Kirjoittaja Aihe: Houkutus (+Twilight) || keskustelua niin kirjasta, kuin elokuvastakin  (Luettu 198276 kertaa)

Lauren

  • Piirakkatyttö
  • ***
  • Viestejä: 200
  • Ava: Karakuri
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #120 : 11.05.2009 16:51:23 »
Lainaus käyttäjältä: Rebecca Lupin
En tiedä, onko siitä jo keskusteltu, mutta onko Cullen/Cullen (esim Alice/Edward) teistä insestiä?
Eihän se minun mielestäni insestiä ole. Eihän niillä verisukulaisuutta (no, vampyyrina on vähän hankalaa olla verisukulainen) ole. (En kyllä silti menisi lukemaan Alica/Edward-ficciä)

Ja Kuura on aivan oikeassa. Mullekin on Houkutus (se enimmäkseen) ollut romantiikannälän tyydyttämistä (söin kirjan ;D) En oo ihan in love Robert Pattinsoniin, aivan älyttömän kamalan näköinen. Siis tämä minun mielipiteeni (älkäähän loukkaantuko, jookos? :)) Mutta leffan on aina leffoja eikä miksikään muuksi muutu, ja sille emme (valitettavasti) voi yhtään mitään.

Ja tässä haukun taas leffaa:
Miksi, oi miksi, pitää aina lisätä typeriä kohtauksia leffaan, jotta siitä saadaan "mielenkiintoisempi"? Niinkuin tässäkin leffassa Leffaspoili (vaikka kaikki sen varmaan jo ovatkin nähneet :D)Kun sinne piti mennä sitten lisäämään niitä typeriä tappokohtauksia, jossa nämä Jamesit ja muut syövät ihmisparkoja. Kaverit jo luuli että Baseball kohtaus on poistettuLeffaspoili loppuu nyt

Ja täällä on niin paljon tuosta Meyerin kirjoitustyylistä puhuttu, joten täytyypä sanoa oma mielipiteeni tästä.
Kuvailu ei minua haittaa, itse asiassa koko tyyli itsessään ei minua haittaa. Mutta suomennokset haittaa ja paljon. Ja suomennoksethan eivät mitenkään liity Meyeriin itseensä, hänhän ei ole niitä kääntänyt. Se Jaken puhetapa mua vähän väliä hämää. Hämäännyn helposti ;D
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down

Aurélie

  • ***
  • Viestejä: 109
  • Mirotic!
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #121 : 11.05.2009 17:14:39 »
Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että viihdyttävästä kirjasta voi pitää, vaikka se ei sisältäisikään hirveitä elämänfilosofioita tai päähenkilön kasvutarinaa. Sama mitä äidinkielenopettaja ajattelee, minusta teiniromantiikassa ei ole mitään vikaa. Melkein ahdistaa, kun ajattelee, etten kohta enää kehtaa mennä nuortenosastolle lainailemaan kirjoja kun pikkukylän kirjastossa kaikki tuijottaa.

Leffasta täytyy sanoa sen verran, että miltei tunsin myötähäpeää niistä kamalista erikoistehosteista. Ne juoksukohdat, joissa Edward kantaa Bellaa ja se on jotenkin pöllösti nopeutettu niin että sen jalat näyttää niinkuin ne ei olisi kiinni ruumiissa. Ja se hämähäkkityttö-juttu ja ne puissakiipeilyt, mitä ne oli?? Näyttelijätyöstä  pidin, vaikka Kristenillä olikin koko ajan suu auki :) Äiti valitti, ettei se tajunnut juonesta mitään, kun sitä oli niin typistetty ja että henkilöitten suhteet meni ihan ohi. Kyllähän elokuvasta pidin, paljonkin, mutta olisi sitä voinut vaikka puolella tunnilla pidentää, niin oltaisiin saatu vähän perusteellisemmin tarinaa kuljetettua. Minusta kirja onnistui paremmin, mutta toisaalta, luin kirjan ensin, että se on ehkä muokannut mielipidettäni.

Lainaus käyttäjältä: Dunja
En tiedä mikä siinä on, mutta Jake yksinkertaisesti ärsyttää minua
Niin minuakin. Ehkä se johtuu siitä, että minun ajatuksissani Bella kuuluu Edwardillelle, eikä siihen tarttis kyllä tunkea väliin. :D

// Katsoiko kukaan niitä poistettuja kohtauksia? Sen, missä Bella herää ja sitten vaan vetää Edwardin päälleen ja alkaa nuolla sitä? Jotenkin... Ohjaaja meni vähän ohi, oikeastihan, jos Bella olisi tehnyt noin tarinan tuossa vaiheessa, Eddie olisi syönyt sen. :)
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 17:29:44 kirjoittanut Aurélie »
The words ''I love you'' are dancing on my lips when, once again, I'm alone crying for you.
                                                                            SS501 - Because I'm Stupid

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #122 : 11.05.2009 20:52:18 »
Lainaus
// Katsoiko kukaan niitä poistettuja kohtauksia? Sen, missä Bella herää ja sitten vaan vetää Edwardin päälleen ja alkaa nuolla sitä? Jotenkin... Ohjaaja meni vähän ohi, oikeastihan, jos Bella olisi tehnyt noin tarinan tuossa vaiheessa, Eddie olisi syönyt sen.
En tiedä, tiesitkö että se kohtaus oli Bellan uni, jonka jälkeen siis Bella olisi oikeasti herännyt. :D
//Lisseen vielä senkin, että Meyerhän ei siitä kohtauksesta pitänyt (vaikka oli uni, johon Bella heräsi) sillä oli mukamas liian kiihkeä.

Lainaus
Näyttelijätyöstä  pidin, vaikka Kristenillä olikin koko ajan suu auki
Olen kuullut samaa ennenkin. Jostain syystä juuri pidän siitä, kun Kristenillä on suu auki. Kristen on niin söpö ;D Vaikka, kun silloin tällöin nähnyt Kristenin muiden leffojen pätkiä, niissäkin aikalaulla suu retkottaa aukinaisena, mutta twilightiin se minusta sopi, lähinnä siksi, että toi Bellalle sellaista kömpelyyden "hölmöyttä".

Lainaus
Niin minuakin. Ehkä se johtuu siitä, että minun ajatuksissani Bella kuuluu Edwardillelle, eikä siihen tarttis kyllä tunkea väliin.
Sama täällä. Team!Edward – paitsi fanfictionissa.


//Niinjoo ja hei ihmiset, voisitteko spoilata niin että pistätte tekstin myös niin pienellä että pitäisi mustamaalata ennenkun sen näkee? Ja varoitukseen, mitä niistä kirjoista spoilaa. ;D Yritän edelleen varoa BD-spoilauksia.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 21:34:33 kirjoittanut Rebecca Lupin »


Sescu

  • ***
  • Viestejä: 153
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #123 : 12.05.2009 19:06:34 »
Rebecca tuossa ed. sivulla nosti esiin tällaisen:

Lainaus
Ja tuli muuten semmoinen juttu mieleen, mitä olen miettinyt jo jonkin aikaa. En tiedä, onko siitä jo keskusteltu, mutta onko Cullen/Cullen (esim Alice/Edward) teistä insestiä? Cullenithan (ja Halet) eivät ole toisilleen tietysti verisukua, mutta "lain mukaan" ovat

Minusta se ei ole millään tavalla insestiä tai mitenkään muutenkaan sopimatonta. Kuten sanoit, he eivät ole toisilleen verisukua missään määrin, joten vaikka joissakin asiapapereissa sanottaisiinkin, että "Esmen ja Carlislen lapset ne ja ne..." tms niin, kuten tiedämme, eivät ketkään heistä ole sukua toisilleen. Vaikka toisaalta paria Edward/Alice on jotakuinkin hankala käsittää, koska he nyt kuitenkin ovat ainakin jossain määrin sisaria JA Alice on yleisen tiedon mukaan Jasperin ja Edward Bellan kanssa. Mutta siis mielipiteeni on, että mikäli Rosalie tahtoo harrastella toimiaan Jasperin kanssa, harrastelkoon. (Olettaen tietysti että Alice ja Emmet hyväksyvät asian...) Joo nyt menee jaaritteluiden puolelle, mutta toivon mukaan pointtini tuli ilmi.
- Hey, babe, I flew back.
- You flew all night? Why?
- I forgot to tell you something on the phone: I love you.
- You flew back to tell me that?
- Can you think of a better reason?
- No, I can't. You have meant more to me than any man I have ever known.

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #124 : 12.05.2009 19:14:43 »
Mie tahdon tulla tänne vähän pätemään nyt näin. Mie oon varmaan tän planeetan ainoita naispuolisia teini-ikäisiä ihmisiä, joka lähestulkoon INHOAA kyseistä kirjaa. Ja kyllä, olen lukenut sen, ja vaikka vampyyreita rakastankin, niin tämä kirja ei iskenyt alkuunkaan. En tiedä onko tämä paremmin kirjoitettu englanniksi, mutta suomennos on todella huono. Tarina voisi olla ihan hyväkin, ja muutenkin antaisin anteeksi kaikki pienet epäkohdat näissä vampyyrien ominaisuuksissa... mutta minkä hemmetin takia niiden pitää KIMALTAA auringonvalossa? Minen tajua alkuunkaan. Ja muutenkin, henkilöhahmot on aika ärsyttäviä välillä, varsinkin Bellan hahmo. Enkä jostain syystä Edwardistakaan tykkää. Leffaa en ole nähnyt, mutta ajattelin senkin vilkaista ihan vain katsoakseni, että onko se huonompi vai parempi kuin kirja. Mutta, minuun tuo kirja ei jostain syystä iskenyt. Itse taidan vain tykätä niistä vanhanajan vampyyreista, kuten Draculasta paljon enemmän. Noh, kaikki eivät voi tykätä kaikesta.

Pyydän anteeksi häiriötä : D
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #125 : 12.05.2009 21:46:59 »
Mä olen lukenut ekasta kirjasta tasan kaksi sivua, selaillut sieltä täältä ja sitten takakannet. Kaveri ihkuttaa, ihkuttaa, ihkuttaa, ja minä muutun vihreäksi joka kerta kun tyyppi mainitsee taas rakkautensa Edwardia kohtaan. En ole näköjään ainoa jolle tuli mieleen henkilöistä Mary Suet ja Gary Stut. Twilight kertoo rakkaudesta, kyllä, mutta itselleni tuli mieleen oitis kliseinen fanfiction, jossa mies on täydellinen lihaskimppu ja nainen sorjavartaloinen tissipakkaus. Leffat menee kyllä. Tää on kuin kääntöpuoli Pottereista, kirjat on hyviä mutta leffojen laatu on niin ja näin : D
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Joeyboy

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #126 : 13.05.2009 14:08:12 »
Onko kellään tullut mieleen, että tohtori Cullen on kuin paraskin tohtori Frankenstein, kun muodostaa, rakentaa, myrkyttää itselleen oman perheen. Ja sitten ne kaikki vielä rakastaa sitä, kun se on pelastanut ne, paitsi Rosalie on katkera.  ;D En mä tiedä insestistä, mutta niiden keskinäinen suhde vaikuttaa kieroutuneelta kuten myös Bellan suhde Edwardiin ja Edwardin suhde Bellaan.  ;D Edwardin ihkuttaminen ärsyttää mua, mutta fiktiivisenä hahmona se on hyvä, mutta sitä mä en vaan ymmärrä, miten siitä muka saadaan niin Gary Stu. Häiriintynyt se minusta on eikä ainakaan sellainen, että minä sen haluaisin. Ei mikään ihme, jos se kerran kuulee ääniä. Vähemmästäkin sekoaa.

Siitä huolimatta tai ehkä just sen takia pidän kirjasta. Kukaan ei tunnu ihan normaalilta ja kaikilla on jotkut legopalikat hukassa päänupistaan.  :D Tietenkin voidaan väitellä siitä, että onko tuo hyvää luettavaa nuorille, mutta mikäs nyt olisi hyvää luettavaa. Useimmat klassikotkin on ihan kipeitä.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 14:12:14 kirjoittanut Joeyboy »

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #127 : 13.05.2009 16:44:35 »
Leffat menee kyllä. Tää on kuin kääntöpuoli Pottereista, kirjat on hyviä mutta leffojen laatu on niin ja näin : D

Hauskaa, että osa kavereistani inhoaa kyseistä leffaa ja ihkuttaa sitä kirjaa, kun taas osa pelkkää leffaa ja sitä (anteeksinytvainmutta) kamalaa Robert Pattinsonia, koska eivät ole kirjaa lukenut. Mie en oo nähny leffaa, vaan lukenut pelkän kirjan. :'D Itse olen aika paljon törmännyt myös kaverieni keskuudessa tähän Edward-ihkutukseen, joka on aika _hemmetin_ ärsyttävää. : D Mutta toisaalta, on niitä oudompiakin ihkutuksia maailmalla ollut.

Lainaus
Edwardin ihkuttaminen ärsyttää mua, mutta fiktiivisenä hahmona se on hyvä, mutta sitä mä en vaan ymmärrä, miten siitä muka saadaan niin Gary Stu. Häiriintynyt se minusta on eikä ainakaan sellainen, että minä sen haluaisin. Ei mikään ihme, jos se kerran kuulee ääniä. Vähemmästäkin sekoaa.

No toi nyt on vähintäänkin totta :'D
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #128 : 01.06.2009 10:16:53 »
New Moonin traileri

Kun en edelleenkään oo saanut aikaseksi lukea kirjaa, mutta mulle on kerrottu, mitä siin tapahtuu, niin ihmettelen, että kuinka toi alku junnaa... trailerin loppu on ihan jees.
[

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #129 : 01.06.2009 11:53:48 »
Nauu, traileri! Ei hitsi toi Jacob on HOT <3

Mutta siis, ihan hyvältä vaikutti. Laurent näytti oudolta hieman, erilaiselta. Mutta tuo hyppääminen, kun Jake tulee tuolta SPOILAA UUSIKUUTAeihän se niin mene kirjassa! siihenhän tulee se Samin poppoo, mukaan lukien kylläkin J, mutta Bella ei tiedä että J on ihmissusi. J on koko ajan susimuodossa tuossa kohtauksessa.SPOILAUS LOPPUU[/size] No, katsotaan, mitä tulee.

Ei voi olla totta, Jakehan on tärkeintä koko kirjassa, ei ne voi jättää sitä elokuvassa niin pieneen osaan kun toi traileri antaa ymmärtää!

Vähän sama juttuhan on tuon uusimman, tulevan Potterin kanssa. Ainakin siltä vaikuttaa, että Severus Kalkaros jää hyvinkin pieneen osaan...

Mutta Jakea nuo eivät saa jättää sivurooliin!

// Joeboy, Jaken näyttelijä on nimeltään Taylor Lautner ja kyllä, hän on syntynyt vuonna 1992, on minua siis kaksi vuotta vanhempi, jo täyttänyt 17, eli suhteellisen nuori. Hitsit <3
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 00:33:14 kirjoittanut jaina »
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

erikka

  • ***
  • Viestejä: 61
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #130 : 02.06.2009 00:14:28 »
Tämä Houkutus-buumihan sinänsä on kohtalaisen uusi asia. Yksi minun kavereistani on lukenut Houkutuksen ennen kun melkein kukaan Suomessa oli edes kuullut siitä. Kaveri hehkutti sitä minulle parhaana kirjana, jonka se on koskaan lukenu, kuulosti kuitenkin yli-imelältä, joten en edes ajatellut lukevani kirjaa.

Sitten tietysti ilmesty Uusikuu ja tämä ystävä toivoi sitä syntymäpäivälahjaksi, Houkutuksen ohella (halusi H:n omaksi). Silloin minäkin kiinnostuin sarjasta ja hommasin nämä kaksi ensimmäistä osaa ja jäin koukkuun. Niissä oli sopivasti fantasiaa ja romantiikkaa sekasin.

Me saatiin kuulla, että Houkutuksesta tehdään elokuva, niihin aikoihinhan Twilight-saagaa alettiin hehkuttaa kaikkialla, koulussa puhuttiin siitä joka puolella, ihmiset luki niitä kirjoja käytävillä. Siitä oli tullut massateini-juttu.

Yhtäkkiä alko nolottaa se, että tykkäsi Houkutuksesta, ei halunnu olla yksi niistä tytöistä, jotka palvoi Edwardia ja ihkutti vampyyrejä. Minä en halunnut nähdä itteäni samanlaisena kun ne, mikä on tietysti näin myöhemmin ajatellen hirveetä yleistystä.

En ole koskaan halunnut sellaista kundia, kun se Edward (Ihan totta!) , se on liian 'täydellinen' ollakseen hyvä. Tajusin, että mua kiinnosti niissä kirjoissa lähinnä Edwardin ja Bellan 'lääppiminen' (en keksinyt osuvampaakaan sanaa) ja tasokkaampia 'lääppimis'-tekstejä löydän täältä HP-ficeistäkin. Lopullisesti innostus kirjoihin varmaan lopahti sillon kun sain kuulla mitä viimeisessä kirjassa tapahtuu (olen lukenut vain kolme ensimmäistä, koska ne ovat jo suomeksi).

Jos Houkutusta ja Pottereita alkaa vertailemaan yleisesti, ei Houkutuksella kyllä minusta ole mitään mahdollisuuksia selviytyä suosikkina. Johtuen jo pelkästään Potterien sukupuolettomuudesta ja kekseliäisyydestä.

En tule tänne sanomaan, että Houkutus olisi minusta paskaa tai jtn. Aion kyllä lukea sen neljännenkin kirjan, kunhan se vain jaksaa ilmestyä. Houkutus on kuitenkin samalla sekä hyvä että perkeleen ärsyttävä kirja :D

Tajusin just, että Edwardhan on aika uskomaton Gary Stu :D

//monet näistäki asioista oli sanottu jo, ihan hävettää tällanen toistaminen
« Viimeksi muokattu: 17.07.2009 01:54:59 kirjoittanut erikka »

Joeyboy

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #131 : 02.06.2009 00:30:28 »
Lainaus
Jos Houkutusta ja Pottereita alkaa vertailemaan yleisesti, ei Houkutuksella kyllä minusta ole mitään mahdollisuuksia selviytyä suosikkina. Johtuen jo pelkästään Potterien sukupuolettomuudesta ja kekseliäisyydestä.

Voipi hyvin olla, mutta luulen, ettei johdu pelkästään tuosta vaan ihan sisällöstä. Tosin mun mielestä sekä Houkutus että Potterit sisältävät nerokkaita juttuja ja keksintöjä, joita ei lopulta oikeastaan hyödynnetä ollenkaan tai hyödynnetään hyvin vähän. Ja sekä Houkutuksessa että Pottereissa häiritsee päähenkilöiden kehitys. Pottereissa ärsyttää vielä ehkä se poikalukijoiden houkuttelu sillä, että päähenkilö on poika ja kaikki tärkeimmät henkilöt muutenkin ovat poikia ja romantiikka on täysin olematon asia kuten myös kaikenlainen tunne-elämä. Se on vaan hauskaa, että Houkutuksessa juuri ärsyttää sitten se, että se menee yli siinä missä Pottereissa ärsyttää se, ettei sitä ylipäätään ole. Harryn ja Ginnyn suhde on täysin päälleliimatun oloinen, tosin Houkutuksessakin mua häiritsee se, että Bellan ja Edwardin suhde on muka niin ah-ihana ja silti minulle se tuntuu pelkästään pakkomielteiseltä fyysiseltä riippuvuudelta. Hah, eikö se Edward leffassa ainakin sanokin jotain siitä, että Bella on sille huumetta? Joo, siltä se minusta vaikuttaa ja mua se kiusaa.



Lainaus
Nauu, traileri! Ei hitsi toi Jacob on HOT <3

Haha, tunnen itseni tosi pedofiiliksi, koska tuo näyttelijä oli muistaakseni tosi nuori, mutta olen nyt sitten kumminkin samaa mieltä tuosta. Ja pah, jos tosiaan Jakelle jätetään vain vähän tilaa. Ei hyvä ollenkaan.  :P

//thanks, jaina. Pedotäti kiittää.  ;D
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 00:36:14 kirjoittanut Joeyboy »

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #132 : 02.06.2009 10:43:02 »
Hävettää sanoa, että toi traileri näytti tosi hyvältä :--------D Voi luoja luoja luoja Jacob, mmmm♥♥! Ihanaa kun toi leffa on lämminsävysempi kuin Twilight! Vihaan oikeasti sitä sinisyyttä :'D Mutta Jacob Jacob Jacob, se on enää ainoo syy miks tuun kattoo tonkin leffan koska oh myyyyy ~~ oikeesti grr olen sanaton. :--------D Uusikuu on mun lempparikirja kaikista Jacobin takia, vaikken koko kirjasarjasta oikeestaan ees tykkää. :---D Mut joo, pointtina oli että Jacob on ihana !!111

meowwwww

e: oletteko te muuten team vampiree vai team werewolfia? :----D eli siis kumpia fanitatte enemmän, vampyyrejä vai ihmissusia? mä ite oon ihan totaalisen team werewolf et joo :D blaah, cullenit yms ei vaan sytytä
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 14:03:31 kirjoittanut kanelitanko »
après moi, le déluge

willow

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #133 : 02.06.2009 13:09:44 »
Damn! Jacob on pirun hot! Fuck Edward, Jacobin (ja yleissivistyksen) takia mä voisin jopa mennä katsomaan ton :'D Ja kappas, Taylor Lautner on yhtä vanha kuin mä! AMERIKKAAN ---->

Silinteri

  • Ankkakonna
  • ***
  • Viestejä: 348
  • Voittamaton poika
    • Ananasmania
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #134 : 02.06.2009 13:34:16 »
Oh, Lautner kyllä hakkaa Pattinsonin ulkonäöllisesti 6 - 0, ihan oikeasti. Jacob on kirjoissa äärettömän ärsyttävä hahmo, mutta jostain syystä toivon, että Jacobia näkyisi leffassa paljon. :'D Ah, kun nuo lyhyet hiukset sopivat Taylorille niin paljon paremmin kuin ne pitkät. Olen taivaassa tai jotain.

Muuten tuo traileri oli hyvä, vaikka tuo Bellan "Kiss me" oli aika tönkkö, ei yhtään bellamainen. Olen oikeastaan sitä mieltä, että Stewart ei ole ehkä se paras Bella, vaikka ihan hyvin hänkin näyttelee. Pattinson on ihan ok Edwardina, mutta enää hän ei ole niin hyvännäköinen, kuin aikaisemmin ajattelin. Tuo Bellan "Awh, papercut" oli jotenkin hassu, ei kirjassa ainakaan annettu sitä vaikutelmaa, että tuossa paperihaavatilanteessa Bella olisi ollut ihan rauhallinen ja se Jasperin loikka olisi tullut yllätyksenä.
▲   ▲   what is a man but the sum of his memories? we are the  stories we live! the tales we tell ourselves!

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #135 : 02.06.2009 23:19:10 »
oletteko te muuten team vampiree vai team werewolfia? :----D eli siis kumpia fanitatte enemmän, vampyyrejä vai ihmissusia? mä ite oon ihan totaalisen team werewolf et joo :D blaah, cullenit yms ei vaan sytytä
Team Vampire on enemmän mieleeni. Äh, Jacob on vain niin helkutin ärsyttävä syystä tai toisesta ja melkein pomppasin Uusikuusta kirjan tylsän keskikohdan ohitse, jossa oli vain jotain Jakesta ja ihmissusista. Muutenkin vampyyrit ovat aina kiehtoneet enemmän kuin ihmissudet, jos nyt siirrytään Twilightista ihan yleiselle tasolle. Muistan vieläkin, kun joskus ensimmäisellä luokalla luin Pikku Vampyyreja innolla ja joskus noihin aikoihin lempisarjakuvani oli yhdestä Aku Ankan taskukirjasta joku Mikki Hiiri -systeemi, jossa oli yksi vampyyrityttö ja Mikistäkin tuli melkein tällainen verenimijä. ;D
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

willow

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #136 : 03.06.2009 08:50:27 »
stillejä New Moonista

Jacob. Ilman paitaa. Sateessa.

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #137 : 03.06.2009 09:46:37 »
stillejä New Moonista

Jacob. Ilman paitaa. Sateessa.

............oh my dear god ♥♥ hehheehee, tärkein viesti ikinä, mutta voi luoja oikeasti, kuinka joku voi olla noin grrrr :-----------D ♥______♥
après moi, le déluge

Illhstar

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #138 : 03.06.2009 12:00:48 »
Lainaus
Ääh, mun piti oikeasti sanoo jotain järkevää, mut eihän täs nyt voi mitään sanoa ton kuvan jälkeen... Tahtoo nähdä elokuvan NYT HETI jos Jacob kerran pomppii siellä yhtenään ilman paitaa! Nam.

Pieni spoil: No Jacobhan nyt pyörii melkein koko loppusarjan ilman paitaa. :'DDD

Pakko kyl tosta trailerista sen verran sanoa, että kerrankin suht viksusti toteutettu ihmissusi. Pitää vain toivoa ettei ne laittaneet sinne sitä ainoaa onnistunutta kohtausta. :'D Ja niille, jotka ajattelee, että Jacobi ei tule paljoa näkymään, niin nuohan on ainakin kahdesta eri kohtauksesta otettuja nuo murinat, etc... Koska Bellalla ainakin vaihtuu vaatteet pariin otteeseen. Veikkaan kyllä, että siellä tullaan näkemään tasapuolisesti kaikkea. ((:

~ Illh

//: Ahhhahahahaaah parasta viihdettä ikinä Breaking Dawnin lukeneille. Ne, jotka eivät halua spoilaantua, niin älkää lukeko, olen tosissani. Ja ihan vaan varmuudeksi niille, joiden mielestä BD oli hyvä kirja, ja jotka eivät osaa ottaa sarjaa edes vähän huumorilla, älkää lukeko. Mut ehkä loistavinta ikinä, silti. Ja tästä sitten.
///: Ei jeesus mä en oo koskaan ennen nauranut näin paljon pääni sisällä kuin luettuani ton. :'D Saisipa tuollaisen kommentaattorin. <3


////: Ginevré: Joo se johtuu siitä, kun ihmissudet "käy ylettömän kuumilla lämpötiloilla". Näin kauniilla suomella sanottuna. XD
« Viimeksi muokattu: 04.06.2009 12:17:35 kirjoittanut Illhstar »

erikka

  • ***
  • Viestejä: 61
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #139 : 03.06.2009 13:19:58 »
No huh huh, miten ihmiset pitää sitä Jacobin näyttelijää hyvännäkösenä ;D Revettiin ihan totaalisesti kaverin kanssa, ku se ilmesty ekan kerran ruutuun siinä Houkutus-leffassa.   :D No makunsa kullakin... ;D