Kirjoittaja Aihe: Lapsi joka salattiin (K-11) luku 17! 2.12  (Luettu 38443 kertaa)

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Whitegirl : uusi lukija hei vain  :) ja samaa kuin Fubukille jo tuossa aiemmin pahoittelin - yritän hidastaa tapahtumien kulkua ! Kiitos kommentista.

Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

Whitegirl

  • Vieras
Vau, nythän tapahtumat saivat hienon käänteen. Pidin tästä, vaikkakin joissain kohdissa oli hieman sekalaisuutta, mutta muuten luku oli kiva.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Samaa mieltä Whitegirlin kanssa, että jossain kohtia meni vain jotenkin.. silleen hämilleen, ettei ihan tajunnut missä mennään. Sirius oli..no, ehkä turhan tyyni joutuessaan Luciuksen ja Severuksen kanssa samaan huoneeseen. Sitten toinen mihin sinun pitäisi kiinnittää huomiota, on kun kirjoitat välillä preesensissä ja välillä imperfektissä, se tekee tekstistä tosi sekalaisen oloisen. Esim.

Lainaus
Sirius astui sisään kansliaan ja tervehti paikallaolijoita. Lucius käveli hermostuneena ympäri huonetta mietteliään oloisena, Severus puolestaan tuhahti Siriuksen tervehdykselle ja katsoi tätä kylmästi.
”Albus, miksi kutsuit minut tänne?” Sirius kysyi otsa rypyssä katsellen hermostunutta Luciusta ja vanhaa vihamiestään Severusta.
”Sirius, tervetuloa. Meillä on sinulle ja eräälle toiselle tärkeää asiaa”, Dumbledore sanoi hymyillen ja kätteli Siriusta joka katsoi kummastuneena häntä

Siinä on imperfekti

Lainaus
Lilith katselee jännittyneenä neljää miestä edessään kun Dumbledore tervehtii häntä.  ”Iltaa Lilith, hyvä että pääsit tulemaan”, Dumbledore sanoo ja pyytää vieraitaan istumaan kanslian perällä olevalle sohvalle.

Ja tässä on yhtäkkiä preesens.
Lainaus
Sirius katsoi entistäkin kummastuneempana huoneeseen saapunutta nuorta noitaa joka istahti toiselle puolelle sohvaa jännittyneen oloisena.
”Noniin, nyt kun olemme kaikki paikalla voimmekin aloittaa”, Dumbledore sanoi tyytyväisenä ja istuutui nojatuoliin vastapäätä sohvaa.

Ja tässä taas imperfekti. Suosittelisin kirjoittamaan pelkällä imperfektillä :D

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Whitegirl : kiitosta kiitosta :)

Fubuki : hmm niin, olisi sen toisinkin voinut kirjoittaa mutten tahtonut mitään tappelua heidän välilleen heti aluksi.. ja joo oikeasti olen näköjään mokaillut aikamuotojen kanssa, pitää ne muuttaa myöhemmin! kiitos jälleen tästäkin  ;D

Riiku : haha :D joo kiitos jälleen, hyvä että tykkäät!
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Tämä on kerrassaan ihana ficci.  ;)
Minun mielestäni asiat eivät etene missään vaiheessa liian nopeasti.
Sait minut koukutettua.  :-*
Anteeksi lyhyestä kommentistani.
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
vjanna : heii jälleen uusi lukija! :D hienoa kun pidät! ja kiitos kommentista  :) tuollaiset aina piristää tiesitkös!
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Nytpä iski inspis piirtää (ainakin) Lilithistä kuva.. lähdempäs pois jumittamasta tästä :D linkittelen sitten illalla tänne - mukaan tulee pikkunen tekstinpätkä, voisin ehkä luvata..
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Haha :D joo kyllähän tänne voin laitella. Nyt just Lilithistä menossa.
Vois myös piirtää kuvan valokuvasta jonka Dumbledore antoi Lilithille.. hmm, ne joita kiinnostaa näkisi sitten miten minä näen nämä hahmot.
mutta lähdempäs piirtämään jälleen! (kommenttia, uudet kuten vanhatkin - se on aina tervetullutta :D)
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Kyllä mä ne linkitän sitten tänne niin varmasti löydät :D ja joo, kun mulla on vapaa-aikaa niin piirtelen ihan mielelläni! yrittelen keksiä kaikkea  :)
Ja kuule, ei se mitään että täällä kommentoit  ;D Ihan hyvä vaan että joku muukin höpisee täällä  :D
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Noniin suttasin kuvan Reguluksesta ja Gabriellesta! Linkki tässä : http://www.aijaa.com/v.php?i=3103944.jpg
(anteeksi kun on niin sotkuinen töherrys, tein tässä nopeasti ja vielä Lilithin kuva kesken..  :-[)
« Viimeksi muokattu: 17.11.2008 22:02:23 kirjoittanut meliza »
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Hiano kuva.  :)
Toi huoneen kulma tuolla oli vaan aika vino...  ;)
Ehkä ennoo lukenu lukuja tarpeeks tarkasti tai jotain,
koska mulla on semmone mielikuva et Gabriellalla on ruskeet
hiukset  ???
Oon varmasti vaan lukenu huolimattomasti.
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
hehe joo :D hutasin kuvan vaan nopeasti. aattelin että loppua kohden voisin piirrellä hieman tarkemmin, jos sopivia kohtauksia löytyy.
ja siis Gabriellen hiukset ovat samanlaiset kuin Dracon ja Luciuksen, eli platinanvaaleat.
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Ja nyt sitten Lilith : http://www.aijaa.com/v.php?i=3104236.jpg (anteeksi tuo huono laatu, piirsin ensin käsin - otin kuvan kameralla koska skanneri on rikki - ja maalasin sitten vielä photoshopilla väriä) mutta siinä nyt tän illan aikana valmistuneet kuvat!  ;D
Huomenna saattaa ilmestyä tekstiä (jälleen) katsoo nyt!
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Taaskin hieno kuva.
Lilith on juuri sen näköinen,
kun kuvittelinkin.  ;)
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
vjanna : kiitosta :D nyt vois lähteä koneelta..öitä!  :)

meliza
ps. saatan laittaa huomenna jatkoa, tosin pitäisi ruveta etsimään töitä ja lopettaa koneella pörrääminen päivisin :D noo.. katsellaan miten käy!
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
Haha kyllä tässä kirjoittelen juuri :D
..kaippa tän illan aikana luku tulee!
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Toi uusin kuva on kyllä ehdottomasti hienoin!
Nyt vaan lisää lukuja  ;)
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
A/N: Pahoittelen jälleen tälläistä hemmetin pientä pätkää mutta lohdutukseksi voin kertoa että laitan illalla vielä paljon tekstiä tähän lisää! 


Luku 5
"Lilith, minä en suostu siihen - en ikinä"


Osa 1
Lilith & Blaise


”Miksi Dumbledore aina tekee noin? Minulla oli vielä paljon kysymyksiä jäljellä!” Lilith tuhahti kävellessään käytävällä harmistuneena, puristaen kädessään vanhaa valokuvaa.
Käytävillä oli hiljaista, kello oli tulossa yhdeksän illalla. ”Auts!” Blaise huudahti Lilithin törmättyä häneen ajatuksissaan.
”Ai, anteeksi Blaise en huomannut sinua..” Lilith sanoi kummastuneena tönäistyään entistä poikaystäväänsä, joka nosteli kirjojaan maasta.
”Ei se mitään..” Blaise mumisi ja käänsi katsee Lilithiin joka vaikutti surulliselta. ”Onko jokin huonosti?” Lilith pyöritteli hiuksiaan hermostuneesti sormissaan miettien kertoisiko Blaiselle vanhemmistaan.
”Lil?”
”Ai - anteeksi olin taas ajatuksissani.. Tuota minulla olisi sinulle asiaa, jos vain ehdit..”
Blaise katsoi mietteliäänä Lilithiä ”Hyvä on, mennään oleskeluhuoneeseen ja puhutaan?”
Lilith pyöritti päätään ”Ei.. Se on henkilökohtaista.. kun.. tuota.. Voisimmeko mennä vaikka sinun makuuhuoneeseesi?” Lilith änkytti hermostuneena ja Blaise katsoi häntä kulmat kurtussa ”Lil, mehän erosimme..” hän aloitti
”Ei! Ei mitään sellaista!” Lilith huudahti naurahtaen ja Blaisekin hymähti
”..Ai, no hyvä on sitten, ajattelin jo että.. olisit muuttanut mieltäsi..”
”Anteeksi Blaise, mutta tämä ei liity meihin..” Lilith sanoi ja he lähtivät kävelemään kohti Luihuisten makuuhuoneita.

Blaise sulki makuuhuoneen oven perässään ja kysyi ”No, mistä halusit puhua?”
Lilith asteli ympäri makuuhuonetta ja päätti istua sängylle. ”Tuota.. Sinähän tiedät että en ole aiemmin tiennyt oikeita vanhempiani..” Lilith aloitti
”Niin?”
”Sain juuri tietää heidän nimensä ja..”
Blaise istui Lilithin viereen ja halasi häntä ”Hienoa! Olet jo niin kauan halunnut tietää” hän sanoi hymyillen Lilithille. Lilith katsoi Blaisea silmiin ja tunsi pientä kaipuuta häntä kohtaan..
”Mutta..”  ”Mutta mitä?”
”Isäni oli kuolonsyöjä” Lilith sanoi hiljaa ja Blaise käänsi katseensa Lilithistä poispäin.
”Hän oli Regulus Musta – en tiedä hänestä paljon enempää mutta..”
”Regulus?” Blaise toisti. ”Niin, tiedätkö hänestä jotain?” Lilith kysyi innostuneena. ”Isäni on joskus puhunut hänestä.. He olivat kouluaikoina ystäviä.. Liittyivät kuolonsyöjiksi samoihin aikoihin..” Blaise sanoi hiljaa.
Lilith oli innoissaan, Blaisen isä oli tuntenut Reguluksen. 

***

Osa 2
Vihaa ja rakkautta


”Lil miksi kerrot minulle tämän?” Blaise kysyi ja katseli innostunutta Lilithiä vieressään hämmästyneenä.
”Hienoa hienoa hienoa!” Lilith huudahti hymyillen eikä vastannut pojan kysymykseen, vaan halasi tätä pitkään.

”Öö, Lil?” Blaise kysyi ja irrottautui Lilithistä.
”Olen vain niin innoissani kun.. kun isäsi tunsi isäni!” Lilith sanoi hymyillen.
”Mutta miksi kerrot minulle? Olen entinen poikaystäväsi ja erosimme.. aikamoisissa riidoissa..” Blaise sanoi hiljaa ja katseli Lilithiä epäillen.
Lilith huokaisi ja katsoi Blaisea vieressään ja valokuvaa käsissään.

Isäni oli kuolonsyöjä.. Hän varmasti olisi halunnut lapsensa olevan myös.. Kuten Blaisenkin isä toivoi Blaisesta kuolonsyöjää.. Mutta onko Blaise jo kuolonsyöjä?

”..Blaise?” Lilith kysyi hiljaa ja mietti miten kysyisi asiaa.
”Niin?”
”Kun olimme yhdessä, kerroit liittyväsi kuolonsyöjiin..” Lilith aloitti ja huomasi Blaisen kasvojen muuttuneen ilmeettömiksi.
”Oletko sinä?” Lilith päätti kysyä suoraan ja vastaukseksi Blaise nosti paitansa hihaa näyttäen merkkiä kädessään ja nyökkäsi. Lilith katsoi kiinnostuneena pimeän piirtoa Blaisen kädessä.
 
”Lilith, miksi tahdot tietää tämän?” Blaise kysyi tiukasti ja laski hihansa takaisin merkin päälle.
”Koska minä tahdon liittyä kuolonsyöjiin, olla kuten isäni”, Lilith vastasi ja katsoi Blaisea silmiin.
Blaise järkyttyi mutta ei antanut Lilithin huomata sitä. Hänen mielestään Lilith ei saanut missään nimessä liittyä kuolonsyöjiin, hänen sielunsa oli puhdas ja hyvä, vaikka Luihuinen olikin.
 
”Lilith! Sitä sinä et tee!” Blaise sanoi tiukasti. Lilith ei välittänyt Blaisen sanoista vaan jatkoi.
”Minun isäni oli kuolonsyöjä! Minä sain vihdoin tietää kuka isäni oli – ja tahdon olla kuten hän..” Lilith sanoi, mutta Blaise pyöritteli päätään.
”Ei, vaikka olemme eronneet, niin välitän sinusta ja tunnen sinut. Usko minua, se ei ole sinua varten”, Blaise sanoi ja halasi Lilithiä joka mumisi jotain vastaukseksi pettyneenä.

Huoneen ovi aukesi.
”Lil - Blaise - mitä?” Draco kysyi hämmästyneenä ja katseli ystäviään jotka halasivat sängyllä.
”Öö tuota..” Blaise mumisi ja irrottautui Lilithistä. Lilith sulki silmänsä ja kiroili pahasti mielessään.
Blaise nousi ylös sängyltä yskäisten, Lilith nousi myös suoristellen kaapuaan. Draco huokaisi ja katsoi pettyneenä Lilithiin ja lähti huoneesta.
”Draco, odota!” Lilith huudahti ja kuiskasi vielä Blaiselle ”Tuota, minulla on sinulle vielä asiaa tähän liittyen, puhutaan myöhemmin”, ja lähti Dracon perään.

”Draco! DRACO!” Lilith huusi ja juoksi Dracon kiinni käytävällä. Draco katsoi kylmästi Lilithiä ja riuhtaisi kätensä irti Lilithin otteesta. Draco ei sanonut sanaakaan, katsoi vain suoraan Lilithin silmiin tunteettomasti. Hänen katseessa oli inhoa, vihaa ja pettymystä ja Lilith häpesi.
”Sinä et ymmärrä Draco! Se ei ollut sitä miltä se sinusta näytti!” Lilith sanoi epätoivoisena ja tunsi kuinka hänen kurkkuaan kuristi ja silmiään kirvelsi.
”Miltä se minusta näytti sitten?” Draco kysyi ja katsoi Lilithiä edelleen kylmästi suoraan silmiin. Lilith voi pahoin, hänen hyvä ystävänsä katsoi häntä inhoten.

Minä.. minä en voi olla ihastunut Dracoon.. En saa olla, en saa. Hän ei ole ihastunut minuun.. Ei ole..


Lilith tunsi kyynelten valuvan poskillaan jälleen, hänen koko ruumiinsa tärisi. Draco säpsähti, hän ei ollut arvellut Lilithin reagoivan niin.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 11:46:53 kirjoittanut meliza »
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan

meliza

  • ***
  • Viestejä: 110
    • meliza@rakkausrunot.fi
..ja sitten kyllä suutun jos kommenttia ei ole tullut! ;D nyt menen kirjoittelemaan ja lisäilen tuossa 7-8 aikoihin lisää tekstiä!
Dana my darling I'm writing to you
Cause your mother passed away it was a really rainy day
And I didn't mean to bother you anymore
Your mother wished: Come visit your father's grave, Dana


napsauta itsesi Melizan maailmaan