myös Alicen puolesta.

Puolessa välissä en kestänyt sitä enää. Irrottauduin Edwardin sylistä, hänen yrittäessään vetää minua takaisin. Tarkoitan, sitä oli niin kuvottavaa katsoa. Kuvottavampaa kuin se, kun Edward söi pitsaa, tai se kun Alice sai Porschen, tai kun Edward paloitteli Victorian. Ehkä tämä oli jopa inhottavampaa kuin se lehtikala.

Otin paketin Jasperin kädestä. Hän näytti yllättyneeltä. Emmett silmäili minua ja Jasperia toivoen, että hauskuus ei olisi vielä ohi.

”Tuo riittää, Jasper”, kiirehdin selittämään. ”Olet kärsinyt tarpeeksi.”

”Tarkoitat kai, että sinä olet kärsinyt tarpeeksi”, Jasper sanoi hymyillen kiitollisesti. Seuraavan sekunnin ajan oli sumeaa ja takaovi aukesi paukahtaen seinään. Ymmärsin vihdoinkin, miksi Esmen piti uusia saranalukot aina, kun täällä pidettiin hauskaa.

Jasperin kakistelu kuului jopa sisälle aivan selvästi. Se oli todella inhottava ääni. Se sai melkein minutkin yökkäämään.

Edward kietaisi kätensä ympärilleni ja kuiskaili rauhoittavia sanoja korvaani. Kuten: ”Olet nähnyt pahempaakin” ja ”Älä ajattele sitä”.

”Se on niin inhottavaa”, sanoin sen ennemmin Edwardin rintaan kuin hänelle itselleen. Vastauksena Edward pörrötti hiuksiani ja suukotti otsaani.

Silloin huomasin, ettei Alice ollut paikalla. Hän oli varmasti ulkona silittämässä Jasperin selkää tai jotain. Ehkä minun pitäisi pyytää myöhemmin Jasperilta anteeksi. En todellakaan ajatellut sen olevan paha asia.

Ihan minun tuuriani, valitsin ainoan asian, joka olisi ollut yhtä tuskallista hänelle ja minulle.

”Miksi tunnet itsesääliä?” Jasper kysyi kylmästi. Hän oli juuri palannut huoneeseen näyttäen siltä, kuin olisi ollut flunssassa. Hänellä oli juuri sellainen iho.

Avasin suuni sanoakseni jotain, mutta päätinkin sitä vastoin olla hiljaa. Hän oli jo valmiiksi vihainen minulle. Kyyneleet tulvivat silmiini, eivät kuitenkaan vihan kyyneleet. Tuntui siltä, kuin olisin juuri epäonnistunut testissä tulla Culleniksi.

”Bella”, Jasper valitti tunteeni aistien. ”En tarkoittanut... tehtäväsi oli hyvä, Bella. Minä en vain pitänyt siitä, kuten et sinäkään omastasi.”

Se sai minut iloisemmaksi. Se oli kuin hän olisi todella hyväksynyt minut, yksinkertaisen ja vanhan minäni, perheeseen. Että hän ajatteli minun olevan tarpeeksi hyvä ollakseni Cullen. Olisin voinut halata häntä, ellen olisi pelännyt hänen hyökkäävän kimppuuni.

”Onko sinulla kemiallista epätasapainoa aivoissasi?” Jasper kysyi, ennen kuin työnsi päänsä vesihanan alle kurlatakseen vettä.

Emmett pyyhkäisi sodan mielestäni, kun hän meni Jasperin luokse ja yritti työntää Jasperin pään veden alle. Sen sijaan hän joutui itse isketyksi altaaseen.

”Nyt on viidennen kierroksen aika.”
« Viimeksi muokattu: 20.02.2009 22:56:59 kirjoittanut Pallukka »
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

ude

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #70 : 20.02.2009 21:54:41 »
Olipa hyvä! Oikein Bellamaista oli. Jatkoa odotellessa
"You are my life now"

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #71 : 20.02.2009 22:06:14 »
Jee, lisää.
Luin Riikun tavoin myös englanninkielisen ensin, kuten se on näköjään tavakseni tullut. :D Siitä jäikin aika mitä?-olo, en ymmärtänyt yhtä hyvin kuin aiemmat – siksi odotinkin suomennosta kuin kuuta nousevaa.

Bongasin vain yhden virheen, joka iski silmään,
Lainaus
kuin joku olisi laittanut tulenheittimen
keittimenkö?

Tämä oli taas hyvä. Pidin tuosta lopusta, Emmettin ihanasta kepposesta. :D Alan muutenkin tykästyä Emmettiin kokoajan enemmän, jotenkin on niin söpö hahmo omalla tavallaan.

Hitsi, kuinka kadehdin, kun saat tähän ficciin kommenttia näin ihmeellisen nopeasti! o.O Hui. No,
lisää odotellessa.


A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #72 : 20.02.2009 23:01:56 »
Riiku: Kiitos. :D Minäkin toivoin sen olevan sylitanssi, mutta eihän kaikke voi saada. ;)

ude: Kiitti. :D

Rebecca Lupin: Kiitti. Se on kyllä ihan tulenheitin, tiedätkö, sellainen aseen tapainen. ;D Minä olen jo suomentanut näitä muutaman varastoon ja ne ovat aika lyhyitä ja nopeita suomennettavia. Ja ennen minä suomensin nämä paperille ja koulun kautta annoin Betalleni, mutta nyt lähettelemme niitä sähköpostilla niin tulee nopeampaa. :D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #73 : 20.02.2009 23:41:59 »
Emmett pyyhkäisi sodan mielestäni, kun hän meni Jasperin luokse ja yritti työntää Jasperin pään veden alle. Sen sijaan hän joutui itse isketyksi altaaseen.

Ah, loistava lopetus!!
Olin kyllä toivonut sylitanssia, mutta noh, tyylinsä kullakin :D :D
Seuraavaa tehtävää/totuutta odotellessa :)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

MOLLY

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #74 : 21.02.2009 01:02:42 »
Voi meidän Jasper parkaa! Käy sääliksi toista kun joutuu syömään paketin margariinia :( Kuvottava kokemus varmaan kaikin puolin.

mandeh

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #75 : 21.02.2009 10:24:56 »
Voi Jasperia! ;D Sen ois kannattanu valita se sylitanssi ;DD

Jatkoa kehiin vaan, kenellekköhän Jasper valitsee tehtävän tai totuuden :D
If it was someone you tryly loved.

Here we go.

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #76 : 21.02.2009 12:44:13 »
Hiton sähköposti, kun et ilmoittanut tästä aikaisemmin.. No mutta kuitenkin, jälleen kerran huippu luku, Jasperin olis kyllä pitäny valita se sylitanssi, tuli taas sellanen jännä tunne tätä lukiessa. Mahto olla Jasperilla kauheaa, ku piti syödä margariinia, ajatelkaa jos söisitte ite yhtä paljon ku Jasper söi ;D Mä vähän kyllä säikähdin, että ei kai Jasper nyt ala vihaamaan Bellaa, mutta onneks ei. Odottelen jälleen kärsimättömänä jatkoa, ja jos oikein mietin, niin eikös seuraavaksi ole Alicen tai Emmetin vuoro? Ja se taas meinaa, että tää loppuu kohta :( Teethän uuden kierroksen, pliis *anoo polvillaan* Mutta kuitenkin, isot kiitokset sinulle jälleen upeasta luvusta :)
Einmal ist keinmal


Julia Musta

  • ***
  • Viestejä: 192
  • Winter is Coming
    • Tylypahka, Keski-Maa ja Kaukainen galaksi
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #77 : 21.02.2009 13:10:19 »
Aivan loistava luku ;)
Ja voi Jasper parka. Margariinia.
No ainakin Emmetillä oli hauskaa.
Odotan innolla sitä viidettä kierosta  ;D
Kumman vuoro on seuraavaksi Alicen vai Emmetin???
When you paly the Game of thrones, you win or you die.
There is no middel ground
~Cersei Lanister

The revenge you want, will be yours in time...
~Varys

There is only one god and his name is death, and what we say to him? Not today.
~Syrio Forel and Arya Stark

Riikka

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #78 : 21.02.2009 13:11:47 »
Seuraavaksi on Alicen vuoro ;)
And so the Lion fell in love with the Lamb ;)

BastillaShan

  • ***
  • Viestejä: 115
  • Sirius + Minä = Jakautunut persoonallisuus
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #79 : 21.02.2009 17:21:10 »
Oi ihanaa uusi luku  ;D
Jasper parka... Kärsin sen puolesta, margariinia ei tosiaan ole helppo syödä oksentamatta.
Ja seuraavaksi Alicen vuoro...odotan sitä erittäin mielenkiinnolla! Vaikkakin voin sanoa, että odotan Emmettin vuoroa vielä enemmän :D
Mutta laitahan jälleen sormesi näppäimistölle ja uutta lukua suomentamaan. :)

-Bastilla Shan-
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And must follow, if I can,
Pursuing it with eager feet,
Until it joins some larger way
Where many paths and errands meet.
And whither then? I cannot say.
-The Old Walking Song-