Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Truth or Dare with Vampires K-11(VALMIS)  (Luettu 57478 kertaa)

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (7. luku tullut)
« Vastaus #80 : 21.02.2009 17:46:44 »
Kiitos kommenteista. tässä on sitten 8. luku. :D

Luku 8

Olisin luullut, että Jasperilla olisi ollut myötätuntoa häntä kohtaan. Istuessamme alas ympyrään tiesin hänen valitsevan Alicen, koska oli niin peloissaan Emmetistä. No, kyllä hän pelkästi myös Alicea, mutta ei niin paljon kuin Emmettiä.

”Alice, totuus vai tehtävä?” Jasper kysyi hymyillen.

”Tehtävä.” Vau, olin varma, että Alice valitsisi totuuden, koska ei halunnut tulla likaiseksi.

”Okei, Alice... sinun tehtäväsi on... antaa Edwardille sylitanssi”, Jasper sanoi vähättelevästi, kuin se ei olisi mikään iso juttu.

”Sinä varastit minun ideani!” minä huusin ja punastuin, koska huomasin kaikkien tuijottavan minua.

”Niin, et sinä voi niin tehdä!” Edward tuli tuekseni. En ollut varma, tekikö hän niin siksi, että halusi olla tukenani, vai siksi, ettei halunnut Alicen tekevän sitä hänelle.

”Sitä ei ole sääntökirjassa”, Jasper huomautti.

”Sääntökirja?” minä mutisin Edwardille, kun hän tuli nopeasti lähemmäs minua kietoen kätensä harteilleni.

”Meillä on kirja, jossa on säännöt jokaiselle pelaamallemme pelille.”

”Miksi te ette vain käytä tavallisia sääntöjä?” kysyin kiinnostuneena.

Jasper nauroi, mitä hauskuutta meidän ihmisten peleistä olisi vampyyreille? Hän nousi hakeakseen jotakin ja olin varma, että hän meni hakemaan kirjaa.

Kun hän sekuntia myöhemmin tuli takaisin, hänellä oli kädessään Harry Potter -kirjan kokoinen kirja, joka oli kirjoitettu rivitetylle paperille.

”Ennen Twisteriä...”, Jasper sanoi itsekseen selaillessaan kirjaa. ”Troublen jälkeen... Siinä! Ei, ei täällä ole mitään sylitansseista. Ei mitään.”

”Mutta... mutta...”, Edward änkytti näyttäen siltä, kuin purskahtaisi kohta itkuun. ”Hän on sinun vaimosi!”

”Minä rakastan sinua”, Alice kehräsi, nousten ylös ja istuutuen Jasperin syliin.

”Eipäs”, Jasper poksautti ja nosti Alicen ylös. Se, mitä hän seuraavaksi teki, yllätti minua eniten. Hän siirsi kätensä alas Alicen vyötärölle ja alkoi avata hänen vyötään. Hänen housunsa tipahtivat lattialle, jättäen hänet seisomaan pilkullisissa alushousuissaan. Jasper otti seuraavaksi pois hänen paitansa. Alicen rintaliivit sopivat alushousuihin.

Katsoin poispäin antaakseni hänelle hiukan yksityisyyttä, kun hän seisoi kiusaantuneena keskellä ympyrää kädet kiedottuna rintansa ympärille. Hän tuijotti alas opiskellen lattian lautakuvioita.

Jasper meni seuraavaksi Edwardin luokse ja siirsi kätensä Edwardin paidalle. Edward murisi hänelle uhkaavasti, kuin sanoen: ”Älä koske minuun”!

Vaalea vampyyri katsoi minuun ymmärtäen sen olevan järkevämpää, jos ei halunnut menettää käsiään.

”Bella, voisitko ottaa Edwardin paidan pois puolestani?”

Pudistin nopeasti päätäni ja katsoin toiseen suuntaan. Se oli viimeinen asia, johon halusin sekaantua. No, tämä ja huutavat vauvat.

Jasper yritti uudelleen ottaa Edwardin paidan pois, mutta Edward heitti hänet huoneen toiselle puolelle.

”Senkin ääliö”, Edward kirskahti, ”tämä on Alicen tehtävä, ei minun. Miksi helvetissä minun täytyy riisuutua?”

”Sinun pitää vain ottaa paitasi pois”, Jasper sanoi. Hänen äänensä oli vakaa, kun hän nosti kulmiaan.

”En tarvitse sinua riisumaan itseäni.” Hän risti kätensä rinnalleen.

”Selvä”, Jasper sanoi, ”sitten Bella saa tehdä sen.”

Miksi Edward ei ota itse paitaansa pois? Tiesin, ettei tästä olisi muuta ulospääsyä, joten nousin polvilleni ja aloin aukomaan hänen paitansa nappeja tärisevin käsin. Viimeisen napin jälkeen suukotin hänen rintaansa ja vastalihaksiaan. Ikuisuudelta tuntuvan ajan jälkeen nostin käteni hänen olkapäilleen ja vedin paidan pois.

Koko tämän ajan hän tuijotti minua. Sain rohkeutta katsoa häneen vasta, kun toimitus oli ohi.

Hänen tuijotuksensa oli intensiivinen. Hitot. Hänen mulkoilunsa oli intensiivistä. Hän ei ollut kovin riemastunut siitä, että tehtävä ei vaivannut minua. Olin liian peloissani siihen.

Annoin nopean suukon hänen huulilleen ja käännyin pois. Toivoin, ettei hän olisi minulle pitkään vihainen.

”Sepä oli dramaattista”, Jasper sanoi.

Näin Alicen huokaisevan ja lähtevän hitaasti kävelemään kohti Edwardia, hitaasti jopa ihmisille. Hän huokaisi uudelleen ja kääntyi ympäri. Hän laski kätensä, kunnes heidän päänsä olivat samalla tasolla ja hänen lantionsa juuri Edwardin lantion yläpuolella.

Tiesin, ettei minua kiinnostanut katsoa, mutta en voinut sille mitään. Se oli kuin katsoisi kuvaa holokaustista. Et voi lopettaa tuijottamista.

Alice huojutti lanteitaan eteen ja taakse niin uskomattoman viehkeästi, että jokainen tanssija olisi voinut kuolla osatakseen sellaista. Eteen ja taakse, eteen ja taakse, eteen ja taakse. Joka välissä hän juoksutti sormiaan Edwardin täydellisillä lihaksilla tai tarttui hänen käteensä ja laittoi sen lanteilleen.

Mutta Edward ei tehnyt mitään itse. Hänen kätensä oli tiukasti nyrkissä ja hänen hengityksensä oli epätasaista.

No, ainakaan hän ei tehnyt mitään tahallaan. Voin vaikka vannoa, että näin jotakin. Jotakin, mikä näytti hirveän samanlaiselta kuin... Ei! Ei se voi olla. Edward on kaikista jääräpäisin ihminen elävänä tai kuolleena.

Joten ei se voi olla...

”EDWARDILLA ON SEISOKKI!” Emmett huusi riemastuneesti.

”Minä en... tarkoitan, en voi olla... minä... minä...”, Edward änkytti katsoen ympärilleen hurjasti ja sitten kohdaten tuijotukseni.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

MOLLY

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #81 : 21.02.2009 18:46:36 »
VOI LUOJA! Repesin... Äkkiä jatkoa!

maikki

  • Ananasfriikki
  • ***
  • Viestejä: 462
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #82 : 21.02.2009 19:08:53 »
Minun piti kommentoida tätä ficiä jo eilen, vaikka yleensä en kommentoi mitään, mutta kuitenkin, koneeni teki lakon, ja katkaisi nettiyhteyden, joten en voinut lähettää mitään.

Voi luoja, olen repeillyt tätä ficiä lukiessani aivan täysin. Perheeni pitää minua viimeistään tässä vaiheessa mielipuolena, ellei ole pitänyt jo. Olen erittäin kiitollinen, että olet alkanut suomentamaan tätä ficiä.

Ei kai tässä enää muuta voi sanoa, vai voiko?

Kiitos vielä kerran.

Jatkoa odotellen
Maikki

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #83 : 21.02.2009 20:21:39 »
Voi, nyt mä vihaan mun konetta entistä enemmän! Mutta kuitenkin, jälleen kerran huippuhyvä luku mitä en oikeasti osaa moittia. Repesin tälle aika kivasti, ja voin hyvin kuvitella ton tilanteen..Edward on kyllä maailman jääräpäisin ;D Harmitti ehkä hieman tuo luvun lyhykäisyys, olisin halunnut tietää lisää mutta onneksi jatkoa tulee näin tiuhaan tahtiin. Koska olen melkovarma, että Emmet valitsee tehtävän, niin minkälaisen tehtävän? Ja toivon edellen että teet tähän toisen kierroksen, tai teet ainakin aivan älyttömän ekstrapitkän luvun!
Tykkäsin jälleen kerran(kuka ei tykkää?) ja odotan jatkoa innokkaasti :) Isot kiitokset ja halit sinulle :-*
Einmal ist keinmal


A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #84 : 21.02.2009 21:31:38 »
Molly: Kiitti. Koitahan kasata itsesi uudelleen. ;D

maikki: Kiitos. Onneksi koneesi toimii taas. :D

Kuurankukka: Kiitti. :D Sitten nähdään mitä Emmet valitsee. Niin ja minähän en itse kirjoita tätä, minä vain suomennan, joten en oikein voi alkaa kirjoittamaan uutta kierrosta. :( Vaikka kovasti toivoisinkin että tämä olisi omani.

Riiku: Kiitoksia. :D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Spidermonkey

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #85 : 21.02.2009 23:53:30 »
Olen lukenut tätä jo vähän aikaa, mutta pääsin vasta nyt kommentoimaan. Tämä ficci on aivan mahtava! Ihanaa, että suomennat tätä tällaisille minun kaltaisilleni, joiden kielipää ei riitä alkuperäisen lukemiseen. Ilman sinua olisi tämäkin hupi jäänyt kokematta.  :D

Tuo Jasperin tehtävä oli aivan mahtava. Hyvä, etten itsekin kakonut hänen kanssaan. Ja kyllähän se sylitanssikin sitten lopulta saatiin. Loistavaa! Edward ei varmaan unohda sitä koskaan. Mitäköhän Bella mahtaa tuumia?

Jatkoa pian, jooko! Suomennat tätä mukavan nopeasti. Ainakin näistä viimeisimmistä luvuista päätellen. Kiitos!

ude

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #86 : 22.02.2009 01:36:49 »
Eeeei :''''DD Hajosin niiin totaalisesti :DD TOSI HYVÄ! :D nopeesti jatkoo :D  Oot hyvä suomentamaa näit :)
"You are my life now"

Julia Musta

  • ***
  • Viestejä: 192
  • Winter is Coming
    • Tylypahka, Keski-Maa ja Kaukainen galaksi
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #87 : 22.02.2009 08:58:29 »
Parasta mitä oen pitkään aikaan lukenut. Nauran aivan kipurassa.
Enkä teidä mitä ajatelisin ja ketä säälisin. Alicea, Edwardia vai Bellaa.
Ehkä kuitenkin eniten Bellaa kaikein ilkeintä tämä on sille.
Mutta siltti hyvä luku odoan jatkoa innolla  ;D
When you paly the Game of thrones, you win or you die.
There is no middel ground
~Cersei Lanister

The revenge you want, will be yours in time...
~Varys

There is only one god and his name is death, and what we say to him? Not today.
~Syrio Forel and Arya Stark

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #88 : 22.02.2009 11:22:05 »
Repesin totaalisesti! Vaikka kyllä hieman säälinkin kaikkia kolmea. Eniten kuitenkin Bellaa..

Äkkiä jatkoa! Haluan tietää miten tää vielä päättyy! xD
« Viimeksi muokattu: 22.02.2009 14:41:32 kirjoittanut Dunja »

BastillaShan

  • ***
  • Viestejä: 115
  • Sirius + Minä = Jakautunut persoonallisuus
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #89 : 22.02.2009 11:53:04 »
Hahahahah xD
Voi taivas mä repesin tälle totaalisesti!  ;D
Taitaa säälipisteet mennä Edwardille tässä kohtaa, sen verran noloa tuo oli.
Kiitos päivän nauruista ja jatkoa pian, en malta odottaa miten tää loppuu! :D

-Bastilla Shan-
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And must follow, if I can,
Pursuing it with eager feet,
Until it joins some larger way
Where many paths and errands meet.
And whither then? I cannot say.
-The Old Walking Song-

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #90 : 22.02.2009 13:34:21 »
Voiii! Kaikki vaan nauraa tälle, minua hävettää ja kauhistuttaa Edwardin puolesta!

Oli taas suhteellisen hyvin suomennettu. :D Mutta minusta itse ficissä Edward oli hiukan OoC. Lisäksi taas muutama aiemmin huomauttamani mitätön pilkukvirhe toistui pariinkiin otteeseen, eli tämä:
Lainaus
”Ennen Twisteriä...”,
Kun on niin monta merkkiä jälkeen lauseen, ei tarvita lainausmerkin jälkeen pilkkua.

Nyt olen kyllä vähän katkera Jasperille. Miksi teki niin inhottavan tempun Edwardille! Kamalaa!

Jatkoa. : D


{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #91 : 22.02.2009 19:14:17 »
Ei tällästä saa kirjottaa!!! MUUUUUUUUURRRRRRR

Joo, kamalaa.
Ihana juoni, järkyttävää. Yritätkö erottaa Edwardin ja Bellan??? Kauheeta. Sitä sä et tee.

Kiitos, tää oli huumoria just mun tarpeeseen...
If I say you're the one would you believe me?

Nelea

  • ***
  • Viestejä: 363
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #92 : 22.02.2009 22:21:03 »
Voi luoja! Kaihean nopeasti sää tätä suomennat!! Kiitos siitä. Kaksi päivää pois koneelta ja heti tullut jatkoa kahdern luvun verran.
Kun luin tätä, repeilin aika pahasti. Ja se on paha juttu kun lukee hotellin aulassa  ;D. Kyllä käy sääliksi alicea ja edwardia  ;)
Damn it feels good to be a Lannister.

//puoliprolle kiitos avasta!

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (8. luku tullut)
« Vastaus #93 : 23.02.2009 09:50:28 »
T/N: Tässä tulee sitten se seuraava luku. :D

Spidermonkey: Kiitos. :D Kiva huomata, että muutkin seuraavat tätä, vaikka eivät pääsisikään kommentoimaan. ;D

ude: Kiitoksia. :D

Julia Musta: Kiitti. ;D

Dunja: Kiitti. Jatkoa tulee tässä samalla.  :D

BastillaShan: Kiitos. :D

Rebecca Lupin: Kiitti. Pitääpä vielä tarkistaa nuo kohdat. :)

samba: Ööh... Kiitti? ;D Enhän minä ketään yritä erottaa. :)

Elli L: Kiitoksia. ;D



Luku 9

Tunsin kyynelten pulppuavan silmiini ja juoksin ulos huoneesta. Onko reilua, että minä olen ainoa henkilö tässä talossa, joka voi itkeä?

”Bella!”, Edward huusi. Kuulin äänen, joka muistutti sitä, kuin kivi olisi pudotettu matolle, ja joku sanoi: ”Au.”

Pääsin vasta portaiden puoleenväliin kunnes kyyneleet alkoivat valua silmistäni ja Edward sai otteen vyötäröstäni.

”Älä ole surullinen”, hän kuiskasi, kun huomasi, että katse kontaktin luominen minuun oli turhaa.

Ranteeni saaminen irti hänen otteestaan oli helpompaa kuin olin luullut. Hän ei näyttänyt olevan vastahakoinen päästääkseen minut jatkamaan matkaa.

Tömistelin Alicen huoneeseen ja paiskasin oven kiinni. Kun pääsin sängylle, tiesin Edwardin avaavan oven takanani. Hänellä ei kuitenkaan ollut pokkaa tulla makaamaan peiton alle kanssani, ja arvelin sen kuitenkin olevan hyvä asia.

Osoitin ovea sanattomasti. Mutta tietenkään hän ei välittänyt siitä, joten käperryin pieneksi palloksi katsoen toiseen suuntaan.

Hetken kuluttua, kun hän oli seissyt siinä kuin typerys ja kun hän tajusi etten aikonut sanoa mitään, hän istuutui sängyn reunalle.

Minä potkaisin, todella kovaa, toivoen potkaisevani hänet sängyltä. Minun olisi pitänyt tietää paremmin, hän ei liikahtanut tuumaakaan ja tuntui kuin varpaani olisi murtunut.

Se muistutti minua siitä, mitä tapahtui kuin löin Jacobia.

”AUTS!”

”Oletko kunnossa?”

”Tulen olemaan”, sanoin, kun uudet kyyneleet valuivat silmistäni, eikä niillä ollut mitään tekemistä murtuneen varpaan kanssa.

Hänkin näytti tajuavan sen. Viimein hänellä oli pokkaa tulla peiton alle. Liu’uin niin kauas hänestä kuin sänky antoi myöden. Enkä vieläkään katsonut häneen. En tiennyt vaivasiko se häntä. Hän alkoi hieroa alaselkääni.

”Minä… minä rakastan sinua”, hän kuiskasi epävarmasti.

Minä aion antaa hänelle syytä olla epävarma! En tarvinnut häntä tekemään itseäni iloiseksi.

”Ai niinkö?” kysyin sarkastisesti, ”Oletko varma ettet rakasta Alicea? Tarkoitan, tuon pienen mieltymysnäytöksen jälkeen, jonka annoit hänelle, voisit huijata ketä tahansa.” Minua mukaan lukien.

”Bella…” hän aloitti.

”En halua kuulla sitä”, minä keskeytin, ”Voit lopettaa selkäni hieromisen.”

”Sinä tiedät, että pidät siitä”, hän nauroi ilottomasti, mutta jatkoi. Minä annoin hänen jatkaa. Pidin siitä, vaikka olinkin vihainen hänelle.

”Älä viitsi, käänny ympäri”, Edward mutisi.

”En.”

Hän huokaisi. ”Bella, minä todella rakastan sinua, sinä tiedät sen.” Hän hieroi selkääni vieläkin ja hänen toinen kätensä oli kevyesti kylkiluillani.

Huokaisin ja käännyin selälleni. Pääni kuitenkin oli vielä kääntyneenä samaan suuntaan.

Tiesin siitä hetkestä, kun Emmet teki sen huudahduksen, että olin jo antamassa Edwardille anteeksi. En kuitenkaan aikonut tehdä sitä hänelle helpoksi.

Huokaisten jälleen kerran uudestaan mutisin: ”Minäkin rakastan sinua.” Jokin hänen toteamuksessa teki minut kykenemättömäksi kieltää häneltä vastausta. Hän kuulosti melkein epätoivoiselta, kun hän sanoi sen.

”Bella”, Edward huokaisi aloittaen uudestaan, ”Tiedätkö, mitä alakerrassa tapahtui minuutti sitten?”

”Alice sai sinut iloiseksi housuissa, jotain mitä minä en ole ikinä tehnyt. Hurraa huudot hänelle.” äänen sävyni oli kuollut, paitsi oli siinä hiukan katkeruutta.

”Olet väärässä”, hän sanoi tai oikeastaan murisi, ”Jokaisessa kolmessa väitteessä.”

”Mitä?” sanoin yllättyneenä. Ensimmäinen oli varmasti fakta. Käännähdin ympäri nähdäkseni hänet. Hän hymyili, sillä minä oikeasti katsoin hänen silmiinsä ja kiinnitin huomioni häneen.

”Aloitan helpoimmasta”, Edward sanoi, suukottaen otsaani, ”’Hurraa huudot hänelle’. Alice on, juuri tällä hetkellä, tuntemassa syyllisyyttä siitä, että satutti tunteitasi. Niin on myös Jasper, pakottaessaan hänet tekemään sen. Mutta tämä ei ole heidän syytään, Bella. Vaan minun. Minun olisi pitänyt tietää paremmin.”

Nyökkäsin ymmärtäen.

”Ethän sinä enää ole…” lopetin merkitsevästi.

Hän tuijotti minua hämmentyneesti. Hän ei ymmärtänyt mitä tarkoitin, joten keräsin rohkeutta.

”Iloinen?” lopetin ja päätin tarkistaa asian itse. Tunsin olevani todella rohkea, tuntui kuin Jasper olisi ollut samassa huoneessa.

Hän tarttui käteeni juuri ajoissa ja hymyili ankarasti.

”Hyvä yritys, ja ei, en ole iloinen.”

”Joten Alice saa sinut…”

”Olet väärässä”, Edward vastasi keskeyttäen minut. Hän sipaisi hiukseni pois kasvoiltani. ”Alice ei saanut minua tuntemaan sillä lailla. Ainoa, jolla on se voima olet sinä, rakas. Koko ajan kun Alice oli päälläni, joka ikinen liike minkä hän teki, kuvittelin sen olevan sinä. Se oli sinun kätesi, joka liukui rinnallani, hiuksissani, ei Alicen. Etkö tajua, Bella? Sinä olet ainoa, joka voi tehdä minulle niin.”

Puheen aikana hänen äänensä oli karhea. Karhea, mutta silti pehmeä, kuin pumpuli niitty. Aivan kuin hän kertoisi minulle erittäin yksityisen salaisuuden, jota hänen oli kielletty kertomasta. Voin sanoa, että tämä oli kaukana hänen herrasmiehen häväistys-arvoistaan.

Ennen kuin sanoin mitään, ennen kuin pystyin edes ajattelemaan mitä sanoa, hänen huulensa painuivat huulilleni. Se ei ollut erityisen lempeä suudelma ja se kyllä kävi minulle. Yritin raottaa suutani, mutta meidät keskeytti koputus ovelta.

”Älkää tehkö tuota minun huoneessani”, kuului Alicen ääni.

Edward vetäytyi pois ja myhäili. ”En voi ymmärtää, miten saatoit luulla, että tuo ärsyttävä pieni hirviö voisi tehdä minulle niin.”

Mutristin huuliani ja hän naurahti ja nojautui painamaan niihin suukon.

”Minä tarkoitan sitä!” sanoi tyttö oven toiselta puolelta.

”Tule Bella. He alkavat käydä levottomiksi.”

Hän nousi ylös ja kulki ovelle eikä huomannut, että minun pitäisi päästä ensin seisomaan. ”Odota!” huudahdin hänen jälkeensä.

Hän katsoi minuun innokkaasti.

”Minun toinen väitökseni?” kysyin. ”Se, että minä en saa sinua tuntemaan.. sillä tavalla.”

Hän polvistui eteeni, tarttui käteeni ja alkoi leikkiä sormillani.

”Joka ikinen sekunti joka ikisenä minuuttina joka ikisenä tuntina joka ikinen päivä.”

Minä hymyilin sille. Hän tiesi kuinka kohottaa itsetuntoani olemalla samalla herrasmies. Hän oli ihmeellinen.

Edward suuteli kättäni lempeästi ja nosti minut vieläkin lempeämmin Alicen sängyltä. Toinen käsi hartioillani hän myhäili, kun kävelimme ulos huoneesta.

”Vain joitain ideoita, joita Alice keksii”, Edward vastasi kysyvään katseeseeni.

Nauroin hiljaa itsekseni.

Olin melkein unohtanut kuudennen kierroksen.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #94 : 23.02.2009 10:18:02 »
Aww, tämä oli aivan ihana luku<3 Pelkäsin jo, että Bella on pitempäänkin Edwardille vihainen, mutta onneksi Edward korjasi tilanteen, ja ihanasti korjasikin.. Tässä luvussa oli ihanasti söpöilyä, toi Bellan itsepäisyys oli just niin Bellaa.. Ja tuo Edwardin selitys, ihana huomata että Edward himoitsee Bellaa joka hetki ;D Mutta kuitenkin, jälleen huippuluku ja nyt minua kyllä jännittää entistä enemmän mitä kuudenella kierroksella mahtaakaan tapahtua. Tykkäsin, ei voi kyllä muuta sanoa. Laitathan jatkoa äkkiä, haluan tietää mitä Emmetille keksitään. Isot kiitokset ja halit sinulle jälleen hienosta luvusta :D
Einmal ist keinmal


{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #95 : 23.02.2009 13:40:31 »
Joo ehkä se oli vähän epäselvää, se mun edellinen kommentti... Mut kiitos, tää oli ihana. Voisin lukee tätä päivät pitkät... ihanasti pelastit tilanteen...:)

kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

MOLLY

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #96 : 23.02.2009 14:04:30 »
Söpöä :) Ja sitten sitä jatkoa....

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #97 : 23.02.2009 14:18:49 »
ihanasti pelastit tilanteen...

Kuule, puhut, kuin Pallukka olisi kirjoittanut tämän itse. :D

Olin kanssa helpottunut, että kyseessä olikin tavallaan väärinkäsitys. Edward osasi hyvin selittää kaiken ja tuntui todenmukaiselta. Alice parka!
Nyt ne pilkkuvirheetkin, joista aiemmin mainitsin, näyttää olevan tästäkin kadoksissa. Hyvä juttu :D Muutenkaan en näe mitään huonoa tässäkään suomennoksessa, vaikkakaan en osaa arvioida suomennoksia toisistaan; minulle riittää, että suomennoksesta saa selvän ja myötäilee alkuperäistä, niinkuin tässäkin.


//Niinjoo ja kannattais pistää varotukset Uusikuun/Epäilyksen spoilauksista. Niitä tuli tuolla jossain.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2009 14:36:11 kirjoittanut Rebecca Lupin »


maikki

  • Ananasfriikki
  • ***
  • Viestejä: 462
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #98 : 23.02.2009 15:36:21 »
Todella söpö luku. En voi muuta sanoa. Kaikki muut ovat kommentoineet sen mitä aion kommentoida, joten minä vain kiitän tästä luvusta ja jään odottelemaan seuraavaa.

maikki

BastillaShan

  • ***
  • Viestejä: 115
  • Sirius + Minä = Jakautunut persoonallisuus
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (9. luku tullut)
« Vastaus #99 : 23.02.2009 16:02:26 »
Tää oli aikas söpö luku :)
Edward oli jälleen aivan ihana, koskapa se toisaalta ei olis :D
Mutta jatkoa jatkoa!

-Bastilla Shan-

The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And must follow, if I can,
Pursuing it with eager feet,
Until it joins some larger way
Where many paths and errands meet.
And whither then? I cannot say.
-The Old Walking Song-